Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:57:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 845162 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #200 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 16:38:42 »
Idézetet írta: mittoodomain - 2009.11.26 csütörtök, 16:22:26
hát ezt meg honnan tudod?
hallotál már ilyen esetről?
Naplózva
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #201 Dátum:
2009.11.27 péntek, 16:44:27 »
Kicseréltem a termosztátot és a mérőm ugyan azt az értéket mutatja az m betűig megy fel most ez normális vagy még mindig nagyon meleg??
Igaz most legalább kinyit a termosztátom.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #202 Dátum:
2009.11.27 péntek, 17:12:09 »
Idézetet írta: Goa - 2009.11.27 péntek, 16:44:27
Kicseréltem a termosztátot és a mérőm ugyan azt az értéket mutatja az m betűig megy fel most ez normális vagy még mindig nagyon meleg??
Igaz most legalább kinyit a termosztátom.
Akkor lehet a jeladót is megfőzted, cserélni kell.
Naplózva
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #203 Dátum:
2009.11.27 péntek, 17:29:40 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.27 péntek, 17:12:09
Akkor lehet a jeladót is megfőzted, cserélni kell.
És a jeladó kb milyen árban van?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #204 Dátum:
2009.11.27 péntek, 19:12:59 »
Idézetet írta: Goa - 2009.11.27 péntek, 17:29:40
És a jeladó kb milyen árban van?
TD be passz mennyi de Facet et vettem Bárdiba benyás MK2 be 3000Ft alatt, müködik
Naplózva
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #205 Dátum:
2009.11.27 péntek, 19:25:07 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.27 péntek, 19:12:59
TD be passz mennyi de Facet et vettem Bárdiba benyás MK2 be 3000Ft alatt, müködik
Köszi az infót.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #206 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 21:08:32 »
Idézetet írta: Goa - 2009.11.27 péntek, 19:25:07
Köszi az infót.
http://www.cromax.hu/?katid=35537643&termek_al_id=4480&katnev=L%E9gkondival%20%20%20%20%20%20(sz%F6gletes
)
Naplózva
l.robert
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #207 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 18:26:56 »
Hali!
Ledugózták a turbómembránomat kb. két hónapja és azóta így járok a kocsival. Ez okozhat vmi problémát. Mennyi pénzből lehet javítani?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #208 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 18:31:09 »
Idézetet írta: l.robert - 2009.11.30 hétfő, 18:26:56
Hali!
Ledugózták a turbómembránomat kb. két hónapja és azóta így járok a kocsival. Ez okozhat vmi problémát. Mennyi pénzből lehet javítani?
8e Ft a javítókészlet Filepéknél.
Naplózva
topist
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #209 Dátum:
2009.12.03 csütörtök, 09:38:09 »
Szevasztok Mondeósok!
Uj vagyok még nálatok,nekemMk1 1.8 Td kombi van!
Egyböl kérnék is némi segitséget.
Sajna a vezérmüszijam elszált,pesze kapott a szelep is,de nem ez a gond,már megoldottam cserével!
Kellene nekem ha van olyan javítási kézikönyv amiből metudom a vezérlést hová kell álítani!
Könyedség képpen az adagolón még rajta a szíj,remélhetőleg jó helyen!!!!!
Ha tudtok ilyent,akár letölthető pdf-ben,kérlek értesitsetek.De ha nyomtatott változatban van,megoldom fénymásolással is!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv:topist
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.03 csütörtök, 09:51:52 írta topist
»
Naplózva
mittoodomain
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #210 Dátum:
2009.12.03 csütörtök, 10:55:04 »
Idézetet írta: topist - 2009.12.03 csütörtök, 09:38:09
Szevasztok Mondeósok!
Uj vagyok még nálatok,nekemMk1 1.8 Td kombi van!
Egyböl kérnék is némi segitséget.
Sajna a vezérmüszijam elszált,pesze kapott a szelep is,de nem ez a gond,már megoldottam cserével!
Kellene nekem ha van olyan javítási kézikönyv amiből metudom a vezérlést hová kell álítani!
