Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:56:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326230 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4200 Dátum:
2014.07.12 szombat, 11:29:46 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2014.07.12 szombat, 11:16:23
sziasztok
megint lenne egy kérdésem
2003-as mondeo, 5 seb váltóval..
245e km van benne, de az utóbbi 70e km-t 99%ban rövid távon de nagy terhelésen abszolválta.. Gondoltam ha már gyári benne még az olaj, lecserélem.
Maradt Castrol syntrans 75w90es olajam de elvileg multivehicle 75w90 kellene bele.. a syntrans egy picit hígabb az adatlapja alapján.
Beletehetem ??
Kell a ford minősítés ??
Illetve.. érdemes 245e km után lecserélni ?? Félek hogy meglesz a csere és rossz lesz, mert most hibátlan a váltási érzet (máramennyire egy kopott váltókulisszával és kopott nyelestengely csapággyal hibátlan lehet) de meglepően jól bírja..
Syntrans B vagy Syntrans Fe? Mondjuk mindegyik teljesen szintetikus.
75W-90 Szintetikus, ennyi a feltétel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4201 Dátum:
2014.07.12 szombat, 11:31:48 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2014.07.12 szombat, 11:27:12
igen, ez eszembe jutott, off autós forumon is amikor kérdezik hogy pl oldaj tipust váltson e mert 200e km alatt bevált visszakérdezek, erre megtettem a kérdést itt is..
A garázs ablakában van kb 10 liternyi ilyen folyadék, ebből kb 2 liter kell majd a következő évtizedben
elkészülő vizijárművemhez, a többi meg itt áll. Sőt még leltem 4 liter fékfolyadékot most a motorokban és a mondiban is kényszeredetten cserélem igaz nem kell de hadd legyen lecserélve, a 10 liter automata váltó olajat se tudom hova fogom betölteni mert kellene automata váltó, de szerencsére csepeg a kormányszervo szivattyum és ha igy folytatja szerintem 30 év alatt fel tudom használni
De komolyra fordítva a szót, az jutott eszembe hogy mivel itt van, és szép a doboza, ezért hátha lenne valami csodálatos változás ami történne ha beletenném, és ez esetben beletölteném...
az offomban 76e km van és már érzem a váltón hogy kell cserélni, hátha itt 245e km után valamivel jobb lesz bár így se rossz..
Ezeket az anyagokat nem jó sokáig tárolni Hiába szintetikus lassan minden, akkor sem korlátlan a felhasználhatósági idejük.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mondeo2002
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4202 Dátum:
2014.07.12 szombat, 11:32:40 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.12 szombat, 11:29:46
Syntrans B vagy Syntrans Fe? Mondjuk mindegyik teljesen szintetikus.
75W-90 Szintetikus, ennyi a feltétel.
áá hülyén írtam pedig behoztam egy flakonnal a nappaliba hogy ne rosszul irjam syntrans transaxle
GL4+ 75w90
Naplózva
mondeo2002
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4203 Dátum:
2014.07.12 szombat, 11:40:09 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.12 szombat, 11:31:48
Ezeket az anyagokat nem jó sokáig tárolni Hiába szintetikus lassan minden, akkor sem korlátlan a felhasználhatósági idejük.
tudom, csak mániám hogy mindenből bevásárolok mert ha kell benyulok a szekrénybe és van. Néha jó mert ma rámjött az olajcserélhetnék a mondiban, már 9000 km van az olajban és nem kell egy métert se mennem mert van. mondjuk pár év alatt felhasználom őket, de pont ezeket a váltóolajokat nem tudom mire használni, a másik autom egy honda abba csak a gyári váltóolaj jó, alternativa nincs (1000 kmre engedélyezett a 10w40 motorolaj de váltóolajjal eltűnnek a fokozatok) tehát valahova ezeket fel kellene használni.
