Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:38:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558140 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2009.10.02 péntek, 11:02:50 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.02 péntek, 09:58:51
én sajnos a nyomásomról nem tudok nyilatkozni, pedig most már az egr helyére simán be lehetne kötni a mérőt. lehet, hogy az elárulna ezt-azt. az a biztos, hogy 1700 felett gyorsan nő a fordulat is kb 2500ig (ott általában elváltok, tovább nem kínzom). a füstöm sajnos végig megvan amikor gyorsítok, mondjuk nappal nem annyira látványos, de este jól látni a mögöttem jövők fényében.
füst meg gondolom akkor van, ha elfogy a levegő vagy sok a go. én az utóbbira tippelek, mert az üzemanyag rendszer lett csak piszkálva, de aztán bármi lehet.
visszatérve az egr-edre: biztos, hogy az folyik? én is azt hittem és kiderült, hogy alatta a szívósor tömítés sem volt 100-as és az egr rézcső tövénél is kifújt. esetleg ott elszökhet neked is némi luft...
Amennyire ala lehet nezni, a sortomitesek rendben vannak. Az EGR rezcso szinten rendben. Nalam egyertelmuen felulrol jon az olaj, akarhogy is nezem.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2009.10.02 péntek, 15:40:46 »
az EGR em nekem is olajos, bár sosem volt alatta egy csepp olaj sem de alulról látva szép olajos, ha tényleg ez a baj, nem a sortömités akor nem kell vele foglalkozni ugyis le van dugózva gondolom nálad is (ha durván csöpög is akkor azért nézd meg)
fogyicsökkentő adalékokról annyit, hogy anno én is keresgéltem mi lehet a legjobb legkiadósab és persze legolcsóbb: én a Spuri mellett döntöttem, és mai napig használom iszonya jó a cucc, nekem nagyon bevált: kapásbol majdnem fél liter fogyasztásesés manapság pedig már tul a 30.000 megtett kilométeren a géppel a kezdeti 6,8-7,2 városi fogyiról viszaesett 5,8.6,2 re, a 7,2-t 3személlyel, utánfutóval(3 motorral megpakolva) plusz kb.50% klimával tudtam belőle kihozni nemmindennapi emelkedőkön...amugy az 50-50% vegyes átlagom általában 5,6 lityi, hoszu uton meg 110 el szoktam menni akkor 5,0...enyit a spuriról, annyit hozzá kell még tennem hogy EGR-t megvételkot ledugóztam, idény nyár elején kapott egy CATACLEAN-es kúrát meg egykis turbómembránállitást a gép, nyilván egy kicsit minden beleszólt a fogyiba is! én 50ml/20l adagolásban használom, bár nekem már az első tankolásnál ha jol emlékszem hozott egy fél lityis megtakaritást és utána is folymatosan javult, de minden autó más és más, a ténlyleges javulást lehet be kell várni, akár 2-3 tank után következik be, nem mindegy pl vkinek a kipuffrendszere mocskosabb vkié tisztább és akkor még nem szóltam a katalizátorról, én csak annyit vettem észre hogy a fogyim csökken, ezzel együtt a füstölés is normalizálódott...én továbbra is használni fogom, most nem számolgatok itt utána, de behozza az árát bőven, plusz mégha hozzáveszem azt hogy tisztitja az üzirendszert a kipuffrendszert meg hadnesoroljam, és ha ennek csak a fele igaz már akkor jól jártál te is meg az autód is...EZ A SAJÁT VÉLEMÉNYEM ÉS TAPASZTALATOM NEM AKAROK SENKIT SEM BEFOLYÁSOLNI...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 15:44:29 írta henki
»
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2009.10.02 péntek, 16:37:57 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.02 péntek, 10:11:14
Szólj GinJoynak, hogy hozza magával a nyomásmérőmet...
