Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:07:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560342 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2009.11.28 szombat, 14:31:47 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.28 szombat, 14:11:47
4000Ft környéke egy új, 20 perc alatt ki van cserézve.
Folyamatosan nyitott termosztol nem lesz hengerfejes, csak többet eszik meg kicsit jobban kopnak a hengerek.
Akkor jól át..szta a szerelő.
88 vagy a 92 fokos a jobb? Mi a különbség a kettő között?
Gyárit vagy után gyártottat?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.28 szombat, 14:35:02 írta swatch
»
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2009.11.28 szombat, 14:38:13 »
Idézetet írta: swatch - 2009.11.28 szombat, 14:31:47
Akkor jól át..szta a szerelő.
88 vagy a 92 fokos a jobb? Mi a különbség a kettő között?
Gyárit vagy után gyártottat?
Sajnos már egyszfh mindegyik. Vegyél Gates-t, Fusim esküszik rá. 92°C-os legyen, melegebbre fog melegedni.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2009.11.28 szombat, 14:49:10 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.28 szombat, 14:38:13
Sajnos már egyszfh mindegyik. Vegyél Gates-t, Fusim esküszik rá. 92°C-os legyen, melegebbre fog melegedni.
A Gates 88 as is jó! létezik 92C os is de az nagyon drágaszágos és még nem is láttam
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2009.11.28 szombat, 20:10:07 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.28 szombat, 14:49:10
A Gates 88 as is jó! létezik 92C os is de az nagyon drágaszágos és még nem is láttam
De mi a különbség a 88-as és a 92-es között?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2009.11.28 szombat, 20:20:23 »
Idézetet írta: swatch - 2009.11.28 szombat, 20:10:07
De mi a különbség a 88-as és a 92-es között?
Más a rugó benne vagy a viasztöltet más összetételű.
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2009.11.28 szombat, 21:02:07 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.28 szombat, 20:20:23
Más a rugó benne vagy a viasztöltet más összetételű.
Rosszul kérdeztem.
Miben jobb a 92 fokos 88-asnál?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2009.11.28 szombat, 22:55:06 »
Idézetet írta: swatch - 2009.11.28 szombat, 21:02:07
Rosszul kérdeztem.
Miben jobb a 92 fokos 88-asnál?
4 fokkal magasabban tartja a hűtővíz hőmérsékletét, erősebb lesz a fűtésed...
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 12:01:47 »
Kösz a tipp TáDé tekertem egy felet kifele a turbómembrán állitócsavarján és most szárnyal a gép eddig ahol 3-as ba vánszorgott felfele most 4 be repül.
Az EGR elekt csatiját hagyhatom lehuzva folyamatosan?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 12:03:27 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.11.29 vasárnap, 12:01:47
Kösz a tipp TáDé tekertem egy felet kifele a turbómembrán állitócsavarján és most szárnyal a gép eddig ahol 3-as ba vánszorgott felfele most 4 be repül.
Az EGR elekt csatiját hagyhatom lehuzva folyamatosan?
Hagyhatod...
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 12:10:37 »
Köszi
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 17:57:45 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.11.29 vasárnap, 12:01:47
Kösz a tipp TáDé tekertem egy felet kifele a turbómembrán állitócsavarján és most szárnyal a gép eddig ahol 3-as ba vánszorgott felfele most 4 be repül.
Az EGR elekt csatiját hagyhatom lehuzva folyamatosan?
Írnál az állítás utáni fordulat/turbónyomás-ról?
Nekem ugyan MK1-em van, de KB. ugyanez a tünet: 2000 alatt reumás csiga, ha tolnám gyorsabb lenne. 2200 fölött + megugrik mint állat, váltásnál megint elmegy a turbónyomás (gondolom, mert nyomásmérőt nem tettem bele, 7-10K-t sokallok érte + nem is tom hova tenném a műszert) és komoly másodpercek telnek el mire elkezd húzni.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.29 vasárnap, 18:31:00 írta Dadman
»
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 19:27:04 »
Idézetet írta: Dadman - 2009.11.29 vasárnap, 17:57:45
Írnál az állítás utáni fordulat/turbónyomás-ról?
Nekem ugyan MK1-em van, de KB. ugyanez a tünet: 2000 alatt reumás csiga, ha tolnám gyorsabb lenne. 2200 fölött + megugrik mint állat, váltásnál megint elmegy a turbónyomás (gondolom, mert nyomásmérőt nem tettem bele, 7-10K-t sokallok érte + nem is tom hova tenném a műszert) és komoly másodpercek telnek el mire elkezd húzni.