De mindig félek hogy valamit jobbá akarok tenni és rosszabb lesz, pont a mondeo az amivel nem törődtem és pont a nemtörődömség miatt gyakorlatilag évek óta egy problémamentes autóm van, még ismerősnek is ajánlom hogy gyakorlatilag kinyírhatatlan (1 év alatt 9x mentek bele, 2 autot csapott totálra, otthonom és melóhely között szállításra használom a táv 3-5km, naponta többször, átlag 40 indítást kap, földút) azt gyakorlatilag bárhova el merek vele indulni, mindent kibír, komolyan az életem legjobb autója...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4204 Dátum:
2014.07.12 szombat, 11:43:39 »
"a táv 3-5km, naponta többször, átlag 40 indítást kap"
Hát ez nem éppen dízel autóknak kedvező (sőt semmilyen autónak) felhasználási terület.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mondeo2002
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4205 Dátum:
2014.07.12 szombat, 11:56:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.12 szombat, 11:43:39
"a táv 3-5km, naponta többször, átlag 40 indítást kap"
Hát ez nem éppen dízel autóknak kedvező (sőt semmilyen autónak) felhasználási terület.
igen, de gyalog mégse mehetek.. Építkezésekre járok ki melót felügyelni, és kb 4.5 éve haverom vette ezt a feleségének aki orditva közölte hogy ő egy ilyen szarba nem ül bele..
Mivel az ár brutál jó volt akkori viszonylatban (nem volt 1.1m ft, valos 165e km-el, és 10 utcával arrébb egy idős bácsié volt, aki cipőkrémmel kereskedett a kocsi be volt belül pasztázva
) úgy döntöttem hogy megtartom, ennyiért megéri, azt majd széthullik mint sok autó, de ez a munkám nincs alternativa autó kell.
azt eltelt 4.5 év, gyakorlatilag nevetséges problémákkal (nemrég megállt a klimakompresszor, az felgyujtotta a szijat, az meg a kis olajsarat a motoron, volt füst rendesen) ez az egy működést akadályozó hiba volt, ami kompresszor cserével együtt 40e ft ba került.
Na persze 2 injektor is a megvétel után, de az érdi szaki megcsinálta 55e ft szereléssel, mondván hogy 20e kmt max ha kibir a többi injektor, azt lett belőle 70e km és tökéletes.
Szóval gyakorlatilag megszerettem, bár igásló feladatokat lát el, van egy 2008-as honda accordom is, azt valahogy azt vettem észre a mondeoba szivesebben ülök be, kényelmes nagy batár, ami masszív és elvisz mindenhova és meglepően jó fogyasztással mert elég ritkán megy 10 liter fölé.
De ez lett a sorsa, nem egy mondeo találkozóra való darab, ellenben többet tett a megélhetésemért mint bármely más autóm az életben.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.12 szombat, 11:59:13 írta mondeo2002
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4206 Dátum:
2014.07.12 szombat, 12:00:20 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2014.07.12 szombat, 11:56:31
igen, de gyalog mégse mehetek.. Építkezésekre járok ki melót felügyelni, és kb 4.5 éve haverom vette ezt a feleségének aki orditva közölte hogy ő egy ilyen szarba nem ül bele..
Mivel az ár brutál jó volt akkori viszonylatban (nem volt 1.1m ft, valos 165e km-el, és 10 utcával arrébb egy idős bácsié volt, aki cipőkrémmel kereskedett a kocsi be volt belül pasztázva
) úgy döntöttem hogy megtartom, ennyiért megéri, azt majd széthullik mint sok autó, de ez a munkám nincs alternativa autó kell.
azt eltelt 4.5 év, gyakorlatilag nevetséges problémákkal (nemrég megállt a klimakompresszor, az felgyujtotta a szijat, az meg a kis olajsarat a motoron, volt füst rendesen) ez az egy működést akadályozó hiba volt, ami kompresszor cserével együtt 40e ft ba került.
Na persze 2 injektor is a megvétel után, de az érdi szaki megcsinálta 55e ft szereléssel, mondván hogy 20e kmt max ha kibir a többi injektor, azt lett belőle 70e km és tökéletes.
Szóval gyakorlatilag megszerettem, bár igásló feladatokat lát el, van egy 2008-as honda accordom is, azt valahogy azt vettem észre a mondeoba szivesebben ülök be, kényelmes nagy batár, ami masszív és elvisz mindenhova és meglepően jó fogyasztással mert elég ritkán megy 10 liter fölé.
