Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 19:53:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1436345 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2017.06.20 kedd, 12:08:01 »

Sziasztok!

Egyik barátom balszerencsésen járt.
Egyik reggel beinditotta  a kis 98as mk2es 1.8td kombi mondeoját és
miközben kinyitott a kaput  hogy kiáljon,  arra lett figyelmes h a kocsi leállás, ráinditott és nem indult majd bele nézet a motortérbe h hátha csak a kézi pumpás kell Meg nyomkodni észrevette h a Vezérműszíj elszakadt :S
A kérdés ilyenkor milyen kár keletkezhet? Alapjáraton ment a motor. Elég csak szíjat cserélni vagy bontás.
A válaszokat előre is köszönöm Smiley
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2017.06.20 kedd, 22:19:15 »

Sziasztok!

Egyik barátom balszerencsésen járt.
Egyik reggel beinditotta  a kis 98as mk2es 1.8td kombi mondeoját és
miközben kinyitott a kaput  hogy kiáljon,  arra lett figyelmes h a kocsi leállás, ráinditott és nem indult majd bele nézet a motortérbe h hátha csak a kézi pumpás kell Meg nyomkodni észrevette h a Vezérműszíj elszakadt :S
A kérdés ilyenkor milyen kár keletkezhet? Alapjáraton ment a motor. Elég csak szíjat cserélni vagy bontás.
A válaszokat előre is köszönöm Smiley
Szerintem elég egyértelmű  Sad
Otto-motorban olvastam egy-két típusról, hogy immunis az ilyesmire, mert nem éri el a szelet a dugattyú tetejét. Diesel-ben nem nagyon tudok ilyenről. (bár éppen lehetne)
Valószínűtlen, hogy legalább egy szeleptányér ne görbüljön el.
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2017.06.20 kedd, 22:28:33 »

Nekem is ez volt a gondolatom Smiley
Előre is köszönöm a választ Smiley
Szerintem elég egyértelmű  Sad
Otto-motorban olvastam egy-két típusról, hogy immunis az ilyesmire, mert nem éri el a szelet a dugattyú tetejét. Diesel-ben nem nagyon tudok ilyenről. (bár éppen lehetne)
Valószínűtlen, hogy legalább egy szeleptányér ne görbüljön el.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
SanyiB76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 10:28:09 »

Sziasztok!

Nos a korábbi problémával még mindíg küzdök és arra jutottam, hogy jobb lenne ha kicserélném az adagolót...
Továbbra is nehezen indul a kocsi, időnként lemegy a fordulatszám fokozatosan. le is áll és nem indul. Nyakonöntöm az adagolót vízzel, akkor megint indul persze nehezen.
Aztán idő múlva megint ua. Mi melegedhet az adagolóban? Valamelyik szelep? Vagy mit hűtök egyáltalán? Itt olvastam valahol a vizes dolgot és eddig bevált, de valljuk be hogy nem ez a megoldás...

Valakinek nincs véletlenül egy Lucas adagolója ami biztosan működik?
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2017.07.12 szerda, 20:42:01 »

Sziasztok!
A főtengelyrögzítő stiftnek a vége letört valamiért (érthetetlen) és beleesett az olajdeknibe!  falbav
Okozhat ez valamilyen bajt? Ki kell vennem valahogy, vagy bentmaradhat? Járt már valaki így? Iszonyat meló lenne levenni a deknit! Egyik mondeós koléga azt mondta nem okozhat gondot. Olajszivattyú nem tudja felkapni, és a főtengely sem kavarhatja fel annyira mivel messze van.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2017.07.12 szerda, 20:54:51 »

Sziasztok!
A főtengelyrögzítő stiftnek a vége letört valamiért (érthetetlen) és beleesett az olajdeknibe!  falbav
Okozhat ez valamilyen bajt? Ki kell vennem valahogy, vagy bentmaradhat? Járt már valaki így? Iszonyat meló lenne levenni a deknit! Egyik mondeós koléga azt mondta nem okozhat gondot. Olajszivattyú nem tudja felkapni, és a főtengely sem kavarhatja fel annyira mivel messze van.

