Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:57:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 845192 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2010.01.29 péntek, 22:19:15 »

ha immós, akkor egy nagy csatlakozóban fut össze minden szál, ami az adagolóból jön, és a mágnesszelep el van takarva.
A mágnesszelep az látszik,nincs letakarva semmivel.Ahol mérni akarok,az az adagolónál van ugye?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #301 Dátum: 2010.01.29 péntek, 22:21:19 »

A mágnesszelep az látszik,nincs letakarva semmivel.Ahol mérni akarok,az az adagolónál van ugye?
igen. az elején van egy jó nagy elektromágnes. a hűtő felé áll ki az adagolóból. annak van egy piros, és egy barna szála. itt kell ellenállást mérni 8-10 ohm
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2010.01.29 péntek, 22:23:39 »

igen. az elején van egy jó nagy elektromágnes. a hűtő felé áll ki az adagolóból. annak van egy piros, és egy barna szála. itt kell ellenállást mérni 8-10 ohm
Köszönöm! worship
Jóéjt!  wave
Naplózva
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2010.01.30 szombat, 14:59:29 »

igen. az elején van egy jó nagy elektromágnes. a hűtő felé áll ki az adagolóból. annak van egy piros, és egy barna szála. itt kell ellenállást mérni 8-10 ohm
No méricskéltem:
-álló motornál piros+barna vezetékeken 8.4 ohm az ellenállás.
-járó motornál ugyanezen szálakon feszültség nincs.Igazából Te valami "középső" szálat+test írtál,de bátorkodtam ugyanott mérni.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2010.01.30 szombat, 15:32:44 »

-járó motornál ugyanezen szálakon feszültség nincs.Igazából Te valami "középső" szálat+test írtál,de bátorkodtam ugyanott mérni.

Az egy masik alkatresz: gazkarpotmeter, adagolo tetejen a gazkaron, 3 szallal. Ott merj feszkot. wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #305 Dátum: 2010.01.30 szombat, 16:14:10 »

Az egy masik alkatresz: gazkarpotmeter, adagolo tetejen a gazkaron, 3 szallal. Ott merj feszkot. wave

Így van! ha jó a mágnesed, akkor rendesen kell beállítani a potit. alapjáraton legyen 0.9 Volt, akkor működtetnie is kell a mágnest
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2010.01.30 szombat, 16:32:44 »

Így van! ha jó a mágnesed, akkor rendesen kell beállítani a potit. alapjáraton legyen 0.9 Volt, akkor működtetnie is kell a mágnest
worship
Mostmár kezd összeállni kép.Holnap kimérem,és letámadom torx-kulccsal.
Köszönöm Nektek!  eljen
Naplózva
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2010.01.30 szombat, 20:18:58 »

Sziasztok!
Az én kis autom ha alapjáraton jár kb egy percig akkor elkezd az alapjárat kissé egyenletlen lenni, ilyenkor egy kicsit kéken füstöl is. Ezt csak meleg motornál csinálja. Mi lehet a gondja? Segitsetek! Sad
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #308 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 09:15:13 »

Sziasztok!
Az én kis autom ha alapjáraton jár kb egy percig akkor elkezd az alapjárat kissé egyenletlen lenni, ilyenkor egy kicsit kéken füstöl is. Ezt csak meleg motornál csinálja. Mi lehet a gondja? Segitsetek! Sad
Azért mert nincs neki elég előtöltése. Hidegben picit több kell, mint meleg autónál, ezért van rajta egy szerkentyű, ami előrébbállítja. ha ez nem jó, vagy nincs megfelelően vezérelve, akkor nem teszi meg, és reggel indítás után dadog. Ha minden rendesen működik, és mégis ezt csinálja, akkor egyszerűen nincs jól beállítva. Olvass vissza pár hsz-t leírtam hogyan ellenőrizhetők. Az adagoló elején lévő nagy krumpli a hidegindító mágnes, ennek 60 fokos vízig kell kb működnie, és a működését a gázkar potméter befojásolja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 10:21:03 »

