Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:04:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560482 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2650 Dátum:
2013.09.03 kedd, 04:57:10 »
Idézetet írta: szimo - 2013.09.02 hétfő, 21:49:46
A visszacsapó szelep jóvoltából a tanktól az adagolóig már nincs levegősödés.Be is indul,de nagyon nehézkesen.amíg be nem melegszik,kissé egyenetlen az alapjárat(750-es fordulat).Úgy vettem észre nem működik a léptető motor,próba ként kitámasztottam de nem indul jobban úgy sem.Izzító gyertyák jók...
kevés az előtöltésed. a motor csak az alapjáratot emeli, attól nem lesz jobb az indulás. viszont meg kell nézni a gázkar tetején a sznzort, hogy működik-e, és jól van e beállítva, legtöbbször ezért nem működik a motor. az induláshoz meg előrébb kell venni az előtöltést, de ha pl a szenzor nem jó, akkor is csinál ilyet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2651 Dátum:
2013.09.03 kedd, 08:25:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.03 kedd, 04:57:10
kevés az előtöltésed. a motor csak az alapjáratot emeli, attól nem lesz jobb az indulás. viszont meg kell nézni a gázkar tetején a sznzort, hogy működik-e, és jól van e beállítva, legtöbbször ezért nem működik a motor. az induláshoz meg előrébb kell venni az előtöltést, de ha pl a szenzor nem jó, akkor is csinál ilyet
A szenzort hogyan lehet leellenőrizni?
Olvastam egy cikket:
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
ez nagyon hasonló tünet,csak nálam nem ennyire brutál...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2652 Dátum:
2013.09.03 kedd, 19:21:08 »
Idézetet írta: szimo - 2013.09.03 kedd, 08:25:59
A szenzort hogyan lehet leellenőrizni?
Olvastam egy cikket:
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
ez nagyon hasonló tünet,csak nálam nem ennyire brutál...
a középső szál és a test között kell mérni feszültséget. gyújtáson 0,6-körül kell lenni, és 4,2 a maximum. viszont közben nem ugrálhat, nem nullázódhat le.
ez a cikk nagyjából jó, bár mondeo-t ír, és escortról beszél
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2653 Dátum:
2013.09.04 szerda, 20:27:48 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.03 kedd, 19:21:08
a középső szál és a test között kell mérni feszültséget. gyújtáson 0,6-körül kell lenni, és 4,2 a maximum. viszont közben nem ugrálhat, nem nullázódhat le.
ez a cikk nagyjából jó, bár mondeo-t ír, és escortról beszél
Holnap megnézem,köszi a segítséget!
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
psycho
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2654 Dátum:
2013.09.11 szerda, 19:04:33 »
Hali mindenkinek lenne egy kérdésem...
a képen látható csőnél valahol folyik a gázolaj a mágnesszelep alatt, a mágnesszelepet kivettem az abba lévő nagyobb O gyűrűt kicseréltem, a gázolaj ugyanúgy folyik, ha jobban meghúzom a mágnesszelepet akkor majdnem csorog a gázolaj, ha lazítok rajta akkor csak csöpörög. Az adagoló és a cső "gyűrű" (bocsi de nem tudom hogy hívjam) között nincs tömítés, ott nem tudom kellene-e lenni? valamint kérdésem lenne, hogy lehet kivenni ezt a csődarabot (elképzelhető, hogy az repedt meg), mivel össze van kötve a turbó membránjával, amit nem szívesen bontanék meg, mert utána nagy cumi beállítani.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Üdv: zsolt
Naplózva
Tomcell
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2655 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 08:59:52 »
Helló skacok.Mondeo II. 1.8 as lovam van.olyan gondom van vele gogy 1000-2000 között ha mondjuk 5 ből 3 ba kell kapcsolni akkor elkezd rángatni mint egy kenguru olyan az autó.illetve a turbó kapcsolása után kicsit áll a fordulat ugrik egy 200 közben ismét ugrálás.porlasztó vagy adagoló vagy nem tom.
Szóval aki találkozott már ilyennel okosítson fel.
