Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:30:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558076 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.10.02 péntek, 11:02:50 »

én sajnos a nyomásomról nem tudok nyilatkozni, pedig most már az egr helyére simán be lehetne kötni a mérőt. lehet, hogy az elárulna ezt-azt. az a biztos, hogy 1700 felett gyorsan nő a fordulat is kb 2500ig (ott általában elváltok, tovább nem kínzom). a füstöm sajnos végig megvan amikor gyorsítok, mondjuk nappal nem annyira látványos, de este jól látni a mögöttem jövők fényében.
füst meg gondolom akkor van, ha elfogy a levegő vagy sok a go. én az utóbbira tippelek, mert az üzemanyag rendszer lett csak piszkálva, de aztán bármi lehet.
visszatérve az egr-edre: biztos, hogy az folyik? én is azt hittem és kiderült, hogy alatta a szívósor tömítés sem volt 100-as és az egr rézcső tövénél is kifújt. esetleg ott elszökhet neked is némi luft...

Amennyire ala lehet nezni, a sortomitesek rendben vannak. Az EGR rezcso szinten rendben. Nalam egyertelmuen felulrol jon az olaj, akarhogy is nezem. szomoru1
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.10.02 péntek, 15:40:46 »

az EGR em nekem is olajos, bár sosem volt alatta egy csepp olaj sem de alulról látva szép olajos, ha tényleg ez a baj, nem a sortömités akor nem kell vele foglalkozni ugyis le van dugózva gondolom nálad is (ha durván csöpög is akkor azért nézd meg)
fogyicsökkentő adalékokról annyit, hogy anno én is keresgéltem mi lehet a legjobb legkiadósab és persze legolcsóbb: én a Spuri mellett döntöttem, és mai napig használom iszonya jó a cucc, nekem nagyon bevált: kapásbol majdnem fél liter fogyasztásesés manapság pedig már tul a 30.000 megtett kilométeren a géppel a kezdeti 6,8-7,2 városi fogyiról viszaesett 5,8.6,2 re, a 7,2-t 3személlyel, utánfutóval(3 motorral megpakolva) plusz kb.50% klimával tudtam belőle kihozni nemmindennapi emelkedőkön...amugy az 50-50% vegyes átlagom általában 5,6 lityi, hoszu uton meg 110 el szoktam menni akkor 5,0...enyit a spuriról, annyit hozzá kell még tennem hogy EGR-t megvételkot ledugóztam, idény nyár elején kapott egy CATACLEAN-es kúrát meg egykis turbómembránállitást a gép, nyilván egy kicsit minden beleszólt a fogyiba is! én 50ml/20l adagolásban használom, bár nekem már az első tankolásnál ha jol emlékszem hozott egy fél lityis megtakaritást és utána is folymatosan javult, de minden autó más és más, a ténlyleges javulást lehet be kell várni, akár 2-3 tank után következik be, nem mindegy pl vkinek a kipuffrendszere mocskosabb vkié tisztább és akkor még nem szóltam a katalizátorról, én csak annyit vettem észre hogy a fogyim csökken, ezzel együtt a füstölés is normalizálódott...én továbbra is használni fogom, most nem számolgatok itt utána, de behozza az árát bőven, plusz mégha hozzáveszem azt hogy tisztitja az üzirendszert a kipuffrendszert meg hadnesoroljam, és ha ennek csak a fele igaz már akkor jól jártál te is meg az autód is...EZ A SAJÁT VÉLEMÉNYEM ÉS TAPASZTALATOM NEM AKAROK SENKIT SEM BEFOLYÁSOLNI...
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 15:44:29 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.10.02 péntek, 16:37:57 »

Szólj GinJoynak, hogy hozza magával a nyomásmérőmet...  eplus2 Én rákészülök tömlőkkel, és akkor tudunk mérni neked is.

remek lenne, ilyet még úgysem láttam  vigyor3
GinJoy, elhoznád TáDé nyomásmérőjét szombaton?  worship
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:17:16 »

GinJoy, elhoznád TáDé nyomásmérőjét szombaton?  worship
Elhoznám. wave
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:18:53 »

Elhoznám. wave
Csak hogy ne felejtődjön el.

