Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:07:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 409705 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #800 Dátum: 2019.02.11 hétfő, 15:50:25 »

A tipp 100% volt. worship
Most a van esete állt fenn,gömbfejről "lepottyant" a vége. eplus2 Nem tűnt fel,hogy kopott lenne,csak egy "komoly" gyorsulás-váltás combó miatt történt.Sebváltón a felső volt a saras(1-5 sebességért felelős).
A kulissza mozgása(csak előre-hátra mozog oldalra semmi),kuplungpedál benyomása nélkül ha valaki így jár:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=-Or_gsS5t4g
Az egész munkafolyamat kb.10 perc(ebből még lehet lefaragni  eplus2 )
A visszarakás menete: autó felemel-tulaj lefekszik-3 db műanyag visszarakható fül leakaszt-gömbfejre bowden visszarak-az első 3 mozzanat visszafelé.Vidámság wave
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferkepappa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2019.02.25 hétfő, 11:00:02 »

Az van pár napja, hogy amikor elindulok, már megy az autó 7-8-cal, mindjárt fel kellene teljesen engedni a kuplungot, akkor ránt 2-3-at az autó, mint amikor "dobál a kuplung". Ezt kizárólag agresszív induláskor (1800-2000 rpm) nem csinálja, normál és óvatos indulásnál igen. Lehet ez kezdődő kuplunghalál, kéttömegű, esetleg motortartó bak?

Szia!

Nekem is csinál ilyet néha...főleg ha már meleg...mondjuk több óra használat után...
Mi lett végül a bibi? Sikerült kideríteni?

Köszi!
Feri
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2019.04.23 kedd, 19:27:26 »

Sziasztok

Meghúzási nyomatékok érdekelnének kuplung cserénél.
- Lendkerék főtengely
- nyomólap lendkerék
- kinyomócsapágy
- váltó motorblokk
- váltó bak felül
- váltó bak alul
- bölcső

Meg ha van valami fontosabb

A nyomólap csavarokat kell cserélni?

Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2019.04.23 kedd, 20:57:35 »

Sziasztok

Meghúzási nyomatékok érdekelnének kuplung cserénél.
- Lendkerék főtengely
- nyomólap lendkerék
- kinyomócsapágy
- váltó motorblokk
- váltó bak felül
- váltó bak alul
- bölcső

Meg ha van valami fontosabb

A nyomólap csavarokat kell cserélni?

Köszönöm
nyúláshatár-10°
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #804 Dátum: 2019.04.24 szerda, 07:06:43 »

nyúláshatár-10°
nyes a szakadás előtt kell abbahagyni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #805 Dátum: 2019.04.24 szerda, 07:51:56 »

Sziasztok

Meghúzási nyomatékok érdekelnének kuplung cserénél.
- Lendkerék főtengely
- nyomólap lendkerék
- kinyomócsapágy
- váltó motorblokk
- váltó bak felül
- váltó bak alul
- bölcső

Meg ha van valami fontosabb

A nyomólap csavarokat kell cserélni?

Köszönöm
nézz szét ITT
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2019.04.24 szerda, 20:28:34 »

nézz szét ITT


Köszi megnézem!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
UPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #807 Dátum: 2019.05.02 csütörtök, 07:04:37 »

Sziasztok! 2010-es mk4 2.0 tdci 6 sebességes autómnál utóbbi időben az a hiba,hogy a rükvercet nehezen veszi be. Ha a kuplungot egy picit ki engedem miközben rakom rükvercbe akkor beveszi. Most van benne 200e km. Mi lehet a baja? Köszi előre is a választ.
Naplózva

Mk4 Mondeo Titanium  2010 2.0 TDCI
verebcsaba1969
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2019.06.05 szerda, 14:15:24 »

Sziasztok! Van egy 2.0 benzines MK4-em . 1-esben felengedem a kuplungot mielőtt teljesen feljönne a pedál az autó lebólint. Már lassan úgy érzem magam a lámpánál mint egy tanulóvezető. A többi fokozatnál semmi gond.Valami ötlet? A kuplung fél éves.

Előre is köszönöm!
Naplózva
AndrewG
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #809 Dátum: 2019.09.09 hétfő, 15:53:57 »

Sziasztok! Van egy 2.0 benzines MK4-em . 1-esben felengedem a kuplungot mielőtt teljesen feljönne a pedál az autó lebólint. Már lassan úgy érzem magam a lámpánál mint egy tanulóvezető. A többi fokozatnál semmi gond.Valami ötlet? A kuplung fél éves.

Előre is köszönöm!

