Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.18 csütörtök, 16:17:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1436075 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
pinteri
Vendég
« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2016.05.03 kedd, 17:33:26 »

Van egy zsír új full feltöltött akksi ami be is indítja. De már gyujtásnál össze vissza villog az izzítóspirál lámpa meg a benzinlámpa. Sőt mint azt már írtam az elakadásjdlzőnek kulcs nélkül is mennie kéne, de a reléje olyan hangot hallat mint egy elektromos fogkefe. Ennek vajmi kevés köze lehet a generátorhoz.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2016.05.03 kedd, 17:44:38 »

Van egy zsír új full feltöltött akksi ami be is indítja. De már gyujtásnál össze vissza villog az izzítóspirál lámpa meg a benzinlámpa. Sőt mint azt már írtam az elakadásjdlzőnek kulcs nélkül is mennie kéne, de a reléje olyan hangot hallat mint egy elektromos fogkefe. Ennek vajmi kevés köze lehet a generátorhoz.


Hmm.. Lehet hogy zárlatos valami nem kicsit. Tipp: kikapni az összes relét és biztosítékot, aztán egyesével rakosgatni vissza őket a helyükre, és közben lepróbálni hogy a vonatkozó fogyasztók mit művelnek.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
pinteri
Vendég
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2016.05.03 kedd, 17:58:03 »

Igen ez egy jó gondolat, közben konzultáltam egy autószerelővel is aki azt mondta, hogy az adagolón van egy elektronikus szelep ami ha nem kap  áramot akkor lelövi a befecskendezést. Annyira nem akarok belepiszkálni, hogy direkt adok neki 12v-ot, hogy ne álljon le. Meg különben is én hirtelen három elektromos kütyüt is látok az adagolón. Meg aztán nem is garázsban vagyok, haneem az utcán, meg már sötétedik is. Talán megpróbálom a biztosítékos dolgot, nem baj ha nem világítok , meg indexelek csak valahogy beguruljak vele melóhelyre.
Köszönok mindent!
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2016.05.03 kedd, 19:13:23 »

Köszönöm!
Multiméter meg elszántság van, némi elektronikai tudás is.
Nem kínzom az új akksit a kísérletezgetéssel, egyelőre odáig szeretnék eljutni, hogy ha visszakötöm az akkusarut menjen az elakadásjelző és ne zizegjen. Ha ez megvan akkor biztos meglesz a hiba is, ami levágja a motort.
További ötleteket nagy örömmel fogadok!
Köszönom!

Nekem erösen testkábel gyanùs.Nézd meg nincs e kifoszolva,esetleg leszakadva,ami osszeköti a kaszni és a motort!
Naplózva
pinteri
Vendég
« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2016.05.03 kedd, 19:38:40 »

Multiméterrel kimérve sípol, eljut mindenhova a test, a negatív!
Fizikailag kitapogatva eljut az akksi negatívjától a kábel a motorig, igaz látni nem látom, fene tudja mekkora teljesítmény leadására képes
Szerintem a bikázásnál valami elkettyent benne.
Még azért utoljára leírom pontosan a tünetet mielőtt magárahagyom az éjszakába. (Hiába nem ér annyit mint egy bicikli de akkor is aggódom érte és szeretem).
1. Akusaru rátesz, kulcs a zsebbe semmihez nem nyulok
2. Elakadásjelző bekapcs, nem villog csak a relé hanga olyan mint egy elektromos fogkefe.
3. Kulcs az indítózárba elforgat gyujtásig, vagy pirosan villog az óránál a led és nem enged indítani vagy furcsán villog az izzítótekercs lámpa, plusz  a benzinlámpa, néha az ablaktörlő is bekapcsol.
4. Ha sikerül beröffenteni akkor nem mennek az elektromos dolgok, (ablakemelő, index). Ha valami nagyobb fogyasztót bekapcsolok (lámpa, ablaktörlő) a moci egyből leáll.
 Ennyi.
Köszönök minden ötletet!
Naplózva
pinteri
Vendég
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2016.05.04 szerda, 09:26:22 »

