Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560371 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2800 Dátum:
2013.10.12 szombat, 21:51:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.12 szombat, 21:48:53
aki hosszú távra tervez, annak nem kell bio fhost tankolni. meg lehet nézni azokat az adagolókat, ami az osztrák biodízellel mentek
tudum
szinte össze fostam magam amíg haza értem olyan rossz volt
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2801 Dátum:
2013.10.12 szombat, 22:00:15 »
GinJoy :
Képzeld, amióta szétszedtem a membránt lassan jönnek vissza a lovak. Lehet hogy amiatt hogy el volt zárva eldugult valami, ami lassan tisztul vagy csak pszichológiai eset vagyok?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2802 Dátum:
2013.10.12 szombat, 22:02:55 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.12 szombat, 22:00:15
GinJoy :
Képzeld, amióta szétszedtem a membránt lassan jönnek vissza a lovak. Lehet hogy amiatt hogy el volt zárva eldugult valami, ami lassan tisztul vagy csak pszichológiai eset vagyok?
csak pszihopata vagy
elméletileg nem számíthat neki. ha a dugattyú mozgott benne rendesen eddig is, akkor x-akta
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2803 Dátum:
2013.10.12 szombat, 23:07:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.12 szombat, 22:02:55
csak pszihopata vagy
elméletileg nem számíthat neki. ha a dugattyú mozgott benne rendesen eddig is, akkor x-akta
X akta az egész kocsi. Amikor megvettem 50et max 3.ban tudott menni, renberaktam az alapjarati motort, beállítottam az alapjaratot, és használtam. Már 5. Ben lehet menni 50el, finomabban jár. Pedig 30ekm 4olajcsere és semmi más nem történt a motorral. Lehet az előző tulajnál elöltöltött hosszú pihentetés volt a baja?
Amúgy nem pszichopata, szociopata.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2804 Dátum:
2013.10.12 szombat, 23:09:34 »
De a dugattyú nem mozgott, hiszen fordítva volt benne a membrán, fixen zárva volt.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2805 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 08:12:49 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.12 szombat, 23:09:34
De a dugattyú nem mozgott, hiszen fordítva volt benne a membrán, fixen zárva volt.
de mikor megfordítottad, akkor mozgott, és mégsem érezted, hogy dolgozik. ezért mondtam
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2806 Dátum:
2013.10.13 vasárnap, 10:12:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.13 vasárnap, 08:12:49
de mikor megfordítottad, akkor mozgott, és mégsem érezted, hogy dolgozik. ezért mondtam
igen, ujjabb x akta. Olyan mintha valami dugulás lett volna, ami szép lassan feloldodott hogy mozog a dugattyu.
Naplózva
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2807 Dátum:
2013.10.14 hétfő, 17:15:56 »
Üdv
Szeretném kérdezni : számít-e hogy melyik izzitó gyertyát teszem bele: Motorcraft EZD 8 vagy EZD39? Mk II 98 1.8td -be. Előre is köszönöm a válaszokat
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2808 Dátum:
2013.10.14 hétfő, 20:18:51 »
Idézetet írta: F. Joci - 2013.10.14 hétfő, 17:15:56
Üdv
Szeretném kérdezni : számít-e hogy melyik izzitó gyertyát teszem bele: Motorcraft EZD 8 vagy EZD39? Mk II 98 1.8td -be. Előre is köszönöm a válaszokat
számít. azt rakd bele, ami bele való
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2809 Dátum:
2013.10.14 hétfő, 21:09:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.14 hétfő, 20:18:51
számít. azt rakd bele, ami bele való
Köszi
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2810 Dátum:
2013.10.15 kedd, 09:37:37 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni. Gázbowden kellene egy 99 januári kombi 1.8 TD-be. Ki is néztem egyet a fekmester.hu honlapon:
http://www.fekmester.hu/bowdenek/gazbowden/ford/mondeo/diesel/1.80/1999/cofle/
de a boltban azt mondják, hogy ez nem jó, mert állítólag ez csak a 98 szeptember végéig gyártott járgányokhoz jó. Megnéztem a Cromax honlapját, érdekes módon ott is felhozza ugyanezt a terméket:
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140460000-gazbowden-es-alkatreszei/140460173-gazbowden/4997-gazbowden-escort/orion-81-88-95-01-mondeo-93-00
Megnéztem a gyári katalógust, az nem említ korlátozást:
http://www.cofle.it/prodotti/cerca
Van valakinek ötlete, vagy használt már ilyet valaki, jó lesz a cofle a géphez?
