Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:50:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 845149 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 23:28:36 »

GinJoy doktor úr ! Az első szériás Focus turbója jó lenne nekünk szerinted? (egy ismerősnek van bontottból vagy 3db)
Vaaagy, biztos ami biztos, MK2-es Mondeo turbó kell, hogy legyen őkelme? Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2013.08.09 péntek, 10:33:43 »

GinJoy doktor úr ! Az első szériás Focus turbója jó lenne nekünk szerinted? (egy ismerősnek van bontottból vagy 3db)
Vaaagy, biztos ami biztos, MK2-es Mondeo turbó kell, hogy legyen őkelme? Smiley
nézd meg személyesen. volt olyan fajta, ami jó hozzá, de több félével is csinálták
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
josag
Vendég
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2013.08.09 péntek, 13:45:24 »

ne azt nézd, hogy felkeményedik e, hanem, hogy járó motornál ne szívja be a pumpa tetejét

Felpumpálom,nagyjából kemény,melegen mint a lottyadt f.s.....
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:23:26 »

nézd meg személyesen. volt olyan fajta, ami jó hozzá, de több félével is csinálták
Szeva! Ma hazahoztam a dögöt. Csak pár apróságot kitakarított rajta, meg ledugózta az egr-t. Meg valamit magyarázott, hogy ha továbbra is problémás lesz, akkor keresni kéne egy dízelest aki be tudja állítani, mert lehet csak egy jó beállítás hiányzik neki. Amúgy meg az én típusomat, mármint az 1.8td-kal nem nagyon találkozott még idáig, és mondta hogy a turbó sokat javít, de a klíma ki-be kapcsolgatása/vezérlése az ami gondot okoz, úgy megrántja a kompresszora a motort, hogy ha sok az ilyen tötyörgés szerűség és a ki be kapcsolgatás képes valamiért leállni miatta. Nah ezt jól megaszontdtam, de ezt eddig én is tudtam hogy a klíma miatt szórakozott lényegében. De ez normális, hogy lyet okoz, vagy a klíma kompresszorom generálra/csapágyazásra szorulna?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:43:37 »

nézd meg személyesen. volt olyan fajta, ami jó hozzá, de több félével is csinálták

Hajjaj, az a baj, hogy még az enyémet sem tudom, hogyan néz ki, nemhogy a fókáé... Cheesy
Valami ötleted lenne? Vagy esetleg ha elmegyek és készítek fotókat róluk, Te megmondod, hogy jó-e? Esetleg valami típusszám?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:49:20 »

Szeva! Ma hazahoztam a dögöt. Csak pár apróságot kitakarított rajta, meg ledugózta az egr-t. Meg valamit magyarázott, hogy ha továbbra is problémás lesz, akkor keresni kéne egy dízelest aki be tudja állítani, mert lehet csak egy jó beállítás hiányzik neki. Amúgy meg az én típusomat, mármint az 1.8td-kal nem nagyon találkozott még idáig, és mondta hogy a turbó sokat javít, de a klíma ki-be kapcsolgatása/vezérlése az ami gondot okoz, úgy megrántja a kompresszora a motort, hogy ha sok az ilyen tötyörgés szerűség és a ki be kapcsolgatás képes valamiért leállni miatta. Nah ezt jól megaszontdtam, de ezt eddig én is tudtam hogy a klíma miatt szórakozott lényegében. De ez normális, hogy lyet okoz, vagy a klíma kompresszorom generálra/csapágyazásra szorulna?

Látszik, hogy nem látott még TD-ket. Cheesy Érezhető a teljesítményen, ha beránt a klímakompresszor, gyengül kicsit az autó, de a fordulatot az adagolónak azonnal helyre kéne lőnie. (ami max. 50-100 esés kapcsolásnál) GinJoy az embered, ha TD-ről van szó.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:49:55 »

Hajjaj, az a baj, hogy még az enyémet sem tudom, hogyan néz ki, nemhogy a fókáé... Cheesy
Valami ötleted lenne? Vagy esetleg ha elmegyek és készítek fotókat róluk, Te megmondod, hogy jó-e? Esetleg valami típusszám?
számot nem tudok, de ha adsz képet megmondom melyik kell neked
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:51:47 »

számot nem tudok, de ha adsz képet megmondom melyik kell neked

Akkor majd megyek fényképezni. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:52:36 »

