Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:31:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558093 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2013.09.03 kedd, 04:57:10 »

A visszacsapó szelep jóvoltából a tanktól az adagolóig már nincs levegősödés.Be is indul,de nagyon nehézkesen.amíg be nem melegszik,kissé egyenetlen az alapjárat(750-es fordulat).Úgy vettem észre nem működik a léptető motor,próba ként kitámasztottam de nem indul jobban úgy sem.Izzító gyertyák jók...
kevés az előtöltésed. a motor csak az alapjáratot emeli, attól nem lesz jobb az indulás. viszont meg kell nézni a gázkar tetején a sznzort, hogy működik-e, és jól van e beállítva, legtöbbször ezért nem működik a motor. az induláshoz meg előrébb kell venni az előtöltést, de ha pl a szenzor nem jó, akkor is csinál ilyet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2013.09.03 kedd, 08:25:59 »

kevés az előtöltésed. a motor csak az alapjáratot emeli, attól nem lesz jobb az indulás. viszont meg kell nézni a gázkar tetején a sznzort, hogy működik-e, és jól van e beállítva, legtöbbször ezért nem működik a motor. az induláshoz meg előrébb kell venni az előtöltést, de ha pl a szenzor nem jó, akkor is csinál ilyet
A szenzort hogyan lehet leellenőrizni?
Olvastam egy cikket:  http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf  ez nagyon hasonló tünet,csak nálam nem ennyire brutál...
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2013.09.03 kedd, 19:21:08 »

A szenzort hogyan lehet leellenőrizni?
Olvastam egy cikket:  http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf  ez nagyon hasonló tünet,csak nálam nem ennyire brutál...
a középső szál és a test között kell mérni feszültséget. gyújtáson 0,6-körül kell lenni, és 4,2 a maximum. viszont közben nem ugrálhat, nem nullázódhat le.
ez a cikk nagyjából jó, bár mondeo-t ír, és escortról beszél
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2013.09.04 szerda, 20:27:48 »

a középső szál és a test között kell mérni feszültséget. gyújtáson 0,6-körül kell lenni, és 4,2 a maximum. viszont közben nem ugrálhat, nem nullázódhat le.
ez a cikk nagyjából jó, bár mondeo-t ír, és escortról beszél

Holnap megnézem,köszi a segítséget! worship
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
psycho
Vendég
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2013.09.11 szerda, 19:04:33 »

Hali mindenkinek lenne egy kérdésem...



a képen látható csőnél valahol folyik a gázolaj a mágnesszelep alatt, a mágnesszelepet kivettem az abba lévő nagyobb O gyűrűt kicseréltem, a gázolaj ugyanúgy folyik, ha jobban meghúzom a mágnesszelepet akkor majdnem csorog a gázolaj, ha lazítok rajta akkor csak csöpörög. Az adagoló és a cső "gyűrű" (bocsi de nem tudom hogy hívjam) között nincs tömítés, ott nem tudom kellene-e lenni? valamint kérdésem lenne, hogy lehet kivenni ezt a csődarabot (elképzelhető, hogy az repedt meg), mivel össze  van kötve a turbó membránjával, amit nem szívesen bontanék meg, mert utána nagy cumi beállítani.

Előre is köszönöm a tanácsokat.

Üdv: zsolt
Naplózva
Tomcell
Vendég
« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 08:59:52 »

Helló skacok.Mondeo II. 1.8 as lovam van.olyan gondom van vele gogy 1000-2000 között ha mondjuk 5 ből 3 ba kell kapcsolni akkor elkezd rángatni mint egy kenguru olyan az autó.illetve a turbó kapcsolása után kicsit áll a fordulat ugrik egy 200 közben ismét ugrálás.porlasztó vagy adagoló vagy nem tom.
Szóval aki találkozott már ilyennel okosítson fel.
Köszönöm  worship
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 09:59:42 »

Hali mindenkinek lenne egy kérdésem...