Festo boltban 3-4k egy mutatós kütyü, igaz nincs éjszakára háttérvilágítás, cserébe pontos, mint az atomóra...
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 08:26:23 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.28 szombat, 14:49:10
A Gates 88 as is jó! létezik 92C os is de az nagyon drágaszágos és még nem is láttam
Gates termosztátot nem találtam.
A gyári szerintetek jó lenne?
Köszi
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 08:32:08 »
Idézetet írta: swatch - 2009.11.30 hétfő, 08:26:23
Gates termosztátot nem találtam.
A gyári szerintetek jó lenne?
Köszi
Gates-t Birnerben vagy Bárdiban tudsz venni, vegyél gyárit, ha azt tudsz.
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 08:42:54 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.30 hétfő, 08:32:08
Gates-t Birnerben vagy Bárdiban tudsz venni, vegyél gyárit, ha azt tudsz.
Há má hogy ne tudnék
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 14:48:46 »
1750-nél mozdul meg turbonyomásmérő mutatója 2000-nél 0.2 2200-nél 0.4 2500-nél 0.8 bár ezt úgy értem el EGR elekt csati lehuzva Wastagate-re akasztottam egy rugót ez 0.2 bar-t javított a max nyomáson(avokádó cikje 2009.11.03 a turbónyomas emelésről)és állitottam a T membránnál felet kifele de még igy sem füstöl
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 17:12:13 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.11.30 hétfő, 14:48:46
1750-nél mozdul meg turbonyomásmérő mutatója 2000-nél 0.2 2200-nél 0.4 2500-nél 0.8 bár ezt úgy értem el EGR elekt csati lehuzva Wastagate-re akasztottam egy rugót ez 0.2 bar-t javított a max nyomáson(avokádó cikje 2009.11.03 a turbónyomas emelésről)és állitottam a T membránnál felet kifele de még igy sem füstöl
Es milyen korulmenyek kozott szulettek az ertekek? Sik terepen vagy emelkedon, melyik fokozatban mertel?
Ezekbol az adatokbol maximum annyi derul ki, hogy a turbod tud 0.8 bart tolni. Ez pedig egyaltalan nem rossz.
Ha mar belekezdtel, akkor szerintem bizonyosodj meg rola, hogy a turbotol a hengerfejig sehol nem szokik el a levegod.
Nem erdemes kovetkezteteseket levonni az adatok alapjan, amig a tomitetlensegnek meg a gyanujat is ki nem zarod.
Ha pedig nem fustol a verda akkor levegod mindenkeppen van eleg... egyelore
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 18:54:38 »
Mértem sík uton is meg hegymenetben is az értékek közel azonosak csak hegyre fel vagy nagyobb sebességi fokozatban kicsit lassabb a felépülés.
Az EGR kicsit olajos ott lehet hogy szökik valamicske
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 19:48:46 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.11.29 vasárnap, 12:01:47
Kösz a tipp TáDé tekertem egy felet kifele a turbómembrán állitócsavarján és most szárnyal a gép eddig ahol 3-as ba vánszorgott felfele most 4 be repül.
Az EGR elekt csatiját hagyhatom lehuzva folyamatosan?
Mennyit változott a fogyasztásod?
EGR elektromos csatija lehúzva mit produkál?
Kicsit lemaradtam
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 19:51:52 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.11.30 hétfő, 19:48:46
Mennyit változott a fogyasztásod?
EGR elektromos csatija lehúzva mit produkál?
Kicsit lemaradtam
Amíg kisgázon nem füstöl, a fogyi nem változik, max javul. Jobb erőben van a gép, kevésbé forgatod a halálba.
Ha lehúzod az EGR csatiját, mintha a vákumcsövet lehúztad volna az EGR-ről, akkor számít igazán, ha sokat dugózol vagy melegítesz, EGR csak alapjáraton és részterhelésnél enged át.
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 20:08:02 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.30 hétfő, 19:51:52
Amíg kisgázon nem füstöl, a fogyi nem változik, max javul. Jobb erőben van a gép, kevésbé forgatod a halálba.
Ha lehúzod az EGR csatiját, mintha a vákumcsövet lehúztad volna az EGR-ről, akkor számít igazán, ha sokat dugózol vagy melegítesz, EGR csak alapjáraton és részterhelésnél enged át.
Ez az EGR-es magyarázat nem nagyon jutott el az agyamig
Olyan, mintha le lenne dugózva vagy annál jobb/rosszabb/más?
