Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:54:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 843298 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 13:05:28 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.13 hétfő, 09:54:33
Oké, de csak jövő héten tudok beszélni vele, mert szerdán megyek ki németbe 4 napra. Nem felejtem el!
Szia!
Közben beszéltem egy-két szerelővel Egerszegen. Ezeknek nagyon jól megy, mert mindegyik csak a jövő héten ér rá, hiába mondtam, hogy én mennék külföldre, nem érdekelte őket. Sajnos én nem tudom megcsinálni. Legrosszabb esetben a másik turbóról kellene leszedni és átrakni a Wastegate szelepet, vagy mi a túrót! Még a "rúdtekergetést" sem vállalta senki, ami szerintem 15 perces meló.
Így jártam!
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 13:09:29 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.13 hétfő, 13:05:28
Szia!
Közben beszéltem egy-két szerelővel Egerszegen. Ezeknek nagyon jól megy, mert mindegyik csak a jövő héten ér rá, hiába mondtam, hogy én mennék külföldre, nem érdekelte őket. Sajnos én nem tudom megcsinálni. Legrosszabb esetben a másik turbóról kellene leszedni és átrakni a Wastegate szelepet, vagy mi a túrót! Még a "rúdtekergetést" sem vállalta senki, ami szerintem 15 perces meló.
Így jártam!
Esetleg megpróbálok holnapra szerezni egy fűtött műhelyt aknával.....
Lehet ,hogy kérni fog érte némi pénzmagot....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.13 hétfő, 13:11:54 írta voto
»
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 13:12:25 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.13 hétfő, 13:09:29
Esetleg megpróbálok holnapra szerezni egy fűtött mühelyt.....
Hát nagyon hálás lennék Neked!
Ha tényleg beállítással meg lehet oldani a problémát, akkor ajándékba megkapod tőlem azt a turbót, ami nálam volt a csomagtartóban. Ha mégis kell arról valami, akkor szerzek és azt odaadom munkadíj és a fáradtság fejében.
Áll az alku?
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 13:15:16 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.13 hétfő, 13:12:25
Hát nagyon hálás lennék Neked!
Ha tényleg beállítással meg lehet oldani a problémát, akkor ajándékba megkapod tőlem azt a turbót, ami nálam volt a csomagtartóban. Ha mégis kell arról valami, akkor szerzek és azt odaadom munkadíj és a fáradtság fejében.
Áll az alku?
Hát ha ettől boldog vagy persze....
Dután hívlak
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 13:16:49 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.13 hétfő, 13:15:16
Hát ha ettől boldog vagy persze....
Dután hívlak
Figyu!
Nekem ennyit is megér, hogy végre jó legyen az autó, mert szeretem és nem akarom megutálni, a másik pedig a szükség, dolgoznék vele!
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:53:50 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.13 hétfő, 13:16:49
Figyu!
Nekem ennyit is megér, hogy végre jó legyen az autó, mert szeretem és nem akarom megutálni, a másik pedig a szükség, dolgoznék vele!
Elkevertem a telefonszámod
Kedd du-tánra van műhely....
Hívj fel este 10 ig elérhető vagyok
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 21:00:30 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.13 hétfő, 10:18:09
Örülök az fix..csak kiváncsíság hajt...valamelyik nap kimosom a IC-t is kíváncsi leszek az használ e neki
nyilván tele volt már mocsokkal a szűrőd és alig kapott naftát szegény motor... sok apró takarítás, cserélgetés, módosítás, sok-sok Nm-et hoz elő
sokszor pl. egy új légszűrő is csodákat művel...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2012.02.14 kedd, 07:36:16 »
Sziasztok!
Egy komplett turbó cseréhez tényleg ki kell emelni a motort? A szerelőm ezzel ijesztgetett tegnap, ezért nem vállalta még azt sem, hogy beállítja.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2012.02.14 kedd, 08:02:20 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.14 kedd, 07:36:16
Sziasztok!
Egy komplett turbó cseréhez tényleg ki kell emelni a motort? A szerelőm ezzel ijesztgetett tegnap, ezért nem vállalta még azt sem, hogy beállítja.
NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2012.02.14 kedd, 08:03:27 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 08:02:20
NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....NEM....
Gondoltam! Ilyenek a szerelők (tisztelet a kivételnek)!
Naplózva
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2012.02.14 kedd, 09:58:15 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.14 kedd, 08:03:27
Gondoltam! Ilyenek a szerelők (tisztelet a kivételnek)!
aza baj akinek tele a koffer csak olyan melót szeret ami zsíros munkadíjat hoz neki
Naplózva
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2012.02.14 kedd, 10:00:35 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.14 kedd, 09:58:15
aza baj akinek tele a koffer csak olyan melót szeret ami zsíros munkadíjat hoz neki
Ez így van! Aki nem tudja a gépet otthon barkácsolgatni, az megszívta!
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2012.02.14 kedd, 10:14:09 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.14 kedd, 10:00:35
Ez így van! Aki nem tudja a gépet otthon barkácsolgatni, az megszívta!
Hát igen....
Dehát gyakorlat teszi a mestert /no meg az önbizalom..../....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2012.02.14 kedd, 10:15:10 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 10:14:09
Hát igen....
Dehát gyakorlat teszi a mestert /no meg az önbizalom..../....
11 órakor indulok, délre ott vagyok!
Naplózva
mmendejó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2012.02.14 kedd, 12:43:12 »
Sziasztok!96'-os 1.8 Td-m van,és gondok vannak az indítással!Az első indulás csak tolás vagy huzatással sikerül,aztán egész nap indul,reggel megint huzatás!izzitógyertyák kivéve,izzik mindegyik,relé kikapcsolásáig rajtuk van a feszültség,kompresszió értékek:24-26-26-28,az adagoló a porlasztókon átnyomja a gázolajat,új bilincsek,csövek,új szürő,gumigyürük!Az adagolón a visszatérő ágnál van egy "nyomástartó szelep"(ha jól informáltak),ebben volt egy karamell színű kb 3x3 mm-es bakelit vagy műanyag darab,ami az ad,agolóból tört le!Ha Valakinek van valami ötlete,szívesen fogadom!Köszönöm
Naplózva
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:11:15 »
Aksi?
Hugomnak ís cibálni kellett,aksicsere óta indul..
Naplózva
mmendejó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2012.02.14 kedd, 15:01:07 »
akku jó,önindító átnézve,zsírozva,hajtja,hogy majdnem felszáll,kábelek,saruk megcsiszolva!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:42:49 »
Idézetet írta: mmendejó - 2012.02.14 kedd, 15:01:07
akku jó,önindító átnézve,zsírozva,hajtja,hogy majdnem felszáll,kábelek,saruk megcsiszolva!
üzemanyag szüröröl nem irtál semmit.ha minden jó akkor annak indulni kell,szerintem reggelre elejti valahogy az olajat.igaz töllem nem lettél okosabb
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:57:19 »
Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::
West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást....
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
"turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/ kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne..
Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és faszán átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go..
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
[/b]
Minden összerak
alapjárat beállít
Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/
Valaki valami ötlet??
ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....
Üdv...
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2012.02.14 kedd, 18:01:45 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 17:57:19
Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::
West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást....
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
"turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/ kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne..
Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és ***án átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go..
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
[/b]
Minden összerak
alapjárat beállít
Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/
Valaki valami ötlet??
ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....
Üdv...
esetleg motor csere a tiédre
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2012.02.14 kedd, 18:10:10 »
Idézetet írta: coboy - 2012.02.14 kedd, 18:01:45
esetleg motor csere a tiédre
jéééé tényleg...
Hogy ez eddig nem ugrott be.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2012.02.14 kedd, 18:43:30 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 18:10:10
jéééé tényleg...
Hogy ez eddig nem ugrott be.....
na látod
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2012.02.14 kedd, 18:44:32 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 17:57:19
Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::
West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást....
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
"turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/ kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne..
Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és ***án átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go..
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
[/b]
Minden összerak
alapjárat beállít
Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/
Valaki valami ötlet??
ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....