Most, hogy már aludtam egyet a problémára, reggel felkelve összegyüjtöttem miket is kéne végigvizsgálnom.
Vittem magammal egy vékonyabb vezetéket is.
Az akkusaru visszapattint, vékony vezeték ráköt a negatívra és olyan helyekre érintettem ahol egyébként test van.
Ha az ajtó zsanérjához, vagy a sluszkulcs zárbetét fém részéhez érintem, akkor tökéletesen megy az index, ha elveszem akkor csak zümmög a relé.
JA, MŰSZER NULLA OHMOT MÉR A SARU ÉS A ZSANÉR MEG A SLUSZKULCS KÖZÖTT IS ÉS SÍPOL, HOGY FULL CONNTACT!!!
Na akkor ennyit a multiméterről.
Jó dolog, de ha már csak egy hajszálnyi is érintkezik azt már érzékeli és lehet , hogy itt az most nem elég.
Szóval örömömben eljöttem egy kávéra, mert inkább 10szer gondolkodom mielőtt cselekszem.
Remélem csak annyi történt, hogy bikázásnál valahol egy 19 éves vezeték végleg korrodálódhatott.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2016.05.04 szerda, 10:07:21 »

Most, hogy már aludtam egyet a problémára, reggel felkelve összegyüjtöttem miket is kéne végigvizsgálnom.
Vittem magammal egy vékonyabb vezetéket is.
Az akkusaru visszapattint, vékony vezeték ráköt a negatívra és olyan helyekre érintettem ahol egyébként test van.
Ha az ajtó zsanérjához, vagy a sluszkulcs zárbetét fém részéhez érintem, akkor tökéletesen megy az index, ha elveszem akkor csak zümmög a relé.
JA, MŰSZER NULLA OHMOT MÉR A SARU ÉS A ZSANÉR MEG A SLUSZKULCS KÖZÖTT IS ÉS SÍPOL, HOGY FULL CONNTACT!!!
Na akkor ennyit a multiméterről.
Jó dolog, de ha már csak egy hajszálnyi is érintkezik azt már érzékeli és lehet , hogy itt az most nem elég.
Szóval örömömben eljöttem egy kávéra, mert inkább 10szer gondolkodom mielőtt cselekszem.
Remélem csak annyi történt, hogy bikázásnál valahol egy 19 éves vezeték végleg korrodálódhatott.

Elsőre, cseréld le a testkábelt.

A Ford-nál (ha jól tudom) úgy müködnek az elektromos dolgok, hogy a pozitívat kapja direktbe, a testet szakítja meg a relé/jeladó/ECU stb. Úgyhogy ha test nem jó az akkun, akkor probléma van.
Naplózva
pinteri
Vendég
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2016.05.04 szerda, 11:51:03 »

Kicsi kocsi újra száguld! Minden müxik rajta! Öröm boldogság!  Wink pias
Köszönök minden tanácsot, sokat jelentett nekem! worship
Nekem nagy tanulság volt ez ezért leírom mi is történt valójában, hátha valakinek újdonság lesznek ezek a tünetek és segíthetek vele.
1. merült akksi, bikázás
2. csak egy kábelem és egy kulcsom volt ergo egyedül kellet a bikázást végrehajtanom.
3. mivel nincs olyan hosszú kezem, hogy a volán mögül elérjen az akkuig ezért a donor autó negatívját a zsanérhoz tettem.
4. a 19 éves testkábel ekkora terhelésre a maradék teljesítményét is elveszítette (A multiméter továbbra is mutatja a kapcsolatot!!!)
5. tünet: nehezen indul, a műszerek össze-vissza működnek, ha sikerül is beindítani pár másodperc múlva leáll, illetve nagyobb fogyasztó bekapcsolássakkor szintúgy lefullad.
6. megoldás: akkumulátortól jövő összes test (negatív)  kábel cseréje! (még akkor is ha a multiméter jónak mutatja!!!)