Én rákészülök tömlőkkel, és akkor tudunk mérni neked is.
remek lenne, ilyet még úgysem láttam
GinJoy, elhoznád TáDé nyomásmérőjét szombaton?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2009.10.02 péntek, 20:17:16 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.02 péntek, 16:37:57
GinJoy, elhoznád TáDé nyomásmérőjét szombaton?
Elhoznám.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2009.10.02 péntek, 20:18:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.02 péntek, 20:17:16
Elhoznám.
Csak hogy ne felejtődjön el.
GinJoy
- fagyállós flakon
- egy szatyor cső
- nyomásmérő
Tádé
- Tetőcsomi Joe-nak
- Világításkapcsoló Mobidiknek (még nem találtam meg)
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2009.10.03 szombat, 21:24:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.03 szombat, 21:19:32
amit beletöltöttünk az kibírta hazáig.
De hazáig elfogyott, vagy megmaradt?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2009.10.03 szombat, 21:26:43 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.03 szombat, 21:24:37
megmaradt?
inkább: maradt még nagyjából teli volt, a csőnél nem eresztett, de a sapkánál igen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2009.10.03 szombat, 21:27:06 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.02 péntek, 20:18:53
Csak hogy ne felejtődjön el.
GinJoy
- fagyállós flakon
- egy szatyor cső
- nyomásmérő
Tádé
- Tetőcsomi Joe-nak
- Világításkapcsoló Mobidiknek (még nem találtam meg)
A kapcsoló elkelt?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2009.10.03 szombat, 21:29:34 »
Különben is ne offold szét a topicot. mk1-em van .... még
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 19:31:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.03 szombat, 21:27:06
A kapcsoló elkelt?
Világítás kapcsoló?
Nem is vólt.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 11:32:08 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.01 csütörtök, 08:37:55
Avokado,
Nem nyilatkoztál az új fogyasztásodról.
6.87
En ezt most nem tekintenem mervadonak, mert egy-ket dolog meg nincs a helyen.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 11:33:11 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.05 hétfő, 11:32:08
6.87
En ezt most nem tekintenem mervadonak, mert egy-ket dolog meg nincs a helyen.
Ez több vagy kevesebb, mint volt? Ha jól rémlik, több.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 11:33:16 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.02 péntek, 16:37:57
remek lenne, ilyet még úgysem láttam
GinJoy, elhoznád TáDé nyomásmérőjét szombaton?
Volt meres, tuning, szereles?
Nekem egy percem nem volt az autoval foglalkozni.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 11:34:51 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.05 hétfő, 11:33:16
Volt meres, tuning, szereles?
Nekem egy percem nem volt az autoval foglalkozni.
Szerelgetés kevés volt.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 11:47:28 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.05 hétfő, 11:33:11
Ez több vagy kevesebb, mint volt? Ha jól rémlik, több.
A nagy atlag kb 6.5. Szoval semmi extrem.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 12:52:42 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.05 hétfő, 11:47:28
A nagy atlag kb 6.5. Szoval semmi extrem.
Viszont halad.
Meg fütöl.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 14:37:38 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.05 hétfő, 11:33:16
Volt meres, tuning, szereles?
Nekem egy percem nem volt az autoval foglalkozni.
szerelés nem volt, pedig nem ártott volna beraknom végre a nyomástartó szelepet a go-pumpa elé.
tök ciki volt, hogy induláskor jól lefulladtam, amikor kitolattam a parkolóból
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 14:54:25 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.05 hétfő, 12:52:42
Viszont halad.
Meg fütöl.
Foleg fustol.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 16:56:34 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.05 hétfő, 14:54:25
Foleg fustol.
Legközelebb segítsen neked a Doszpot vagy a hoffer.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 18:12:04 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.05 hétfő, 16:56:34
Legközelebb segítsen neked a Doszpot vagy a hoffer.