Hogy-hogy "lebólint"? Lefullad?
Naplózva

2.0 benzin 4 ajtós - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #810 Dátum: 2019.09.09 hétfő, 16:42:20 »

Sziasztok! Van egy 2.0 benzines MK4-em . 1-esben felengedem a kuplungot mielőtt teljesen feljönne a pedál az autó lebólint. Már lassan úgy érzem magam a lámpánál mint egy tanulóvezető. A többi fokozatnál semmi gond.Valami ötlet? A kuplung fél éves.

Előre is köszönöm!

Magas fordulaton jól húz a kocsi?
Mikori évjárat?
Nincs motor hiba lámpa?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2019.10.22 kedd, 14:33:01 »

Csináltam egy kis  "short shifter"-t azaz váltóút-rövidítést.

Ez egy mk4 2,5T Volvo motoros 6-os kézi váltós. Lehet neked más van, nem néztem utána miben van még ilyen.
A lényeg, hogy a gyári hely fölött is van egy lyuk, először abba raktam egy általam esztergált kis váltócsapot, de sajnos
túl előre került a kar,s meg kellett hosszabbítani a csap helyét.  Egy kis 2-es vaslap, 2 furat, meg kis hegesztett pontokat, hogy ne tudjon elforogni véletlenül se.
A lényeg , hogy most olyan (vagy még rövidebb is) mint az előző mk3 2.5 v6-é volt.
Nagyon örülök, s direkt úgy csináltam, hogy a gyári a helyén maradt, semmi mókolás nincs se a karon se a rudazaton.
Ha kell 1 perc alatt vissza lehet rakni a gyári helyére.

« Utoljára szerkesztve: 2019.10.22 kedd, 14:35:52 írta Gegsite » Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 18:11:26 »

Sziasztok
Kikernem a velemenyeteket a kovetkezo problemarol.

Adott egy 2007-es mondeo MK4, 2.0 TDCI motor. Olyat csinal hogy bizonyos kuplungallas melett (kb feluton) , +/- 1 cm  tartomanyban hallatszik egy surlodo femes hang (uresben es menet kozben is valtas kozben ha pont ott tartom meg a kuplungot). A kerdes az lenne hogy szerintettek ez csapagy vagy kettostomegu?

Ezen kivul valt szepen , hidegen / melegen , nem rangat , nem remeg a pedal, nem csattog leallitasnal, nem csuszik stb.


« Utoljára szerkesztve: 2019.10.28 hétfő, 18:13:48 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
bolcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



E-mail
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 17:40:12 »

Sziasztok!
MK4 2.2 Tdci Mondeon (2009-es, BA7) 280.000 km-nél (elvileg) cserélve lett a kuplungszerkezet, kinyomó csapágy és a kettőstömegű is. Most 40.000 km-rel később elindítom az autót és és egy enyhe "kattogó" hangot hallani. Ha benyomóm a kuplungot, akkor viszont nem hallani ezt a problémát.
Lehetséges, hogy a kinyomó csapágy kezdi megadni magát vagy akár ennél összetettebb is lehet a probléma?
Természetesen amikor a munka zajlott akkor nem voltam ott személyesen. Tehát nem tudom, hogy tutira kicserélték-e az összes alkatrészt vadiújra :-(
Nekem "csak" a teljes anyag és munkadíjat kellet fizetnem, ami sajnos nem volt kevés.
Naplózva
Gyurka 81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2020.03.11 szerda, 13:13:52 »

Sziasztok!
1.6-os benzines autóm van, 5 sebességes váltóval.A kérdés hogy a váltórudazat állítható?Minden fokozatot könnyen vesz, de a hátramenetet kidobálja.Váltáskor olyan érzés mintha nem reteszelődne a váltó.A többi fokozatnál lehet érezni mikor bekattan a helyére a szerkezet, de hátramenetnél nem! Néha ha előbb a többi fokozatba kapcsolok, utána érezni hogy majdnem a helyére ugrik, de nem teljesen!Tolatásnál mindig fogni kell a váltókart, és akkor nem dobja ki sebességből!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #815 Dátum: 2020.03.11 szerda, 14:24:04 »

Sziasztok!
1.6-os benzines autóm van, 5 sebességes váltóval.A kérdés hogy a váltórudazat állítható?Minden fokozatot könnyen vesz, de a hátramenetet kidobálja.Váltáskor olyan érzés mintha nem reteszelődne a váltó.A többi fokozatnál lehet érezni mikor bekattan a helyére a szerkezet, de hátramenetnél nem! Néha ha előbb a többi fokozatba kapcsolok, utána érezni hogy majdnem a helyére ugrik, de nem teljesen!Tolatásnál mindig fogni kell a váltókart, és akkor nem dobja ki sebességből!