Üdv...
Én csak adagolócserét tudok mondani, mert nem értek hozzá eléggé... Joy talán mond okosat. A turbónak nem 0.8-0.9-et kellene tölteni? (vagy az már a "megemelt" nyomás?)
Mindenesetre elismerésem a szereléshez, türelemhez !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
mmendejó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2012.02.14 kedd, 18:55:32 »
Idézetet írta: coboy - 2012.02.14 kedd, 17:42:49
üzemanyag szüröröl nem irtál semmit.ha minden jó akkor annak indulni kell,szerintem reggelre elejti valahogy az olajat.igaz töllem nem lettél okosabb
Sebaj,köszönöm,hogy írtál!A gyári szürőházban lévő membránnál levegőt szívott,tettem helyette előszürőt és nyomástartó szelepet,reggel így se indult!Ja,az adagolóban a tápszivattyú lapátokat is kicseréltem,mert az adagolós szerint a lapátok állítanak elő ún indító nyomást,ami meg előtöltést állít az adagolón,azt hiszem így mondta,de nem indul!Úgy néz ki nem úszom meg az adagoló leszedését!
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:14:28 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.02.14 kedd, 18:44:32
A turbónak nem 0.8-0.9-et kellene tölteni?
De igen habár az a gond ,hogy mivel nem kap naftát ezért nem jön több kipufgáz ezért nem pörög a turbó rendesen...
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:16:03 »
Idézetet írta: mmendejó - 2012.02.14 kedd, 18:55:32
Sebaj,köszönöm,hogy írtál!A gyári szürőházban lévő membránnál levegőt szívott,tettem helyette előszürőt és nyomástartó szelepet,reggel így se indult!Ja,az adagolóban a tápszivattyú lapátokat is kicseréltem,mert az adagolós szerint a lapátok állítanak elő ún indító nyomást,ami meg előtöltést állít az adagolón,azt hiszem így mondta,de nem indul!Úgy néz ki nem úszom meg az adagoló leszedését!
Indítás előtt ha felpumpálod a rendszer kézipumpával /ráadott gyújtáson/ akkor sem indul??
Előtöltés-el próbáltál játszani??
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
mmendejó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:20:15 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 19:16:03
Indítás előtt ha felpumpálod a rendszer kézipumpával /ráadott gyújtáson/ akkor sem indul??
Előtöltés-el próbáltál játszani??
pumpálást,prpróbáltam nem indult!Előtöltést nem,el tud állítódni?
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:27:01 »
Idézetet írta: mmendejó - 2012.02.14 kedd, 19:20:15
pumpálást,prpróbáltam nem indult!Előtöltést nem,el tud állítódni?
a WIKI-ben van alapjárati fordulatszám beállitásról cikk megvolt?bár nekem nem segitett annó
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:38:19 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 19:16:03
Indítás előtt ha felpumpálod a rendszer kézipumpával /ráadott gyújtáson/ akkor sem indul??
Előtöltés-el próbáltál játszani??
Hol találom ezt a pumpát?
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:47:35 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.02.14 kedd, 19:38:19
Hol találom ezt a pumpát?
A go szűrőn.. /kézi AC talán??/
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:49:38 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 19:47:35
A go szűrőn.. /kézi AC talán??/
Jaah az az..és azzal amég felnem keményedik?(bár nekem -25ben is indult)
Naplózva
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:07:13 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.14 kedd, 17:57:19
Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::
West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást....
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
"turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/ kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne..
Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és ***án átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go..
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
[/b]
Minden összerak
alapjárat beállít
Sziasztok!
Voto barátom! A következő történt közben: Szombathelytől Zalaegerszegig tökéletesen működött a turbó!!!!!!!!!! Még nem ment ilyen jól a kocsi, 2000-es fordulat után, ahogy elő van írva gyorsított, volt benne erő, 5. sebességben is gyorsítva mentem fel az emelkedőn. Füst nem volt, erő viszont dögivel. Haza értem, s nem hagyott nyugodni a dolog, kimentem egy egyenes, hosszú útra, és sehol semmi!!!! Se erő, se gyorsaság, előjött a régi történet. 48 éves létemre majdnem sírva fakadtam
Ez viszont azt jelenti, hogy egyébként tudna működni a szerkezet!