Szeva! Ma hazahoztam a dögöt. Csak pár apróságot kitakarított rajta, meg ledugózta az egr-t. Meg valamit magyarázott, hogy ha továbbra is problémás lesz, akkor keresni kéne egy dízelest aki be tudja állítani, mert lehet csak egy jó beállítás hiányzik neki. Amúgy meg az én típusomat, mármint az 1.8td-kal nem nagyon találkozott még idáig, és mondta hogy a turbó sokat javít, de a klíma ki-be kapcsolgatása/vezérlése az ami gondot okoz, úgy megrántja a kompresszora a motort, hogy ha sok az ilyen tötyörgés szerűség és a ki be kapcsolgatás képes valamiért leállni miatta. Nah ezt jól megaszontdtam, de ezt eddig én is tudtam hogy a klíma miatt szórakozott lényegében. De ez normális, hogy lyet okoz, vagy a klíma kompresszorom generálra/csapágyazásra szorulna?
nem normális dolog, annyira nem fogja meg. az sem normális, hogy nem tudja beállítani a szaki, ha autószerelő. azért olyan sok csavar nincs azon az adagolón
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2013.08.09 péntek, 19:58:36 »

nem normális dolog, annyira nem fogja meg. az sem normális, hogy nem tudja beállítani a szaki, ha autószerelő. azért olyan sok csavar nincs azon az adagolón

Tudod, más egy régi benzines Toyota, mint egy Mondeo TD Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2013.08.09 péntek, 20:09:00 »

Akkor majd megyek fényképezni. Smiley
neked már mk2 turbód van?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2013.08.09 péntek, 20:30:39 »

nem normális dolog, annyira nem fogja meg. az sem normális, hogy nem tudja beállítani a szaki, ha autószerelő. azért olyan sok csavar nincs azon az adagolón

Mondjuk ezek után rákérdeztem, hogy akkor a vezérlés cserét, akkor ezek után még elvállalja, erre elkezdi, hogy nincs azon olyan sok állítási lehetőség (erre megjelent a kérdőjel buborékom, mert még a szereld magadban is egy egész oldal a beállításáról szól).

Viszont tervezem a napokban, hogy akkor legalább a hosszbordásokat lecserélem, tudok valamit tesztelni a kompresszoron ha nincs rajta a szíj? Pl kotyogás, csapágyak állapota esetleg valami mozgatással?

Amúgy köszi a képet, lehet le fogom gyártani, de ahogy nézem megegyezik a szereld magados példánnyal.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 18:37:11 »

Háhááá, fejlődünk. Kicsit tisztogatták, meg macerálgatták a kicsikét, most már egész jól bírkózik. Viszont a fejlemény/helyzet a következő! Ha klímával közlekedek "hoszabb" szakaszon, és teszem azt beérek egy községbe, ahol teszem azt csak egy zebrányira kell megállni, odáig egész jó. De utána elindul, 1-es oké 2 bevesz, gázt ad, visszarúg és elkezd fékezni. Ha erre rákuplungolok most úgy leáll, hogy félre kell állnom/gurulnom 10mp-re, mert nem is indul újra. De ma pl lámpa után megint megcsinálta, nem kuplungoltam, hanem sebességbe hagytam, és tartottam a gázt is, nem húzott, de gurult/gondolkozott, majd 5m gurulás után elindult és ment. Itt mondjuk lekapcsoltam a klímát az elágazás előtt 500m-rel. De a lényeg ez a klímás tétel lesz. Elektronika, vagy mechanika inkább?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 23:04:50 »

Háhááá, fejlődünk. Kicsit tisztogatták, meg macerálgatták a kicsikét, most már egész jól bírkózik. Viszont a fejlemény/helyzet a következő! Ha klímával közlekedek "hoszabb" szakaszon, és teszem azt beérek egy községbe, ahol teszem azt csak egy zebrányira kell megállni, odáig egész jó. De utána elindul, 1-es oké 2 bevesz, gázt ad, visszarúg és elkezd fékezni. Ha erre rákuplungolok most úgy leáll, hogy félre kell állnom/gurulnom 10mp-re, mert nem is indul újra. De ma pl lámpa után megint megcsinálta, nem kuplungoltam, hanem sebességbe hagytam, és tartottam a gázt is, nem húzott, de gurult/gondolkozott, majd 5m gurulás után elindult és ment. Itt mondjuk lekapcsoltam a klímát az elágazás előtt 500m-rel. De a lényeg ez a klímás tétel lesz. Elektronika, vagy mechanika inkább?
Ennyire nehezet írtam? Holnap megyek alá az aknába, kicsit nézelődni. meg tekergetni, hátha a kompresszor szorul. Amúgy még tervezem izzítógyertyák kikapását és tesztelését. A porlasztócsúcsokkal nem kell foglalkoznom nem? Vagy azoknak van valami jelük, hogy nem tuti, illetve mennyi lehet a csere intervallumuk?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2013.08.14 szerda, 07:46:57 »

neked már mk2 turbód van?