a képen látható csőnél valahol folyik a gázolaj a mágnesszelep alatt, a mágnesszelepet kivettem az abba lévő nagyobb O gyűrűt kicseréltem, a gázolaj ugyanúgy folyik, ha jobban meghúzom a mágnesszelepet akkor majdnem csorog a gázolaj, ha lazítok rajta akkor csak csöpörög. Az adagoló és a cső "gyűrű" (bocsi de nem tudom hogy hívjam) között nincs tömítés, ott nem tudom kellene-e lenni? valamint kérdésem lenne, hogy lehet kivenni ezt a csődarabot (elképzelhető, hogy az repedt meg), mivel össze  van kötve a turbó membránjával, amit nem szívesen bontanék meg, mert utána nagy cumi beállítani.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Üdv: zsolt

szia,

előfordulhat, hogy ott ereszt, ahol a tyúkbél megy a mágnesszelepbe. volt ilyen tünet nekem is, kicseréltem a szelepet és elmúlt.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 16:47:15 »

Hali mindenkinek lenne egy kérdésem...



a képen látható csőnél valahol folyik a gázolaj a mágnesszelep alatt, a mágnesszelepet kivettem az abba lévő nagyobb O gyűrűt kicseréltem, a gázolaj ugyanúgy folyik, ha jobban meghúzom a mágnesszelepet akkor majdnem csorog a gázolaj, ha lazítok rajta akkor csak csöpörög. Az adagoló és a cső "gyűrű" (bocsi de nem tudom hogy hívjam) között nincs tömítés, ott nem tudom kellene-e lenni? valamint kérdésem lenne, hogy lehet kivenni ezt a csődarabot (elképzelhető, hogy az repedt meg), mivel össze  van kötve a turbó membránjával, amit nem szívesen bontanék meg, mert utána nagy cumi beállítani.

Előre is köszönöm a tanácsokat.

Üdv: zsolt
mind2 helyre kéne.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mischu
Vendég
« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2013.09.17 kedd, 13:14:09 »

Sziasztok.Van egy 1.8 TD-m amivel az lenne a probléma ,hogy indul rendesen az alapjárat nagyon jo viszont egyáltalán nincs ereje a motornak,pici gázadásnal épp,hogy felmegy a fordulat 2500-2600-ra nagyobb gázadásnal viszont esik a fordulat,szinte alig indul el helyből az auto.Elögyujtáson állitottam semmi féle keppen nem változik a helyzet csak annyit ,hogy nehezebben indul,most vissza van állitva oda ahol a legjobb,az elötöltésen is volt állitva de nem változik,az adagolo volt leszerelve de a vezérles jol van visszatéve(tobbszor is elleneörizve)Kerlek ha valaki tud segitsen,elöre is köszönöm.
Valaki tud mondani valamit nagyon fontos lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.21 szombat, 11:58:56 írta mischu » Naplózva
kisgeee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2013.09.20 péntek, 08:24:52 »

Sziasztok!

Egy gyors és egyszerű kérdésem lenne amiben nem tudok dönteni segítsetek!
1998-as Ford Mondeo Ghia 1.8 TD-t vettem nemrég és olajcserét szeretnék elvégezni rajta.
     Most Total Quarcz 7000 10W40-es van a motorban.
     A kézikönyvet olvasgatva az 5W30-asra voksolnék, hogy az kéne bele. Ki is néztem a Ford Formula F 5W30-ast ez jó lenne bele???
     Mások a Castrol Magnatec 10W40-est ajánlják ami benne is van a kézikönyvében, de nem biztos hogy ez a jó választás... vagy esetleg Castrol Magnatec 5W40-eset kellene beletölteni?
     240000 km van papíron a kocsiban érzésem szerint + 100000 kicsit füstöl már a kocsi, de nem vészesen vagyis dolgozza az olajat, így nem tudom, hogy melyik lenne a jó választás.

Kérlek segítsetek nem akarok rosszat beletölteni csak azt ami a legjobb a kocsinak. (ha kérhetem indokoljátok is meg a választ)

Köszönöm:
Gábor
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2013.09.20 péntek, 08:31:26 »

Sziasztok!

