Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:09:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 843056 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 16:38:42 »


hát ezt meg honnan tudod?  nyes hallotál már ilyen esetről?  eplus2
nyes Wink
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2009.11.27 péntek, 16:44:27 »

Kicseréltem a termosztátot és a mérőm ugyan azt az értéket mutatja az  m betűig megy fel most ez normális vagy még mindig nagyon meleg??
Igaz most legalább kinyit a termosztátom. vigyor3
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2009.11.27 péntek, 17:12:09 »

Kicseréltem a termosztátot és a mérőm ugyan azt az értéket mutatja az  m betűig megy fel most ez normális vagy még mindig nagyon meleg??
Igaz most legalább kinyit a termosztátom. vigyor3

Akkor lehet a jeladót is megfőzted, cserélni kell.
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2009.11.27 péntek, 17:29:40 »

Akkor lehet a jeladót is megfőzted, cserélni kell.
És a jeladó kb milyen árban van?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2009.11.27 péntek, 19:12:59 »

És a jeladó kb milyen árban van?

TD be passz mennyi de Facet et vettem Bárdiba benyás MK2 be 3000Ft alatt, müködik
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2009.11.27 péntek, 19:25:07 »

TD be passz mennyi de Facet et vettem Bárdiba benyás MK2 be 3000Ft alatt, müködik
Köszi az infót.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 21:08:32 »

Köszi az infót.
http://www.cromax.hu/?katid=35537643&termek_al_id=4480&katnev=L%E9gkondival%20%20%20%20%20%20(sz%F6gletes)
Naplózva
l.robert
Vendég
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 18:26:56 »

Hali!

Ledugózták a turbómembránomat kb. két hónapja és azóta így járok a kocsival. Ez okozhat vmi problémát. Mennyi pénzből lehet javítani?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 18:31:09 »

Hali!

Ledugózták a turbómembránomat kb. két hónapja és azóta így járok a kocsival. Ez okozhat vmi problémát. Mennyi pénzből lehet javítani?

8e Ft a javítókészlet Filepéknél.  wave
Naplózva
topist
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 09:38:09 »

Szevasztok Mondeósok! smile
Uj vagyok még nálatok,nekemMk1 1.8 Td kombi van!
Egyböl kérnék is némi segitséget.
Sajna a vezérmüszijam elszált,pesze kapott a szelep is,de nem ez a gond,már megoldottam cserével!
Kellene nekem ha van olyan javítási kézikönyv amiből metudom a vezérlést hová kell álítani!
Könyedség képpen az adagolón még rajta a szíj,remélhetőleg jó helyen!!!!!
Ha tudtok ilyent,akár letölthető pdf-ben,kérlek értesitsetek.De ha nyomtatott változatban van,megoldom fénymásolással is!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv:topist
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.03 csütörtök, 09:51:52 írta topist » Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 10:55:04 »

Szevasztok Mondeósok! smile
Uj vagyok még nálatok,nekemMk1 1.8 Td kombi van!
Egyböl kérnék is némi segitséget.
Sajna a vezérmüszijam elszált,pesze kapott a szelep is,de nem ez a gond,már megoldottam cserével!
Kellene nekem ha van olyan javítási kézikönyv amiből metudom a vezérlést hová kell álítani!
Könyedség képpen az adagolón még rajta a szíj,remélhetőleg jó helyen!!!!!
Ha tudtok ilyent,akár letölthető pdf-ben,kérlek értesitsetek.De ha nyomtatott változatban van,megoldom fénymásolással is!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv:topist

szerintem nézz rá as privát üzenetek fülre  hehe
Naplózva
Ricsi44
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2009.12.05 szombat, 14:57:53 »

Sziasztok!

MK1-es 1.8TD-m van, és elkelne egy kis segítség. Minden ok az autóval nem eszi az olajat, nem ingadozik az alapjárat, tűrhetően indul hidegen is, a fogyasztás nagyon jó, városban 6l, de NEM MEGY olyan mintha kb 50LE-s lenne. Szörnyű!
Mindene eredeti, semmi babrálás nincs rajta, elég megkímélt, nincs olajfolyás (már két éve használom, azóta teljesen tiszta a motor). Tehát jónak tűnne a motor de valami nem ok. Öcsém 145-ös 1.9-es (90LE) TD alfája 100 méteren 150-et verne rám annyival jobban megy. Mi lehet a gond? Ha valakinek van ötlete megköszönném.
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2009.12.05 szombat, 15:52:46 »

Sziasztok!

