Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:33:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558380 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2750 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:37:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 22:35:30
az már csak egy ugrás. ezt sem nehéz egyébként vezetni. azért csepelen a Kossuth Lajos útról a csőgyárba bemenni érdekes volt vele.
mindig vágytam rá hogy egy ilyent vezessek
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2751 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:40:29 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 22:37:10
mindig vágytam rá hogy egy ilyent vezessek
dunaújvárosban a cég előtti szűk utca végén lévő legelső kanyarban elakadt a hátulja a villanyoszlopban. 5 métert lógott le teljes szélességében a 19 méteres pótról
ez a feralpi darujának a közepe csepelen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2752 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:40:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 22:36:53
Aha, hosszabb. amíg előre mész, csak ennyi. tolatni, meg mint egy utánfutót, csak jobban kell törni
Ezzel tisztában is vagyok. A fő gondm az, hogy úgy kell mennem vizsgázni, hogy 2x1 órát vezethettem előtte. Idő sincs arra, hogy megérezd azt, hogy hol a vége az autónak.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2753 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:41:35 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.24 kedd, 22:40:56
Ezzel tisztában is vagyok. A fő gondm az, hogy úgy kell mennem vizsgázni, hogy 2x1 órát vezethettem előtte. Idő sincs arra, hogy megérezd azt, hogy hol a vége az autónak.
ilyet nem is szabadna engedni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2754 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:45:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 22:41:35
ilyet nem is szabadna engedni
Szerinted én hogy néztem az oktatóra, amikor közölte velem, hogy még egy óra aztán vizsga. Jó egyébként nem csináltam orbitális f.szságokat a 3 koccon kívül. A jobbra hátra és a balra hátra rámpa mellé elsőre sikerült. Talán egyszer, ha kellett korrigálnom. A 90°-osnál is lehet (megállsz, kiszállsz, megnézed, ha nem jó, korrigálhatsz), csak én nem tettem meg, hanem inkább lekoccoltam.
Remélem kdden nem lesz kocc, mert az automatikus bukta.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2755 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:45:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 22:41:35
ilyet nem is szabadna engedni
higul az oktatás. Én pl hónapokig a jogsi megszerzése után ijedten kaptam el a kezem a váltóról ha keményebben váltottam, mert reflexemmé vált, az oktatóm ugyanis vonalzóval a kezemre csapott ha reccsent a váltó....
A 4.es gyerekem környezetkönvéről meg düroham nélkül beszélni sem tudok ....
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2756 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:46:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.24 kedd, 22:45:23
Szerinted én hogy néztem az oktatóra, amikor közölte velem, hogy még egy óra aztán vizsga. Jó egyébként nem csináltam orbitális f.szságokat a 3 koccon kívül. A jobbra hátra és a balra hátra rámpa mellé elsőre sikerült. Talán egyszer, ha kellett korrigálnom. A 90°-osnál is lehet (megállsz, kiszállsz, megnézed, ha nem jó, korrigálhatsz), csak én nem tettem meg, hanem inkább lekoccoltam.
Remélem kdden nem lesz kocc, mert az automatikus bukta.
sok szerencsét
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2757 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:46:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 22:46:11
sok szerencsét
csak ezt tudom kívánni én is
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2758 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:47:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 22:46:11
sok szerencsét
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 22:46:52
csak ezt tudom kívánni én is
Az kellene vagy másfél milliárd tonna. Amúgy köszi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2759 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:48:34 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 22:45:33
higul az oktatás. Én pl hónapokig a jogsi megszerzése után ijedten kaptam el a kezem a váltóról ha keményebben váltottam, mert reflexemmé vált, az oktatóm ugyanis vonalzóval a kezemre csapott ha reccsent a váltó....
