Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:06:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 843393 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:05:28 »

Oké, de csak jövő héten tudok beszélni vele, mert szerdán megyek ki németbe 4 napra. Nem felejtem el!
Szia!
Közben beszéltem egy-két szerelővel Egerszegen. Ezeknek nagyon jól megy, mert mindegyik csak a jövő héten ér rá, hiába mondtam, hogy én mennék külföldre, nem érdekelte őket. Sajnos én nem tudom megcsinálni. Legrosszabb esetben a másik turbóról kellene leszedni és átrakni a Wastegate szelepet, vagy mi a túrót! Még a "rúdtekergetést" sem vállalta senki, ami szerintem 15 perces meló.
Így jártam!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:09:29 »

Szia!
Közben beszéltem egy-két szerelővel Egerszegen. Ezeknek nagyon jól megy, mert mindegyik csak a jövő héten ér rá, hiába mondtam, hogy én mennék külföldre, nem érdekelte őket. Sajnos én nem tudom megcsinálni. Legrosszabb esetben a másik turbóról kellene leszedni és átrakni a Wastegate szelepet, vagy mi a túrót! Még a "rúdtekergetést" sem vállalta senki, ami szerintem 15 perces meló.
Így jártam!

Esetleg megpróbálok holnapra szerezni egy fűtött műhelyt aknával.....
Lehet ,hogy kérni fog érte némi pénzmagot....
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.13 hétfő, 13:11:54 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:12:25 »

Esetleg megpróbálok holnapra szerezni egy fűtött mühelyt.....

Hát nagyon hálás lennék Neked!
Ha tényleg beállítással meg lehet oldani a problémát, akkor ajándékba megkapod tőlem azt a turbót, ami nálam volt a csomagtartóban. Ha mégis kell arról valami, akkor szerzek és azt odaadom munkadíj és a fáradtság fejében.
Áll az alku?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:15:16 »

Hát nagyon hálás lennék Neked!
Ha tényleg beállítással meg lehet oldani a problémát, akkor ajándékba megkapod tőlem azt a turbót, ami nálam volt a csomagtartóban. Ha mégis kell arról valami, akkor szerzek és azt odaadom munkadíj és a fáradtság fejében.
Áll az alku?

Hát ha ettől boldog vagy persze....
Dután hívlak
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:16:49 »

Hát ha ettől boldog vagy persze....
Dután hívlak
Figyu!
Nekem ennyit is megér, hogy végre jó legyen az autó, mert szeretem és nem akarom megutálni, a másik pedig a szükség, dolgoznék vele!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:53:50 »

Figyu!
Nekem ennyit is megér, hogy végre jó legyen az autó, mert szeretem és nem akarom megutálni, a másik pedig a szükség, dolgoznék vele!

Elkevertem a telefonszámod
Kedd du-tánra van műhely....
Hívj fel este 10 ig elérhető vagyok
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 21:00:30 »

Örülök az fix..csak kiváncsíság hajt...valamelyik nap kimosom a IC-t is kíváncsi leszek az használ e neki

nyilván tele volt már mocsokkal a szűrőd és alig kapott naftát szegény motor... sok apró takarítás, cserélgetés, módosítás, sok-sok Nm-et hoz elő Smiley
sokszor pl. egy új légszűrő is csodákat művel...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2012.02.14 kedd, 07:36:16 »

Sziasztok!
Egy komplett turbó cseréhez tényleg ki kell emelni a motort? A szerelőm ezzel ijesztgetett tegnap, ezért nem vállalta még azt sem, hogy beállítja.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2012.02.14 kedd, 08:02:20 »

Sziasztok!
Egy komplett turbó cseréhez tényleg ki kell emelni a motort? A szerelőm ezzel ijesztgetett tegnap, ezért nem vállalta még azt sem, hogy beállítja.

NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2012.02.14 kedd, 08:03:27 »

NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....

Gondoltam! Ilyenek a szerelők (tisztelet a kivételnek)!
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2012.02.14 kedd, 09:58:15 »

Gondoltam! Ilyenek a szerelők (tisztelet a kivételnek)!

aza baj akinek tele a koffer csak olyan melót szeret ami zsíros munkadíjat hoz neki
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2012.02.14 kedd, 10:00:35 »

aza baj akinek tele a koffer csak olyan melót szeret ami zsíros munkadíjat hoz neki
Ez így van! Aki nem tudja a gépet otthon barkácsolgatni, az megszívta!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2012.02.14 kedd, 10:14:09 »

Ez így van! Aki nem tudja a gépet otthon barkácsolgatni, az megszívta!

