Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:22:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560436 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3500 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 18:26:18 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.09 csütörtök, 17:48:37
Sziasztok!
Az adagolón elkezdett folyni a gázolaj az alapjárat tengelyénél. Azt a tömítést ki tudom cserélni az autón vagy adagoló levétel?
Lebontottam a csavarról mindent, már csak a csavar áll ki az adagolóból, de onnantól nem tudom, hogyan tovább...
ki lehet a fedél leszedésével. 6x2-es O gyűrűt vegyél 4 db-ot, meg egy db 105x2,5-öst
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3501 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 18:52:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.09 csütörtök, 18:26:18
ki lehet a fedél leszedésével. 6x2-es O gyűrűt vegyél 4 db-ot, meg egy db 105x2,5-öst
Köszönöm a választ!
Esetleg van valami amire különösen figyelni kell? Rugó, vagy valami beállítás, akármi, amit elronthatok a fedél leszedésével?
Az lehet hogy itt levegősödött az adagoló?Gondolom ez nem tesz jót a működése szempontjából...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3502 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 19:05:32 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.09 csütörtök, 18:52:42
Köszönöm a választ!
Esetleg van valami amire különösen figyelni kell? Rugó, vagy valami beállítás, akármi, amit elronthatok a fedél leszedésével?
Az lehet hogy itt levegősödött az adagoló?Gondolom ez nem tesz jót a működése szempontjából...
a dúsítókar jön vele együtt, de a gázkart ki kell belőle tolni, az marad az adagolóban. a visszarakáskor figyelni kell, hogy ugyanabban az állásban kerüljön vissza. nem fog szétugrani semmi
csak 180 fokkal tudnád elforgatva visszatenni, úgyhogy nem olyan vészes. bár volt már rá példa
igen itt tud levegősödni. a gázkaron is van 2 O gyűrű, és a dúsítón is ezért írtam a 4-et. a nagy meg a fedél tömítése
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3503 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 19:21:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.09 csütörtök, 19:05:32
a dúsítókar jön vele együtt, de a gázkart ki kell belőle tolni, az marad az adagolóban. a visszarakáskor figyelni kell, hogy ugyanabban az állásban kerüljön vissza. nem fog szétugrani semmi
csak 180 fokkal tudnád elforgatva visszatenni, úgyhogy nem olyan vészes. bár volt már rá példa
igen itt tud levegősödni. a gázkaron is van 2 O gyűrű, és a dúsítón is ezért írtam a 4-et. a nagy meg a fedél tömítése
Köszönöm Mégegyszer!
Holnap megcsinálom,ha kapok tömítést.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3504 Dátum:
2015.04.10 péntek, 14:21:38 »
Kicseréltem a tömítéseket, de valamit elrontottam. A jelenség az, hogy hosszas légtelenítés után is felpumpálom a membránnal, beindul jár pár másodpercig, majd megáll. Mit csinálhattam rosszul? Fellazítottam a porlasztóknál, spriccol a gázolaj. Ecu azt mondta egyszer, hogy fojtószelep állás érzékelő.... Kitöröltem a kódot, azóta nem jött vissza, de most is ezt csinálja....
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3505 Dátum:
2015.04.10 péntek, 14:37:15 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.10 péntek, 14:21:38
Kicseréltem a tömítéseket, de valamit elrontottam. A jelenség az, hogy hosszas légtelenítés után is felpumpálom a membránnal, beindul jár pár másodpercig, majd megáll. Mit csinálhattam rosszul? Fellazítottam a porlasztóknál, spriccol a gázolaj. Ecu azt mondta egyszer, hogy fojtószelep állás érzékelő.... Kitöröltem a kódot, azóta nem jött vissza, de most is ezt csinálja....
ha tartod a gázpedált, akkor is elfogy?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3506 Dátum:
2015.04.10 péntek, 14:51:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.10 péntek, 14:37:15
ha tartod a gázpedált, akkor is elfogy?