A 4.es gyerekem környezetkönvéről meg düroham nélkül beszélni sem tudok ....
hát én sem jártam hónapokig, de az órát levezettem mindig. a b-s jogsim annó 3 hét alatt lett meg, de ebből 2 hétig szinte reggel-este 2-3 órát vezettem. a c az hosszabb idő, de pl utána a nehézpótot szinte komolyan sem veszik a pár órával
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2760 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:51:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 22:48:34
hát én sem jártam hónapokig, de az órát levezettem mindig. a b-s jogsim annó 3 hét alatt lett meg, de ebből 2 hétig szinte reggel-este 2-3 órát vezettem. a c az hosszabb idő, de pl utána a nehézpótot szinte komolyan sem veszik a pár órával
én mhsz es abc re jártam, de az márciusban kezdődött, és novemberben kaptam meg a jogsit. EÜ nem volt mert kismoci jogsim volt már, autószerelőknek pedig nem kellett a BÜ szóval csak kresz meg vezetés volt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2761 Dátum:
2013.09.24 kedd, 22:54:12 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 22:51:16
én mhsz es abc re jártam, de az márciusban kezdődött, és novemberben kaptam meg a jogsit. EÜ nem volt mert kismoci jogsim volt már, autószerelőknek pedig nem kellett a BÜ szóval csak kresz meg vezetés volt.
Most meg KRESZ, környezetvédelem és szállítás, ill. szerkezet és üzemeltetés (ez az elmélet), Bü és a rutin, majd a forgalom a gyakorlat. Autószerelőknek a szerkezet és a bü nem kell, csak kérni kell külön, mert a bizonyítvány nem elég.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2762 Dátum:
2013.09.25 szerda, 10:09:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.24 kedd, 22:32:22
körül lehetne nálunk nézni a vasműben, vagy a ferrogettóban, mik az igazi hulladék gépek
Na! Te is helyi hülye vagy?
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2763 Dátum:
2013.09.28 szombat, 09:04:05 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.24 kedd, 09:57:39
lelke van, nem vitás, ha ereje nem is de lelke biztosan
a wikiben olvashatsz az alapjárat beállítása címszó alatt. Annyit hozzátennék, hogy ha az alapjárati motor működik rendesen, akkor a gyújtás ráadásakor meghúz-elereszt ami hallható is. A bovden hosszának a beállítása fontos, én úgy csináltam, hogy valaki ráadta a gyújtást, és én közben húztam kifelé, hogy beállhasson alaphelyzetbe.
Azon kívül, hogy stabilan tartja a beállított fordulatot (klíma, szervó stb) lassabban engedi visszaesni gázelvételkor, és ahogy észrevettem valaminek a függvényében ráhúz a karra nagyobb gázadásnál is, szóval eléggé fontos a rendes működése.
Jo reggelt!
Ma megneztem, mert kivetelesen pihi van. Meghuz es ereszt rendesen, talan ahogy kell. Alapjarattal es motor hangal semmi gond. gyorsitasnal nem okadja a fustot. Finom sultkrumli szaga van
Koszonet!
Naplózva
mischu
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2764 Dátum:
2013.09.28 szombat, 15:20:21 »
Szevasztok.Annyira vacakol gepem,hogy megorulok,a kov.a tunetek indull konnyen alapjarat szuper viszont a gazadasra nem reagal szinte egyaltalan,gyujtast leveszem ujrainditom 2-3 gazadasig remek utana megint behal. 1.8 Td MK2 edenybol megy ,levegosodes kizarva(szerintem)
Valami otlet valakinek? Koszi elore is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2765 Dátum:
2013.09.28 szombat, 15:23:37 »
Idézetet írta: mischu - 2013.09.28 szombat, 15:20:21
Szevasztok.Annyira vacakol gepem,hogy megorulok,a kov.a tunetek indull konnyen alapjarat szuper viszont a gazadasra nem reagal szinte egyaltalan,gyujtast leveszem ujrainditom 2-3 gazadasig remek utana megint behal. 1.8 Td MK2 edenybol megy ,levegosodes kizarva(szerintem)
Valami otlet valakinek? Koszi elore is.
valahol dugulás van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mischu
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2766 Dátum:
2013.09.28 szombat, 15:35:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.28 szombat, 15:23:37
valahol dugulás van
Az adagoloban?Vagy hol erdemes keresni?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2767 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:37:19 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.09.28 szombat, 09:04:05
Jo reggelt!