MK1-es 1.8TD-m van, és elkelne egy kis segítség. Minden ok az autóval nem eszi az olajat, nem ingadozik az alapjárat, tűrhetően indul hidegen is, a fogyasztás nagyon jó, városban 6l, de NEM MEGY olyan mintha kb 50LE-s lenne. Szörnyű!
Mindene eredeti, semmi babrálás nincs rajta, elég megkímélt, nincs olajfolyás (már két éve használom, azóta teljesen tiszta a motor). Tehát jónak tűnne a motor de valami nem ok. Öcsém 145-ös 1.9-es (90LE) TD alfája 100 méteren 150-et verne rám annyival jobban megy. Mi lehet a gond? Ha valakinek van ötlete megköszönném.

Van egy vékony csövecske a turbó és az adagoló között. Ennek a két vége gumi, középen pedig fémcső. A gumi rész el szokott öregedni, és eltörik. Itt aztán elmegy a nyomás. Ezért az adagoló nem ad megfelelő mennyiségű üzemanyagot. (Nekem legalábbis ez volt a probléma) (Ilyenkor nagyon rosszul gyorsul az autó."Turbónyomáscső adagolóhoz " ez a neve) Vagy lehet, hogy az intercooler körül szökik el a töltőlevegő valahol, vagy nem tudom.
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Ricsi44
Vendég
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2009.12.05 szombat, 16:03:18 »

Van egy vékony csövecske a turbó és az adagoló között. Ennek a két vége gumi, középen pedig fémcső. A gumi rész el szokott öregedni, és eltörik. Itt aztán elmegy a nyomás. Ezért az adagoló nem ad megfelelő mennyiségű üzemanyagot. (Nekem legalábbis ez volt a probléma) (Ilyenkor nagyon rosszul gyorsul az autó."Turbónyomáscső adagolóhoz " ez a neve) Vagy lehet, hogy az intercooler körül szökik el a töltőlevegő valahol, vagy nem tudom.


Kössz a segítséget! Ha jól gondolom az a cső az ami a turbómembránra megy. A turbó felőli vége is gumi? Csak mert nem látok be rendesen. Majd talán aknából jobban látom.
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2009.12.05 szombat, 16:11:48 »

Kössz a segítséget! Ha jól gondolom az a cső az ami a turbómembránra megy. A turbó felőli vége is gumi? Csak mert nem látok be rendesen. Majd talán aknából jobban látom.

A turbó felőli vége is gumi, és megeszi a meleg meg az olaj.
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Ricsi44
Vendég
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2009.12.05 szombat, 16:20:13 »

A turbó felőli vége is gumi, és megeszi a meleg meg az olaj.

Adagolónál jó, de nem látom végig a turbó felől de amig látom hibátlan. De majd megellenőrzöm rendesen.
Ha ott is jó nem tudom mi lehet a hiba, mert az az érdekes hogy az adagolón próbáltam állítani a nyomócsövek felőli végén azzal a csavarral ami elvileg több gázolajat adna a motornak, de nagyon minimálisan reagál rá. Próbából állítottunk öcsém alfáján és egyértemlű volt a különbség egy menetnyi állításnál is, nálam pedig a két véglet közötti különbség is minimális. Esetleg valami ötlet? Haldoklik az adagoló?
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2009.12.05 szombat, 17:53:25 »

Adagolónál jó, de nem látom végig a turbó felől de amig látom hibátlan. De majd megellenőrzöm rendesen.
Ha ott is jó nem tudom mi lehet a hiba, mert az az érdekes hogy az adagolón próbáltam állítani a nyomócsövek felőli végén azzal a csavarral ami elvileg több gázolajat adna a motornak, de nagyon minimálisan reagál rá. Próbából állítottunk öcsém alfáján és egyértemlű volt a különbség egy menetnyi állításnál is, nálam pedig a két véglet közötti különbség is minimális. Esetleg valami ötlet? Haldoklik az adagoló?