Most van az autóban - elvileg - 178.500 km. 180.000 km-nél ajánlott a vezérléscsere. Ezt mennyivel léphetem túl (mondjuk, ha december közepén meglesz a 180k, de csak januárban viszem el cserére, akkor az még nem gáz, ugye)?
Kíméli a vezműszíjjat, ha nem pörgetem a motort (2000 prm-nél váltok és max 2500 rpm-ig hagyom menni 5-ösbe, de ott is általában 2000-ig megy csak)?
Abban sem vagyok biztos, hogy az előző csere megvolt-e (igaz, akkor már szét kellett volna szakadnia, gondolom).
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 20:13:52 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.11.30 hétfő, 20:08:02
Ez az EGR-es magyarázat nem nagyon jutott el az agyamig
Olyan, mintha le lenne dugózva vagy annál jobb/rosszabb/más?
Most van az autóban - elvileg - 178.500 km. 180.000 km-nél ajánlott a vezérléscsere. Ezt mennyivel léphetem túl (mondjuk, ha december közepén meglesz a 180k, de csak januárban viszem el cserére, akkor az még nem gáz, ugye)?
Kíméli a vezműszíjjat, ha nem pörgetem a motort (2000 prm-nél váltok és max 2500 rpm-ig hagyom menni 5-ösbe, de ott is általában 2000-ig megy csak)?
Abban sem vagyok biztos, hogy az előző csere megvolt-e (igaz, akkor már szét kellett volna szakadnia, gondolom).
Pont olyan, én volt, hogy 20ezerrel, nem gáz, nem, igen
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 20:28:59 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.30 hétfő, 20:13:52
Pont olyan, én volt, hogy 20ezerrel, nem gáz, nem, igen
Köszönöm!
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 20:35:59 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.29 vasárnap, 19:27:04
Festo boltban 3-4k egy mutatós kütyü, igaz nincs éjszakára háttérvilágítás, cserébe pontos, mint az atomóra...
Hol is árulnak ilyen kütyüt?
Bár, hogy hova is szereljem azt még mindig nem találtam ki.
Más: a klímakompressorból szivárog valami olajszerü cucc. Mennyire parázzak?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.30 hétfő, 20:49:33 írta Dadman
»
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 20:48:36 »
Idézetet írta: Dadman - 2009.11.30 hétfő, 20:35:59
Hol is árulnak ilyen kütyüt?
Bár, hogy hova is szereljem azt még mindig nem találtam ki.
Aprópénztartót kell átalakítani picit.
Pneumatikus alkatrészekkel biznyiszelő boltokat keress..
***
ILYET
2 vagy 1,5 barosat.
Naplózva
Dadman
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 20:53:21 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.30 hétfő, 20:48:36
Aprópénztartót kell átalakítani picit.
Pneumatikus alkatrészekkel biznyiszelő boltokat keress..
***
ILYET
2 vagy 1,5 barosat.
Oda nem fér ( Ghia )
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2009.11.30 hétfő, 20:59:04 »
Idézetet írta: Dadman - 2009.11.30 hétfő, 20:53:21
Oda nem fér ( Ghia )
Vágd ki az AWS-t, nem jó az semmire...
További ajánlatunk a szélvédő bal alsó sarkához közeli placc...
Naplózva
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2009.12.01 kedd, 13:49:15 »
vezérműszij cseréhez:én Győrbe vettem az autót a Fordnál 3 évesen végig szervizelt és ők 104 ezernél cserélték most fogok cserélni mert már 220 ezer van benne
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2009.12.01 kedd, 19:44:27 »
Bátor vagy.
Már sok felől hallottam, hogy szereti a dizli szaggatni a szíjat. Nyugodtabban aludnék, ha ki lenne cserélve (pláne, hogy nem tudom, hogy mikor volt az előző csere -> lehet, hogy ebben a szíjban is benne van már a 120e km).
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2009.12.01 kedd, 20:40:04 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.01 kedd, 19:44:27
Bátor vagy.
Már sok felől hallottam, hogy szereti a dizli szaggatni a szíjat. Nyugodtabban aludnék, ha ki lenne cserélve (pláne, hogy nem tudom, hogy mikor volt az előző csere -> lehet, hogy ebben a szíjban is benne van már a 120e km).