Ma megneztem, mert kivetelesen pihi van. Meghuz es ereszt rendesen, talan ahogy kell. Alapjarattal es motor hangal semmi gond. gyorsitasnal nem okadja a fustot. Finom sultkrumli szaga van
Koszonet!
ahaaa én is néztem hogy 400 alatt van az étolaj a metróban
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2768 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:43:18 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.09.28 szombat, 19:37:19
ahaaa én is néztem hogy 400 alatt van az étolaj a metróban
Lidliben 350 korul van
Kivetelesen Ausztriai biodizelt tankoltam, es azzal van meg felig a tankom
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2769 Dátum:
2013.09.30 hétfő, 21:25:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.28 szombat, 15:23:37
valahol dugulás van
Joy, írtam privit, annyiban javult a helyzet, hogy turbómembránt sikerült valamennyire belőnöm... Aki cserélte a turbót (rekonstruáltam az esetet
), annyira kitekerte a csavart, hogy 1 fordulat után a kezemben maradt...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2770 Dátum:
2013.09.30 hétfő, 21:30:04 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.09.30 hétfő, 21:25:34
Joy, írtam privit, annyiban javult a helyzet, hogy turbómembránt sikerült valamennyire belőnöm... Aki cserélte a turbót (rekonstruáltam az esetet
), annyira kitekerte a csavart, hogy 1 fordulat után a kezemben maradt...
délelőtt felhívlak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mischu
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2771 Dátum:
2013.09.30 hétfő, 21:36:42 »
Hello sracok.Valami otlet a dugulasrol?
Naplózva
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2772 Dátum:
2013.10.01 kedd, 18:42:35 »
Sziasztok!
kb 2 hónapja van meg a vas.Az előző autót ellopták,így erre esett a választás...sok pénz nem volt rá,ezt az állapota is tükrözi.A fórum segítségével sokat megspóroltam,szinte mindent magam csináltam eddig rajta.Köszönet érte mindenkinek!
Kicsit nehezen indul(TPS rossz),már megszoktam csak az nem hagy nyugodni hogy füstöl és alig akar menni(illetve 2000 felett kicsit felélénkül)...Kétszer kifogyott útközben a gázolaj és előtte pár másodpercig megindult,tehát tudna menni,csak valami miatt mégsem.A vízhőfok jelző menet közben a fehérből nem nagyon jön elő,csak a városi araszolgatásban,a termosztátot kicserélem,gondolom ezzel megoldódik a problem.
Legfrissebb problémám fejtörést okoz.Ma levettem az intercoolert,van ott egy gumicső,ami a szelepfedélből megy,de a másik vége szabadon volt,meg is találtam a helyét,a légszűrő gumicsövébe megy bele.A turbótól jön egy fém cső,ami az adagoló felé megy,viszont annak a vége is szabadon van,az adagolón viszont nem találom a helyét...Az adagoló: Lucas 8448B310A. Ha valaki tudna rá választ azt megköszönném...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2773 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:57:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.30 hétfő, 21:30:04
délelőtt felhívlak
Majd, ha lesz kis időm rádcsörgök, a vége úgy is az lesz, hogy elviszem az autót hozzád, "utóbelövésre", meg lehet, hogy tűzkarikacserére...
(de nem ebben a hónapban szerintem...
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2774 Dátum:
2013.10.01 kedd, 22:08:03 »
Idézetet írta: szimo - 2013.10.01 kedd, 18:42:35
Sziasztok!
kb 2 hónapja van meg a vas.Az előző autót ellopták,így erre esett a választás...sok pénz nem volt rá,ezt az állapota is tükrözi.A fórum segítségével sokat megspóroltam,szinte mindent magam csináltam eddig rajta.Köszönet érte mindenkinek!
