Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:04:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560486 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2010.01.12 kedd, 14:34:20 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.12 kedd, 14:21:25
Elég kevés válasz jött az indítással kapcsolatos körkérdésemre
, de már is egy újabb...
Újabb körkérdések:
1) Te melyik kútnál tankolsz gázolajat?
2) Használsz-e valamilyen adalékot (ha igen milyet?)
3) Melyik kútnál tankoltál már rossz gázolajat? (esetleg a kút pontos helye, hogy óvatosak legyünk vele...)
4) Milyen izzítógyertyád van?
Köszi minden választ!
1. lenyegtelen
2. nem
3. -
4. motorcraft
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2010.01.12 kedd, 14:52:39 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.12 kedd, 14:34:20
1. lenyegtelen
2. nem
3. -
4. motorcraft
köszi mindkét választ!
Mióta van dízeles autód (és kb. hány km-t mentél vele...)?
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2010.01.12 kedd, 16:12:19 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.12 kedd, 14:52:39
köszi mindkét választ!
Mióta van dízeles autód (és kb. hány km-t mentél vele...)?
Rohogni fogsz: alig tobb mint 3 eve, kb 50ezret tettem bele.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 14:58:10 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.03 vasárnap, 14:27:39
Hat ebben meg mifele motor van (utolso foton)?!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_td_clx_1.8_tdi_ghia_limited_edition-3500949
az enyém is ilyen motort tartalmaz.ez nem széria?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.14 csütörtök, 15:12:53 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 15:13:44 »
Idézetet írta: coboy - 2010.01.14 csütörtök, 14:58:10
az enyém is ilyen motort tartalmaz.ez nem széria?
nem tudom. szeria?
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 16:46:41 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.14 csütörtök, 15:13:44
nem tudom. szeria?
szerintem ez a gyári,max a szelepfedél lehet más
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 17:07:59 »
Idézetet írta: coboy - 2010.01.14 csütörtök, 16:46:41
szerintem ez a gyári,max a szelepfedél lehet más
Muhaha! Na most megneztem ujra a linket es lecserelte a kepet a hirdeto, regebben egy total mas motorter volt.
Rejtely megoldva.
Naplózva
farmer
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2010.01.16 szombat, 11:41:10 »
sziasztok Kezdő vagyok a netezésben , a szerelésben inkább a gyakorlott barkácsoló jelzöt használnám. Közel 30 éve szerelem a saját autóm motorom és az itthoni kisgépeket. 6 éve van egy 1.8 td II turnerem. Futómü ,fék,szürőcsere és más kisebb dolgokkal nincs is problémám. A levelezéseket olvasva úgy néze sok a profi köztetek. Ezért gondolom hogy valaki tud segíteni. A turbóm egyáltalán nem dolgozik. Ebbn szeretnék segítséget kérni hogyan kezdjek hozzá kellene valami tipp az elinduláshoz.KÖSZI
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2010.01.16 szombat, 13:24:08 »
Idézetet írta: farmer - 2010.01.16 szombat, 11:41:10
sziasztok Kezdő vagyok a netezésben , a szerelésben inkább a gyakorlott barkácsoló jelzöt használnám. Közel 30 éve szerelem a saját autóm motorom és az itthoni kisgépeket. 6 éve van egy 1.8 td II turnerem. Futómü ,fék,szürőcsere és más kisebb dolgokkal nincs is problémám. A levelezéseket olvasva úgy néze sok a profi köztetek. Ezért gondolom hogy valaki tud segíteni. A turbóm egyáltalán nem dolgozik. Ebbn szeretnék segítséget kérni hogyan kezdjek hozzá kellene valami tipp az elinduláshoz.KÖSZI
ki kéne deríteni, egyáltalkán mit értesz a "nem dolgozik" alatt. megmértétek, vagy csak nem érzed, hogy dolgozik, nem mindegy
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
farmer
Vendég
Válasz: TD motor turbo
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2010.01.16 szombat, 17:23:43 »
Azt nem érzem hogy egy bizonyos fordulatszámon elkezd jobban húzni.összehasonlítási alapom van,jóbarátnak ui. autója van de ő egyáltalán nem ért hozzá.Az enyém úgy dolgozik mint egy snassz szívódizel.Tbb mint 10 éve nyergeltem át benzinesről dieselre.A többinél 1800-2000 fordulatnál érezhető volt mikor bekapcsolt a turbo. Most nincs olyan fordulatszám mikor ez érezhető.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor turbo
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2010.01.16 szombat, 18:34:06 »
Idézetet írta: farmer - 2010.01.16 szombat, 17:23:43
Azt nem érzem hogy egy bizonyos fordulatszámon elkezd jobban húzni.összehasonlítási alapom van,jóbarátnak ui. autója van de ő egyáltalán nem ért hozzá.Az enyém úgy dolgozik mint egy snassz szívódizel.Tbb mint 10 éve nyergeltem át benzinesről dieselre.A többinél 1800-2000 fordulatnál érezhető volt mikor bekapcsolt a turbo. Most nincs olyan fordulatszám mikor ez érezhető.