Igen, hirtelen leáll, mintha elzárna a mágnesszelep.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3507 Dátum:
2015.04.10 péntek, 14:58:18 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.10 péntek, 14:51:37
Igen, hirtelen leáll, mintha elzárna a mágnesszelep.
lehet valamelyik tengelyt fordítva tetted bele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3508 Dátum:
2015.04.10 péntek, 15:03:49 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.10 péntek, 15:03:05
Az alapjárat tengely tuti jó, a másikat hogy lehet fordítva belerakni?
hogy hátrafelé áll a csatlakozás rajta
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3509 Dátum:
2015.04.10 péntek, 15:33:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.10 péntek, 15:03:49
hogy hátrafelé áll a csatlakozás rajta
Van egy tartalék adagolóm, azon megmutatom milyen állapotban raktam össze. Egy pillanat...
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3510 Dátum:
2015.04.10 péntek, 15:36:43 »
[Kép]
Így álltak a tengelyek
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.10 péntek, 15:38:18 írta mikroferi
»
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3511 Dátum:
2015.04.10 péntek, 17:23:07 »
Tisztára úgy csinál, mintha lezárna a mágnesszelep kb. 5-10 ms múlva. Pedig ahhoz nem is kellett nyúlnom...
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3512 Dátum:
2015.04.10 péntek, 18:57:11 »
Addig, addig hogy szétszedtem, újra összeraktam ugyanúgy, és jó lett. Valami csak nem volt a lhelyén, de sajna nem javult a helyzet. Az előző adagolóhoz képest ez nagyon erőtlen ,még füstöt sem tudok belőle kicsikarni. Az alapjárat meg beállíthatatlan. Az emelt alapjáratot állítva 1000 alatti fordulatot nem tart... Tehát Ginjoynak szegezve a kérdést, most merre tovább...?? Adok padlógázt és mintha negyedgázon állnék csak vánszorog a mutató.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3513 Dátum:
2015.04.10 péntek, 19:06:30 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.10 péntek, 18:57:11
Addig, addig hogy szétszedtem, újra összeraktam ugyanúgy, és jó lett. Valami csak nem volt a lhelyén, de sajna nem javult a helyzet. Az előző adagolóhoz képest ez nagyon erőtlen ,még füstöt sem tudok belőle kicsikarni. Az alapjárat meg beállíthatatlan. Az emelt alapjáratot állítva 1000 alatti fordulatot nem tart... Tehát Ginjoynak szegezve a kérdést, most merre tovább...?? Adok padlógázt és mintha negyedgázon állnék csak vánszorog a mutató.
még mindig fenntartom, hogy valami szerkezetileg nem tökéletes, de sajna messziről bizosat nem tudok mondani. Sok ilyen dolgot megoldottam már, amikor megláttam az autót, észrevettem valamit, ami másnak jelentéktelen, de most azt sem tudom mondani, hogy idáig gurulj el, mert holnap megyek vissza melózni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3514 Dátum:
2015.04.10 péntek, 19:10:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.10 péntek, 19:06:30
még mindig fenntartom, hogy valami szerkezetileg nem tökéletes, de sajna messziről bizosat nem tudok mondani. Sok ilyen dolgot megoldottam már, amikor megláttam az autót, észrevettem valamit, ami másnak jelentéktelen, de most azt sem tudom mondani, hogy idáig gurulj el, mert holnap megyek vissza melózni
Nyilvan a tavgyogy nehez dolog.Majd ha otthon leszel egyszer Elmegyek arra...
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3515 Dátum:
2015.04.11 szombat, 18:16:52 »
Csak nem boldogulok, turbómembrán szétszedve, semmi baja, összerakva új O gyűrűkkel. Tünet ugyan az, nagyon erőtlen, mintha nem lenne turbó, közben sokat eszik és egyáltalán nem tudok füstöt kicsikarni belőle. Könnyen indul, hidegen melegen, nem levegős a rendszer.
A kérdésem az lenne, hogy rossz előtöltés okozhat-e ilyen tüneteket, mert akkoriban kezdődtek ezek a gondok, amikor beállítottam, az ecuhoz.
