Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:54:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560284 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.09.26 szombat, 08:16:42 »

ha maximumig van töltve a tartály, akkor a max felirat tetelyéig megy fel a víz.
amúgy nem lehet, hogy el van dugulva a hűtőm, és nem bírja a vízpumpa keresztülnyomni a vizet ha nagy fordulaton megy


amúgy vizem nem fogy csak egyszer felfedeztem a pici sziszegést, és azóta beteg vagyok
A rendszerben túlnyomás van. EZÉRT A VÍZ NEM 100 FOKON FORR.
Ha jól emlékszem 1,2 Bár nyomáson nyit a túlnyomás szelep.
Ez általában egy rugó a sapkában, ami a nagyobb nyomásnak engedve nyit.
Lehet a rugó elfáradva(hamarabb nyit), vagy a szelep eldugulva(nem nyit).
Pont úgy működik mint a kukta edény.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.09.26 szombat, 14:36:43 »

ezek a hűtőtisztitó vackok sztem semmire sem jók nekem még sosem használt...hűtőtömitőt meg végképp nem tennék semmibe...ez ahőfokingadozás érdekes nálam is megfigyeltem sajnos, van amikor üzemmeleg motornál N első lábánál tanyászik máskor meg o és r között van féluton: most cseréltem fagyállót azóta o és r között van: de mértem infrás hőmérővel(modellautóknál használunk ilyeneket) mindig ugyanaz az üzemmeleg hőfok mindegy hol áll a mutató, a termosztát nyitási hőmérsékletem is jó tehát rendben van, a aventi is elindul valszeg nálam a jeladó rakoncátlankodhat...amugy nekem egy deka nyomás nincs a redszerembe kemyény hajtás után is ugyanolyan puhák a csövek mintha levegő lenne benne, hidegen nekem min és max között féluton van melegen max vonalnál ill kicsei felette, de ez teljesen normális minden tágul a meleg hatására...
ha normálisan ki akarod mosni a hűtőt vedd ki kézbe, 10-15 ször jól mosd át addig amig tejesen tiszta viz nem jön belőle(feterom 1.6D jén is igy csináltam bár ott 10 perc kiszedni az egészet), amugymeg ha van helyed odaférni amikor nyit a termosztátod kézzel gyönyörűen tudod ellenőrizni hogy melegszik át a hűtő, ahol el van dugulva nagyon lassan melegszik...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 20:21:42 »

Azthiszem, sikerült kiűzzem a levegőt a rendszerből. 2 nap állás után első fordulatra röffent a motyó. Mostmár csak a tartalékalkatrészeket kell majd kiemeljem a tankból valamikor...
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 20:24:03 »

Azthiszem, sikerült kiűzzem a levegőt a rendszerből. 2 nap állás után első fordulatra röffent a motyó. Mostmár csak a tartalékalkatrészeket kell majd kiemeljem a tankból valamikor...
Tegyél bele etanolt, attol állítólag felolvadnak az alkatrészek. nyes
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 20:25:01 »

Tegyél bele etanolt, attol állítólag felolvadnak az alkatrészek. nyes
Gondoltam ilyesmire, nekem spec aceton jutott az eszembe, az feloldotta volna a műanyag úszót, csak a tankot is...  vigyor3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 20:26:50 »

Más.

Joy, ha már lennvan a Bosch, igazán megmérhetnéd az agyátmérőjét...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #106 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 20:27:19 »

Más.