Ez lehet az adagolón lévő turbomembrán túlzott betekerésétől, lehet attól, hogy a turbó és adagoló közt levő cső lecsúszott valamelyik végén, vagy eltört-kirepedezett a gumi. ha a turbo lenne rossz, akkor rosszabb lenne mint egy szívódízel. 2000-től már el kellene kezdenie húzni, ha jó, de ha hirtelen "túl jó" lesz, az már sok.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 13:08:11 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.11 hétfő, 16:02:22
Hidegindítási gondjaim miatt kompressziómérésre, előtöltés-mérés/beállításra fogom vinni egy szervízbe a gépemet, az alábbi árak korrektek?
A kompressziómérés árában benne vannak az új tűzkarikák, résolajcsövek, az izzítógyertyák-, és a porlasztócsúcsok bemérése 10e.Ft ért.
ha szabályozni kell valamelyik porl. csúcson, az darabonként 1000Ft-ba kerül.
Előtöltés-mérés stroboszkóppal 3eFt, ha kell a beállítás 7-10e.Ft
Ezekkel van mar vmi fejlemeny?
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 14:41:36 »
Az előtöltés manuális állításával kapcsolatban lenne egy kérdésem...
Az én verdámban, amiben gyári, Lucas-adagoló van, ha kevés az előtöltés, akkor van értelme kézzel állítani az adagoló helyzetén (fordítani az óramutató járása szerint egy kicsit)? Az előtöltés-állító mágnesszelep úgyis úgy adagol ahogy az ECU mondja neki, vagy nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 14:46:21 írta ltom
»
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 14:45:28 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.18 hétfő, 13:08:11
Ezekkel van mar vmi fejlemeny?
Még kivárok (amíg elfogy a jelenlegi gázolaj, és MOL, vagy OMV-nél tankolok valami jobb anyagot), mert lehet hogy az óccó kúton tankolás a baja...
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 15:11:25 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.18 hétfő, 14:41:36
Az előtöltés manuális állításával kapcsolatban lenne egy kérdésem...
Az én verdámban, amiben gyári, Lucas-adagoló van, ha kevés az előtöltés, akkor van értelme kézzel állítani az adagoló helyzetén (fordítani az óramutató járása szerint egy kicsit)? Az előtöltés-állító mágnesszelep úgyis úgy adagol ahogy az ECU mondja neki, vagy nem?
A Lucas adagolót elvileg stiftre kell összerakni mert az ott 0 vagy 1 fok előtöltés és onnantól kezdve az előtöltés szabályzó állítja mivel ez egy DPC adagoló.
De ha indul, megy ,annyira nem füstöl akkor nem szabad hozzányúlni mer csak szarabb lesz.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 15:47:44 »
Idézetet írta: ndan - 2010.01.18 hétfő, 15:11:25
A Lucas adagolót elvileg stiftre kell összerakni mert az ott 0 vagy 1 fok előtöltés és onnantól kezdve az előtöltés szabályzó állítja mivel ez egy DPC adagoló.