Tovabbra is tartom, hogy nem az elotoltes allitastol fustol. Ami meg a fogyasztast illeti: nekunk most jon a "nyaralas" = tobbezer kilometer. No ott majd lesznek eletszerubb adatok is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 18:26:41 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.05 hétfő, 18:12:04
Tovabbra is tartom, hogy nem az elotoltes allitastol fustol. Ami meg a fogyasztast illeti: nekunk most jon a "nyaralas" = tobbezer kilometer. No ott majd lesznek eletszerubb adatok is.
Előfordulhat. Vigyónak sokat adtam, és kormolt rendesen. egy pici visszavételtől jobb lett. de nem is ment ugy. Szerintem vegyél egy bosch adagolót rá, azzal is füstöl, ha adsz kakaót neki
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
viktorwrz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2009.10.06 kedd, 17:41:43 »
Sziasztok!
Ismét jöttem kérdezni...
Nos most olvastam
eme
olvasmányt, hogy MK3-nál lelehet dugózni az egr-szelepet. MK2-nél is van csak épp a szivósorral egybeépitve ugyi.
Kérdés1: Honnan lehet tudni, hogy ez a szelep elhalálozott-e vagy sem?
Kérdés2: Ha ledugózom akkor azt hogyan tehetem? Ha egy sima lemezdarabot berakok a tömités helyére az elég?
(persze rendesen mindkét oldalon tömitve)
Kérdés3: Nem csinálok-e vele nagy galibát? Csakmert megy 1 gumicső valami elektromos kütyübe onnan...
Előre is köszi a válaszokat
Üdv Viktor
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:08:33 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.06 kedd, 17:41:43
Sziasztok!
Ismét jöttem kérdezni...
Nos most olvastam
eme
olvasmányt, hogy MK3-nál lelehet dugózni az egr-szelepet. MK2-nél is van csak épp a szivósorral egybeépitve ugyi.
Kérdés1: Honnan lehet tudni, hogy ez a szelep elhalálozott-e vagy sem?
Kérdés2: Ha ledugózom akkor azt hogyan tehetem? Ha egy sima lemezdarabot berakok a tömités helyére az elég?
(persze rendesen mindkét oldalon tömitve)
Kérdés3: Nem csinálok-e vele nagy galibát? Csakmert megy 1 gumicső valami elektromos kütyübe onnan...
Előre is köszi a válaszokat
Üdv Viktor
1: Ha nyitott helyzetben all be akkor allandoan dol a kipuff a motorba, de szerintem ez nem jellemzo. Alaphelyzetben a szelepet a rugoja zarva tartja, persze ebben nem bizhatsz, ugyhogy erdemes ledugozni.
2: Ahogy irod, de gyarilag nincs ott tomites.
3: Nem. A gumicsovon jon a vakuum ami nyitja a szelepet. Az elektromos kutyu vezerli, hogy mikor legyen vakuum, azaz mikor engedjen be kipuffgazt. En lehuztam az elektromos kutyu csatlakozojat, ugy jarok. A gumicsovet viszont ne huzd le mert akkor levegot fog szivni a vakuumrendszered a szabad csovegen es az tobbmindennek nem jo.
Naplózva
viktorwrz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:26:09 »
Nagyon köszi a kimeritő válasziadat. Már csak 1 kérdés van hátra.
Mit várhatok ettől az "átalakitástól"?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:32:45 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.06 kedd, 18:26:09
Nagyon köszi a kimeritő válasziadat. Már csak 1 kérdés van hátra.
Mit várhatok ettől az "átalakitástól"?
Ezektől semmit.
Teljesítményfokozó hatása nemsok van.
Gond inkább azzal szokott lenni, amikor az EGR tengelye kopik ki és a töltőlevegőt elengedi mellette. Erre sajnos nincs ócó megoldás, szét kell barkácsolni a szívósort és ledugózni a helyét (Zsombi tud esetleg képet küldeni az első ilyen próbálkozásomról) Ha elég levegő szökött ki (olajnyomokat hagy az egr alatt) akkor némi kevés javulás érezhető.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2009.10.07 szerda, 07:28:35 »
Találtam képet róla.
