Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:48:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1553059 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2009.09.26 szombat, 08:16:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.09.25 péntek, 21:38:48
ha maximumig van töltve a tartály, akkor a max felirat tetelyéig megy fel a víz.
amúgy nem lehet, hogy el van dugulva a hűtőm, és nem bírja a vízpumpa keresztülnyomni a vizet ha nagy fordulaton megy
amúgy vizem nem fogy csak egyszer felfedeztem a pici sziszegést, és azóta beteg vagyok
A rendszerben túlnyomás van. EZÉRT A VÍZ NEM 100 FOKON FORR.
Ha jól emlékszem 1,2 Bár nyomáson nyit a túlnyomás szelep.
Ez általában egy rugó a sapkában, ami a nagyobb nyomásnak engedve nyit.
Lehet a rugó elfáradva(hamarabb nyit), vagy a szelep eldugulva(nem nyit).
Pont úgy működik mint a kukta edény.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2009.09.26 szombat, 14:36:43 »
ezek a hűtőtisztitó vackok sztem semmire sem jók nekem még sosem használt...hűtőtömitőt meg végképp nem tennék semmibe...ez ahőfokingadozás érdekes nálam is megfigyeltem sajnos, van amikor üzemmeleg motornál N első lábánál tanyászik máskor meg o és r között van féluton: most cseréltem fagyállót azóta o és r között van: de mértem infrás hőmérővel(modellautóknál használunk ilyeneket) mindig ugyanaz az üzemmeleg hőfok mindegy hol áll a mutató, a termosztát nyitási hőmérsékletem is jó tehát rendben van, a aventi is elindul valszeg nálam a jeladó rakoncátlankodhat...amugy nekem egy deka nyomás nincs a redszerembe kemyény hajtás után is ugyanolyan puhák a csövek mintha levegő lenne benne, hidegen nekem min és max között féluton van melegen max vonalnál ill kicsei felette, de ez teljesen normális minden tágul a meleg hatására...
ha normálisan ki akarod mosni a hűtőt vedd ki kézbe, 10-15 ször jól mosd át addig amig tejesen tiszta viz nem jön belőle(feterom 1.6D jén is igy csináltam bár ott 10 perc kiszedni az egészet), amugymeg ha van helyed odaférni amikor nyit a termosztátod kézzel gyönyörűen tudod ellenőrizni hogy melegszik át a hűtő, ahol el van dugulva nagyon lassan melegszik...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 20:21:42 »
Azthiszem, sikerült kiűzzem a levegőt a rendszerből. 2 nap állás után első fordulatra röffent a motyó. Mostmár csak a tartalékalkatrészeket kell majd kiemeljem a tankból valamikor...
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 20:24:03 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.27 vasárnap, 20:21:42
Azthiszem, sikerült kiűzzem a levegőt a rendszerből. 2 nap állás után első fordulatra röffent a motyó. Mostmár csak a tartalékalkatrészeket kell majd kiemeljem a tankból valamikor...
Tegyél bele etanolt, attol állítólag felolvadnak az alkatrészek.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 20:25:01 »
Idézetet írta: Mobidik - 2009.09.27 vasárnap, 20:24:03
Tegyél bele etanolt, attol állítólag felolvadnak az alkatrészek.
Gondoltam ilyesmire, nekem spec aceton jutott az eszembe, az feloldotta volna a műanyag úszót, csak a tankot is...
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 20:26:50 »
Más.
Joy, ha már lennvan a Bosch, igazán megmérhetnéd az agyátmérőjét...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 20:27:19 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.27 vasárnap, 20:26:50
Más.
Joy, ha már lennvan a Bosch, igazán megmérhetnéd az agyátmérőjét...
oké
megmérem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 20:31:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.09.27 vasárnap, 20:27:19
oké
megmérem
29,8 a közepe(amire megy a szíjtárcsa)
65,9 a külső
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 20:32:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.09.27 vasárnap, 20:31:10
29,8 a közepe(amire megy a szíjtárcsa)
65,9 a külső
Rajz? Bár gondolom, nekem a kisebbik átmérő kell, amire a szíjtárcsát rakom. Emléxel, akarok oda egy központosítót. Na jó, megkíméllek a rajzolástól.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 21:06:47 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.27 vasárnap, 20:32:36
Rajz? Bár gondolom, nekem a kisebbik átmérő kell, amire a szíjtárcsát rakom. Emléxel, akarok oda egy központosítót. Na jó, megkíméllek a rajzolástól.