Joy, ha már lennvan a Bosch, igazán megmérhetnéd az agyátmérőjét...
oké
megmérem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #107 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 20:31:10 »

oké
megmérem
29,8 a közepe(amire megy a szíjtárcsa)
65,9 a külső
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 20:32:36 »

29,8 a közepe(amire megy a szíjtárcsa)
65,9 a külső
Rajz? Bár gondolom, nekem a kisebbik átmérő kell, amire a szíjtárcsát rakom. Emléxel, akarok oda egy központosítót. Na jó, megkíméllek a rajzolástól.  eplus2
 worship worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #109 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 21:06:47 »

Rajz? Bár gondolom, nekem a kisebbik átmérő kell, amire a szíjtárcsát rakom. Emléxel, akarok oda egy központosítót. Na jó, megkíméllek a rajzolástól.  eplus2
 worship worship
Rajz? Soron kívül megnéztem neked. ez nem elég?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 21:10:08 »

Rajz? Soron kívül megnéztem neked. ez nem elég?
Kérjek elnézést?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.27 vasárnap, 21:12:36 írta Tádé » Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 11:14:28 »

Turbos kerdes: az normalis, hogy a wategate (megkerulo) szelep rudja ugy van beakasztva, hogy a szelep rugoja mar eleve feszul? Hetvegen kiakasztottam, hogy majd allitok rajta egy kicsit. A nap hatralevo resze azzal telt, hogy probaltam visszaakasztani a helyere... duma
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:10:49 »

Turbos kerdes: az normalis, hogy a wategate (megkerulo) szelep rudja ugy van beakasztva, hogy a szelep rugoja mar eleve feszul? Hetvegen kiakasztottam, hogy majd allitok rajta egy kicsit. A nap hatralevo resze azzal telt, hogy probaltam visszaakasztani a helyere... duma
Igen, az olyan. És ráadásul jó helyen is van.  falbav
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #113 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 13:43:05 »

Turbos kerdes: az normalis, hogy a wategate (megkerulo) szelep rudja ugy van beakasztva, hogy a szelep rugoja mar eleve feszul? Hetvegen kiakasztottam, hogy majd allitok rajta egy kicsit. A nap hatralevo resze azzal telt, hogy probaltam visszaakasztani a helyere... duma

és ha már kiakasztottad, állítottál is rajta?  eplus2
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #114 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 15:53:29 »

sufnituningolunk gyerekek???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 16:40:05 »

sufnituningolunk gyerekek???
Szerintem mindenki így emel nyomást...
Bár meg kell mondanom, már kieszeltem, hogyan lehetne folytószeleppel utastérből szabályozni...  eplus2
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 17:10:24 »

Igen, az olyan. És ráadásul jó helyen is van.  falbav

Csak ugy tudtam visszaakasztani, hogy felnyultam a katalizator mellett, maradek vegtagokkal meg feszitettem magam az akna falaihoz. A rugo keremszepen az egy nagyon eros allat. ticking
A zegergyuru visszajatszasaval ezek utan mar meg sem probalkoztam. Folyt a viz a tokomrol eppen elegge igy is... duhos2
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 17:20:14 »

és ha már kiakasztottad, állítottál is rajta?  eplus2

Nem. Van ugye egy kontraanya a rud allithato vegenel amit kiakasztas elott (mondom elotte!) ki kell lazitani. Mivel nem fertem hozza hogy meglazitsam, elkovettem azt a hibat, hogy kiakasztottam a rud veget, gondolvan, hogy majd akkor nyero pozicioba kerulok... Persze ez volt a naivitas csucsa; kiakasztott ruddal meg eselytelenebb voltam. miaz
De nem hagyom annyiban, mar remek otleteim vannak a kiakasztas nelkuli allitgatasra! eplus2
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 17:22:40 »

Szerintem mindenki így emel nyomást...
Bár meg kell mondanom, már kieszeltem, hogyan lehetne folytószeleppel utastérből szabályozni...  eplus2

Hat ha ettol annyit emelkedett volna a toltonyomasom mint a vernyomasom akkor nem csak hajtokart meg duggatyukat, de meg motorhaztetot is lehetett volna cserelni. nevetes2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 17:26:04 »

Hat ha ettol annyit emelkedett volna a toltonyomasom mint a vernyomasom akkor nem csak hajtokart meg duggatyukat, de meg motorhaztetot is lehetett volna cserelni. nevetes2
Páran emlékeznek még itt EscortosPetire, elég lazán kezelte a tuning fogalmát, szívóD esortot turbósított, a legnagyobb élménye ezzel kapcsolatban az volt, hogy úgy szétrepült a motorja, hogy az egyik hajtókar beverte a szélvédőt, és még meleg volt, mikor összeszedte a kiskosárba. Igazi őrült hülye. Még mindíg, de már kócvágennel nyomja...  eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #120 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 20:06:30 »

