Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:16:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1672546 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Tarrka
Vendég
« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2014.02.07 péntek, 07:00:44 »

Hello!

Nahh... ma megnézem komolyabban, de a tény az, hogy nálam a gázpedálból megy a bowden a TCS-be, és onnan egy másik bowden a folytószelephez.
Rico-nak köszönhetően beazonosítottuk, hogy a gázpedál lenyomásakor a folytószelepem, csak kb. 10 fokos elforduásra hajlandó a 90-est jelképező teljes nyitottsághoz képest. Kis bütykölés, és lám műxik, autó száll-repül. Ám mikor leállítottam, és újra beindítottam, megint előjött a probléma, megnéztem a TCS-t és megint nem fordul vissza teljesen Sad
Hát itt tartok.
üdv.: Tarrka
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2014.02.07 péntek, 07:03:57 »

Hello!

Nahh... ma megnézem komolyabban, de a tény az, hogy nálam a gázpedálból megy a bowden a TCS-be, és onnan egy másik bowden a folytószelephez.
Rico-nak köszönhetően beazonosítottuk, hogy a gázpedál lenyomásakor a folytószelepem, csak kb. 10 fokos elforduásra hajlandó a 90-est jelképező teljes nyitottsághoz képest. Kis bütykölés, és lám műxik, autó száll-repül. Ám mikor leállítottam, és újra beindítottam, megint előjött a probléma, megnéztem a TCS-t és megint nem fordul vissza teljesen Sad
Hát itt tartok.
üdv.: Tarrka
vegre en is tudtam segiteni! A tcs motor valamiert ra feszit,valami elszallt benne! A lenyeg nm teszi a dolgat! Csere! Vagy normal bowdenre csere..
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:08:53 »

Sziasztok!
Laikus vagyok a témában: mi az a TCS motor? És mire való, mit csinál?
Köszi,
PZs
vegre en is tudtam segiteni! A tcs motor valamiert ra feszit,valami elszallt benne! A lenyeg nm teszi a dolgat! Csere! Vagy normal bowdenre csere..
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:15:53 »

Sziasztok!
Laikus vagyok a témában: mi az a TCS motor? És mire való, mit csinál?
Köszi,
PZs
én is laikus vagyok,de az a kipörgésgátló szerves része,ami elvileg elveszi a gázt ha kipörögne a kerék pl jeges uton! az indokolatlan kaparós indulásokat hivatott akadályozni,illetve üzemanyag és gumi ŐR! ha igaz össze köttetésben van az ABS el,és még fékezi is azt a kereket amelyik elforog,. a gáz bowden megy keresztül a TCS motoron,és azt huzza vissza ha indokolatlan a gázadás,pl a kipörgés miatt! ha ez a motor meghibásodik,akkor okozhat gondokat a gázadásban,szorulhat,és keménnyé vállhat a pedál! az ember komoly hibára gyanakszik,pedig csak a TCS adta meg magát,anélkül még jol megy a kocsi. a TCS motor elvileg elöl a szervo pumpa,és a szélvédőmosó tartálynál van,és belemegy,keresztül megy rajta a gázbowden amit nem lehet semmivel összekeverni,mert a másik fele a folytószelephez megy. de létezik olyan is ami belevan aprikálva az ABS modulba..
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:19:53 »

Köszi, ez érthető.
Ilyen minden Mondeo-ban van? Vagy ez felszereltség függő? Hasonlóan, mint a klíma.

én is laikus vagyok,de az a kipörgésgátló szerves része,ami elvileg elveszi a gázt ha kipörögne a kerék pl jeges uton! az indokolatlan kaparós indulásokat hivatott akadályozni,illetve üzemanyag és gumi ŐR! ha igaz össze köttetésben van az ABS el,és még fékezi is azt a kereket amelyik elforog,. a gáz bowden megy keresztül a TCS motoron,és azt huzza vissza ha indokolatlan a gázadás,pl a kipörgés miatt! ha ez a motor meghibásodik,akkor okozhat gondokat a gázadásban,szorulhat,és keménnyé vállhat a pedál! az ember komoly hibára gyanakszik,pedig csak a TCS adta meg magát,anélkül még jol megy a kocsi. a TCS motor elvileg elöl a szervo pumpa,és a szélvédőmosó tartálynál van,és belemegy,keresztül megy rajta a gázbowden amit nem lehet semmivel összekeverni,mert a másik fele a folytószelephez megy. de létezik olyan is ami belevan aprikálva az ABS modulba..
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:20:40 »

