Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:04:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1557913 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:31:47 »

4000Ft környéke egy új, 20 perc alatt ki van cserézve.  wave
Folyamatosan nyitott termosztol nem lesz hengerfejes, csak többet eszik meg kicsit jobban kopnak a hengerek.
Akkor jól át..szta a szerelő. gun
88 vagy a 92 fokos a jobb? Mi a különbség a kettő között?
Gyárit vagy után gyártottat?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.28 szombat, 14:35:02 írta swatch » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:38:13 »

Akkor jól át..szta a szerelő. gun
88 vagy a 92 fokos a jobb? Mi a különbség a kettő között?
Gyárit vagy után gyártottat?
Sajnos már egyszfh mindegyik. Vegyél Gates-t, Fusim esküszik rá. 92°C-os legyen, melegebbre fog melegedni.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:49:10 »

Sajnos már egyszfh mindegyik. Vegyél Gates-t, Fusim esküszik rá. 92°C-os legyen, melegebbre fog melegedni.


A Gates 88 as is jó! létezik 92C os is de az nagyon drágaszágos és még nem is láttam
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2009.11.28 szombat, 20:10:07 »

A Gates 88 as is jó! létezik 92C os is de az nagyon drágaszágos és még nem is láttam
De mi a különbség  a 88-as és a 92-es között? Huh?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2009.11.28 szombat, 20:20:23 »

De mi a különbség  a 88-as és a 92-es között? Huh?
Más a rugó benne vagy a viasztöltet más összetételű.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2009.11.28 szombat, 21:02:07 »

Más a rugó benne vagy a viasztöltet más összetételű.
Rosszul kérdeztem.  falbav
Miben jobb a 92 fokos 88-asnál?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2009.11.28 szombat, 22:55:06 »

Rosszul kérdeztem.  falbav
Miben jobb a 92 fokos 88-asnál?

4 fokkal magasabban tartja a hűtővíz hőmérsékletét, erősebb lesz a fűtésed...  wave
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:01:47 »

Kösz a tipp TáDé tekertem egy felet kifele a turbómembrán állitócsavarján   és most szárnyal a gép eddig ahol 3-as ba vánszorgott felfele most 4 be repül.
Az EGR elekt csatiját hagyhatom lehuzva folyamatosan?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:03:27 »

Kösz a tipp TáDé tekertem egy felet kifele a turbómembrán állitócsavarján   és most szárnyal a gép eddig ahol 3-as ba vánszorgott felfele most 4 be repül.
Az EGR elekt csatiját hagyhatom lehuzva folyamatosan?
Hagyhatod...  wave
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 12:10:37 »

Köszi integet2
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 17:57:45 »

Kösz a tipp TáDé tekertem egy felet kifele a turbómembrán állitócsavarján   és most szárnyal a gép eddig ahol 3-as ba vánszorgott felfele most 4 be repül.
Az EGR elekt csatiját hagyhatom lehuzva folyamatosan?

Írnál az állítás utáni fordulat/turbónyomás-ról?
Nekem ugyan MK1-em van, de KB. ugyanez a tünet: 2000 alatt reumás csiga, ha tolnám gyorsabb lenne. 2200 fölött + megugrik mint állat, váltásnál megint elmegy a turbónyomás (gondolom, mert nyomásmérőt nem tettem bele, 7-10K-t sokallok érte + nem is tom hova tenném a műszert) és komoly másodpercek telnek el mire elkezd húzni.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.29 vasárnap, 18:31:00 írta Dadman » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 19:27:04 »

Írnál az állítás utáni fordulat/turbónyomás-ról?
Nekem ugyan MK1-em van, de KB. ugyanez a tünet: 2000 alatt reumás csiga, ha tolnám gyorsabb lenne. 2200 fölött + megugrik mint állat, váltásnál megint elmegy a turbónyomás (gondolom, mert nyomásmérőt nem tettem bele, 7-10K-t sokallok érte + nem is tom hova tenném a műszert) és komoly másodpercek telnek el mire elkezd húzni.
Festo boltban 3-4k egy mutatós kütyü, igaz nincs éjszakára háttérvilágítás, cserébe pontos, mint az atomóra...  wave
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 08:26:23 »