Az egész motortér MK2. Grin Meg sok más is. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2013.08.14 szerda, 23:15:08 »

Ennyire nehezet írtam? Holnap megyek alá az aknába, kicsit nézelődni. meg tekergetni, hátha a kompresszor szorul. Amúgy még tervezem izzítógyertyák kikapását és tesztelését. A porlasztócsúcsokkal nem kell foglalkoznom nem? Vagy azoknak van valami jelük, hogy nem tuti, illetve mennyi lehet a csere intervallumuk?
Ahogy megígértem, alá és mentem. Hát fedeztem fel érdekes dolgokat, viszont így kézzel simán tudtam forgatni a klímakompi tengelyét, amire annyit mondtak hogy az akkor jó. Így akkor marad a zárlat probléma. Viszont amit felfedeztem, hogy a kompresszor alja és közepe zöldes folyadékot "tartogatott". Szépen letörölgettem, aztán rohangáltam minden felé, holnap mászok vissza alá, hogy mi a helyzet arrafelé. A másik amit felfedeztem, hogy a blokk hátulja egészen a turbó vonalától olajos sajnos, bár annyira nem vészes, de azért nyom már oda egy picit. Viszont nem lehet sok, mert rendszeresen, minden második elindulás előtt (rossz szokás előző kocsim főtengely szimering hibája miatt) ellenőrzöm a szintet és ott tartok, hogy 2000km alatt most ment az olajszint a pálca szerint 1mm-t lejjebb. Ez gondolom nem olyan nagy fogyás, főleg egy lassan 300k km-es motornál.  taps Őőőő viszont amit még észrevettem, hogy a karternál a difi mellett van valami jeladó hátul (de gáz hogy itt nincs olyan mint a fiatban az EPER) Ami nincs teljesen burkolva, vagyis látszanak a vezetékek olajosak is természetesen. Pucoljam le és a hiányzó szakaszra (kb 15mm) toljak valami szigetelést, vagy nem fog annak a valaminek gondot okozni az a kis oda csapódó olaj?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 10:09:27 »

Ahogy megígértem, alá és mentem. Hát fedeztem fel érdekes dolgokat, viszont így kézzel simán tudtam forgatni a klímakompi tengelyét, amire annyit mondtak hogy az akkor jó. Így akkor marad a zárlat probléma. Viszont amit felfedeztem, hogy a kompresszor alja és közepe zöldes folyadékot "tartogatott". Szépen letörölgettem, aztán rohangáltam minden felé, holnap mászok vissza alá, hogy mi a helyzet arrafelé. A másik amit felfedeztem, hogy a blokk hátulja egészen a turbó vonalától olajos sajnos, bár annyira nem vészes, de azért nyom már oda egy picit. Viszont nem lehet sok, mert rendszeresen, minden második elindulás előtt (rossz szokás előző kocsim főtengely szimering hibája miatt) ellenőrzöm a szintet és ott tartok, hogy 2000km alatt most ment az olajszint a pálca szerint 1mm-t lejjebb. Ez gondolom nem olyan nagy fogyás, főleg egy lassan 300k km-es motornál.  taps Őőőő viszont amit még észrevettem, hogy a karternál a difi mellett van valami jeladó hátul (de gáz hogy itt nincs olyan mint a fiatban az EPER) Ami nincs teljesen burkolva, vagyis látszanak a vezetékek olajosak is természetesen. Pucoljam le és a hiányzó szakaszra (kb 15mm) toljak valami szigetelést, vagy nem fog annak a valaminek gondot okozni az a kis oda csapódó olaj?