Kicsit nehezen indul(TPS rossz),már megszoktam csak az nem hagy nyugodni hogy füstöl és alig akar menni(illetve 2000 felett kicsit felélénkül)...Kétszer kifogyott útközben a gázolaj és előtte pár másodpercig megindult,tehát tudna menni,csak valami miatt mégsem.A vízhőfok jelző menet közben a fehérből nem nagyon jön elő,csak a városi araszolgatásban,a termosztátot kicserélem,gondolom ezzel megoldódik a problem.
Legfrissebb problémám fejtörést okoz.Ma levettem az intercoolert,van ott egy gumicső,ami a szelepfedélből megy,de a másik vége szabadon volt,meg is találtam a helyét,a légszűrő gumicsövébe megy bele.A turbótól jön egy fém cső,ami az adagoló felé megy,viszont annak a vége is szabadon van,az adagolón viszont nem találom a helyét...Az adagoló: Lucas 8448B310A. Ha valaki tudna rá választ azt megköszönném...
Jujj. Az adagoló elején lévő gomba alakú cucc (turbómembránház)-on van gumicső? Fém cső tudomásom szerint csak az olajozáshoz kell a turbónak, az adagolót összekötő cső (eredetileg) gumi. Ez esetben nem kizárt, hogy a turbófeltöltésed kontrollálatlan, mivel ez végzi a szabályzást.
A légszűrőbe menő cső az a kartergáz (olajpára) visszavezetésére szolgál a motorba, újraégetésre
, környezetvédelmi okokból.
A termosztáton ne spórolj, jó minőségűt vegyél, gyárit !
A hiányos okosságaimat és a többit GinJoy majd korrektúrázza.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2775 Dátum:
2013.10.01 kedd, 22:34:04 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.10.01 kedd, 22:08:03
Jujj. Az adagoló elején lévő gomba alakú cucc (turbómembránház)-on van gumicső? Fém cső tudomásom szerint csak az olajozáshoz kell a turbónak, az adagolót összekötő cső (eredetileg) gumi. Ez esetben nem kizárt, hogy a turbófeltöltésed kontrollálatlan, mivel ez végzi a szabályzást.
A légszűrőbe menő cső az a kartergáz (olajpára) visszavezetésére szolgál a motorba, újraégetésre
, környezetvédelmi okokból.
A termosztáton ne spórolj, jó minőségűt vegyél, gyárit !
A hiányos okosságaimat és a többit GinJoy majd korrektúrázza.
Nem látok olyan "gomba"alakú cuccot az adagolón,lehet nem is belevaló?
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2776 Dátum:
2013.10.01 kedd, 22:56:09 »
ilyen adagoló van rajta:http://kremenets.ter.slando.ua/obyavlenie/nasos-toplivnyy-ford-lucas-r8448b310a-ID6tJ6r.html
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2777 Dátum:
2013.10.02 szerda, 04:48:03 »
Idézetet írta: szimo - 2013.10.01 kedd, 22:56:09
ilyen adagoló van rajta:http://kremenets.ter.slando.ua/obyavlenie/nasos-toplivnyy-ford-lucas-r8448b310a-ID6tJ6r.html
ez 75 lovas escort adagoló
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2778 Dátum:
2013.10.02 szerda, 08:19:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.02 szerda, 04:48:03
ez 75 lovas escort adagoló
Akkor a sejtésem beigazolódott,ez lehet minden hiba forrása...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2779 Dátum:
2013.10.05 szombat, 05:35:14 »
Idézetet írta: szimo - 2013.10.02 szerda, 08:19:22
Akkor a sejtésem beigazolódott,ez lehet minden hiba forrása...
99%.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2780 Dátum:
2013.10.05 szombat, 08:44:10 »
Sziasztok!
Nyáron felfigyeltem rá, hogy "hidegen" erőssebb az autó mint teljessen felmelegedve.....érezhető a különbség. Illetve amikor nincs negyven fok akkor is mintha jobb lenne.
