Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:58:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560291 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2800 Dátum: 2013.10.12 szombat, 21:51:52 »

aki hosszú távra tervez, annak nem kell bio fhost tankolni. meg lehet nézni azokat az adagolókat, ami az osztrák biodízellel mentek  levele
tudum  eljen szinte össze fostam magam amíg haza értem olyan rossz volt  Shocked
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2801 Dátum: 2013.10.12 szombat, 22:00:15 »

GinJoy :
Képzeld,  amióta szétszedtem a membránt lassan jönnek vissza a lovak. Lehet hogy amiatt hogy el volt zárva eldugult valami, ami lassan tisztul vagy csak pszichológiai eset vagyok?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2802 Dátum: 2013.10.12 szombat, 22:02:55 »

GinJoy :
Képzeld,  amióta szétszedtem a membránt lassan jönnek vissza a lovak. Lehet hogy amiatt hogy el volt zárva eldugult valami, ami lassan tisztul vagy csak pszichológiai eset vagyok?
csak pszihopata vagy nyes

elméletileg nem számíthat neki. ha a dugattyú mozgott benne rendesen eddig is, akkor x-akta
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2803 Dátum: 2013.10.12 szombat, 23:07:21 »

csak pszihopata vagy nyes

elméletileg nem számíthat neki. ha a dugattyú mozgott benne rendesen eddig is, akkor x-akta

X akta az egész kocsi.  Amikor megvettem 50et max 3.ban tudott menni, renberaktam az alapjarati motort, beállítottam az alapjaratot, és használtam. Már 5. Ben lehet menni 50el, finomabban jár.  Pedig 30ekm 4olajcsere és semmi más nem történt a motorral. Lehet az előző tulajnál elöltöltött hosszú pihentetés volt a baja?

Amúgy nem pszichopata,  szociopata.  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2804 Dátum: 2013.10.12 szombat, 23:09:34 »

De a dugattyú nem mozgott,  hiszen fordítva volt benne a membrán, fixen zárva volt.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2805 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 08:12:49 »

De a dugattyú nem mozgott,  hiszen fordítva volt benne a membrán, fixen zárva volt.
de mikor megfordítottad, akkor mozgott, és mégsem érezted, hogy dolgozik. ezért mondtam
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2806 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 10:12:17 »

de mikor megfordítottad, akkor mozgott, és mégsem érezted, hogy dolgozik. ezért mondtam
igen, ujjabb x akta. Olyan mintha valami dugulás lett volna, ami szép lassan feloldodott hogy mozog a dugattyu.
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2807 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 17:15:56 »

Üdv  wave Szeretném kérdezni : számít-e hogy melyik izzitó gyertyát teszem bele: Motorcraft EZD 8 vagy EZD39? Mk II 98 1.8td -be. Előre is köszönöm a válaszokat worship
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2808 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 20:18:51 »

Üdv  wave Szeretném kérdezni : számít-e hogy melyik izzitó gyertyát teszem bele: Motorcraft EZD 8 vagy EZD39? Mk II 98 1.8td -be. Előre is köszönöm a válaszokat worship
számít. azt rakd bele, ami bele való
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2809 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 21:09:57 »

számít. azt rakd bele, ami bele való
Köszi
 eljen
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2810 Dátum: 2013.10.15 kedd, 09:37:37 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni. Gázbowden kellene egy 99 januári kombi 1.8 TD-be. Ki is néztem egyet a fekmester.hu honlapon: http://www.fekmester.hu/bowdenek/gazbowden/ford/mondeo/diesel/1.80/1999/cofle/ de a boltban azt mondják, hogy ez nem jó, mert állítólag ez csak a 98 szeptember végéig gyártott járgányokhoz jó. Megnéztem a Cromax honlapját, érdekes módon ott is felhozza ugyanezt a terméket: https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140460000-gazbowden-es-alkatreszei/140460173-gazbowden/4997-gazbowden-escort/orion-81-88-95-01-mondeo-93-00
Megnéztem a gyári katalógust, az nem említ korlátozást: http://www.cofle.it/prodotti/cerca