A 10-es csavarok kocogtatásánál, hogy leverjem róla a rozsdát egy erős 9,5-es csavarrá változott az egyik. (tényleg csak minimális rozsda volt rajta)!
A képen egy rögtönzés látható, egy combosabb kábellel, mivel nem volt nálam saru.
Az akkusarunál a facsavar a feszítést szolgálja mert  az is lötyög egy kicsit.
Természetesen ezek mind orvosolva lesznek ahogy időm és helyzetem engedi, de most végre kihasználom, hogy önerőből gurul a mondikám.
Öröm az ürömben, most, hogy így szétkaptam a műszerfal alját, kiszedtem belőle olyan dolgokat amiket még az előző tulaj tett bele és teljes mértékben használaton kívül volt csak az akksira tenyerelt rá 120mA-rel.
Mindent nagyon köszönök!!  worship worship worship
[/img][/img][/img]
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2016.05.04 szerda, 19:59:08 »

Kicsi kocsi újra száguld! Minden müxik rajta! Öröm boldogság!  Wink pias
Köszönök minden tanácsot, sokat jelentett nekem! worship
Nekem nagy tanulság volt ez ezért leírom mi is történt valójában, hátha valakinek újdonság lesznek ezek a tünetek és segíthetek vele.
1. merült akksi, bikázás
2. csak egy kábelem és egy kulcsom volt ergo egyedül kellet a bikázást végrehajtanom.
3. mivel nincs olyan hosszú kezem, hogy a volán mögül elérjen az akkuig ezért a donor autó negatívját a zsanérhoz tettem.
4. a 19 éves testkábel ekkora terhelésre a maradék teljesítményét is elveszítette (A multiméter továbbra is mutatja a kapcsolatot!!!)
5. tünet: nehezen indul, a műszerek össze-vissza működnek, ha sikerül is beindítani pár másodperc múlva leáll, illetve nagyobb fogyasztó bekapcsolássakkor szintúgy lefullad.
6. megoldás: akkumulátortól jövő összes test (negatív)  kábel cseréje! (még akkor is ha a multiméter jónak mutatja!!!)

A 10-es csavarok kocogtatásánál, hogy leverjem róla a rozsdát egy erős 9,5-es csavarrá változott az egyik. (tényleg csak minimális rozsda volt rajta)!
A képen egy rögtönzés látható, egy combosabb kábellel, mivel nem volt nálam saru.
Az akkusarunál a facsavar a feszítést szolgálja mert  az is lötyög egy kicsit.
Természetesen ezek mind orvosolva lesznek ahogy időm és helyzetem engedi, de most végre kihasználom, hogy önerőből gurul a mondikám.
Öröm az ürömben, most, hogy így szétkaptam a műszerfal alját, kiszedtem belőle olyan dolgokat amiket még az előző tulaj tett bele és teljes mértékben használaton kívül volt csak az akksira tenyerelt rá 120mA-rel.
Mindent nagyon köszönök!!  worship worship worship
[/img][/img][/img]


Na mondtam én hogy test baj van ott...
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 05:24:24 »

Ha már az elektromos probléma meboldódott a TC topikban akkor az én motorproblémás kérdésemre is írhatnátok választ.
Amit előre is köszönök!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 15:02:36 »

Ha már az elektromos probléma meboldódott a TC topikban akkor az én motorproblémás kérdésemre is írhatnátok választ.
Amit előre is köszönök!