én is laikus vagyok,de az a kipörgésgátló szerves része,ami elvileg elveszi a gázt ha kipörögne a kerék pl jeges uton! az indokolatlan kaparós indulásokat hivatott akadályozni,illetve üzemanyag és gumi ŐR! ha igaz össze köttetésben van az ABS el,és még fékezi is azt a kereket amelyik elforog,. a gáz bowden megy keresztül a TCS motoron,és azt huzza vissza ha indokolatlan a gázadás,pl a kipörgés miatt! ha ez a motor meghibásodik,akkor okozhat gondokat a gázadásban,szorulhat,és keménnyé vállhat a pedál! az ember komoly hibára gyanakszik,pedig csak a TCS adta meg magát,anélkül még jol megy a kocsi. a TCS motor elvileg elöl a szervo pumpa,és a szélvédőmosó tartálynál van,és belemegy,keresztül megy rajta a gázbowden amit nem lehet semmivel összekeverni,mert a másik fele a folytószelephez megy. de létezik olyan is ami belevan aprikálva az ABS modulba..
én már ki iktattam,és egy normál bowdenre cseréltem,. ott semmi gond nem lehet! és nem vagyok versenyző,igy megvagyok nélküle..ha ellenőrizni kell,mert nem harap a gép,nyulj be a folytoszelepház mögé,és huzz kézzel gázt! ha ugy pörög,akkor vagy a bowden szorult meg valahol,vagy tcs motor! nekem a bowdenem egy normál acél sodrony volt,ami elvileg kiszállkásodhat,akadhat! tehát nem biztos hogy mindig a tcs a rossz! ellenőrizni kell a bowdent is.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:22:21 »

Köszi, de -lekopogom- jelenleg nincs ilyen problémám. Viszont olvasva a fórumot, nagyon nem értettem, hogy miről beszéltek, de így legalább egy kicsit képbe kerültem.
 worship
én már ki iktattam,és egy normál bowdenre cseréltem,. ott semmi gond nem lehet! és nem vagyok versenyző,igy megvagyok nélküle..ha ellenőrizni kell,mert nem harap a gép,nyulj be a folytoszelepház mögé,és huzz kézzel gázt! ha ugy pörög,akkor vagy a bowden szorult meg valahol,vagy tcs motor! nekem a bowdenem egy normál acél sodrony volt,ami elvileg kiszállkásodhat,akadhat! tehát nem biztos hogy mindig a tcs a rossz! ellenőrizni kell a bowdent is.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:22:40 »

Köszi, ez érthető.
Ilyen minden Mondeo-ban van? Vagy ez felszereltség függő? Hasonlóan, mint a klíma.

az enyém MK1 es benzines,GHIA.. van benne,csak rossz! egy kapcsolo is van külön amivel lehet aktiválni,de elvileg magától is tudja szabályozni! ha van kapcsolo akkor van benne. vagy ha kinyitod a motorteret,ott kell legyen balkézre a kiegyenlitő alatt-elött
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:24:22 »

Köszi, de -lekopogom- jelenleg nincs ilyen problémám. Viszont olvasva a fórumot, nagyon nem értettem, hogy miről beszéltek, de így legalább egy kicsit képbe kerültem.
 worship
eddig én se foglalkoztam vele.de egyszer észre vettem véletlenül hogy nincs teljesen zárva a folytoszelep,és mert szorult a bowden! kicseréltem egy normál bowdenre,és direktbe kötöttem.azóta tuti..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2014.02.18 kedd, 17:42:22 »

Hello.ma mikor inditottam,megint olyan rofogosen kb 3 hengeresen indult,es mikor lehuztam egy pillanatra a pipakat a pipa tove,ahol..be megy a kabel,ott megcsipett az aram! Ez termeszetes??  Vagy kuka a kabel!! Az erdeles az hogy nm tudok rajonni melyik a rossz henger! Mert viszonylag hamar helyre all! Mire vegig nezem a kabeleket mar jo is! De a fustot en is ereztem mikor nm akart menni!!
Naplózva
Tarrka
Vendég
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 05:18:56 »

Hello.ma mikor inditottam,megint olyan rofogosen kb 3 hengeresen indult,es mikor lehuztam egy pillanatra a pipakat a pipa tove,ahol..be megy a kabel,ott megcsipett az aram! Ez termeszetes??  Vagy kuka a kabel!! Az erdeles az hogy nm tudok rajonni melyik a rossz henger! Mert viszonylag hamar helyre all! Mire vegig nezem a kabeleket mar jo is! De a fustot en is ereztem mikor nm akart menni!!