Rajz? Soron kívül megnéztem neked. ez nem elég?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 21:10:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.09.27 vasárnap, 21:06:47
Rajz? Soron kívül megnéztem neked. ez nem elég?
Kérjek elnézést?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.27 vasárnap, 21:12:36 írta Tádé
»
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 11:14:28 »
Turbos kerdes: az normalis, hogy a wategate (megkerulo) szelep rudja ugy van beakasztva, hogy a szelep rugoja mar eleve feszul? Hetvegen kiakasztottam, hogy majd allitok rajta egy kicsit. A nap hatralevo resze azzal telt, hogy probaltam visszaakasztani a helyere...
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 13:10:49 »
Idézetet írta: avokado - 2009.09.28 hétfő, 11:14:28
Turbos kerdes: az normalis, hogy a wategate (megkerulo) szelep rudja ugy van beakasztva, hogy a szelep rugoja mar eleve feszul? Hetvegen kiakasztottam, hogy majd allitok rajta egy kicsit. A nap hatralevo resze azzal telt, hogy probaltam visszaakasztani a helyere...
Igen, az olyan. És ráadásul jó helyen is van.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 13:43:05 »
Idézetet írta: avokado - 2009.09.28 hétfő, 11:14:28
Turbos kerdes: az normalis, hogy a wategate (megkerulo) szelep rudja ugy van beakasztva, hogy a szelep rugoja mar eleve feszul? Hetvegen kiakasztottam, hogy majd allitok rajta egy kicsit. A nap hatralevo resze azzal telt, hogy probaltam visszaakasztani a helyere...
és ha már kiakasztottad, állítottál is rajta?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 15:53:29 »
sufnituningolunk gyerekek???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 16:40:05 »
Idézetet írta: henki - 2009.09.28 hétfő, 15:53:29
sufnituningolunk gyerekek???
Szerintem mindenki így emel nyomást...
Bár meg kell mondanom, már kieszeltem, hogyan lehetne folytószeleppel utastérből szabályozni...
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 17:10:24 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.28 hétfő, 13:10:49
Igen, az olyan. És ráadásul jó helyen is van.
Csak ugy tudtam visszaakasztani, hogy felnyultam a katalizator mellett, maradek vegtagokkal meg feszitettem magam az akna falaihoz. A rugo keremszepen az egy nagyon eros allat.
A zegergyuru visszajatszasaval ezek utan mar meg sem probalkoztam. Folyt a viz a tokomrol eppen elegge igy is...
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 17:20:14 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.09.28 hétfő, 13:43:05
és ha már kiakasztottad, állítottál is rajta?
Nem. Van ugye egy kontraanya a rud allithato vegenel amit kiakasztas elott (mondom elotte!) ki kell lazitani. Mivel nem fertem hozza hogy meglazitsam, elkovettem azt a hibat, hogy kiakasztottam a rud veget, gondolvan, hogy majd akkor nyero pozicioba kerulok... Persze ez volt a naivitas csucsa; kiakasztott ruddal meg eselytelenebb voltam.
De nem hagyom annyiban, mar remek otleteim vannak a kiakasztas nelkuli allitgatasra!
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 17:22:40 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.28 hétfő, 16:40:05
Szerintem mindenki így emel nyomást...
Bár meg kell mondanom, már kieszeltem, hogyan lehetne folytószeleppel utastérből szabályozni...
Hat ha ettol annyit emelkedett volna a toltonyomasom mint a vernyomasom akkor nem csak hajtokart meg duggatyukat, de meg motorhaztetot is lehetett volna cserelni.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 17:26:04 »
Idézetet írta: avokado - 2009.09.28 hétfő, 17:22:40
Hat ha ettol annyit emelkedett volna a toltonyomasom mint a vernyomasom akkor nem csak hajtokart meg duggatyukat, de meg motorhaztetot is lehetett volna cserelni.