Egy gyors és egyszerű kérdésem lenne amiben nem tudok dönteni segítsetek!
1998-as Ford Mondeo Ghia 1.8 TD-t vettem nemrég és olajcserét szeretnék elvégezni rajta.
     Most Total Quarcz 7000 10W40-es van a motorban.
     A kézikönyvet olvasgatva az 5W30-asra voksolnék, hogy az kéne bele. Ki is néztem a Ford Formula F 5W30-ast ez jó lenne bele???
     Mások a Castrol Magnatec 10W40-est ajánlják ami benne is van a kézikönyvében, de nem biztos hogy ez a jó választás... vagy esetleg Castrol Magnatec 5W40-eset kellene beletölteni?
     240000 km van papíron a kocsiban érzésem szerint + 100000 kicsit füstöl már a kocsi, de nem vészesen vagyis dolgozza az olajat, így nem tudom, hogy melyik lenne a jó választás.

Kérlek segítsetek nem akarok rosszat beletölteni csak azt ami a legjobb a kocsinak. (ha kérhetem indokoljátok is meg a választ)

Köszönöm:
Gábor

A fordos opaj is pont jó bele, de pl én 10w40 dynamic márkájút használok, 4liter 4800Ft.

Nem köpködni hogy gagyi olaj  falbav 2 havonta kell cserélnem szóval nem mindegy hogy 5000 vagy 15000
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2013.09.20 péntek, 08:43:50 »

Sziasztok!

Egy gyors és egyszerű kérdésem lenne amiben nem tudok dönteni segítsetek!
1998-as Ford Mondeo Ghia 1.8 TD-t vettem nemrég és olajcserét szeretnék elvégezni rajta.
     Most Total Quarcz 7000 10W40-es van a motorban.
     A kézikönyvet olvasgatva az 5W30-asra voksolnék, hogy az kéne bele. Ki is néztem a Ford Formula F 5W30-ast ez jó lenne bele???
     Mások a Castrol Magnatec 10W40-est ajánlják ami benne is van a kézikönyvében, de nem biztos hogy ez a jó választás... vagy esetleg Castrol Magnatec 5W40-eset kellene beletölteni?
     240000 km van papíron a kocsiban érzésem szerint + 100000 kicsit füstöl már a kocsi, de nem vészesen vagyis dolgozza az olajat, így nem tudom, hogy melyik lenne a jó választás.

Kérlek segítsetek nem akarok rosszat beletölteni csak azt ami a legjobb a kocsinak. (ha kérhetem indokoljátok is meg a választ)

Köszönöm:
Gábor

Szia!
A castrol magnatech olajat semmiképp ne vegyél bele,mert nagyon hamisítják!
Én sokáig azzal jártam,de az utolsó 2 olajcserénél már látszott,h nem az igazi,
ezért áttértem az eneos 10w40-es olajra,ami tökéletesen bevált.
Egyrészt olcsó,másrészt egész jó a minősége.Én a Szilker Autóban veszem a XIII.ker Petneházi utcában.
Ajánlom bátran!
Üdv: szintén Gábor
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
kisgeee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2013.09.20 péntek, 09:46:23 »

Szia!
A castrol magnatech olajat semmiképp ne vegyél bele,mert nagyon hamisítják!
Én sokáig azzal jártam,de az utolsó 2 olajcserénél már látszott,h nem az igazi,
ezért áttértem az eneos 10w40-es olajra,ami tökéletesen bevált.
Egyrészt olcsó,másrészt egész jó a minősége.Én a Szilker Autóban veszem a XIII.ker Petneházi utcában.
Ajánlom bátran!
Üdv: szintén Gábor

Castrolt elvileg már nem hamisítják, bár igazad van én is hallottam meg előző autómban találkoztam is vele SAJNOS....
"A Castrol magyar importőre márciusban hologramos matricával látta el a drágább árkategóriába tartozó Magnatec és Edge termékek csomagolását."
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/19/motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis/

Ez a cikk szerint, ha rendelek Castrol olajat és rajta van a "hologramos matrica", akkor nem nyúlhatok nagyon mellé.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2013.09.20 péntek, 09:47:32 »

Castrolt elvileg már nem hamisítják, bár igazad van én is hallottam meg előző autómban találkoztam is vele SAJNOS....
"A Castrol magyar importőre márciusban hologramos matricával látta el a drágább árkategóriába tartozó Magnatec és Edge termékek csomagolását."
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/19/motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis/

Ez a cikk szerint, ha rendelek Castrol olajat és rajta van a "hologramos matrica", akkor nem nyúlhatok nagyon mellé.