Könyedség képpen az adagolón még rajta a szíj,remélhetőleg jó helyen!!!!!
Ha tudtok ilyent,akár letölthető pdf-ben,kérlek értesitsetek.De ha nyomtatott változatban van,megoldom fénymásolással is!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv:topist
szerintem nézz rá as privát üzenetek fülre
Naplózva
Ricsi44
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #211 Dátum:
2009.12.05 szombat, 14:57:53 »
Sziasztok!
MK1-es 1.8TD-m van, és elkelne egy kis segítség. Minden ok az autóval nem eszi az olajat, nem ingadozik az alapjárat, tűrhetően indul hidegen is, a fogyasztás nagyon jó, városban 6l, de NEM MEGY olyan mintha kb 50LE-s lenne. Szörnyű!
Mindene eredeti, semmi babrálás nincs rajta, elég megkímélt, nincs olajfolyás (már két éve használom, azóta teljesen tiszta a motor). Tehát jónak tűnne a motor de valami nem ok. Öcsém 145-ös 1.9-es (90LE) TD alfája 100 méteren 150-et verne rám annyival jobban megy. Mi lehet a gond? Ha valakinek van ötlete megköszönném.
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #212 Dátum:
2009.12.05 szombat, 15:52:46 »
Idézetet írta: Ricsi44 - 2009.12.05 szombat, 14:57:53
Sziasztok!
MK1-es 1.8TD-m van, és elkelne egy kis segítség. Minden ok az autóval nem eszi az olajat, nem ingadozik az alapjárat, tűrhetően indul hidegen is, a fogyasztás nagyon jó, városban 6l, de NEM MEGY olyan mintha kb 50LE-s lenne. Szörnyű!
Mindene eredeti, semmi babrálás nincs rajta, elég megkímélt, nincs olajfolyás (már két éve használom, azóta teljesen tiszta a motor). Tehát jónak tűnne a motor de valami nem ok. Öcsém 145-ös 1.9-es (90LE) TD alfája 100 méteren 150-et verne rám annyival jobban megy. Mi lehet a gond? Ha valakinek van ötlete megköszönném.
Van egy vékony csövecske a turbó és az adagoló között. Ennek a két vége gumi, középen pedig fémcső. A gumi rész el szokott öregedni, és eltörik. Itt aztán elmegy a nyomás. Ezért az adagoló nem ad megfelelő mennyiségű üzemanyagot. (Nekem legalábbis ez volt a probléma) (Ilyenkor nagyon rosszul gyorsul az autó."Turbónyomáscső adagolóhoz " ez a neve) Vagy lehet, hogy az intercooler körül szökik el a töltőlevegő valahol, vagy nem tudom.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Ricsi44
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #213 Dátum:
2009.12.05 szombat, 16:03:18 »
Idézetet írta: gyurci - 2009.12.05 szombat, 15:52:46
Van egy vékony csövecske a turbó és az adagoló között. Ennek a két vége gumi, középen pedig fémcső. A gumi rész el szokott öregedni, és eltörik. Itt aztán elmegy a nyomás. Ezért az adagoló nem ad megfelelő mennyiségű üzemanyagot. (Nekem legalábbis ez volt a probléma) (Ilyenkor nagyon rosszul gyorsul az autó."Turbónyomáscső adagolóhoz " ez a neve) Vagy lehet, hogy az intercooler körül szökik el a töltőlevegő valahol, vagy nem tudom.
Kössz a segítséget! Ha jól gondolom az a cső az ami a turbómembránra megy. A turbó felőli vége is gumi? Csak mert nem látok be rendesen. Majd talán aknából jobban látom.
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #214 Dátum:
2009.12.05 szombat, 16:11:48 »
Idézetet írta: Ricsi44 - 2009.12.05 szombat, 16:03:18
Kössz a segítséget! Ha jól gondolom az a cső az ami a turbómembránra megy. A turbó felőli vége is gumi? Csak mert nem látok be rendesen. Majd talán aknából jobban látom.
