Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:09:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1674041 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2015.12.18 péntek, 09:30:07 »

                                                  Szép jó napot mindenkinek!

Érdeklődni szeretnék tapasztaltabb szakiktól nekem egy 1994 Ford Mondeo Turnier 1.8 van.A hiba jelenség úgy kezdődőtt hogy menet közbem elment a fűtés nem tulajdonitottam nagy jelentőséget sajnos! Ezt követöen úgy 20km megtétele után lassitás körforgalom leáll az autó beindit megy tovább ekkor már tudtam hogy valami nincs rendben de hátha kibirja hazáig alapon még 3 km elkezd valami csörögni a motor felöl leáll menet közben az autó megállok motorháztető felnyit körbenéz nincs viz a kiegyenlitőben öntök bele ásványvizet hazáig kibirja alapon,keserves köszörűlés beindul megy tovább 2 km egyre hangosabb csörgés visitás elkezd rángatni 5-dik 80km,ó vissza 4 mutató szerint normál hőfok műszer szerint minden rendben.Úgy 500m rángat csörög megállok mivel leált ismét az autó nézem gözölög az egész motor ellenörzöm lámpával mivel este 8 körül történt a vizet nincs viz! Ekkor tudatosult bennem hogy szerintem tönkrement a termosztát és megfőztem a motort 1 óra várakozás után feltöltöttem vizel hátha kibirja hazáig már csak kb 2,5 km másnap megnézem a termosztátot de nem indult be sehogy. Hazahuztak ma próbálom nem szorul a motor gyertya jó üzemanyagot kap fecskendez szikra van vezérlés a helyén de nem indul csak puffog mi lehet a gond? Egy ki induló pontot szeretnék tőletek kérni.szerintetek mi lehet a probléma hogy nem indul eddig semmi probléma nem volt vele.
Kompresszió van a hengerekben? Lehet, hogy nem zár rendesen néhány szelep.
Vagy az átégett HF tömítés miatt kiszökhet a nyomás a víztérbe.

Szerintem.
Naplózva
axterix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2015.12.18 péntek, 18:41:23 »

Kompresszió van a hengerekben? Lehet, hogy nem zár rendesen néhány szelep.
Vagy az átégett HF tömítés miatt kiszökhet a nyomás a víztérbe.

Szerintem.

Nagyon szépen köszönöm hozzászólásod és tanácsod ,de idő közben elvittem szerelőhöz és ugyanezt mondta amit irtál.Ez a jobbik eset és a valószinűbb nem ér rá csak ünnep után szétszedni de átforgatta kézzel a motort és szerinte nincs baja a szelepeknek "(csak)" a hengerfej tömités égett ki vagy át azonban ez nem derül ki csak ha szétszedi erre én is kiváncsi leszek.Mert szerinte a vezérműszij is elugrott legalább 2 fokot nem állnak együtt a tengelyek jelölései mert őszerinte laza a szij  a vizpumpa szorult meg  és igy történt a baj
Naplózva
tomika.79
Vendég
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2015.12.27 vasárnap, 17:34:31 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.96-os mondeom van.Többszőr cseréltem már termosztátot de így sem melegszik fel üzemi hőmérsékletre. Fűtés is gyenge-Mit csináljak még???
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.27 vasárnap, 17:43:30 írta tomika.79 » Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 11:46:43 »

Üdv mindenkinek.Olvasgatom a forumot de sehol nem találok a problémámra megoldást igy Írok rola.
Nemrég vettem Mondeomat(MK1 1993 2.0 16V DOHC lépcsőshátu,310000km) miután ellopták másikat(Suzuki sx4).Sajnos vagy nem de nem tudom bánni amióta beleültem Mondeomba :-)
A problémám a BENZINVISSZAJELZŐ.Nem működik egyáltalán a mutató és még a fedélzeti komputer is sárgán világít.Sokba kerülne egy uj érzékelőt venni ezért kérdem hogy valaki tud-e valami okosat mondani.Az ülés alatt néztem jo állapotban van a kábel,a saru de további ellenörző részt nem tudok.
A másik a központi zár távirányítása nem müködik,lehet ujra kellene kodolni vagy elromlott a készülék(93BG15k600GB)
És még egy fontos dolog ,vásárolnék  alkatrészt(első spoiler,csomagtér teleszkop,szellőzőrács,kézifékbőr,stb) ha valakinek van hozzá cucca és Pesten elérhető kérem jelezze.
Előre is köszönöm segítségeteket
Üdv.Laci
Naplózva

majki85
Vendég
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 19:59:29 »

Sziasztok!