Én nem hagynám bent. Ha mégis elkezdi pofozgatni a főtengely, az nem volna túl szerencsés.
Nem tudod egy erős mágnessel elcsalogatni az olajleeresztőig?
Hozzáteszem, lada samarában találtam anno plusz hajtókar csavart(vagy anyát, már nem emlékszem pontosan) az évekig nem okozott gondot.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.12 szerda, 20:57:20 írta deerman » Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2017.07.12 szerda, 21:58:35 »

Én nem hagynám bent. Ha mégis elkezdi pofozgatni a főtengely, az nem volna túl szerencsés.
Nem tudod egy erős mágnessel elcsalogatni az olajleeresztőig?
Hozzáteszem, lada samarában találtam anno plusz hajtókar csavart(vagy anyát, már nem emlékszem pontosan) az évekig nem okozott gondot.
Most jutott eszembe este, hogy van 5mm-es száloptikás kamerám mágnessel a végén (wish-ről, super cucc 1500ért eljen) holnap megpróbálom. Bár ma nagyon sokat dolgoztam mire megpróbáltam levenni az olajteknőt. Mindent lebontottam de nem jött le, mire felvilágosítottak h a váltót is le kéne venni mert onnan is vannak csavarok. Micsoda hülye megoldás!
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2017.08.16 szerda, 17:13:38 »

Sziasztok!

Nos a korábbi problémával még mindíg küzdök és arra jutottam, hogy jobb lenne ha kicserélném az adagolót...
Továbbra is nehezen indul a kocsi, időnként lemegy a fordulatszám fokozatosan. le is áll és nem indul. Nyakonöntöm az adagolót vízzel, akkor megint indul persze nehezen.
Aztán idő múlva megint ua. Mi melegedhet az adagolóban? Valamelyik szelep? Vagy mit hűtök egyáltalán? Itt olvastam valahol a vizes dolgot és eddig bevált, de valljuk be hogy nem ez a megoldás...

Valakinek nincs véletlenül egy Lucas adagolója ami biztosan működik?
Az adagolóban van a szivattyú, az szokott elkopni. Meleg motornál rosszabb a tőmitetsége, ha lehűtőd zsugorodik a ház amiben az elem forog.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:16:05 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy esetleg van e valakinek eladó 1.8 td motorja?
Jó lenne adagolóval együtt. Önindító, generátor turbó nem szükséges. De minden más jöhet.
Érdekelne még kettő első ülés is.
Ha valakinek lenne az kérem jelezze.
Köszönöm előre is Smiley
Üdv! Zsembi
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 20:19:44 írta Zsemb » Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
jockerbiker
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2017.10.08 vasárnap, 14:50:16 »

Hali
Tudja valaki esetleg hogy mk2 502 porlasztócsúcs ot hol tudnék beszerezni?
Köszönöm a segitséget
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.24 vasárnap, 12:23:09 írta jockerbiker » Naplózva

1.8 TD  Mk2 Kombi
Kojak001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2017.10.10 kedd, 16:49:30 »

Keresek olyan személyt, aki Bosch adagoló beállításában tudna segíteni. Feladtam vele a harcot, teljes motorgenerál után továbbra sem hajlandó hidegen indulni. Egyellőre Lucassal megyek, de annál sem jobb a helyzet hiába lett felújítva az adagoló, hidegen lendkerekes autó fel kell húzni:))
Naplózva
keszitamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2017.10.18 szerda, 20:01:51 »

Sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem a motorkodot hol találhatom meg a motoron? Keresgéltem de nem találtam.
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2017.10.19 csütörtök, 19:29:28 »

Sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem a motorkodot hol találhatom meg a motoron? Keresgéltem de nem találtam.

A motoron szerintem sehol nem találod, csak az adattáblán. De mindenhol RFN-t kell találnod, mert más nemigen volt.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 09:53:36 »

Sziasztok!