A Gates 88 as is jó! létezik 92C os is de az nagyon drágaszágos és még nem is láttam
Gates termosztátot nem találtam. szomoru1 A gyári szerintetek jó lenne? Huh?
Köszi integet2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 08:32:08 »

Gates termosztátot nem találtam. szomoru1 A gyári szerintetek jó lenne? Huh?
Köszi integet2
Gates-t Birnerben vagy Bárdiban tudsz venni, vegyél gyárit, ha azt tudsz.  vigyor3
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 08:42:54 »

Gates-t Birnerben vagy Bárdiban tudsz venni, vegyél gyárit, ha azt tudsz.  vigyor3
Há má hogy ne tudnék eplus2
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 14:48:46 »

1750-nél mozdul meg turbonyomásmérő mutatója 2000-nél 0.2      2200-nél 0.4    2500-nél 0.8 bár  ezt úgy értem el EGR elekt csati lehuzva Wastagate-re akasztottam egy rugót ez 0.2 bar-t javított a max   nyomáson(avokádó cikje 2009.11.03 a turbónyomas emelésről)és állitottam a T membránnál felet kifele de még igy sem füstöl
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 17:12:13 »

1750-nél mozdul meg turbonyomásmérő mutatója 2000-nél 0.2      2200-nél 0.4    2500-nél 0.8 bár  ezt úgy értem el EGR elekt csati lehuzva Wastagate-re akasztottam egy rugót ez 0.2 bar-t javított a max   nyomáson(avokádó cikje 2009.11.03 a turbónyomas emelésről)és állitottam a T membránnál felet kifele de még igy sem füstöl

Es milyen korulmenyek kozott szulettek az ertekek? Sik terepen vagy emelkedon, melyik fokozatban mertel?
Ezekbol az adatokbol maximum annyi derul ki, hogy a turbod tud 0.8 bart tolni. Ez pedig egyaltalan nem rossz.
Ha mar belekezdtel, akkor szerintem bizonyosodj meg rola, hogy a turbotol a hengerfejig sehol nem szokik el a levegod.
Nem erdemes kovetkezteteseket levonni az adatok alapjan, amig a tomitetlensegnek meg a gyanujat is ki nem zarod. wave
Ha pedig nem fustol a verda akkor levegod mindenkeppen van eleg... egyelore Wink
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 18:54:38 »

Mértem sík uton is meg hegymenetben is az értékek közel azonosak csak hegyre fel vagy nagyobb sebességi fokozatban kicsit lassabb a felépülés.
Az EGR kicsit olajos ott lehet hogy szökik valamicske
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 19:48:46 »

Kösz a tipp TáDé tekertem egy felet kifele a turbómembrán állitócsavarján   és most szárnyal a gép eddig ahol 3-as ba vánszorgott felfele most 4 be repül.
Az EGR elekt csatiját hagyhatom lehuzva folyamatosan?

Mennyit változott a fogyasztásod?
EGR elektromos csatija lehúzva mit produkál?

Kicsit lemaradtam  szomoru1
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 19:51:52 »

Mennyit változott a fogyasztásod?
EGR elektromos csatija lehúzva mit produkál?

Kicsit lemaradtam  szomoru1
Amíg kisgázon nem füstöl, a fogyi nem változik, max javul. Jobb erőben van a gép, kevésbé forgatod a halálba.
Ha lehúzod az EGR csatiját, mintha a vákumcsövet lehúztad volna az EGR-ről, akkor számít igazán, ha sokat dugózol vagy melegítesz, EGR csak alapjáraton és részterhelésnél enged át.
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:08:02 »

Amíg kisgázon nem füstöl, a fogyi nem változik, max javul. Jobb erőben van a gép, kevésbé forgatod a halálba.
Ha lehúzod az EGR csatiját, mintha a vákumcsövet lehúztad volna az EGR-ről, akkor számít igazán, ha sokat dugózol vagy melegítesz, EGR csak alapjáraton és részterhelésnél enged át.

Ez az EGR-es magyarázat nem nagyon jutott el az agyamig Smiley
Olyan, mintha le lenne dugózva vagy annál jobb/rosszabb/más?