GinJoy
- fagyállós flakon
- egy szatyor cső
- nyomásmérő

Tádé
- Tetőcsomi Joe-nak
- Világításkapcsoló Mobidiknek (még nem találtam meg)
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:24:37 »

amit beletöltöttünk az kibírta hazáig.
De hazáig elfogyott, vagy megmaradt?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:26:43 »

megmaradt?
inkább: maradt még nagyjából teli volt, a csőnél nem eresztett, de a sapkánál igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:27:06 »

Csak hogy ne felejtődjön el.

GinJoy
- fagyállós flakon
- egy szatyor cső
- nyomásmérő

Tádé
- Tetőcsomi Joe-nak
- Világításkapcsoló Mobidiknek (még nem találtam meg)


A kapcsoló elkelt?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:29:34 »

Különben is ne offold szét a topicot. mk1-em van ....  még
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 19:31:59 »

A kapcsoló elkelt?
Világítás kapcsoló?
Nem is vólt. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 11:32:08 »

Avokado,

Nem nyilatkoztál az új fogyasztásodról.  wave

6.87 wow1
En ezt most nem tekintenem mervadonak, mert egy-ket dolog meg nincs a helyen.

Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 11:33:11 »

6.87 wow1
En ezt most nem tekintenem mervadonak, mert egy-ket dolog meg nincs a helyen.
Ez több vagy kevesebb, mint volt? Ha jól rémlik, több.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 11:33:16 »

remek lenne, ilyet még úgysem láttam  vigyor3
GinJoy, elhoznád TáDé nyomásmérőjét szombaton?  worship

Volt meres, tuning, szereles?
Nekem egy percem nem volt az autoval foglalkozni. szomoru1
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 11:34:51 »

Volt meres, tuning, szereles?
Nekem egy percem nem volt az autoval foglalkozni. szomoru1
Szerelgetés kevés volt.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 11:47:28 »

Ez több vagy kevesebb, mint volt? Ha jól rémlik, több.

A nagy atlag kb 6.5. Szoval semmi extrem. Wink
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 12:52:42 »

A nagy atlag kb 6.5. Szoval semmi extrem. Wink
Viszont halad.  eplus2 Meg fütöl.  eplus2
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 14:37:38 »

Volt meres, tuning, szereles?
Nekem egy percem nem volt az autoval foglalkozni. szomoru1

szerelés nem volt, pedig nem ártott volna beraknom végre a nyomástartó szelepet a go-pumpa elé.
tök ciki volt, hogy induláskor jól lefulladtam, amikor kitolattam a parkolóból  vigyor3
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 14:54:25 »

Viszont halad.  eplus2 Meg fütöl.  eplus2

Foleg fustol. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 16:56:34 »

Foleg fustol. eplus2 eplus2 eplus2
Legközelebb segítsen neked a Doszpot vagy a hoffer.  eplus2
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 18:12:04 »

Legközelebb segítsen neked a Doszpot vagy a hoffer.  eplus2

taps Tovabbra is tartom, hogy nem az elotoltes allitastol fustol. Ami meg a fogyasztast illeti: nekunk most jon a "nyaralas" = tobbezer kilometer. No ott majd lesznek eletszerubb adatok is. eljen
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 18:26:41 »

taps Tovabbra is tartom, hogy nem az elotoltes allitastol fustol. Ami meg a fogyasztast illeti: nekunk most jon a "nyaralas" = tobbezer kilometer. No ott majd lesznek eletszerubb adatok is. eljen
Előfordulhat. Vigyónak sokat adtam, és kormolt rendesen. egy pici visszavételtől jobb lett. de nem is ment ugy. Szerintem vegyél egy bosch adagolót rá, azzal is füstöl, ha adsz kakaót neki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.10.06 kedd, 17:41:43 »

Sziasztok!

Ismét jöttem kérdezni... Grin beka2

Nos most olvastam eme olvasmányt, hogy MK3-nál lelehet dugózni az egr-szelepet. MK2-nél is van csak épp a szivósorral egybeépitve ugyi.
Kérdés1: Honnan lehet tudni, hogy ez a szelep elhalálozott-e vagy sem?
Kérdés2: Ha ledugózom akkor azt hogyan tehetem? Ha egy sima lemezdarabot berakok a tömités helyére az elég?(persze rendesen mindkét oldalon tömitve)
Kérdés3: Nem csinálok-e vele nagy galibát? Csakmert megy 1 gumicső valami elektromos kütyübe onnan...

Előre is köszi a válaszokat

Üdv Viktor
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.10.06 kedd, 18:08:33 »

Sziasztok!