Elkezdtem filózni rajta mi lehet az ok, és arra jutottam, hogy nem hiszem, hogy kopott a motor mert télen is úgy indul, hogy alig kell izzítani, viszont ha a coolernak nincs megfelelő hűtése az okozhat ilyen gondot. Jól gondolom??
Nekiáltam fényezni az autót az elmúlt hetekben, és leszedtem a szigetelést a géptetőről és beigazolódott a sejtésem. Hiányzott a középső távtartó stift a két réteg közül és teljesen összeértek, ezáltal ott levegő biztos nem jutott a coolerbe. Most raktam bele többet is.
Viszont nézegettem a levegő útját és sehogy nem jövök rá, hogy honnan jut levegő a két réteg közé, hisz a külső réteg szigetelés-ami felett a levegőnek be kén jutni-rácsukódik a zárhídra így teljesen lezárva a rést.
Segítenétek?
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2781 Dátum:
2013.10.05 szombat, 12:11:21 »
Idézetet írta: petya72 - 2013.10.05 szombat, 08:44:10
Sziasztok!
Nyáron felfigyeltem rá, hogy "hidegen" erőssebb az autó mint teljessen felmelegedve.....érezhető a különbség. Illetve amikor nincs negyven fok akkor is mintha jobb lenne.
Elkezdtem filózni rajta mi lehet az ok, és arra jutottam, hogy nem hiszem, hogy kopott a motor mert télen is úgy indul, hogy alig kell izzítani, viszont ha a coolernak nincs megfelelő hűtése az okozhat ilyen gondot. Jól gondolom??
Nekiáltam fényezni az autót az elmúlt hetekben, és leszedtem a szigetelést a géptetőről és beigazolódott a sejtésem. Hiányzott a középső távtartó stift a két réteg közül és teljesen összeértek, ezáltal ott levegő biztos nem jutott a coolerbe. Most raktam bele többet is.
Viszont nézegettem a levegő útját és sehogy nem jövök rá, hogy honnan jut levegő a két réteg közé, hisz a külső réteg szigetelés-ami felett a levegőnek be kén jutni-rácsukódik a zárhídra így teljesen lezárva a rést.
Segítenétek?
egyébként is jobb a turbós autóknak a hideg idő, mert jobban is hűti a töltőlevegőt, meg dúsabb is a hideg levegő. a 2 réteg közé a hűtőmaszk "dobja" a levegőt. ezért nem mindegy, hogy dízel hűtőmaszkkal jár az ember, vagy benyással
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2782 Dátum:
2013.10.05 szombat, 16:01:43 »
van olyan eszköz amivel a td-ből hibákat/értékeket lehet olvasni? ELM-em van, de az nem ismeri meg a kocsit, gondolom mert az obd2 höz van.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2783 Dátum:
2013.10.05 szombat, 16:13:51 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.05 szombat, 16:01:43
van olyan eszköz amivel a td-ből hibákat/értékeket lehet olvasni? ELM-em van, de az nem ismeri meg a kocsit, gondolom mert az obd2 höz van.
ezzel talán menni fog:
http://forscan.org/howto.html
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2784 Dátum:
2013.10.05 szombat, 20:58:05 »
Idézetet írta: netcore - 2013.10.05 szombat, 16:13:51
ezzel talán menni fog:
http://forscan.org/howto.html
Ettől működni fog a td-vel? nem csak a tddi-vel? Az hogy bluetoot-hos, az úgynézem mindegy.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2785 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 11:25:06 »
ezt passzolom
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kisgeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2786 Dátum:
2013.10.08 kedd, 09:04:05 »
Sziasztok!
Érdeklődnék kinek mi a tapasztalata, illetve a gyári beállítás.
MK2-es 1.8 TD 90LE-s mondeo-nak a turbó beállítását szeretném "optimalizálni".