Köszönöm
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2656 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 09:59:42 »
Idézetet írta: psycho - 2013.09.11 szerda, 19:04:33
Hali mindenkinek lenne egy kérdésem...
a képen látható csőnél valahol folyik a gázolaj a mágnesszelep alatt, a mágnesszelepet kivettem az abba lévő nagyobb O gyűrűt kicseréltem, a gázolaj ugyanúgy folyik, ha jobban meghúzom a mágnesszelepet akkor majdnem csorog a gázolaj, ha lazítok rajta akkor csak csöpörög. Az adagoló és a cső "gyűrű" (bocsi de nem tudom hogy hívjam) között nincs tömítés, ott nem tudom kellene-e lenni? valamint kérdésem lenne, hogy lehet kivenni ezt a csődarabot (elképzelhető, hogy az repedt meg), mivel össze van kötve a turbó membránjával, amit nem szívesen bontanék meg, mert utána nagy cumi beállítani.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Üdv: zsolt
szia,
előfordulhat, hogy ott ereszt, ahol a tyúkbél megy a mágnesszelepbe. volt ilyen tünet nekem is, kicseréltem a szelepet és elmúlt.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2657 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 16:47:15 »
Idézetet írta: psycho - 2013.09.11 szerda, 19:04:33
Hali mindenkinek lenne egy kérdésem...
a képen látható csőnél valahol folyik a gázolaj a mágnesszelep alatt, a mágnesszelepet kivettem az abba lévő nagyobb O gyűrűt kicseréltem, a gázolaj ugyanúgy folyik, ha jobban meghúzom a mágnesszelepet akkor majdnem csorog a gázolaj, ha lazítok rajta akkor csak csöpörög. Az adagoló és a cső "gyűrű" (bocsi de nem tudom hogy hívjam) között nincs tömítés, ott nem tudom kellene-e lenni? valamint kérdésem lenne, hogy lehet kivenni ezt a csődarabot (elképzelhető, hogy az repedt meg), mivel össze van kötve a turbó membránjával, amit nem szívesen bontanék meg, mert utána nagy cumi beállítani.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Üdv: zsolt
mind2 helyre kéne.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mischu
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2658 Dátum:
2013.09.17 kedd, 13:14:09 »
Sziasztok.Van egy 1.8 TD-m amivel az lenne a probléma ,hogy indul rendesen az alapjárat nagyon jo viszont egyáltalán nincs ereje a motornak,pici gázadásnal épp,hogy felmegy a fordulat 2500-2600-ra nagyobb gázadásnal viszont esik a fordulat,szinte alig indul el helyből az auto.Elögyujtáson állitottam semmi féle keppen nem változik a helyzet csak annyit ,hogy nehezebben indul,most vissza van állitva oda ahol a legjobb,az elötöltésen is volt állitva de nem változik,az adagolo volt leszerelve de a vezérles jol van visszatéve(tobbszor is elleneörizve)Kerlek ha valaki tud segitsen,elöre is köszönöm.
Valaki tud mondani valamit nagyon fontos lenne.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.21 szombat, 11:58:56 írta mischu
»
Naplózva
kisgeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2659 Dátum:
2013.09.20 péntek, 08:24:52 »
Sziasztok!
Egy gyors és egyszerű kérdésem lenne amiben nem tudok dönteni segítsetek!
1998-as Ford Mondeo Ghia 1.8 TD-t vettem nemrég és olajcserét szeretnék elvégezni rajta.
Most Total Quarcz 7000 10W40-es van a motorban.
A kézikönyvet olvasgatva az 5W30-asra voksolnék, hogy az kéne bele. Ki is néztem a Ford Formula F 5W30-ast ez jó lenne bele???
Mások a Castrol Magnatec 10W40-est ajánlják ami benne is van a kézikönyvében, de nem biztos hogy ez a jó választás... vagy esetleg Castrol Magnatec 5W40-eset kellene beletölteni?
240000 km van papíron a kocsiban érzésem szerint + 100000 kicsit füstöl már a kocsi, de nem vészesen vagyis dolgozza az olajat, így nem tudom, hogy melyik lenne a jó választás.
Kérlek segítsetek nem akarok rosszat beletölteni csak azt ami a legjobb a kocsinak. (ha kérhetem indokoljátok is meg a választ)
Köszönöm:
Gábor
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2660 Dátum:
2013.09.20 péntek, 08:31:26 »
Idézetet írta: kisgeee - 2013.09.20 péntek, 08:24:52
Sziasztok!
Egy gyors és egyszerű kérdésem lenne amiben nem tudok dönteni segítsetek!
1998-as Ford Mondeo Ghia 1.8 TD-t vettem nemrég és olajcserét szeretnék elvégezni rajta.
Most Total Quarcz 7000 10W40-es van a motorban.
A kézikönyvet olvasgatva az 5W30-asra voksolnék, hogy az kéne bele. Ki is néztem a Ford Formula F 5W30-ast ez jó lenne bele???