Ismét jöttem kérdezni... Grin beka2

Nos most olvastam eme olvasmányt, hogy MK3-nál lelehet dugózni az egr-szelepet. MK2-nél is van csak épp a szivósorral egybeépitve ugyi.
Kérdés1: Honnan lehet tudni, hogy ez a szelep elhalálozott-e vagy sem?
Kérdés2: Ha ledugózom akkor azt hogyan tehetem? Ha egy sima lemezdarabot berakok a tömités helyére az elég?(persze rendesen mindkét oldalon tömitve)
Kérdés3: Nem csinálok-e vele nagy galibát? Csakmert megy 1 gumicső valami elektromos kütyübe onnan...

Előre is köszi a válaszokat

Üdv Viktor

1: Ha nyitott helyzetben all be akkor allandoan dol a kipuff a motorba, de szerintem ez nem jellemzo. Alaphelyzetben a szelepet a rugoja zarva tartja, persze ebben nem bizhatsz, ugyhogy erdemes ledugozni.
2: Ahogy irod, de gyarilag nincs ott tomites.
3: Nem. A gumicsovon jon a vakuum ami nyitja a szelepet. Az elektromos kutyu vezerli, hogy mikor legyen vakuum, azaz mikor engedjen be kipuffgazt. En lehuztam az elektromos kutyu csatlakozojat, ugy jarok. A gumicsovet viszont ne huzd le mert akkor levegot fog szivni a vakuumrendszered a szabad csovegen es az tobbmindennek nem jo.
Naplózva
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.10.06 kedd, 18:26:09 »

Nagyon köszi a kimeritő válasziadat. Már csak 1 kérdés van hátra.

Mit várhatok ettől az "átalakitástól"?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.10.06 kedd, 18:32:45 »

Nagyon köszi a kimeritő válasziadat. Már csak 1 kérdés van hátra.

Mit várhatok ettől az "átalakitástól"?
Ezektől semmit.
Teljesítményfokozó hatása nemsok van.

Gond inkább azzal szokott lenni, amikor az EGR tengelye kopik ki és a töltőlevegőt elengedi mellette. Erre sajnos nincs ócó megoldás, szét kell barkácsolni a szívósort és ledugózni a helyét (Zsombi tud esetleg képet küldeni az első ilyen próbálkozásomról) Ha elég levegő szökött ki (olajnyomokat hagy az egr alatt) akkor némi kevés javulás érezhető.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.10.07 szerda, 07:28:35 »

Találtam képet róla.
Ime:
Naplózva
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.10.07 szerda, 07:30:21 »

Ez utóbbi hozzászólásod kicsit megijesztett. Ugyanis én már úgy vettem a verdát, hogy olajos volt az EGR alja. Lehet úgy járok vele 1 éve, h elszelel a töltőlevegőm??? No, ha lesz 1 kis időm utánanézek ezeknek...
Már látom magam ahogy flexxel vágom lefele az EGR-t a szivósorról alien heureka mf2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.10.07 szerda, 07:40:27 »

Ez utóbbi hozzászólásod kicsit megijesztett. Ugyanis én már úgy vettem a verdát, hogy olajos volt az EGR alja. Lehet úgy járok vele 1 éve, h elszelel a töltőlevegőm??? No, ha lesz 1 kis időm utánanézek ezeknek...
Már látom magam ahogy flexxel vágom lefele az EGR-t a szivósorról alien heureka mf2
Első körben nézd meg az egr rézcső csatlakozást, Zsombival beleestünk ebbe a hibába, onnan olajosodott neki. Ha az zár rendesen, akkor valóban az EGR tengelye van kikopva.
Naplózva
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.10.07 szerda, 08:23:04 »

Ezen már sajna túlvagyok. Tavaly - mint tudod - volt szétszedve párszor  Undecided Csak épp akkor nem ez volt a legnagyobb problémám. De most, hogy visszaemléxem, mikor pucoltam a szivósort (benzint öntöttem bele) akkor ott folyt ki az anyag. Szal akkor lehet megvan, h miért olyan lomha a jószág. Mellesleg ez megoldás lehet egy másik problémámra is, hogy 2000-től szürkésen füstöl a járgány.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.10.07 szerda, 08:25:58 »