Van valakinek ötlete, vagy használt már ilyet valaki, jó lesz a cofle a géphez?
Előre is Kösz.
F.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2811 Dátum: 2013.10.15 kedd, 18:40:46 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni. Gázbowden kellene egy 99 januári kombi 1.8 TD-be. Ki is néztem egyet a fekmester.hu honlapon: http://www.fekmester.hu/bowdenek/gazbowden/ford/mondeo/diesel/1.80/1999/cofle/ de a boltban azt mondják, hogy ez nem jó, mert állítólag ez csak a 98 szeptember végéig gyártott járgányokhoz jó. Megnéztem a Cromax honlapját, érdekes módon ott is felhozza ugyanezt a terméket: https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140460000-gazbowden-es-alkatreszei/140460173-gazbowden/4997-gazbowden-escort/orion-81-88-95-01-mondeo-93-00
Megnéztem a gyári katalógust, az nem említ korlátozást: http://www.cofle.it/prodotti/cerca

Van valakinek ötlete, vagy használt már ilyet valaki, jó lesz a cofle a géphez?
Előre is Kösz.
F.
teljesen mindegy mikori. ugyan nem ez a legjobb, ami a képen van, de használható
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2812 Dátum: 2013.10.15 kedd, 19:38:40 »

teljesen mindegy mikori. ugyan nem ez a legjobb, ami a képen van, de használható
Köszi szépen.  wave  Egyébként melyik márka lenne jobb, még megfizethető áron? A Tridon (ausztrál) állítólag nincs most az importőr raktárában.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2813 Dátum: 2013.10.15 kedd, 19:40:16 »

Köszi szépen.  wave  Egyébként melyik márka lenne jobb, még megfizethető áron? A Tridon (ausztrál) állítólag nincs most az importőr raktárában.
nem a márka a baj, hanem nincs ajta szakadásvédő, mint a gyárin
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2814 Dátum: 2013.10.16 szerda, 08:34:36 »

nem a márka a baj, hanem nincs ajta szakadásvédő, mint a gyárin
Értem. Köszi az információt.   eljen A helyzet az, hogy a gyári 15.5K, a cofle meg 3280 jó magyar HUF. Az autó meg egy szaladgálós munkaeszköz már csak. Több mint 340K-t futott, így hacsak nem életbevágó, akkor nem ragaszkodok a gyári alkatrészhez.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
gardes
Vendég
« Új hozzászólás #2815 Dátum: 2013.10.16 szerda, 18:26:43 »

Üdv!

Egy kis infót szeretnék! 1.8 Td motorhoz van e valakinek tuningbox tapasztalata?    Amit igérnek: 110 Le   230 Nm    Mindez 44000-ért
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2816 Dátum: 2013.10.16 szerda, 18:30:28 »

Üdv!

Egy kis infót szeretnék! 1.8 Td motorhoz van e valakinek tuningbox tapasztalata?    Amit igérnek: 110 Le   230 Nm    Mindez 44000-ért
Tuningbox TD-be Huh? mit tuningol rajta?
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2817 Dátum: 2013.10.16 szerda, 19:49:21 »

Üdv!

Egy kis infót szeretnék! 1.8 Td motorhoz van e valakinek tuningbox tapasztalata?    Amit igérnek: 110 Le   230 Nm    Mindez 44000-ért
Meg ne vedd! A TD motoron nincs elektronikusan vezérelt adagoló,nem tud rajta semmit vezérelni az ECU. Egy db előtöltésszabályozó mágnesszelepet találsz rajta,amit az ECU állít,azon kívül minden mechanikusan szabályozott.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2818 Dátum: 2013.10.16 szerda, 19:55:11 »

Meg ne vedd! A TD motoron nincs elektronikusan vezérelt adagoló,nem tud rajta semmit vezérelni az ECU. Egy db előtöltésszabályozó mágnesszelepet találsz rajta,amit az ECU állít,azon kívül minden mechanikusan szabályozott.