Hm... Semmi esetre nem jó, ha a pipa töve megráz (ha a pipa töve az a rész ami a szelepfedélből kilátszik). Az én tudásom szerint a motor le van testelve, ha a pipa töve megráz, akkor a szikra energiájának egy része ki tud surranni a motortest felé és akkor gyengül, vagy egyáltalán nem szikrázik a gyertya. Én azt hallottam, hogy a Mondeóknál ez úgynevezett tipushiba, hogy "eszi" a gyertyakábelt (ha nem igaz, elnézést, mondeom ezt hallottam)
Szerintem csere, és garnitúrába.
Üdv.: Tarrka
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 06:30:05 »

Hm... Semmi esetre nem jó, ha a pipa töve megráz (ha a pipa töve az a rész ami a szelepfedélből kilátszik). Az én tudásom szerint a motor le van testelve, ha a pipa töve megráz, akkor a szikra energiájának egy része ki tud surranni a motortest felé és akkor gyengül, vagy egyáltalán nem szikrázik a gyertya. Én azt hallottam, hogy a Mondeóknál ez úgynevezett tipushiba, hogy "eszi" a gyertyakábelt (ha nem igaz, elnézést, mondeom ezt hallottam)
Szerintem csere, és garnitúrába.
Üdv.: Tarrka
igen tuti *** a kabel,a gyertyak jok.amit tegnap talaltam hibat hogy az egyes henger gyertyatoveben allt egy kis olaj!! Nm e lehetett az a bunos amiert athuzott.vagy mert nm ment az a heger?! Maga a gyertya nm volt olajos,de a tovebol volt mit kipucolni..
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 09:52:52 »

igen tuti *** a kabel,a gyertyak jok.amit tegnap talaltam hibat hogy az egyes henger gyertyatoveben allt egy kis olaj!! Nm e lehetett az a bunos amiert athuzott.vagy mert nm ment az a heger?! Maga a gyertya nm volt olajos,de a tovebol volt mit kipucolni..
Akkor a szelepfedél tömítés is kuka. Én most cseréltem gyartyákat meg kábelt, és megszűnt a gyorsításnál, indulásnál való rángatás.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 10:00:54 »

Akkor a szelepfedél tömítés is kuka. Én most cseréltem gyartyákat meg kábelt, és megszűnt a gyorsításnál, indulásnál való rángatás.
igen sajnos..kb.igy van
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 10:49:16 »

Akkor a szelepfedél tömítés is kuka. Én most cseréltem gyartyákat meg kábelt, és megszűnt a gyorsításnál, indulásnál való rángatás.
ilyenkor maga a pipa is rossz,vagy csak a kabelek?? Mert anno ez zsiguli betegseg volt hogy cikazott az aram,de ott ugy oldottam meg hogy vekony gegecsovet szabtam ra,es azon nm tudott mar athuzni! Jobb lett.ott mindegy volt milyen minosegu volt,telen megkemenyedett es mar is cikazott s szikra! De a gegecso megoldotta..
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 13:22:27 »

ilyenkor maga a pipa is rossz,vagy csak a kabelek?? Mert anno ez zsiguli betegseg volt hogy cikazott az aram,de ott ugy oldottam meg hogy vekony gegecsovet szabtam ra,es azon nm tudott mar athuzni! Jobb lett.ott mindegy volt milyen minosegu volt,telen megkemenyedett es mar is cikazott s szikra! De a gegecso megoldotta..
Nem feltétlen rossz a pipa, de nem tudom hogy segít e a szigetelgetés.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:37:34 »

Nem feltétlen rossz a pipa, de nem tudom hogy segít e a szigetelgetés.
ma megint 3 hengeres voltam,es mikor lehuztam az egyes henger pipajat a szelep dekni tetejen a kabelbol ezer szikra huzott le! Szep kekesen. ...
Naplózva
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 02:55:23 »