Azért mert nincs neki elég előtöltése. Hidegben picit több kell, mint meleg autónál, ezért van rajta egy szerkentyű, ami előrébbállítja. ha ez nem jó, vagy nincs megfelelően vezérelve, akkor nem teszi meg, és reggel indítás után dadog. Ha minden rendesen működik, és mégis ezt csinálja, akkor egyszerűen nincs jól beállítva. Olvass vissza pár hsz-t leírtam hogyan ellenőrizhetők. Az adagoló elején lévő nagy krumpli a hidegindító mágnes, ennek 60 fokos vízig kell kb működnie, és a működését a gázkar potméter befojásolja
Tehát hogy jol értem-e, hidegen kap annyi elötöltést hogy egyenletesen járjon, de amint üzemmeleg a motor, ez a szerkentyü vesz el az elötöltéséböl  és azért jár egyenletlenül. Jol értem? Reggel a minuszokba nincs vele gond, indul és jár is egyenletesen, csak ha bemelegszik.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #310 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 10:26:29 »

Tehát hogy jol értem-e, hidegen kap annyi elötöltést hogy egyenletesen járjon, de amint üzemmeleg a motor, ez a szerkentyü vesz el az elötöltéséböl  és azért jár egyenletlenül. Jol értem? Reggel a minuszokba nincs vele gond, indul és jár is egyenletesen, csak ha bemelegszik.
akkor maga az előtöltésed van rossz helyen, nem a patron rosz. akkor le kell venni a szervó ékszíjtárcsát( klímásnál nem egyszerű), alatta van az adagoló bordáskereke, ott lehet állítani, előrébb kell tekerni a tengelyt a mostanihoz képest, ekkor előbb lesz a befecskendezés ideje. De óvatosan, mert itt mm-ek is nagyon sokat számítanak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 10:32:16 »

akkor maga az előtöltésed van rossz helyen, nem a patron rosz. akkor le kell venni a szervó ékszíjtárcsát( klímásnál nem egyszerű), alatta van az adagoló bordáskereke, ott lehet állítani, előrébb kell tekerni a tengelyt a mostanihoz képest, ekkor előbb lesz a befecskendezés ideje. De óvatosan, mert itt mm-ek is nagyon sokat számítanak
Köszönöm a gyors segitséget!
Megyek és probálkozok!
Naplózva
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 15:37:24 »

worship
Mostmár kezd összeállni kép.Holnap kimérem,és letámadom torx-kulccsal.
Köszönöm Nektek!  eljen
Sikerült kimérnem a potit,a piros+test párost mértem/úgy vélem erre gondoltatok/:
-hidegindítás után 127mV,
-állitás után 927mV.
Ez volt a legközelebbi érték,ami fagyott ujjal összejött(langyos szelepfedél,hmmm...  vigyor3 )

Ismét egy kérdés:
Nézegettem az Etzold-könyvet,de nem talátam erről részegységről leírást.
Mekkora holtjáték kell bowdennek?
Nálam most a viaszpatron bowdene tartja a kart,a másik kb6-8mmre van tőle.
 help
Elnézést kérek,hogy sokat írok.és értetlenkedek.
 wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #313 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 15:44:07 »

Sikerült kimérnem a potit,a piros+test párost mértem/úgy vélem erre gondoltatok/:
-hidegindítás után 127mV,
-állitás után 927mV.
Ez volt a legközelebbi érték,ami fagyott ujjal összejött(langyos szelepfedél,hmmm...  vigyor3 )

Ismét egy kérdés:
Nézegettem az Etzold-könyvet,de nem talátam erről részegységről leírást.
Mekkora holtjáték kell bowdennek?
Nálam most a viaszpatron bowdene tartja a kart,a másik kb6-8mmre van tőle.
 help
Elnézést kérek,hogy sokat írok.és értetlenkedek.
 wave
amikor már elengedi a viaszpatron, akkor kell 1-2 mm, a másk meg akkor van érintőre
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 15:54:35 »

amikor már elengedi a viaszpatron, akkor kell 1-2 mm, a másk meg akkor van érintőre
party0038
Naplózva
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2010.03.02 kedd, 18:51:20 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hogy most kezdte a Mondim azt csinálni, hogy indítás után az olajszürő felöl folydogál az olaj, ha megyek vele egy kicsit teljesen megál a csöpögés, a szűrő jól rá van húzva... Sad(((
Szerintetek, azon a részen (szürő felett) máshol is csöpöghet??? szürőt cseréljek, vagy merre induljak el...
Naplózva