Ime:
Naplózva
viktorwrz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2009.10.07 szerda, 07:30:21 »
Ez utóbbi hozzászólásod kicsit megijesztett. Ugyanis én már úgy vettem a verdát, hogy olajos volt az EGR alja. Lehet úgy járok vele 1 éve, h elszelel a töltőlevegőm??? No, ha lesz 1 kis időm utánanézek ezeknek...
Már látom magam ahogy flexxel vágom lefele az EGR-t a szivósorról
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2009.10.07 szerda, 07:40:27 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.07 szerda, 07:30:21
Ez utóbbi hozzászólásod kicsit megijesztett. Ugyanis én már úgy vettem a verdát, hogy olajos volt az EGR alja. Lehet úgy járok vele 1 éve, h elszelel a töltőlevegőm??? No, ha lesz 1 kis időm utánanézek ezeknek...
Már látom magam ahogy flexxel vágom lefele az EGR-t a szivósorról
Első körben nézd meg az egr rézcső csatlakozást, Zsombival beleestünk ebbe a hibába, onnan olajosodott neki. Ha az zár rendesen, akkor valóban az EGR tengelye van kikopva.
Naplózva
viktorwrz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2009.10.07 szerda, 08:23:04 »
Ezen már sajna túlvagyok. Tavaly - mint tudod - volt szétszedve párszor
Csak épp akkor nem ez volt a legnagyobb problémám. De most, hogy visszaemléxem, mikor pucoltam a szivósort (benzint öntöttem bele) akkor ott folyt ki az anyag. Szal akkor lehet megvan, h miért olyan lomha a jószág. Mellesleg ez megoldás lehet egy másik problémámra is, hogy 2000-től szürkésen füstöl a járgány.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2009.10.07 szerda, 08:25:58 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.07 szerda, 08:23:04
Ezen már sajna túlvagyok. Tavaly - mint tudod - volt szétszedve párszor
Csak épp akkor nem ez volt a legnagyobb problémám. De most, hogy visszaemléxem, mikor pucoltam a szivósort (benzint öntöttem bele) akkor ott folyt ki az anyag. Szal akkor lehet megvan, h miért olyan lomha a jószág. Mellesleg ez megoldás lehet egy másik problémámra is, hogy 2000-től szürkésen füstöl a járgány.
Emlékszem rá.
Ha esetleg megcsinálod, várnám a fejleményeket a füstöléssel kapcsolatban, volt egy emberke ilyen tünetekkel, de nem tudtunk segíteni neki.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2009.10.07 szerda, 10:54:09 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.07 szerda, 07:30:21
Ez utóbbi hozzászólásod kicsit megijesztett. Ugyanis én már úgy vettem a verdát, hogy olajos volt az EGR alja. Lehet úgy járok vele 1 éve, h elszelel a töltőlevegőm??? No, ha lesz 1 kis időm utánanézek ezeknek...
Már látom magam ahogy flexxel vágom lefele az EGR-t a szivósorról
En is ugy vettem. Es biztos, hogy elszelel valamennyi. Sokat olvastam utana es arra jutottam, hogy:
1. a problema eleg altalanos Mk2-knel
2. sokan nem tulajdonitanak neki nagy jelentoseget
3. komoly beavatkozas nelkul nem orvosolhato a dolog
Annakidejen TaDe dobta be ezt a linket:
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/EGR_Valve_Removal_-_Mk2_Diesel
En most vmi ragasztason vagy forrasztason agyalok, de ugy hogy ne kelljen lebontani hozza az egesz szivosort, de meg nem latom a fenyt az alagut vegen.
Az biztos, hogy turbonak nem tesz jot a lek mert tobbet kell porognie ugyanakkora nyomas eleresehez. A nyomas felepulesehez szukseges idorol es a teljesitmenyrol meg mar ne is beszeljunk.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2009.10.07 szerda, 10:57:32 »
Idézetet írta: avokado - 2009.10.07 szerda, 10:54:09
...