A turbó felőli vége is gumi, és megeszi a meleg meg az olaj.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Ricsi44
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #215 Dátum:
2009.12.05 szombat, 16:20:13 »
Idézetet írta: gyurci - 2009.12.05 szombat, 16:11:48
A turbó felőli vége is gumi, és megeszi a meleg meg az olaj.
Adagolónál jó, de nem látom végig a turbó felől de amig látom hibátlan. De majd megellenőrzöm rendesen.
Ha ott is jó nem tudom mi lehet a hiba, mert az az érdekes hogy az adagolón próbáltam állítani a nyomócsövek felőli végén azzal a csavarral ami elvileg több gázolajat adna a motornak, de nagyon minimálisan reagál rá. Próbából állítottunk öcsém alfáján és egyértemlű volt a különbség egy menetnyi állításnál is, nálam pedig a két véglet közötti különbség is minimális. Esetleg valami ötlet? Haldoklik az adagoló?
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #216 Dátum:
2009.12.05 szombat, 17:53:25 »
Idézetet írta: Ricsi44 - 2009.12.05 szombat, 16:20:13
Adagolónál jó, de nem látom végig a turbó felől de amig látom hibátlan. De majd megellenőrzöm rendesen.
Ha ott is jó nem tudom mi lehet a hiba, mert az az érdekes hogy az adagolón próbáltam állítani a nyomócsövek felőli végén azzal a csavarral ami elvileg több gázolajat adna a motornak, de nagyon minimálisan reagál rá. Próbából állítottunk öcsém alfáján és egyértemlű volt a különbség egy menetnyi állításnál is, nálam pedig a két véglet közötti különbség is minimális. Esetleg valami ötlet? Haldoklik az adagoló?
Vedd ki a coolert, négy csavar(általában torx fejű) és akkor rögtön többet látsz a motor mögött. A szívósort és a coolert összekötő "U"-alakú gumicsövet is ellenőrizni tudod, hogy nem dörzsölődött-e ki. Ott is elszökhet a levegő. A cooler nyakán lévő O-gyűrűket is nézd meg, ott ahol belemegy a turbóba.
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Flyboy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #217 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 16:48:51 »
Sziasztok ! Ti milyen olajat ajánlotok a legjobban a motorba? Milyen fajtát? előre is köszi!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #218 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 19:06:09 »
Idézetet írta: Flyboy - 2009.12.13 vasárnap, 16:48:51
Sziasztok ! Ti milyen olajat ajánlotok a legjobban a motorba? Milyen fajtát? előre is köszi!
TD-be elmegy a 10w40 ford olaj.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Flyboy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #219 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 19:20:38 »
Idézetet írta: Mobidik - 2009.12.13 vasárnap, 19:06:09
TD-be elmegy a 10w40 ford olaj.
Nem tom lehetőleg jót szeretnénk már mint márkásat vagy ,hogy mondjam . Castrolt. Nem tom mennyire befolyásolják az olajok a működését a motornak .
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #220 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 19:25:17 »
Idézetet írta: Flyboy - 2009.12.13 vasárnap, 19:20:38
Nem tom lehetőleg jót szeretnénk már mint márkásat vagy ,hogy mondjam . Castrolt. Nem tom mennyire befolyásolják az olajok a működését a motornak .
Folyási képesség, kenőképesség, összenyomhatóság,.....
A Castrol tökéletes választás.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Flyboy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #221 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 19:39:58 »
Idézetet írta: Mobidik - 2009.12.13 vasárnap, 19:25:17
Folyási képesség, kenőképesség, összenyomhatóság,.....
A Castrol tökéletes választás.
oké köszi
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #222 Dátum:
2009.12.16 szerda, 17:02:34 »
Sziasztok,
ma nem volt hajlandó beröffenni a Mondim...
3-4 izzítás után önindítózás kb. 10 mp.-enként (egyre kissebb fordulatszámmal)...
Akksimat most töltöm, mert lemerült kb. a 6. indítási próbálkozásomra...
aksi: 2 éves Perion 74Ah és 13V-ot mértem rajta töltés előtt kiszerelt állapotban. (Varta-ként adta el a boltos annó, azt mondta ugyanott gyártják, és ugyanazt tudja, csak a cimke más rajta ezért olcsóbb)
vagy mégse, ez miatt (is) szívok???