Mr.Windd
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2010.03.03 szerda, 18:55:56 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hogy most kezdte a Mondim azt csinálni, hogy indítás után az olajszürő felöl folydogál az olaj, ha megyek vele egy kicsit teljesen megál a csöpögés, a szűrő jól rá van húzva... Sad(((
Szerintetek, azon a részen (szürő felett) máshol is csöpöghet??? szürőt cseréljek, vagy merre induljak el...
Szűrő felett a generátor, felette a culer. Vagy a szűrő, vagy a culer. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2010.03.06 szombat, 12:04:43 »

Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2010.03.06 szombat, 19:35:38 »

Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
Szia!
Neked a forgalmiban a környezetvédelmi besorolás hányas?
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2010.03.06 szombat, 20:08:17 »

Szia!
Neked a forgalmiban a környezetvédelmi besorolás hányas?
A forgalmiban 4
A zöldkártyán 3
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #320 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 02:38:01 »

Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
zöldnek kéne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 10:03:55 »

Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
Tényleg, elméletben a forgalmi szerint nézik és az akkor zöld kellene, hogy legyen. Az azért érdekes, hogy a zk. miért 3.
Naplózva
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 10:15:34 »

Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.

"    2010.02.21. 07:49 - Autódoktor
.... A 2010. január 1-től érvényes rendszer más határokkal dolgozik, és ismét négy kategóriát ismer:
Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.
Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9 és az e fölöttiek.... "

Ezek után már csak az a kérdés, hogy neked honnan bányásztak elő sárga matricát és az most mit is jelent?
Amúgy a forgalmid szerint kék, a zk. szerint fekete lenne a logikus. De én úgy tudom, hogy a forgalmit kellene nézni, de lehet, hogy rosszul tudom.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 11:32:59 »

Tényleg, elméletben a forgalmi szerint nézik és az akkor zöld kellene, hogy legyen. Az azért érdekes, hogy a zk. miért 3.

Akkor nekem a zöldkártyások elkurták, nem kicsit. nyes
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 11:35:26 »

"    2010.02.21. 07:49 - Autódoktor
.... A 2010. január 1-től érvényes rendszer más határokkal dolgozik, és ismét négy kategóriát ismer:
Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.
Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9 és az e fölöttiek.... "

Ezek után már csak az a kérdés, hogy neked honnan bányásztak elő sárga matricát és az most mit is jelent?
Amúgy a forgalmid szerint kék, a zk. szerint fekete lenne a logikus. De én úgy tudom, hogy a forgalmit kellene nézni, de lehet, hogy rosszul tudom.


2009-ben kaptam a sárga matricát, akkor még volt ilyen.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 13:50:21 »

2009-ben kaptam a sárga matricát, akkor még volt ilyen.
Akkor még tényleg, de akkor meg zöldet kellett volna kapjál.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 16:52:38 »

Akkor még tényleg, de akkor meg zöldet kellett volna kapjál.
Igen,züldet.
Azért érdekes a szín, mert a budapesti szmogrendelet ki akarja tiltani a sárgákat. De ha uj színek vannak, akkor nem tud senkit, csak engem. szomoru1
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #327 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 17:30:31 »

Igen,züldet.
Azért érdekes a szín, mert a budapesti szmogrendelet ki akarja tiltani a sárgákat. De ha uj színek vannak, akkor nem tud senkit, csak engem. szomoru1
hát akkor te így jártál nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2010.03.09 kedd, 17:47:06 »

Tudja valaki, hogy lehet tádé-nak üzenetet küldeni? fejvakaras
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #329 Dátum: 2010.03.09 kedd, 19:35:37 »