De ha indul, megy ,annyira nem füstöl akkor nem szabad hozzányúlni mer csak ***abb lesz.
Nem füstöl és megy is, csak mínusz fokokban reggel nem akar indulni...
Akkor ezek szerint ez nem fog működni az esetemben?
http://mondeotade.fanklub.hu/elo.pdf
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 16:00:24 írta ltom
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:40:25 »
Idézetet írta: ndan - 2010.01.18 hétfő, 15:11:25
A Lucas adagolót elvileg stiftre kell összerakni mert az ott 0 vagy 1 fok előtöltés és onnantól kezdve az előtöltés szabályzó állítja mivel ez egy DPC adagoló.
De ha indul, megy ,annyira nem füstöl akkor nem szabad hozzányúlni mer csak ***abb lesz.
abban az esetben, ha jól van rajta az agy, amit ugye szintén lehet elég sokat állítani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:41:04 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.18 hétfő, 15:47:44
Nem füstöl és megy is, csak mínusz fokokban reggel nem akar indulni...
Akkor ezek szerint ez nem fog működni az esetemben?
http://mondeotade.fanklub.hu/elo.pdf
mindenképp próbálni kell előre venni egy kicsit
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:45:49 »
Idézetet írta: ndan - 2010.01.18 hétfő, 15:11:25
A Lucas adagolót elvileg stiftre kell összerakni mert az ott 0 vagy 1 fok előtöltés és onnantól kezdve az előtöltés szabályzó állítja mivel ez egy DPC adagoló.
De ha indul, megy ,annyira nem füstöl akkor nem szabad hozzányúlni mer csak ***abb lesz.
valószínűleg ti sem jó helyre raktátok az agyat, és a tied is azért nem jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 17:48:02 »
A szervízzel egyenlőre még várok...
Még egy dolog:
Az miért van, hogy reggel, hidegen indítva a motort nem tudom rávenni az agyát, hogy a képen látható állásban legyen a dúsító kar (emelt üresjárati fordulatszámon járjon), a bowden állítójával hiába feszítek rajta az alapjárati dúsító motor utánaenged, és a baloldali ütközőtől 2mm távolságban lehorgonyoz...
és nem 1000rpm körül ketyeg, hanem a normál 800rpm körül. Nem ezért nem akar mínuszokban indulni???
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 17:55:01 írta ltom
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 17:55:22 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.18 hétfő, 17:48:02
Az miért van, hogy reggel, hidegen indítva a motort nem tudom rávenni az agyát, hogy a képen látható állásban legyen a dúsító kar (emelt üresjárati fordulatszámon járjon), a bowden állítójával hiába feszítek rajta az alapjárati motor utánaenged...
és nem 1000rpm körül ketyeg, hanem a normál 800rpm körül.
valami érzékelő nem jó, vagy nincs jól beállítva
amúgy nem kell 1000 nél lennie
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:05:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.18 hétfő, 17:55:22
valami érzékelő nem jó, vagy nincs jól beállítva
amúgy nem kell 1000 nél lennie
Melyik érzékelő adja neki a jelet?
Egyébként üzemmeleg motoron balodali ütközőtől 2mm-re van a dúsító kar (ha jól értelmeztem az Etzold könyv ezt írja alaphelyzetnek), és gázadásra rendesen ráhúz az alapjárati dúsítómotor a karra, tehát a gázkar állás érzékelő potméter (is) műxik...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 18:14:00 írta ltom
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:12:17 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.18 hétfő, 18:05:10
Melyik érzékelő adja neki a jelet?