Nincs váltórudazat, bowdenek vannak.
Ellenőrizni kell, hogy a végeik nem kopottak, mechanikai állapot.... stb. Meg esetleg a bálasztókar mechanikai állapotát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2020.06.26 péntek, 22:04:41 »

Sziasztok

Valaki megtudja mondani, hogy mi a különbség a kettő kézi 6os váltó között?
AG9R-7002-MCC
AG9R-7002-KA

Mcc 2013as autón volt, Ka 2010 2.0tdci, mindkettő Euro5ösön.

Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #817 Dátum: 2020.06.27 szombat, 08:20:14 »

Sziasztok

Valaki megtudja mondani, hogy mi a különbség a kettő kézi 6os váltó között?
AG9R-7002-MCC
AG9R-7002-KA

Mcc 2013as autón volt, Ka 2010 2.0tdci, mindkettő Euro5ösön.

Köszönöm

Más az áttétele a második fokozatnak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2020.06.27 szombat, 09:06:26 »

Más az áttétele a második fokozatnak.
Hát akkor nem ugyanolyan váltó került a kocsimra.
Hol lehet így összehasonlítani?

Köszönöm a segítséget
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #819 Dátum: 2020.06.27 szombat, 13:48:07 »

Hát akkor nem ugyanolyan váltó került a kocsimra.
Hol lehet így összehasonlítani?

Köszönöm a segítséget

Mivel nem azonos a két váltószám, így egyből tudhattad, hogy nem azonos a két váltó. Mi a meglepő ezen?  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2020.06.27 szombat, 19:51:01 »

Mivel nem azonos a két váltószám, így egyből tudhattad, hogy nem azonos a két váltó. Mi a meglepő ezen?  Smiley

Most már rájöttem.
Amúgy a KA végű az 2010 Euro5 2.0 tdci mondeo.
Nem gondoltam, hogy más lenne mondeo euro5ön belül is.

Hol lehet megnézni összehasonlítani? Te hol nézted meg?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #821 Dátum: 2020.06.27 szombat, 22:13:53 »

Most már rájöttem.
Amúgy a KA végű az 2010 Euro5 2.0 tdci mondeo.
Nem gondoltam, hogy más lenne mondeo euro5ön belül is.

Hol lehet megnézni összehasonlítani? Te hol nézted meg?

Az Euro5 a motor, nem a váltó.
Az asztalon lehet megnézni, amikor szét van szedve. (Meg a megfelelő helyen a leírásban by Ford.)
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.27 szombat, 22:46:31 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 13:11:42 »

Még egy segítség kellene. 2013as 2.0 Tdci 163Le

Főtengely lendkerék csavarok: 1 lépés 20Nm, 2.lépés 48Nm Ez jó?
Féltengely csavar, kerékcsapágynál: Erre lenne szükségem


Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #823 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 13:51:26 »

Még egy segítség kellene. 2013as 2.0 Tdci 163Le

Főtengely lendkerék csavarok: 1 lépés 20Nm, 2.lépés 48Nm Ez jó?
Féltengely csavar, kerékcsapágynál: Erre lenne szükségem


Köszönöm

Kerékagy elől: 45Nm + 80°  (új csavar)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 15:56:38 »

Kerékagy elől: 45Nm + 80°  (új csavar)
A lendkerék csavarjait megtudod mondani még? Mk3nál jóval nagyobb nyomatékot találtam.

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #825 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 17:22:12 »

A lendkerék csavarjait megtudod mondani még? Mk3nál jóval nagyobb nyomatékot találtam.

Köszi

Azt írtad te is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 17:28:26 »

Azt írtad te is.
Megerősíted hogy jó? Nem írtad, hogy jó meg rossz se
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.28 vasárnap, 17:39:26 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #827 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 17:45:38 »

Megerősíted hogy jó? Nem írtad, hogy jó meg rossz se


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 18:02:25 »


[img]https://i.imgur.com/LDitTCz.jpg
Köszönöm  worship
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.28 vasárnap, 21:24:11 írta alf® » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2020.07.11 szombat, 12:57:57 »

Sziasztok

Luk kettőstömegűre felrakható más márka nyomólapja/tárcsája?
Szétszedtük az autót, mert 2esben rángatott nagy gázra, meg megtorpant. Itt azt írtátok megcsúszik a kuplung.
Hát valószínű az volt mert a nyomólapon azt látni, hogy a külső 1/3a volt használva. A 15e km alatt.
Illetve a nyomólapra derékszöget rakva látni hogy nincs síkban