Tudnátok infót adni, a td motor vízkörébe hova kell bekötni egy utólagos víz előmelegítőt? Egy cső be, egy ki,nincs benne keringető, csak előmelegít.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2017.10.23 hétfő, 18:41:58 »

Sziasztok!

Tudnátok infót adni, a td motor vízkörébe hova kell bekötni egy utólagos víz előmelegítőt? Egy cső be, egy ki,nincs benne keringető, csak előmelegít.

Ezen én is sokat gondolkodtam, aztán olyat vettem, ami a fagydugó helyére megy a blokkba (igaz teljesítményre kisebb mint a külsők, de kopp kopp kopp, jól működik).
Régebben -pár éve- valaki írt itt a td topicban ilyenről. próbálj valahogy a keresővel ügyeskedni!
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2017.10.25 szerda, 08:12:26 »

Ezen én is sokat gondolkodtam, aztán olyat vettem, ami a fagydugó helyére megy a blokkba (igaz teljesítményre kisebb mint a külsők, de kopp kopp kopp, jól működik).
Régebben -pár éve- valaki írt itt a td topicban ilyenről. próbálj valahogy a keresővel ügyeskedni!

Volt fagydugósom másik tipusban, de ha már van egy zsír új ilyenem, akkor inkább ezt tenném be. Találtam én is régebbi írást, de csak annyit, hogy neki is volt benne, semmi többet..
Mindenesetre köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
orojan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2017.11.08 szerda, 09:33:28 »

Üdv Mesterek!

Tanács kellene, 1.8 td lucas adagoló helyett Bosch VE adagolót tennék be, 1.6 td passaton volt!
Jó ez bele működni fog? Csak ilyet tudtam szerezni.
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 18:31:19 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek mégpedig abban, hogy mi a fagydugó mérete!?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 21:13:17 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek mégpedig abban, hogy mi a fagydugó mérete!?


 Hali! Régebben írtam de nem tudom neked melyik fagydugó kell mert van 1 pár.

Mai nap végre megtörtént a fagydugó cseréje , mind a 4 vas helyett kapott réz fagydugót.Szerintem örök élet és még 1 napig jó lesz. 
A hengerfejen hátul lévő 4 kicsi fagydugó mérete 12 mm ha valakinek szüksége lenne rá legalább már nem kell méregetni meg keresni. 
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2017.12.05 kedd, 20:10:42 »

Szia!
Ez nekem jóval nagyobbnak tűnik, és elülső oldali.


Hali! Régebben írtam de nem tudom neked melyik fagydugó kell mert van 1 pár.

Mai nap végre megtörtént a fagydugó cseréje , mind a 4 vas helyett kapott réz fagydugót.Szerintem örök élet és még 1 napig jó lesz. 
A hengerfejen hátul lévő 4 kicsi fagydugó mérete 12 mm ha valakinek szüksége lenne rá legalább már nem kell méregetni meg keresni. 
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
jockerbiker
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 12:19:34 »

Sziasztok,1,8TD hez keresek épített tuning adagolót,ha valakinek van kérem jelezze,esetleg beszerelésel is érdekelne,köszönöm
anyaapa2016@gmail.com
Naplózva

1.8 TD  Mk2 Kombi
Eddie555
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 14:25:32 »

Sziasztok!! Egy kis segítségre lenne szükségem. Mk2 1.8 Td kb 2 éve áll a mostani tulaj nemsok mindent tud róla csak annyit hogy elhozták az autószerelőtől. Szétvolt szedve a levegőszürő, gázolajcső levágva róla akksi sehol. Megpróbáltam beinditani de olyan mintha fel se kapná a gázolajat legalább is a gázolajszürőnél nem jön fel az anyag. Talán üzemanyagszivattyú lehet ? Ha igen azt nehéz cserélni ?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2017.12.31 vasárnap, 15:34:41 »