Előre is Kösz.
F.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2811 Dátum:
2013.10.15 kedd, 18:40:46 »
Idézetet írta: francoe - 2013.10.15 kedd, 09:37:37
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni. Gázbowden kellene egy 99 januári kombi 1.8 TD-be. Ki is néztem egyet a fekmester.hu honlapon:
http://www.fekmester.hu/bowdenek/gazbowden/ford/mondeo/diesel/1.80/1999/cofle/
de a boltban azt mondják, hogy ez nem jó, mert állítólag ez csak a 98 szeptember végéig gyártott járgányokhoz jó. Megnéztem a Cromax honlapját, érdekes módon ott is felhozza ugyanezt a terméket:
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140460000-gazbowden-es-alkatreszei/140460173-gazbowden/4997-gazbowden-escort/orion-81-88-95-01-mondeo-93-00
Megnéztem a gyári katalógust, az nem említ korlátozást:
http://www.cofle.it/prodotti/cerca
Van valakinek ötlete, vagy használt már ilyet valaki, jó lesz a cofle a géphez?
Előre is Kösz.
F.
teljesen mindegy mikori. ugyan nem ez a legjobb, ami a képen van, de használható
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2812 Dátum:
2013.10.15 kedd, 19:38:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.15 kedd, 18:40:46
teljesen mindegy mikori. ugyan nem ez a legjobb, ami a képen van, de használható
Köszi szépen.
Egyébként melyik márka lenne jobb, még megfizethető áron? A Tridon (ausztrál) állítólag nincs most az importőr raktárában.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2813 Dátum:
2013.10.15 kedd, 19:40:16 »
Idézetet írta: francoe - 2013.10.15 kedd, 19:38:40
Köszi szépen.
Egyébként melyik márka lenne jobb, még megfizethető áron? A Tridon (ausztrál) állítólag nincs most az importőr raktárában.
nem a márka a baj, hanem nincs ajta szakadásvédő, mint a gyárin
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2814 Dátum:
2013.10.16 szerda, 08:34:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.15 kedd, 19:40:16
nem a márka a baj, hanem nincs ajta szakadásvédő, mint a gyárin
Értem. Köszi az információt.
A helyzet az, hogy a gyári 15.5K, a cofle meg 3280 jó magyar HUF. Az autó meg egy szaladgálós munkaeszköz már csak. Több mint 340K-t futott, így hacsak nem életbevágó, akkor nem ragaszkodok a gyári alkatrészhez.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
gardes
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2815 Dátum:
2013.10.16 szerda, 18:26:43 »
Üdv!
Egy kis infót szeretnék! 1.8 Td motorhoz van e valakinek tuningbox tapasztalata? Amit igérnek: 110 Le 230 Nm Mindez 44000-ért
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2816 Dátum:
2013.10.16 szerda, 18:30:28 »
Idézetet írta: gardes - 2013.10.16 szerda, 18:26:43
Üdv!
Egy kis infót szeretnék! 1.8 Td motorhoz van e valakinek tuningbox tapasztalata? Amit igérnek: 110 Le 230 Nm Mindez 44000-ért
Tuningbox TD-be
mit tuningol rajta?
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2817 Dátum:
2013.10.16 szerda, 19:49:21 »
Idézetet írta: gardes - 2013.10.16 szerda, 18:26:43
Üdv!
Egy kis infót szeretnék! 1.8 Td motorhoz van e valakinek tuningbox tapasztalata? Amit igérnek: 110 Le 230 Nm Mindez 44000-ért
Meg ne vedd! A TD motoron nincs elektronikusan vezérelt adagoló,nem tud rajta semmit vezérelni az ECU. Egy db előtöltésszabályozó mágnesszelepet találsz rajta,amit az ECU állít,azon kívül minden mechanikusan szabályozott.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2818 Dátum:
2013.10.16 szerda, 19:55:11 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.10.16 szerda, 19:49:21
Meg ne vedd! A TD motoron nincs elektronikusan vezérelt adagoló,nem tud rajta semmit vezérelni az ECU. Egy db előtöltésszabályozó mágnesszelepet találsz rajta,amit az ECU állít,azon kívül minden mechanikusan szabályozott.
ja most jut eszembe, nekem van pár ugyanilyenem, 22.000/db nem tud 110 lóerőt, csak 100at, azért ilyen olcsó.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2819 Dátum:
2013.10.16 szerda, 19:55:43 »
5000ért van 90lóerős csomag is
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2820 Dátum:
2013.10.16 szerda, 19:57:57 »
Jajj, tagnap egy nagyon pihent kollégám ráhúzott két kotont a kipufogócsövemre.