En most vmi ragasztason vagy forrasztason agyalok, de ugy hogy ne kelljen lebontani hozza az egesz szivosort, de meg nem latom a fenyt az alagut vegen.
Az biztos, hogy turbonak nem tesz jot a lek mert tobbet kell porognie ugyanakkora nyomas eleresehez. A nyomas felepulesehez szukseges idorol es a teljesitmenyrol meg mar ne is beszeljunk.
Nem kell befélni a szívósor leszedésétől, gányos kicsit, de kb 2 óra le, meg 2 óra fel.
Naplózva
viktorwrz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 07:04:03 »
Nos első körben lehúztam az emlitett csatit és érdekes dolgot tapasztaltam. Sokkal simábban jár a motor és picit gyorsabban helyreáll a turbonyomás is. Szóval ebből kindulva dugózás lesz a vége....
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.07 szerda, 10:57:32
Nem kell befélni a szívósor leszedésétől, gányos kicsit, de kb 2 óra le, meg 2 óra fel.
Véletlenül nem félórát akartál irni?
Csakmert a múltkor én 2óra alatt kivettem a szivósort meg kicseréltem a turbót és össze is raktam.
Vagy én lennék már ennyire rutinyos???
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.08 csütörtök, 07:32:34 írta viktorwrz
»
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 07:36:58 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.08 csütörtök, 07:04:03
Nos első körben lehúztam az emlitett csatit és érdekes dolgot tapasztaltam. Sokkal simábban jár a motor és picit gyorsabban helyreáll a turbonyomás is. Szóval ebből kindulva dugózás lesz a vége....
Véletlenül nem félórát akartál irni?
Csakmert a múltkor én 2óra alatt kivettem a szivósort meg kicseréltem a turbót és össze is raktam.
Vagy én lennék már ennyire rutinyos???
Lehet, hogy nem jók a szerszámaim, a szívósor pár csavarját takarja a kipusor, én azt is le szoktam venni.
Naplózva
viktorwrz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 07:59:42 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.07 szerda, 08:25:58
Ha esetleg megcsinálod, várnám a fejleményeket a füstöléssel kapcsolatban, volt egy emberke ilyen tünetekkel, de nem tudtunk segíteni neki.
Visszatérve a füstölésre, beszéltem kedvenc adagolósommal és Ő azt mondta, hogy szürke füst az csak az előtöltés rossz beállitása miatt lehet. Ha kevés vagy sok lenne az anyag akkor feketén füstölne. Szóval annak is utánakell néznem hogyan tudom beállitani az előtöltést (esetleg átprogramozni a kompjútert is
)
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 08:09:08 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.08 csütörtök, 07:59:42
Visszatérve a füstölésre, beszéltem kedvenc adagolósommal és Ő azt mondta, hogy szürke füst az csak az előtöltés rossz beállitása miatt lehet. Ha kevés vagy sok lenne az anyag akkor feketén füstölne. Szóval annak is utánakell néznem hogyan tudom beállitani az előtöltést (esetleg átprogramozni a kompjútert is
)
Fülre szoktuk. Van egy pont, ahol az előtöltés állító kerregő alapjáraton elhallgat.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 08:58:46 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.08 csütörtök, 07:04:03
2óra alatt kivettem a szivósort meg kicseréltem a turbót és össze is raktam.
Miért kellett turbót cserélni? Olajos volt?
Naplózva
viktorwrz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 09:12:24 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.08 csütörtök, 08:58:46
Miért kellett turbót cserélni? Olajos volt?