ja most jut eszembe, nekem van pár ugyanilyenem, 22.000/db nem tud 110 lóerőt, csak 100at, azért ilyen olcsó. 
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2819 Dátum: 2013.10.16 szerda, 19:55:43 »

5000ért van 90lóerős csomag is  nyes
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2820 Dátum: 2013.10.16 szerda, 19:57:57 »

Jajj, tagnap egy nagyon pihent kollégám ráhúzott két kotont a kipufogócsövemre.

 eplus2

Legközelebb majd meggondolja hova húzza Cheesy
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2821 Dátum: 2013.10.16 szerda, 20:00:45 »

5000ért van 90lóerős csomag is  nyes

Zoli!
hengerenkent 5000 és akkor 360 paci!?
 taps
Naplózva
gardes
Vendég
« Új hozzászólás #2822 Dátum: 2013.10.16 szerda, 20:04:21 »

Meg ne vedd! A TD motoron nincs elektronikusan vezérelt adagoló,nem tud rajta semmit vezérelni az ECU. Egy db előtöltésszabályozó mágnesszelepet találsz rajta,amit az ECU állít,azon kívül minden mechanikusan szabályozott.
Köszönöm a tanácsot! Nagy szaki nem vagyok ezért is érdeklődtem, csak próbálnék valami + craftot eszközölni a kicsikébe mert nagyon ráférne!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2823 Dátum: 2013.10.16 szerda, 20:06:09 »

Köszönöm a tanácsot! Nagy szaki nem vagyok ezért is érdeklődtem, csak próbálnék valami + craftot eszközölni a kicsikébe mert nagyon ráférne!

Te legalább előtte megkérdezted és nem azt csináltad, hogy megvetted, berakattad, majd csodálkoztál, hogy miért nem érzel semmi változást.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2824 Dátum: 2013.10.16 szerda, 20:23:45 »

az mk1-en az adagolóval és a turbomebrán kitekerésével lehet egy kis erőt adni neki
az enyémnek akkor van gigantikus erő töblete ha én beülök  eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2825 Dátum: 2013.10.16 szerda, 20:48:01 »

Köszönöm a tanácsot! Nagy szaki nem vagyok ezért is érdeklődtem, csak próbálnék valami + craftot eszközölni a kicsikébe mert nagyon ráférne!

Jó tanács (én is ezt kaptam):
Nézesd meg egy adagolóssal, ha biztosan rosszul megy. Hogy el tudd dönteni, próbálj ki egyet ami jó. A olyan balfék vagy mint én, aki a 170 lovas kocsiból ül be a 88lóerős TD-be (és nap mint nap cserélgeti is) ne csodálkozz, akkor a td lusta dög. Egyéb esetekben egész fürge és még sok város és autópályás közlekedés mellett is inkább 6 liter közelében kell fogyasszon, mint az felett.
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2826 Dátum: 2013.10.16 szerda, 21:07:32 »

Jó tanács (én is ezt kaptam):
Nézesd meg egy adagolóssal, ha biztosan rosszul megy. Hogy el tudd dönteni, próbálj ki egyet ami jó. A olyan balfék vagy mint én, aki a 170 lovas kocsiból ül be a 88lóerős TD-be (és nap mint nap cserélgeti is) ne csodálkozz, akkor a td lusta dög. Egyéb esetekben egész fürge és még sok város és autópályás közlekedés mellett is inkább 6 liter közelében kell fogyasszon, mint az felett.
Zoli!

Én a 100 pacis szuzukiból ültem bele a mondeóba. Ford tranzit tdci motor vagy mia szösz után is lusta. Lehet nekem nagyok az elvárásaim? Az 1.9 td fiat marea ehhez képest medikopter 117,
Apropo. Mennyi lehet maximum a turbo nyomás, mit még gond nélkül kibír? Csak kiváncsi vagyok
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2827 Dátum: 2013.10.16 szerda, 21:31:35 »

Zoli!