Sziasztok!! Egy kis segítségre lenne szükségem. Mk2 1.8 Td kb 2 éve áll a mostani tulaj nemsok mindent tud róla csak annyit hogy elhozták az autószerelőtől. Szétvolt szedve a levegőszürő, gázolajcső levágva róla akksi sehol. Megpróbáltam beinditani de olyan mintha fel se kapná a gázolajat legalább is a gázolajszürőnél nem jön fel az anyag. Talán üzemanyagszivattyú lehet ? Ha igen azt nehéz cserélni ?
Nincs külön üzemanyag szivattyú. Az adagoló szívja fel, ha nem levegős a rendszer. A gyári g.o. szűrő tetején van a pumpa amivel szűrő csere után fel lehet kapatni a cuccot. Ez jó is, meg nem is, mert ha elromlik, akkor lelevegősödik mindig.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 14:27:27 »

Sziasztok!

Ugyan nincs túl hideg egyelőre., de elémennék a bajnak: dermedésgátlót milyet javasoltok a gázolajba?Hallottam már aki benzint kever hozzá, illetve petróleumot is, de adalékok is vannak, nem tudom melyik lenne a legjobb. Egyelőre a -5-10 fokos reggeleken is indul, de nem szeretném ha egyszer csak lenne -20, és belekötne a cucc..Kimondottan téli gázolajról túl sok jót nem hallottam, ráadásul ahol tankolok ott igen jó áron van a nafta a többihez képest, és szabadtéri a tartálya is. lehet hogy van benne adalék, de abba nehezebben fagy bele a gázolaj, mint a kocsiba gondolom..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 14:50:25 »

Sziasztok!

Ugyan nincs túl hideg egyelőre., de elémennék a bajnak: dermedésgátlót milyet javasoltok a gázolajba?Hallottam már aki benzint kever hozzá, illetve petróleumot is, de adalékok is vannak, nem tudom melyik lenne a legjobb. Egyelőre a -5-10 fokos reggeleken is indul, de nem szeretném ha egyszer csak lenne -20, és belekötne a cucc..Kimondottan téli gázolajról túl sok jót nem hallottam, ráadásul ahol tankolok ott igen jó áron van a nafta a többihez képest, és szabadtéri a tartálya is. lehet hogy van benne adalék, de abba nehezebben fagy bele a gázolaj, mint a kocsiba gondolom..

Hali!

Legegyszerűbb a 10% benzin hozzáadása.  Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 15:51:27 »

Sziasztok!

Ugyan nincs túl hideg egyelőre., de elémennék a bajnak: dermedésgátlót milyet javasoltok a gázolajba?Hallottam már aki benzint kever hozzá, illetve petróleumot is, de adalékok is vannak, nem tudom melyik lenne a legjobb. Egyelőre a -5-10 fokos reggeleken is indul, de nem szeretném ha egyszer csak lenne -20, és belekötne a cucc..Kimondottan téli gázolajról túl sok jót nem hallottam, ráadásul ahol tankolok ott igen jó áron van a nafta a többihez képest, és szabadtéri a tartálya is. lehet hogy van benne adalék, de abba nehezebben fagy bele a gázolaj, mint a kocsiba gondolom..
Ha a benzinkúton tankolsz, akkor nem kell, tesznek bele, hacsak nem valami olcsó kúton tankolsz. Ha kannázol, akkor kell Cheesy
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 16:46:47 »

Ha a benzinkúton tankolsz, akkor nem kell, tesznek bele, hacsak nem valami olcsó kúton tankolsz. Ha kannázol, akkor kell Cheesy
Igazából még nem kérdeztem őket, de régóta ott tankolok, az auchan kútnál 15 ft-al olcsóbb:Smiley)Sose volt bajom vele, se víz, se kosz nem volt benne még sose.
Benzinnel csak a legvégső esetben higítanám..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 16:56:48 »

Sziasztok!

Ugyan nincs túl hideg egyelőre., de elémennék a bajnak: dermedésgátlót milyet javasoltok a gázolajba?Hallottam már aki benzint kever hozzá, illetve petróleumot is, de adalékok is vannak, nem tudom melyik lenne a legjobb. Egyelőre a -5-10 fokos reggeleken is indul, de nem szeretném ha egyszer csak lenne -20, és belekötne a cucc..Kimondottan téli gázolajról túl sok jót nem hallottam, ráadásul ahol tankolok ott igen jó áron van a nafta a többihez képest, és szabadtéri a tartálya is. lehet hogy van benne adalék, de abba nehezebben fagy bele a gázolaj, mint a kocsiba gondolom..