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2020.07.11 szombat, 19:13:35 »

Sziasztok

Luk kettőstömegűre felrakható más márka nyomólapja/tárcsája?
Szétszedtük az autót, mert 2esben rángatott nagy gázra, meg megtorpant. Itt azt írtátok megcsúszik a kuplung.
Hát valószínű az volt mert a nyomólapon azt látni, hogy a külső 1/3a volt használva. A 15e km alatt.
Illetve a nyomólapra derékszöget rakva látni hogy nincs síkban
[img width=800 height=600]http://kepkezelo.com/images/q4fv2h4zg5eeplbnxr9b.jpg
[img width=800 height=600]http://kepkezelo.com/images/fi93n0g1flald7o52fn5.jpg

Vagy normális ez?
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.12 vasárnap, 01:04:23 írta alf® » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
verbation
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #831 Dátum: 2020.10.07 szerda, 15:30:47 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy mi lehet a problémája az Mondinak?
MK4 1.6 szívóbenzin, a hibajelenség, hogy alapjáraton sípoló hangot ad valami a bal elejéből, ha hozzáérek a kuplungpedálhoz elvékonyodik a hang, ha picit benyomom, akkor megszűnik.
Csak alapjáraton csinálja, egy picit emelek az alapjáraton akkor megszűnik.

Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #832 Dátum: 2020.10.07 szerda, 15:41:06 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy mi lehet a problémája az Mondinak?
MK4 1.6 szívóbenzin, a hibajelenség, hogy alapjáraton sípoló hangot ad valami a bal elejéből, ha hozzáérek a kuplungpedálhoz elvékonyodik a hang, ha picit benyomom, akkor megszűnik.
Csak alapjáraton csinálja, egy picit emelek az alapjáraton akkor megszűnik.

Köszönöm!
talán a kinyomocsapagy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
verbation
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #833 Dátum: 2020.10.07 szerda, 15:54:19 »

Mennyire veszélyes így? Egyből csere, vagy bírja még?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #834 Dátum: 2020.10.07 szerda, 15:57:31 »

Mennyire veszélyes így? Egyből csere, vagy bírja még?
nehéz megmondani. De sokáig szokta húzni,ritkán hullik szét. Amikor már idegesít cseréld. Mennyi a km?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
verbation
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #835 Dátum: 2020.10.07 szerda, 16:11:44 »

nehéz megmondani. De sokáig szokta húzni,ritkán hullik szét. Amikor már idegesít cseréld. Mennyi a km?
150.000 Km van benne, de ez 90% városi használat.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2020.11.16 hétfő, 06:31:19 »

Sziasztok
Ugy nez ki nalam is eljott a kuplungcsere ideje. A LUK szettet neztem ki magamnak csak az a baj hogy ketfele kettostomegu van hozza: az egyiknel azt irja " not for OE number: AG91 6477 AD / AE ." - 415 0318 10 , a masiknal pedig azt hogy  " for OE number: AG91 6477 AD / AE" - 415 0610 10.  

Valaki meg tudna nezni alvazszam alapjan melyik kel nekem?

.....
Akkor megmondom en: 415 0318 10 volt a befuto (QXBA motorkod)  (hatha valakinek meg fog kelleni)
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.23 hétfő, 08:02:05 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
davemondeomk4
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


Mondeo MK4 Tdci QXBA Kombi


« Új hozzászólás #837 Dátum: 2021.01.02 szombat, 22:05:38 »

Sziasztok, új Mondeo tulajdonos vagyok.  wave

A hiba jelenség a következő: Gyorsításkor, mintha csúszna a kuplung... 2. 3 fokozatban főleg.

Gondolom mindent cserélni kell, kettős tömegű, kuplung szerkezet, hidros kinyomó... milyen összeggel lehet számolni?
Esetleg megbízható lelkiismeretes szerelőt tudtok ajánlani?

2007. Mondeo Tdci (140LE) QXBA. "Chipelve..."

Köszi: Dávid
Naplózva

Üdvözlettel: D á v i d
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2021.01.03 vasárnap, 13:12:04 »

Sziasztok, új Mondeo tulajdonos vagyok.  wave

A hiba jelenség a következő: Gyorsításkor, mintha csúszna a kuplung... 2. 3 fokozatban főleg.

Gondolom mindent cserélni kell, kettős tömegű, kuplung szerkezet, hidros kinyomó... milyen összeggel lehet számolni?
Esetleg megbízható lelkiismeretes szerelőt tudtok ajánlani?