A zegergyuru visszajatszasaval ezek utan mar meg sem probalkoztam. Folyt a viz a tokomrol eppen elegge igy is... duhos2
nem is kell azt visszaakasztani. különben hogy fogod legközelebb is tekergetni? Ez olyan, mint az én tuning lucas adagolóm. a műanyag kupak helyett 14-es imbusszal bármikor ki lehet nyitni az oldalát, ha a "füstcsavart" akarom tekergetni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2009.09.29 kedd, 04:46:49 »

A mondeom (98-as mkII) gázadásnál eléggé füstöl főleg 3000-es fordulat fölött, de nem fekete füst jön  belőle hanem fehéres ( Ez az első diesel autóm.) Főleg pályán, bár teljesítmény csökkenést nem vettem észre. Porlasztó csúcs csere ? falbav
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #122 Dátum: 2009.09.29 kedd, 06:33:58 »

A mondeom (98-as mkII) gázadásnál eléggé füstöl főleg 3000-es fordulat fölött, de nem fekete füst jön  belőle hanem fehéres ( Ez az első diesel autóm.) Főleg pályán, bár teljesítmény csökkenést nem vettem észre. Porlasztó csúcs csere ? falbav
a fehér füst az vízre utal az égéstérben. nézz utána a hűtővíznek, hogy mennyire fogy, vagy nem olajos-e. a fehér füst ált. hengerfej probléma szokott lenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2009.09.29 kedd, 07:13:28 »

Világoskék is lehet akár, (könnyen összekeverhető), az motorolajat jelent, turbóhaldoklásról vagy előtöltésgondokról árulkodhat.
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:04:15 »

Világoskék is lehet akár, (könnyen összekeverhető), az motorolajat jelent, turbóhaldoklásról vagy előtöltésgondokról árulkodhat.

Nem fogy a vizem, és nem is olajos. Viszont ez már katalizátoros.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:16:01 »

Nem fogy a vizem, és nem is olajos. Viszont ez már katalizátoros.
Az Mk2 mind katalizátoros.  wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:16:28 »

Nem fogy a vizem, és nem is olajos. Viszont ez már katalizátoros.
Olajad nem fogy?
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:28:53 »

3000km-rel ezelőtt volt csere. Azóta nem néztem. Előző olajcserénél lett rajta vezérműszíj csere, főtengely szimering csere. Most olajcserénél ugyan annyi volt benne mint amennyit beletöltöttek. Az adagoló meg vezérműszíj csere előtt lett felújítva. falbav
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:32:36 »

3000km-rel ezelőtt volt csere. Azóta nem néztem. Előző olajcserénél lett rajta vezérműszíj csere, főtengely szimering csere. Most olajcserénél ugyan annyi volt benne mint amennyit beletöltöttek. Az adagoló meg vezérműszíj csere előtt lett felújítva. falbav
Ha a vezérműszíjcsere óta csinálja ezt a füstöt, akkor gyanús az előtöltés. Nem lett ércesebb a hangja?
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2009.09.30 szerda, 03:57:43 »

Ha a vezérműszíjcsere óta csinálja ezt a füstöt, akkor gyanús az előtöltés. Nem lett ércesebb a hangja?