Egyáltalán hogyan szokták ezt beállítani, mert az előtöltésszabályzó úgyis oda álligatja, ahova kell..Nem? Én most ahova beállítottam, ott az ecu szerint a mért és kívánt értékek megegyeznek folyamatos gáznál és alapjáraton, csak hirtelen gáznál van eltérés, mondjuk akkor több fok egy pillanatra. Most a hangja nagyon csendes lett ahhoz képest amilyen volt.
Ha okozhat ilyet akkor hogyan állítsam be, hogy nem szóljon bele az előtöltésszabályzó? Azt hiszem VZoli írta, hogy az ecuhoz képest állította számítógépről, de hogyan??? Mi a menete?
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3516 Dátum:
2015.04.11 szombat, 18:19:31 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.11 szombat, 18:16:52
Csak nem boldogulok, turbómembrán szétszedve, semmi baja, összerakva új O gyűrűkkel. Tünet ugyan az, nagyon erőtlen, mintha nem lenne turbó, közben sokat eszik és egyáltalán nem tudok füstöt kicsikarni belőle. Könnyen indul, hidegen melegen, nem levegős a rendszer.
A kérdésem az lenne, hogy rossz előtöltés okozhat-e ilyen tüneteket, mert akkoriban kezdődtek ezek a gondok, amikor beállítottam, az ecuhoz.
Egyáltalán hogyan szokták ezt beállítani, mert az előtöltésszabályzó úgyis oda álligatja, ahova kell..Nem? Én most ahova beállítottam, ott az ecu szerint a mért és kívánt értékek megegyeznek folyamatos gáznál és alapjáraton, csak hirtelen gáznál van eltérés, mondjuk akkor több fok egy pillanatra. Most a hangja nagyon csendes lett ahhoz képest amilyen volt.
Ha okozhat ilyet akkor hogyan állítsam be, hogy nem szóljon bele az előtöltésszabályzó? Azt hiszem VZoli írta, hogy az ecuhoz képest állította számítógépről, de hogyan??? Mi a menete?
Köszönöm a segítséget!
Ne állítottam a géppel,csak ellenőriztem. Ha az elvárt és a mért nagyjából egyforma, akkor más a baj.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3517 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 08:05:12 »
Ma reggel újból előtöltésállítás volt. Valahol olvastam, azthiszem TÁDÉ írta, hogy akkor a legjobb, ha alapjáraton elhallgat az előtöltésállító szelep. Addig álligattam, amíg ezt el nem értem, de így a gép szerint 0,5 kívántnál, 1.25 a mért előtöltésem, viszont nem kerreg a szelep alapjáraton,úgyhogy szerintem ígyhagyom. Könnyen indul, jó a hangja.(szerintem)
A másik, végre kezdek rájönni a hibára. Totál kivettem a turbómembrán csavarját és láss csodát megjött a füst és vele az erő. Szerintem nincs elég nyomás a rámenő csőben, hogy nyissa a rugó ellenében a membránt. Kicseréltem a két gumicsövet rajta, bár nem tudom oda milyen kellene mert a fémcső csak 4-es a turbón és a membránon pedig 8-as a csatlakozó. Ezt hogy szokták stabilan kivitelezni, ami nem kókány? Lehet a fémcső ereszt? Viszont ha nem az a baj akkor turbó probléma lessz, vagy wastegate szelep beállítás? Jó lenne valahol méretni....
Ilyesmi problémáról van tapasztalatotok?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3518 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 08:11:39 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.12 vasárnap, 08:05:12
Ma reggel újból előtöltésállítás volt.
Valahol olvastam, azthiszem TÁDÉ írta, hogy akkor a legjobb, ha alapjáraton elhallgat az előtöltésállító szelep.