Ezen már sajna túlvagyok. Tavaly - mint tudod - volt szétszedve párszor  Undecided Csak épp akkor nem ez volt a legnagyobb problémám. De most, hogy visszaemléxem, mikor pucoltam a szivósort (benzint öntöttem bele) akkor ott folyt ki az anyag. Szal akkor lehet megvan, h miért olyan lomha a jószág. Mellesleg ez megoldás lehet egy másik problémámra is, hogy 2000-től szürkésen füstöl a járgány.
Emlékszem rá.  rinya
Ha esetleg megcsinálod, várnám a fejleményeket a füstöléssel kapcsolatban, volt egy emberke ilyen tünetekkel, de nem tudtunk segíteni neki.  szomoru1
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.10.07 szerda, 10:54:09 »

Ez utóbbi hozzászólásod kicsit megijesztett. Ugyanis én már úgy vettem a verdát, hogy olajos volt az EGR alja. Lehet úgy járok vele 1 éve, h elszelel a töltőlevegőm??? No, ha lesz 1 kis időm utánanézek ezeknek...
Már látom magam ahogy flexxel vágom lefele az EGR-t a szivósorról alien heureka mf2

En is ugy vettem. Es biztos, hogy elszelel valamennyi. Sokat olvastam utana es arra jutottam, hogy:
1. a problema eleg altalanos Mk2-knel
2. sokan nem tulajdonitanak neki nagy jelentoseget
3. komoly beavatkozas nelkul nem orvosolhato a dolog

Annakidejen TaDe dobta be ezt a linket: http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/EGR_Valve_Removal_-_Mk2_Diesel
En most vmi ragasztason vagy forrasztason agyalok, de ugy hogy ne kelljen lebontani hozza az egesz szivosort, de meg nem latom a fenyt az alagut vegen. szomoru1
Az biztos, hogy turbonak nem tesz jot a lek mert tobbet kell porognie ugyanakkora nyomas eleresehez. A nyomas felepulesehez szukseges idorol es a teljesitmenyrol meg mar ne is beszeljunk. Roll Eyes
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.10.07 szerda, 10:57:32 »

...
En most vmi ragasztason vagy forrasztason agyalok, de ugy hogy ne kelljen lebontani hozza az egesz szivosort, de meg nem latom a fenyt az alagut vegen. szomoru1
Az biztos, hogy turbonak nem tesz jot a lek mert tobbet kell porognie ugyanakkora nyomas eleresehez. A nyomas felepulesehez szukseges idorol es a teljesitmenyrol meg mar ne is beszeljunk. Roll Eyes
Nem kell befélni a szívósor leszedésétől, gányos kicsit, de kb 2 óra le, meg 2 óra fel.  eljen
Naplózva
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 07:04:03 »

Nos első körben lehúztam az emlitett csatit és érdekes dolgot tapasztaltam. Sokkal simábban jár a motor és picit gyorsabban helyreáll a turbonyomás is. Szóval ebből kindulva dugózás lesz a vége....

Nem kell befélni a szívósor leszedésétől, gányos kicsit, de kb 2 óra le, meg 2 óra fel.  eljen
Véletlenül nem félórát akartál irni?  Cheesy Csakmert a múltkor én 2óra alatt kivettem a szivósort meg kicseréltem a turbót és össze is raktam. eljen beka3 nyes
Vagy én lennék már ennyire rutinyos???
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.08 csütörtök, 07:32:34 írta viktorwrz » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 07:36:58 »

Nos első körben lehúztam az emlitett csatit és érdekes dolgot tapasztaltam. Sokkal simábban jár a motor és picit gyorsabban helyreáll a turbonyomás is. Szóval ebből kindulva dugózás lesz a vége....
Véletlenül nem félórát akartál irni?  Cheesy Csakmert a múltkor én 2óra alatt kivettem a szivósort meg kicseréltem a turbót és össze is raktam. eljen beka3 nyes
Vagy én lennék már ennyire rutinyos???
Lehet, hogy nem jók a szerszámaim, a szívósor pár csavarját takarja a kipusor, én azt is le szoktam venni.  vigyor3
Naplózva
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 07:59:42 »

Ha esetleg megcsinálod, várnám a fejleményeket a füstöléssel kapcsolatban, volt egy emberke ilyen tünetekkel, de nem tudtunk segíteni neki.  szomoru1