Mások a Castrol Magnatec 10W40-est ajánlják ami benne is van a kézikönyvében, de nem biztos hogy ez a jó választás... vagy esetleg Castrol Magnatec 5W40-eset kellene beletölteni?
240000 km van papíron a kocsiban érzésem szerint + 100000 kicsit füstöl már a kocsi, de nem vészesen vagyis dolgozza az olajat, így nem tudom, hogy melyik lenne a jó választás.
Kérlek segítsetek nem akarok rosszat beletölteni csak azt ami a legjobb a kocsinak. (ha kérhetem indokoljátok is meg a választ)
Köszönöm:
Gábor
A fordos opaj is pont jó bele, de pl én 10w40 dynamic márkájút használok, 4liter 4800Ft.
Nem köpködni hogy gagyi olaj
2 havonta kell cserélnem szóval nem mindegy hogy 5000 vagy 15000
Naplózva
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2661 Dátum:
2013.09.20 péntek, 08:43:50 »
Idézetet írta: kisgeee - 2013.09.20 péntek, 08:24:52
Sziasztok!
Egy gyors és egyszerű kérdésem lenne amiben nem tudok dönteni segítsetek!
1998-as Ford Mondeo Ghia 1.8 TD-t vettem nemrég és olajcserét szeretnék elvégezni rajta.
Most Total Quarcz 7000 10W40-es van a motorban.
A kézikönyvet olvasgatva az 5W30-asra voksolnék, hogy az kéne bele. Ki is néztem a Ford Formula F 5W30-ast ez jó lenne bele???
Mások a Castrol Magnatec 10W40-est ajánlják ami benne is van a kézikönyvében, de nem biztos hogy ez a jó választás... vagy esetleg Castrol Magnatec 5W40-eset kellene beletölteni?
240000 km van papíron a kocsiban érzésem szerint + 100000 kicsit füstöl már a kocsi, de nem vészesen vagyis dolgozza az olajat, így nem tudom, hogy melyik lenne a jó választás.
Kérlek segítsetek nem akarok rosszat beletölteni csak azt ami a legjobb a kocsinak. (ha kérhetem indokoljátok is meg a választ)
Köszönöm:
Gábor
Szia!
A castrol magnatech olajat semmiképp ne vegyél bele,mert nagyon hamisítják!
Én sokáig azzal jártam,de az utolsó 2 olajcserénél már látszott,h nem az igazi,
ezért áttértem az eneos 10w40-es olajra,ami tökéletesen bevált.
Egyrészt olcsó,másrészt egész jó a minősége.Én a Szilker Autóban veszem a XIII.ker Petneházi utcában.
Ajánlom bátran!
Üdv: szintén Gábor
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
kisgeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2662 Dátum:
2013.09.20 péntek, 09:46:23 »
Idézetet írta: gsziki - 2013.09.20 péntek, 08:43:50
Szia!
A castrol magnatech olajat semmiképp ne vegyél bele,mert nagyon hamisítják!
Én sokáig azzal jártam,de az utolsó 2 olajcserénél már látszott,h nem az igazi,
ezért áttértem az eneos 10w40-es olajra,ami tökéletesen bevált.
Egyrészt olcsó,másrészt egész jó a minősége.Én a Szilker Autóban veszem a XIII.ker Petneházi utcában.
Ajánlom bátran!
Üdv: szintén Gábor
Castrolt elvileg már nem hamisítják, bár igazad van én is hallottam meg előző autómban találkoztam is vele SAJNOS....
"A Castrol magyar importőre márciusban hologramos matricával látta el a drágább árkategóriába tartozó Magnatec és Edge termékek csomagolását."
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/19/motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis/
Ez a cikk szerint, ha rendelek Castrol olajat és rajta van a "hologramos matrica", akkor nem nyúlhatok nagyon mellé.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2663 Dátum:
2013.09.20 péntek, 09:47:32 »
Idézetet írta: kisgeee - 2013.09.20 péntek, 09:46:23
Castrolt elvileg már nem hamisítják, bár igazad van én is hallottam meg előző autómban találkoztam is vele SAJNOS....
"A Castrol magyar importőre márciusban hologramos matricával látta el a drágább árkategóriába tartozó Magnatec és Edge termékek csomagolását."
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/19/motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis/
Ez a cikk szerint, ha rendelek Castrol olajat és rajta van a "hologramos matrica", akkor nem nyúlhatok nagyon mellé.
Szerinted meddig tart egy hologramos matricát legyártatni? Gondolod, azt nem hamisítják?