Sziasztok!
A problémám ismét előjött! Hidegen az autó fullad amíg be nem melegszik, azután tökéletesen működik, ingadozó alapjárat hidegen, sokszor leesik 250-re vagy fullad, mi lehet a gond?  falbav  falbav
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 05:39:40 »

Sziasztok!
A problémám ismét előjött! Hidegen az autó fullad amíg be nem melegszik, azután tökéletesen működik, ingadozó alapjárat hidegen, sokszor leesik 250-re vagy fullad, mi lehet a gond?  falbav  falbav
_jeladok,homerseglet jeladok, Ac, gyertya kabel.vegig kell bogaraszni a vezetekeket,zarlatot keresve,,vakumcsovek,karterszelep is lehet rossz,de azt magyon gaz kibontani..gumi T elem a trafo alatt,,,ND oldalon az alapjarat kezikonyve,,olvassgasd...nekem is ilyen volt,aztan egyszer csak jo lett,igaz cserelgettem a jeladokat,ac t,,stb ,de egyszerre jo lett.a folytoszelep alatt a szivocsonkban a vakumcso bemetnel a lyukakat mwg kell nezni mert le szokott koxolodni! Es ha mar takaritod ellenorizd a folytoszelepet el zar e rendesen! Nm e ganes,vagy szorul?! Huzogasd le a jeladok csatijait,es probald ugy,hogy jobb e! A maf ot is...
Naplózva
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 15:32:11 »

_jeladok,homerseglet jeladok, Ac, gyertya kabel.vegig kell bogaraszni a vezetekeket,zarlatot keresve,,vakumcsovek,karterszelep is lehet rossz,de azt magyon gaz kibontani..gumi T elem a trafo alatt,,,ND oldalon az alapjarat kezikonyve,,olvassgasd...nekem is ilyen volt,aztan egyszer csak jo lett,igaz cserelgettem a jeladokat,ac t,,stb ,de egyszerre jo lett.a folytoszelep alatt a szivocsonkban a vakumcso bemetnel a lyukakat mwg kell nezni mert le szokott koxolodni! Es ha mar takaritod ellenorizd a folytoszelepet el zar e rendesen! Nm e ganes,vagy szorul?! Huzogasd le a jeladok csatijait,es probald ugy,hogy jobb e! A maf ot is...
Vízhőfokjeladó és a hőmérséklet jeladó kivételével minden ellenőrzés megvolt T elem is tökéletes, ac pumpa is, gyertyák nemrég voltak cserélve kábelekkel együtt, csövek is átnézve.
Vízhőfokjeladót és a hőmérséklet jeladót hogy tudnám ellenőrizni, tisztítani (ha lehet) stb?!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 15:38:08 »

Vízhőfokjeladó és a hőmérséklet jeladó kivételével minden ellenőrzés megvolt T elem is tökéletes, ac pumpa is, gyertyák nemrég voltak cserélve kábelekkel együtt, csövek is átnézve.
Vízhőfokjeladót és a hőmérséklet jeladót hogy tudnám ellenőrizni, tisztítani (ha lehet) stb?!
tisztitani nm lehet,a vizh jeladot,,a szivocsoben levot nm kell!  Huzd le a csatikat,jaro motornal...jobb lesz e!?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 16:14:52 »

Szisztok!
Régebb volt egy problémám a kocsival : nagy gázadásnál rángatott, nem ment jól. Múlt héten cseréltem gyertyákat + kábelszettet, elvittem egy próbakörre tökéletes volt a gép. Csütörtökön mentem vele, de a probléma megint előjött azzal a különbséggel, hogy most nem rángat, csak szimplán nem úgy pörög, mint ahogy kéne tehát gyenge néha, de hazafelé semmi baja nem volt. Ma megint némelyik gyorsításnál ugyanezt csinálta. Szerintetek MAF - szenzor okozhat ilyet? Vagy mi lehet a gond?