Önindítózás alatt mennyire szabad leesni a feszültségnek?
Olvasgattam a régi fórumon a dízeles hidegindítási gondokról
http://sgforum.hu/listazas.php3?id=1046217374&order=timeline&index=1&azonosito=scratch
és találtam részletes leírást az izzító-rendszerről
http://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/3.2.pdf
Nekem nagyon hasznosnak bizonyultak, ezért gondoltam megosztom veletek, hátha mást is érdekel.
Kb. 1-2 napig állt az autó, és ilyenkor mindíg nehezen indul, ha beröffen akkor utána már nincs gond, és ha leállítom utána indul bármikor, mint a kisangyal. Az adagoló alapjárati (vagy dúsító) elektromos motorja nem rángatja gázadásnál az adagolón a kis kart, ettől még indulhatna?
5letek?
Üdv: Tamás
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #223 Dátum:
2009.12.16 szerda, 17:14:33 »
Sziasztok,
zöldkártya miatt töltöttem Winn's füstölésgátló adalékot a Ford Formula XR+ 10W/40 motorolajhoz, ez árthat a motornak?
Üdv: Tamás
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #224 Dátum:
2009.12.16 szerda, 20:19:54 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.16 szerda, 17:14:33
Sziasztok,
zöldkártya miatt töltöttem Winn's füstölésgátló adalékot a Ford Formula XR+ 10W/40 motorolajhoz, ez árthat a motornak?
Üdv: Tamás
hááát....olajadalékról vagy jót vagy semmit...ha már használsz legalább jónevű cégé legyen...(pl. Stp...)
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #225 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 13:06:03 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.16 szerda, 17:02:34
Sziasztok,
ma nem volt hajlandó beröffenni a Mondim...
Ettől még kellene induljon.
Indítózás közben 10V alá nem szabad esni. Feltöltött akksival duplán izzítanék relékattanásig, valamint gyújtáson felpumpálnám a gázolajat. Még1 dolog, ezeket az adagolókat gáz nélkül kell indítózni...
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #226 Dátum:
2009.12.18 péntek, 10:35:28 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.17 csütörtök, 13:06:03
Ettől még kellene induljon.
Indítózás közben 10V alá nem szabad esni. Feltöltött akksival duplán izzítanék relékattanásig, valamint gyújtáson felpumpálnám a gázolajat. Még1 dolog, ezeket az adagolókat gáz nélkül kell indítózni...
Újabb fejlemények 22órás aksitöltés után:
2 napi szabadtéri kényszerparkolás után, kinti hőmérséklet minusz 6 fok.
Egymás után 4 izzítással is megkínáltam relékattanásig ezután rögtön önindítózás (kb. 10-15mp) majdnem akksilemerülésig (kuplung kinyomva, gázpedál-pöckölgetése/pumpálása), és így is csak harmadszorra, negyedszerre (amikor már az idegtől nem láttam
) röffent be... (nagy örömömre)
Feszültségméréseim eredményei:
terheletlen akksin mérve: 12.9V
izzításkor: 12.1V (relékattanás után: 12.5V)
önindítózáskor: 10.7V
járó motornál: 13.5V
járattam kb. 10 percig, majd leállítottam, fél óra múlva már minden gond nélkül indult elsőre
Ha más egyszer elindul utána ketyeg folyamatosan...
kb. 10km út után parkolás kb. minusz 6 fok szabadtéren 10 óra hosszat, és ismét kezdődtek a bajok, már majdnem feladtam amikor, nagy kegyesen elkezdett pöfögni. nagy kékes füstfelhő (gondolom a sok elégetlen gázolaj miatt), majd utána füst nélkül, jár a motor, de ha gázt nyomok neki fekete kormot köp, nem kékes füstöt...
Na mondom ezígy nem OK, első utamon vettem Holts Cold Start 400ml-es hidegindító spray-t (1000Ft-ot vesztek max, de ki tudja hátha bejön...)