Persze tanácstalan vagyok és most még jobban el vagyok keseredve, hogy megtapasztaltam, hogy így is tudna menni a Mondi!
Ha valakinek van valami ötlete vagy tudna rajtunk segíteni, azt nagyon megköszönném!
Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/
Valaki valami ötlet??
ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....
Üdv...
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:24:08 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.14 kedd, 20:07:13
Naszóval....
Meglett ott basztatva minden..
Beindult de valami marhára tele van dzsuvával és megint oda került a *** ahol semmi keresnivalója....
Magyarul minden jó csak porszem van a gépezetben...
Ebből adagoló szét takarítás össze lessz és ha van 1 pici szerencsénk jó lessz....
Jó az de csak akkor ha olyan kedve van...
Simogasd meg adjál neki puszit hátha összeszedi magát...
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:25:27 »
Szóval mai napi események DOKTORÚR autójával::
West Gate szelep-en állítva mostmár elértük a 0,7-es turbónyomást.... /+ adagoló-turbó közötti gumi-fém-gumi cső kivált vastagfalú üzemanyagcsővel/
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
"turbomembrán"-ház kihajt a membrán mögötti dugatyu /ezt hogy is kell írni???/ kiszed mivel meg volt szorulva megmozgat kitakarít. mostmár szépen könnyen mozog
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne..
Másik "turbomembrán"-ház kiszed régi adagolómból behajt a betegbe nem ereszt
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
Visszatérő ágból jövő vékony cső ami a "turbomembrán"-házra megy megnéz és ***án átjárható illetve mind a két oldalán /visszatérő ágnál, "turbomembrán"-háznál/ járó motornál csordogál szépen a go..
DE!! Az autó még mindíg nem megy úgy ahogy kéne...
[/b]
Minden összerak
alapjárat beállít
Illetve az is tény ,hogy a "turbomembrán"-ház csavarra semmit sem reagál az autó /se +füst se erő/
Valaki valami ötlet??
ui: Doktorúr ha valamit kihagytam kérlek pótold....
Üdv...
Doktorúr:
Sziasztok!
Voto barátom! A következő történt közben: Szombathelytől Zalaegerszegig tökéletesen működött a turbó!!!!!!!!!! Még nem ment ilyen jól a kocsi, 2000-es fordulat után, ahogy elő van írva gyorsított, volt benne erő, 5. sebességben is gyorsítva mentem fel az emelkedőn. Füst nem volt, erő viszont dögivel. Haza értem, s nem hagyott nyugodni a dolog, kimentem egy egyenes, hosszú útra, és sehol semmi!!!! Se erő, se gyorsaság, előjött a régi történet. 48 éves létemre majdnem sírva fakadtam Ez viszont azt jelenti, hogy egyébként tudna működni a szerkezet!
Persze tanácstalan vagyok és most még jobban el vagyok keseredve, hogy megtapasztaltam, hogy így is tudna menni a Mondi!
Ha valakinek van valami ötlete vagy tudna rajtunk segíteni, azt nagyon megköszönném!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 14:02:22 írta voto
»
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
mmendejó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:36:35 »
Idézetet írta: coboy - 2012.02.14 kedd, 19:27:01
a WIKI-ben van alapjárati fordulatszám beállitásról cikk megvolt?bár nekem nem segitett annó
holnap kipróbálom,aztán meglátjuk!köszi
Naplózva
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2012.02.15 szerda, 06:14:33 »
Sziasztok!
Most biztos hülyeséget kérdezek, de nézzétek el nekem, mert nem értek hozzá!
Nincs a turbónak valami vezérlő elektronikája? Az nem lehet, hogy a sok mozgatás, csesztetés közben valami érintkezett, ami addig nem? Már nem tudok mire gondolni, kétségbe vagyok esve!
Egyáltalán az mitől lehetett, hogy Voto munkája után 55 km-en keresztül jó volt és működött rendesen, aztán a következő indításnál már megint nem ment a turbó?