Adagolós kérdésekben GinJoy kivételével jobbára mindenki csak következtet, találgat, tippel, visszaolvas, vagy ezek kombinációja. A turbómembrán és az általa mozgatott dugattyú(?) szorulása szokott gyanúba keveredni ilyen felpörgős esetekben, esetleg rugók az adagoló belsejében. Nem vagyok azon ismeretek birtokában (sajnos) amikkel segíthetnék. Nekem (kopp kopp kopp) eddig nem volt okom közelebbi ismeretségbe kerülni az adagolómmal.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 16:07:52 »

Adagolós kérdésekben GinJoy kivételével jobbára mindenki csak következtet, találgat, tippel, visszaolvas, vagy ezek kombinációja. A turbómembrán és az általa mozgatott dugattyú(?) szorulása szokott gyanúba keveredni ilyen felpörgős esetekben, esetleg rugók az adagoló belsejében. Nem vagyok azon ismeretek birtokában (sajnos) amikkel segíthetnék. Nekem (kopp kopp kopp) eddig nem volt okom közelebbi ismeretségbe kerülni az adagolómmal.

Köszönöm!
Akkor reménykedem, hogy Joy mond rá majd okosat!
 worship

Péntek: Ma mértem sűrítési végnyomást a hengerekben egységesen 29 Bar mindegyik hengerben, ez mennyire jó?
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.06 péntek, 21:13:26 írta WildDaemon » Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2016.05.06 péntek, 21:59:46 »

Köszönöm!
Akkor reménykedem, hogy Joy mond rá majd okosat!
 worship

Péntek: Ma mértem sűrítési végnyomást a hengerekben egységesen 29 Bar mindegyik hengerben, ez mennyire jó?


Nagyságrendileg jó lehet, de ezt így számszerileg nem nagyon van értelme értékelni. Komressziómérésnél inkább az a lényeges, hogy ne legyen jelentős (több bar) eltérés a hengerek között. Persze fontos, hogy a mérési körülmények egyformák legyenek hengerenként. (meleg motor, nyitott szívócső, azonos fordulatszám stb). Ha gyanús lesz egy henger, vagy általánosan a motor kopottsága a kérdés, akkor jön a nyomásveszteség mérés, de olyan apparát már nem nagyon van a felszereltebb hobbyszerelőknek sem.
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 17:47:32 »

Sziasztok!

A képen nyíllal jelölt görgőt is szeretném kicserélni a vezérléssel együtt, de nem látom egyik szettben sem. Ezt külön árulják? Mi a neve ennek a görgőnek ? Egyáltalán ki kell ezt cserélni?

http://kepfeltoltes.hu/view/160515/g_rg__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

« Utoljára szerkesztve: 2016.05.15 vasárnap, 17:52:37 írta gyurci » Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 17:53:04 »

Sziasztok!

A képen nyíllal jelölt görgőt is szeretném kicserélni a vezérléssel együtt, de nem látom egyik szettben sem. Ezt külön árulják? Mi a neve ennek a görgőnek ? Egyáltalán ki kell ezt cserélni?

http://kepfeltoltes.hu/view/160515/g_rg__www.kepfeltoltes.hu_.jpg


mert az nem egy görgő . Minek akarod cserélni ?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 18:00:37 »

Szia !

Nem feltétlenül akarom kicserélni, ha nem kell.
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 18:23:28 »

Szia !

Nem feltétlenül akarom kicserélni, ha nem kell.
nem kell
Az egy ugyanolyan kihajtas mint a főtengely végén a kerék . Az is egy tengely . Az hajtja az olajpumpat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 18:33:34 »

nem kell
Az egy ugyanolyan kihajtas mint a főtengely végén a kerék . Az is egy tengely . Az hajtja az olajpumpat

Köszönöm szépen! worship
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Pmikes
Vendég
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2016.05.21 szombat, 11:36:34 »

Tiszteletem!
Először szeretném megköszönni, hogy vagytok! Sok apró dolgot tanultam tőletek!
Jelenlegi probléma:
Adott egy mk2 1.8tádé. 2000/215k km
A motorom hangja nagyon "megdieselesedett".
Bizonyos helyzetekben füstöl nem kicsit. Nemrég pucoltam a motort. Előtöltés szelep, alapjárat kábelek, stb.... Rendben. Pöccre indul. Csak hangos és füstöl. Olaj-szűrők újak. Kérdésem ha a légtömegmérő a ludas csinálhat-e hasonlót. Az egr szelepet működtető vákuum szelepet sem vezérli!!! Olyan mintha össze-vissza vezérelné a moci magát, vagy néha a vész program futna!
Előre is köszönöm a segítsègeteket. Mike
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 12:05:12 »

Sziasztok!