45e max. 50e kilométerenként szoktam cseréltetni a vezérszíjat a Ford 1.8D motorokon. Lehet ,hogy én meg be..ari vagyok?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.01 kedd, 20:41:42 írta gyurci
»
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2009.12.01 kedd, 22:13:55 »
Idézetet írta: avokado - 2009.11.23 hétfő, 10:53:46
Ido hianyaban a muvelet elnapolva.
Ha valaki vegleg fel akarja szamolni a szelelo, olajos EGR-jet a szivosor lebontasa nelkul, vagy csak szimplan kivancsi hogy nez ki belulrol az emlitett alkatresz, nezzen ra erre:
https://docs.google.com/uc?export=download&id=0B7kWoQUQfE0PMzk2MWZkODktODk3ZS00MDY0LTg1OGYtNDljZjY4MzU5Njll
A leirast pusztan gondolatinditonak szantam azoknak, akikben mar megszuletett az elhatarozas az atalakitasra. Senkit sem akarok felelotlen barbarkodasra biztatni!
Sok megoldas letezik a szivargas megszuntetesere, remelem az enyem tartosnak bizonyul majd. Esetleges karokert felelosseget tovabbra sem vallalok, de kerdesekre szivesen valaszolok!
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2009.12.01 kedd, 23:13:58 »
Idézetet írta: gyurci - 2009.12.01 kedd, 20:40:04
45e max. 50e kilométerenként szoktam cseréltetni a vezérszíjat a Ford 1.8D motorokon. Lehet ,hogy én meg be..ari vagyok?
Azt hiszem inkább legyél be*ari és fizess kicsit sűrűbben, mint egy új motor...
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2009.12.02 szerda, 19:29:57 »
Na megvolt a termosztát csere.
Köszönet a témában tanácsokért!!
Tapasztalatok:
Hamarabb melegszik a motor és fűtés valami csoda.
Én marha meg azt hittem, hogy jól fűt a kocsi.
Most meg kiakaszthatom a mobilszauna táblát.
Naplózva
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2009.12.05 szombat, 18:30:54 »
Én is cseréltem termosztátot sajna nekem nem igen melegszik így se igaz nekem 88fokos van lehet nem ez kellett volna bele!!!
Vagy valami más lehet az ok??Városi közlekedésben alig melegszik fel.
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2009.12.05 szombat, 20:14:48 »
Idézetet írta: Goa - 2009.12.05 szombat, 18:30:54
Városi közlekedésben alig melegszik fel.
Én is inkább városban használom, de teljesen jól melegszik(most már
).
A lényeg, hogy dolgozik-e a termosztát.
Ha igen és csak a mutató alapján mondod, hogy nem melegszik akkor inkább vízhőfok jeladóra gyanakodnék.
Naplózva
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2009.12.07 hétfő, 08:18:41 »
Idézetet írta: swatch - 2009.12.05 szombat, 20:14:48
Én is inkább városban használom, de teljesen jól melegszik(most már
).
A lényeg, hogy dolgozik-e a termosztát.
Ha igen és csak a mutató alapján mondod, hogy nem melegszik akkor inkább vízhőfok jeladóra gyanakodnék.
Erre én is gondoltam ha viszont a vízhőfok jeladó lenne rossz attól még fújná a meleg levegőt,de sajna nem így van.
A másik a mérőm pont azt mutatja hogy már tök jó meleg a víz és mégse a meleg levegőt fújja.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.07 hétfő, 08:20:33 írta Goa
»
Naplózva
swatch
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2009.12.07 hétfő, 19:15:55 »
Idézetet írta: Goa - 2009.12.07 hétfő, 08:18:41
Erre én is gondoltam ha viszont a vízhőfok jeladó lenne rossz attól még fújná a meleg levegőt,de sajna nem így van.
A másik a mérőm pont azt mutatja hogy már tök jó meleg a víz és mégse a meleg levegőt fújja.
Akkor termosztátot próbáld meg leellenőrizni!( hátha mégis az a hunyó
)
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2009.12.09 szerda, 00:20:08 »
Szerintetek miért lehet az, hogy hidegen, indítás után 500-600 körül van a fordulatszám, majd kicsit később (gondolom elkezd bemelegedni) felmászik 750-re?
Lehet ebből baj? Csak 1-2 napja csinálja...
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2009.12.09 szerda, 08:16:26 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.09 szerda, 00:20:08
Szerintetek miért lehet az, hogy hidegen, indítás után 500-600 körül van a fordulatszám, majd kicsit később (gondolom elkezd bemelegedni) felmászik 750-re?
Lehet ebből baj? Csak 1-2 napja csinálja...