Szerintem az a zöldes folyadék a hűtőközeg a klímából (ha meg lett festve feltöltéskor). Egy UV lámpával meg tudod nézni. Ha nem lett feltöltéskor megfestve, akkor a fagyálló lehet, persze, ha zöld színű. Ha az sem, akkor passz.
A sűrű olajszint ellenőrzés miért lenne rossz szokás? Egyébként is kell ellenőrizni legalább havonta. Ha sűrűbben nézed, abból baj nem lehet.
A vezetékeket ha gondolod leszigeteled, aztán kész. Ha eddig nem volt baja az olajtól, akkor miért aggódsz? (legalább megvédte a víztől eplus2)
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2013.08.24 szombat, 22:00:54 »

 worship worship
Sziasztok.
TD motorom ma meg állt semmi előjel nélkül, nincsen alapjárat nehezen indul a motor. Ha beindul fekete és kék színű füst jön ki.

A fordulatot magasan kel tartani járjon a motor.

4000km ezelőtt volt fel újítva a vezérlés meg a hengerfej, Boss adagoló van rajta,gázolaj szűrő akkor lett kicserélve.

Segítsetek hol keressem a hibát.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2013.08.24 szombat, 22:09:01 »

worship worship
Sziasztok.
TD motorom ma meg állt semmi előjel nélkül, nincsen alapjárat nehezen indul a motor. Ha beindul fekete és kék színű füst jön ki.

A fordulatot magasan kel tartani járjon a motor.

4000km ezelőtt volt fel újítva a vezérlés meg a hengerfej, Boss adagoló van rajta,gázolaj szűrő akkor lett kicserélve.

Segítsetek hol keressem a hibát.
lehet a hengerfej  szomoru1 de talán csak porlasztócsúcs.
elősször a csúcsokat nézesd meg meg a kompressziót.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2013.08.24 szombat, 22:36:46 »

lehet a hengerfej  szomoru1 de talán csak porlasztócsúcs.
elősször a csúcsokat nézesd meg meg a kompressziót.

 :worship:Köszönőm szépen reggel porlasztó csúcsókal kezdek.

Tök rinya jó lesz lesz egy újabb hengerfejem a műhelyben mit kerülgethetek falbav
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2013.08.24 szombat, 22:41:06 »

:worship:Köszönőm szépen reggel porlasztó csúcsókal kezdek.

Tök rinya jó lesz lesz egy újabb hengerfejem a műhelyben mit kerülgethetek falbav
a hengerfejezéskor csavarokat is ki kell cserélni újra az a leggyakoribb hiba hogy vissza rakják a régi csavarokat
de talán csak a csúcsok lesznek
ha kiveszed a csúcsokat alatta van réz tűzkarika azt újra kell cserélni nem szabad visszarakni a régít azt kalkuláld bele,nem drága pár száz forint darabja.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 22:44:03 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 05:55:03 »

worship worship
Sziasztok.
TD motorom ma meg állt semmi előjel nélkül, nincsen alapjárat nehezen indul a motor. Ha beindul fekete és kék színű füst jön ki.

A fordulatot magasan kel tartani járjon a motor.

4000km ezelőtt volt fel újítva a vezérlés meg a hengerfej, Boss adagoló van rajta,gázolaj szűrő akkor lett kicserélve.

Segítsetek hol keressem a hibát.
Eéőször nézd meg a vezérlés a helyén van-e. Hangja nem változott? Porlasztókat nem kell kiszedni, nem okoz ilyen problémát. A kékes (olajos) füst utalhat arra is, hogy elment a vezérlés az adagolódnál, ettől lehetne a nehéz indulás is, és az is, hogy csak fordulaton tartva működik. ekkor túl lágy a hangja. Utalhat arra is, hogy nem lettek jól meghúzva a hengerfejen a csavarok(annó sikerült így elrontani az enyémet is, pedig etzold könyv alapján csináltuk)

írtam neked egy privátot, benne a számommal. ha kicsit több konkrétumot tudsz mondani, lehet tudok segíteni, és nem is laksz messze tőlem
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.25 vasárnap, 05:56:38 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 17:36:39 »

 :worship:Szép jó estétt.

Nem sikerült a javítás,marad a holnap szerelők tudása.

Még a diagnózishoz  olajat a forgattyús házból elhasználta, vagyis hagyott a minimumonm a .
Beindult de csak ugyanúgy mint tegnap.