Ha valakinek kétségei lennének arról, hogy ki kell-e cserélni a vízpumpát is a vezérléssel együtt. ( 57e-t futott 1.8 td vízpumpa)

 https://youtu.be/OzhSgFx3ac4
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2016.05.28 szombat, 12:54:59 »

Sziasztok!

Ha valakinek kétségei lennének arról, hogy ki kell-e cserélni a vízpumpát is a vezérléssel együtt. ( 57e-t futott 1.8 td vízpumpa)

 https://youtu.be/OzhSgFx3ac4
részeg volt a video készítője? vagy miért nem sikerül egyenesen tartani a kamerát? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2016.05.28 szombat, 14:07:15 »

részeg volt a video készítője? vagy miért nem sikerül egyenesen tartani a kamerát? vigyor3

Még nem ittam meg a kétszer egy deci féldecimet, azért remegett a kezem eplus2
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 11:57:43 »

Még nem ittam meg a kétszer egy deci féldecimet, azért remegett a kezem eplus2
én a felénél már tengeri betegvoltam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 15:18:06 »

Sziasztok!

Ha valakinek kétségei lennének arról, hogy ki kell-e cserélni a vízpumpát is a vezérléssel együtt. ( 57e-t futott 1.8 td vízpumpa)

 https://youtu.be/OzhSgFx3ac4

És ez milyen cucc volt? Nem ami a videó imbolygást okozta, hanem a vízpumpa maga?
Felírnám a feketelistámra.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 17:59:26 »

Sziasztok!

Remélem segítségemre tudtok lenni egy probléma megoldásában. Ginjoy tanácsai segítségével nemrég rendbe lett téve az adagoló, ami azóta is teljesen rendben szuperál egy kivétellel, ami nagyon idegesít:

Minden gázelengedésnél ráhúz a dúsítókar és egy ideig nem engedni leesni a fordulatot. Konkrétan nincs motorfékem, mertg leveszem a gázról a lábom leesik 1500 ra a fordulat és ott tartja másodpercekig az autót, ami
nagyon idegesítő hisz nem nyomom a gázt de az autó megy magától. Képzeljétek el előttem egy kocsi ez meg gondol egyet és "rálép a gázra". Próbáltam már kiakasztani a bowdent is de akkor meg érezhetően rosszab vezetni az autót.
Lejebb vettem az emelt fordulatszámot, akkor jobb lett, de az meg messze van agyárilag jó beállítástól, konkréten lefullad beállítás közben. Tehát ha az alapjárati fordszámok jók akkor így viselkedik.

Ha álló helyzetben adok gázfröccsöt, akkor is leesik 1500 körülre ott megtartja és csak azután esik le 850-re. Ötlet? Megoldás? Előre is köszönöm!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 19:42:33 »

Sziasztok!

Remélem segítségemre tudtok lenni egy probléma megoldásában. Ginjoy tanácsai segítségével nemrég rendbe lett téve az adagoló, ami azóta is teljesen rendben szuperál egy kivétellel, ami nagyon idegesít:

Minden gázelengedésnél ráhúz a dúsítókar és egy ideig nem engedni leesni a fordulatot. Konkrétan nincs motorfékem, mertg leveszem a gázról a lábom leesik 1500 ra a fordulat és ott tartja másodpercekig az autót, ami
nagyon idegesítő hisz nem nyomom a gázt de az autó megy magától. Képzeljétek el előttem egy kocsi ez meg gondol egyet és "rálép a gázra". Próbáltam már kiakasztani a bowdent is de akkor meg érezhetően rosszab vezetni az autót.
Lejebb vettem az emelt fordulatszámot, akkor jobb lett, de az meg messze van agyárilag jó beállítástól, konkréten lefullad beállítás közben. Tehát ha az alapjárati fordszámok jók akkor így viselkedik.