Benzinnel semmi esetre sem, annak alkalmazásakor még kiválik a parafin,  régebben petróleumot használtunk és nem dermedt meg a gázolaj, vagy most már lehet kapni dermedésgátló adalékot, keress rá a neten és többet tudsz. A megbízható kutaknál jó a téli gázolaj.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 21:37:13 »

Benzinnel semmi esetre sem, annak alkalmazásakor még kiválik a parafin,  régebben petróleumot használtunk és nem dermedt meg a gázolaj, vagy most már lehet kapni dermedésgátló adalékot, keress rá a neten és többet tudsz. A megbízható kutaknál jó a téli gázolaj.

Üdv: László

Igen, nézegettem az adalékokat, asszem biztos ami biztos azt teszek bele. Köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 17:28:43 »

Sziasztok!

Ugyan nincs túl hideg egyelőre., de elémennék a bajnak: dermedésgátlót milyet javasoltok a gázolajba?Hallottam már aki benzint kever hozzá, illetve petróleumot is, de adalékok is vannak, nem tudom melyik lenne a legjobb. Egyelőre a -5-10 fokos reggeleken is indul, de nem szeretném ha egyszer csak lenne -20, és belekötne a cucc..Kimondottan téli gázolajról túl sok jót nem hallottam, ráadásul ahol tankolok ott igen jó áron van a nafta a többihez képest, és szabadtéri a tartálya is. lehet hogy van benne adalék, de abba nehezebben fagy bele a gázolaj, mint a kocsiba gondolom..

Szerintem minden üzemanyag kúton már adalékot gázolajat árulnak.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2018.01.10 szerda, 09:51:32 »

Szerintem minden üzemanyag kúton már adalékot gázolajat árulnak.

Valamennyire biztosan, de rengeteg kúton látom, hogy amelyik go-ra ráírják(külön oszopon) hgy -26 fokig jó, az 12-15 ft-al drágább...Inkább teszek bele én adalékot, olcsóbb(2-3 ft/l), és legalább biztosan benne lesz.Erre azt írják, hogy -47 fokig kitart...Onnan meg már úgyse megyek sehova:Smiley)
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2018.01.19 péntek, 11:35:11 »

A turbónyomásmérőt melyik csőbe kell bekötni? Olvastam régebben, hogy az adagolóra menő turbőcsőbe, de ezt nem találom..Esetleg tudnátok képet, vagy linket róla, hol keressem?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2018.01.19 péntek, 11:57:18 »

A turbónyomásmérőt melyik csőbe kell bekötni? Olvastam régebben, hogy az adagolóra menő turbőcsőbe, de ezt nem találom..Esetleg tudnátok képet, vagy linket róla, hol keressem?

Nézz be a turbóhoz , 1 ilyen vékony csöves kivezetés lesz rajta , szemben állva a kocsival jobb oldalt.Azt végigköveted és meglesz hova csatlakozik.Nekem bosch adagolós ezért nem tudom a lucason hol van.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2018.01.21 vasárnap, 23:13:30 »

Nézz be a turbóhoz , 1 ilyen vékony csöves kivezetés lesz rajta , szemben állva a kocsival jobb oldalt.Azt végigköveted és meglesz hova csatlakozik.Nekem bosch adagolós ezért nem tudom a lucason hol van.

Oké, megnézem, köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2018.01.26 péntek, 09:43:27 »

Nézz be a turbóhoz , 1 ilyen vékony csöves kivezetés lesz rajta , szemben állva a kocsival jobb oldalt.Azt végigköveted és meglesz hova csatlakozik.Nekem bosch adagolós ezért nem tudom a lucason hol van.