Szétszedtem a interklulert ott olajat találtam a rendszerben de nem fojt ki belőle. Kitudtam törölni belőle olajat. falbav

 rinya
Naplózva
josag
Vendég
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:34:09 »

Üdv!problémám a következő,néha melegen egyenetlenül jár a motor és kopog,néha tök jól megy néha lomha,,,,
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2013.08.31 szombat, 15:36:45 »

Megjöttem!  worship
Rászántam a délelőttömet, és esettanulmányokat folytattam.  taps Lényegében kicseréltem mind a három hosszbordás. Ami tapasztalat volt, hogy a klíma feszítő csapágya szorulásos volt (nem volt kifutása ha megpörgettem). Kiütöttem, lepattintottam a porvédőit, mert műanyagos NTN volt, kimostam, gondoltam megnézem milyen állapotban van. Kimosás után megpörgettem, szépen szaladt, csak sercegősen muzsikált. Cheesy Így nem került vissza, ki lett újra cserélve, sík futás/ütés 0,1mm-en belül beütve, mélységmérővel ellenőrizve. Eljátszadoztam vele. Cheesy Akkor már megnéztem a generátorét is. Az szépen futott, de kiszáradt. Jól van, gondoltam szintén mosás, zsírzás oszt gyí vissza. Hát nem átment ez is sercegősbe? CSere itt is bejátszott, most összeraktam, már csak tesztköröket kell vele futnom, de első tapasztalat, hogy nem rántja meg a klíma kapcsolása a motort. Cheesy  angel laugh
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Ati79
Vendég
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 15:35:58 »

Sziasztok!

Van nekem egy 1994-es 1.8Td Mondeom,azt szeretném megkérdezni,hogy az adagoló(Lucas) tetején a dúsító kar tövében szivárog a gázolaj,ezt lehet valahogy orvosolni? Esetleg van ott valami tömítés? Nem vagyok túl jártas az adagolókkal kapcsolatban,remélem nem írtam hülyeséget. 2db bowden csatlakozik ehhez a karhoz.

Köszönöm a válaszokat!

Sziasztok!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:15:13 »

Sziasztok!

Van nekem egy 1994-es 1.8Td Mondeom,azt szeretném megkérdezni,hogy az adagoló(Lucas) tetején a dúsító kar tövében szivárog a gázolaj,ezt lehet valahogy orvosolni? Esetleg van ott valami tömítés? Nem vagyok túl jártas az adagolókkal kapcsolatban,remélem nem írtam hülyeséget. 2db bowden csatlakozik ehhez a karhoz.

Köszönöm a válaszokat!

Sziasztok!
6*2-es O gyűrű van ott. 105*2,5-est is vegyél, ha szétszeded, kelleni fog a tető alá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ati79
Vendég
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:22:40 »

6*2-es O gyűrű van ott. 105*2,5-est is vegyél, ha szétszeded, kelleni fog a tető alá

Szia.

Köszi a választ!

Az egész adagolót szét kell szednem vagy csak a kart kell levennem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:42:32 »

Szia.

Köszi a választ!

Az egész adagolót szét kell szednem vagy csak a kart kell levennem?
a tetejét kell leszedni, és ki lehet cserélni a helyén
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:31:16 »

 worship worship
Szép jó estét.

Elkészült a mondeó szerelő szerin az előző össze rakáskor a vezérlés el volt rakva 180fokkal. De két hónapot így közlekedtem 5000km tettem meg vele.
Remélem holnap már hosszabb útra be lesz fogva. worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:35:59 »

worship worship
Szép jó estét.

Elkészült a mondeó szerelő szerin az előző össze rakáskor a vezérlés el volt rakva 180fokkal. De két hónapot így közlekedtem 5000km tettem meg vele.
Remélem holnap már hosszabb útra be lesz fogva. worship

180 fokkal?? mivaaan?
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:47:22 »

180 fokkal?? mivaaan?

Én is itt állók mint egy tudatlan ember mert én még a fogaskerék meg vezérmü láncont tanúltam. Volt egy variáció hogy át ugrót a vezérlés.....

Ezé kérdezem a mondeó fórumozókat hogy hasolo esettel találkóztak e?Huh??
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:54:10 »

Én is itt állók mint egy tudatlan ember mert én még a fogaskerék meg vezérmü láncont tanúltam. Volt egy variáció hogy át ugrót a vezérlés.....