Ha álló helyzetben adok gázfröccsöt, akkor is leesik 1500 körülre ott megtartja és csak azután esik le 850-re. Ötlet? Megoldás? Előre is köszönöm!

A gázkar poti be van állítva?
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 21:00:49 »

És ez milyen cucc volt? Nem ami a videó imbolygást okozta, hanem a vízpumpa maga?
Felírnám a feketelistámra.

Sajnos nem emlékszem a márkára  falbav . Most Airtex vízpumpát raktam be
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 05:14:02 »

A gázkar poti be van állítva?

Igen, 0.7 v-ra van belőve alapjáraton.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 07:06:13 »

Igen, 0.7 v-ra van belőve alapjáraton.
Biztos az a jó érték? Én másra emlékszem.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 07:25:58 »

Biztos az a jó érték? Én másra emlékszem.

Igazából én sem tudom, azthiszem a gyári érték 0,4, de mintha Ginjoy mondta volna, hogy 0,6-0,8 között kell legyen. Legalábbis emlékeim szerint.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2016.05.31 kedd, 14:01:25 »

Igazából én sem tudom, azthiszem a gyári érték 0,4, de mintha Ginjoy mondta volna, hogy 0,6-0,8 között kell legyen. Legalábbis emlékeim szerint.
tökéletes.
Viszont a termosztát házban a jobb oldalon lévő szonda hibája miatt szokott ilyet csinálni . Vagy ha lecsúszott róla a kábel . A karter cső néha eltakarja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2016.05.31 kedd, 20:22:57 »

tökéletes.
Viszont a termosztát házban a jobb oldalon lévő szonda hibája miatt szokott ilyet csinálni . Vagy ha lecsúszott róla a kábel . A karter cső néha eltakarja

Na végre valami újdonság.Esetleg kimérni,vagy egyből csere?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 21:06:50 »

Na végre valami újdonság.Esetleg kimérni,vagy egyből csere?
mérd ki. vagy akár csak a kábel csószott le rőla
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
caca30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2016.06.21 kedd, 18:42:29 »

Szevasztok ! Érdeklődök  tud e valaki itt a fórumon Nyíregyháza környékén 1 megbízható, és jó szerelőt aki ért a MK 2 es 1.8 td motorokhoz és a Luchas adagolóhoz?  Az járművem nem bír 130 - nál többet. Mi lehet az oka ? A motor indul 100km ig szépen húz . A turbó és az adagolót össze kötő csőben nincsen go.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2016.06.21 kedd, 20:54:06 »

Szevasztok ! Érdeklődök  tud e valaki itt a fórumon Nyíregyháza környékén 1 megbízható, és jó szerelőt aki ért a MK 2 es 1.8 td motorokhoz és a Luchas adagolóhoz?  Az járművem nem bír 130 - nál többet. Mi lehet az oka ? A motor indul 100km ig szépen húz . A turbó és az adagolót össze kötő csőben nincsen go.
adok tippet privatban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2016.06.21 kedd, 21:23:17 »

Szevasztok ! Érdeklődök  tud e valaki itt a fórumon Nyíregyháza környékén 1 megbízható, és jó szerelőt aki ért a MK 2 es 1.8 td motorokhoz és a Luchas adagolóhoz?  Az járművem nem bír 130 - nál többet. Mi lehet az oka ? A motor indul 100km ig szépen húz . A turbó és az adagolót össze kötő csőben nincsen go.