Páran emlékeznek még itt EscortosPetire, elég lazán kezelte a tuning fogalmát, szívóD esortot turbósított, a legnagyobb élménye ezzel kapcsolatban az volt, hogy úgy szétrepült a motorja, hogy az egyik hajtókar beverte a szélvédőt, és még meleg volt, mikor összeszedte a kiskosárba. Igazi őrült hülye. Még mindíg, de már kócvágennel nyomja...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 20:06:30 »
Idézetet írta: avokado - 2009.09.28 hétfő, 17:10:24
A zegergyuru visszajatszasaval ezek utan mar meg sem probalkoztam. Folyt a viz a tokomrol eppen elegge igy is...
nem is kell azt visszaakasztani. különben hogy fogod legközelebb is tekergetni? Ez olyan, mint az én tuning lucas adagolóm. a műanyag kupak helyett 14-es imbusszal bármikor ki lehet nyitni az oldalát, ha a "füstcsavart" akarom tekergetni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2009.09.29 kedd, 04:46:49 »
A mondeom (98-as mkII) gázadásnál eléggé füstöl főleg 3000-es fordulat fölött, de nem fekete füst jön belőle hanem fehéres ( Ez az első diesel autóm.) Főleg pályán, bár teljesítmény csökkenést nem vettem észre. Porlasztó csúcs csere ?
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2009.09.29 kedd, 06:33:58 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.29 kedd, 04:46:49
A mondeom (98-as mkII) gázadásnál eléggé füstöl főleg 3000-es fordulat fölött, de nem fekete füst jön belőle hanem fehéres ( Ez az első diesel autóm.) Főleg pályán, bár teljesítmény csökkenést nem vettem észre. Porlasztó csúcs csere ?
a fehér füst az vízre utal az égéstérben. nézz utána a hűtővíznek, hogy mennyire fogy, vagy nem olajos-e. a fehér füst ált. hengerfej probléma szokott lenni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2009.09.29 kedd, 07:13:28 »
Világoskék is lehet akár, (könnyen összekeverhető), az motorolajat jelent, turbóhaldoklásról vagy előtöltésgondokról árulkodhat.
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:04:15 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.29 kedd, 07:13:28
Világoskék is lehet akár, (könnyen összekeverhető), az motorolajat jelent, turbóhaldoklásról vagy előtöltésgondokról árulkodhat.
Nem fogy a vizem, és nem is olajos. Viszont ez már katalizátoros.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:16:01 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.29 kedd, 15:04:15
Nem fogy a vizem, és nem is olajos. Viszont ez már katalizátoros.
Az Mk2 mind katalizátoros.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:16:28 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.29 kedd, 15:04:15
Nem fogy a vizem, és nem is olajos. Viszont ez már katalizátoros.
Olajad nem fogy?
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:28:53 »
3000km-rel ezelőtt volt csere. Azóta nem néztem. Előző olajcserénél lett rajta vezérműszíj csere, főtengely szimering csere. Most olajcserénél ugyan annyi volt benne mint amennyit beletöltöttek. Az adagoló meg vezérműszíj csere előtt lett felújítva.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:32:36 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.29 kedd, 15:28:53
3000km-rel ezelőtt volt csere. Azóta nem néztem. Előző olajcserénél lett rajta vezérműszíj csere, főtengely szimering csere. Most olajcserénél ugyan annyi volt benne mint amennyit beletöltöttek. Az adagoló meg vezérműszíj csere előtt lett felújítva.
Ha a vezérműszíjcsere óta csinálja ezt a füstöt, akkor gyanús az előtöltés. Nem lett ércesebb a hangja?
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2009.09.30 szerda, 03:57:43 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.09.29 kedd, 15:32:36
Ha a vezérműszíjcsere óta csinálja ezt a füstöt, akkor gyanús az előtöltés. Nem lett ércesebb a hangja?