Ma reggel szintém mínusz 6-7 fokban kb. 8 óra állás után kezdem a fentiek szerint az indítást (hidegindító spray nélkül, hátha), de nem akarja, levegőszűrőház-fedélt lekaptam majd a Holts hidegindító spray-ből 2 másodpercig bespicceltem a levegőszűrőhöz és láss csodát (jó nagy kopogással, füstfelhővel) izzítás nélkül is kb. harmadik főtengelyfordulatra bezizzent a kicsike...
No hát nekem ez jött be, hátha valamelyik Mondis sorstársamnak is ez segít...
Egyébként Lucas adagolója van a 1996 decemberi Mondi TD-mnek és 1 éve esett át teljes felújításon, izzítógyertyák Motocraft gyáriak (2db-ot két éve cseréltem, szerintem bírnia kéne még), ha nem adok gázt még inkább reménytelen az indítás
üdv: LT
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #227 Dátum:
2009.12.18 péntek, 12:17:06 »
A hidegindító rendszeres használata szét fogja verni a motorcsapágyakat. Az akksi talán jónak tűnik. Üzemanyagellátási gond lehet, esetleg rossz üa, levegő a gázolajban.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #228 Dátum:
2009.12.18 péntek, 12:55:30 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.18 péntek, 12:17:06
A hidegindító rendszeres használata szét fogja verni a motorcsapágyakat.
Te gondolatolvasó (is) vagy?
Pont ezt akartam kérdezni, és már meg is válaszoltad...
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.18 péntek, 12:17:06
Az akksi talán jónak tűnik. Üzemanyagellátási gond lehet, esetleg rossz üa, levegő a gázolajban.
Létezik az, hogy 8 óra állás után belevegősödik az üzemanyagrendszer???
Amíg nem volt ilyen hideg 24 órás állás után is elindult, 3-4 izzítás (relékattig) + 1-2 hosszabb önindítózás után...
AVIA-kútnál tankolok évek óta rendszeresen, ez a legolcsóbb... lehet ez a gond? Nyáron sem pöccre indult a kicsike... Te hol szoktál tankolni?
Köszi a helpet!
LT
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #229 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:01:23 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.18 péntek, 12:55:30
Te hol szoktál tankolni?
Azt nem mondhatom meg, mert meg kellene öljelek utána...
Ha nyáron sem volt tutter, egy megnézést elbírna...
Merre lax?
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #230 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:29:46 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.18 péntek, 13:01:23
Azt nem mondhatom meg, mert meg kellene öljelek utána...
Ha nyáron sem volt tutter, egy megnézést elbírna...
Merre lax?
Bp. 16. ker.-ben lakom és most a 9. ker Ferenc krt. közelében vagyok (munkahely) kb. du 4.-ig...
Előre is köszi!
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #231 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:36:44 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.18 péntek, 13:01:23
Azt nem mondhatom meg, mert meg kellene öljelek utána...
Hehe...
Lassan üres a tankom, ezért lehet hogy ki kéne próbálnom egy másik kútnál itatva, hogy indul reggel a nagy fehér bálna??
vagy esetleg 95-ös benyával higítani a gázolajat??? milyen arány veszélytelen??
amit itt
http://www.reggel.hu/index.php?apps=cikk&cikk=187488
olvasok az 20%-ot még elfogadható aránynak tart...
nem sok ez egy kicsit??
thx.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.18 péntek, 13:48:22 írta ltom
»
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #232 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:51:46 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.18 péntek, 13:29:46
Bp. 16. ker.-ben lakom és most a 9. ker Ferenc krt. közelében vagyok (munkahely) kb. du 4.-ig...
Előre is köszi!
Nem arra gondoltam, hogy most indulnék...
Szervezzünk egy nyíltnapot, Kövérmadárnak is igértem egy tényfeltárót... Büdipest jó, de ha lehet, kicsit kintebb megállnék, Budaörsi bevásárlóközpontok vagy max a Lurdyig bemennék, ha nektek is jó....
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #233 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:52:23 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.18 péntek, 13:36:44
Hehe...