Én úgy érzem, hogy kicsit későn kapcsol. 3000-es fordulaton hallom a hangját, illetve érzem az erejét...
pl: Előzésnél eléggé macerás 3000-ig felpörgetni, hogy meginduljon a kocsi.
A beállítása ennyi lenne, ami ebben a cikkben le van írva?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbomembr%C3%A1n_csere/be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s_Mk1-Mk2_TD_motoron
A gyári beállítás mennyi lenne?
Nektek mennyinél kapcsol a turbó mi a jó beállítás szerintetek?
Üdv:
Gábor
ui: Nem "Az utak királya" akarok lenni, csak az országúti előzéseknél, ha előttem 70-80 km/h-val megy valaki zökkenőmentesen akarom megelőzni és nem 3-asba visszakapcsolni és várni, várni, várni... míg megjön a turbó.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2787 Dátum:
2013.10.08 kedd, 19:38:01 »
Idézetet írta: kisgeee - 2013.10.08 kedd, 09:04:05
Sziasztok!
Érdeklődnék kinek mi a tapasztalata, illetve a gyári beállítás.
MK2-es 1.8 TD 90LE-s mondeo-nak a turbó beállítását szeretném "optimalizálni".
Én úgy érzem, hogy kicsit későn kapcsol. 3000-es fordulaton hallom a hangját, illetve érzem az erejét...
pl: Előzésnél eléggé macerás 3000-ig felpörgetni, hogy meginduljon a kocsi.
A beállítása ennyi lenne, ami ebben a cikkben le van írva?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbomembr%C3%A1n_csere/be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s_Mk1-Mk2_TD_motoron
A gyári beállítás mennyi lenne?
Nektek mennyinél kapcsol a turbó mi a jó beállítás szerintetek?
Üdv:
Gábor
ui: Nem "Az utak királya" akarok lenni, csak az országúti előzéseknél, ha előttem 70-80 km/h-val megy valaki zökkenőmentesen akarom megelőzni és nem 3-asba visszakapcsolni és várni, várni, várni... míg megjön a turbó.
mk2-nél 1500-1700 körül, már szépen kéne dolgoznia, ha jó minden
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kisgeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2788 Dátum:
2013.10.09 szerda, 07:52:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.08 kedd, 19:38:01
mk2-nél 1500-1700 körül, már szépen kéne dolgoznia, ha jó minden
Köszönöm szépen a választ. A beállításához találtam leírást, hogy milyen szerszámok kellenek viszont azt még nem tudom, hogyan tudom ellenőrizni, hogy mikor kezd el dolgozni a turbó.
Ha elkezdem állítgatni akkor honnan tudom, hogy a megfelelő fordulatszámnál kezd el dolgozni? A motor hangjától hallhatom, hogy dolgozik a turbó vagy csak vezetés közbeni tesztelés alapján tudom eldönteni?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2789 Dátum:
2013.10.09 szerda, 09:33:55 »
Idézetet írta: kisgeee - 2013.10.09 szerda, 07:52:02
Köszönöm szépen a választ. A beállításához találtam leírást, hogy milyen szerszámok kellenek viszont azt még nem tudom, hogyan tudom ellenőrizni, hogy mikor kezd el dolgozni a turbó.
Ha elkezdem állítgatni akkor honnan tudom, hogy a megfelelő fordulatszámnál kezd el dolgozni? A motor hangjától hallhatom, hogy dolgozik a turbó vagy csak vezetés közbeni tesztelés alapján tudom eldönteni?
BIZTOSAN, csak vezetés közben veszed majd észre. Ez ilyen tekerek rajta egy picit (Nálad kifelé), megyek egy kört, majd megint és még egy kör.
Én is játszogatok, már kezd egész jó lenni, megyeget is, meg nem is füstöl, csak piciket. (teljesen kitekerve hagyta a szerelő, turbócsere után, folyamatosan húztam magam után a füstöt, mint a repülő a kondenz (vagy chemtrail) csíkot...