Vezérműszíj csere előtt is füstölt. Aztán kicsit kikormoltam Győr-Bp 130-140.
utána melegen nem akart indulni. Szervízben állítottak rajta, most hidegen jól indul melegen meg adni kell neki egy kis gázt. ( több sebből vérzik szegényem). A hangját meg nem tudom, mert elnyomja a kerékcsapágy zaja.Bár vissza gondolva, mikor elhoztam ,akkor furcsálottam  a hangját.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #130 Dátum: 2009.09.30 szerda, 08:17:14 »

gondolom rátolták az előtöltést mint az állat...nehéz meleg inditás adagolóproblémára utal deha most lett felujitva akkor őszinte leszek kompreszióra gyanakodnék...és akkor a füst olajfüst, kajálja az olajat! a szagán nem érzed hogy olaj vagy nem?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2009.09.30 szerda, 11:42:58 »

gondolom rátolták az előtöltést mint az állat...nehéz meleg inditás adagolóproblémára utal deha most lett felujitva akkor őszinte leszek kompreszióra gyanakodnék...és akkor a füst olajfüst, kajálja az olajat! a szagán nem érzed hogy olaj vagy nem?

Mondom, nem eszi sem az olajat sem az vízet. 3000-fordulattól jön a füst.
De csak ha tolom neki. Mikor csak tartom a sebességet akkor nincs füst.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2009.09.30 szerda, 14:48:22 »

Mondom, nem eszi sem az olajat sem az vízet. 3000-fordulattól jön a füst.
De csak ha tolom neki. Mikor csak tartom a sebességet akkor nincs füst.

Ez inkabb ugy hangzik, mint amikor elfogy a levego. A turbo ugye csak egy bizonyos mennyiseget tud tolteni es nincs is gond amig gazolajbol nincs tobb mint kene. 3000-tol viszont mar a pumpa annyit forog, hogy felborul az idealis arany, foleg ha meg tolja is neki az ember.
- Nezd meg jobban azt a fustot, biztos, hogy feher?
- Melegen nem indulas, "legjobb" esetben lehet bakelitlapat kopottsag az adagoloban. Azt nem csereltek felujitasnal?
- Szerintem ha olaj es viz tenyleg rendben akkor kovetkezo lepeskent merj egy turbonyomast illetve vizsgald meg, hogy az EGR szeleped rendben van-e.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2009.09.30 szerda, 14:50:50 »

Mondom, nem eszi sem az olajat sem az vízet. 3000-fordulattól jön a füst.
De csak ha tolom neki. Mikor csak tartom a sebességet akkor nincs füst.

Ja es ne forgasd 3000 fole, nem V6 ez keremszepen! eplus2
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2009.09.30 szerda, 16:20:44 »

Ja es ne forgasd 3000 fole, nem V6 ez keremszepen! eplus2

Köszi megfogadom a tanácsod, viszont adagolófelújításnál szerintem azt nem cserélték, bár teljes bizonyossággal nem tudom megmondani. De ha melegen nyomok neki egy kis gázt akkor simán indul. A többit meg majd megnézetem legközelebbi szervizkor. Mivel én nem sokat értek hozzá, meg nem is merek belenyúlni.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #135 Dátum: 2009.09.30 szerda, 19:45:39 »

De csak ha tolom neki. Mikor csak tartom a sebességet akkor nincs füst.

A dízel már csak ilyen. ha tolod neki mint állat akkor kormol. még az újak is, ha sol kaját kapnak. gyorsítani azért tudsz 3000 felett is füst nélkül, vagy csak úgy szoktál gyorsítani, hogy a padlón van a gáz? Nagyon el lehet állítani az adagolót, nekem volt olyan beállításom, hogy negyed gázállásnál nem lehetett látni mögöttem, de ment is rendesen. pedig lucas
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 05:06:36 »

Csak akkor állok rá a gázpedálra, ha megyek fel pályára, s be akarok férni a kamion elé, olyankor csúnya köd van mögöttem. Egyébként félig sem nyomom gyorsításkor. Múlthéten kapott adalékot (motor illetve befecskendező tisztító dieselhez). Csak most figyeltem, hogy nem füstöl annyira.
Viszont kaját mostanában elég jót kap, azt hiszem. Eddig Oil kúton tankoltam ott 52-55 l-t, azzal 870-920 km-t ment el. Most viszont egy ideje a Discont kúton tankolok ugyanannyit, s ezzel 920-970 km-t megyek. Illetve egyszer 1020 km volt.
Tényleg ezek a fogyasztás csökkentő tabletták, tényleg olyan jók ?
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #137 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 05:18:33 »