Vedd ki a coolert, négy csavar(általában torx fejű) és akkor rögtön többet látsz a motor mögött. A szívósort és a coolert összekötő "U"-alakú gumicsövet is ellenőrizni tudod, hogy nem dörzsölődött-e ki. Ott is elszökhet a levegő. A cooler nyakán lévő O-gyűrűket is nézd meg, ott ahol belemegy a turbóba.
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:48:51 »

Sziasztok ! Ti milyen olajat ajánlotok a legjobban a motorba? Milyen fajtát? előre is köszi!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:06:09 »

Sziasztok ! Ti milyen olajat ajánlotok a legjobban a motorba? Milyen fajtát? előre is köszi!
TD-be elmegy a 10w40 ford olaj.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:20:38 »

TD-be elmegy a 10w40 ford olaj.
Nem tom lehetőleg jót szeretnénk már mint márkásat vagy ,hogy mondjam . Castrolt. Nem tom mennyire befolyásolják az olajok a működését a motornak .
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:25:17 »

Nem tom lehetőleg jót szeretnénk már mint márkásat vagy ,hogy mondjam . Castrolt. Nem tom mennyire befolyásolják az olajok a működését a motornak .
Folyási képesség, kenőképesség, összenyomhatóság,.....
A Castrol tökéletes választás. eljen
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:39:58 »

Folyási képesség, kenőképesség, összenyomhatóság,.....
A Castrol tökéletes választás. eljen

oké köszi Smiley
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2009.12.16 szerda, 17:02:34 »

Sziasztok,
ma nem volt hajlandó beröffenni a Mondim... Sad 3-4 izzítás után önindítózás kb. 10 mp.-enként (egyre kissebb fordulatszámmal)...   levele
Akksimat most töltöm, mert lemerült kb. a 6. indítási próbálkozásomra...  rinya
aksi: 2 éves Perion 74Ah és 13V-ot mértem rajta töltés előtt kiszerelt állapotban. (Varta-ként adta el a boltos annó, azt mondta ugyanott gyártják, és ugyanazt tudja, csak a cimke más rajta ezért olcsóbb)  gun
vagy mégse, ez miatt (is) szívok???
Önindítózás alatt mennyire szabad leesni a feszültségnek?
Olvasgattam a régi fórumon a dízeles hidegindítási gondokról http://sgforum.hu/listazas.php3?id=1046217374&order=timeline&index=1&azonosito=scratch és találtam részletes leírást az izzító-rendszerről http://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/3.2.pdf Nekem nagyon hasznosnak bizonyultak, ezért gondoltam megosztom veletek, hátha mást is érdekel.
Kb. 1-2 napig állt az autó, és ilyenkor mindíg nehezen indul, ha beröffen akkor utána már nincs gond, és ha leállítom utána indul bármikor, mint a kisangyal. Az adagoló alapjárati (vagy dúsító) elektromos motorja nem rángatja gázadásnál az adagolón a kis kart, ettől még indulhatna?
5letek?  Huh?
 
Üdv: Tamás  integet2

Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2009.12.16 szerda, 17:14:33 »

Sziasztok,
zöldkártya miatt töltöttem Winn's füstölésgátló adalékot a Ford Formula XR+ 10W/40 motorolajhoz, ez árthat a motornak?
Üdv: Tamás
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2009.12.16 szerda, 20:19:54 »

Sziasztok,
zöldkártya miatt töltöttem Winn's füstölésgátló adalékot a Ford Formula XR+ 10W/40 motorolajhoz, ez árthat a motornak?
Üdv: Tamás
hááát....olajadalékról vagy jót vagy semmit...ha már használsz legalább jónevű cégé legyen...(pl. Stp...)
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 13:06:03 »

Sziasztok,
ma nem volt hajlandó beröffenni a Mondim...
Ettől még kellene induljon.
Indítózás közben 10V alá nem szabad esni. Feltöltött akksival duplán izzítanék relékattanásig, valamint gyújtáson felpumpálnám a gázolajat. Még1 dolog, ezeket az adagolókat gáz nélkül kell indítózni...
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2009.12.18 péntek, 10:35:28 »

Ettől még kellene induljon.
Indítózás közben 10V alá nem szabad esni. Feltöltött akksival duplán izzítanék relékattanásig, valamint gyújtáson felpumpálnám a gázolajat. Még1 dolog, ezeket az adagolókat gáz nélkül kell indítózni...