Szerk.: Azt elfelejtettem, hogy akkor kezdte talán, amikor már melegebb volt a motor, hidegen nem csinálta. Annyit hozzáteszek, hogy mindig pöccre indul, alapjárat tökéletes, de amikor ma hazaértem, és előtte szórakozott, mikor beálltam az udvarra, mintha egyszer egyszer leesett volna az alapjárat gurulás közben.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.23 vasárnap, 16:18:10 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 16:17:12 »

tisztitani nm lehet,a vizh jeladot,,a szivocsoben levot nm kell!  Huzd le a csatikat,jaro motornal...jobb lesz e!?

mafot lehúzom akkor szinte azonnal fullad, a hőfokjeladót nemtudom lehúzni mert kokány szikszalag tartja de akkor szétkapom azt is valamikor, és akkor úgy csináljam hogy teljesen hidegről indításkor nézzem meg, úgyis leáll-e ha nincs rajta a csati?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 16:26:26 »

mafot lehúzom akkor szinte azonnal fullad, a hőfokjeladót nemtudom lehúzni mert kokány szikszalag tartja de akkor szétkapom azt is valamikor, és akkor úgy csináljam hogy teljesen hidegről indításkor nézzem meg, úgyis leáll-e ha nincs rajta a csati?
a maf okozhat sok hibat a mukodesben..huzd le a csatit es peobald ugy...ha jobb az a baj! Vagy hibakod kiolvasas,villogtatas!
Naplózva
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2014.02.28 péntek, 22:48:29 »

Valaki esetleg megtudná mondani, hogy a vízgomba és a vízhőfokjeladó között van-e valami hasonlóság esetleg megegyezik vagy mi a különbség ha cserélem egyiket másikat is cseréljem-e stb! Köszi!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2014.03.01 szombat, 06:01:12 »

Valaki esetleg megtudná mondani, hogy a vízgomba és a vízhőfokjeladó között van-e valami hasonlóság esetleg megegyezik vagy mi a különbség ha cserélem egyiket másikat is cseréljem-e stb! Köszi!
ami a termosztathazban van ket jelado nm egyformak. Az also a ventit vezerli,a felso az ecunnak ad infot,es a muszernek.a csatlakozo is mas!
Naplózva
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2014.03.01 szombat, 16:32:46 »

Tehát a vízgomba az alsó (vagy éppen felső) a vízhőfok jeladó pedig a felső (vagy éppen alsó nemtom melyik melyik) jeladó a termosztátházon?!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:30:58 »

Tehát a vízgomba az alsó (vagy éppen felső) a vízhőfok jeladó pedig a felső (vagy éppen alsó nemtom melyik melyik) jeladó a termosztátházon?!
az also a ventit vezerli...a felso az ecu,es a muszer..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:44:55 »

az also a ventit vezerli...a felso az ecu,es a muszer..
pont fordítva ...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:46:09 »

a szivocsoben levot nm kell!
kell és szokás is ..., karburátor sprayel
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2014.03.01 szombat, 17:47:05 »

Sziasztok!
A problémám ismét előjött! Hidegen az autó fullad amíg be nem melegszik, azután tökéletesen működik, ingadozó alapjárat hidegen, sokszor leesik 250-re vagy fullad, mi lehet a gond?  falbav  falbav
lambdaszonda ...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2014.03.01 szombat, 18:33:28 »

lambdaszonda ...
valoban. Bocsi..
Naplózva
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 13:26:22 »

Valóban mióta a szívócsőben lévő jeladót tisztogattam jobb az autó hidegen, tehát ezt még egyszer tisztítani rendesen + lambdaszonda csere és megoldódik a fulladás hidegen?
Egyébként a lambdáról multkor levettem a biztosítékot és úgy próbáltam de dettó ugyanúgy fulladt.. azért gondoltam hogy nemaz a baj Shocked
Naplózva
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 15:26:40 »

Leírom részletesen, biztos ami biztos, tehát a probléma:

Első indítás, hideg motor, kulcs elfordít, szépen jár 1300-as fordulattal 25-30 másodpercig, majd mikor veszi vissza a fordulatot, akkor leáll, újra kulcs elfordít, tökéletesen elkapja az indítást majd vagy dadog és leesik az alapjárat 350-250 körülre, vagy fullad ismét (többször fulladni csak télen szokott), meleg motornál tökéletes 1100-as alapjárat, sebességfokozatokban semmi gond, melegen az autó tökéletes működésű. Tehát yooccoo ez szerinted lambdaszonda probléma? Csere?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 18:35:26 »

... meleg motornál tökéletes 1100-as alapjárat, sebességfokozatokban semmi gond, melegen az autó tökéletes működésű...
Az 1100-as alapjárat szerintem picit magas. 850-900 körül kéne legyen üzemi hőfokú motornál, ismereteim szerint.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 08:32:13 »