Csak akkor állok rá a gázpedálra, ha megyek fel pályára, s be akarok férni a kamion elé, olyankor csúnya köd van mögöttem. Egyébként félig sem nyomom gyorsításkor. Múlthéten kapott adalékot (motor illetve befecskendező tisztító dieselhez). Csak most figyeltem, hogy nem füstöl annyira.
Viszont kaját mostanában elég jót kap, azt hiszem. Eddig Oil kúton tankoltam ott 52-55 l-t, azzal 870-920 km-t ment el. Most viszont egy ideje a Discont kúton tankolok ugyanannyit, s ezzel 920-970 km-t megyek. Illetve egyszer 1020 km volt.
Tényleg ezek a fogyasztás csökkentő tabletták, tényleg olyan jók ?
Fogyni akarsz?Ne tablettát szedj!A futás a király! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 08:34:33 »

Csak akkor állok rá a gázpedálra, ha megyek fel pályára, s be akarok férni a kamion elé, olyankor csúnya köd van mögöttem. Egyébként félig sem nyomom gyorsításkor. Múlthéten kapott adalékot (motor illetve befecskendező tisztító dieselhez). Csak most figyeltem, hogy nem füstöl annyira.
Viszont kaját mostanában elég jót kap, azt hiszem. Eddig Oil kúton tankoltam ott 52-55 l-t, azzal 870-920 km-t ment el. Most viszont egy ideje a Discont kúton tankolok ugyanannyit, s ezzel 920-970 km-t megyek. Illetve egyszer 1020 km volt.
Tényleg ezek a fogyasztás csökkentő tabletták, tényleg olyan jók ?

Szerintem bele ne rakj semmit! A tisztito meg elmegy egy evben egyszer, de ha ilyen fogyasztasi adataid vannak akkor az nagyon rendben van. Kar lenne kiserletezni. wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 08:37:55 »

Avokado,

Nem nyilatkoztál az új fogyasztásodról.  wave
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 09:07:56 »

Avokado,

Nem nyilatkoztál az új fogyasztásodról.  wave

Hat mert meg nem tankoltam azota. wow1 A Tbanyai meeting ota csak az eltelt 2 hetvegen ultem a kocsiban, tankolas ezen a hetvegen varhato. pias
Egyebkent szerintem tobb lesz a fogyi mint szokott, mert tobb az ero -> ettol a labam is nehezebb -> tobb a fust is.
Elotolteshez egyebkent azota sem nyultam, izzitok kettot es elvezem hogy poccen 1 het allas utan is. eljen eljen eljen
Ami azota volt: csereltem olajat, szurot, legszurot, pollenszurot, az EGR kapott egy dugot.
Ezen a hetvegen ujra nekimegyek a turbonak es probalom a levegovel utolerni a gazolaj mennyiseget.
Tovabba belovom a turbomembran csavarjat mert Csomadon az nem volt szempont amikor pucolas utan osszeraktak, es most tul koran jon a plusz anyag, fustolok varosban. hehe
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.01 csütörtök, 10:22:55 írta avokado » Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 09:10:53 »

Szerintem bele ne rakj semmit! A tisztito meg elmegy egy evben egyszer, de ha ilyen fogyasztasi adataid vannak akkor az nagyon rendben van. Kar lenne kiserletezni. wave
Osztom Avokado véleményét. Szerintem az ilyen-olyan fogyasztáscsökkentők nagy része parasztvakítás. Bogyót már én is kipróbáltam de kalap xart nem ért. duhos2  
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #142 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 11:02:13 »