De ez lett a sorsa, nem egy mondeo találkozóra való darab, ellenben többet tett a megélhetésemért mint bármely más autóm az életben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4207 Dátum:
2014.07.12 szombat, 12:26:53 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2014.07.12 szombat, 11:56:31
igen, de gyalog mégse mehetek.. Építkezésekre járok ki melót felügyelni, és kb 4.5 éve haverom vette ezt a feleségének aki orditva közölte hogy ő egy ilyen szarba nem ül bele..
Mivel az ár brutál jó volt akkori viszonylatban (nem volt 1.1m ft, valos 165e km-el, és 10 utcával arrébb egy idős bácsié volt, aki cipőkrémmel kereskedett a kocsi be volt belül pasztázva
) úgy döntöttem hogy megtartom, ennyiért megéri, azt majd széthullik mint sok autó, de ez a munkám nincs alternativa autó kell.
azt eltelt 4.5 év, gyakorlatilag nevetséges problémákkal (nemrég megállt a klimakompresszor, az felgyujtotta a szijat, az meg a kis olajsarat a motoron, volt füst rendesen) ez az egy működést akadályozó hiba volt, ami kompresszor cserével együtt 40e ft ba került.
Na persze 2 injektor is a megvétel után, de az érdi szaki megcsinálta 55e ft szereléssel, mondván hogy 20e kmt max ha kibir a többi injektor, azt lett belőle 70e km és tökéletes.
Szóval gyakorlatilag megszerettem, bár igásló feladatokat lát el, van egy 2008-as honda accordom is, azt valahogy azt vettem észre a mondeoba szivesebben ülök be, kényelmes nagy batár, ami masszív és elvisz mindenhova és meglepően jó fogyasztással mert elég ritkán megy 10 liter fölé.
De ez lett a sorsa, nem egy mondeo találkozóra való darab, ellenben többet tett a megélhetésemért mint bármely más autóm az életben.
Ha Korpincs ejött minitalira, akkor bátran gyere te is!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4208 Dátum:
2014.07.12 szombat, 15:52:21 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2014.07.12 szombat, 11:27:12
igen, ez eszembe jutott, off autós forumon is amikor kérdezik hogy pl oldaj tipust váltson e mert 200e km alatt bevált visszakérdezek, erre megtettem a kérdést itt is..
A garázs ablakában van kb 10 liternyi ilyen folyadék, ebből kb 2 liter kell majd a következő évtizedben
elkészülő vizijárművemhez, a többi meg itt áll. Sőt még leltem 4 liter fékfolyadékot most a motorokban és a mondiban is kényszeredetten cserélem igaz nem kell de hadd legyen lecserélve, a 10 liter automata váltó olajat se tudom hova fogom betölteni mert kellene automata váltó, de szerencsére csepeg a kormányszervo szivattyum és ha igy folytatja szerintem 30 év alatt fel tudom használni
De komolyra fordítva a szót, az jutott eszembe hogy mivel itt van, és szép a doboza, ezért hátha lenne valami csodálatos változás ami történne ha beletenném, és ez esetben beletölteném...
az offomban 76e km van és már érzem a váltón hogy kell cserélni, hátha itt 245e km után valamivel jobb lesz bár így se rossz..