Szia,
nekem is hasonló a problémám. Sajnos nem jöttem rá, hogy mi okozza.
De nekem a 100+ benzinnel nem csinálja. Ha belefér a költségvetésedbe, 1x próbáld ki. Én nem tudok hosszú távon 100+ tankolni, de nem értem, hogy 100+ benzinnel nem csinálja, 95-tel meg igen.
Ha lesz megoldásod, akkor írd meg kérlek.
Üdv,
PZs
Leírom részletesen, biztos ami biztos, tehát a probléma:

Első indítás, hideg motor, kulcs elfordít, szépen jár 1300-as fordulattal 25-30 másodpercig, majd mikor veszi vissza a fordulatot, akkor leáll, újra kulcs elfordít, tökéletesen elkapja az indítást majd vagy dadog és leesik az alapjárat 350-250 körülre, vagy fullad ismét (többször fulladni csak télen szokott), meleg motornál tökéletes 1100-as alapjárat, sebességfokozatokban semmi gond, melegen az autó tökéletes működésű. Tehát yooccoo ez szerinted lambdaszonda probléma? Csere?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
ricsibab
Vendég
« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 16:50:19 »

Hello!
Nekem volt egy motor csere a kocsiban, egy ugyan olyan fajta motort kapott mint ami benne volt eredetileg (1.6 doch 16v)
A tank teljesen ki volt száradva mivel, hogy az utolsó cseppig ki lett belőle szedve a benzin..
Amikor bele lett rakva a motor akkor rá raktam 7-litert
párszor beindítgattuk a motort majd megint rá raktam 3 litert. Aztán megint..
Ezzel összesen mentem kb max 10 km, most az lenne a kérdésem , hogy a tank *** esetleg? Vagy az injektor ?
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2014.03.04 kedd, 08:27:52 »

Szia,
bocs de nekem nem egyértelmű, hogy mi a problémád!
Motorcsere volt.
Kis adag benzineket tankoltál a kocsiba.
Mentél 10km -t.
És?
Nem indul? Nem gurul? Rángat?
Bocs, még1x.
PZs


Hello!
Nekem volt egy motor csere a kocsiban, egy ugyan olyan fajta motort kapott mint ami benne volt eredetileg (1.6 doch 16v)
A tank teljesen ki volt száradva mivel, hogy az utolsó cseppig ki lett belőle szedve a benzin..
Amikor bele lett rakva a motor akkor rá raktam 7-litert
párszor beindítgattuk a motort majd megint rá raktam 3 litert. Aztán megint..
Ezzel összesen mentem kb max 10 km, most az lenne a kérdésem , hogy a tank *** esetleg? Vagy az injektor ?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2014.03.05 szerda, 09:44:13 »

Szisztok!
Régebb volt egy problémám a kocsival : nagy gázadásnál rángatott, nem ment jól. Múlt héten cseréltem gyertyákat + kábelszettet, elvittem egy próbakörre tökéletes volt a gép. Csütörtökön mentem vele, de a probléma megint előjött azzal a különbséggel, hogy most nem rángat, csak szimplán nem úgy pörög, mint ahogy kéne tehát gyenge néha, de hazafelé semmi baja nem volt. Ma megint némelyik gyorsításnál ugyanezt csinálta. Szerintetek MAF - szenzor okozhat ilyet? Vagy mi lehet a gond?

Szerk.: Azt elfelejtettem, hogy akkor kezdte talán, amikor már melegebb volt a motor, hidegen nem csinálta. Annyit hozzáteszek, hogy mindig pöccre indul, alapjárat tökéletes, de amikor ma hazaértem, és előtte szórakozott, mikor beálltam az udvarra, mintha egyszer egyszer leesett volna az alapjárat gurulás közben.

Trafó?
Én minél hamarabb megnézném, mert az tönkreteheti a kábelt, vagy a gyertyát. Milyen cucc ment bele? Gyári?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2014.03.05 szerda, 09:47:49 »

Leírom részletesen, biztos ami biztos, tehát a probléma:

Első indítás, hideg motor, kulcs elfordít, szépen jár 1300-as fordulattal 25-30 másodpercig, majd mikor veszi vissza a fordulatot, akkor leáll, újra kulcs elfordít, tökéletesen elkapja az indítást majd vagy dadog és leesik az alapjárat 350-250 körülre, vagy fullad ismét (többször fulladni csak télen szokott), meleg motornál tökéletes 1100-as alapjárat, sebességfokozatokban semmi gond, melegen az autó tökéletes működésű. Tehát yooccoo ez szerinted lambdaszonda probléma? Csere?