Nem, felrobbant Debrecenből hazafelejövet
Még épphogy hazatudtam jönni vele. Kb. 6liter motorolajat evett meg Albertirsától Gyömrőig... (kb 30km)
Gyakorlatilag több motoroljat evett mint gázolajat
de legalább nem állt be a motor. (megint, mert akkor tutira nem olajat veszek, hanem benzint, h felgyújtsam)
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 09:17:03 »
Idézetet írta: viktorwrz - 2009.10.08 csütörtök, 09:12:24
Nem, felrobbant Debrecenből hazafelejövet
Még épphogy hazatudtam jönni vele. Kb. 6liter motorolajat evett meg Albertirsától Gyömrőig... (kb 30km)
Gyakorlatilag több motoroljat evett mint gázolajat
de legalább nem állt be a motor. (megint, mert akkor tutira nem olajat veszek, hanem benzint, h felgyújtsam)
Bakker.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 15:16:40 »
kezdem azt hinni, hogy ilyen
http://kepfeltoltes.hu/view/090826/SANY0017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090825/K_p037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kézi pumpát nem is lehet kapni. a héten voltam több helyen (unix, birner, pink, láng) és egy helyen volt csak valami gagyi fajta. megköszönném, ha mondanátok egy boltot, ahol érdemes megnéznem.
(már kész az új csöves-bilincses adagoló előtti go rendszerem, de a hajósboltban vett pumpám gyengének tűnik és mindigy össeszívódik
)
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 16:58:28 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.11 vasárnap, 15:16:40
kezdem azt hinni, hogy ilyen
http://kepfeltoltes.hu/view/090826/SANY0017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090825/K_p037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kézi pumpát nem is lehet kapni. a héten voltam több helyen (unix, birner, pink, láng) és egy helyen volt csak valami gagyi fajta. megköszönném, ha mondanátok egy boltot, ahol érdemes megnéznem.
(már kész az új csöves-bilincses adagoló előtti go rendszerem, de a hajósboltban vett pumpám gyengének tűnik és mindigy össeszívódik
)
Tatabányán tudok ilyesmit 5k környékén.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 18:00:41 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.11 vasárnap, 16:58:28
Tatabányán tudok ilyesmit 5k környékén.
azannya
gondoltam, hogy több mint az a gagyi, amit én vettem, de ez irtó soknak tűnik.
pedig gyurci hozzászólása alapján még optimista voltam...
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg447031#msg447031
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 19:13:23 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.10.11 vasárnap, 18:00:41
azannya
gondoltam, hogy több mint az a gagyi, amit én vettem, de ez irtó soknak tűnik.
pedig gyurci hozzászólása alapján még optimista voltam...
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg447031#msg447031
Én csak leírtam, hogy Tatabányán ennyi. Gondolom, a nagy faluban olcsóbb.
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2009.10.13 kedd, 03:52:14 »
Lenne egy hülye kérdésem. Td-hez nem jó a V6 generátora ?
Tudom, hogy a td-é 95A, a V6-é pedig 110A.
Még nem vettem meg hozzá, előbb a véleményeteket kérdezem.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2009.10.13 kedd, 05:21:40 »
Idézetet írta: backerman - 2009.10.13 kedd, 03:52:14
Lenne egy hülye kérdésem. Td-hez nem jó a V6 generátora ?
Tudom, hogy a td-é 95A, a V6-é pedig 110A.
Még nem vettem meg hozzá, előbb a véleményeteket kérdezem.