Vezérműszíj csere előtt is füstölt. Aztán kicsit kikormoltam Győr-Bp 130-140.
utána melegen nem akart indulni. Szervízben állítottak rajta, most hidegen jól indul melegen meg adni kell neki egy kis gázt. ( több sebből vérzik szegényem). A hangját meg nem tudom, mert elnyomja a kerékcsapágy zaja.Bár vissza gondolva, mikor elhoztam ,akkor furcsálottam a hangját.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2009.09.30 szerda, 08:17:14 »
gondolom rátolták az előtöltést mint az állat...nehéz meleg inditás adagolóproblémára utal deha most lett felujitva akkor őszinte leszek kompreszióra gyanakodnék...és akkor a füst olajfüst, kajálja az olajat! a szagán nem érzed hogy olaj vagy nem?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2009.09.30 szerda, 11:42:58 »
Idézetet írta: henki - 2009.09.30 szerda, 08:17:14
gondolom rátolták az előtöltést mint az állat...nehéz meleg inditás adagolóproblémára utal deha most lett felujitva akkor őszinte leszek kompreszióra gyanakodnék...és akkor a füst olajfüst, kajálja az olajat! a szagán nem érzed hogy olaj vagy nem?
Mondom, nem eszi sem az olajat sem az vízet. 3000-fordulattól jön a füst.
De csak ha tolom neki. Mikor csak tartom a sebességet akkor nincs füst.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2009.09.30 szerda, 14:48:22 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.30 szerda, 11:42:58
Mondom, nem eszi sem az olajat sem az vízet. 3000-fordulattól jön a füst.
De csak ha tolom neki. Mikor csak tartom a sebességet akkor nincs füst.
Ez inkabb ugy hangzik, mint amikor elfogy a levego. A turbo ugye csak egy bizonyos mennyiseget tud tolteni es nincs is gond amig gazolajbol nincs tobb mint kene. 3000-tol viszont mar a pumpa annyit forog, hogy felborul az idealis arany, foleg ha meg tolja is neki az ember.
- Nezd meg jobban azt a fustot, biztos, hogy feher?
- Melegen nem indulas, "legjobb" esetben lehet bakelitlapat kopottsag az adagoloban. Azt nem csereltek felujitasnal?
- Szerintem ha olaj es viz tenyleg rendben akkor kovetkezo lepeskent merj egy turbonyomast illetve vizsgald meg, hogy az EGR szeleped rendben van-e.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2009.09.30 szerda, 14:50:50 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.30 szerda, 11:42:58
Mondom, nem eszi sem az olajat sem az vízet. 3000-fordulattól jön a füst.
De csak ha tolom neki. Mikor csak tartom a sebességet akkor nincs füst.
Ja es ne forgasd 3000 fole, nem V6 ez keremszepen!
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2009.09.30 szerda, 16:20:44 »
Idézetet írta: avokado - 2009.09.30 szerda, 14:50:50
Ja es ne forgasd 3000 fole, nem V6 ez keremszepen!
Köszi megfogadom a tanácsod, viszont adagolófelújításnál szerintem azt nem cserélték, bár teljes bizonyossággal nem tudom megmondani. De ha melegen nyomok neki egy kis gázt akkor simán indul. A többit meg majd megnézetem legközelebbi szervizkor. Mivel én nem sokat értek hozzá, meg nem is merek belenyúlni.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2009.09.30 szerda, 19:45:39 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.30 szerda, 11:42:58
De csak ha tolom neki. Mikor csak tartom a sebességet akkor nincs füst.
A dízel már csak ilyen. ha tolod neki mint állat akkor kormol. még az újak is, ha sol kaját kapnak. gyorsítani azért tudsz 3000 felett is füst nélkül, vagy csak úgy szoktál gyorsítani, hogy a padlón van a gáz? Nagyon el lehet állítani az adagolót, nekem volt olyan beállításom, hogy negyed gázállásnál nem lehetett látni mögöttem, de ment is rendesen. pedig lucas
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 05:06:36 »
Csak akkor állok rá a gázpedálra, ha megyek fel pályára, s be akarok férni a kamion elé, olyankor csúnya köd van mögöttem. Egyébként félig sem nyomom gyorsításkor. Múlthéten kapott adalékot (motor illetve befecskendező tisztító dieselhez). Csak most figyeltem, hogy nem füstöl annyira.