Most van az autóban - elvileg - 178.500 km. 180.000 km-nél ajánlott a vezérléscsere. Ezt mennyivel léphetem túl (mondjuk, ha december közepén meglesz a 180k, de csak januárban viszem el cserére, akkor az még nem gáz, ugye)?
Kíméli a vezműszíjjat, ha nem pörgetem a motort (2000 prm-nél váltok és max 2500 rpm-ig hagyom menni 5-ösbe, de ott is általában 2000-ig megy csak)?
Abban sem vagyok biztos, hogy az előző csere megvolt-e (igaz, akkor már szét kellett volna szakadnia, gondolom).  szomoru1

Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:13:52 »

Ez az EGR-es magyarázat nem nagyon jutott el az agyamig Smiley
Olyan, mintha le lenne dugózva vagy annál jobb/rosszabb/más?

Most van az autóban - elvileg - 178.500 km. 180.000 km-nél ajánlott a vezérléscsere. Ezt mennyivel léphetem túl (mondjuk, ha december közepén meglesz a 180k, de csak januárban viszem el cserére, akkor az még nem gáz, ugye)?
Kíméli a vezműszíjjat, ha nem pörgetem a motort (2000 prm-nél váltok és max 2500 rpm-ig hagyom menni 5-ösbe, de ott is általában 2000-ig megy csak)?
Abban sem vagyok biztos, hogy az előző csere megvolt-e (igaz, akkor már szét kellett volna szakadnia, gondolom).  szomoru1


Pont olyan, én volt, hogy 20ezerrel, nem gáz, nem, igen
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:28:59 »

Pont olyan, én volt, hogy 20ezerrel, nem gáz, nem, igen

Köszönöm!  worship
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:35:59 »

Festo boltban 3-4k egy mutatós kütyü, igaz nincs éjszakára háttérvilágítás, cserébe pontos, mint az atomóra...  wave
Hol is árulnak ilyen kütyüt?
Bár, hogy hova is szereljem azt még mindig nem találtam ki.
Más: a klímakompressorból szivárog valami olajszerü cucc. Mennyire parázzak?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.30 hétfő, 20:49:33 írta Dadman » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:48:36 »

Hol is árulnak ilyen kütyüt?
Bár, hogy hova is szereljem azt még mindig nem találtam ki.
Aprópénztartót kell átalakítani picit.
Pneumatikus alkatrészekkel biznyiszelő boltokat keress..
***
ILYET 2 vagy 1,5 barosat.  wave
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:53:21 »

Aprópénztartót kell átalakítani picit.
Pneumatikus alkatrészekkel biznyiszelő boltokat keress..
***
ILYET 2 vagy 1,5 barosat.  wave
Oda nem fér ( Ghia )  falbav
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:59:04 »

Oda nem fér ( Ghia )  falbav
Vágd ki az AWS-t, nem jó az semmire...  eplus2
További ajánlatunk a szélvédő bal alsó sarkához közeli placc...  wave
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2009.12.01 kedd, 13:49:15 »

vezérműszij cseréhez:én Győrbe vettem az autót a Fordnál 3 évesen végig szervizelt és ők 104 ezernél cserélték most fogok cserélni mert  már 220 ezer van benne
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2009.12.01 kedd, 19:44:27 »

Bátor vagy.
Már sok felől hallottam, hogy szereti a dizli szaggatni a szíjat. Nyugodtabban aludnék, ha ki lenne cserélve (pláne, hogy nem tudom, hogy mikor volt az előző csere -> lehet, hogy ebben a szíjban is benne van már a 120e km).
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2009.12.01 kedd, 20:40:04 »

Bátor vagy.
Már sok felől hallottam, hogy szereti a dizli szaggatni a szíjat. Nyugodtabban aludnék, ha ki lenne cserélve (pláne, hogy nem tudom, hogy mikor volt az előző csere -> lehet, hogy ebben a szíjban is benne van már a 120e km).