2007. Mondeo Tdci (140LE) QXBA. "Chipelve..."

Köszi: Dávid

Szia
Fentebb lathatod most csereltem, nekem az a kod kelett amit leirtam: 130.000 (kuplungszett+lendkerek -  LUK)+magamnak megcsinaltam (amugy kb 30.000 lett volna a munkadij)
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.03 vasárnap, 13:14:37 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 16:55:30 »

Sziasztok!
Faceliftes eur5, 2.0 tdci-hez ugyanolyan manuális váltott tették a 115,140,163le verzióhoz? Vagy van különbség az áttételek között? Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 19:11:45 »

Sziasztok!
Faceliftes eur5, 2.0 tdci-hez ugyanolyan manuális váltott tették a 115,140,163le verzióhoz? Vagy van különbség az áttételek között? Köszi
Nekem 140Le hivatalosan, ezek az áttételek: 3.58/1.86/1.19/0.87/0.94/0.79
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 19:37:28 »

Sziasztok!
Faceliftes eur5, 2.0 tdci-hez ugyanolyan manuális váltott tették a 115,140,163le verzióhoz? Vagy van különbség az áttételek között? Köszi
Van vhol egy faq vagy mi a szösz. Mikor váltójavítás volt b4k-nál a teljes anyagot elküldtem Alfnak, hogy szkennelje. Sőt SzJani megadta a különbséget is az smaxi-mondeo váltó áttételei között. Nem csereszavatosak!!!!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 19:50:59 »

Nekem 140Le hivatalosan, ezek az áttételek: 3.58/1.86/1.19/0.87/0.94/0.79


Találtam végre adatokat ott a 115,140,163 ugyanazt az áttételt hozta de nem azokat amit írtál. Nem tudni mennyire megbízható amit a neten találni
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 19:52:31 »

Van vhol egy faq vagy mi a szösz. Mikor váltójavítás volt b4k-nál a teljes anyagot elküldtem Alfnak, hogy szkennelje. Sőt SzJani megadta a különbséget is az smaxi-mondeo váltó áttételei között. Nem csereszavatosak!!!!

Köszi, nem találom faq-ba.
Csak annyi lenne a lényeg, hogy minden eur5 Mondeo ugyanolyan áttétellel szerelt váltót kapott?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 20:20:20 »

Találtam végre adatokat ott a 115,140,163 ugyanazt az áttételt hozta de nem azokat amit írtál. Nem tudni mennyire megbízható amit a neten találni
Etis-ben szereplő adatok, alvázszám alapján.
Viszont van benn egy ilyen is:
Tengely áttétel: 3.688/2.682
Lehet a kettő szorzata (tengely áttétel x az előző adatokkal) adja a végáttételeket.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2021.01.17 vasárnap, 21:17:19 »

Sziasztok!
Faceliftes eur5, 2.0 tdci-hez ugyanolyan manuális váltott tették a 115,140,163le verzióhoz? Vagy van különbség az áttételek között? Köszi
ugyan az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2021.01.18 hétfő, 05:41:50 »

ugyan az

Köszi szépen worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
felix81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2021.10.17 vasárnap, 11:21:07 »

Megy 190- et?  eplus2

A max amivel mentem 205km/h -Ford Mondeo 2.0 kombi 2009
Naplózva
petibarsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2022.09.15 csütörtök, 11:44:13 »

Hello, olyanban kérnék segítséget, hogy az autó( 2008 mk4 mondeo 2.0 tdci 140 le qxba) megvétele elött cseréltek kuplungot(kuplung,kinyomó,kettőstömegű) az autóban, valeo-t tettek bele, a régit adtálk dobozba stb stb

könnyű a kuplung a váltás is rendben van, azonban alapjáraton üresben csattogó hangot hallana, kerepelő csattogó kissé hangos, viszont kuplung kinyomásra elhallgat.
Ez nem a kettőstömegű meghibásodására vezethető vissza? vagy más is produkálhatja ezt a hibát?

valaki tud erre mondani valamit?
Naplózva

Ford Mondeo Mk IV 2.0 TDCI Titanium-X (BA7) QXBA 140LE->170LE 2008/03 kombi
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2022.12.06 kedd, 11:59:01 »

Sziasztok,

2008-as MK4-es, 2.2-es kombi Mondeómba (6 sebesség) keresek váltógombot és szoknyát hozzá.
Amit neten találtam ott mindenhol bal elöl van a rükverc. Nem tudja valaki, hogy hol kaphatnék ilyen darabot?



Köszönöm előre is.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.