Addig álligattam, amíg ezt el nem értem, de így a gép szerint 0,5 kívántnál, 1.25 a mért előtöltésem, viszont nem kerreg a szelep alapjáraton,úgyhogy szerintem ígyhagyom. Könnyen indul, jó a hangja.(szerintem)
A másik, végre kezdek rájönni a hibára. Totál kivettem a turbómembrán csavarját és láss csodát megjött a füst és vele az erő. Szerintem nincs elég nyomás a rámenő csőben, hogy nyissa a rugó ellenében a membránt. Kicseréltem a két gumicsövet rajta, bár nem tudom oda milyen kellene mert a fémcső csak 4-es a turbón és a membránon pedig 8-as a csatlakozó. Ezt hogy szokták stabilan kivitelezni, ami nem kókány? Lehet a fémcső ereszt? Viszont ha nem az a baj akkor turbó probléma lessz, vagy wastegate szelep beállítás? Jó lenne valahol méretni....
Ilyesmi problémáról van tapasztalatotok?
Ez hülyeség
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3519 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 09:01:36 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.12 vasárnap, 08:05:12
Ma reggel újból előtöltésállítás volt. Valahol olvastam, azthiszem TÁDÉ írta, hogy akkor a legjobb, ha alapjáraton elhallgat az előtöltésállító szelep. Addig álligattam, amíg ezt el nem értem, de így a gép szerint 0,5 kívántnál, 1.25 a mért előtöltésem, viszont nem kerreg a szelep alapjáraton,úgyhogy szerintem ígyhagyom. Könnyen indul, jó a hangja.(szerintem)
A másik, végre kezdek rájönni a hibára. Totál kivettem a turbómembrán csavarját és láss csodát megjött a füst és vele az erő. Szerintem nincs elég nyomás a rámenő csőben, hogy nyissa a rugó ellenében a membránt. Kicseréltem a két gumicsövet rajta, bár nem tudom oda milyen kellene mert a fémcső csak 4-es a turbón és a membránon pedig 8-as a csatlakozó. Ezt hogy szokták stabilan kivitelezni, ami nem kókány? Lehet a fémcső ereszt? Viszont ha nem az a baj akkor turbó probléma lessz, vagy wastegate szelep beállítás? Jó lenne valahol méretni....
Ilyesmi problémáról van tapasztalatotok?
Az előtöltéses teóriád finoman szólva butaság.
A turbóról jövő cső viszont ereszthet. Nekem a motort megkerülő fém rész több helyen is el volt repedve. Viszont ha kicseréled, akkor hasonló méretű csövekben gondolkodj.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3520 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 09:52:16 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.12 vasárnap, 09:01:36
Az előtöltéses teóriád finoman szólva butaság.
A turbóról jövő cső viszont ereszthet. Nekem a motort megkerülő fém rész több helyen is el volt repedve. Viszont ha kicseréled, akkor hasonló méretű csövekben gondolkodj.
Az előtöltéses teória alatt mit értessz? Inkább állítsam úgy hogy zizegjen,de legyen pontos?
Akkor azt az egész csövet cserélem kompletten első körben.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3521 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 10:14:19 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.12 vasárnap, 09:52:16
Az előtöltéses teória alatt mit értessz? Inkább állítsam úgy hogy zizegjen,de legyen pontos?
Akkor azt az egész csövet cserélem kompletten első körben.
Legyen pontos, az a lényeg.
Feleslegesen azért ne cseréd a csövet. Ellenőrizd le.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3522 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 11:51:48 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.12 vasárnap, 09:52:16
Az előtöltéses teória alatt mit értessz? Inkább állítsam úgy hogy zizegjen,de legyen pontos?
Akkor azt az egész csövet cserélem kompletten első körben.
ugy álljon, hogy ha a 3-as porlasztónál szétszeded a vezetéket, akkor picit, de picit keményebb hangja legyen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3523 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 23:03:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.12 vasárnap, 08:11:39
Ez hülyeség
mi újság Tádé-val ?
még mondeoja van ?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3524 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 20:34:20 »
Idézetet írta: Proconsul - 2015.04.12 vasárnap, 23:03:01
mi újság Tádé-val ?
még mondeoja van ?
megvan neki, igen. Beg lett egy felesége, ő hozott egy 206-ost, meg pár hete született egy gyereke
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3525 Dátum:
2015.04.15 szerda, 05:39:26 »
Tegnapi napon megjött az új turbómembránom, kicseréltem beraktam, a turbóról jövő csövet idegilenesen kicseréltem egy egybe 4-es belső átmérőjű csőre, hogy kizárjam a fém cső eresztését. (Egyébként befogtam a fém cső turbó felőli oldalát és 2 bar nyomást tartott).