Most jelenleg, talán (kopptól) 3 és fél fordulatot tekertem ki rajta, de még játszok vele.
Jah igen, a lényeg : 14-es kulcsot és 4-es imbuszt vigyél magaddal és akkor nem kell minden állításkor hazamenned.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
kisgeee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2790 Dátum:
2013.10.09 szerda, 09:39:35 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.10.09 szerda, 09:33:55
BIZTOSAN, csak vezetés közben veszed majd észre. Ez ilyen tekerek rajta egy picit (Nálad kifelé), megyek egy kört, majd megint és még egy kör.
Én is játszogatok, már kezd egész jó lenni, megyeget is, meg nem is füstöl, csak piciket. (teljesen kitekerve hagyta a szerelő, turbócsere után, folyamatosan húztam magam után a füstöt, mint a repülő a kondenz (vagy chemtrail) csíkot...
Most jelenleg, talán (kopptól) 3 és fél fordulatot tekertem ki rajta, de még játszok vele.
Jah igen, a lényeg : 14-es kulcsot és 4-es imbuszt vigyél magaddal és akkor nem kell minden állításkor hazamenned.
Köszönöm a választ, így már neki merek állni...
Már gondolkoztam a szerelőn, de lehet így előbb megtalálom a számomra jó beállítást a teljesítményben és a fogyasztásban is.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2791 Dátum:
2013.10.09 szerda, 15:52:33 »
Idézetet írta: kisgeee - 2013.10.09 szerda, 09:39:35
Köszönöm a választ, így már neki merek állni...
Már gondolkoztam a szerelőn, de lehet így előbb megtalálom a számomra jó beállítást a teljesítményben és a fogyasztásban is.
Igazán nincs mit.
Szinte biztos, hogy így sikeresebb lesz (reméljük az alkatrészeid is jók a motorban), mivel egy átlag autószerelő sem tud vele többet kezdeni, ill. nem is akar tökölni vele. Nyilván egy adagoló-padon jobban belőnék az egészet, csak én már 2 helyen hagytam sok pénzt és jöttem el "nem jobb" (sőt) autóval. GinJoy akit tudok ajánlani TD ügyekben, Ő pad nélkül is belövi a dolgokat rendesen.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2792 Dátum:
2013.10.09 szerda, 18:50:54 »
GinJoy:
Összeraktam a membránt ahogy beszéltük, de igazából totál nem veszek észre semmi változást a kocsin
Még a csavart is kitekertem teljesen, és újjal megtapintottam hogy mozog e a membrán, de gázadásra mozdul.
Lehet valami dugulás is még?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2793 Dátum:
2013.10.09 szerda, 19:41:57 »
Idézetet írta: kisgeee - 2013.10.09 szerda, 09:39:35
Köszönöm a választ, így már neki merek állni...
Már gondolkoztam a szerelőn, de lehet így előbb megtalálom a számomra jó beállítást a teljesítményben és a fogyasztásban is.
Ha van egy régebbi dízelMondi tulaj a környéken, akkor érdemes lehet kipróbálni az ő autóját, hogy milyen fordulaton mit művel, ill. vele lepróbáltatni hogy mit mond a tiédre. Hol rossz, hol nem rossz.. Nekem a TD-vel az volt a tapasztalat, hogy olyan 1750-1800 környékén kezdett el rendesen tolni a turbó (fix gázpedálállásnál ott lódult meg). 3000-res fordulat környékén már pont hogy kezdett kifogyni a szuflából
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2794 Dátum:
2013.10.10 csütörtök, 18:05:21 »
Sziasztok!
Mk2-es 1,8 TD kombi Mondeóm(1999) eladó sorsra jutott, ha esetleg valakit érdekel írjon. Bosch adagolós, abs, 2légzsák, 2 elektr.ablak, klíma, elektr.tükör, központi. Ár:350ezer
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2795 Dátum:
2013.10.12 szombat, 20:34:43 »
Szép hétvégét mindenkinek!