Lassan üres a tankom, ezért lehet hogy ki kéne próbálnom egy másik kútnál itatva, hogy indul reggel a nagy fehér bálna??
vagy esetleg 95-ös benyával higítani a gázolajat??? milyen arány veszélytelen??
amit itt
http://www.reggel.hu/index.php?apps=cikk&cikk=187488
olvasok az 20%-ot még elfogadható aránynak tart...
nem sok ez egy kicsit??
thx.
Egész tankba szoktak 5l benyát nyomni, ez kb 10% alatt kicsit...
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #234 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:57:22 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.18 péntek, 13:51:46
Nem arra gondoltam, hogy most indulnék...
Szervezzünk egy nyíltnapot, Kövérmadárnak is igértem egy tényfeltárót... Büdipest jó, de ha lehet, kicsit kintebb megállnék, Budaörsi bevásárlóközpontok vagy max a Lurdyig bemennék, ha nektek is jó....
A Lurdy nekem tökéletes helyszín lenne...
kb. mikor tudnánk összefutni?
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #235 Dátum:
2009.12.18 péntek, 13:58:01 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.18 péntek, 13:57:22
A Lurdy nekem tökéletes helyszín lenne...
kb. mikor tudnánk összefutni?
Egyeztessünk kövérmadárral is... Mindjárt idetrombitálom...
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #236 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:05:35 »
Sziasztok!
Nem tudom, hogy mikorra tervezitek a dolgot, de nekem a már említett 30-a lenne a legjobb. Addig rohanás van össze vissza, azt sem tudom, hogy hol vagyok néha
Itom-nak nem jó a 30?
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #237 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:08:16 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.27 péntek, 17:12:09
Akkor lehet a jeladót is megfőzted, cserélni kell.
Én tavaly télen cseréltem termosztátot, mert nekem meg a "N"-betű körül/alatt dekkolt a mutató (az új gyári 92 C-fokos termosztát sem hozott változást), a NORMAL "O"-betűjéig nagyon ritkán ment/megy fel (még nyári kánikulában sem!!), most egy pár napja felment az "O"-hoz, amikor kint mínusz 6 fok volt, ki érti ezt??
Nem gond ez? Túlhűti a motort??? Üzemmeleg motornál a fűtésem szinte leégeti az arcomat, ha a szélvédőre nyomatom az air-t...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #238 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:08:36 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.18 péntek, 14:05:35
Sziasztok!
Nem tudom, hogy mikorra tervezitek a dolgot, de nekem a már említett 30-a lenne a legjobb. Addig rohanás van össze vissza, azt sem tudom, hogy hol vagyok néha
Itom-nak nem jó a 30?
ne is foglalkozz vele, max. TáDé kétszer jön büdipestre
legalább jobban asszimilálódik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #239 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:10:36 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.18 péntek, 14:05:35
Sziasztok!
Nem tudom, hogy mikorra tervezitek a dolgot, de nekem a már említett 30-a lenne a legjobb. Addig rohanás van össze vissza, azt sem tudom, hogy hol vagyok néha
Itom-nak nem jó a 30?
Nekem akut problémáim vannak (reggelente nem akar indulni a fehér-bálna), ezért ha lehetne kicsit/sokkal előbb...
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #240 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:11:33 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.18 péntek, 14:10:36
Nekem akut problémáim vannak (reggelente nem akar indulni a fehér-bálna), ezért ha lehetne kicsit/sokkal előbb...
Írok privit...
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #241 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:15:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2009.12.18 péntek, 14:08:36
ne is foglalkozz vele, max. TáDé kétszer jön büdipestre
legalább jobban asszimilálódik...
Milyen messziről??
Én nem akarom, hogy csak az én nyűgöm miatt jöjjön Bp-re majdnem Nyíregyházáról...
(majd ha amúgy is jár erre jó lesz)
addig meg majd lesz valahogy...
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #242 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:15:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2009.12.18 péntek, 14:08:36
ne is foglalkozz vele, max. TáDé kétszer jön büdipestre
legalább jobban asszimilálódik...