Csak sebességfüggő a jelenség? Tehát alacsonyabb fokozatokban, hasonló fordulaton nincs gond?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
caca30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2016.06.21 kedd, 22:19:10 »

Lényegében a 4 fokozatig nincsen semmi gondom amikor a tartós haladás kellene az az a 100 km/ h tempótól lassan halad és 130 a vége egyenes sík terepen .
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2016.07.05 kedd, 18:50:14 »

Üdv! Valakinek-valami tippje van esetleg miért csinálja ezt az autó? Tünet: reggel (hidegen) gyönyörűen indul pöccre, délután (általában többet autózok) elég sokat "városozok" , elég nehezen indúl és az alapjáratom is egész alacsony(óra szerint 750 alá is esik) ha sikerül beindúlnia. Az segít ha indítás előtt egyszer megnyomom a gázpedált. Ez a tünet nemrég jött elő (mióta elég meleg az idő) Ha valaki tud valami "okosságot" amit kipróbálhatnék , megköszönném.
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2016.07.06 szerda, 18:45:37 »

Nemrég lett új akksi véve, önindító teker rendesen, csak olyan mintha, hülyén hangzik: kitágulnának a gázolajcsövek vagy valami dugulás lenne , de akkor hidegen miért nem csinálja? és ha odalépek neki(melegen is) "veszi a lapot rendesen" . Mellesleg nem folyik sehol az üza. tehát légmentes a rendszer, go. pumpa kemény. Viszont van benne egy +visszacsapó szelep ,szerelő mondta felesleges bele.(nem is nyúltam hozzá). Valakinek hasonló tünet esetleg valami tipp??? szomoru1
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
gabor0135
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2016.07.06 szerda, 20:59:15 »

Nemrég lett új akksi véve, önindító teker rendesen, csak olyan mintha, hülyén hangzik: kitágulnának a gázolajcsövek vagy valami dugulás lenne , de akkor hidegen miért nem csinálja? és ha odalépek neki(melegen is) "veszi a lapot rendesen" . Mellesleg nem folyik sehol az üza. tehát légmentes a rendszer, go. pumpa kemény. Viszont van benne egy +visszacsapó szelep ,szerelő mondta felesleges bele.(nem is nyúltam hozzá). Valakinek hasonló tünet esetleg valami tipp??? szomoru1
Üdv.

Nekem még nem volt ilyen problémám (kop-kop) ,de a nálam okosabbak azt szokták mondani hogy el van kopva az adagolód belül.
A melegtől kitágul és nem tudja feltermelni a szükséges nyomást.(de lehet hogy helyesebb ha azt írom hogy mennyiséget)
Persze ha nyomsz egy kövéret akkor többet kell befecskendezni és ha jó a kompressziód akkor csak begyullad az a fránya gázolaj valahogy.
Hidegen azért indul könnyen mert összeszűkül az anyag.(ergó kisebb a hézag,kevesebb a résolaj)
De ha "visszatérnek" a mágusok kijavítanak ha baromságot írtam volna.

Remélem tudtam segíteni.
Üdv.
Naplózva

Mk II '97 kombi
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2016.07.08 péntek, 13:54:45 »

Kapisgálom, de mondjuk most készülök gázolaj szűrőt is cserélni, ill a hidegindító bowdenja sem olyan távolsogra állítja (engedi ki ) az előtöltés szabályzó kart mint pl. az etzoldban van leírva, hanem teljesen kiengedi. Nem tudom esetleg ezek érdemben befolyásolják ezt a problémát, vagy akkor a "Lukács" adagolóm tényleg haldoklik. rinya
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2016.07.08 péntek, 20:11:52 »