45e max. 50e kilométerenként szoktam cseréltetni a vezérszíjat a Ford 1.8D motorokon. Lehet ,hogy én meg be..ari vagyok?
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.01 kedd, 20:41:42 írta gyurci » Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2009.12.01 kedd, 22:13:55 »

Ido hianyaban a muvelet elnapolva. Angry

Ha valaki vegleg fel akarja szamolni a szelelo, olajos EGR-jet a szivosor lebontasa nelkul, vagy csak szimplan kivancsi hogy nez ki belulrol az emlitett alkatresz, nezzen ra erre:
https://docs.google.com/uc?export=download&id=0B7kWoQUQfE0PMzk2MWZkODktODk3ZS00MDY0LTg1OGYtNDljZjY4MzU5Njll

A leirast pusztan gondolatinditonak szantam azoknak, akikben mar megszuletett az elhatarozas az atalakitasra. Senkit sem akarok felelotlen barbarkodasra biztatni! ejnye1
Sok megoldas letezik a szivargas megszuntetesere, remelem az enyem tartosnak bizonyul majd. Esetleges karokert felelosseget tovabbra sem vallalok, de kerdesekre szivesen valaszolok! wave
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2009.12.01 kedd, 23:13:58 »

45e max. 50e kilométerenként szoktam cseréltetni a vezérszíjat a Ford 1.8D motorokon. Lehet ,hogy én meg be..ari vagyok?

Azt hiszem inkább legyél be*ari és fizess kicsit sűrűbben, mint egy új motor...
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2009.12.02 szerda, 19:29:57 »

Na megvolt a termosztát csere. nyes Köszönet a témában tanácsokért!! worship
Tapasztalatok:
Hamarabb melegszik a motor és fűtés valami csoda. laugh
Én marha meg azt hittem, hogy  jól fűt a kocsi. falbav Most meg kiakaszthatom a mobilszauna táblát. hehe hehe
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2009.12.05 szombat, 18:30:54 »

Én is cseréltem termosztátot sajna nekem nem igen melegszik így se igaz nekem 88fokos van lehet nem ez kellett volna bele!!!
Vagy valami más lehet az ok??Városi közlekedésben alig melegszik fel.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2009.12.05 szombat, 20:14:48 »

Városi közlekedésben alig melegszik fel.
Én is inkább városban használom, de teljesen jól melegszik(most már eplus2).
A lényeg, hogy dolgozik-e a termosztát.
Ha igen és csak a mutató alapján mondod, hogy nem melegszik akkor inkább vízhőfok jeladóra gyanakodnék. fejvakaras
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 08:18:41 »

Én is inkább városban használom, de teljesen jól melegszik(most már eplus2).
A lényeg, hogy dolgozik-e a termosztát.
Ha igen és csak a mutató alapján mondod, hogy nem melegszik akkor inkább vízhőfok jeladóra gyanakodnék. fejvakaras

Erre én is gondoltam ha viszont a vízhőfok jeladó lenne rossz attól még fújná a meleg levegőt,de sajna nem így van.
A másik a mérőm pont azt mutatja hogy már tök jó meleg a víz és mégse a meleg levegőt fújja.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.07 hétfő, 08:20:33 írta Goa » Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:15:55 »

Erre én is gondoltam ha viszont a vízhőfok jeladó lenne rossz attól még fújná a meleg levegőt,de sajna nem így van.
A másik a mérőm pont azt mutatja hogy már tök jó meleg a víz és mégse a meleg levegőt fújja.
Akkor termosztátot próbáld meg leellenőrizni!( hátha mégis az a hunyó  Undecided)
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2009.12.09 szerda, 00:20:08 »

Szerintetek miért lehet az, hogy hidegen, indítás után 500-600 körül van a fordulatszám, majd kicsit később (gondolom elkezd bemelegedni) felmászik 750-re?
Lehet ebből baj? Csak 1-2 napja csinálja...
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2009.12.09 szerda, 08:16:26 »

Szerintetek miért lehet az, hogy hidegen, indítás után 500-600 körül van a fordulatszám, majd kicsit később (gondolom elkezd bemelegedni) felmászik 750-re?
Lehet ebből baj? Csak 1-2 napja csinálja...