A jelenség ugyan az, csak szinte teljesen kitekert csavarnál ad több kaját, de akkor már majdnem kiesik a csavar a helyéről. Gázolaj nem folyik belőle a membránnál, és ha kiveszem az állító csavart, akkor nem érzem, hogy fújná a levegőt, úgyhogy szerintem jó lehet a membrán. Mondjuk ugyanúgy raktam össze ahogy szétszedtem a régit, de ha esetleg lenne valahol egy robbantott ábra róla...de nem találok.
Ezekután mi marad? Kicsi lenne a turbónyomásom? Sajnos azt még nem tudtam mérni...Pár hete még jó volt, ez hirtelen minden előjel nélkül el tud menni? A turbó tengelye a helyén nézve kézzel nem lötyög, nem olajos csak egy hangyányit és könnyen forog. Kész vagyok, hogy nem tudok rájönni, pedig tuti egy apróság.
Ha az adagoló nem tudna eleget szállítani, akkor gondolom nehezen indulan,de semmi ilyesmit nem tapasztalok.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3526 Dátum:
2015.04.15 szerda, 17:07:35 »
Közben volt ma turbónyomásmérésem és a turbómembrán csövén 3000-es fordulaton ment fel a max-ra 1.1 bar-ra. Gondolom ez elég.
Közben az jutott eszembe, hogy amikor cseréltem először a turbómembránt, akkor kicseréltem az összes gumigyűrűt rajta, és az itteni csapágyboltos gyerek említette, hogy nincs mindegyikből pont az a méret, egy nagyon picivel vastagabb,de tuti belemegy. Hát szerintem ez a baj.
Nemtudjátok véletlenül megomondani ezeknek az o gyűrűkne a gyári méreteit? Ez elég fontos lenne mert nekem már nincsenek meg a gyáriak, és én már csak erre tudok gondolni. Egyébként nektek, hogy áll a turbómembrán csavarja? Kilátszik a külső menet a kontraanya alól?
Köszönöm mindenkinek!
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3527 Dátum:
2015.04.18 szombat, 05:16:29 »
Na csak megoldódott az ügy, az itteni autósboltban hoztak egy tömítésgarnitúrát, a turbómembránhoz gyűrűkkel és membránokkal. Csere, és megoldódott a probléma. Mondjuk, ahhoz hogy jól menjen a vas jóval többet van kitekerve az állítócsavar mint eddig, de most megy és nem nagyon füstöl.
Már csak az előtöltéses dolgot kellene beállítsam, most vettem visszább, nagyjából követi is a kívánt a mértet, de most 2-3-at fordul mire indul, eddig meg 1 tekerésre ment.
Szárnylapát csere az megy úgy ha az adagoló a helyén van? Úgy nézem nehéz hozzáférni de nem lehetetlen...
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3528 Dátum:
2015.04.21 kedd, 15:42:23 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy az adagoló légtelenítésének, van-e valami jól bevált módja?
Ugyanis szárnylapátcsere volt, és akkor le-levegősödött a rendszer. Pumpáltam beindult, egy ideig szürkésen és büdösen füstölt,az elmúlt és azóta is pöccre indul, nem is áll le viszont már mentem azóta 300 km-t, a csőben már nem látható bubi, csak elvétve egy-egy apró, és mégis alapjáraton egyenetlenül jár,úgy mintha nem menne egy henger, de ez csak a kipufogónál hallható. Illetve néha gyenge, aztán hirtelen megjön az erő... Elég büdös szaga van néha, nem füstöl.
Nekem úgy tűnik, mintha az adagolóban lenne beszorulva a levegő, és nem tud kijönni...
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3529 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:56:46 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.21 kedd, 15:42:23
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy az adagoló légtelenítésének, van-e valami jól bevált módja?