Naplózva
kisgeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2664 Dátum:
2013.09.20 péntek, 09:53:32 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.20 péntek, 08:31:26
A fordos opaj is pont jó bele, de pl én 10w40 dynamic márkájút használok, 4liter 4800Ft.
Nem köpködni hogy gagyi olaj
2 havonta kell cserélnem szóval nem mindegy hogy 5000 vagy 15000
Fordos 5W30-ast nem enné meg, ha kopottak már az alkatrészek? Ezért hajlok a 10W40-es felé...
Köszönöm a választ sokat segítettél, már inkább a 10W40-es felé húzok...
Naplózva
kisgeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2665 Dátum:
2013.09.20 péntek, 09:54:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.20 péntek, 09:47:32
Szerinted meddig tart egy hologramos matricát legyártatni? Gondolod, azt nem hamisítják?
Ott a pont...
Naplózva
Tomcell
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2666 Dátum:
2013.09.20 péntek, 12:30:23 »
Helló.Valaki meg tudná mondani milyen autók Bosch adagoloóját lehet feltenni az MK2 1.8TD-re?illetve mit kell módosítani ha kell rajta?
Csak mert a Lucas infarktust okoz nálam lassan
Köszi srácok!
Naplózva
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2667 Dátum:
2013.09.20 péntek, 13:15:14 »
Idézetet írta: Tomcell - 2013.09.20 péntek, 12:30:23
Helló.Valaki meg tudná mondani milyen autók Bosch adagoloóját lehet feltenni az MK2 1.8TD-re?illetve mit kell módosítani ha kell rajta?
Csak mert a Lucas infarktust okoz nálam lassan
Köszi srácok!
Szia!
Keresd GinJoy-t!Ő a tótum faktum ebben a témában!
Nekem is behalt a Lucas kb 3 éve,akkor cseréltem Bosch-ra 55000 pénzért kaptam az új adagolót,bár nem GinJoy csinálta.
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Tomcell
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2668 Dátum:
2013.09.20 péntek, 13:20:26 »
Idézetet írta: gsziki - 2013.09.20 péntek, 13:15:14
Szia!
Keresd GinJoy-t!Ő a tótum faktum ebben a témában!
Nekem is behalt a Lucas kb 3 éve,akkor cseréltem Bosch-ra 55000 pénzért kaptam az új adagolót,bár nem GinJoy csinálta.
És azóta milyen a kocsi indulás,menet közben mi a tapasztalat?
Naplózva
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2669 Dátum:
2013.09.21 szombat, 07:30:42 »
Idézetet írta: Tomcell - 2013.09.20 péntek, 13:20:26
És azóta milyen a kocsi indulás,menet közben mi a tapasztalat?
Az indulás kb ugyanolyan, a gázadásnál jobban,hamarabb reagál.A lucas kicsit gondolkodott mielőtt gyorsított volna.
A fogyasztással nem vagyok kibékülve,mert szerintem a lucassal kevesebbet evett,pedig már csavargattam az állítóját.
Nekem a lucassal nem volt gondom addig amíg egyszer gondolt egyet és megállt,de onnantól kuka,mert a belseje tiszta rozsda volt és már nem lehetett vele semmit kezdeni.
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
mischu
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2670 Dátum:
2013.09.21 szombat, 11:56:12 »
Idézetet írta: mischu - 2013.09.17 kedd, 13:14:09
Sziasztok.Van egy 1.8 TD-m amivel az lenne a probléma ,hogy indul rendesen az alapjárat nagyon jo viszont egyáltalán nincs ereje a motornak,pici gázadásnal épp,hogy felmegy a fordulat 2500-2600-ra nagyobb gázadásnal viszont esik a fordulat,szinte alig indul el helyből az auto.Elögyujtáson állitottam semmi féle keppen nem változik a helyzet csak annyit ,hogy nehezebben indul,most vissza van állitva oda ahol a legjobb,az elötöltésen is volt állitva de nem változik,az adagolo volt leszerelve de a vezérles jol van visszatéve(tobbszor is elleneörizve)Kerlek ha valaki tud segitsen,elöre is köszönöm.
Naplózva
iiulaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2671 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 19:19:10 »
Sziasztok!
Segítséget kérek egy kis sufnihoz
Holnap kezdem le és szétszedni a Lucas adagolót, tökéletesen meg vagyok vele elégedve, kivéve, hogy pár napja szivárgott a gázolaj a leállító tengelynél. Kicseréltük egy adagolós ismerőssel a gumigyűrűket(hogy tuti legyen, a gázkarnál is), összeszerelés után alapjáraton kb.10mp-ig járt majd leállt, ezt csinálta sokszor. Újabb indítás után felpörgetve nem állt le, viszont elkezdte okádni a gázolajat. Fentről nézve nem látszik szivárgás sem, lent sokáig folyik a főtengely környékén. Adagoló fedelét újra leszedve csodát láttunk, nincs benne üzemanyag...