Újabb fejlemények 22órás aksitöltés után:
2 napi szabadtéri kényszerparkolás után, kinti hőmérséklet minusz 6 fok.
Egymás után 4 izzítással is megkínáltam relékattanásig ezután rögtön önindítózás (kb. 10-15mp) majdnem akksilemerülésig (kuplung kinyomva, gázpedál-pöckölgetése/pumpálása), és így is csak harmadszorra, negyedszerre (amikor már az idegtől nem láttam   duhos2 ) röffent be... (nagy örömömre)  taps
Feszültségméréseim eredményei:
terheletlen akksin mérve: 12.9V
izzításkor: 12.1V (relékattanás után: 12.5V)
önindítózáskor: 10.7V
járó motornál: 13.5V
járattam kb. 10 percig, majd leállítottam, fél óra múlva már minden gond nélkül indult elsőre  eljen
Ha más egyszer elindul utána ketyeg folyamatosan...
kb. 10km út után parkolás kb. minusz 6 fok szabadtéren 10 óra hosszat, és ismét kezdődtek a bajok, már majdnem feladtam amikor, nagy kegyesen elkezdett pöfögni. nagy kékes füstfelhő (gondolom a sok elégetlen gázolaj miatt), majd utána füst nélkül, jár a motor, de ha gázt nyomok neki fekete kormot köp, nem kékes füstöt...

Na mondom ezígy nem OK, első utamon vettem Holts Cold Start 400ml-es hidegindító spray-t (1000Ft-ot vesztek max, de ki tudja hátha bejön...)

Ma reggel szintém mínusz 6-7 fokban kb. 8 óra állás után kezdem a fentiek szerint az indítást (hidegindító spray nélkül, hátha), de nem akarja, levegőszűrőház-fedélt lekaptam majd a Holts hidegindító spray-ből 2 másodpercig bespicceltem a levegőszűrőhöz és láss csodát (jó nagy kopogással, füstfelhővel) izzítás nélkül is kb. harmadik főtengelyfordulatra bezizzent a kicsike...    taps

No hát nekem ez jött be, hátha valamelyik Mondis sorstársamnak is ez segít...  integet2

Egyébként Lucas adagolója van a 1996 decemberi Mondi TD-mnek és 1 éve esett át teljes felújításon, izzítógyertyák Motocraft gyáriak (2db-ot két éve cseréltem, szerintem bírnia kéne még), ha nem adok gázt még inkább reménytelen az indítás  falbav

üdv: LT
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:17:06 »

A hidegindító rendszeres használata szét fogja verni a motorcsapágyakat. Az akksi talán jónak tűnik. Üzemanyagellátási gond lehet, esetleg rossz üa, levegő a gázolajban.
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:55:30 »

A hidegindító rendszeres használata szét fogja verni a motorcsapágyakat.
Te gondolatolvasó (is) vagy?  wave
Pont ezt akartam kérdezni, és már meg is válaszoltad...  eljen

Az akksi talán jónak tűnik. Üzemanyagellátási gond lehet, esetleg rossz üa, levegő a gázolajban.
Létezik az, hogy 8 óra állás után belevegősödik az üzemanyagrendszer???
Amíg nem volt ilyen hideg 24 órás állás után is elindult, 3-4 izzítás (relékattig) + 1-2 hosszabb önindítózás után...  Huh?
AVIA-kútnál tankolok évek óta rendszeresen, ez a legolcsóbb... lehet ez a gond? Nyáron sem pöccre indult a kicsike... Te hol szoktál tankolni?

Köszi a helpet!
 LT
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:01:23 »

Te hol szoktál tankolni?
Azt nem mondhatom meg, mert meg kellene öljelek utána...  eplus2
Ha nyáron sem volt tutter, egy megnézést elbírna...
Merre lax?
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:29:46 »

Azt nem mondhatom meg, mert meg kellene öljelek utána...  eplus2
Ha nyáron sem volt tutter, egy megnézést elbírna...
Merre lax?
Bp. 16. ker.-ben lakom és most a 9. ker Ferenc krt. közelében vagyok (munkahely) kb. du 4.-ig...
Előre is köszi!
 wave
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:36:44 »