Ha jaro motornal huzol egy gazfroccsot az adagolon a gazkarral, akkor a kisgazkarnak (dusitokar) is mozdulnia kell szepen. En ezt ellenoriznem elso korben. Lehet, hogy haldoklik az elektromotor az akksi alatt, ami a dusitokar bovdenjet huzkodja. Hideginditas nem lett nehezebb? Nem ejti vissza a fordulatot elindulasnal illetve valtasok kozott?
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2009.12.09 szerda, 08:29:20 »

Ha jaro motornal huzol egy gazfroccsot az adagolon a gazkarral, akkor a kisgazkarnak (dusitokar) is mozdulnia kell szepen. En ezt ellenoriznem elso korben. Lehet, hogy haldoklik az elektromotor az akksi alatt, ami a dusitokar bovdenjet huzkodja. Hideginditas nem lett nehezebb? Nem ejti vissza a fordulatot elindulasnal illetve valtasok kozott?

Indítás: nem érzem nehézkesebbnek. Olyan 4-6 mp indítózás alatt beindul, 1* izzítok. Ez elvileg normális, plána, hogy éjszaka már 0 alatt van mifelénk.
Teljesítmény: pont olyan, mint eddig, indulás után is. Nyilván hidegen még kicsit reumás, de "gyorsan" melegszik annyit, hogy minden OK legyen. Váltások között nem esik jobban a mutató, mint eddig.

Ezért is érdekes, mert semmi más jele nincs hibának, csak ez az alacsonyabb alapjárat, ami idővel el is múlik...
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2009.12.09 szerda, 08:48:59 »

Indítás: nem érzem nehézkesebbnek. Olyan 4-6 mp indítózás alatt beindul, 1* izzítok. Ez elvileg normális, plána, hogy éjszaka már 0 alatt van mifelénk.
Teljesítmény: pont olyan, mint eddig, indulás után is. Nyilván hidegen még kicsit reumás, de "gyorsan" melegszik annyit, hogy minden OK legyen. Váltások között nem esik jobban a mutató, mint eddig.

Ezért is érdekes, mert semmi más jele nincs hibának, csak ez az alacsonyabb alapjárat, ami idővel el is múlik...

Ha az a dusitomotor egeszseges, akkor valtasok kozott egyaltalan nem esik a fordulat, ugyanis terheles hatasara egybol rahuz a dusitora. Nekem is beteg per pillanat es ha pl allo helyzetbol gazpedal nelkul indulok akkor leejti a fordulatot 500-ra, aztan visszahuzza magat. Normal esetben ez ugy nez ki, hogy raengeded a kuplungot es egybol lodul az auto es emelkedik a fordulat majdnem 1000-ig.
Az 4-6 mp inditozas sem egeszseges szerintem. Hideg motornal inditasakor nezd meg hogy behuzza-e a dusitokart az elektromotor, nagyon sokat szamit! wave
Ja es ha hidegen reumas, az nekem megint csak azt sugallja, hogy nem dolgozik rendesen a dusitod. beka3
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2009.12.09 szerda, 09:00:01 »

Ha az a dusitomotor egeszseges, akkor valtasok kozott egyaltalan nem esik a fordulat, ugyanis terheles hatasara egybol rahuz a dusitora. Nekem is beteg per pillanat es ha pl allo helyzetbol gazpedal nelkul indulok akkor leejti a fordulatot 500-ra, aztan visszahuzza magat. Normal esetben ez ugy nez ki, hogy raengeded a kuplungot es egybol lodul az auto es emelkedik a fordulat majdnem 1000-ig.
Az 4-6 mp inditozas sem egeszseges szerintem. Hideg motornal inditasakor nezd meg hogy behuzza-e a dusitokart az elektromotor, nagyon sokat szamit! wave
Ja es ha hidegen reumas, az nekem megint csak azt sugallja, hogy nem dolgozik rendesen a dusitod. beka3

Ezek nem jó hírek Sad
Ma megnézegetem...

Köszi!
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #442 Dátum: 2009.12.09 szerda, 10:32:58 »

egyértelmüen dusito! a 4-5 mp es öninditozás meg rohadt sok, főleg 0-ban! ha mindened jó(dusitó+aksi+öninditó+gyertyák meg előtöltés) rendben vannak 2-3 főtengelyfordulatra annak indulni kell.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2009.12.09 szerda, 10:43:11 »

Ezek nem jó hírek Sad
Ma megnézegetem...

Köszi!