Ezé kérdezem a mondeó fórumozókat hogy hasolo esettel találkóztak e?Huh??

próbálom lejátszani fejben, de nem látom, hogy hogy mehetne úgy a motor
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:57:29 »

próbálom lejátszani fejben, de nem látom, hogy hogy mehetne úgy a motor

Szerintem sehogy, de hasbaakasztós dumának jó. Ha csak abba gondolok bele, hogy akár egy foggal arrébb rakott vezérlés mit tud művelni, akkor, ha tényleg beindult (ami szinte kizárt), mit művelhet, ha 180 fokkal rakják arrébb. Ott a szelepek szépen szanaszét vernek mindent.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:59:26 »

Szerintem sehogy, de hasbaakasztós dumának jó. Ha csak abba gondolok bele, hogy akár egy foggal arrébb rakott vezérlés mit tud művelni, akkor, ha tényleg beindult (ami szinte kizárt), mit művelhet, ha 180 fokkal rakják arrébb. Ott a szelepek szépen szanaszét vernek mindent.

ha a vezérműtengelynél rakja el 180 fokkal, akkor nem, csak pont másik hengernél lesz befecskendezés, mint ahol kéne, de ha a főtengely van 180 fokkal, na akkor .....

De tuti hasbaakasztás
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 21:08:53 »

ha a vezérműtengelynél rakja el 180 fokkal, akkor nem, csak pont másik hengernél lesz befecskendezés, mint ahol kéne, de ha a főtengely van 180 fokkal, na akkor .....

De tuti hasbaakasztás

Az igaz, de akkor sem indul be. Kipufogáskor kapja a befecsit, akkor az összes go a kipuban köt ki. Legalábbis, ha végiggondolom.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 21:10:32 »

Az igaz, de akkor sem indul be. Kipufogáskor kapja a befecsit, akkor az összes go a kipuban köt ki. Legalábbis, ha végiggondolom.

pontosan, erre jutottam én is. de mégis mennie kell, mert azt mondta a szaki  eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 21:15:25 »

pontosan, erre jutottam én is. de mégis mennie kell, mert azt mondta a szaki  eplus2

Én kérek elnézést. Ha a szaki azt mondta, akkor az meg van mondva és biztosan úgy is van.  hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 21:16:12 »

Én kérek elnézést. Ha a szaki azt mondta, akkor az meg van mondva és biztosan úgy is van.  hehe

a lényeg, hogy a vezérlésnek mindegy hogy van összerakva, csak szíj legyen rajta  wave
Naplózva
Ati79
Vendég
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 21:20:10 »

a tetejét kell leszedni, és ki lehet cserélni a helyén

Köszönöm szépen a választ!

Megpróbálom,remélem sikerül!

Ha esetleg nem akkor majd még kereslek!

Szép estét!
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.02 hétfő, 21:23:38 írta Ati79 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2013.09.03 kedd, 04:50:12 »

Szerintem sehogy, de hasbaakasztós dumának jó. Ha csak abba gondolok bele, hogy akár egy foggal arrébb rakott vezérlés mit tud művelni, akkor, ha tényleg beindult (ami szinte kizárt), mit művelhet, ha 180 fokkal rakják arrébb. Ott a szelepek szépen szanaszét vernek mindent.

próbálom lejátszani fejben, de nem látom, hogy hogy mehetne úgy a motor

tud az menni, csak szarul. nem kell, hogy összeverjen semmit. 2 szíj van rajta. a vezérműszíj jó, az adagolószíjat meg feltették úgy, hogy szokás szerint nem szerszámmal, hanem megfestve a kerekeket. csak ha közben a főtengely el van fordítva 1 egészet, akkor az ugyanoda kerül az adagolóhoz képest, de a vezérműtengely, és az adagoló nincs szinkronban. ettől tud menni, csak nagyon szarul. szarul indul, füstöl, rossz hangja van. a legelső válaszomban is vezérlést írtam  Wink

« Utoljára szerkesztve: 2013.09.03 kedd, 04:52:05 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2013.09.03 kedd, 04:54:19 »

worship worship
Szép jó estét.