Legközelebb majd meggondolja hova húzza
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2821 Dátum:
2013.10.16 szerda, 20:00:45 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.16 szerda, 19:55:43
5000ért van 90lóerős csomag is
Zoli!
hengerenkent 5000 és akkor 360 paci!?
Naplózva
gardes
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2822 Dátum:
2013.10.16 szerda, 20:04:21 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.10.16 szerda, 19:49:21
Meg ne vedd! A TD motoron nincs elektronikusan vezérelt adagoló,nem tud rajta semmit vezérelni az ECU. Egy db előtöltésszabályozó mágnesszelepet találsz rajta,amit az ECU állít,azon kívül minden mechanikusan szabályozott.
Köszönöm a tanácsot! Nagy szaki nem vagyok ezért is érdeklődtem, csak próbálnék valami + craftot eszközölni a kicsikébe mert nagyon ráférne!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2823 Dátum:
2013.10.16 szerda, 20:06:09 »
Idézetet írta: gardes - 2013.10.16 szerda, 20:04:21
Köszönöm a tanácsot! Nagy szaki nem vagyok ezért is érdeklődtem, csak próbálnék valami + craftot eszközölni a kicsikébe mert nagyon ráférne!
Te legalább előtte megkérdezted és nem azt csináltad, hogy megvetted, berakattad, majd csodálkoztál, hogy miért nem érzel semmi változást.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2824 Dátum:
2013.10.16 szerda, 20:23:45 »
az mk1-en az adagolóval és a turbomebrán kitekerésével lehet egy kis erőt adni neki
az enyémnek akkor van gigantikus erő töblete ha én beülök
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2825 Dátum:
2013.10.16 szerda, 20:48:01 »
Idézetet írta: gardes - 2013.10.16 szerda, 20:04:21
Köszönöm a tanácsot! Nagy szaki nem vagyok ezért is érdeklődtem, csak próbálnék valami + craftot eszközölni a kicsikébe mert nagyon ráférne!
Jó tanács (én is ezt kaptam):
Nézesd meg egy adagolóssal, ha biztosan rosszul megy. Hogy el tudd dönteni, próbálj ki egyet ami jó. A olyan balfék vagy mint én, aki a 170 lovas kocsiból ül be a 88lóerős TD-be (és nap mint nap cserélgeti is) ne csodálkozz, akkor a td lusta dög. Egyéb esetekben egész fürge és még sok város és autópályás közlekedés mellett is inkább 6 liter közelében kell fogyasszon, mint az felett.
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2826 Dátum:
2013.10.16 szerda, 21:07:32 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.16 szerda, 20:48:01
Jó tanács (én is ezt kaptam):
Nézesd meg egy adagolóssal, ha biztosan rosszul megy. Hogy el tudd dönteni, próbálj ki egyet ami jó. A olyan balfék vagy mint én, aki a 170 lovas kocsiból ül be a 88lóerős TD-be (és nap mint nap cserélgeti is) ne csodálkozz, akkor a td lusta dög. Egyéb esetekben egész fürge és még sok város és autópályás közlekedés mellett is inkább 6 liter közelében kell fogyasszon, mint az felett.
Zoli!
Én a 100 pacis szuzukiból ültem bele a mondeóba. Ford tranzit tdci motor vagy mia szösz után is lusta. Lehet nekem nagyok az elvárásaim? Az 1.9 td fiat marea ehhez képest medikopter 117,
Apropo. Mennyi lehet maximum a turbo nyomás, mit még gond nélkül kibír? Csak kiváncsi vagyok
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2827 Dátum:
2013.10.16 szerda, 21:31:35 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.10.16 szerda, 21:07:32
Zoli!