Hol folyhat? Adagoló tengelynél?
Holnap leszerelem az adagolót, milyen nehézségekbe ütközhetek, mire kell vigyáznom, hol okosíthatom magam holnap reggelig?
Általános szerszámaim vannak, kell spéci cucc is a leszereléshez?
Hengerfej csere nem okozott gondot, remélem ez sem fog
Ha valaki tud jó tanácsot adni, örömmel fogadom! Köszönöm!
Naplózva
Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2672 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 20:43:49 »
Sziasztok!
.
Bocs az ekezet hianyaert, de ezen a gepen nincs.
Egy hete vettem egy 97-es 1.8-as TD Mondeot. Meg is vagyok vele elegedve, mert ket nap alatt 1500 Km-t gond nelkul megtett.
Fizum megkapom, olaj es vezermucsere, meg amit ilyenkor kell. Fogyasztasa nagyon jo. 130-as tempoval, 6 liter alatt.
Ami gondom, hogy az interkuller, kicsi lyukkal rendelkezik. Turboja gyengenek tunik, nincs az altalatok irt "itt kezd bekapcsolni" erzes.
Az interkuller enyhen olajos belulrol, de nem tunik veszesnek.(innet tudom, hogy lyukas a kuller, mert az alja olajos)
Reggelente pocre indul, az izzitogyertya csere utan.
Szerintetek is kuller es turbo csere megoldana a gondom, vagy esetleg valamit kihagytam?
Annyira amator nam vagyok, csak diesel motort nem szereltem, idestova 23 eve. Ford Transittal van vezetesi tapasztalatom, ha azt veszem alapul, akkor az autonak nem igy kellene menni. Motor nem fustol, hengerfely ok.
Eszembe jutott meg valami. Az olaj nem levegos
Koszonet.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.23 hétfő, 20:49:19 írta maltermester
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2673 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 20:55:41 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.23 hétfő, 20:43:49
Sziasztok!
Turboja gyengenek tunik, nincs az altalatok irt "itt kezd bekapcsolni" erzes.
Koszonet.
a gyengeségnek, meg ennek az érzésnek nincs köze egymáshoz. ha megvan az "itt kezd bekapcsolni" érzés, akkor nem jól van beállítva
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2674 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 21:15:38 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.23 hétfő, 20:43:49
Sziasztok!
.
Bocs az ekezet hianyaert, de ezen a gepen nincs.
Egy hete vettem egy 97-es 1.8-as TD Mondeot. Meg is vagyok vele elegedve, mert ket nap alatt 1500 Km-t gond nelkul megtett.
Fizum megkapom, olaj es vezermucsere, meg amit ilyenkor kell. Fogyasztasa nagyon jo. 130-as tempoval, 6 liter alatt.
Ami gondom, hogy az interkuller, kicsi lyukkal rendelkezik. Turboja gyengenek tunik, nincs az altalatok irt "itt kezd bekapcsolni" erzes.
Az interkuller enyhen olajos belulrol, de nem tunik veszesnek.(innet tudom, hogy lyukas a kuller, mert az alja olajos)
Reggelente pocre indul, az izzitogyertya csere utan.
Szerintetek is kuller es turbo csere megoldana a gondom, vagy esetleg valamit kihagytam?
Annyira amator nam vagyok, csak diesel motort nem szereltem, idestova 23 eve. Ford Transittal van vezetesi tapasztalatom, ha azt veszem alapul, akkor az autonak nem igy kellene menni. Motor nem fustol, hengerfely ok.
Eszembe jutott meg valami. Az olaj nem levegos
Koszonet.
a pöccre indulással még várj egy kicsit,még most gyertya nélkül is be kell,hogy induljon
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2675 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 21:17:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.23 hétfő, 20:55:41
a gyengeségnek, meg ennek az érzésnek nincs köze egymáshoz. ha megvan az "itt kezd bekapcsolni" érzés, akkor nem jól van beállítva
Koszi a gyors valaszt!
Igazabol fogyasztassal meg vagyok elegedve, motorja nem rangat, nem fustol, semmi kulonoset nem vettem eszre.