A szervoban sem árt cserélni az olajat 2 évente. Abba pl az automata váltóba való piros (vagy zöld) olajat adja a ford.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4209 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:10:10 »
Célegyenesbe fordultam a kuplung-kettőstömegű cserével kapcsolatban. Viszont a szerelőnek akihez hordtam az előző off-topic autómat, nincsen olyan célszerszáma, amivel meg tudná csinálni a cserét. Azt mondta, hogy a Bárdi csinál olyat, hogy ha náluk veszed az alkatrészeket, akkor 1 napra kiadja a szerszámot. Persze nem tőluk van, hanem Angliából (buypartsby - köszönet AndyA-nak a tippért.) Kérdés tudtok valami olyan helyet, ahol lehet ilyen szerszámot kölcsönözni? (Már tervbe vette, hogy vesz egyet, de nekem viszonylag sürgős lenne, mert még júliusban meg akarom csináltatni.) Persze ha nincs más viszem másik szerelőhöz. Az ESS motornál, már voltam vele. Csak ők kicsit drágábbak... Én olyan 30-50 ezer körüli lőttem be a munkadíjat. Ez reális?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4210 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:18:58 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 10:10:10
Célegyenesbe fordultam a kuplung-kettőstömegű cserével kapcsolatban. Viszont a szerelőnek akihez hordtam az előző off-topic autómat, nincsen olyan célszerszáma, amivel meg tudná csinálni a cserét. Azt mondta, hogy a Bárdi csinál olyat, hogy ha náluk veszed az alkatrészeket, akkor 1 napra kiadja a szerszámot. Persze nem tőluk van, hanem Angliából (buypartsby - köszönet AndyA-nak a tippért.) Kérdés tudtok valami olyan helyet, ahol lehet ilyen szerszámot kölcsönözni? (Már tervbe vette, hogy vesz egyet, de nekem viszonylag sürgős lenne, mert még júliusban meg akarom csináltatni.) Persze ha nincs más viszem másik szerelőhöz. Az ESS motornál, már voltam vele. Csak ők kicsit drágábbak... Én olyan 30-50 ezer körüli lőttem be a munkadíjat. Ez reális?
Ha BP, akkor tudok küldeni szerelő elérhetőséget. Küldj PÜ-t, ha kell.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4211 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:21:10 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 10:10:10
Célegyenesbe fordultam a kuplung-kettőstömegű cserével kapcsolatban. Viszont a szerelőnek akihez hordtam az előző off-topic autómat, nincsen olyan célszerszáma, amivel meg tudná csinálni a cserét. Azt mondta, hogy a Bárdi csinál olyat, hogy ha náluk veszed az alkatrészeket, akkor 1 napra kiadja a szerszámot. Persze nem tőluk van, hanem Angliából (buypartsby - köszönet AndyA-nak a tippért.) Kérdés tudtok valami olyan helyet, ahol lehet ilyen szerszámot kölcsönözni? (Már tervbe vette, hogy vesz egyet, de nekem viszonylag sürgős lenne, mert még júliusban meg akarom csináltatni.) Persze ha nincs más viszem másik szerelőhöz. Az ESS motornál, már voltam vele. Csak ők kicsit drágábbak... Én olyan 30-50 ezer körüli lőttem be a munkadíjat. Ez reális?
Milyen célszerszámra gondolt?
Reális ár, de érdemes ellenőrizni/cserélni a váltóban a féltengely szimmeringeket és a hátsó főtengely szimmeringet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4212 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:23:31 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 10:10:10
Célegyenesbe fordultam a kuplung-kettőstömegű cserével kapcsolatban. Viszont a szerelőnek akihez hordtam az előző off-topic autómat, nincsen olyan célszerszáma, amivel meg tudná csinálni a cserét. Azt mondta, hogy a Bárdi csinál olyat, hogy ha náluk veszed az alkatrészeket, akkor 1 napra kiadja a szerszámot. Persze nem tőluk van, hanem Angliából (buypartsby - köszönet AndyA-nak a tippért.) Kérdés tudtok valami olyan helyet, ahol lehet ilyen szerszámot kölcsönözni? (Már tervbe vette, hogy vesz egyet, de nekem viszonylag sürgős lenne, mert még júliusban meg akarom csináltatni.) Persze ha nincs más viszem másik szerelőhöz. Az ESS motornál, már voltam vele. Csak ők kicsit drágábbak... Én olyan 30-50 ezer körüli lőttem be a munkadíjat. Ez reális?
Szerintem reális. Jó szerelő van (Ford szervizes).