Egyébként üzemmeleg motoron balodali ütközőtől 2mm-re van a dúsító kar (ha jól értelmeztem az Etzold könyv ezt írja alaphelyzetnek), és gázadásra rendesen ráhúz a dúsítómotor a karra, thát a gázkar érzékelője műxik...
gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő, és a kopogásérzékelő
üzemmeleg motornál teljesen lazának kell lenni, és a bowden vége kell, hogy 1 mm-t lógjon
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:16:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.18 hétfő, 18:12:17
gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő, és a kopogásérzékelő
üzemmeleg motornál teljesen lazának kell lenni, és a bowden vége kell, hogy 1 mm-t lógjon
Köszi...
Ez nem volt világos az Etzold könyvből...
Nektek köszönhetően lassan kitanulom a szakmát!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 18:26:10 írta ltom
»
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:29:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.18 hétfő, 17:55:22
amúgy nem kell 1000 nél lennie
Neked mennyi ez?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 18:32:45 írta ltom
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:32:28 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.18 hétfő, 18:29:43
Neked mennyi ez?
a normál alapjárat 850-+50. ez hidegen, melegen jó. hidegen azért kell a kar, hogy ne essen lejjebb. nélküle akár 700 is lehet pár percig. nekem termosztátos van, de nem működik, ugyhogy hideg téli napokon reggel 750 körül van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:34:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.18 hétfő, 18:32:28
a normál alapjárat 850-+50. ez hidegen, melegen jó. hidegen azért kell a kar, hogy ne essen lejjebb. nélküle akár 700 is lehet pár percig. nekem termosztátos van, de nem működik, ugyhogy hideg téli napokon reggel 750 körül van
Most megint tanultam egy okosságot...
Köszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:38:13 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.18 hétfő, 18:34:49
Most megint tanultam egy okosságot...
Köszi!
csak nekem mk1 van, és azon 2 bowden van.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 23:20:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.18 hétfő, 18:12:17
gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő, és a kopogásérzékelő
üzemmeleg motornál teljesen lazának kell lenni, és a bowden vége kell, hogy 1 mm-t lógjon
Hali!
Csak annyi a kérdés ,hogy hol is van az a bizonyos "kopogásérzékelő"?
A többit /"gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő"/ vágom de a Kopogásérzékelővel még nem találkoztam.
Üdv: Vogl T.
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2010.01.19 kedd, 07:45:17 »
Idézetet írta: voto - 2010.01.18 hétfő, 23:20:59
Hali!
Csak annyi a kérdés ,hogy hol is van az a bizonyos "kopogásérzékelő"?
A többit /"gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő"/ vágom de a Kopogásérzékelővel még nem találkoztam.
Üdv: Vogl T.
Mk2 nél van csak, 3. henger porlasztóház vastagabb, és van rajta egy elktromos csati. na annak a háznak a felső része az
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:29:43 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.18 hétfő, 18:05:10
Melyik érzékelő adja neki a jelet?
Egyébként üzemmeleg motoron balodali ütközőtől 2mm-re van a dúsító kar (ha jól értelmeztem az Etzold könyv ezt írja alaphelyzetnek), és gázadásra rendesen ráhúz az alapjárati dúsítómotor a karra, tehát a gázkar állás érzékelő potméter (is) műxik...
Mk2-n ha jol van beallitva akkor kb feluton kell, hogy legyen. Mivel az elektronika probalja ott is tartani, itt nem tudod "logosra" allitani. Az csak a Mk1-nel van, az Etzold-os konyv is azt irja le, ha jol emlekszem. Az inditas szempontjabol az a fontos, hogy hideg motornal -majdem- koppig megfeszuljon a bowden gyujtas raadasakor. Szerintem ezt ellenorizd le inditas elott.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2010.01.19 kedd, 11:31:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.19 kedd, 07:45:17
Mk2 nél van csak, 3. henger porlasztóház vastagabb, és van rajta egy elktromos csati. na annak a háznak a felső része az
Ez arban mekkora differenciat jelent egy mezei porlasztohoz kepest? Kaphato ez szettben (3 normal + 1 erzekelos)? Cromaxnal nem lattam, csak Bosch porlasztokat... Persze ne legyen ra szuksegem, csak kivancsi vagyok.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2010.01.19 kedd, 12:52:09 »
Sorstársak!!!! Találtam egy nagyon hasznos cikket nehezen induló Mondeo gyógyítás ügyben...