Azt nem mondhatom meg, mert meg kellene öljelek utána...  eplus2
Hehe...  vigyor3
Lassan üres a tankom, ezért lehet hogy ki kéne próbálnom egy másik kútnál itatva, hogy indul reggel a nagy fehér bálna??
vagy esetleg 95-ös benyával higítani a gázolajat??? milyen arány veszélytelen??
amit itt http://www.reggel.hu/index.php?apps=cikk&cikk=187488 olvasok az 20%-ot még elfogadható aránynak tart... Huh? nem sok ez egy kicsit??
 Huh?
thx.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.18 péntek, 13:48:22 írta ltom » Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:51:46 »

Bp. 16. ker.-ben lakom és most a 9. ker Ferenc krt. közelében vagyok (munkahely) kb. du 4.-ig...
Előre is köszi!
 wave
Nem arra gondoltam, hogy most indulnék...  vigyor3
Szervezzünk egy nyíltnapot, Kövérmadárnak is igértem egy tényfeltárót... Büdipest jó, de ha lehet, kicsit kintebb megállnék, Budaörsi bevásárlóközpontok vagy max a Lurdyig bemennék, ha nektek is jó....
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:52:23 »

Hehe...  vigyor3
Lassan üres a tankom, ezért lehet hogy ki kéne próbálnom egy másik kútnál itatva, hogy indul reggel a nagy fehér bálna??
vagy esetleg 95-ös benyával higítani a gázolajat??? milyen arány veszélytelen??
amit itt http://www.reggel.hu/index.php?apps=cikk&cikk=187488 olvasok az 20%-ot még elfogadható aránynak tart... Huh? nem sok ez egy kicsit??
 Huh?
thx.
Egész tankba szoktak 5l benyát nyomni, ez kb 10% alatt kicsit...
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:57:22 »

Nem arra gondoltam, hogy most indulnék...  vigyor3
Szervezzünk egy nyíltnapot, Kövérmadárnak is igértem egy tényfeltárót... Büdipest jó, de ha lehet, kicsit kintebb megállnék, Budaörsi bevásárlóközpontok vagy max a Lurdyig bemennék, ha nektek is jó....
A Lurdy nekem tökéletes helyszín lenne...  eljen
kb. mikor tudnánk összefutni?  Huh?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:58:01 »

A Lurdy nekem tökéletes helyszín lenne...  eljen
kb. mikor tudnánk összefutni?  Huh?
Egyeztessünk kövérmadárral is... Mindjárt idetrombitálom...
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:05:35 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy mikorra tervezitek a dolgot, de nekem a már említett 30-a lenne a legjobb. Addig rohanás van össze vissza, azt sem tudom, hogy hol vagyok néha Sad  rinya
Itom-nak nem jó a 30?
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:08:16 »

Akkor lehet a jeladót is megfőzted, cserélni kell.
Én tavaly télen cseréltem termosztátot, mert nekem meg a "N"-betű körül/alatt dekkolt a mutató (az új gyári 92 C-fokos termosztát sem hozott változást), a NORMAL "O"-betűjéig nagyon ritkán ment/megy fel (még nyári kánikulában sem!!), most egy pár napja felment az "O"-hoz, amikor kint mínusz 6 fok volt, ki érti ezt??  Huh?
Nem gond ez? Túlhűti a motort??? Üzemmeleg motornál a fűtésem szinte leégeti az arcomat, ha a szélvédőre nyomatom az air-t...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #238 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:08:36 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy mikorra tervezitek a dolgot, de nekem a már említett 30-a lenne a legjobb. Addig rohanás van össze vissza, azt sem tudom, hogy hol vagyok néha Sad  rinya
Itom-nak nem jó a 30?

ne is foglalkozz vele, max. TáDé kétszer jön büdipestre  eplus2 legalább jobban asszimilálódik... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:10:36 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy mikorra tervezitek a dolgot, de nekem a már említett 30-a lenne a legjobb. Addig rohanás van össze vissza, azt sem tudom, hogy hol vagyok néha Sad  rinya
Itom-nak nem jó a 30?
Nekem akut problémáim vannak (reggelente nem akar indulni a fehér-bálna), ezért ha lehetne kicsit/sokkal előbb...
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:11:33 »

Nekem akut problémáim vannak (reggelente nem akar indulni a fehér-bálna), ezért ha lehetne kicsit/sokkal előbb...