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4213 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:31:48 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 10:10:10
Célegyenesbe fordultam a kuplung-kettőstömegű cserével kapcsolatban. Viszont a szerelőnek akihez hordtam az előző off-topic autómat, nincsen olyan célszerszáma, amivel meg tudná csinálni a cserét. Azt mondta, hogy a Bárdi csinál olyat, hogy ha náluk veszed az alkatrészeket, akkor 1 napra kiadja a szerszámot. Persze nem tőluk van, hanem Angliából (buypartsby - köszönet AndyA-nak a tippért.) Kérdés tudtok valami olyan helyet, ahol lehet ilyen szerszámot kölcsönözni? (Már tervbe vette, hogy vesz egyet, de nekem viszonylag sürgős lenne, mert még júliusban meg akarom csináltatni.) Persze ha nincs más viszem másik szerelőhöz. Az ESS motornál, már voltam vele. Csak ők kicsit drágábbak... Én olyan 30-50 ezer körüli lőttem be a munkadíjat. Ez reális?
A 30 kevésbé, az 50 inkább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4214 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:33:25 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.15 kedd, 10:21:10
Milyen célszerszámra gondolt?
Reális ár, de érdemes ellenőrizni/cserélni a váltóban a féltengely szimmeringeket és a hátsó főtengely szimmeringet.
A lendkerék alatt a főtengely szimmeringet gondolkodás nélkül cserélni szokás. Nem olyan tartós darab, hogy megérje megreszkírozni. Így +15-20 ezer az új szimmering, de nyugi van. Amúgy meg másik 40 rugó a váltó újbóli szétborítása, ha csak ennek a cseréje miatt szét kell szedni mindent újra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4215 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:36:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.15 kedd, 10:33:25
A lendkerék alatt a főtengely szimmeringet gondolkodás nélkül cserélni szokás. Nem olyan tartós darab, hogy megérje megreszkírozni. Így +15-20 ezer az új szimmering, de nyugi van. Amúgy meg másik 40 rugó a váltó újbóli szétborítása, ha csak ennek a cseréje miatt szét kell szedni mindent újra.
AndyA
Köszi, erről eddig fogalmam sem volt.......
(a váltót nem kell szétborítani a hátsó ft szimmering miatt, csak leszerelni)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4216 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:46:08 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.15 kedd, 10:36:44
Köszi, erről eddig fogalmam sem volt.......
(a váltót nem kell szétborítani a hátsó ft szimmering miatt, csak leszerelni)
Látod, mindig ér valami újdonság ezen a fórumon! De a tudatlanság nem szégyen, ha hajlandó vagy tanulni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4217 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:47:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.15 kedd, 10:46:08
Látod, mindig ér valami újdonság ezen a fórumon! De a tudatlanság nem szégyen, ha hajlandó vagy tanulni...
AndyA
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4218 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:50:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.15 kedd, 10:33:25
A lendkerék alatt a főtengely szimmeringet gondolkodás nélkül cserélni szokás. Nem olyan tartós darab, hogy megérje megreszkírozni. Így +15-20 ezer az új szimmering, de nyugi van. Amúgy meg másik 40 rugó a váltó újbóli szétborítása, ha csak ennek a cseréje miatt szét kell szedni mindent újra.
AndyA
Egyébként ezt írtam:
"érdemes ellenőrizni/cserélni "
Nem akarok senki zsebében turkálni vagy költségeit növelni alapból.
Én mindig elmondom, hogy mit érdemes és döntsön a megrendelő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4219 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:20:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.15 kedd, 10:50:09
Egyébként ezt írtam:
"érdemes ellenőrizni/cserélni "
Nem akarok senki zsebében turkálni vagy költségeit növelni alapból.
Én mindig elmondom, hogy mit érdemes és döntsön a megrendelő.
Amióta egykörmösítették, azóta ez kb. típushiba, egy ketyegő időzített bombával kombinálva.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4220 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:27:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.15 kedd, 11:20:28
Amióta egykörmösítették, azóta ez kb. típushiba, egy ketyegő időzített bombával kombinálva.
AndyA
Viszont sokan nem értik ezt és nem akarnak kb. még egyszer annyit kifizetni 3 szimmeringre, mint a kuplung munkadíja.
Olvastál a 95%-ban "súrlódásmentes" légpárnás tömítésekről?
Gyanítom, hogy még ha drága is, sosem lesz autóknál széria.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.15 kedd, 11:30:47 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4221 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:39:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.15 kedd, 10:33:25
A lendkerék alatt a főtengely szimmeringet gondolkodás nélkül cserélni szokás. Nem olyan tartós darab, hogy megérje megreszkírozni. Így +15-20 ezer az új szimmering, de nyugi van. Amúgy meg másik 40 rugó a váltó újbóli szétborítása, ha csak ennek a cseréje miatt szét kell szedni mindent újra.