Csak a gyengeseg a bajom. (ehhez tudni kell, suzuki 1.6 az elozo vasam) Tobb Mondeot probaltam elotte, mind jobban huzott, de azok vagy arban vagy kaszni allapotban nem feleltek meg. Itt viszont a Turbo nem megy duma volta az alku targya
Mindenesetre turbot az olajeresztese miatt es az interkullert pedig a lyukja miatt kicserelem. Aztan meglatom, kell-e meg valamit buheralnom. Szerinted, mi lehet meg a gyengeseg oka? Kompressziot nem merek, turbonyomas allitas, eredmenytelen.
Koszonet!
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2676 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 21:20:21 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.23 hétfő, 21:15:38
a pöccre indulással még várj egy kicsit,még most gyertya nélkül is be kell,hogy induljon
Igaz! Bizom benne igy is marad
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2677 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 21:26:02 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.23 hétfő, 21:20:21
Igaz! Bizom benne igy is marad
Ha indul, es ez az ero is marad, nem esem ketsegbe, csak vigyen es hozzon egy evig ahova kell.
Koszonet!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2678 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 21:43:06 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.23 hétfő, 21:17:17
Koszi a gyors valaszt!
Igazabol fogyasztassal meg vagyok elegedve, motorja nem rangat, nem fustol, semmi kulonoset nem vettem eszre.
Csak a gyengeseg a bajom. (ehhez tudni kell, suzuki 1.6 az elozo vasam) Tobb Mondeot probaltam elotte, mind jobban huzott, de azok vagy arban vagy kaszni allapotban nem feleltek meg. Itt viszont a Turbo nem megy duma volta az alku targya
Mindenesetre turbot az olajeresztese miatt es az interkullert pedig a lyukja miatt kicserelem. Aztan meglatom, kell-e meg valamit buheralnom. Szerinted, mi lehet meg a gyengeseg oka? Kompressziot nem merek, turbonyomas allitas, eredmenytelen.
Koszonet!
az "alapjárat" szabályzó motor furcsa dolgokat tud csinálni, ha nincs jól beállítva, még gyengébbnek is tűnik
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2679 Dátum:
2013.09.24 kedd, 04:48:54 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.23 hétfő, 21:43:06
az "alapjárat" szabályzó motor furcsa dolgokat tud csinálni, ha nincs jól beállítva, még gyengébbnek is tűnik
Jó reggelt!
Erről a beallitasrol meg nem olvastam itt a fórumon, vagy csak elkerülte a figyelmem.
ha a fenti cserék nem hoznak eredményt, akkor belevetem magam ebbe a témába.
Lehet ám, hogy szegénynek a lelke is ki van, és az a legnagyobb baj. Tőllem is fog kapni egy két pofont.
Köszönet!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2680 Dátum:
2013.09.24 kedd, 09:57:39 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.24 kedd, 04:48:54
Jó reggelt!
Erről a beallitasrol meg nem olvastam itt a fórumon, vagy csak elkerülte a figyelmem.
ha a fenti cserék nem hoznak eredményt, akkor belevetem magam ebbe a témába.
Lehet ám, hogy szegénynek a lelke is ki van, és az a legnagyobb baj. Tőllem is fog kapni egy két pofont.
Köszönet!
lelke van, nem vitás, ha ereje nem is de lelke biztosan
a wikiben olvashatsz az alapjárat beállítása címszó alatt. Annyit hozzátennék, hogy ha az alapjárati motor működik rendesen, akkor a gyújtás ráadásakor meghúz-elereszt ami hallható is. A bovden hosszának a beállítása fontos, én úgy csináltam, hogy valaki ráadta a gyújtást, és én közben húztam kifelé, hogy beállhasson alaphelyzetbe.
Azon kívül, hogy stabilan tartja a beállított fordulatot (klíma, szervó stb) lassabban engedi visszaesni gázelvételkor, és ahogy észrevettem valaminek a függvényében ráhúz a karra nagyobb gázadásnál is, szóval eléggé fontos a rendes működése.
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2681 Dátum:
2013.09.24 kedd, 11:01:10 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 09:57:39
lelke van, nem vitás, ha ereje nem is de lelke biztosan
a wikiben olvashatsz az alapjárat beállítása címszó alatt. Annyit hozzátennék, hogy ha az alapjárati motor működik rendesen, akkor a gyújtás ráadásakor meghúz-elereszt ami hallható is. A bovden hosszának a beállítása fontos, én úgy csináltam, hogy valaki ráadta a gyújtást, és én közben húztam kifelé, hogy beállhasson alaphelyzetbe.