Sok feleslegesen kidobott pénzt megspórolhat...
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 12:55:31 írta ltom
»
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2010.01.19 kedd, 13:18:12 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.19 kedd, 12:52:09
Sorstársak!!!! Találtam egy nagyon hasznos cikket nehezen induló Mondeo gyógyítás ügyben...
Sok feleslegesen kidobott pénzt megspórolhat...
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
Ezt -ha jol emlekszem- TaDe egyszer mar linkelte.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2010.01.19 kedd, 13:27:26 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.19 kedd, 11:29:43
Mk2-n ha jol van beallitva akkor kb feluton kell, hogy legyen. Mivel az elektronika probalja ott is tartani, itt nem tudod "logosra" allitani. Az csak a Mk1-nel van, az Etzold-os konyv is azt irja le, ha jol emlekszem. Az inditas szempontjabol az a fontos, hogy hideg motornal -majdem- koppig megfeszuljon a bowden gyujtas raadasakor. Szerintem ezt ellenorizd le inditas elott.
akkor folyamatos dúsításon mennél. gyújtás nélkül kell lógnia egy picit. és amikor ráadod a gyújtást, akkor nézi meg, hogy mettől meddig húzhatja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2010.01.19 kedd, 13:28:07 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.19 kedd, 11:31:04
Ez arban mekkora differenciat jelent egy mezei porlasztohoz kepest? Kaphato ez szettben (3 normal + 1 erzekelos)? Cromaxnal nem lattam, csak Bosch porlasztokat... Persze ne legyen ra szuksegem, csak kivancsi vagyok.
fogalmam sincs mennyibe kerül. biztosan lehet kapni külön, mert az összes többi egyforma
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drtibke
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2010.01.19 kedd, 13:36:33 »
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne!
MkII 1,8 TD kondis-ba hány szíj van?!
Szeretném szettben cserélni vezművel együtt, de a Cromax-on külön fel van tüntetve az adagoló-szíj is...
Vezmű szettben benne van már ez a szíj is?
1. Adagoló vezérlő fogasszíj
2. Generátorszíj
3. Légkondicionálószíj
4. Szervoszíj
5. Vezérműszíj
Ergo, ha szettben veszem a vezmű szíjat, akkor 3 másikat kell mellé rendelnem?
Sorry az alapvető kérdésért...
Köszi, üdv, Tibke
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2010.01.19 kedd, 14:22:47 »
Ismeri valaki ezeket az adalékokat? Érdemes kipróbálnom?
http://motorlife.hu/
http://www.dyno-tab.hu/
itt olvastam róla nagyon jókat:
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_1993/1200_km_felett_egy_tankkal/
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2010.01.19 kedd, 14:27:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.19 kedd, 13:27:26
akkor folyamatos dúsításon mennél. gyújtás nélkül kell lógnia egy picit. és amikor ráadod a gyújtást, akkor nézi meg, hogy mettől meddig húzhatja
Az a baj, hogy folyamatosan, koppanásig kitekerve az állítóját, az elektro motor állandóan feszít a bowdenen (ezáltal a kar helyzete változatlan marad) és így nem tudom úgy beállítani, hogy lógjon a huzal...
Hidegen indítva gyújtást ráadva nem húzza rá a jobboldali ütközőre, ezért gondoltam, hogy CSAK az indítás idejére bedrótozom,kipróbálva hátha jobban indul a verda...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 14:35:37 írta ltom
»
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2010.01.19 kedd, 14:40:30 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.19 kedd, 14:27:00
Az a baj, hogy teljesen kitekerve az állítóját, az elektro motor állandóan feszít a bowdenen és így nem tudom úgy beállítani, hogy lógjon a huzal...