Elkészült a mondeó szerelő szerin az előző össze rakáskor a vezérlés el volt rakva 180fokkal. De két hónapot így közlekedtem 5000km tettem meg vele.
Remélem holnap már hosszabb útra be lesz fogva. worship
van itt még egy kérdés. ha eddig jó volt, és ezt most egyik pillanatról a másikra csinálta érdemes lenne megnézni, nem lazult-e la valamelyik bordáskerék. mondjuk furcsa lenne, ha pont ennyit fordult volna el, de minden előfordulhat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2013.09.03 kedd, 09:45:57 »

tud az menni, csak szarul. nem kell, hogy összeverjen semmit. 2 szíj van rajta. a vezérműszíj jó, az adagolószíjat meg feltették úgy, hogy szokás szerint nem szerszámmal, hanem megfestve a kerekeket. csak ha közben a főtengely el van fordítva 1 egészet, akkor az ugyanoda kerül az adagolóhoz képest, de a vezérműtengely, és az adagoló nincs szinkronban. ettől tud menni, csak nagyon szarul. szarul indul, füstöl, rossz hangja van. a legelső válaszomban is vezérlést írtam  Wink



Ok, ebben te vagy a szaki. Én csak nagy általánosságban írtam józan paraszti ésszel végiggondolva, meg a 25 évvel ezelőtti tanulmányaim emlékeire hagyatkozva.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.03 kedd, 11:27:48 írta Lacika71 » Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2013.09.03 kedd, 11:27:12 »

Ahoj mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az normális, ha mondjuk áll a gép egy napot, akkor utána ahogy hallom mintha három hengerrel indulna  fejvakaras és az alapjárat is 600 körül mocorog. Ha kétszer felpörgetem 1200ig, csak picit, utána helyre áll. Azért kétszer, mert ha csak egyszer, akkor még nem az igazi egyenletes. Ami viszont újabb infó, csak elkerülte a figyelmem, hogy ott virít a patyolat tiszta kék "matrica" az adagolómon, amiről hétvégén tisztán leolvashattam, hogy lucas skywalker nyomja a naftát dezsőnek.  thumbup nyes
Valakinek ötlet a vacogásra?
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2013.09.03 kedd, 11:29:34 »

Ahoj mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az normális, ha mondjuk áll a gép egy napot, akkor utána ahogy hallom mintha három hengerrel indulna  fejvakaras és az alapjárat is 600 körül mocorog. Ha kétszer felpörgetem 1200ig, csak picit, utána helyre áll. Azért kétszer, mert ha csak egyszer, akkor még nem az igazi egyenletes. Ami viszont újabb infó, csak elkerülte a figyelmem, hogy ott virít a patyolat tiszta kék "matrica" az adagolómon, amiről hétvégén tisztán leolvashattam, hogy lucas skywalker nyomja a naftát dezsőnek.  thumbup nyes
Valakinek ötlet a vacogásra?

Egyikporlasztóberagadásos történet esetleg? Csak tipp.
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2013.09.03 kedd, 12:43:50 »

Egyikporlasztóberagadásos történet esetleg? Csak tipp.
Nem tudom, nem értek annyira hozzá, nem volt még dízelem. De lehet majd egy misét megér. Majd megnézem fetreng e kulcsom hozzá lent. De még van időnk törpölni rajta.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:13:43 »

Nem tudom, nem értek annyira hozzá, nem volt még dízelem. De lehet majd egy misét megér. Majd megnézem fetreng e kulcsom hozzá lent. De még van időnk törpölni rajta.

Mérjetek hidegen résolajveszteséget és akkor kiderül.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2013.09.03 kedd, 19:17:49 »

Ahoj mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az normális, ha mondjuk áll a gép egy napot, akkor utána ahogy hallom mintha három hengerrel indulna  fejvakaras és az alapjárat is 600 körül mocorog. Ha kétszer felpörgetem 1200ig, csak picit, utána helyre áll. Azért kétszer, mert ha csak egyszer, akkor még nem az igazi egyenletes. Ami viszont újabb infó, csak elkerülte a figyelmem, hogy ott virít a patyolat tiszta kék "matrica" az adagolómon, amiről hétvégén tisztán leolvashattam, hogy lucas skywalker nyomja a naftát dezsőnek.  thumbup nyes
Valakinek ötlet a vacogásra?
még egy picit előrébb kell venni az előtöltést, és nem dadog
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2013.09.03 kedd, 22:40:12 »

még egy picit előrébb kell venni az előtöltést, és nem dadog
Ah ja. Biztos. Akkor majd megnézem annak hol van a beállítása.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 13:22:07 »

Ah ja. Biztos. Akkor majd megnézem annak hol van a beállítása.
Megnéztem wikin, mit is említettél, de nem biztos, hogy akarom én a vezérlést bolygatni...  worship
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.