Visszatérve a füstölésre, beszéltem kedvenc adagolósommal és Ő azt mondta, hogy szürke füst az csak az előtöltés rossz beállitása miatt lehet. Ha kevés vagy sok lenne az anyag akkor feketén füstölne. Szóval annak is utánakell néznem hogyan tudom beállitani az előtöltést (esetleg átprogramozni a kompjútert is  beka3)
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 08:09:08 »

Visszatérve a füstölésre, beszéltem kedvenc adagolósommal és Ő azt mondta, hogy szürke füst az csak az előtöltés rossz beállitása miatt lehet. Ha kevés vagy sok lenne az anyag akkor feketén füstölne. Szóval annak is utánakell néznem hogyan tudom beállitani az előtöltést (esetleg átprogramozni a kompjútert is  beka3)
Fülre szoktuk. Van egy pont, ahol az előtöltés állító kerregő alapjáraton elhallgat.  vigyor3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 08:58:46 »

2óra alatt kivettem a szivósort meg kicseréltem a turbót és össze is raktam.
Miért kellett turbót cserélni? Olajos volt?
Naplózva
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 09:12:24 »

Miért kellett turbót cserélni? Olajos volt?

Nem, felrobbant Debrecenből hazafelejövet  Undecided Még épphogy hazatudtam jönni vele. Kb. 6liter motorolajat evett meg Albertirsától Gyömrőig... (kb 30km) falbav Gyakorlatilag több motoroljat evett mint gázolajat  gun de legalább nem állt be a motor. (megint, mert akkor tutira nem olajat veszek, hanem benzint, h felgyújtsam)
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 09:17:03 »

Nem, felrobbant Debrecenből hazafelejövet  Undecided Még épphogy hazatudtam jönni vele. Kb. 6liter motorolajat evett meg Albertirsától Gyömrőig... (kb 30km) falbav Gyakorlatilag több motoroljat evett mint gázolajat  gun de legalább nem állt be a motor. (megint, mert akkor tutira nem olajat veszek, hanem benzint, h felgyújtsam)
Bakker.  falbav
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 15:16:40 »

kezdem azt hinni, hogy ilyen
http://kepfeltoltes.hu/view/090826/SANY0017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090825/K_p037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kézi pumpát nem is lehet kapni. a héten voltam több helyen (unix, birner, pink, láng) és egy helyen volt csak valami gagyi fajta. megköszönném, ha mondanátok egy boltot, ahol érdemes megnéznem.
(már kész az új csöves-bilincses adagoló előtti go rendszerem, de a hajósboltban vett pumpám gyengének tűnik és mindigy össeszívódik  vigyor3)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 16:58:28 »

kezdem azt hinni, hogy ilyen
http://kepfeltoltes.hu/view/090826/SANY0017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090825/K_p037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kézi pumpát nem is lehet kapni. a héten voltam több helyen (unix, birner, pink, láng) és egy helyen volt csak valami gagyi fajta. megköszönném, ha mondanátok egy boltot, ahol érdemes megnéznem.
(már kész az új csöves-bilincses adagoló előtti go rendszerem, de a hajósboltban vett pumpám gyengének tűnik és mindigy össeszívódik  vigyor3)
Tatabányán tudok ilyesmit 5k környékén.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 18:00:41 »

Tatabányán tudok ilyesmit 5k környékén.

azannya  wow1
gondoltam, hogy több mint az a gagyi, amit én vettem, de ez irtó soknak tűnik.
pedig gyurci hozzászólása alapján még optimista voltam...
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg447031#msg447031
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 19:13:23 »

azannya  wow1
gondoltam, hogy több mint az a gagyi, amit én vettem, de ez irtó soknak tűnik.
pedig gyurci hozzászólása alapján még optimista voltam...
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg447031#msg447031
Én csak leírtam, hogy Tatabányán ennyi. Gondolom, a nagy faluban olcsóbb.
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.10.13 kedd, 03:52:14 »

Lenne egy hülye kérdésem. Td-hez nem jó a V6 generátora ?
Tudom, hogy a td-é 95A, a V6-é pedig 110A. help  Még nem vettem meg hozzá, előbb a véleményeteket kérdezem.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.10.13 kedd, 05:21:40 »

Lenne egy hülye kérdésem. Td-hez nem jó a V6 generátora ?
Tudom, hogy a td-é 95A, a V6-é pedig 110A. help  Még nem vettem meg hozzá, előbb a véleményeteket kérdezem.
Nem. nem egyforma a felfogatása sem.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.10.16 péntek, 10:13:52 »