Ugyanis szárnylapátcsere volt, és akkor le-levegősödött a rendszer. Pumpáltam beindult, egy ideig szürkésen és büdösen füstölt,az elmúlt és azóta is pöccre indul, nem is áll le viszont már mentem azóta 300 km-t, a csőben már nem látható bubi, csak elvétve egy-egy apró, és mégis alapjáraton egyenetlenül jár,úgy mintha nem menne egy henger, de ez csak a kipufogónál hallható. Illetve néha gyenge, aztán hirtelen megjön az erő... Elég büdös szaga van néha, nem füstöl.
Nekem úgy tűnik, mintha az adagolóban lenne beszorulva a levegő, és nem tud kijönni...
A kérdésre nem tudom a választ... de mi a helyzet az alapjárattal meg az előtöltéssel. Vagy még korai a kérdés?
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3530 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 05:29:39 »
Idézetet írta: deerman - 2015.04.22 szerda, 20:56:46
A kérdésre nem tudom a választ... de mi a helyzet az alapjárattal meg az előtöltéssel. Vagy még korai a kérdés?
Úgy áll a dolog, hogy az előtöltést beállítottam az ecuhoz, az most viszonylag jól követi. Viszont a lapátcsere után, be akartam állítani az alapjáratokat és lehetett is szépen álligatni, tartotta az alacsony fordulatot, hogyhogynem egyszercsak felpörgött totál, alig bírtam megállítani.
Azután indítva szürke büdös füst, majd tömény korom. Azóta indul könnyen, jön-megy nem áll meg, de alapjáraton néha dadog, szürkés-büdös füstje van és néha bekerepel pár pillanatra. Pedig már 300 km mentem vele azóta. Nem folyik sehol az adagoló. Egyébként több mint egy tizedet voltak kopva a lapátok, és amikor nem gyengélkedik, akkor érezhetően erősebb lent. Ezt úgy értem, hogy eddig ha csak a kuplungot engedtem nem "húzta" úgy magát mint most. Viszont sokszor főleg kanyarok után olyan,mintha levenném a gázról a lábom egy kicsit, utánna meg megy tovább.
Nekem úgy tűnik, mintha beszorult volna a levegő az adagolóba és ott csinálja a feszkót. Addig amíg ez nincs megoldva, hiába állítok alapjáratokat szerintem....
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3531 Dátum:
2015.04.25 szombat, 11:53:57 »
Végre sikerült arra pontra eljutnom, hogy úgyérzem jó az autó. Igaz nem vezettem még másik ilyet, de szerintem most így jó ahogy van. Nem füstöl ,nem rángat, és viszonylag jól húz 2000 alatt is. Egy tekerésre indul reggel és napközben is. Egyszóval minden ok, kíváncsi leszek a fogyasztásra, eddig olyan 9 l volt nagyrész t városban, most kíváncsi leszek...
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3532 Dátum:
2015.04.25 szombat, 20:50:15 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.25 szombat, 11:53:57
Végre sikerült arra pontra eljutnom, hogy úgyérzem jó az autó. Igaz nem vezettem még másik ilyet, de szerintem most így jó ahogy van. Nem füstöl ,nem rángat, és viszonylag jól húz 2000 alatt is. Egy tekerésre indul reggel és napközben is. Egyszóval minden ok, kíváncsi leszek a fogyasztásra, eddig olyan 9 l volt nagyrész t városban, most kíváncsi leszek...
Én úgy vártam már mindig a friss híreket, tök jó volt lépésről lépésre követni a történetet. De azért természetesen örülök, hogy hepiend van.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3533 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 05:33:21 »
Idézetet írta: deerman - 2015.04.25 szombat, 20:50:15
Én úgy vártam már mindig a friss híreket, tök jó volt lépésről lépésre követni a történetet. De azért természetesen örülök, hogy hepiend van.