Én a 100 pacis szuzukiból ültem bele a mondeóba. Ford tranzit tdci motor vagy mia szösz után is lusta. Lehet nekem nagyok az elvárásaim? Az 1.9 td fiat marea ehhez képest medikopter 117,
Apropo. Mennyi lehet maximum a turbo nyomás, mit még gond nélkül kibír? Csak kiváncsi vagyok

A 100 pacis suzuki lehet van 1000kg, a mk2 meg majdnem 1.5tonna ez mellett 88 ló. Lusta, a tdci hez képest is az, a marea 100ló és 1200kiló.
De ha rendsesn működik, azért alapvetően vállalható autó, pláne ha szeretsz sebességet váltani.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2828 Dátum: 2013.10.16 szerda, 22:27:04 »

Üdv!

Egy kis infót szeretnék! 1.8 Td motorhoz van e valakinek tuningbox tapasztalata?    Amit igérnek: 110 Le   230 Nm    Mindez 44000-ért
átb@szás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2829 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 15:47:00 »

Köszönöm a tanácsot! Nagy szaki nem vagyok ezért is érdeklődtem, csak próbálnék valami + craftot eszközölni a kicsikébe mert nagyon ráférne!
A megoldás egy épített adagoló.Érezhetően megerősödik tőle. Ha esetleg érdekel a dolog,nekem van egy Bosch,10-es elemmel 50.000-ért.Ha kell,egy tizesért be is szerelem.
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2830 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 08:32:38 »

A 100 pacis suzuki lehet van 1000kg, a mk2 meg majdnem 1.5tonna ez mellett 88 ló. Lusta, a tdci hez képest is az, a marea 100ló és 1200kiló.
De ha rendsesn működik, azért alapvetően vállalható autó, pláne ha szeretsz sebességet váltani.

Véégre van két nap szabadnapom taps

Mint írtam, a Tranzithoz képest lassu a vasam. Mindkettő esetében papíron 16 kg jut egy pacira. Aztán rájöttem ám, hogy nem is annyira lusta az enyém, ahogy kezdem megszokni.
De 130 felett nem hajlandó menni. Persze felmerül bennem az, hogy annál többel nem is lehet menni. Szóval nem százas a vasam.
Vettem egy turbót, mert olcsó volt. Igazából az interkullerrel adták együtt. Sajnos nem tudom belerakni, mivel nem bele való. Ez majd egy kérdés lesz, hogy akkor milyen turbó, mert eladom.

Egyszer csak megérkezik a turbo nyomás mérőm is :-)

Köszönet
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2831 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 10:34:22 »

Az lenne a kérdésem, hogy konkrétan ez a turbó mihez való?

szvsz escort. szétszedve, belemegy az MK2-be?



Köszönet!
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.21 hétfő, 19:04:30 írta maltermester » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2832 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 20:51:15 »

Az lenne a kérdésem, hogy konkrétan ez a turbó mihez való?

szvsz escort. szétszedve, belemegy az MK2-be?



Köszönet!
nem fog belemenni. szinte semmi nem egyezik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2833 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 21:13:33 »

nem fog belemenni. szinte semmi nem egyezik

Köszi. Ahogy elnéztem, nem stim. Ha a belsőrészt nézem, akkor sem?
Értem ez alatt, hogy kipufogo csonknál a 4 darab 6-os csavar kiszed és a turbo széthúz a kipufogócsonkból.
Nem erőltetem a szétszedést. Egyszerűbb eladni.
Naplózva
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #2834 Dátum: 2013.10.23 szerda, 16:06:08 »

Sziasztok!

97-es MK2 1.8 TD-m van a hidraulikus kinyomócsapágyas kuplunggal szerelve.
Sajnos döglődik egy ideje, és úgy néz ki váltó csere lesz, kuplungharanggal együtt. Van egy komplett td kézi váltó, de bowdenes kuplunggal, megvan hozzá a bowdenes pedál, és a váltó rudazat is, mivel semmi nem egyezik a hidraulikussal. Az lenne a kérdésem, hogy mivel ezt a típust gyártották bowdenessel, és hidróssal is, átszerelhető "visszabutítható" a rendszer komolyabb cumi nélkül?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv: Kery
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2835 Dátum: 2013.10.23 szerda, 18:17:35 »

Sziasztok!