AndyA
Lehet, hogy rosszak nézek? Mert ez csak 2000 ft, nem 20 ezer.
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110936-fotengely-szimering-ford
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4222 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:49:12 »
Még egy dolog.
Nyelestengely szimering:
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110641-sebessegvalto-tomitesei/12640-nyelestengely-szimering-ford-mtx75-mmt6-valtohoz
MMT6-hoz nem írja, hogy Mondeohoz is jó lenne, csak C-Max, Focust ír. Ez hozzá való?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4223 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:56:22 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 11:39:09
Lehet, hogy rosszak nézek? Mert ez csak 2000 ft, nem 20 ezer.
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110936-fotengely-szimering-ford
Ez a másik vége szerintem, amit egyszerűbb is kicserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4224 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:56:35 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 11:49:12
Még egy dolog.
Nyelestengely szimering:
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110641-sebessegvalto-tomitesei/12640-nyelestengely-szimering-ford-mtx75-mmt6-valtohoz
MMT6-hoz nem írja, hogy Mondeohoz is jó lenne, csak C-Max, Focust ír. Ez hozzá való?
Ez meg a váltóba való.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4225 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:57:26 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 11:39:09
Lehet, hogy rosszak nézek? Mert ez csak 2000 ft, nem 20 ezer.
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110936-fotengely-szimering-ford
Ez a jó:
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110871-fotengely-szimering-ford
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4226 Dátum:
2014.07.15 kedd, 14:54:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.15 kedd, 11:57:26
Ez a jó:
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110871-fotengely-szimering-ford
AndyA
Ebből jó az utángyártott is (Elring - fele annyiba kerül), vagy mindenképp a gyári kell?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4227 Dátum:
2014.07.15 kedd, 15:12:18 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 14:54:07
Ebből jó az utángyártott is (Elring - fele annyiba kerül), vagy mindenképp a gyári kell?
Azt majd GSR megszakérti.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4228 Dátum:
2014.07.15 kedd, 19:31:30 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 14:54:07
Ebből jó az utángyártott is (Elring - fele annyiba kerül), vagy mindenképp a gyári kell?
Az Elring elég neves tömítésgyártó cég. Néhány esetben még gyári beszállító is.
Szerintem nyugodtan vedd meg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4229 Dátum:
2014.07.15 kedd, 20:18:41 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.15 kedd, 19:31:30
Az Elring elég neves tömítésgyártó cég. Néhány esetben még gyári beszállító is.
Szerintem nyugodtan vedd meg.
Ok. Köszönöm!
Meg mindenki másnak is a hozzászólást meg a priviket is!
Ma meg is jött a Buy Parts By-tól a cucc. (Pénteken adták fel és 36 font volt a szállítási költség.)
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
droford
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4230 Dátum:
2014.07.15 kedd, 21:12:54 »
A váltó kulisszánál a rudazatnál a tömítést szimmering végzi?
Hogyan lehet leszedni a rudazatól azt az önvényféle részt?