Amennyiben planár lambdaszonda van benne, az kb 5-6 mp-el az indítás után működni fog. A régiek sem sokkal tovább fűtöttek fel. Az alapjáratod nagyon magas. Kéne villogtatást kieszközölni, de én kimérném a szondát is. Azért is fulladhat, mert a szondától venni az adatokat, de az nem ad, mert behalt, így a demo adatokkal számol. Ott meg nincs egyéb érzékelővel való "egyeztetés", így simán adhatja a fals adatot. A kocsi szegény keveréket érzékel, és már tolja is a naftát. Ezzel fojtva a motort...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2014.03.05 szerda, 20:46:55 »

Trafó?
Én minél hamarabb megnézném, mert az tönkreteheti a kábelt, vagy a gyertyát. Milyen cucc ment bele? Gyári?
Kábelből Kugler, gyertyából Ford a CB végű. Tudom nem platina, és az van előírva, de azt nem értem, hogy miért működik béha teljesen jól, egyszer-egyszer meg előjön a hiba.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Richardson35
Vendég
« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2014.03.05 szerda, 21:38:49 »

Amennyiben planár lambdaszonda van benne, az kb 5-6 mp-el az indítás után működni fog. A régiek sem sokkal tovább fűtöttek fel. Az alapjáratod nagyon magas. Kéne villogtatást kieszközölni, de én kimérném a szondát is. Azért is fulladhat, mert a szondától venni az adatokat, de az nem ad, mert behalt, így a demo adatokkal számol. Ott meg nincs egyéb érzékelővel való "egyeztetés", így simán adhatja a fals adatot. A kocsi szegény keveréket érzékel, és már tolja is a naftát. Ezzel fojtva a motort...
Ja és akkor a demo érték meg állandó, tehát télen meg ezért rosszabb mint nyáron igaz?
Naplózva
Haynau
Vendég
« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 19:38:29 »

Sziasztok!
Pár napja a mondeóm elkezdett hülyéskedni. Először időszakosan, most már állandóan. Gázelvételkor, pl váltáskor, a fordulat nem akar, csak marha lassan visszaesni. Tisztára olyan érzés, mint régen a Wartburgnál, mikor "kiszőrösödött" a gázbowden Smiley
Az "alapjárati motor" egy kb fél éve tisztítva lett, mert meleg motornál az alapjárat sűrűn leesett, volt, hogy le is állt. Ez úgy nézett ki, hogy használt neki. A légtömegmérőt megtisztítottam, de nem volt koszos, az utolsó pucolás óta. Van még valami jó ötletetek esetleg?
Mondeo1. 2000-es, Ghia.
Köszi!
Naplózva
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2014.03.14 péntek, 17:02:15 »

Sziasztok!

Nekem volna egy olyan problémám (MK1 1.8 94'), hogy egy kis ideje dadog- rángat ha gyorsítani akarok. Na ez mostanra odáig fajult, hogy megállt és nem akar beindulni. Amikor indítózok egy-két pöffenésre (egy másodpercre) beindul de azonnal leáll. Nem tudom mi a baj. Talán gyújtó kábel? Vagy más? Örülnék ha tudnátok segíteni. Köszi.
Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2014.03.15 szombat, 16:37:26 »

Sziasztok! Érdeklődnék, nincs-e véletlenül valakinek komplett hosszbordás szíj feszítő görgője elfekvőben,ami eladásra kerülne. Köszönöm. mk1 1.8 benzines 1996
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.15 szombat, 16:53:20 írta pompom » Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2014.04.29 kedd, 22:29:36 »

Sziasztok !

Böngészgettem 15 percig nyilván én vagyok a pö.. de nem tudok apro hirdetés rovatba föltenni 4db gyújtó gyertyát. Bontatlan,univerzális,értem ezt legtöbb benzinesbe jó.  Szervizekbe is ezt teszik 60-ezernél.  Akinek érdekes lehet 3000ft/4db, Mindegyik új 3 bontatlan csomagolás a negyediket kibontottam most megnézni a számot:
fomoco CYFS-12VN4

email:autommalgondvan kukacccc gmail.com
Bp örs vezér téren átvehető.