97-es MK2 1.8 TD-m van a hidraulikus kinyomócsapágyas kuplunggal szerelve.
Sajnos döglődik egy ideje, és úgy néz ki váltó csere lesz, kuplungharanggal együtt. Van egy komplett td kézi váltó, de bowdenes kuplunggal, megvan hozzá a bowdenes pedál, és a váltó rudazat is, mivel semmi nem egyezik a hidraulikussal. Az lenne a kérdésem, hogy mivel ezt a típust gyártották bowdenessel, és hidróssal is, átszerelhető "visszabutítható" a rendszer komolyabb cumi nélkül?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv: Kery
mért akarsz váltót cserélni? itt nem derült ki, csak, hogy a kuplung haldoklik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #2836 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:06:02 »

mért akarsz váltót cserélni? itt nem derült ki, csak, hogy a kuplung haldoklik

Ja, igen! A sztoriból kimaradt az, hogy a beindítás utáni első elindulásnál a váltó reccsen egy hatalmasat úgy 10-15 km/h körül, tehát valami azzal sincs rendben, és a bogarászás helyett inkább cserélném kompletten, főleg hogy a bowdenes rendszert filléres pénz javítani, ha baj van vele, a hidróshoz képest(új kinyomócsapágy kb50e).
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2837 Dátum: 2013.10.23 szerda, 20:18:16 »

Ja, igen! A sztoriból kimaradt az, hogy a beindítás utáni első elindulásnál a váltó reccsen egy hatalmasat úgy 10-15 km/h körül, tehát valami azzal sincs rendben, és a bogarászás helyett inkább cserélném kompletten, főleg hogy a bowdenes rendszert filléres pénz javítani, ha baj van vele, a hidróshoz képest(új kinyomócsapágy kb50e).
a bowdenes kinyomó valóban olcsóbb, de a hibái jóval keveseb a hidraulikusnak. nem szakad el a bowden, nem megy tönkre az utánállíó, nem kopik ki a villa, és a háza sem. 21-től már lehet venni hidraulikust is  Wink
én biztos nem állnék neki visszafelé fejlődni.  a 2 váltó belsejét meg át lehet cserélni 2 óra alatt, ha már lent van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #2838 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:07:15 »

a bowdenes kinyomó valóban olcsóbb, de a hibái jóval keveseb a hidraulikusnak. nem szakad el a bowden, nem megy tönkre az utánállíó, nem kopik ki a villa, és a háza sem. 21-től már lehet venni hidraulikust is  Wink
én biztos nem állnék neki visszafelé fejlődni.  a 2 váltó belsejét meg át lehet cserélni 2 óra alatt, ha már lent van

Igazad van, ezek szerint csak a kuplungharangtól más a két cucc? Elég csak a váltót le cserélni, ugyanúgy fel megy a hidrósra ami előtte a bowdenesen volt? Vagy még ott is van valami kavarás?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2839 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:12:50 »

Igazad van, ezek szerint csak a kuplungharangtól más a két cucc? Elég csak a váltót le cserélni, ugyanúgy fel megy a hidrósra ami előtte a bowdenesen volt? Vagy még ott is van valami kavarás?
van ott kavarás bőven. de kettészeded a váltót, és a 2 tengelyt kicseréled. aztán mehet a régi ház vissza
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2840 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:14:33 »

van ott kavarás bőven. de kettészeded a váltót, és a 2 tengelyt kicseréled. aztán mehet a régi ház vissza
Az mk1 váltója nem rudazatos?
Naplózva
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #2841 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:03:30 »

Az mk1 váltója nem rudazatos?
hát meg néztem, az sem egyforma...
Naplózva
krolcsi
Vendég
« Új hozzászólás #2842 Dátum: 2013.10.26 szombat, 19:11:19 »

Sziasztok! Van egy Ford Mondeo 1.8Td autom. Olyan problémám van hogy Alulrol megnéztem a Turbo waste-gate szelep rudazata nem mozog gázreakciónál. Mit tudnék vele csinálni??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2843 Dátum: 2013.10.26 szombat, 19:20:56 »