Kapisgálom, de mondjuk most készülök gázolaj szűrőt is cserélni, ill a hidegindító bowdenja sem olyan távolsogra állítja (engedi ki ) az előtöltés szabályzó kart mint pl. az etzoldban van leírva, hanem teljesen kiengedi. Nem tudom esetleg ezek érdemben befolyásolják ezt a problémát, vagy akkor a "Lukács" adagolóm tényleg haldoklik. rinya
ezeknek semmi köze hozzá. az etzoldban meg hibásan van leírva
kopott az adagolód azért csinálja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rabszolga
Vendég
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2016.07.29 péntek, 21:21:13 »

sziasztok    integet2

köszi a befogadást , sokat tanultam tőletek és sok hibát sikerült az olvasgatással megoldanom Cheesy
de viszont sajnos eljutottam odáig hogy segítségeteket kérném , sajnos adagolóhibás az autó  tünetek  alapján , hiába vittem el adagolóshoz csak lehúzott elég sok pénzel  szomoru1   . szóval az a lényeg hogy egy hozzá értőnek kellene kimondani rá az ítéletet hát ha más a baja . de ha nem akkor le szeretném cserélni a gyári adagolót  ( tünetek : hidegen melegen egyaránt rosszul indul sót még első hideg indításnál kék pamacsot ereget de nem mindig  :S   néha nagyon ritkán bedadog mintha el vennék a gázból és újra rá lépnék  , bemelegszik alapjárat szinte elszáll és az erő is )   help   help
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2016.08.10 szerda, 11:51:07 »

 worship
Turbómembrán gumicső tuning, ha valakit érdekel:
Napok óta nem ment az autóm, nem lehetett 100 Km/h nál nagyobb sebességet kicsiholni belőle. Nem füstölt, indult rendesen, de érezhetően nem kapott levegőt.
Már másodszor adta meg magát a pipa alakú gumicsövem ami hátul van, közvetlenül a feltöltőn. Az elsőnél még le tudtam vágni egy darabkát a csőből, de most már nem adta ki.
 Mivel az egyik cső 6mm a másik meg 5mm a gyárit meg csak fémcsővel együtt adják horror áron, ezért azt tettem, hogy kifúrtam egy darabka (kb15mm) réz fékcsövet 4,8-as fúróval, majd Loctite- csapágyrögzítővel ráragasztottam a vékony fémcsőre. így egy 120mm-es szövetbetétes 6-os üzemanyagcsővel össze tudtam kötni őket. Néhány száz Forintos költséggel megoldódott.
Valakinek talán segít.

Képeket sajnos nem csináltam...
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 08:56:02 »

Sziasztok!

Turbómembrán beszerzési forrása van valakinek?
Ha tudtok valami beszerzési lehetőséget irjátok meg, több is jöhet!
Vagy ha van valakinek az is érdekelne!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2016.08.16 kedd, 16:20:32 »

Sziasztok!

Turbómembrán beszerzési forrása van valakinek?
Ha tudtok valami beszerzési lehetőséget irjátok meg, több is jöhet!
Vagy ha van valakinek az is érdekelne!

http://www.filepdiesel.hu/kapcsolat/
Naplózva
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2016.08.16 kedd, 20:31:31 »

sziasztok még uj vagyok 1998 ford mondeo 1.8 turdodizel  kérdésem miokozhatja az előltőltő mágnesszelep hibájat pedig  már ujatisveten de igysenmukődik lehet hogy valami elektromos prodréma segitsetek kőszőnőn előre   sukimama help help help
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2016.08.17 szerda, 12:18:13 »

sziasztok még uj vagyok 1998 ford mondeo 1.8 turdodizel  kérdésem miokozhatja az előltőltő mágnesszelep hibájat pedig  már ujatisveten de igysenmukődik lehet hogy valami elektromos prodréma segitsetek kőszőnőn előre   sukimama help help help

Szia!
A 3-as henger jeladós porlasztója is okozhatja a hibát illetve a főtengely jeladó ezek hármasának összessége szabályozza az élőtöltést.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
sukimama
Vendég
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2016.08.17 szerda, 12:32:22 »

hogyan tudom elenőrizni kőszi  taps
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2016.08.17 szerda, 12:38:17 »

hogyan tudom elenőrizni kőszi  taps

diagnosztizálni kellene.
De gyanítom, hogy a porlasztó jeladója lesz a ludas.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.