Tudom, lerágott csont, azért csak megkérdezem a véleményetek
Kereskedötől vettem a vasat, aki gyakorlatilag semmit nem árult el az autoról. Minden hibáját felfedeztem, ennek ellenére megvettem a vékonyka pénztárcám miatt.
Egy hónap alatt nem bántam még meg. Megkerestem az elöző és első tulaját, aki korrekten elmondott minden hibát. Az autót szerette és mindig mindent megcsináltatott rajta. Persze mint kiderűlt, a szerelő inkorekten leúzta, de rendesen. Pl levegőszűrőt cseréltetett, amit persze a szerelő csak kifizettetett vele, de nem cserélte ki.
Ez persze nem az én gondom. Az én kis gondom az, hogy a motor nem adja a töle elvárató teljesítményt. Mint kiderült a szerelő az adagolót piszkálta. Viszont az interkuller lyukas volt, azt persze nem ismerte fel.
Interkullert kicseréltem, az autó meglódult, de még mindig nem az igazi. Gyorsításnál kis füstpamacs, de nem füstöl. Fogyasztása kiváló.1500 km autópálya 130 max. 1800 km 90 liter gázolajjal. Ebből fele Osztrák biodiesel üzemanyag. Ezzel a teljesítménnyel el is lennék, csak az Osztrák A2 autópályán a osszú emelkedőn nem megy fel csak harmadikba és akkor is max 80-al.
Jelenleg az a helyzet, ha gyorsítok, és váltás elött leveszem a lábam a pedálról, egy pillanatra megugrik az autó. Arra gondoltam, lehet tul dús a keverék. Az adagoló turbonyomás vagy mi csavarja teljesen ki volt tekerve. Annyira, hogy kontra csavart kilazítottam, kiesett a csavar. Azt ma elkezdtem betekerni, hátha jobb lesz. Még nem lett.
Szerintetek?
Köszönet!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2796 Dátum:
2013.10.12 szombat, 20:56:45 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.10.12 szombat, 20:34:43
Szép hétvégét mindenkinek!
Köszönet!
nekem mk1 TD mondim van én is kipróbáltam az osztrák biodízelt és nem ment tőle az enyém azt hittem motor off de szerencsére nem
itthon egyből rátankoltam oszt jó lett
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2797 Dátum:
2013.10.12 szombat, 21:30:05 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.12 szombat, 20:56:45
nekem mk1 TD mondim van én is kipróbáltam az osztrák biodízelt és nem ment tőle az enyém azt hittem motor off de szerencsére nem
itthon egyből rátankoltam oszt jó lett
Nekem pont az elenkező tapasztalatom van. Meglódult és jóval kevesebbet evett. Bár ez igaz az Osztrák özemanyagra álltalában. Suzuki 1.6 egy tank benzin Magyar üzemanyaggal max 550 Km osztrákkal lazán 700Km. Oriási a különbség, ugyanúgy mint a fizetésben :-)
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2798 Dátum:
2013.10.12 szombat, 21:46:43 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.10.12 szombat, 21:30:05
Nekem pont az elenkező tapasztalatom van. Meglódult és jóval kevesebbet evett. Bár ez igaz az Osztrák özemanyagra álltalában. Suzuki 1.6 egy tank benzin Magyar üzemanyaggal max 550 Km osztrákkal lazán 700Km. Oriási a különbség, ugyanúgy mint a fizetésben :-)
én az awi discont-os biot próbáltam nagyon nem jó az enyémhez ellenbe az omw az igen
de nem a bio változat
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2799 Dátum:
2013.10.12 szombat, 21:48:53 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.10.12 szombat, 21:46:43
én az awi discont-os biot próbáltam nagyon nem jó az enyémhez ellenbe az omw az igen
de nem a bio változat
aki hosszú távra tervez, annak nem kell bio fhost tankolni. meg lehet nézni azokat az adagolókat, ami az osztrák biodízellel mentek
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