Azt is probald ki, hogy amikor 500-600 az alapjaratod, nyomsz neki egy-ket gazfroccsot, hatha magahoz ter. Ez olyankor segithet, ha csak "kicsit" halott a dusitomotor. pias
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2009.12.09 szerda, 11:08:33 »

Azt is probald ki, hogy amikor 500-600 az alapjaratod, nyomsz neki egy-ket gazfroccsot, hatha magahoz ter. Ez olyankor segithet, ha csak "kicsit" halott a dusitomotor. pias

Kipróbáltam amiket mondtál. Ha alapjáraton felengedem a kuplungot, akkor valóban lefelé esik és onnan húzza vissza 7-800 körülire.

Mit lehet kezdeni a dúsítóval?
Mennyibe fáj a javítás/csere?
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2009.12.09 szerda, 11:22:19 »

Kipróbáltam amiket mondtál. Ha alapjáraton felengedem a kuplungot, akkor valóban lefelé esik és onnan húzza vissza 7-800 körülire.

Mit lehet kezdeni a dúsítóval?
Mennyibe fáj a javítás/csere?

Az uj alkatresz 32 matyaskiraly Kromaksz-nal es 31 Nagyauto-eknal. Cserelni, beallitani egyszeru es kb 15 perc. Finish kodja: 1050430
http://www.cromax.hu/?katid=35403539&termek_al_id=16685&katnev=El%F5t%F6lt%E9s%20%E1ll%EDt%F3%20motor

Javitasrol ezt kell tudni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg102164#msg102164

Meg egy az osidokbol, itt olcsobbat irtak az alkatreszre:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg15317#msg15317
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2009.12.09 szerda, 11:39:17 »

Az uj alkatresz 32 matyaskiraly Kromaksz-nal es 31 Nagyauto-eknal. Cserelni, beallitani egyszeru es kb 15 perc. Finish kodja: 1050430
http://www.cromax.hu/?katid=35403539&termek_al_id=16685&katnev=El%F5t%F6lt%E9s%20%E1ll%EDt%F3%20motor

Javitasrol ezt kell tudni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg102164#msg102164

Meg egy az osidokbol, itt olcsobbat irtak az alkatreszre:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg15317#msg15317

Szuper! Milyen jó, hogy most állok vezérléscsere előtt is... Sad
Mi van, ha még egy darabig így járok vele? Most erre nincs 30+ mátyáskirályom Sad
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2009.12.09 szerda, 11:55:08 »

Szuper! Milyen jó, hogy most állok vezérléscsere előtt is... Sad
Mi van, ha még egy darabig így járok vele? Most erre nincs 30+ mátyáskirályom Sad

Semmi. Majd ha jonnek a nagy fagyok, lehet hogy lesznek inditasi gondjaid emiatt. De akkor majd egy segito behuzza a kisgazkart neked inditasnal. eplus2
Meg egy kicsit jobban kell figyelni a gazpedalra, ha nem akarod, hogy allandoan leejtse a fordulatot.
En is igy jarok az enyemmel jo ideje, habar inditasi gondjaim nincsenek. duhos2
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #448 Dátum: 2009.12.09 szerda, 12:05:38 »

Indítás: nem érzem nehézkesebbnek. Olyan 4-6 mp indítózás alatt beindul, 1* izzítok. Ez elvileg normális, plána, hogy éjszaka már 0 alatt van mifelénk.
Teljesítmény: pont olyan, mint eddig, indulás után is. Nyilván hidegen még kicsit reumás, de "gyorsan" melegszik annyit, hogy minden OK legyen. Váltások között nem esik jobban a mutató, mint eddig.
Ezért is érdekes, mert semmi más jele nincs hibának, csak ez az alacsonyabb alapjárat, ami idővel el is múlik...

a hosszú indítózásra:
indítás előtt esetleg izzíts 2-szer. igaz ez dupla annyira szívja le az akksit, de ha utána gyorsabban elkapja, akkor kíméled az önindítót és így visszajön a plusz energia.
esetleg henki javaslatait is ellenőrizheted: előtöltés, gyertyák. azok is nehezítik az indítást, ha nincs minden rendben.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2009.12.09 szerda, 12:23:28 »

Az izzítógyertyák kb. 1-1,5 hónaposak, mind a négyet cseréltem Bosch Durathermre.
Előtöltést nem tudom...
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.