Tudja valaki, hogy lehet tádé-nak üzenetet küldeni? fejvakaras
e-mail, sms
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2010.03.10 szerda, 10:59:13 »

e-mail, sms

Kösz, most vettem észre a PÜ-t.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
dorko
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 14:13:16 »

Heló!
Kérdezni szeretnék a nálam hozzáértöbbektől!
Nem hallom a turbómat Fütyülni,úgy mint eddig,pontosabban ha kipörgetem,csak az alsó tartományban hallom.
Nem is úgy megy mint régebben. Illetve még annyit próbáltam,ha lehúzom a légtömegmérő csatiját, semmi különbség.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #332 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 14:42:50 »

Heló!
Kérdezni szeretnék a nálam hozzáértöbbektől!
Nem hallom a turbómat Fütyülni,úgy mint eddig,pontosabban ha kipörgetem,csak az alsó tartományban hallom.
Nem is úgy megy mint régebben. Illetve még annyit próbáltam,ha lehúzom a légtömegmérő csatiját, semmi különbség.
a lényeg, hogy menjen normálisan. fütyülni már akkor szokott, amikor kicsit kopottabb. mk1-nél légtömegmérő szinte csak dísz.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 20:12:40 »

Azt olvastam, a gázolajszűrőből időnként le kell engedni a vizet. De hol van azon leengedőcsavar, és mi van, ha nincs?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #334 Dátum: 2010.03.12 péntek, 05:03:41 »

Azt olvastam, a gázolajszűrőből időnként le kell engedni a vizet. De hol van azon leengedőcsavar, és mi van, ha nincs?
a szűrőház alján van egy kis csavar. 8-as kulcs kell hozzá, csak éppen hozzáférhetetlen. ha rendszeresen van szűrő cserélve, akkor nincs jelentősége
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 20:17:49 »

a szűrőház alján van egy kis csavar. 8-as kulcs kell hozzá, csak éppen hozzáférhetetlen. ha rendszeresen van szűrő cserélve, akkor nincs jelentősége

Kösz a választ és a PÜ-t is. wave
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
kimi101
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2010.03.24 szerda, 07:11:03 »

Sziasztok. szeretnék venni egy td mondeo mk1-et az érdekelne, hogy motorikusan van-e valamilyen jellemző hibája? hengerfej birja? mekkora fogyasztásra számíthatok, és milyen szervízköltségei vannak?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #337 Dátum: 2010.03.24 szerda, 17:50:29 »

Sziasztok. szeretnék venni egy td mondeo mk1-et az érdekelne, hogy motorikusan van-e valamilyen jellemző hibája? hengerfej birja? mekkora fogyasztásra számíthatok, és milyen szervízköltségei vannak?

jellemző hiba max a kopása. általában sok kilométer van bennük
hengerfej öntöttvas, és elég robosztus szerkezet, nem szokott vele gond lenni. nekem 6,5 liter a fogyi átlagban, de ez 6.2-7 ig jön össze(kombi) párom tud 5.2-vel járni, én a 7-tel  Wink
adagolóval szokott probléma lenni, nagyon kényes a gázolajra, de az mk1-é még amúgy is az olcsóbban javítható, és állítható. ha megnézed a kocsit vigyél egy elektromos szaki havert, és nézzétek meg a hidegindítót hogy jó-e rajt, mert az drága. egyébiránt csak ajánlani tudom a gépet. nekem nagyon bevált, és minden tudok itthon javítani rajta
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kimi101
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 07:09:37 »

Köszönöm a választ.
Naplózva
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 10:57:59 »

Üdv mindenkinek!

Tudna valaki abban segíteni, hogy hol tudok szerezni egy szűrőház membránt? Csak a gumi kellene, ami mindegyiken rendszeresen átszakad. Lucas/cav adagoló Motorcraft.
Köszi!  worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #340 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 20:31:43 »

Üdv mindenkinek!