Szegény Voto-t már kicsinálom, de tudnia kell, hogy nagyra értékelem az igyekezetét, a tudását és a szorgalmát. Majdnem két napra elraboltam a családjától, s nem akarok visszaélni a jóindulatával, ezért kérdezem, hogy lenne-e olyan fórumtárs, aki meg tudná nézni az adagolót?
Ott hagyni nem tudom a kocsit, mert használnom kell, ezért mennék és jönnék művelet lenne! Ja és valahol elérhető közelségben, ha nem nagy kívánság!
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 06:24:27 írta doktorúr
»
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2012.02.15 szerda, 08:27:33 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.15 szerda, 06:14:33
Voto bírja
figyú a Pándics szerintem megtudja sasolni illetve csinálni.Sárvári a tel:06304954835
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2012.02.15 szerda, 08:34:35 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.02.15 szerda, 08:27:33
Voto bírja
figyú a Pándics szerintem megtudja sasolni illetve csinálni.Sárvári a tel:06304954835
Az ok csak éppen az öregnek családi gondjai vannak és nem nagyon melózik....
Pl nekem a porlasztócserét bevállalta de azt ,hogy átnézze az autót már nem....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2012.02.15 szerda, 08:36:39 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.15 szerda, 08:34:35
Az ok csak éppen az öregnek családi gondjai vannak és nem nagyon melózik....
Pl nekem a porlasztócserét bevállalta de azt ,hogy átnézze az autót már nem....
gondolom te viszel mindent
mennyit mondott rá
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2012.02.15 szerda, 08:39:46 »
ha Pándics kaput
akkor írány a Filepék Székesfehérvár
az tuti én oda megyek az adagolóm azóta is you
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2012.02.15 szerda, 09:31:04 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.02.15 szerda, 08:39:46
ha Pándics kaput
akkor írány a Filepék Székesfehérvár
az tuti én oda megyek az adagolóm azóta is you
Akkor már amennyit levesznek a Filep-ék abból YOJ összerak 1 Bosch-t és még egy vezérléscsere is belefér vacsival 1ütt...
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2012.02.15 szerda, 10:35:03 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.15 szerda, 09:31:04
Akkor már amennyit levesznek a Filep-ék abból YOJ összerak 1 Bosch-t és még egy vezérléscsere is belefér vacsival 1ütt...
te tudod
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2012.02.15 szerda, 12:43:51 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.15 szerda, 06:14:33
Sziasztok!
Most biztos hülyeséget kérdezek, de nézzétek el nekem, mert nem értek hozzá!
Nincs a turbónak valami vezérlő elektronikája? Az nem lehet, hogy a sok mozgatás, csesztetés közben valami érintkezett, ami addig nem? Már nem tudok mire gondolni, kétségbe vagyok esve!
Egyáltalán az mitől lehetett, hogy Voto munkája után 55 km-en keresztül jó volt és működött rendesen, aztán a következő indításnál már megint nem ment a turbó?
Szegény Voto-t már kicsinálom, de tudnia kell, hogy nagyra értékelem az igyekezetét, a tudását és a szorgalmát. Majdnem két napra elraboltam a családjától, s nem akarok visszaélni a jóindulatával, ezért kérdezem, hogy lenne-e olyan fórumtárs, aki meg tudná nézni az adagolót?
Ott hagyni nem tudom a kocsit, mert használnom kell, ezért mennék és jönnék művelet lenne! Ja és valahol elérhető közelségben, ha nem nagy kívánság!
Köszönöm!
Azt nem láttam a felsorolásban, hogy a turbocsövet kipucoltátol-e, nem lehet, hogy abba van dugulás? Amúgy indítás után viszonylag nagy vákumot kap a membrán, attól megint leszorulhat az a dugattyú vagymi.
Naplózva
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2012.02.15 szerda, 12:46:41 »
Idézetet írta: Móki - 2012.02.15 szerda, 12:43:51
Azt nem láttam a felsorolásban, hogy a turbocsövet kipucoltátol-e, nem lehet, hogy abba van dugulás? Amúgy indítás után viszonylag nagy vákumot kap a membrán, attól megint leszorulhat az a dugattyú vagymi.