Hát igen....
Dehát gyakorlat teszi a mestert /no meg az önbizalom..../.... vigyor3
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2012.02.14 kedd, 10:15:10 »

Hát igen....
Dehát gyakorlat teszi a mestert /no meg az önbizalom..../.... vigyor3
11 órakor indulok, délre ott vagyok!
Naplózva
mmendejó
Vendég
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2012.02.14 kedd, 12:43:12 »

Sziasztok!96'-os 1.8 Td-m van,és gondok vannak az indítással!Az első indulás csak tolás vagy huzatással sikerül,aztán egész nap indul,reggel megint huzatás!izzitógyertyák kivéve,izzik mindegyik,relé kikapcsolásáig rajtuk van a feszültség,kompresszió értékek:24-26-26-28,az adagoló a porlasztókon átnyomja a gázolajat,új bilincsek,csövek,új szürő,gumigyürük!Az adagolón a visszatérő ágnál van egy "nyomástartó szelep"(ha jól informáltak),ebben volt egy karamell színű kb 3x3 mm-es bakelit vagy műanyag darab,ami az ad,agolóból tört le!Ha Valakinek van valami ötlete,szívesen fogadom!Köszönöm
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2012.02.14 kedd, 14:11:15 »

Aksi?
Hugomnak ís cibálni kellett,aksicsere óta indul..
Naplózva
mmendejó
Vendég
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2012.02.14 kedd, 15:01:07 »

akku jó,önindító átnézve,zsírozva,hajtja,hogy majdnem felszáll,kábelek,saruk megcsiszolva!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:42:49 »

akku jó,önindító átnézve,zsírozva,hajtja,hogy majdnem felszáll,kábelek,saruk megcsiszolva!
üzemanyag szüröröl nem irtál semmit.ha minden jó akkor annak indulni kell,szerintem reggelre elejti valahogy az olajat.igaz töllem nem lettél okosabb  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:57:19 »

Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::

  • West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást.... taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • "turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/  kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne.. rinya
  • Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és faszán átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go.. taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...[/b] rinya
  • Minden összerak  taps alapjárat beállít  taps

Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/

Valaki valami ötlet??

ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....

Üdv...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2012.02.14 kedd, 18:01:45 »

Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::

  • West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást.... taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • "turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/  kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne.. rinya
  • Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és ***án átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go.. taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...[/b] rinya
  • Minden összerak  taps alapjárat beállít  taps

Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/

Valaki valami ötlet??

ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....

Üdv...
esetleg motor csere a tiédre  wave   eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2012.02.14 kedd, 18:10:10 »

esetleg motor csere a tiédre  wave   eplus2

jéééé tényleg...
Hogy ez eddig nem ugrott be.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2012.02.14 kedd, 18:43:30 »

jéééé tényleg...
Hogy ez eddig nem ugrott be.....
na látod  nyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2012.02.14 kedd, 18:44:32 »

Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::

  • West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást.... taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • "turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/  kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne.. rinya
  • Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és ***án átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go.. taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...[/b] rinya
  • Minden összerak  taps alapjárat beállít  taps

Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/

Valaki valami ötlet??

ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....

Üdv...

Én csak adagolócserét tudok mondani, mert nem értek hozzá eléggé... Joy talán mond okosat. A turbónak nem 0.8-0.9-et kellene tölteni? (vagy az már a "megemelt" nyomás?)
Mindenesetre elismerésem a szereléshez, türelemhez !  eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mmendejó
Vendég
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2012.02.14 kedd, 18:55:32 »

üzemanyag szüröröl nem irtál semmit.ha minden jó akkor annak indulni kell,szerintem reggelre elejti valahogy az olajat.igaz töllem nem lettél okosabb  vigyor3
Sebaj,köszönöm,hogy írtál!A gyári szürőházban lévő membránnál levegőt szívott,tettem helyette előszürőt és nyomástartó szelepet,reggel így se indult!Ja,az adagolóban a tápszivattyú lapátokat is kicseréltem,mert az adagolós szerint a lapátok állítanak elő ún indító nyomást,ami meg előtöltést állít az adagolón,azt hiszem így mondta,de nem indul!Úgy néz ki nem úszom meg az adagoló leszedését!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:14:28 »

A turbónak nem 0.8-0.9-et kellene tölteni?