Én a 100 pacis szuzukiból ültem bele a mondeóba. Ford tranzit tdci motor vagy mia szösz után is lusta. Lehet nekem nagyok az elvárásaim? Az 1.9 td fiat marea ehhez képest medikopter 117,
Apropo. Mennyi lehet maximum a turbo nyomás, mit még gond nélkül kibír? Csak kiváncsi vagyok
A 100 pacis suzuki lehet van 1000kg, a mk2 meg majdnem 1.5tonna ez mellett 88 ló. Lusta, a tdci hez képest is az, a marea 100ló és 1200kiló.
De ha rendsesn működik, azért alapvetően vállalható autó, pláne ha szeretsz sebességet váltani.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2828 Dátum:
2013.10.16 szerda, 22:27:04 »
Idézetet írta: gardes - 2013.10.16 szerda, 18:26:43
Üdv!
Egy kis infót szeretnék! 1.8 Td motorhoz van e valakinek tuningbox tapasztalata? Amit igérnek: 110 Le 230 Nm Mindez 44000-ért
átb@szás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2829 Dátum:
2013.10.17 csütörtök, 15:47:00 »
Idézetet írta: gardes - 2013.10.16 szerda, 20:04:21
Köszönöm a tanácsot! Nagy szaki nem vagyok ezért is érdeklődtem, csak próbálnék valami + craftot eszközölni a kicsikébe mert nagyon ráférne!
A megoldás egy épített adagoló.Érezhetően megerősödik tőle. Ha esetleg érdekel a dolog,nekem van egy Bosch,10-es elemmel 50.000-ért.Ha kell,egy tizesért be is szerelem.
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2830 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 08:32:38 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.16 szerda, 21:31:35
A 100 pacis suzuki lehet van 1000kg, a mk2 meg majdnem 1.5tonna ez mellett 88 ló. Lusta, a tdci hez képest is az, a marea 100ló és 1200kiló.
De ha rendsesn működik, azért alapvetően vállalható autó, pláne ha szeretsz sebességet váltani.
Véégre van két nap szabadnapom
Mint írtam, a Tranzithoz képest lassu a vasam. Mindkettő esetében papíron 16 kg jut egy pacira. Aztán rájöttem ám, hogy nem is annyira lusta az enyém, ahogy kezdem megszokni.
De 130 felett nem hajlandó menni. Persze felmerül bennem az, hogy annál többel nem is lehet menni. Szóval nem százas a vasam.
Vettem egy turbót, mert olcsó volt. Igazából az interkullerrel adták együtt. Sajnos nem tudom belerakni, mivel nem bele való. Ez majd egy kérdés lesz, hogy akkor milyen turbó, mert eladom.
Egyszer csak megérkezik a turbo nyomás mérőm is :-)
Köszönet
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2831 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 10:34:22 »
Az lenne a kérdésem, hogy konkrétan ez a turbó mihez való?
szvsz escort. szétszedve, belemegy az MK2-be?
Köszönet!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.21 hétfő, 19:04:30 írta maltermester
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2832 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 20:51:15 »
Idézetet írta: maltermester - 2013.10.21 hétfő, 10:34:22
Az lenne a kérdésem, hogy konkrétan ez a turbó mihez való?
szvsz escort. szétszedve, belemegy az MK2-be?
Köszönet!
nem fog belemenni. szinte semmi nem egyezik
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2833 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 21:13:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.21 hétfő, 20:51:15
nem fog belemenni. szinte semmi nem egyezik
Köszi. Ahogy elnéztem, nem stim. Ha a belsőrészt nézem, akkor sem?
Értem ez alatt, hogy kipufogo csonknál a 4 darab 6-os csavar kiszed és a turbo széthúz a kipufogócsonkból.
Nem erőltetem a szétszedést. Egyszerűbb eladni.
Naplózva
Kery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2834 Dátum:
2013.10.23 szerda, 16:06:08 »
Sziasztok!
97-es MK2 1.8 TD-m van a hidraulikus kinyomócsapágyas kuplunggal szerelve.
Sajnos döglődik egy ideje, és úgy néz ki váltó csere lesz, kuplungharanggal együtt. Van egy komplett td kézi váltó, de bowdenes kuplunggal, megvan hozzá a bowdenes pedál, és a váltó rudazat is, mivel semmi nem egyezik a hidraulikussal. Az lenne a kérdésem, hogy mivel ezt a típust gyártották bowdenessel, és hidróssal is, átszerelhető "visszabutítható" a rendszer komolyabb cumi nélkül?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Kery
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2835 Dátum:
2013.10.23 szerda, 18:17:35 »
Idézetet írta: Kery - 2013.10.23 szerda, 16:06:08
Sziasztok!