Hidegen indítva gyújtást ráadva nem húzza rá a jobboldali ütközőre, ezért gondoltam, hogy CSAK az indítás idejére bedrótozom,kipróbálva hátha jobban indul a verda...
Errol beszelek.
Probald ki azt, hogy tok hidegen raadod a gyujtast, ekkor a motor megfesziti a bowdent amennyire tudja. Ezutan feszitsd meg annyira a bowdent az allitojaval, hogy a jobb szelso utkozot majdnem elerje (0.5mm). Vagy drotozd oda, ha az jobban tetszik.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2010.01.19 kedd, 15:55:46 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.19 kedd, 14:40:30
Errol beszelek.
Probald ki azt, hogy tok hidegen raadod a gyujtast, ekkor a motor megfesziti a bowdent amennyire tudja. Ezutan feszitsd meg annyira a bowdent az allitojaval, hogy a jobb szelso utkozot majdnem elerje (0.5mm). Vagy drotozd oda, ha az jobban tetszik.
Ez hülyeség. Nem is kell, hogy ütközésig behúzza indításkor.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2010.01.19 kedd, 15:56:48 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.19 kedd, 14:27:00
Az a baj, hogy folyamatosan, koppanásig kitekerve az állítóját, az elektro motor állandóan feszít a bowdenen (ezáltal a kar helyzete változatlan marad) és így nem tudom úgy beállítani, hogy lógjon a huzal...
Hidegen indítva gyújtást ráadva nem húzza rá a jobboldali ütközőre, ezért gondoltam, hogy CSAK az indítás idejére bedrótozom,kipróbálva hátha jobban indul a verda...
Ha nincs gyújtáson akkor kell lazának lennie. akkor nincs ami húzza. Nem is kell ütközésig húznia induláskor
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2010.01.19 kedd, 16:35:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.19 kedd, 15:55:46
Ez hülyeség. Nem is kell, hogy ütközésig behúzza indításkor.
Nem utkozesig, de majdnem (0.5-1mm). En a TIS-bol szedem, gondolhatod, hogy nem irnam le csak ugy.
Meg nekem be is huzza gyujtasra ahogy le van irva.
Azt mondod, hogy gyujtas levetele utan a motor teljesen visszaengedi a dusitokart a bal szelso utkozoig? Vagy akkor hogy tud laza lenni az bowden?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2010.01.19 kedd, 16:58:25 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.19 kedd, 16:35:08
Nem utkozesig, de majdnem (0.5-1mm). En a TIS-bol szedem, gondolhatod, hogy nem irnam le csak ugy.
Meg nekem be is huzza gyujtasra ahogy le van irva.
Azt mondod, hogy gyujtas levetele utan a motor teljesen visszaengedi a dusitokart a bal szelso utkozoig? Vagy akkor hogy tud laza lenni az bowden?
nem gyújtás levételekor, hanem alap állapotban is ott kell legyen. Amikor reggel ráadod, akkor meghúzza ide oda, hogy érzékelje, mettől meddig van az útja. indításkor addig húzza be ameddig az ecu mondja neki. az fél állapotnál ritkán van feljebb. az mk 1 nél pl fele ekkora az út, amit mozog a dúsítókar. mégis bőven elég amit húz. itt sem az indítás a lényeg, hanem az erő kompenzáció klímázáskor, meg hideg üzemben. meleg motornál teljesen használaton kívül kell hogy legyen, azaz tök lazán
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:19:30 »
No, leírom a legújabb fejleményeket miután kb. 8 órát állt a motor ebben a jó kis hidegben:
1) kulcs még nincs benne a gyújtáskapcsolóban, teljesen kitekerem (lelazítom) az alapjárati dúsító motor bowdenjét, amennyire csak lehet, de még így sincs 1mm lógása a hideginditó bowdennek (nem fekszik fel a baloldali ütközőre, hanem kb. 1-2 mm-re van attól).