De igen habár az a gond ,hogy mivel nem kap naftát ezért nem jön több kipufgáz ezért nem pörög a turbó rendesen...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:16:03 »

Sebaj,köszönöm,hogy írtál!A gyári szürőházban lévő membránnál levegőt szívott,tettem helyette előszürőt és nyomástartó szelepet,reggel így se indult!Ja,az adagolóban a tápszivattyú lapátokat is kicseréltem,mert az adagolós szerint a lapátok állítanak elő ún indító nyomást,ami meg előtöltést állít az adagolón,azt hiszem így mondta,de nem indul!Úgy néz ki nem úszom meg az adagoló leszedését!

Indítás előtt ha felpumpálod a rendszer kézipumpával /ráadott gyújtáson/ akkor sem indul??
Előtöltés-el próbáltál játszani??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
mmendejó
Vendég
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:20:15 »

Indítás előtt ha felpumpálod a rendszer kézipumpával /ráadott gyújtáson/ akkor sem indul??
Előtöltés-el próbáltál játszani??
pumpálást,prpróbáltam nem indult!Előtöltést nem,el tud állítódni?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:27:01 »

pumpálást,prpróbáltam nem indult!Előtöltést nem,el tud állítódni?
a WIKI-ben van alapjárati fordulatszám beállitásról cikk megvolt?bár nekem nem segitett annó  rinya
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:38:19 »

Indítás előtt ha felpumpálod a rendszer kézipumpával /ráadott gyújtáson/ akkor sem indul??
Előtöltés-el próbáltál játszani??

Hol találom ezt a pumpát?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:47:35 »

Hol találom ezt a pumpát?

A go szűrőn.. /kézi AC talán??/
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:49:38 »

A go szűrőn.. /kézi AC talán??/

Jaah az az..és azzal amég felnem keményedik?(bár nekem -25ben is indult)
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:07:13 »

Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::

  • West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást.... taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • "turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/  kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne.. rinya
  • Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és ***án átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go.. taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...[/b] rinya
  • Minden összerak  taps alapjárat beállít  taps
Sziasztok!
Voto barátom! A következő történt közben: Szombathelytől Zalaegerszegig tökéletesen működött a turbó!!!!!!!!!! Még nem ment ilyen jól a kocsi, 2000-es fordulat után, ahogy elő van írva gyorsított, volt benne erő, 5. sebességben is gyorsítva mentem fel az emelkedőn. Füst nem volt, erő viszont dögivel. Haza értem, s nem hagyott nyugodni a dolog, kimentem egy egyenes, hosszú útra, és sehol semmi!!!! Se erő, se gyorsaság, előjött a régi történet. 48 éves létemre majdnem sírva fakadtam rinya Ez viszont azt jelenti, hogy egyébként tudna működni a szerkezet!
Persze tanácstalan vagyok és most még jobban el vagyok keseredve, hogy megtapasztaltam, hogy így is tudna menni a Mondi!  rinya falbav
Ha valakinek van valami ötlete vagy tudna rajtunk segíteni, azt nagyon megköszönném!

Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/

Valaki valami ötlet??

ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....

Üdv...
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:24:08 »



Naszóval....

Meglett ott basztatva minden..
Beindult de valami marhára tele van dzsuvával és megint oda került a *** ahol semmi keresnivalója....
Magyarul minden jó csak porszem van a gépezetben...
Ebből adagoló szét takarítás össze lessz és ha van 1 pici szerencsénk jó lessz....

Jó az de csak akkor ha olyan kedve van...
Simogasd meg adjál neki puszit hátha összeszedi magát...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:25:27 »

Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::

  • West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást.... /+ adagoló-turbó közötti gumi-fém-gumi cső kivált vastagfalú üzemanyagcsővel/ taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • "turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/  kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne.. rinya
  • Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne... rinya
  • Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és ***án átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go.. taps DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...[/b] rinya
  • Minden összerak  taps alapjárat beállít  taps

Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/

Valaki valami ötlet??

ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....

Üdv...