Ha jaro motornal huzol egy gazfroccsot az adagolon a gazkarral, akkor a kisgazkarnak (dusitokar) is mozdulnia kell szepen. En ezt ellenoriznem elso korben. Lehet, hogy haldoklik az elektromotor az akksi alatt, ami a dusitokar bovdenjet huzkodja. Hideginditas nem lett nehezebb? Nem ejti vissza a fordulatot elindulasnal illetve valtasok kozott?
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2009.12.09 szerda, 08:29:20 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.09 szerda, 08:16:26
Ha jaro motornal huzol egy gazfroccsot az adagolon a gazkarral, akkor a kisgazkarnak (dusitokar) is mozdulnia kell szepen. En ezt ellenoriznem elso korben. Lehet, hogy haldoklik az elektromotor az akksi alatt, ami a dusitokar bovdenjet huzkodja. Hideginditas nem lett nehezebb? Nem ejti vissza a fordulatot elindulasnal illetve valtasok kozott?
Indítás: nem érzem nehézkesebbnek. Olyan 4-6 mp indítózás alatt beindul, 1* izzítok. Ez elvileg normális, plána, hogy éjszaka már 0 alatt van mifelénk.
Teljesítmény: pont olyan, mint eddig, indulás után is. Nyilván hidegen még kicsit reumás, de "gyorsan" melegszik annyit, hogy minden OK legyen. Váltások között nem esik jobban a mutató, mint eddig.
Ezért is érdekes, mert semmi más jele nincs hibának, csak ez az alacsonyabb alapjárat, ami idővel el is múlik...
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2009.12.09 szerda, 08:48:59 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.09 szerda, 08:29:20
Indítás: nem érzem nehézkesebbnek. Olyan 4-6 mp indítózás alatt beindul, 1* izzítok. Ez elvileg normális, plána, hogy éjszaka már 0 alatt van mifelénk.
Teljesítmény: pont olyan, mint eddig, indulás után is. Nyilván hidegen még kicsit reumás, de "gyorsan" melegszik annyit, hogy minden OK legyen. Váltások között nem esik jobban a mutató, mint eddig.
Ezért is érdekes, mert semmi más jele nincs hibának, csak ez az alacsonyabb alapjárat, ami idővel el is múlik...
Ha az a dusitomotor egeszseges, akkor valtasok kozott egyaltalan nem esik a fordulat, ugyanis terheles hatasara egybol rahuz a dusitora. Nekem is beteg per pillanat es ha pl allo helyzetbol gazpedal nelkul indulok akkor leejti a fordulatot 500-ra, aztan visszahuzza magat. Normal esetben ez ugy nez ki, hogy raengeded a kuplungot es egybol lodul az auto es emelkedik a fordulat majdnem 1000-ig.
Az 4-6 mp inditozas sem egeszseges szerintem. Hideg motornal inditasakor nezd meg hogy behuzza-e a dusitokart az elektromotor, nagyon sokat szamit!
Ja es ha hidegen reumas, az nekem megint csak azt sugallja, hogy nem dolgozik rendesen a dusitod.
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2009.12.09 szerda, 09:00:01 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.09 szerda, 08:48:59
Ha az a dusitomotor egeszseges, akkor valtasok kozott egyaltalan nem esik a fordulat, ugyanis terheles hatasara egybol rahuz a dusitora. Nekem is beteg per pillanat es ha pl allo helyzetbol gazpedal nelkul indulok akkor leejti a fordulatot 500-ra, aztan visszahuzza magat. Normal esetben ez ugy nez ki, hogy raengeded a kuplungot es egybol lodul az auto es emelkedik a fordulat majdnem 1000-ig.
Az 4-6 mp inditozas sem egeszseges szerintem. Hideg motornal inditasakor nezd meg hogy behuzza-e a dusitokart az elektromotor, nagyon sokat szamit!
Ja es ha hidegen reumas, az nekem megint csak azt sugallja, hogy nem dolgozik rendesen a dusitod.
Ezek nem jó hírek
Ma megnézegetem...
Köszi!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2009.12.09 szerda, 10:32:58 »
egyértelmüen dusito! a 4-5 mp es öninditozás meg rohadt sok, főleg 0-ban! ha mindened jó(dusitó+aksi+öninditó+gyertyák meg előtöltés) rendben vannak 2-3 főtengelyfordulatra annak indulni kell.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2009.12.09 szerda, 10:43:11 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.09 szerda, 09:00:01
Ezek nem jó hírek
Ma megnézegetem...