Szerinted meddig tart egy hologramos matricát legyártatni? Gondolod, azt nem hamisítják?
Naplózva
kisgeee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2013.09.20 péntek, 09:53:32 »

A fordos opaj is pont jó bele, de pl én 10w40 dynamic márkájút használok, 4liter 4800Ft.

Nem köpködni hogy gagyi olaj  falbav 2 havonta kell cserélnem szóval nem mindegy hogy 5000 vagy 15000

Fordos 5W30-ast nem enné meg, ha kopottak már az alkatrészek? Ezért hajlok a 10W40-es felé...

Köszönöm a választ sokat segítettél, már inkább a 10W40-es felé húzok...
Naplózva
kisgeee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2013.09.20 péntek, 09:54:07 »

Szerinted meddig tart egy hologramos matricát legyártatni? Gondolod, azt nem hamisítják?

Ott a pont...
Naplózva
Tomcell
Vendég
« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2013.09.20 péntek, 12:30:23 »

Helló.Valaki meg tudná mondani milyen autók Bosch adagoloóját lehet feltenni az MK2 1.8TD-re?illetve mit kell módosítani ha kell rajta?
Csak mert a Lucas infarktust okoz nálam lassan  rinya
Köszi srácok!
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2013.09.20 péntek, 13:15:14 »

Helló.Valaki meg tudná mondani milyen autók Bosch adagoloóját lehet feltenni az MK2 1.8TD-re?illetve mit kell módosítani ha kell rajta?
Csak mert a Lucas infarktust okoz nálam lassan  rinya
Köszi srácok!

Szia!
Keresd GinJoy-t!Ő a tótum faktum ebben a témában!
Nekem is behalt a Lucas kb 3 éve,akkor cseréltem Bosch-ra 55000 pénzért kaptam az új adagolót,bár nem GinJoy csinálta.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Tomcell
Vendég
« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2013.09.20 péntek, 13:20:26 »

Szia!
Keresd GinJoy-t!Ő a tótum faktum ebben a témában!
Nekem is behalt a Lucas kb 3 éve,akkor cseréltem Bosch-ra 55000 pénzért kaptam az új adagolót,bár nem GinJoy csinálta.

És azóta milyen a kocsi indulás,menet közben mi a tapasztalat?
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2013.09.21 szombat, 07:30:42 »

És azóta milyen a kocsi indulás,menet közben mi a tapasztalat?

Az indulás kb ugyanolyan, a gázadásnál jobban,hamarabb reagál.A lucas kicsit gondolkodott mielőtt gyorsított volna.
A fogyasztással nem vagyok kibékülve,mert szerintem a lucassal kevesebbet evett,pedig már csavargattam az állítóját.
Nekem a lucassal nem volt gondom addig amíg egyszer gondolt egyet és megállt,de onnantól kuka,mert a belseje tiszta rozsda volt és már nem lehetett vele semmit kezdeni.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
mischu
Vendég
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2013.09.21 szombat, 11:56:12 »

Sziasztok.Van egy 1.8 TD-m amivel az lenne a probléma ,hogy indul rendesen az alapjárat nagyon jo viszont egyáltalán nincs ereje a motornak,pici gázadásnal épp,hogy felmegy a fordulat 2500-2600-ra nagyobb gázadásnal viszont esik a fordulat,szinte alig indul el helyből az auto.Elögyujtáson állitottam semmi féle keppen nem változik a helyzet csak annyit ,hogy nehezebben indul,most vissza van állitva oda ahol a legjobb,az elötöltésen is volt állitva de nem változik,az adagolo volt leszerelve de a vezérles jol van visszatéve(tobbszor is elleneörizve)Kerlek ha valaki tud segitsen,elöre is köszönöm.
Naplózva
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 19:19:10 »

Sziasztok!

Segítséget kérek egy kis sufnihoz Smiley
Holnap kezdem le és szétszedni a Lucas adagolót, tökéletesen meg vagyok vele elégedve, kivéve, hogy pár napja szivárgott a gázolaj a leállító tengelynél. Kicseréltük egy adagolós ismerőssel a gumigyűrűket(hogy tuti legyen, a gázkarnál is), összeszerelés után alapjáraton kb.10mp-ig járt majd leállt, ezt csinálta sokszor. Újabb indítás után felpörgetve nem állt le, viszont elkezdte okádni a gázolajat. Fentről nézve nem látszik szivárgás sem, lent sokáig folyik a főtengely környékén. Adagoló fedelét újra leszedve csodát láttunk, nincs benne üzemanyag...
Hol folyhat? Adagoló tengelynél?