Viszont kaját mostanában elég jót kap, azt hiszem. Eddig Oil kúton tankoltam ott 52-55 l-t, azzal 870-920 km-t ment el. Most viszont egy ideje a Discont kúton tankolok ugyanannyit, s ezzel 920-970 km-t megyek. Illetve egyszer 1020 km volt.
Tényleg ezek a fogyasztás csökkentő tabletták, tényleg olyan jók ?
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 05:18:33 »
Idézetet írta: backerman - 2009.10.01 csütörtök, 05:06:36
Csak akkor állok rá a gázpedálra, ha megyek fel pályára, s be akarok férni a kamion elé, olyankor csúnya köd van mögöttem. Egyébként félig sem nyomom gyorsításkor. Múlthéten kapott adalékot (motor illetve befecskendező tisztító dieselhez). Csak most figyeltem, hogy nem füstöl annyira.
Viszont kaját mostanában elég jót kap, azt hiszem. Eddig Oil kúton tankoltam ott 52-55 l-t, azzal 870-920 km-t ment el. Most viszont egy ideje a Discont kúton tankolok ugyanannyit, s ezzel 920-970 km-t megyek. Illetve egyszer 1020 km volt.
Tényleg ezek a fogyasztás csökkentő tabletták, tényleg olyan jók ?
Fogyni akarsz?Ne tablettát szedj!A futás a király!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 08:34:33 »
Idézetet írta: backerman - 2009.10.01 csütörtök, 05:06:36
Csak akkor állok rá a gázpedálra, ha megyek fel pályára, s be akarok férni a kamion elé, olyankor csúnya köd van mögöttem. Egyébként félig sem nyomom gyorsításkor. Múlthéten kapott adalékot (motor illetve befecskendező tisztító dieselhez). Csak most figyeltem, hogy nem füstöl annyira.
Viszont kaját mostanában elég jót kap, azt hiszem. Eddig Oil kúton tankoltam ott 52-55 l-t, azzal 870-920 km-t ment el. Most viszont egy ideje a Discont kúton tankolok ugyanannyit, s ezzel 920-970 km-t megyek. Illetve egyszer 1020 km volt.
Tényleg ezek a fogyasztás csökkentő tabletták, tényleg olyan jók ?
Szerintem bele ne rakj semmit! A tisztito meg elmegy egy evben egyszer, de ha ilyen fogyasztasi adataid vannak akkor az nagyon rendben van. Kar lenne kiserletezni.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 08:37:55 »
Avokado,
Nem nyilatkoztál az új fogyasztásodról.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 09:07:56 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.01 csütörtök, 08:37:55
Avokado,
Nem nyilatkoztál az új fogyasztásodról.
Hat mert meg nem tankoltam azota.
A Tbanyai meeting ota csak az eltelt 2 hetvegen ultem a kocsiban, tankolas ezen a hetvegen varhato.
Egyebkent szerintem tobb lesz a fogyi mint szokott, mert tobb az ero -> ettol a labam is nehezebb -> tobb a fust is.
Elotolteshez egyebkent azota sem nyultam, izzitok kettot es elvezem hogy poccen 1 het allas utan is.
Ami azota volt: csereltem olajat, szurot, legszurot, pollenszurot, az EGR kapott egy dugot.
Ezen a hetvegen ujra nekimegyek a turbonak es probalom a levegovel utolerni a gazolaj mennyiseget.
Tovabba belovom a turbomembran csavarjat mert Csomadon az nem volt szempont amikor pucolas utan osszeraktak, es most tul koran jon a plusz anyag, fustolok varosban.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.01 csütörtök, 10:22:55 írta avokado
»
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 09:10:53 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.01 csütörtök, 08:34:33
Szerintem bele ne rakj semmit! A tisztito meg elmegy egy evben egyszer, de ha ilyen fogyasztasi adataid vannak akkor az nagyon rendben van. Kar lenne kiserletezni.