2) gyújtást ráadom, de nem húzza rá a bowden a jobboldali ütközőre az adagoló hidegindító karját, hanem ugyanott baloldali ütközőtől max 1mm-re dekkol,
3) villamos kábelkötegelővel ráhúzom a jobboldali ütközőre (kb. 1mm-re van tőle)
4) pumpálok az üz. anyagszűrő kézipumpán 2-3-at mire felkeményedik
5) izzítok 2x relékattig, majd kb. 3 mp. önindítózás után robban a motorban a gázolaj, elengedem a kulcsot erre leáll a motor.
6) izzítok újra 2x relékattig majd önindítózás kb. 3-4 mp.-ig és szépen el kezd muzsikálni a motor 1050 körüli fordulatszámon.
7) gyorskötöző kábelt elvágom, erre leesik a ford. szám kb. 550 rpm-re, de stabilan jár a motor, nem dadog...
előre megyek és kézzel elkezdem huzogatni a gázkart és közben figyelem a bowden feszességét, ami gázadásra nem hogy megfeszülne, hanem még lazább lesz, és ezzel teljesen felfekszik az adagoló dúsító baloldali ütközőjére,
9) pár perc melegedés után 760rpm-re beáll a motor fordulatszáma
Mire tippeltek miért csinálja ezt???
Valahogy pont fordítva működik mint kéne.
Elektronyos baja van?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 17:24:44 írta ltom
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:24:22 »
Idézetet írta: ltom - 2010.01.19 kedd, 17:19:30
No, leírom a legújabb fejleményeket miután kb. 8 órát állt a motor ebben a jó kis hidegben:
melegben mennyi az alapjáratod? amikor teljesen normál fokos a víz?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:25:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.19 kedd, 16:58:25
nem gyújtás levételekor, hanem alap állapotban is ott kell legyen. Amikor reggel ráadod, akkor meghúzza ide oda, hogy érzékelje, mettől meddig van az útja. indításkor addig húzza be ameddig az ecu mondja neki. az fél állapotnál ritkán van feljebb. az mk 1 nél pl fele ekkora az út, amit mozog a dúsítókar. mégis bőven elég amit húz. itt sem az indítás a lényeg, hanem az erő kompenzáció klímázáskor, meg hideg üzemben. meleg motornál teljesen használaton kívül kell hogy legyen, azaz tök lazán
Meghajolok a tudasod elott, de ez bizony mk2-nel mashogy mukodik. Alapallapotban (hideg/meleg motornal, jol beallitva) sosem lesz minimum pozicioban. Az ECU ugyanis neha lazit is a bowdenen nem csak huz rajta. Ha rantasz neki egy koveret a gazkarral, akkor a dusitokar mindket iranyba elmozdul mielott visszaall kozepre. Szerintem gyujtas levete utan sem ter vissza minimum pozicioba, de ennek majd meg utananezek.
A bowden pedig nem tud laza lenni, mert ha laza akkor utanafeszit az ECU.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 17:29:05 írta avokado
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:26:05 »
ja, és teljesen üzemmelegben hogy indul? akkor jó?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:27:54 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.19 kedd, 17:25:54
Meghajolok a tudasod elott, de ez bizony mk2-nel mashogy mukodik. Alapallapotban (hideg/meleg motornal, jol beallitva) sosem lesz minimum pozicioban. Az ECU ugyanis neha lazit is a bowdenen nem csak huz rajta. Ha rantasz neki egy koveret a gazkarral, akkor a dusitokar mindket iranyba elmozdul mielott visszaall kozepre. Szerintem gyujtas levete utan sem ter vissza minimum pozicioba, de ennek majd meg utananezek.
ha középen van, nem tud rendesen reagálni a gázra sem. az meg mindegy, hogy mk1 vagy 2 , a gátolaj ugyanannyi kell neki, hogy elinduljon. szedj szét egy lucast, és akkor megtudod, hogy mit mért csinál
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:28:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.19 kedd, 17:24:22
melegben mennyi az alapjáratod? amikor teljesen normál fokos a víz?
kb. 800rpm körül van
Naplózva
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