Szerintem bele ne rakj semmit! A tisztito meg elmegy egy evben egyszer, de ha ilyen fogyasztasi adataid vannak akkor az nagyon rendben van. Kar lenne kiserletezni. wave

egyetértek. a tisztítótól sem kell semmi csodát várni (eleinte én is reméltem, hogy utána még kevesebbet fogyaszt, de csalódtam  vigyor3)
a legjobb fogyasztáscsökkentő a nyugodt láb!  eljen
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 14:57:44 »

a legjobb fogyasztáscsökkentő a nyugodt láb!  eljen
eljen nyes
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #144 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 21:53:30 »

na akkor folytatom a "zsombiautójarosszalkodik" mesét  vigyor3
sajnos másfél hete nem tudtam vezetni (múlt héten még hajolni sem), ezért ennyit állt az autó is. most este izzítok kétszer a biztonság kedvéért, első fordulatra indult. nagy az öröm, de sajnos csak 10 másodpercig, mert leállt. utána üres indítózás, semmi. pumpálok a gyári szűrőn, elsőre indul. késöbb nem volt gondja, bolt után is rendesen indult. most már muszáj lesz lecserélnem a régi szűrőt csöcsösre. szerencsére  minden megvan, csak este az utcán van már túl sötét a művelethez Smiley.
más: ahogy megjön a turbo, beindul az álcázás is füst formájában. az autó jól húz, de nagyon finoman kell gyorsítani, hogy ne ködöljek. kb olyan lehet szerintem, mint backerman kolléga kocsijánál. nekem is volt előtöltés állításom, azóta csinálja, összefüggést vélek felfedezni a két dolog között  eplus2. amúgy az állításnak örülök, mert az indtásom jobb mint valaha. elképzelhető, hogy a túl sok előtöltést kellene kompenzálni a füstcsavar becsavarással? nem tudom, a motor/kat stb mennyire örül a sok koromnak, ráadásul kicsit égő a forgalomban úgy füstölni, mint a buszok. kiegyeznék valami kompromisszummal... a feltevésem jó lehet, vagy rossz irányba haladok?
szombaton lehetséges, hogy megkonzultáljuk az ügyet?  help
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2009.10.02 péntek, 07:20:05 »

...szombaton lehetséges, hogy megkonzultáljuk az ügyet?  help
Akár meg is csinálhatjuk... Csak akkor kantárosba megyek.  vigyor3
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2009.10.02 péntek, 09:18:29 »

na akkor folytatom a "zsombiautójarosszalkodik" mesét  vigyor3
sajnos másfél hete nem tudtam vezetni (múlt héten még hajolni sem), ezért ennyit állt az autó is. most este izzítok kétszer a biztonság kedvéért, első fordulatra indult. nagy az öröm, de sajnos csak 10 másodpercig, mert leállt. utána üres indítózás, semmi. pumpálok a gyári szűrőn, elsőre indul. késöbb nem volt gondja, bolt után is rendesen indult. most már muszáj lesz lecserélnem a régi szűrőt csöcsösre. szerencsére  minden megvan, csak este az utcán van már túl sötét a művelethez Smiley.
más: ahogy megjön a turbo, beindul az álcázás is füst formájában. az autó jól húz, de nagyon finoman kell gyorsítani, hogy ne ködöljek. kb olyan lehet szerintem, mint backerman kolléga kocsijánál. nekem is volt előtöltés állításom, azóta csinálja, összefüggést vélek felfedezni a két dolog között  eplus2. amúgy az állításnak örülök, mert az indtásom jobb mint valaha. elképzelhető, hogy a túl sok előtöltést kellene kompenzálni a füstcsavar becsavarással? nem tudom, a motor/kat stb mennyire örül a sok koromnak, ráadásul kicsit égő a forgalomban úgy füstölni, mint a buszok. kiegyeznék valami kompromisszummal... a feltevésem jó lehet, vagy rossz irányba haladok?
szombaton lehetséges, hogy megkonzultáljuk az ügyet?  help