Holnap leszerelem az adagolót, milyen nehézségekbe ütközhetek, mire kell vigyáznom, hol okosíthatom magam holnap reggelig?
Általános szerszámaim vannak, kell spéci cucc is a leszereléshez?
Hengerfej csere nem okozott gondot, remélem ez sem fog Smiley

Ha valaki tud jó tanácsot adni, örömmel fogadom! Köszönöm! Smiley
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 20:43:49 »

Sziasztok!
.
Bocs az ekezet hianyaert, de ezen a gepen nincs.

Egy hete vettem egy 97-es 1.8-as  TD Mondeot. Meg is vagyok vele elegedve, mert ket nap alatt 1500 Km-t gond nelkul megtett.
Fizum megkapom, olaj es vezermucsere, meg amit ilyenkor kell. Fogyasztasa nagyon jo. 130-as tempoval, 6 liter alatt.

Ami gondom, hogy az interkuller, kicsi lyukkal rendelkezik. Turboja gyengenek tunik, nincs az altalatok irt "itt kezd bekapcsolni" erzes.
Az interkuller enyhen olajos belulrol, de nem tunik veszesnek.(innet tudom, hogy lyukas a kuller, mert az alja olajos)

Reggelente pocre indul, az izzitogyertya csere utan.

Szerintetek is kuller es turbo csere megoldana a gondom, vagy esetleg valamit kihagytam?

Annyira amator nam vagyok, csak diesel motort nem szereltem, idestova 23 eve. Ford Transittal van vezetesi tapasztalatom, ha azt veszem alapul, akkor az autonak nem igy kellene menni. Motor nem fustol, hengerfely ok.

Eszembe jutott meg valami. Az olaj nem levegos  taps

Koszonet.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.23 hétfő, 20:49:19 írta maltermester » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 20:55:41 »

Sziasztok!
Turboja gyengenek tunik, nincs az altalatok irt "itt kezd bekapcsolni" erzes.
Koszonet.

a gyengeségnek, meg ennek az érzésnek nincs köze egymáshoz. ha megvan az "itt kezd bekapcsolni" érzés, akkor nem jól van beállítva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:15:38 »

Sziasztok!
.
Bocs az ekezet hianyaert, de ezen a gepen nincs.

Egy hete vettem egy 97-es 1.8-as  TD Mondeot. Meg is vagyok vele elegedve, mert ket nap alatt 1500 Km-t gond nelkul megtett.
Fizum megkapom, olaj es vezermucsere, meg amit ilyenkor kell. Fogyasztasa nagyon jo. 130-as tempoval, 6 liter alatt.

Ami gondom, hogy az interkuller, kicsi lyukkal rendelkezik. Turboja gyengenek tunik, nincs az altalatok irt "itt kezd bekapcsolni" erzes.
Az interkuller enyhen olajos belulrol, de nem tunik veszesnek.(innet tudom, hogy lyukas a kuller, mert az alja olajos)

Reggelente pocre indul, az izzitogyertya csere utan.

Szerintetek is kuller es turbo csere megoldana a gondom, vagy esetleg valamit kihagytam?

Annyira amator nam vagyok, csak diesel motort nem szereltem, idestova 23 eve. Ford Transittal van vezetesi tapasztalatom, ha azt veszem alapul, akkor az autonak nem igy kellene menni. Motor nem fustol, hengerfely ok.

Eszembe jutott meg valami. Az olaj nem levegos  taps

Koszonet.
a pöccre indulással még várj egy kicsit,még most gyertya nélkül is be kell,hogy induljon  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:17:17 »

a gyengeségnek, meg ennek az érzésnek nincs köze egymáshoz. ha megvan az "itt kezd bekapcsolni" érzés, akkor nem jól van beállítva

Koszi a gyors valaszt! worship

Igazabol  fogyasztassal meg vagyok elegedve, motorja nem rangat, nem fustol, semmi kulonoset nem vettem eszre.
Csak  a gyengeseg a bajom. (ehhez tudni kell, suzuki 1.6 az elozo vasam) Tobb Mondeot probaltam elotte, mind jobban huzott,  de azok vagy arban vagy kaszni allapotban nem feleltek meg.  Itt viszont a Turbo nem megy duma volta az alku targya  hehe

Mindenesetre turbot az olajeresztese miatt es az interkullert pedig a lyukja miatt kicserelem. Aztan meglatom, kell-e meg valamit buheralnom.  Szerinted, mi lehet meg a gyengeseg oka? Kompressziot nem merek, turbonyomas allitas, eredmenytelen.