Tudna valaki abban segíteni, hogy hol tudok szerezni egy szűrőház membránt? Csak a gumi kellene, ami mindegyiken rendszeresen átszakad. Lucas/cav adagoló Motorcraft.
Köszi!  worship
nekem van egy, de igazából nem az szokot átszakadni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:03:19 »

nekem van egy, de igazából nem az szokot átszakadni
Már kibeleztem a szűrőházat, és eléggé rojtos már benne...ha pumpáltam, folyton buborékos gázolaj jött belőle.
Köszi, jó lesz az még Neked tartalékba, azóta találtam elég sok keresgélés után:
http://www.kocsisimi.hu/contact.php
A legnagyobb autósboltokban nincs már ilyen...a cromaxnál meg 7000Ft... falbav
Anno valamikor még 400 Forint volt, most 1300.
Köszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #342 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:12:42 »

Már kibeleztem a szűrőházat, és eléggé rojtos már benne...ha pumpáltam, folyton buborékos gázolaj jött belőle.
Köszi, jó lesz az még Neked tartalékba, azóta találtam elég sok keresgélés után:
http://www.kocsisimi.hu/contact.php
A legnagyobb autósboltokban nincs már ilyen...a cromaxnál meg 7000Ft... falbav
Anno valamikor még 400 Forint volt, most 1300.
Köszi!
én unix-os boltban szereztem tavaly
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2010.03.26 péntek, 06:26:23 »

én unix-os boltban szereztem tavaly
És ott mennyi volt akkor? Csak a gumit adták?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #344 Dátum: 2010.03.26 péntek, 19:00:40 »

És ott mennyi volt akkor? Csak a gumit adták?
2000 valamennyi gumi, valami műanyag lap, másik gumi, egy rugó, meg a kupak. ugyanaz, mint a cromaxos régi készlet, csak harmadáért
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2010.03.26 péntek, 19:09:22 »

2000 valamennyi gumi, valami műanyag lap, másik gumi, egy rugó, meg a kupak. ugyanaz, mint a cromaxos régi készlet, csak harmadáért
Köszi! Hívtam őket, de már komplett tápszivattyújuk sincs, nemhogy javítókészlet...marad a kocsisimi.hu Smiley
Ott a Star diesel féle olasz bigyót adják, ki tudja meddig bírja majd.
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2010.04.06 kedd, 03:02:54 »

Sziasztok! Adagolós szakikhoz szólnék. Az alapjáratommal van gond. 500-800 közt ingadozik, szép szabályosan. Kis idő múlva beáll 750-800-ra, de egy újabb gázadás után ismét ingadozik egy darabig, néha le is áll. Adagoló csere?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #347 Dátum: 2010.04.06 kedd, 06:16:00 »

Sziasztok! Adagolós szakikhoz szólnék. Az alapjáratommal van gond. 500-800 közt ingadozik, szép szabályosan. Kis idő múlva beáll 750-800-ra, de egy újabb gázadás után ismét ingadozik egy darabig, néha le is áll. Adagoló csere?
először nézd meg tud-e szívni rendesen gázolajat. nyisd fel a gépháztetőt, és nézd meg járó motornál kézi pumpa gombját! ha picit beesik, vagy lötyög , vagy ugyanez hirtelen gázadáskor, akkor dugulásod van. csináltam nemrég ilyen kocsit, és az is csak kannából ment rendesen. ki kellett pucplni a csöveket a tank felől. mielőtt egyből adagolót akarnál cserélni, nézd ezeket a lahatőségeket végig. ha megakadsz valahol, akkor hívj fel: 06703388963
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2010.04.06 kedd, 13:07:41 »

azzal nincs gond, úgy tűnik. Nem szívja össze a pumpát. Korábban már megszabadultam a lucas szűrőtől, mert mindig gondom volt vele. most egy marokpumpa van felszerelve de ennek nincs hozzá köze, korábban nem volt vele gond. Ha rápumpálok, felmegy az alapjárat, valahogy úgy tűnik, mint ha nem tudna alapjáraton eleget szívni az adagoló.
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2010.04.06 kedd, 13:09:57 »

meg akkor nem is menne normálisan, de ilyen gondom nincs, csak az alapjárat.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.