Van egykis problémám g géppel! ma éjszaka kint állt az udvaron most reggel kb 2-3 fok lehetett, kimentem beinditottam 7-8 perc után jövök ki h elindulok látom ám hogy kb 10 centis tócsa van a kocsi alatt és csöpög vmi folyamatosan...belenyulok hát echte gázolaj, motorháztető felnyit, és nekem ugy tünik hogy a turbómembránház alól jön a go lecsöpög az alatta lévő vizcsőre, aztán egy klimacsövön keresztül le a földre! kérdésem: volt e valakinek hasonló próblémája??? van ott valami tömités a ház alatt? hogy jön az le a helyéről? bonyolult? a legkirályabb hogy bejöttek a hidegek és nem akarok ilyen időben a motortérben turkálni meg a kocsi alatt fetrengeni, de sajnos a folyás elég erős...ahogy néztem melegen(ugy értem hogy ugye az adagoló környéke is felmelegszik) már egyáltalán nem vagy csak minimálisan ereszt, de 7-8perc hidegjáratás alatt az a 10 centis tócsa az horror...vagy hagyjam a francba és tegyem be a garázsba éjszakára:)(ugyis utálom ezt a kb 5 fok alatti háromhergeres inditást)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.10.16 péntek, 10:18:54 »

Van egykis problémám g géppel! ma éjszaka kint állt az udvaron most reggel kb 2-3 fok lehetett, kimentem beinditottam 7-8 perc után jövök ki h elindulok látom ám hogy kb 10 centis tócsa van a kocsi alatt és csöpög vmi folyamatosan...belenyulok hát echte gázolaj, motorháztető felnyit, és nekem ugy tünik hogy a turbómembránház alól jön a go lecsöpög az alatta lévő vizcsőre, aztán egy klimacsövön keresztül le a földre! kérdésem: volt e valakinek hasonló próblémája??? van ott valami tömités a ház alatt? hogy jön az le a helyéről? bonyolult? a legkirályabb hogy bejöttek a hidegek és nem akarok ilyen időben a motortérben turkálni meg a kocsi alatt fetrengeni, de sajnos a folyás elég erős...ahogy néztem melegen(ugy értem hogy ugye az adagoló környéke is felmelegszik) már egyáltalán nem vagy csak minimálisan ereszt, de 7-8perc hidegjáratás alatt az a 10 centis tócsa az horror...vagy hagyjam a francba és tegyem be a garázsba éjszakára:)(ugyis utálom ezt a kb 5 fok alatti háromhergeres inditást)
Az egész membrán menetes, ha a takarót levetted a tetejéről ( a kontraanya tartja) vízpumpafogóval simán tekersz rajt befelé kicsit.  wave
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.10.16 péntek, 10:33:34 »

az a kontraanya tartja a fedelét amivel lekontrázom a kis imbuszcsavart ha állitgatom??? tehát ha azt kitekerem akkor a beállitásom is vizslát, mert azt nekem csak aláfeküdve lahat a szük hely miatt Angry
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.10.16 péntek, 14:37:41 »

na aláfeküdtem a kupak lejött talán a beállitás sem mászott el viszont húzni naná hogy nem tudtam rajta tulajdonképpen nincs az a szerszám ami elférne, csőfogóval próbálkoztam de egyszerüen tul közel van a hűtő ki kellene vennem ha valamit is akarnék arrafele, ugyhogy kupak szépen visza rohadjálmeg folyassál cimszóval, amugy melegen egyáltalán nem fojat éjszaka meg garázsban lesz azt kész...sajna nemtudok mitcsinálni,de köszi a segitséget!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.10.16 péntek, 14:41:52 »

na aláfeküdtem a kupak lejött talán a beállitás sem mászott el viszont húzni naná hogy nem tudtam rajta tulajdonképpen nincs az a szerszám ami elférne, csőfogóval próbálkoztam de egyszerüen tul közel van a hűtő ki kellene vennem ha valamit is akarnék arrafele, ugyhogy kupak szépen visza rohadjálmeg folyassál cimszóval, amugy melegen egyáltalán nem fojat éjszaka meg garázsban lesz azt kész...sajna nemtudok mitcsinálni,de köszi a segitséget!
Szívesen. Végy egy jó Mondeot, annál hozzá lehet férni.  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.