Koszonet!
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:20:21 »

a pöccre indulással még várj egy kicsit,még most gyertya nélkül is be kell,hogy induljon  eplus2

Igaz! Bizom benne igy is marad  smile
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:26:02 »

Igaz! Bizom benne igy is marad  smile
Ha indul, es ez az ero is marad, nem esem ketsegbe, csak vigyen es hozzon egy evig ahova kell.

Koszonet!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:43:06 »

Koszi a gyors valaszt! worship

Igazabol  fogyasztassal meg vagyok elegedve, motorja nem rangat, nem fustol, semmi kulonoset nem vettem eszre.
Csak  a gyengeseg a bajom. (ehhez tudni kell, suzuki 1.6 az elozo vasam) Tobb Mondeot probaltam elotte, mind jobban huzott,  de azok vagy arban vagy kaszni allapotban nem feleltek meg.  Itt viszont a Turbo nem megy duma volta az alku targya  hehe

Mindenesetre turbot az olajeresztese miatt es az interkullert pedig a lyukja miatt kicserelem. Aztan meglatom, kell-e meg valamit buheralnom.  Szerinted, mi lehet meg a gyengeseg oka? Kompressziot nem merek, turbonyomas allitas, eredmenytelen.

Koszonet!

az "alapjárat" szabályzó motor furcsa dolgokat tud csinálni, ha nincs jól beállítva, még gyengébbnek is tűnik Wink
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2013.09.24 kedd, 04:48:54 »

az "alapjárat" szabályzó motor furcsa dolgokat tud csinálni, ha nincs jól beállítva, még gyengébbnek is tűnik Wink

Jó reggelt!

Erről a beallitasrol meg nem olvastam itt a fórumon, vagy csak elkerülte a figyelmem.
ha a fenti cserék nem hoznak eredményt, akkor belevetem magam ebbe a témába.
Lehet ám, hogy szegénynek a lelke is ki van, és az a legnagyobb baj. Tőllem is fog kapni egy két pofont.

Köszönet!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2013.09.24 kedd, 09:57:39 »

Jó reggelt!

Erről a beallitasrol meg nem olvastam itt a fórumon, vagy csak elkerülte a figyelmem.
ha a fenti cserék nem hoznak eredményt, akkor belevetem magam ebbe a témába.
Lehet ám, hogy szegénynek a lelke is ki van, és az a legnagyobb baj. Tőllem is fog kapni egy két pofont.

Köszönet!


lelke van, nem vitás, ha ereje nem is de lelke biztosan  eplus2

a wikiben olvashatsz az alapjárat beállítása címszó alatt. Annyit hozzátennék, hogy ha az alapjárati motor működik rendesen, akkor a gyújtás ráadásakor meghúz-elereszt ami hallható is. A bovden hosszának a beállítása fontos, én úgy csináltam, hogy valaki ráadta a gyújtást, és én közben húztam kifelé, hogy beállhasson alaphelyzetbe.
Azon kívül, hogy stabilan tartja a beállított fordulatot (klíma, szervó stb) lassabban engedi visszaesni gázelvételkor, és ahogy észrevettem valaminek a függvényében ráhúz a karra nagyobb gázadásnál is, szóval eléggé fontos a rendes működése.
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2013.09.24 kedd, 11:01:10 »

lelke van, nem vitás, ha ereje nem is de lelke biztosan  eplus2

a wikiben olvashatsz az alapjárat beállítása címszó alatt. Annyit hozzátennék, hogy ha az alapjárati motor működik rendesen, akkor a gyújtás ráadásakor meghúz-elereszt ami hallható is. A bovden hosszának a beállítása fontos, én úgy csináltam, hogy valaki ráadta a gyújtást, és én közben húztam kifelé, hogy beállhasson alaphelyzetbe.
Azon kívül, hogy stabilan tartja a beállított fordulatot (klíma, szervó stb) lassabban engedi visszaesni gázelvételkor, és ahogy észrevettem valaminek a függvényében ráhúz a karra nagyobb gázadásnál is, szóval eléggé fontos a rendes működése.