Nem kereskedő vagyok és elnézést a szemetelésért remélem átkerül a megfelelő helyre.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2014.04.30 szerda, 19:03:40 »

Sziasztok! Érdeklődnék, nincs-e véletlenül valakinek komplett hosszbordás szíj feszítő görgője elfekvőben,ami eladásra kerülne. Köszönöm. mk1 1.8 benzines 1996
Írtam PÜ!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
csali
Vendég
« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2014.05.10 szombat, 12:45:29 »

SZiasztok.

most lessz kéthonapja,hogy jogsim lett(40-évesen)és megvettem az elsö autom 94-es mondeo 1.6-16v clx ferdehátu.
megvolt a nagy szervit:kuplung szett,stabilizátorkarok,gömbcsuklo.fékek fékmunkahenger,szilentek....cak-pak 198 ezerbe került,most még van egy hibám:hidegen pörgeti magát a motor,ha hamar indulok dadog,ez melegen megszünik.3000-felet behal a motor,nem reagál a gázadásra csak ha visszaveszem és pumpálva lassan nyomom,és 11-12liter a fogyasztás.labdaszonda?a hömérségleti jeladod kicseréltük.kösszi a segitséget.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 14:42:56 »

Sziasztok!

Gondoltam, az újabb után töltögetések helyett, lecserélem a motorban az olajat, olajszűrőt, megérdemli a mondi. A fordos boltban mondta az eladó, hogy gondom lesz az 13-as olajleeresztő csavarral. Hát igaza lett, meg sem moccan, csak a kissé használt crova fordult el rajta.  Mit ajánlotok? Veszek hétfőn egy új 13-as dugókulcsot, de gyanítom, az is elforog majd rajta. Leköszörülhetem majd 12-esre a leeresztő csavar fejét és 12-es dugókulccsal megpróbálhatom, de ki tudja úgy kitekeredik-e, vagy újra csak a kulcs fordul el rajta. Puha a fej anyaga a csavaron ahogy látom. Ütögetni a csavart nem merem, mivel aluminium az olajteknő. Hallottam olyat is, hogy melegítsem a csavart a próbálkozás előtt. Per pillanat csak gázlámpám van itthon, kicsit tartok tőle, nehogy a végén felgyújtsam a gépet. Esetleg más alternatív megoldás? Olyanra gondolok pl., hogy régen egyes benzinkutakon volt egy vékony cső amivel ott helyben ki lehetett szippantani az olajat a nívópálca nyílásán keresztűl. Aztán ezt megszüntették, mert állítólag néha félresikerült a dolog. A mondi még mindig MK I. 1995. benzines, 2000 ccm. Zetec motorral.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.25 vasárnap, 14:54:00 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 14:52:25 »

Sziasztok!

Gondoltam, az újabb után töltögetések helyett, lecserélem a motorban az olajat, olajszűrőt, megérdemli a mondi. A fordos boltban mondta az eladó, hogy gondom lesz az 13-as olajleeresztő csavarral. Hát igaza lett, meg sem moccan, csak a kissé használt crova fordult el rajta.  Mit ajánlotok? Veszek hétfőn egy új 13-as dugókulcsot, de az szerintem kevés. Leköszörülhetem majd 12-esre a leeresztő csavar fejét és 12-es dugókulccsal megpróbálhatom, de ki tudja úgy kitekeredik-e, vagy újra elfordul csak a kulcs rajta. Puha a fej anyaga a csavaron ahogy látom. Ütögetni a csavart nem merem, mivel aluminium az olajteknő. Hallottam olyat is, hogy melegítsem a csavart a próbálkozás előtt. Per pillanat csak gázlámpám van itthon, kicsit tartok tőle, nehogy a végén felgyújtsam a gépet. Esetleg más alternatív megoldás? Olyanra gondolok pl., hogy régen egyes benzinkutakon volt egy vékony cső amivel ott helyben ki lehetett szippantani az olajat a nívópálca nyílásán keresztűl. Aztán ezt megszüntették, mert állítólag néha félresikerült a dolog. A mondi még mindig MK I. 1995. benzines, 2000 ccm. Zetec motorral.
Co hegesztővel rá kell hegeszteni egy nagy anyát ami rámegy és utána simán kitudod venni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.