97-es MK2 1.8 TD-m van a hidraulikus kinyomócsapágyas kuplunggal szerelve.
Sajnos döglődik egy ideje, és úgy néz ki váltó csere lesz, kuplungharanggal együtt. Van egy komplett td kézi váltó, de bowdenes kuplunggal, megvan hozzá a bowdenes pedál, és a váltó rudazat is, mivel semmi nem egyezik a hidraulikussal. Az lenne a kérdésem, hogy mivel ezt a típust gyártották bowdenessel, és hidróssal is, átszerelhető "visszabutítható" a rendszer komolyabb cumi nélkül?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Kery
mért akarsz váltót cserélni? itt nem derült ki, csak, hogy a kuplung haldoklik
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2836 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:06:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.23 szerda, 18:17:35
mért akarsz váltót cserélni? itt nem derült ki, csak, hogy a kuplung haldoklik
Ja, igen! A sztoriból kimaradt az, hogy a beindítás utáni első elindulásnál a váltó reccsen egy hatalmasat úgy 10-15 km/h körül, tehát valami azzal sincs rendben, és a bogarászás helyett inkább cserélném kompletten, főleg hogy a bowdenes rendszert filléres pénz javítani, ha baj van vele, a hidróshoz képest(új kinyomócsapágy kb50e).
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2837 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:18:16 »
Idézetet írta: Kery - 2013.10.23 szerda, 20:06:02
Ja, igen! A sztoriból kimaradt az, hogy a beindítás utáni első elindulásnál a váltó reccsen egy hatalmasat úgy 10-15 km/h körül, tehát valami azzal sincs rendben, és a bogarászás helyett inkább cserélném kompletten, főleg hogy a bowdenes rendszert filléres pénz javítani, ha baj van vele, a hidróshoz képest(új kinyomócsapágy kb50e).
a bowdenes kinyomó valóban olcsóbb, de a hibái jóval keveseb a hidraulikusnak. nem szakad el a bowden, nem megy tönkre az utánállíó, nem kopik ki a villa, és a háza sem. 21-től már lehet venni hidraulikust is
én biztos nem állnék neki visszafelé fejlődni. a 2 váltó belsejét meg át lehet cserélni 2 óra alatt, ha már lent van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2838 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:07:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.23 szerda, 20:18:16
a bowdenes kinyomó valóban olcsóbb, de a hibái jóval keveseb a hidraulikusnak. nem szakad el a bowden, nem megy tönkre az utánállíó, nem kopik ki a villa, és a háza sem. 21-től már lehet venni hidraulikust is
én biztos nem állnék neki visszafelé fejlődni. a 2 váltó belsejét meg át lehet cserélni 2 óra alatt, ha már lent van
Igazad van, ezek szerint csak a kuplungharangtól más a két cucc? Elég csak a váltót le cserélni, ugyanúgy fel megy a hidrósra ami előtte a bowdenesen volt? Vagy még ott is van valami kavarás?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2839 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:12:50 »
Idézetet írta: Kery - 2013.10.24 csütörtök, 20:07:15
Igazad van, ezek szerint csak a kuplungharangtól más a két cucc? Elég csak a váltót le cserélni, ugyanúgy fel megy a hidrósra ami előtte a bowdenesen volt? Vagy még ott is van valami kavarás?
van ott kavarás bőven. de kettészeded a váltót, és a 2 tengelyt kicseréled. aztán mehet a régi ház vissza
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2840 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 20:14:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.24 csütörtök, 20:12:50
van ott kavarás bőven. de kettészeded a váltót, és a 2 tengelyt kicseréled. aztán mehet a régi ház vissza
Az mk1 váltója nem rudazatos?
Naplózva
Kery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2841 Dátum:
2013.10.25 péntek, 19:03:30 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.24 csütörtök, 20:14:33
Az mk1 váltója nem rudazatos?
hát meg néztem, az sem egyforma...