lelket megpróbálom karban tartani, eletmentesben jó vagyok.
Nos. Meghuzas eleresztes hallható. Bovden feszes, majd lazítani kell, már néztem, fórum olvasása közben.
Az adogolo kicsit buheralt, mert sarokkoszoruvel a végének fedelet levágták. Vajon miért. Ott ahogy néztem, két vezeték van, amit lehet elvágtak, ha lesz időm, blankolom, és forrasztom.

Az autó elég elhanyagolt volt mikor megvettem, most is az, csak próbálom kicsit rendberakni.
nem szeretnék az autópályán dekkolni, mert beadta az unalmast.  Jobbra pénzem nem volt, egyenlőre nem is lesz. Autó összességében tetszik, uton jól fekszik, halad. Fogyasztása kiváló.
A két első gombfely kopog.

Wikit olvasom, tanulom.

köszönet!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2013.09.24 kedd, 11:19:54 »

lelket megpróbálom karban tartani, eletmentesben jó vagyok.
Nos. Meghuzas eleresztes hallható. Bovden feszes, majd lazítani kell, már néztem, fórum olvasása közben.
Az adogolo kicsit buheralt, mert sarokkoszoruvel a végének fedelet levágták. Vajon miért. Ott ahogy néztem, két vezeték van, amit lehet elvágtak, ha lesz időm, blankolom, és forrasztom.

Az autó elég elhanyagolt volt mikor megvettem, most is az, csak próbálom kicsit rendberakni.
nem szeretnék az autópályán dekkolni, mert beadta az unalmast.  Jobbra pénzem nem volt, egyenlőre nem is lesz. Autó összességében tetszik, uton jól fekszik, halad. Fogyasztása kiváló.
A két első gombfely kopog.

Wikit olvasom, tanulom.

köszönet!

a bovden mindig feszes! amikor ráadod a gyújtást visszaengedi alaphelyzetbe a kart, majd húz rajta annyit amennyit "gondol" ha túl laza a bovden, akkor is megfeszíti, csak esetleg nem fog tudni ráhúzni majd annyit amikor szükséges.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2013.09.24 kedd, 11:22:31 »

ja és a másik, nem árt a fordulatszámmérést nem a gyári órára bízni, én műszerrel állítottam be 850re a fordulatot, az emeltet meg 870re és érdekes módon a fordulatszámmérőm 1000alatt egy mutatónyival mutat ilyenkor.
Tehát "óra" szerint beállítva lehetett vagy 700 az alapjáratom.
Naplózva
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2013.09.24 kedd, 13:42:48 »

Sziasztok!

Elkezdtem bontani a mondeot... Smiley
Tudna valaki segíteni összerakni?
Elég lenne egy magyar nyelvű leírás képekkel , lucas adagolo le és fel szerelés témában.
Ha adagoló szerelési leírás is lenne, vagy csak egy robbantott ábra, az is segítene hogy túl élje a beteg.
Így is nagy már a vérveszteség. .. Smiley
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2013.09.24 kedd, 13:57:36 »

ja és a másik, nem árt a fordulatszámmérést nem a gyári órára bízni, én műszerrel állítottam be 850re a fordulatot, az emeltet meg 870re és érdekes módon a fordulatszámmérőm 1000alatt egy mutatónyival mutat ilyenkor.
Tehát "óra" szerint beállítva lehetett vagy 700 az alapjáratom.

köszönöm!

megnézem, és ha nem jól viselkedik megírom.
egyenlőre időhiány.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:23:57 »

ja és a másik, nem árt a fordulatszámmérést nem a gyári órára bízni, én műszerrel állítottam be 850re a fordulatot, az emeltet meg 870re és érdekes módon a fordulatszámmérőm 1000alatt egy mutatónyival mutat ilyenkor.
Tehát "óra" szerint beállítva lehetett vagy 700 az alapjáratom.
Ezért van az embernek füle... Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:29:50 »