Egyebkent nekem is ilyen most, de nalam pont a turbo elott jon a nagy kod! Nyomason mar csak mertekkel. Ebbol gondolom hogy a fustcsavarom nincs a helyen, mert nekem azt eltekertek pont mielott elotoltest is allitottunk.
Egeszseges turbo eseten az uzemi nyomas viszonylag gyorsan epul fel egy adott fordulat folott (amolyan ongerjeszto folyamat). Jo beallitassal ilyenkor tol egy kis pamacsot, utana pedig mar nincs fust. Nekem pont az a bajom, hogy a turbonyomas csak vanszorog felfele. Ezzel nem is jutottam elobbre, adagolo ok, elotoltes ok (worship TaDe), katalizator ok. Van ugye az olajszivargas az EGR tengelyenel, de arra mindenki azt mondta, hogy az elfer.
Most probalok majd annyit kompenzalni, hogy engedem tovabb tolteni, kb 0.9-1 barig. Semmi tuning, csak a gyari erteket akarom elerni. Aztan meglassuk.
Gondolom ha egy turbos latna akkor ravagna, hogy felujitas, de azt meg nem akarom amig az olajat nem eszi es normalisan fogyaszt.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #147 Dátum: 2009.10.02 péntek, 09:49:54 »

Akár meg is csinálhatjuk... Csak akkor kantárosba megyek.  vigyor3

de kérem, ez egy patyolattiszta motor!   hehe
én már egy diagnózisnak is örülnék, szerintem menjünk majd próbakört és várom a szakértő (ld: akinek már nem ez az első td-je) tanácsokat. a barkácsolás meg hab a tortán  eljen
fényképezőt mindenesetre viszek
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #148 Dátum: 2009.10.02 péntek, 09:58:51 »

Egyebkent nekem is ilyen most, de nalam pont a turbo elott jon a nagy kod! Nyomason mar csak mertekkel. Ebbol gondolom hogy a fustcsavarom nincs a helyen, mert nekem azt eltekertek pont mielott elotoltest is allitottunk.
Egeszseges turbo eseten az uzemi nyomas viszonylag gyorsan epul fel egy adott fordulat folott (amolyan ongerjeszto folyamat). Jo beallitassal ilyenkor tol egy kis pamacsot, utana pedig mar nincs fust. Nekem pont az a bajom, hogy a turbonyomas csak vanszorog felfele. Ezzel nem is jutottam elobbre, adagolo ok, elotoltes ok (worship TaDe), katalizator ok. Van ugye az olajszivargas az EGR tengelyenel, de arra mindenki azt mondta, hogy az elfer.
Most probalok majd annyit kompenzalni, hogy engedem tovabb tolteni, kb 0.9-1 barig. Semmi tuning, csak a gyari erteket akarom elerni. Aztan meglassuk.
Gondolom ha egy turbos latna akkor ravagna, hogy felujitas, de azt meg nem akarom amig az olajat nem eszi es normalisan fogyaszt.

én sajnos a nyomásomról nem tudok nyilatkozni, pedig most már az egr helyére simán be lehetne kötni a mérőt. lehet, hogy az elárulna ezt-azt. az a biztos, hogy 1700 felett gyorsan nő a fordulat is kb 2500ig (ott általában elváltok, tovább nem kínzom). a füstöm sajnos végig megvan amikor gyorsítok, mondjuk nappal nem annyira látványos, de este jól látni a mögöttem jövők fényében.
füst meg gondolom akkor van, ha elfogy a levegő vagy sok a go. én az utóbbira tippelek, mert az üzemanyag rendszer lett csak piszkálva, de aztán bármi lehet.
visszatérve az egr-edre: biztos, hogy az folyik? én is azt hittem és kiderült, hogy alatta a szívósor tömítés sem volt 100-as és az egr rézcső tövénél is kifújt. esetleg ott elszökhet neked is némi luft...
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2009.10.02 péntek, 10:11:14 »

én sajnos a nyomásomról nem tudok nyilatkozni, pedig most már az egr helyére simán be lehetne kötni a mérőt.
Szólj GinJoynak, hogy hozza magával a nyomásmérőmet...  eplus2 Én rákészülök tömlőkkel, és akkor tudunk mérni neked is.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.