(Már ki van szedve a kulissza.)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4231 Dátum:
2014.07.16 szerda, 11:45:39 »
1 hónap múlva lesz egy 2000 km-es utam, 5 fővel, csomagokkal, tetőboxal, mondhatni teljes terhelés, hegyi szakaszokkal. Még gyári a kuplungom, 215e km, 10 év. Akikkel megyek rá vannak stresszelve, hogy nem fogja kibírni a kuplung. (Mostmár annyit mondogatják, hogy én is.) Próbáltam tesztelni, pl. 4-be kézifék behúzva, lassan felengedni a kuplngot, lefulladt ahogy kell. Emelkedőn gyorsul, nem pörög el, gond nélkül elindul. Üresben leállításkor nem csattan a lendkerék sem. Két jel van, hogy talán kicsit fent fog már a kuplung, illetve hidegen nehezen veszi az 1-est, és a hátrát. Viszont amint bemelegedik, onnantól simán lehet váltani. Illetve, ha kicsit megjáratom a váltót hidegen 3-4 között, akkor mindent simán vesz. Hogy tudom még tesztelni? Tényleg nem lenne jó külföldön lerobbani, viszont feleslegesen sem akarom még kicserltetni 250e Ft-ért...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.16 szerda, 11:50:25 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4232 Dátum:
2014.07.16 szerda, 12:01:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.16 szerda, 11:45:39
1 hónap múlva lesz egy 2000 km-es utam, 5 fővel, csomagokkal, tetőboxal, mondhatni teljes terhelés, hegyi szakaszokkal. Még gyári a kuplungom, 215e km, 10 év. Akikkel megyek rá vannak stresszelve, hogy nem fogja kibírni a kuplung. (Mostmár annyit mondogatják, hogy én is.) Próbáltam tesztelni, pl. 4-be kézifék behúzva, lassan felengedni a kuplngot, lefulladt ahogy kell. Emelkedőn gyorsul, nem pörög el, gond nélkül elindul. Üresben leállításkor nem csattan a lendkerék sem. Két jel van, hogy talán kicsit fent fog már a kuplung, illetve hidegen nehezen veszi az 1-est, és a hátrát. Viszont amint bemelegedik, onnantól simán lehet váltani. Illetve, ha kicsit megjáratom a váltót hidegen 3-4 között, akkor mindent simán vesz. Hogy tudom még tesztelni? Tényleg nem lenne jó külföldön lerobbani, viszont feleslegesen sem akarom még kicserltetni 250e Ft-ért...
Hagyd otthon azokat akik stresszelnek, és mehetsz!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4233 Dátum:
2014.07.16 szerda, 12:10:56 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.16 szerda, 11:45:39
1 hónap múlva lesz egy 2000 km-es utam, 5 fővel, csomagokkal, tetőboxal, mondhatni teljes terhelés, hegyi szakaszokkal. Még gyári a kuplungom, 215e km, 10 év. Akikkel megyek rá vannak stresszelve, hogy nem fogja kibírni a kuplung. (Mostmár annyit mondogatják, hogy én is.) Próbáltam tesztelni, pl. 4-be kézifék behúzva, lassan felengedni a kuplngot, lefulladt ahogy kell. Emelkedőn gyorsul, nem pörög el, gond nélkül elindul. Üresben leállításkor nem csattan a lendkerék sem. Két jel van, hogy talán kicsit fent fog már a kuplung, illetve hidegen nehezen veszi az 1-est, és a hátrát. Viszont amint bemelegedik, onnantól simán lehet váltani. Illetve, ha kicsit megjáratom a váltót hidegen 3-4 között, akkor mindent simán vesz. Hogy tudom még tesztelni? Tényleg nem lenne jó külföldön lerobbani, viszont feleslegesen sem akarom még kicserltetni 250e Ft-ért...
Gyorsíts fel 100-110-re és rakd vissza 1-esbe és ugorj le a kuplungról. Ha eltörik a hajtókar, akkor jó volt a kuplungod.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
droford
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4234 Dátum:
2014.07.16 szerda, 12:21:36 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.16 szerda, 11:45:39
1 hónap múlva lesz egy 2000 km-es utam, 5 fővel, csomagokkal, tetőboxal, mondhatni teljes terhelés, hegyi szakaszokkal. Még gyári a kuplungom, 215e km, 10 év. Akikkel megyek rá vannak stresszelve, hogy nem fogja kibírni a kuplung. (Mostmár annyit mondogatják, hogy én is.) Próbáltam tesztelni, pl. 4-be kézifék behúzva, lassan felengedni a kuplngot, lefulladt ahogy kell. Emelkedőn gyorsul, nem pörög el, gond nélkül elindul. Üresben leállításkor nem csattan a lendkerék sem. Két jel van, hogy talán kicsit fent fog már a kuplung, illetve hidegen nehezen veszi az 1-est, és a hátrát. Viszont amint bemelegedik, onnantól simán lehet váltani. Illetve, ha kicsit megjáratom a váltót hidegen 3-4 között, akkor mindent simán vesz. Hogy tudom még tesztelni? Tényleg nem lenne jó külföldön lerobbani, viszont feleslegesen sem akarom még kicserltetni 250e Ft-ért...