Amit találtam, az egy fémcső, kb 5-6 mm-es külső átmérővel, ami a motor (szemből) jobb oldalán jön végig, és a végén egy gumicsővel rácsatlakozik az adagoló elején egy fényes "gombába".. Ez lenne az?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2018.01.26 péntek, 10:26:39 »

Amit találtam, az egy fémcső, kb 5-6 mm-es külső átmérővel, ami a motor (szemből) jobb oldalán jön végig, és a végén egy gumicsővel rácsatlakozik az adagoló elején egy fényes "gombába".. Ez lenne az?

Igen az lesz az , a másik vége elméletileg ugyanúgy gumicsővel csatlakozik a turbóra.Nekem már nincs meg a fémcső mert egybe gumicsővel kiváltottam.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 10:22:44 »

Igen az lesz az , a másik vége elméletileg ugyanúgy gumicsővel csatlakozik a turbóra.Nekem már nincs meg a fémcső mert egybe gumicsővel kiváltottam.

Oké, köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
mmendejóó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13

96' 1.8 TD GHIA KOMBI MK II


E-mail
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2018.02.20 kedd, 13:05:26 »

Sziasztok,lucas adagoló csapágy számot,cikkszámot keresek.2 db kell bele ,az egyik 6206,a másik állítólag spéci,azt nem tudom beazonosítani!Adagolós sajnos beteg,napok óta nem érem el!Előre is köszönöm!
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2018.03.02 péntek, 23:26:32 »

Igen az lesz az , a másik vége elméletileg ugyanúgy gumicsővel csatlakozik a turbóra.Nekem már nincs meg a fémcső mert egybe gumicsővel kiváltottam.

Köszi! A rácsatlakoztatott gumicsövet(amit a mérőműszerre kötöttél) hol vitted ki a kocsiból?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2018.03.03 szombat, 11:19:45 »

Köszi! A rácsatlakoztatott gumicsövet(amit a mérőműszerre kötöttél) hol vitted ki a kocsiból?

Én sehol.Te kérdezted melyik az a cső amire csatlakoztatni kell , ezt pont tudtam de nekem nem volt mérő rákötve soha....szóval fogalmam sincs.  hehe
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2018.03.03 szombat, 16:16:50 »

Én sehol.Te kérdezted melyik az a cső amire csatlakoztatni kell , ezt pont tudtam de nekem nem volt mérő rákötve soha....szóval fogalmam sincs.  hehe

 falbav falbav
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
gabor0135
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2018.03.06 kedd, 08:30:17 »

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
A lucas adagolóból elkezdett csepegni a go.
A dúsító kar tövében.
Tudom, hogy gumigyűrű van rajta, de a méretét nem tudom.
Valaki .eg tudja mo dani? (Írni).
Naplózva

Mk II '97 kombi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 12:28:00 »

Sziasztok!

Az "új" mondeonkon feltételezem bosch adagoló van(a tetejéről megy egy fehér műanyag cső, gondolom a turbóhoz.) Nem olyan, mint a másikon a lucas.Elég nehezen indul, többször átpörgeti a motort, mire elkapja.melegen már oké. a gázrudazat rajta van, de az elején még van egy kar,amin semmi sincs.Jól gondolom, hogy ez segítené az indítását?A lucasnál ebbe megy bele az a mozgató, ami az akksi alatt van..Az izzítás jó, az összes gyertya új benne.Mit lehet erre rákötni, és hogyan? Az a mozgató benne van a kocsiban, de bowden nincs rajta, és nem is "zizeg" a gyújtás ráadásakor..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
gabor0135
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2018.07.31 kedd, 06:41:24 »

Sziasztok!