Sziasztok! Van egy Ford Mondeo 1.8Td autom. Olyan problémám van hogy Alulrol megnéztem a Turbo waste-gate szelep rudazata nem mozog gázreakciónál. Mit tudnék vele csinálni??
semmit. menjél vele, aztán majd menet közben mozogni fog. álló helyzetben nincs akkora terhelés, hogy megmozduljon a kar
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Neo223
Vendég
« Új hozzászólás #2844 Dátum: 2013.10.29 kedd, 14:49:29 »

De a dugattyú nem mozgott,  hiszen fordítva volt benne a membrán, fixen zárva volt.
Helló
nekem is ilyesmi a problémám az autó 1 évet biztos állt a dugattyút mozgatja a tnyomás de a motor nem reagál rá semmit, még egy pici füstöt sem, és persze 3 főnél mint ha egy bicajt tólnál fel a dombon Smiley)   
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #2845 Dátum: 2013.11.08 péntek, 13:23:30 »

nem fog belemenni. szinte semmi nem egyezik

HA valakit érdekel, eladó, nem nagy pénz, szerintem hibátlan, én spec nem tudtam kipróbálni.
Kemény 12 pénz. vagy csere mondeo bordó lökhárítóra  és balos sárvédőre.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2846 Dátum: 2013.11.12 kedd, 02:39:22 »

Van ötlet arra, hogy mely alkatrész okozhatja azt a jelenséget, hogy 10-ből 3-szor "megtorpan" a motor elindulás után (tehát a gázra lépve), 1mp-1,5mp és okád egy koromfekete pukkantást, majd dolgozik rendesen? (1-esben és 2-esben a sűrűbb eset)

/megy majd GinJoyhoz a kocsi ismét, így turbócsere után, csak...csak.... Sad /
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #2847 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 20:22:07 »

Sziasztok.
A mondim (mkII lucas adagolós) Az adagoló környékén ontja magából a gázolajat.
Nem találtam meg hogy honnan folyik. A dúsító kar alatt van némi folyás, de szerintem máshol is folyik ( motorvédőn látható  gázolaj mennyiségéből gondolom)
Szóval kéne valaki aki meg tudná csinálni, lehetőleg Bp. környékén.
 
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2848 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 20:31:11 »

Sziasztok.
A mondim (mkII lucas adagolós) Az adagoló környékén ontja magából a gázolajat.
Nem találtam meg hogy honnan folyik. A dúsító kar alatt van némi folyás, de szerintem máshol is folyik ( motorvédőn látható  gázolaj mennyiségéből gondolom)
Szóval kéne valaki aki meg tudná csinálni, lehetőleg Bp. környékén.
 
Az adagolón keresd meg a turbómembrán házát.Ha rajta van a burkolat,akkor azt szereld le.A membrán előfeszítését állító csavar közepe furatos,ha szakadt a turbómembránod,akkor ott is tud folyatni rendesen.Indítsd be a motort és ha ott folyást látsz,akkor szakadt a membránod.Ha egyéb helyen tapasztalsz folyást,akkor adagoló felújítás,tömítések cseréje.Egyébként Gödöllőn a Gyuris Attila 25-ért csinálja az adagoló felújítást,plusz 10 ropi a le-fel szerelés.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2849 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 20:33:07 »

Az adagolón keresd meg a turbómembrán házát.Ha rajta van a burkolat,akkor azt szereld le.A membrán előfeszítését állító csavar közepe furatos,ha szakadt a turbómembránod,akkor ott is tud folyatni rendesen.Indítsd be a motort és ha ott folyást látsz,akkor szakadt a membránod.Ha egyéb helyen tapasztalsz folyást,akkor adagoló felújítás,tömítések cseréje.Egyébként Gödöllőn a Gyuris Attila 25-ért csinálja az adagoló felújítást,plusz 10 ropi a le-fel szerelés.
25-ért a lucast is? az alkatrész többe kerül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.