Azon kívül, hogy stabilan tartja a beállított fordulatot (klíma, szervó stb) lassabban engedi visszaesni gázelvételkor, és ahogy észrevettem valaminek a függvényében ráhúz a karra nagyobb gázadásnál is, szóval eléggé fontos a rendes működése.
lelket megpróbálom karban tartani, eletmentesben jó vagyok.
Nos. Meghuzas eleresztes hallható. Bovden feszes, majd lazítani kell, már néztem, fórum olvasása közben.
Az adogolo kicsit buheralt, mert sarokkoszoruvel a végének fedelet levágták. Vajon miért. Ott ahogy néztem, két vezeték van, amit lehet elvágtak, ha lesz időm, blankolom, és forrasztom.
Az autó elég elhanyagolt volt mikor megvettem, most is az, csak próbálom kicsit rendberakni.
nem szeretnék az autópályán dekkolni, mert beadta az unalmast. Jobbra pénzem nem volt, egyenlőre nem is lesz. Autó összességében tetszik, uton jól fekszik, halad. Fogyasztása kiváló.
A két első gombfely kopog.
Wikit olvasom, tanulom.
köszönet!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2682 Dátum:
2013.09.24 kedd, 11:19:54 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.24 kedd, 11:01:10
lelket megpróbálom karban tartani, eletmentesben jó vagyok.
Nos. Meghuzas eleresztes hallható. Bovden feszes, majd lazítani kell, már néztem, fórum olvasása közben.
Az adogolo kicsit buheralt, mert sarokkoszoruvel a végének fedelet levágták. Vajon miért. Ott ahogy néztem, két vezeték van, amit lehet elvágtak, ha lesz időm, blankolom, és forrasztom.
Az autó elég elhanyagolt volt mikor megvettem, most is az, csak próbálom kicsit rendberakni.
nem szeretnék az autópályán dekkolni, mert beadta az unalmast. Jobbra pénzem nem volt, egyenlőre nem is lesz. Autó összességében tetszik, uton jól fekszik, halad. Fogyasztása kiváló.
A két első gombfely kopog.
Wikit olvasom, tanulom.
köszönet!
a bovden mindig feszes! amikor ráadod a gyújtást visszaengedi alaphelyzetbe a kart, majd húz rajta annyit amennyit "gondol" ha túl laza a bovden, akkor is megfeszíti, csak esetleg nem fog tudni ráhúzni majd annyit amikor szükséges.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2683 Dátum:
2013.09.24 kedd, 11:22:31 »
ja és a másik, nem árt a fordulatszámmérést nem a gyári órára bízni, én műszerrel állítottam be 850re a fordulatot, az emeltet meg 870re és érdekes módon a fordulatszámmérőm 1000alatt egy mutatónyival mutat ilyenkor.
Tehát "óra" szerint beállítva lehetett vagy 700 az alapjáratom.
Naplózva
iiulaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2684 Dátum:
2013.09.24 kedd, 13:42:48 »
Sziasztok!
Elkezdtem bontani a mondeot...
Tudna valaki segíteni összerakni?
Elég lenne egy magyar nyelvű leírás képekkel , lucas adagolo le és fel szerelés témában.
Ha adagoló szerelési leírás is lenne, vagy csak egy robbantott ábra, az is segítene hogy túl élje a beteg.
Így is nagy már a vérveszteség. ..
Naplózva
Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2685 Dátum:
2013.09.24 kedd, 13:57:36 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 11:22:31
ja és a másik, nem árt a fordulatszámmérést nem a gyári órára bízni, én műszerrel állítottam be 850re a fordulatot, az emeltet meg 870re és érdekes módon a fordulatszámmérőm 1000alatt egy mutatónyival mutat ilyenkor.
Tehát "óra" szerint beállítva lehetett vagy 700 az alapjáratom.
köszönöm!
megnézem, és ha nem jól viselkedik megírom.
egyenlőre időhiány.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2686 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:23:57 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 11:22:31
ja és a másik, nem árt a fordulatszámmérést nem a gyári órára bízni, én műszerrel állítottam be 850re a fordulatot, az emeltet meg 870re és érdekes módon a fordulatszámmérőm 1000alatt egy mutatónyival mutat ilyenkor.
Tehát "óra" szerint beállítva lehetett vagy 700 az alapjáratom.
Ezért van az embernek füle...