Osztom Avokado véleményét. Szerintem az ilyen-olyan fogyasztáscsökkentők nagy része parasztvakítás. Bogyót már én is kipróbáltam de kalap xart nem ért.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 11:02:13 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.01 csütörtök, 08:34:33
Szerintem bele ne rakj semmit! A tisztito meg elmegy egy evben egyszer, de ha ilyen fogyasztasi adataid vannak akkor az nagyon rendben van. Kar lenne kiserletezni.
egyetértek. a tisztítótól sem kell semmi csodát várni (eleinte én is reméltem, hogy utána még kevesebbet fogyaszt, de csalódtam
)
a legjobb fogyasztáscsökkentő a nyugodt láb!
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 14:57:44 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.01 csütörtök, 11:02:13
a legjobb fogyasztáscsökkentő a nyugodt láb!
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 21:53:30 »
na akkor folytatom a "zsombiautójarosszalkodik" mesét
sajnos másfél hete nem tudtam vezetni (múlt héten még hajolni sem), ezért ennyit állt az autó is. most este izzítok kétszer a biztonság kedvéért, első fordulatra indult. nagy az öröm, de sajnos csak 10 másodpercig, mert leállt. utána üres indítózás, semmi. pumpálok a gyári szűrőn, elsőre indul. késöbb nem volt gondja, bolt után is rendesen indult. most már muszáj lesz lecserélnem a régi szűrőt csöcsösre. szerencsére minden megvan, csak este az utcán van már túl sötét a művelethez
.
más: ahogy megjön a turbo, beindul az álcázás is füst formájában. az autó jól húz, de nagyon finoman kell gyorsítani, hogy ne ködöljek. kb olyan lehet szerintem, mint backerman kolléga kocsijánál. nekem is volt előtöltés állításom, azóta csinálja, összefüggést vélek felfedezni a két dolog között
. amúgy az állításnak örülök, mert az indtásom jobb mint valaha.
elképzelhető, hogy a túl sok előtöltést kellene kompenzálni a füstcsavar becsavarással?
nem tudom, a motor/kat stb mennyire örül a sok koromnak, ráadásul kicsit égő a forgalomban úgy füstölni, mint a buszok. kiegyeznék valami kompromisszummal... a feltevésem jó lehet, vagy rossz irányba haladok?
szombaton lehetséges, hogy megkonzultáljuk az ügyet?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2009.10.02 péntek, 07:20:05 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.01 csütörtök, 21:53:30
...szombaton lehetséges, hogy megkonzultáljuk az ügyet?
Akár meg is csinálhatjuk... Csak akkor kantárosba megyek.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2009.10.02 péntek, 09:18:29 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.01 csütörtök, 21:53:30
na akkor folytatom a "zsombiautójarosszalkodik" mesét
sajnos másfél hete nem tudtam vezetni (múlt héten még hajolni sem), ezért ennyit állt az autó is. most este izzítok kétszer a biztonság kedvéért, első fordulatra indult. nagy az öröm, de sajnos csak 10 másodpercig, mert leállt. utána üres indítózás, semmi. pumpálok a gyári szűrőn, elsőre indul. késöbb nem volt gondja, bolt után is rendesen indult. most már muszáj lesz lecserélnem a régi szűrőt csöcsösre. szerencsére minden megvan, csak este az utcán van már túl sötét a művelethez
.
más: ahogy megjön a turbo, beindul az álcázás is füst formájában. az autó jól húz, de nagyon finoman kell gyorsítani, hogy ne ködöljek. kb olyan lehet szerintem, mint backerman kolléga kocsijánál. nekem is volt előtöltés állításom, azóta csinálja, összefüggést vélek felfedezni a két dolog között
. amúgy az állításnak örülök, mert az indtásom jobb mint valaha.
elképzelhető, hogy a túl sok előtöltést kellene kompenzálni a füstcsavar becsavarással?
nem tudom, a motor/kat stb mennyire örül a sok koromnak, ráadásul kicsit égő a forgalomban úgy füstölni, mint a buszok. kiegyeznék valami kompromisszummal... a feltevésem jó lehet, vagy rossz irányba haladok?
szombaton lehetséges, hogy megkonzultáljuk az ügyet?