Doktorúr:
Sziasztok!
Voto barátom! A következő történt közben: Szombathelytől Zalaegerszegig tökéletesen működött a turbó!!!!!!!!!! Még nem ment ilyen jól a kocsi, 2000-es fordulat után, ahogy elő van írva gyorsított, volt benne erő, 5. sebességben is gyorsítva mentem fel az emelkedőn. Füst nem volt, erő viszont dögivel. Haza értem, s nem hagyott nyugodni a dolog, kimentem egy egyenes, hosszú útra, és sehol semmi!!!! Se erő, se gyorsaság, előjött a régi történet. 48 éves létemre majdnem sírva fakadtam  Ez viszont azt jelenti, hogy egyébként tudna működni a szerkezet!
Persze tanácstalan vagyok és most még jobban el vagyok keseredve, hogy megtapasztaltam, hogy így is tudna menni a Mondi!   
Ha valakinek van valami ötlete vagy tudna rajtunk segíteni, azt nagyon megköszönném!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 14:02:22 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
mmendejó
Vendég
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:36:35 »

a WIKI-ben van alapjárati fordulatszám beállitásról cikk megvolt?bár nekem nem segitett annó  rinya
holnap kipróbálom,aztán meglátjuk!köszi
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2012.02.15 szerda, 06:14:33 »

Sziasztok!
Most biztos hülyeséget kérdezek, de nézzétek el nekem, mert nem értek hozzá!
Nincs a turbónak valami vezérlő elektronikája? Az nem lehet, hogy a sok mozgatás, csesztetés közben valami érintkezett, ami addig nem? Már nem tudok mire gondolni, kétségbe vagyok esve!
Egyáltalán az mitől lehetett, hogy Voto munkája után 55 km-en keresztül jó volt és működött rendesen, aztán a következő indításnál már megint nem ment a turbó?
Szegény Voto-t már kicsinálom, de tudnia kell, hogy nagyra értékelem az igyekezetét, a tudását és a szorgalmát. Majdnem két napra elraboltam a családjától, s nem akarok visszaélni a jóindulatával, ezért kérdezem, hogy lenne-e olyan fórumtárs, aki meg tudná nézni az adagolót?
Ott hagyni nem tudom a kocsit, mert használnom kell, ezért mennék és jönnék művelet lenne! Ja és valahol elérhető közelségben, ha nem nagy kívánság!
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 06:24:27 írta doktorúr » Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #986 Dátum: 2012.02.15 szerda, 08:27:33 »

Voto bírja  nyes

figyú a Pándics szerintem megtudja sasolni illetve csinálni.Sárvári a tel:06304954835
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2012.02.15 szerda, 08:34:35 »

Voto bírja  nyes

figyú a Pándics szerintem megtudja sasolni illetve csinálni.Sárvári a tel:06304954835

Az ok csak éppen az öregnek családi gondjai vannak és nem nagyon melózik....
Pl nekem a porlasztócserét bevállalta de azt ,hogy átnézze az autót már nem....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #988 Dátum: 2012.02.15 szerda, 08:36:39 »

Az ok csak éppen az öregnek családi gondjai vannak és nem nagyon melózik....
Pl nekem a porlasztócserét bevállalta de azt ,hogy átnézze az autót már nem....
wave gondolom te viszel mindent  eljen mennyit mondott rá  Huh? Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #989 Dátum: 2012.02.15 szerda, 08:39:46 »

ha Pándics kaput  szomoru1 akkor írány a Filepék Székesfehérvár  eljen az tuti én oda megyek az adagolóm azóta is you  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2012.02.15 szerda, 09:31:04 »

ha Pándics kaput  szomoru1 akkor írány a Filepék Székesfehérvár  eljen az tuti én oda megyek az adagolóm azóta is you  eljen


Akkor már amennyit levesznek a Filep-ék abból YOJ összerak 1 Bosch-t és még egy vezérléscsere is belefér  vacsival 1ütt...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #991 Dátum: 2012.02.15 szerda, 10:35:03 »

Akkor már amennyit levesznek a Filep-ék abból YOJ összerak 1 Bosch-t és még egy vezérléscsere is belefér  vacsival 1ütt...
te tudod  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2012.02.15 szerda, 12:43:51 »