Köszi szépen! Azért még nincs akkora happy-end, mert ha a fogyasztásom nem megy 7 alá, akkor nem nyugszom, illetve tegnap kétszer is csinált olyat, hogy kicsit huzamosabb ideig mentem 110 körül (itt autóút van két várost közt), akkor alapjáraton elkezdett kicsit dadogva járni. Leállítom, újra indítom és minden ok. Lehet csúcs kezd elhalni? Nemtudom, de ettől eltekintve szerintem jó.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3534 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 08:41:55 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.04.26 vasárnap, 05:33:21
Köszi szépen! Azért még nincs akkora happy-end, mert ha a fogyasztásom nem megy 7 alá, akkor nem nyugszom, illetve tegnap kétszer is csinált olyat, hogy kicsit huzamosabb ideig mentem 110 körül (itt autóút van két várost közt), akkor alapjáraton elkezdett kicsit dadogva járni. Leállítom, újra indítom és minden ok. Lehet csúcs kezd elhalni? Nemtudom, de ettől eltekintve szerintem jó.
Egy előkamrás motornál azért nagyon el kell romoljon egy csúcs, hogy megérezd.
Naplózva
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3535 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 09:37:57 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.26 vasárnap, 08:41:55
Egy előkamrás motornál azért nagyon el kell romoljon egy csúcs, hogy megérezd.
Az is lehet,hogy egyszerűen van még egy kis levegő a rendszerben...
Naplózva
wetró179
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3536 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 12:11:42 »
először is üdvözlök minden fórumtagot.még új vagyok de a segítségeteket szeretném kérni.adott egy 1.8 td motor lucas adagolóval.ami az adagolóról megy csatlakozó arról kellene nekem kép a szinek sorrendje és mi micsoda.nagyon megköszönném a segítségeteket mert a neten semmit nem találni hozzá.a másik gondom.a vezérműtengyely szíj oldalról vonyító hang jelenik meg kb:2000 ford után,esetleg valakinek valami 5lete?vezérlés mostanában cserélve kompletten.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3537 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 18:17:13 »
Idézetet írta: wetró179 - 2015.05.31 vasárnap, 12:11:42
először is üdvözlök minden fórumtagot.még új vagyok de a segítségeteket szeretném kérni.adott egy 1.8 td motor lucas adagolóval.ami az adagolóról megy csatlakozó arról kellene nekem kép a szinek sorrendje és mi micsoda.nagyon megköszönném a segítségeteket mert a neten semmit nem találni hozzá.a másik gondom.a vezérműtengyely szíj oldalról vonyító hang jelenik meg kb:2000 ford után,esetleg valakinek valami 5lete?vezérlés mostanában cserélve kompletten.
123 gázkar helyzet érzékelő, 46 előtöltés állító szelep, 578 immobilizer elektronika
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3538 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 04:51:13 »
Sziasztok!
Ti honnan szoktátok venni a turbó membránt? Én rendeltem már mostanában 3 garnitúrát, három boltból, és mindegyik elszakadt kb. 2 hét után.
Egyébként is a gyárihoz képest egy sokkal vékonyabb elég silánynak tűnő két kis körlap van a csomagban (2400 Ft).
Van olyan hely ahol be lehet szerezni gyárihoz közeli minőséget? Köszönöm!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3539 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 08:22:55 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.06.01 hétfő, 04:51:13
Sziasztok!
Ti honnan szoktátok venni a turbó membránt? Én rendeltem már mostanában 3 garnitúrát, három boltból, és mindegyik elszakadt kb. 2 hét után.
Egyébként is a gyárihoz képest egy sokkal vékonyabb elég silánynak tűnő két kis körlap van a csomagban (2400 Ft).
Van olyan hely ahol be lehet szerezni gyárihoz közeli minőséget? Köszönöm!
Ha túlhúzod a széle körbe elszakad
Naplózva
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3540 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 11:24:04 »
Sziasztok!
Pár napja olyan hiba jelentkezett, hogy erősen ingadozik az alapjáratom, valamint menet közben ha gurulok, leáll a motor. Ha visszarakom sebességbe, minden gond nélkül indul és megy tovább. Volt már valakinek ilyen hibával dolga?!