Sajnos elég rossz a felmegyek Pestre/nem történik baja a verdának statisztikám...
Meg nektek senki sem mondta, hogy válság ($) van...
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #243 Dátum:
2009.12.18 péntek, 14:16:07 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.18 péntek, 14:15:07
Milyen messziről??
Én nem akarom, hogy csak az én nyűgöm miatt jöjjön Bp-re majdnem Nyíregyházáról...
(majd ha amúgy is jár erre jó lesz)
addig meg majd lesz valahogy...
Tatabánya... Olvasd el a privátodat.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #244 Dátum:
2009.12.19 szombat, 09:38:20 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.18 péntek, 13:52:23
Egész tankba szoktak 5l benyát nyomni, ez kb 10% alatt kicsit...
Tankoltam 11liter gázolajat és 1,3 liter 95-öst a majdnem üres tankba (max 2-3l lehetett benne), hátha segít a hidegindításon, de ma reggel (mínusz 9 C-fok) ismét cserbenhagyott a Mondi...
A Holts-hidegindító spray-ből önindítózás közben nyomattam egy pici slukkot a légszűrőházba segítőmmel és láss csodát izzítás nélkül (minimális kopogással) beröffent a kicsike
Csak azt nem értem, hogy a minimális cucc elégése után miért nem áll le a motor?
mert elvileg ezt várnám, elégett a cucc oszt motor leáll... de szerencsére nem ez történik
összetevői: DIETHYL ETHER és ACETONE
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #245 Dátum:
2009.12.19 szombat, 09:58:41 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.19 szombat, 09:38:20
Tankoltam 11liter gázolajat és 1,3 liter 95-öst a majdnem üres tankba (max 2-3l lehetett benne), hátha segít a hidegindításon, de ma reggel (mínusz 9 C-fok) ismét cserbenhagyott a Mondi...
A Holts-hidegindító spray-ből önindítózás közben nyomattam egy pici slukkot a légszűrőházba segítőmmel és láss csodát izzítás nélkül (minimális kopogással) beröffent a kicsike
Csak azt nem értem, hogy a minimális cucc elégése után miért nem áll le a motor?
mert elvileg ezt várnám, elégett a cucc oszt motor leáll... de szerencsére nem ez történik
összetevői: DIETHYL ETHER és ACETONE
Izzítógyertyáid hogy vannak?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #246 Dátum:
2009.12.19 szombat, 11:27:15 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.19 szombat, 09:58:41
Izzítógyertyáid hogy vannak?
Mindegyik gyári Motocraft ebből 2db.-ot 2 éve, és a másik 2db.-ot pedig 3éve cseréltem, mentem vele max. 40e. km-t, szerintem még bírniuk kellene...
vagy megér egy szemrevételezést??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #247 Dátum:
2009.12.19 szombat, 12:40:51 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.19 szombat, 11:27:15
Mindegyik gyári Motocraft ebből 2db.-ot 2 éve, és a másik 2db.-ot pedig 3éve cseréltem, mentem vele max. 40e. km-t, szerintem még bírniuk kellene...
vagy megér egy szemrevételezést??
Az nem elég!
Ki kell őket mérni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #248 Dátum:
2009.12.19 szombat, 12:42:47 »
Idézetet írta: ltom - 2009.12.19 szombat, 11:27:15
Mindegyik gyári Motocraft ebből 2db.-ot 2 éve, és a másik 2db.-ot pedig 3éve cseréltem, mentem vele max. 40e. km-t, szerintem még bírniuk kellene...
vagy megér egy szemrevételezést??
Én javasolnám az egyenkénti kiszerelést és direktpróbát, volt, hogy a kimérés szerint okés volt, kiszerelve, kipróbálva mégse...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #249 Dátum:
2009.12.19 szombat, 12:45:19 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.19 szombat, 12:42:47
Én javasolnám az egyenkénti kiszerelést és direktpróbát, volt, hogy a kimérés szerint okés volt, kiszerelve, kipróbálva mégse...
áramot is lehet rajtik mérni,Az 100%osan működik.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