Egyebkent nekem is ilyen most, de nalam pont a turbo elott jon a nagy kod! Nyomason mar csak mertekkel. Ebbol gondolom hogy a fustcsavarom nincs a helyen, mert nekem azt eltekertek pont mielott elotoltest is allitottunk.
Egeszseges turbo eseten az uzemi nyomas viszonylag gyorsan epul fel egy adott fordulat folott (amolyan ongerjeszto folyamat). Jo beallitassal ilyenkor tol egy kis pamacsot, utana pedig mar nincs fust. Nekem pont az a bajom, hogy a turbonyomas csak vanszorog felfele. Ezzel nem is jutottam elobbre, adagolo ok, elotoltes ok (
TaDe), katalizator ok. Van ugye az olajszivargas az EGR tengelyenel, de arra mindenki azt mondta, hogy az elfer.
Most probalok majd annyit kompenzalni, hogy engedem tovabb tolteni, kb 0.9-1 barig. Semmi tuning, csak a gyari erteket akarom elerni. Aztan meglassuk.
Gondolom ha egy turbos latna akkor ravagna, hogy felujitas, de azt meg nem akarom amig az olajat nem eszi es normalisan fogyaszt.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2009.10.02 péntek, 09:49:54 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.02 péntek, 07:20:05
Akár meg is csinálhatjuk... Csak akkor kantárosba megyek.
de kérem, ez egy patyolattiszta motor!
én már egy diagnózisnak is örülnék, szerintem menjünk majd próbakört és várom a szakértő (ld: akinek már nem ez az első td-je) tanácsokat. a barkácsolás meg hab a tortán
fényképezőt mindenesetre viszek
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2009.10.02 péntek, 09:58:51 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.02 péntek, 09:18:29
Egyebkent nekem is ilyen most, de nalam pont a turbo elott jon a nagy kod! Nyomason mar csak mertekkel. Ebbol gondolom hogy a fustcsavarom nincs a helyen, mert nekem azt eltekertek pont mielott elotoltest is allitottunk.
Egeszseges turbo eseten az uzemi nyomas viszonylag gyorsan epul fel egy adott fordulat folott (amolyan ongerjeszto folyamat). Jo beallitassal ilyenkor tol egy kis pamacsot, utana pedig mar nincs fust. Nekem pont az a bajom, hogy a turbonyomas csak vanszorog felfele. Ezzel nem is jutottam elobbre, adagolo ok, elotoltes ok (
TaDe), katalizator ok. Van ugye az olajszivargas az EGR tengelyenel, de arra mindenki azt mondta, hogy az elfer.
Most probalok majd annyit kompenzalni, hogy engedem tovabb tolteni, kb 0.9-1 barig. Semmi tuning, csak a gyari erteket akarom elerni. Aztan meglassuk.
Gondolom ha egy turbos latna akkor ravagna, hogy felujitas, de azt meg nem akarom amig az olajat nem eszi es normalisan fogyaszt.
én sajnos a nyomásomról nem tudok nyilatkozni, pedig most már az egr helyére simán be lehetne kötni a mérőt. lehet, hogy az elárulna ezt-azt. az a biztos, hogy 1700 felett gyorsan nő a fordulat is kb 2500ig (ott általában elváltok, tovább nem kínzom). a füstöm sajnos végig megvan amikor gyorsítok, mondjuk nappal nem annyira látványos, de este jól látni a mögöttem jövők fényében.
füst meg gondolom akkor van, ha elfogy a levegő vagy sok a go. én az utóbbira tippelek, mert az üzemanyag rendszer lett csak piszkálva, de aztán bármi lehet.
visszatérve az egr-edre: biztos, hogy az folyik? én is azt hittem és kiderült, hogy alatta a szívósor tömítés sem volt 100-as és az egr rézcső tövénél is kifújt. esetleg ott elszökhet neked is némi luft...
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2009.10.02 péntek, 10:11:14 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.02 péntek, 09:58:51
én sajnos a nyomásomról nem tudok nyilatkozni, pedig most már az egr helyére simán be lehetne kötni a mérőt.
Szólj GinJoynak, hogy hozza magával a nyomásmérőmet...
Én rákészülök tömlőkkel, és akkor tudunk mérni neked is.
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