Sziasztok!
Most biztos hülyeséget kérdezek, de nézzétek el nekem, mert nem értek hozzá!
Nincs a turbónak valami vezérlő elektronikája? Az nem lehet, hogy a sok mozgatás, csesztetés közben valami érintkezett, ami addig nem? Már nem tudok mire gondolni, kétségbe vagyok esve!
Egyáltalán az mitől lehetett, hogy Voto munkája után 55 km-en keresztül jó volt és működött rendesen, aztán a következő indításnál már megint nem ment a turbó?
Szegény Voto-t már kicsinálom, de tudnia kell, hogy nagyra értékelem az igyekezetét, a tudását és a szorgalmát. Majdnem két napra elraboltam a családjától, s nem akarok visszaélni a jóindulatával, ezért kérdezem, hogy lenne-e olyan fórumtárs, aki meg tudná nézni az adagolót?
Ott hagyni nem tudom a kocsit, mert használnom kell, ezért mennék és jönnék művelet lenne! Ja és valahol elérhető közelségben, ha nem nagy kívánság!
Köszönöm!
Azt nem láttam a felsorolásban, hogy a turbocsövet kipucoltátol-e, nem lehet, hogy abba van dugulás? Amúgy indítás után viszonylag nagy vákumot kap a membrán, attól megint leszorulhat az a dugattyú vagymi.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2012.02.15 szerda, 12:46:41 »

Azt nem láttam a felsorolásban, hogy a turbocsövet kipucoltátol-e, nem lehet, hogy abba van dugulás? Amúgy indítás után viszonylag nagy vákumot kap a membrán, attól megint leszorulhat az a dugattyú vagymi.
Nem pucoltuk ki, lehet, hogy ez lehet, én csak tapogatózom és érdeklődöm, hogy mit lehet még tenni?!
Kösz
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2012.02.15 szerda, 13:02:35 »

Nem pucoltuk ki, lehet, hogy ez lehet, én csak tapogatózom és érdeklődöm, hogy mit lehet még tenni?!
Kösz
Azt még mindenképp nézzétek meg, elég hülye találmány, lehet rajta repedés, középen fém a két vége gumi, ráadásul kúpos is... Azt úgy el se jut a nyomás az adagolóig hiába állítgatod.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2012.02.15 szerda, 13:40:12 »

Azt nem láttam a felsorolásban, hogy a turbocsövet kipucoltátol-e, nem lehet, hogy abba van dugulás?

Igen kiváltottam egy vastagfalú gumicsővel....
Amúgy először a turbónyomást az adagoló elöli végén mértük....

Amúgy indítás után viszonylag nagy vákumot kap a membrán, attól megint leszorulhat az a dugattyú vagy mi.

De miután kitakarítottam első körben utána is sz.r volt....
Meg az tuti ,hogy gané miatt vot a szorulás....
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 14:00:31 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2012.02.15 szerda, 14:06:06 »

Beszéltem adagolóssal....

Azt tanácsolta pucoljuk ki a rendszert /tank-csövek-szűrő/ mivel valószínű attól a szeméttől szorult meg a membránház dugattyúja amit átengedett a szűrő....
És ha mákunk van talán beindul...


Daktorúr!:

Nézd meg ,hogy nem-e csúszott le a cső valahol a turbó és az adagoló között.... mert ha jól emléxem az egyik oldalra nem jutott bilincs...
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 14:37:35 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:25:01 »

Beszéltem adagolóssal....

Azt tanácsolta pucoljuk ki a rendszert /tank-csövek-szűrő/ mivel valószínű attól a szeméttől szorult meg a membránház dugattyúja amit átengedett a szűrő....
És ha mákunk van talán beindul...


Daktorúr!:

Nézd meg ,hogy nem-e csúszott le a cső valahol a turbó és az adagoló között.... mert ha jól emléxem az egyik oldalra nem jutott bilincs...
Szia!
Megnéztem, rajta vannak a vezetékek, csak az adagolónál lóg egy, amit Te húztál le és a mérőóra megy rá.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:50:07 »

Szia!
Megnéztem, rajta vannak a vezetékek, csak az adagolónál lóg egy, amit Te húztál le és a mérőóra megy rá.

ÁLLJ!!!!

Tisztázzuk....
Van 1 cső ami az adagolóról megy hátra a turbó felé az belemegy a műszer T elosztójába onnan pedig az átlátszó cső m1 a nyomásmérő felé a fekete vásznas gumicső pedig tovább a turbóra.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 07:00:40 »

ÁLLJ!!!!

Tisztázzuk....
Van 1 cső ami az adagolóról megy hátra a turbó felé az belemegy a műszer T elosztójába onnan pedig az átlátszó cső m1 a nyomásmérő felé a fekete vásznas gumicső pedig tovább a turbóra.....
Ez így is van, azonban van egy szabad cső, ami fém, majd gumiban folytatódik, az menne az adagolóra, de az az adagoló előtt szabadon lóg. Annak a helyére lett rádugva a mérőműszer egyik vége.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.