Csatlakozok az előttem szólóhoz
Én 2 nónapja voltam kint németben utánfutóval, hoztam haza egy motort, az út kb. 2000 km volt. De semmi gond nem volt, az enyémben 235 ezer km van, és még nem volt a kuplunggal gond. De most cserélek a váltóban olajat mert van egy kis szivárgásom a váltó rúdnál....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4235 Dátum:
2014.07.16 szerda, 12:24:34 »
Idézetet írta: droford - 2014.07.16 szerda, 12:21:36
Csatlakozok az előttem szólóhoz
Én 2 nónapja voltam kint németben utánfutóval, hoztam haza egy motort, az út kb. 2000 km volt. De semmi gond nem volt, az enyémben 235 ezer km van, és még nem volt a kuplunggal gond. De most cserélek a váltóban olajat mert van egy kis szivárgásom a váltó rúdnál....
257 ezer, gyári kuplung. Már megvan a pót, de egyelőre nem tervezem még beszerelni, nem kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4236 Dátum:
2014.07.16 szerda, 12:36:13 »
Akkor nyugodtan elindulhatok azt mondjátok?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4237 Dátum:
2014.07.16 szerda, 12:38:03 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.16 szerda, 12:36:13
Akkor nyugodtan elindulhatok azt mondjátok?
Mondeóval nyugodtan?
El, ha el kezd csúszni, akkor is haza tudsz jönni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4238 Dátum:
2014.07.16 szerda, 12:39:29 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.16 szerda, 12:36:13
Akkor nyugodtan elindulhatok azt mondjátok?
el.én inkább a sok benzin miatt lennék ideges ,amit majd eléget az úton a benzinfalód.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4239 Dátum:
2014.07.16 szerda, 13:00:03 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.16 szerda, 12:38:03
Mondeóval nyugodtan?
El, ha el kezd csúszni, akkor is haza tudsz jönni.
Visszafele már -1 fő, -1 fő csomag, - elfogyasztott kaja, pia.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4240 Dátum:
2014.07.16 szerda, 13:01:52 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.16 szerda, 12:39:29
el.én inkább a sok benzin miatt lennék ideges ,amit majd eléget az úton a benzinfalód.....
Kb. 300L
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4241 Dátum:
2014.07.16 szerda, 13:41:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.16 szerda, 13:01:52
Kb. 300L
nnnna.én 130literből megúsztam az 1600km-t.
és 7en mentünk a busszal,meg boxal,és 145 tempomattal,kb 600kg terheléssel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4242 Dátum:
2014.07.16 szerda, 14:57:07 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.16 szerda, 13:00:03
Visszafele már -1 fő, -1 fő csomag, - elfogyasztott kaja, pia.
Meguntad a nőt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4243 Dátum:
2014.07.16 szerda, 20:50:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.16 szerda, 13:41:19
nnnna.én 130literből megúsztam az 1600km-t.
és 7en mentünk a busszal,meg boxal,és 145 tempomattal,kb 600kg terheléssel.
lúzer.
ismerek olyat, aki ezt egy kék 5 ajtóssal feléből megcsinálja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4244 Dátum:
2014.07.16 szerda, 20:52:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.16 szerda, 20:50:43
lúzer.
ismerek olyat, aki ezt egy kék 5 ajtóssal feléből megcsinálja
Feléből 2szer ennyi utat...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4245 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 11:32:20 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.16 szerda, 14:57:07
Meguntad a nőt?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4246 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 11:47:15 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.17 csütörtök, 11:32:20
de még el sem indultatok.honnan tudod mi lesz visszafelé.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4247 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 12:10:19 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.17 csütörtök, 11:47:15
de még el sem indultatok.honnan tudod mi lesz visszafelé.....
Tapasztalat!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4248 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 13:20:24 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.17 csütörtök, 12:10:19
Tapasztalat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4249 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 13:34:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.07.17 csütörtök, 12:10:19
Tapasztalat!
Csak most ásót is visztek, mrt a legutóbb is visszajött?
Naplózva
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