Ezért van az embernek füle... Wink

persze, de azt 100+/- eltérést nem fogod fülre megmondani, kivéve ha már hallottál olyant ami pont jó

« Utoljára szerkesztve: 2013.09.24 kedd, 19:31:40 írta vzoli » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:33:25 »

és ahogy észrevettem valaminek a függvényében ráhúz a karra nagyobb gázadásnál is, szóval eléggé fontos a rendes működése.
ezt csak bemagyarázod magadnak, mer el szeretnéd hinni, hogy így jobb. a gázadáshoz semmi köze az ég világon nincs. ha te benyomod a gázt, a dúsítókar már el sem éri a rugót akkor sem, ha teljesen ráhúzza. a dúsítóbowdent úgy kell beállítani, hogy kiakasztva állítasz alapjáratot, és utána megfeszíted annyira, hogy képes legyen elhúzni a végütközőig. többi nem számít, hogy mennyire tudod kihúzni, meg ilyenek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:34:21 »

persze, de azt 100+/- eltérést nem fogod fülre megmondani, kivéve ha már hallottál olyant ami pont jó


dehogynem. 100 fordulat nagyon sok alapjáratkor. 6000-nél már nehezebb megmondani  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:35:26 »

ezt csak bemagyarázod magadnak, mer el szeretnéd hinni, hogy így jobb. a gázadáshoz semmi köze az ég világon nincs. ha te benyomod a gázt, a dúsítókar már el sem éri a rugót akkor sem, ha teljesen ráhúzza. a dúsítóbowdent úgy kell beállítani, hogy kiakasztva állítasz alapjáratot, és utána megfeszíted annyira, hogy képes legyen elhúzni a végütközőig. többi nem számít, hogy mennyire tudod kihúzni, meg ilyenek

a te mondod, elhiszem.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:37:31 »

dehogynem. 100 fordulat nagyon sok alapjáratkor. 6000-nél már nehezebb megmondani  Wink

a gyakorlatlan fülnek? Dehogy. Gondolnád hogy a füled a jó, mikor látod a fordulatszámérőn a más értéket?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:41:23 »

a gyakorlatlan fülnek? Dehogy. Gondolnád hogy a füled a jó, mikor látod a fordulatszámérőn a más értéket?
leht, hogy akkor nem számít a fülem gyakorlatlannak  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:46:24 »

leht, hogy akkor nem számít a fülem gyakorlatlannak  nyes

hát semmiféleképpen nem mondanám a füledet gyakorlatlannak  worship

én hittem az órának, mert dízel motort utoljára a suliban láttam, ám végül nem lett belőlem autószerelő ami így 20év távlatából nem biztos hogy baj eplus2

Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:08:46 »

Sziasztok!

szerintetek, miert vagtak ki az adagolobol?


Koszonet!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:13:15 »

Sziasztok!

szerintetek, miert vagtak ki az adagolobol?


Koszonet!
azért, hogy hozzáférjenek a mágnes-szelephez. ezért van forrasztva a kábel is. gondolom cserélve volt. nem volt ott semmi fontos, csak egy páncél, hogy ne lehessen hozzáférni. az immo-s autóknál ilyen volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:38:00 »

azért, hogy hozzáférjenek a mágnes-szelephez. ezért van forrasztva a kábel is. gondolom cserélve volt. nem volt ott semmi fontos, csak egy páncél, hogy ne lehessen hozzáférni. az immo-s autóknál ilyen volt

A magneszelepet nem csereltek, mert a kabelt sarokkoszoruvel majdnem teljesen atvagtak. Majd holnap, ha lesz szabadidom, megforrasztom. mit jelent, hogy immo-s auto?

Koszonet!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:39:34 »

A magneszelepet nem csereltek, mert a kabelt sarokkoszoruvel majdnem teljesen atvagtak. Majd holnap, ha lesz szabadidom, megforrasztom. mit jelent, hogy immo-s auto?

Koszonet!
indításgátló
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:49:02 »

indításgátló

Ok, ra nem jottem volna, hogy immobilzatort jelent wow1
Koszi az erdekes infokat worship
Naplózva
mischu
Vendég
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2013.09.24 kedd, 21:19:01 »

Sziasztok.Tudna segíteni valaki,hogy miért erőtlen a Mondeom?? Köszi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.