Nem. nem egyforma a felfogatása sem.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2009.10.16 péntek, 10:13:52 »
Van egykis problémám g géppel! ma éjszaka kint állt az udvaron most reggel kb 2-3 fok lehetett, kimentem beinditottam 7-8 perc után jövök ki h elindulok látom ám hogy kb 10 centis tócsa van a kocsi alatt és csöpög vmi folyamatosan...belenyulok hát echte gázolaj, motorháztető felnyit, és nekem ugy tünik hogy a turbómembránház alól jön a go lecsöpög az alatta lévő vizcsőre, aztán egy klimacsövön keresztül le a földre! kérdésem: volt e valakinek hasonló próblémája??? van ott valami tömités a ház alatt? hogy jön az le a helyéről? bonyolult? a legkirályabb hogy bejöttek a hidegek és nem akarok ilyen időben a motortérben turkálni meg a kocsi alatt fetrengeni, de sajnos a folyás elég erős...ahogy néztem melegen(ugy értem hogy ugye az adagoló környéke is felmelegszik) már egyáltalán nem vagy csak minimálisan ereszt, de 7-8perc hidegjáratás alatt az a 10 centis tócsa az horror...vagy hagyjam a francba és tegyem be a garázsba éjszakára:)(ugyis utálom ezt a kb 5 fok alatti háromhergeres inditást)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2009.10.16 péntek, 10:18:54 »
Idézetet írta: henki - 2009.10.16 péntek, 10:13:52
Van egykis problémám g géppel! ma éjszaka kint állt az udvaron most reggel kb 2-3 fok lehetett, kimentem beinditottam 7-8 perc után jövök ki h elindulok látom ám hogy kb 10 centis tócsa van a kocsi alatt és csöpög vmi folyamatosan...belenyulok hát echte gázolaj, motorháztető felnyit, és nekem ugy tünik hogy a turbómembránház alól jön a go lecsöpög az alatta lévő vizcsőre, aztán egy klimacsövön keresztül le a földre! kérdésem: volt e valakinek hasonló próblémája??? van ott valami tömités a ház alatt? hogy jön az le a helyéről? bonyolult? a legkirályabb hogy bejöttek a hidegek és nem akarok ilyen időben a motortérben turkálni meg a kocsi alatt fetrengeni, de sajnos a folyás elég erős...ahogy néztem melegen(ugy értem hogy ugye az adagoló környéke is felmelegszik) már egyáltalán nem vagy csak minimálisan ereszt, de 7-8perc hidegjáratás alatt az a 10 centis tócsa az horror...vagy hagyjam a francba és tegyem be a garázsba éjszakára:)(ugyis utálom ezt a kb 5 fok alatti háromhergeres inditást)
Az egész membrán menetes, ha a takarót levetted a tetejéről ( a kontraanya tartja) vízpumpafogóval simán tekersz rajt befelé kicsit.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2009.10.16 péntek, 10:33:34 »
az a kontraanya tartja a fedelét amivel lekontrázom a kis imbuszcsavart ha állitgatom??? tehát ha azt kitekerem akkor a beállitásom is vizslát, mert azt nekem csak aláfeküdve lahat a szük hely miatt
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2009.10.16 péntek, 14:37:41 »
na aláfeküdtem a kupak lejött talán a beállitás sem mászott el viszont húzni naná hogy nem tudtam rajta tulajdonképpen nincs az a szerszám ami elférne, csőfogóval próbálkoztam de egyszerüen tul közel van a hűtő ki kellene vennem ha valamit is akarnék arrafele, ugyhogy kupak szépen visza rohadjálmeg folyassál cimszóval, amugy melegen egyáltalán nem fojat éjszaka meg garázsban lesz azt kész...sajna nemtudok mitcsinálni,de köszi a segitséget!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2009.10.16 péntek, 14:41:52 »
Idézetet írta: henki - 2009.10.16 péntek, 14:37:41
na aláfeküdtem a kupak lejött talán a beállitás sem mászott el viszont húzni naná hogy nem tudtam rajta tulajdonképpen nincs az a szerszám ami elférne, csőfogóval próbálkoztam de egyszerüen tul közel van a hűtő ki kellene vennem ha valamit is akarnék arrafele, ugyhogy kupak szépen visza rohadjálmeg folyassál cimszóval, amugy melegen egyáltalán nem fojat éjszaka meg garázsban lesz azt kész...sajna nemtudok mitcsinálni,de köszi a segitséget!
Szívesen. Végy egy jó Mondeot, annál hozzá lehet férni.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