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
wetró179
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3541 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:02:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.05.31 vasárnap, 18:17:13
123 gázkar helyzet érzékelő, 46 előtöltés állító szelep, 578 immobilizer elektronika
köszönöm a gyors választ...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3542 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:20:00 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.06.01 hétfő, 04:51:13
Sziasztok!
Ti honnan szoktátok venni a turbó membránt? Én rendeltem már mostanában 3 garnitúrát, három boltból, és mindegyik elszakadt kb. 2 hét után.
Egyébként is a gyárihoz képest egy sokkal vékonyabb elég silánynak tűnő két kis körlap van a csomagban (2400 Ft).
Van olyan hely ahol be lehet szerezni gyárihoz közeli minőséget? Köszönöm!
gyárit szoktam venni a filepéktől. még sosem volt baja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3543 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 17:36:05 »
Idézetet írta: gumilab - 2015.06.01 hétfő, 11:24:04
Sziasztok!
Pár napja olyan hiba jelentkezett, hogy erősen ingadozik az alapjáratom, valamint menet közben ha gurulok, leáll a motor. Ha visszarakom sebességbe, minden gond nélkül indul és megy tovább. Volt már valakinek ilyen hibával dolga?!
Legelőször gázolaj szűrő csere.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3544 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 20:04:33 »
Idézetet írta: gumilab - 2015.06.01 hétfő, 11:24:04
Sziasztok!
Pár napja olyan hiba jelentkezett, hogy erősen ingadozik az alapjáratom, valamint menet közben ha gurulok, leáll a motor. Ha visszarakom sebességbe, minden gond nélkül indul és megy tovább. Volt már valakinek ilyen hibával dolga?!
levegő. adagoló
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3545 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 20:32:56 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2015.06.01 hétfő, 17:36:05
Legelőször gázolaj szűrő csere.
kb 2 hónapja lett cserélve, egy direkt ki és befolyó csöves lett beépítve, mert a gyári pumpás megadta magát.
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
gumilab
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3546 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 20:36:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.06.01 hétfő, 20:04:33
levegő. adagoló
és kicsit bővebben!? vegyem ki a légszűrőt próba képpen? az adagolóban van valami, amit kiszerelés nélkül meg lehet vizslatni?
Naplózva
2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
mikroferi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3547 Dátum:
2015.06.04 csütörtök, 10:04:57 »
Sziasztok!
Nincs közületek valaki aki a filep diesel közelében lakik? Nekik van turbo-membránjuk,de nem postáznak, Gyuláról meg ezért felmenni kicsit költséges lenne. Természetesen előre utalnék minden költséget, ha valaki megtenné, hogy megveszi és lepostázza nekem....
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3548 Dátum:
2015.06.04 csütörtök, 13:39:28 »
Idézetet írta: mikroferi - 2015.06.04 csütörtök, 10:04:57
Sziasztok!
Nincs közületek valaki aki a filep diesel közelében lakik? Nekik van turbo-membránjuk,de nem postáznak, Gyuláról meg ezért felmenni kicsit költséges lenne. Természetesen előre utalnék minden költséget, ha valaki megtenné, hogy megveszi és lepostázza nekem....
A székesfehérvári, vagy a bp-i teleppel beszéltél? Előbbi itt van a munkahelyemtől kb 1,5 km-re. Ha itt van ilyen cucc és nyitva vannak pénteken 14:00 után (a honlap szerint igen), akkor le tudom neked zongorázni. A többit privátban.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.04 csütörtök, 13:43:19 írta deerman
»
Naplózva
Mgabesz80
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3549 Dátum:
2015.06.10 szerda, 22:24:57 »
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Lucas adagolò! Van egy 98-as mk2-es Mondeom. Az utóbbi időben nehezen indul hidegen-melegen. Első indításra szinte sosem. Új gyári izzítógyertya,gyári üzemanyagszűrő cserélve. Új alapjárati dúsító motor! És néha állandó sebességnél 1-2 másodpercre meglódul az autó... Ez a jelenség. Nagyon fontos lenne a segítség! Esetleg GinJoy elérhetőségét tudja vki? Fehérvári vagyok. Előre is köszönöm!
Naplózva
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
77
78
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