Naplózva
krolcsi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2842 Dátum:
2013.10.26 szombat, 19:11:19 »
Sziasztok! Van egy Ford Mondeo 1.8Td autom. Olyan problémám van hogy Alulrol megnéztem a Turbo waste-gate szelep rudazata nem mozog gázreakciónál. Mit tudnék vele csinálni??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2843 Dátum:
2013.10.26 szombat, 19:20:56 »
Idézetet írta: krolcsi - 2013.10.26 szombat, 19:11:19
Sziasztok! Van egy Ford Mondeo 1.8Td autom. Olyan problémám van hogy Alulrol megnéztem a Turbo waste-gate szelep rudazata nem mozog gázreakciónál. Mit tudnék vele csinálni??
semmit. menjél vele, aztán majd menet közben mozogni fog. álló helyzetben nincs akkora terhelés, hogy megmozduljon a kar
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Neo223
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2844 Dátum:
2013.10.29 kedd, 14:49:29 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.10.12 szombat, 23:09:34
De a dugattyú nem mozgott, hiszen fordítva volt benne a membrán, fixen zárva volt.
Helló
nekem is ilyesmi a problémám az autó 1 évet biztos állt a dugattyút mozgatja a tnyomás de a motor nem reagál rá semmit, még egy pici füstöt sem, és persze 3 főnél mint ha egy bicajt tólnál fel a dombon
)
Naplózva
maltermester
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2845 Dátum:
2013.11.08 péntek, 13:23:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.10.21 hétfő, 20:51:15
nem fog belemenni. szinte semmi nem egyezik
HA valakit érdekel, eladó, nem nagy pénz, szerintem hibátlan, én spec nem tudtam kipróbálni.
Kemény 12 pénz. vagy csere mondeo bordó lökhárítóra és balos sárvédőre.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2846 Dátum:
2013.11.12 kedd, 02:39:22 »
Van ötlet arra, hogy mely alkatrész okozhatja azt a jelenséget, hogy 10-ből 3-szor "megtorpan" a motor elindulás után (tehát a gázra lépve), 1mp-1,5mp és okád egy koromfekete pukkantást, majd dolgozik rendesen? (1-esben és 2-esben a sűrűbb eset)
/megy majd GinJoyhoz a kocsi ismét, így turbócsere után, csak...csak....
/
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Natesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2847 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 20:22:07 »
Sziasztok.
A mondim (mkII lucas adagolós) Az adagoló környékén ontja magából a gázolajat.
Nem találtam meg hogy honnan folyik. A dúsító kar alatt van némi folyás, de szerintem máshol is folyik ( motorvédőn látható gázolaj mennyiségéből gondolom)
Szóval kéne valaki aki meg tudná csinálni, lehetőleg Bp. környékén.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2848 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 20:31:11 »
Idézetet írta: Natesz - 2013.11.18 hétfő, 20:22:07
Sziasztok.
A mondim (mkII lucas adagolós) Az adagoló környékén ontja magából a gázolajat.
Nem találtam meg hogy honnan folyik. A dúsító kar alatt van némi folyás, de szerintem máshol is folyik ( motorvédőn látható gázolaj mennyiségéből gondolom)
Szóval kéne valaki aki meg tudná csinálni, lehetőleg Bp. környékén.
Az adagolón keresd meg a turbómembrán házát.Ha rajta van a burkolat,akkor azt szereld le.A membrán előfeszítését állító csavar közepe furatos,ha szakadt a turbómembránod,akkor ott is tud folyatni rendesen.Indítsd be a motort és ha ott folyást látsz,akkor szakadt a membránod.Ha egyéb helyen tapasztalsz folyást,akkor adagoló felújítás,tömítések cseréje.Egyébként Gödöllőn a Gyuris Attila 25-ért csinálja az adagoló felújítást,plusz 10 ropi a le-fel szerelés.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2849 Dátum:
2013.11.18 hétfő, 20:33:07 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.11.18 hétfő, 20:31:11
Az adagolón keresd meg a turbómembrán házát.Ha rajta van a burkolat,akkor azt szereld le.A membrán előfeszítését állító csavar közepe furatos,ha szakadt a turbómembránod,akkor ott is tud folyatni rendesen.Indítsd be a motort és ha ott folyást látsz,akkor szakadt a membránod.Ha egyéb helyen tapasztalsz folyást,akkor adagoló felújítás,tömítések cseréje.Egyébként Gödöllőn a Gyuris Attila 25-ért csinálja az adagoló felújítást,plusz 10 ropi a le-fel szerelés.
25-ért a lucast is? az alkatrész többe kerül
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