Írok privit...
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:15:07 »

ne is foglalkozz vele, max. TáDé kétszer jön büdipestre  eplus2 legalább jobban asszimilálódik... hehe
Milyen messziről??
Én nem akarom, hogy csak az én nyűgöm miatt jöjjön Bp-re majdnem Nyíregyházáról...  wow1
(majd ha amúgy is jár erre jó lesz)
addig meg majd lesz valahogy...   Huh?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:15:30 »

ne is foglalkozz vele, max. TáDé kétszer jön büdipestre  eplus2 legalább jobban asszimilálódik... hehe
Sajnos elég rossz a felmegyek Pestre/nem történik baja a verdának statisztikám...  szomoru1 Meg nektek senki sem mondta, hogy válság ($) van...  eplus2
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:16:07 »

Milyen messziről??
Én nem akarom, hogy csak az én nyűgöm miatt jöjjön Bp-re majdnem Nyíregyházáról...  wow1
(majd ha amúgy is jár erre jó lesz)
addig meg majd lesz valahogy...   Huh?
Tatabánya... Olvasd el a privátodat.  wave
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2009.12.19 szombat, 09:38:20 »

Egész tankba szoktak 5l benyát nyomni, ez kb 10% alatt kicsit...
Tankoltam 11liter gázolajat és 1,3 liter 95-öst a majdnem üres tankba (max 2-3l lehetett benne), hátha segít a hidegindításon, de ma reggel (mínusz 9 C-fok) ismét cserbenhagyott a Mondi...  duhos2
A Holts-hidegindító spray-ből önindítózás közben nyomattam egy pici slukkot a légszűrőházba segítőmmel és láss csodát izzítás nélkül (minimális kopogással) beröffent a kicsike  hehe
Csak azt nem értem, hogy a minimális cucc elégése után miért nem áll le a motor?  Huh?
mert elvileg ezt várnám, elégett a cucc oszt motor leáll... de szerencsére nem ez történik  vigyor3
összetevői: DIETHYL ETHER és ACETONE
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #245 Dátum: 2009.12.19 szombat, 09:58:41 »

Tankoltam 11liter gázolajat és 1,3 liter 95-öst a majdnem üres tankba (max 2-3l lehetett benne), hátha segít a hidegindításon, de ma reggel (mínusz 9 C-fok) ismét cserbenhagyott a Mondi...  duhos2
A Holts-hidegindító spray-ből önindítózás közben nyomattam egy pici slukkot a légszűrőházba segítőmmel és láss csodát izzítás nélkül (minimális kopogással) beröffent a kicsike  hehe
Csak azt nem értem, hogy a minimális cucc elégése után miért nem áll le a motor?  Huh?
mert elvileg ezt várnám, elégett a cucc oszt motor leáll... de szerencsére nem ez történik  vigyor3
összetevői: DIETHYL ETHER és ACETONE
Izzítógyertyáid hogy vannak? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2009.12.19 szombat, 11:27:15 »

Izzítógyertyáid hogy vannak? Roll Eyes
Mindegyik gyári Motocraft ebből 2db.-ot 2 éve, és a másik 2db.-ot pedig 3éve cseréltem, mentem vele max. 40e. km-t, szerintem még bírniuk kellene...  Undecided
vagy megér egy szemrevételezést??  Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #247 Dátum: 2009.12.19 szombat, 12:40:51 »

Mindegyik gyári Motocraft ebből 2db.-ot 2 éve, és a másik 2db.-ot pedig 3éve cseréltem, mentem vele max. 40e. km-t, szerintem még bírniuk kellene...  Undecided
vagy megér egy szemrevételezést??  Huh?
Az nem elég!
Ki kell őket mérni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2009.12.19 szombat, 12:42:47 »

Mindegyik gyári Motocraft ebből 2db.-ot 2 éve, és a másik 2db.-ot pedig 3éve cseréltem, mentem vele max. 40e. km-t, szerintem még bírniuk kellene...  Undecided
vagy megér egy szemrevételezést??  Huh?
Én javasolnám az egyenkénti kiszerelést és direktpróbát, volt, hogy a kimérés szerint okés volt, kiszerelve, kipróbálva mégse...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #249 Dátum: 2009.12.19 szombat, 12:45:19 »

Én javasolnám az egyenkénti kiszerelést és direktpróbát, volt, hogy a kimérés szerint okés volt, kiszerelve, kipróbálva mégse...
vigyor3 áramot is lehet rajtik mérni,Az 100%osan működik..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.