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2687 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:29:50 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.09.24 kedd, 19:23:57
Ezért van az embernek füle...
persze, de azt 100+/- eltérést nem fogod fülre megmondani, kivéve ha már hallottál olyant ami pont jó
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.24 kedd, 19:31:40 írta vzoli
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2688 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:33:25 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 09:57:39
és ahogy észrevettem valaminek a függvényében ráhúz a karra nagyobb gázadásnál is, szóval eléggé fontos a rendes működése.
ezt csak bemagyarázod magadnak, mer el szeretnéd hinni, hogy így jobb. a gázadáshoz semmi köze az ég világon nincs. ha te benyomod a gázt, a dúsítókar már el sem éri a rugót akkor sem, ha teljesen ráhúzza. a dúsítóbowdent úgy kell beállítani, hogy kiakasztva állítasz alapjáratot, és utána megfeszíted annyira, hogy képes legyen elhúzni a végütközőig. többi nem számít, hogy mennyire tudod kihúzni, meg ilyenek
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2689 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:34:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 19:29:50
persze, de azt 100+/- eltérést nem fogod fülre megmondani, kivéve ha már hallottál olyant ami pont jó
dehogynem. 100 fordulat nagyon sok alapjáratkor. 6000-nél már nehezebb megmondani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2690 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:35:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 19:33:25
ezt csak bemagyarázod magadnak, mer el szeretnéd hinni, hogy így jobb. a gázadáshoz semmi köze az ég világon nincs. ha te benyomod a gázt, a dúsítókar már el sem éri a rugót akkor sem, ha teljesen ráhúzza. a dúsítóbowdent úgy kell beállítani, hogy kiakasztva állítasz alapjáratot, és utána megfeszíted annyira, hogy képes legyen elhúzni a végütközőig. többi nem számít, hogy mennyire tudod kihúzni, meg ilyenek
a te mondod, elhiszem.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2691 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:37:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 19:34:21
dehogynem. 100 fordulat nagyon sok alapjáratkor. 6000-nél már nehezebb megmondani
a gyakorlatlan fülnek? Dehogy. Gondolnád hogy a füled a jó, mikor látod a fordulatszámérőn a más értéket?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2692 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:41:23 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 19:37:31
a gyakorlatlan fülnek? Dehogy. Gondolnád hogy a füled a jó, mikor látod a fordulatszámérőn a más értéket?
leht, hogy akkor nem számít a fülem gyakorlatlannak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2693 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:46:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 19:41:23
leht, hogy akkor nem számít a fülem gyakorlatlannak
hát semmiféleképpen nem mondanám a füledet gyakorlatlannak
én hittem az órának, mert dízel motort utoljára a suliban láttam, ám végül nem lett belőlem autószerelő ami így 20év távlatából nem biztos hogy baj
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2694 Dátum:
2013.09.24 kedd, 20:08:46 »
Sziasztok!
szerintetek, miert vagtak ki az adagolobol?
Koszonet!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2695 Dátum:
2013.09.24 kedd, 20:13:15 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.24 kedd, 20:08:46
Sziasztok!
szerintetek, miert vagtak ki az adagolobol?
Koszonet!
azért, hogy hozzáférjenek a mágnes-szelephez. ezért van forrasztva a kábel is. gondolom cserélve volt. nem volt ott semmi fontos, csak egy páncél, hogy ne lehessen hozzáférni. az immo-s autóknál ilyen volt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2696 Dátum:
2013.09.24 kedd, 20:38:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 20:13:15
azért, hogy hozzáférjenek a mágnes-szelephez. ezért van forrasztva a kábel is. gondolom cserélve volt. nem volt ott semmi fontos, csak egy páncél, hogy ne lehessen hozzáférni. az immo-s autóknál ilyen volt
A magneszelepet nem csereltek, mert a kabelt sarokkoszoruvel majdnem teljesen atvagtak. Majd holnap, ha lesz szabadidom, megforrasztom. mit jelent, hogy immo-s auto?
Koszonet!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2697 Dátum:
2013.09.24 kedd, 20:39:34 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.24 kedd, 20:38:00
A magneszelepet nem csereltek, mert a kabelt sarokkoszoruvel majdnem teljesen atvagtak. Majd holnap, ha lesz szabadidom, megforrasztom. mit jelent, hogy immo-s auto?
Koszonet!
indításgátló
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2698 Dátum:
2013.09.24 kedd, 20:49:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 20:39:34
indításgátló
Ok, ra nem jottem volna, hogy immobilzatort jelent
Koszi az erdekes infokat
Naplózva
mischu
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2699 Dátum:
2013.09.24 kedd, 21:19:01 »
Sziasztok.Tudna segíteni valaki,hogy miért erőtlen a Mondeom?? Köszi
Naplózva
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