Az "új" mondeonkon feltételezem bosch adagoló van(a tetejéről megy egy fehér műanyag cső, gondolom a turbóhoz.) Nem olyan, mint a másikon a lucas.Elég nehezen indul, többször átpörgeti a motort, mire elkapja.melegen már oké. a gázrudazat rajta van, de az elején még van egy kar,amin semmi sincs.Jól gondolom, hogy ez segítené az indítását?A lucasnál ebbe megy bele az a mozgató, ami az akksi alatt van..Az izzítás jó, az összes gyertya új benne.Mit lehet erre rákötni, és hogyan? Az a mozgató benne van a kocsiban, de bowden nincs rajta, és nem is "zizeg" a gyújtás ráadásakor..
[/quote
Szia.
Tökéletes választ nem tudok adni,de megprobálok segíteni.
Az akksi alatti rángató egy dúsító karra van kötve gyárilag.
Megpróbálhatod hogy teszel a te karodra egy bowwdent és kézzel működteted, hogy úgy könnyebben indul-e.
Ha igen lehet érdemes össze hozni a rángatóval.
Viszont a nehéz indulást okozhatja beállítási hiba is.
Jártam már úgy én is hogy nem lett tökéletesen ]beállítva az előtöltés és nagyon nehezen akart indulni hidegen.
Melegen valamivel könnyebben, de közel sem szinte rögtön.
A zizegő egy elektromos szelep az a bosch adagolóban nincs.
Azért nem zizeg neked.
Remélem érthető amit írtam.
Naplózva

Mk II '97 kombi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2018.07.31 kedd, 09:45:38 »

Sziasztok!

Az "új" mondeonkon feltételezem bosch adagoló van(a tetejéről megy egy fehér műanyag cső, gondolom a turbóhoz.) Nem olyan, mint a másikon a lucas.Elég nehezen indul, többször átpörgeti a motort, mire elkapja.melegen már oké. a gázrudazat rajta van, de az elején még van egy kar,amin semmi sincs.Jól gondolom, hogy ez segítené az indítását?A lucasnál ebbe megy bele az a mozgató, ami az akksi alatt van..Az izzítás jó, az összes gyertya új benne.Mit lehet erre rákötni, és hogyan? Az a mozgató benne van a kocsiban, de bowden nincs rajta, és nem is "zizeg" a gyújtás ráadásakor..
[/quote
Szia.
Tökéletes választ nem tudok adni,de megprobálok segíteni.
Az akksi alatti rángató egy dúsító karra van kötve gyárilag.
Megpróbálhatod hogy teszel a te karodra egy bowwdent és kézzel működteted, hogy úgy könnyebben indul-e.
Ha igen lehet érdemes össze hozni a rángatóval.
Viszont a nehéz indulást okozhatja beállítási hiba is.
Jártam már úgy én is hogy nem lett tökéletesen ]beállítva az előtöltés és nagyon nehezen akart indulni hidegen.
Melegen valamivel könnyebben, de közel sem szinte rögtön.
A zizegő egy elektromos szelep az a bosch adagolóban nincs.
Azért nem zizeg neked.
Remélem érthető amit írtam.

igen, köszi! A héten megnézem, ha  a karra ráhúzok, könnyebb-e?  mennyit kellene ráhúznom?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
gabor0135
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2018.07.31 kedd, 14:44:43 »

igen, köszi! A héten megnézem, ha  a karra ráhúzok, könnyebb-e?  mennyit kellene ráhúznom?

Mondjuk 2/3-ig.
Naplózva

Mk II '97 kombi
szoszo36
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2018.07.31 kedd, 20:19:39 »

Sziasztok!
 
Szeretném megkérdezni hogy mk1-mk2 lucas adagoló között van e különbség?
Naplózva
gabor0135
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2018.08.01 szerda, 18:59:59 »

Sziasztok!
 
Szeretném megkérdezni hogy mk1-mk2 lucas adagoló között van e különbség?

Nem sok, de igen van.
Naplózva

Mk II '97 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 07:54:27 »

Sziasztok!
 
Szeretném megkérdezni hogy mk1-mk2 lucas adagoló között van e különbség?

Van. Nem lehet "csak úgy" átszerelni
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 11:16:09 »

Mondjuk 2/3-ig.

Kipróbáltam 2/3-al, is és pár mm-el is, de nem változott az indulása, a fordulatot emelte, amikor beindult. Akkor ezek szerint beállítási baja lehet(remélem)..:Sad(Keresnem kell valakit, ai be tudja lőni tutira.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.