Nem pucoltuk ki, lehet, hogy ez lehet, én csak tapogatózom és érdeklődöm, hogy mit lehet még tenni?!
Kösz
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2012.02.15 szerda, 13:02:35 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.15 szerda, 12:46:41
Nem pucoltuk ki, lehet, hogy ez lehet, én csak tapogatózom és érdeklődöm, hogy mit lehet még tenni?!
Kösz
Azt még mindenképp nézzétek meg, elég hülye találmány, lehet rajta repedés, középen fém a két vége gumi, ráadásul kúpos is... Azt úgy el se jut a nyomás az adagolóig hiába állítgatod.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2012.02.15 szerda, 13:40:12 »
Idézetet írta: Móki - 2012.02.15 szerda, 12:43:51
Azt nem láttam a felsorolásban, hogy a turbocsövet kipucoltátol-e, nem lehet, hogy abba van dugulás?
Igen kiváltottam egy vastagfalú gumicsővel....
Amúgy először a turbónyomást az adagoló elöli végén mértük....
Idézetet írta: Móki - 2012.02.15 szerda, 12:43:51
Amúgy indítás után viszonylag nagy vákumot kap a membrán, attól megint leszorulhat az a dugattyú vagy mi.
De miután kitakarítottam első körben utána is sz.r volt....
Meg az tuti ,hogy gané miatt vot a szorulás....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 14:00:31 írta voto
»
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2012.02.15 szerda, 14:06:06 »
Beszéltem adagolóssal....
Azt tanácsolta pucoljuk ki a rendszert /tank-csövek-szűrő/ mivel valószínű attól a szeméttől szorult meg a membránház dugattyúja amit átengedett a szűrő....
És ha mákunk van talán beindul...
Daktorúr!:
Nézd meg ,hogy nem-e csúszott le a cső valahol a turbó és az adagoló között.... mert ha jól emléxem az egyik oldalra nem jutott bilincs...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 14:37:35 írta voto
»
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2012.02.15 szerda, 19:25:01 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.15 szerda, 14:06:06
Beszéltem adagolóssal....
Azt tanácsolta pucoljuk ki a rendszert /tank-csövek-szűrő/ mivel valószínű attól a szeméttől szorult meg a membránház dugattyúja amit átengedett a szűrő....
És ha mákunk van talán beindul...
Daktorúr!:
Nézd meg ,hogy nem-e csúszott le a cső valahol a turbó és az adagoló között.... mert ha jól emléxem az egyik oldalra nem jutott bilincs...
Szia!
Megnéztem, rajta vannak a vezetékek, csak az adagolónál lóg egy, amit Te húztál le és a mérőóra megy rá.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2012.02.15 szerda, 20:50:07 »
Idézetet írta: doktorúr - 2012.02.15 szerda, 19:25:01
Szia!
Megnéztem, rajta vannak a vezetékek, csak az adagolónál lóg egy, amit Te húztál le és a mérőóra megy rá.
ÁLLJ!!!!
Tisztázzuk....
Van 1 cső ami az adagolóról megy hátra a turbó felé az belemegy a műszer T elosztójába onnan pedig az átlátszó cső m1 a nyomásmérő felé a fekete vásznas gumicső pedig tovább a turbóra.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
doktorúr
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 07:00:40 »
Idézetet írta: voto - 2012.02.15 szerda, 20:50:07
ÁLLJ!!!!
Tisztázzuk....
Van 1 cső ami az adagolóról megy hátra a turbó felé az belemegy a műszer T elosztójába onnan pedig az átlátszó cső m1 a nyomásmérő felé a fekete vásznas gumicső pedig tovább a turbóra.....
Ez így is van, azonban van egy szabad cső, ami fém, majd gumiban folytatódik, az menne az adagolóra, de az az adagoló előtt szabadon lóg. Annak a helyére lett rádugva a mérőműszer egyik vége.
Naplózva
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