Köszi!
Azt is probald ki, hogy amikor 500-600 az alapjaratod, nyomsz neki egy-ket gazfroccsot, hatha magahoz ter. Ez olyankor segithet, ha csak "kicsit" halott a dusitomotor.
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2009.12.09 szerda, 11:08:33 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.09 szerda, 10:43:11
Azt is probald ki, hogy amikor 500-600 az alapjaratod, nyomsz neki egy-ket gazfroccsot, hatha magahoz ter. Ez olyankor segithet, ha csak "kicsit" halott a dusitomotor.
Kipróbáltam amiket mondtál. Ha alapjáraton felengedem a kuplungot, akkor valóban lefelé esik és onnan húzza vissza 7-800 körülire.
Mit lehet kezdeni a dúsítóval?
Mennyibe fáj a javítás/csere?
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2009.12.09 szerda, 11:22:19 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.09 szerda, 11:08:33
Kipróbáltam amiket mondtál. Ha alapjáraton felengedem a kuplungot, akkor valóban lefelé esik és onnan húzza vissza 7-800 körülire.
Mit lehet kezdeni a dúsítóval?
Mennyibe fáj a javítás/csere?
Az uj alkatresz 32 matyaskiraly Kromaksz-nal es 31 Nagyauto-eknal. Cserelni, beallitani egyszeru es kb 15 perc. Finish kodja: 1050430
http://www.cromax.hu/?katid=35403539&termek_al_id=16685&katnev=El%F5t%F6lt%E9s%20%E1ll%EDt%F3%20motor
Javitasrol ezt kell tudni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg102164#msg102164
Meg egy az osidokbol, itt olcsobbat irtak az alkatreszre:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg15317#msg15317
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2009.12.09 szerda, 11:39:17 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.09 szerda, 11:22:19
Az uj alkatresz 32 matyaskiraly Kromaksz-nal es 31 Nagyauto-eknal. Cserelni, beallitani egyszeru es kb 15 perc. Finish kodja: 1050430
http://www.cromax.hu/?katid=35403539&termek_al_id=16685&katnev=El%F5t%F6lt%E9s%20%E1ll%EDt%F3%20motor
Javitasrol ezt kell tudni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg102164#msg102164
Meg egy az osidokbol, itt olcsobbat irtak az alkatreszre:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg15317#msg15317
Szuper! Milyen jó, hogy most állok vezérléscsere előtt is...
Mi van, ha még egy darabig így járok vele? Most erre nincs 30+ mátyáskirályom
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2009.12.09 szerda, 11:55:08 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.09 szerda, 11:39:17
Szuper! Milyen jó, hogy most állok vezérléscsere előtt is...
Mi van, ha még egy darabig így járok vele? Most erre nincs 30+ mátyáskirályom
Semmi. Majd ha jonnek a nagy fagyok, lehet hogy lesznek inditasi gondjaid emiatt. De akkor majd egy segito behuzza a kisgazkart neked inditasnal.
Meg egy kicsit jobban kell figyelni a gazpedalra, ha nem akarod, hogy allandoan leejtse a fordulatot.
En is igy jarok az enyemmel jo ideje, habar inditasi gondjaim nincsenek.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2009.12.09 szerda, 12:05:38 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.09 szerda, 08:29:20
Indítás: nem érzem nehézkesebbnek. Olyan 4-6 mp indítózás alatt beindul, 1* izzítok. Ez elvileg normális, plána, hogy éjszaka már 0 alatt van mifelénk.
Teljesítmény: pont olyan, mint eddig, indulás után is. Nyilván hidegen még kicsit reumás, de "gyorsan" melegszik annyit, hogy minden OK legyen. Váltások között nem esik jobban a mutató, mint eddig.
Ezért is érdekes, mert semmi más jele nincs hibának, csak ez az alacsonyabb alapjárat, ami idővel el is múlik...
a hosszú indítózásra:
indítás előtt esetleg izzíts 2-szer. igaz ez dupla annyira szívja le az akksit, de ha utána gyorsabban elkapja, akkor kíméled az önindítót és így visszajön a plusz energia.
esetleg henki javaslatait is ellenőrizheted: előtöltés, gyertyák. azok is nehezítik az indítást, ha nincs minden rendben.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2009.12.09 szerda, 12:23:28 »
Az izzítógyertyák kb. 1-1,5 hónaposak, mind a négyet cseréltem Bosch Durathermre.
Előtöltést nem tudom...
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