Nemsokára rakom vissza a hengerfejemet, vezérlést rakott már össze valaki? Tudja valaki a menetét?
Köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2015.12.29 kedd, 09:15:39 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.96-os mondeom van.Többszőr cseréltem már termosztátot de így sem melegszik fel üzemi hőmérsékletre. Fűtés is gyenge-Mit csináljak még???
Hali!
Tényleg nem melegszik fel a víz, vagy csak a mutató nem jól mutat? -> Vízcső óvatos fogdosása a termosztátház és a hűtő között.
A radiátorról az "Mk1 általános topik"-ban most írtam.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2015.12.29 kedd, 09:16:11 »

Sziasztok!

Nemsokára rakom vissza a hengerfejemet, vezérlést rakott már össze valaki? Tudja valaki a menetét?
Köszi
Könyv?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2015.12.29 kedd, 11:46:08 »

A problémám a BENZINVISSZAJELZŐ.Nem működik egyáltalán a mutató és még a fedélzeti komputer is sárgán világít.Sokba kerülne egy uj érzékelőt venni ezért kérdem hogy valaki tud-e valami okosat mondani.Az ülés alatt néztem jo állapotban van a kábel,a saru de további ellenörző részt nem tudok.
A másik a központi zár távirányítása nem müködik,lehet ujra kellene kodolni vagy elromlott a készülék(93BG15k600GB)
És még egy fontos dolog ,vásárolnék  alkatrészt(első spoiler,csomagtér teleszkop,szellőzőrács,kézifékbőr,stb) ha valakinek van hozzá cucca és Pesten elérhető kérem jelezze.
Előre is köszönöm segítségeteket
Üdv.Laci
Hali!
Először is, nem hinném, hogy a szintjelző drágább lenne, mint az első spoiler Smiley.
Valószínűleg méregetni kéne, hogy biztosra tudni lehessen, a szintjelző a bibis, vagy a kábel szakadt valahol.

A kp-i zár távírányítása rossz csak, és amúgy működik kulccsal? Infrás? Nem lehet, hogy csak az elem merült le? Illetve, ha jók az emlékeim, voltak gondok magával a távírányító egységgel is, forrasztásilag, érintkezésileg. Már nem emlékszem, mikor és hol olvastam róla.

Vásárolnivalót pedig az Adok-veszek részen tudsz keresni.
Naplózva
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2015.12.30 szerda, 13:19:14 »

Szia
Megvan, de csak olyan véleményére lennék kiváncsi aki csinált már ilyet, mégis csak a vezérlésről van szó Smiley

Könyv?
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2015.12.30 szerda, 18:09:18 »

Hali!
Először is, nem hinném, hogy a szintjelző drágább lenne, mint az első spoiler Smiley.
Valószínűleg méregetni kéne, hogy biztosra tudni lehessen, a szintjelző a bibis, vagy a kábel szakadt valahol.

A kp-i zár távírányítása rossz csak, és amúgy működik kulccsal? Infrás? Nem lehet, hogy csak az elem merült le? Illetve, ha jók az emlékeim, voltak gondok magával a távírányító egységgel is, forrasztásilag, érintkezésileg. Már nem emlékszem, mikor és hol olvastam róla.

Vásárolnivalót pedig az Adok-veszek részen tudsz keresni.

Köszönöm válaszod.Igazábol a szivattyura gondoltam mikor a szintjelzőt irtam,bocsi.A kimérést választom persze először,csak gondoltam mivel a biztonsági figyelmeztető is jelez,az óra sem mutat (még jo hogy a fedélzeti komputer mutassa mennyi van hátra még a tankolásból,amennyire jol mutassa Wink)akkor biztos a szivattyuval van gond.Az meg 100.000 magyar forit (uj-unix) körül van egyben  Smiley,tehat drága dolog.Még jo hogy közelbe költözött az -autobuze- hátha olcsobbak lesznek az alkatrészekKülön mit lehet benne cserélni nem tudom.Majd januárba megnézetem addig sajna nem áll szoba a szerelő annyi a munkája.
A kulccsal valo nyítás müködik,a bezárás is ,a kétszeri bezárás után megvan a csipogás .Három  kulcsom van egyik infras(ellenőriztem müködik az infra) a 2másik sima szerviz és plusz egy rádio távkapcsolo is van de hogy mihez ?Leírtak alapján probáltam az infras kulcsot ujrakodolni,élesíteni vagy minek monják de nem sikerült.A kérdésem hogy most akkor van-e riasztas benne vagy nincs?

Még egyszer köszönök minden segítséget
Naplózva

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2016.01.01 péntek, 13:14:29 »

Köszönöm válaszod.Igazábol a szivattyura gondoltam mikor a szintjelzőt irtam,bocsi.A kimérést választom persze először,csak gondoltam mivel a biztonsági figyelmeztető is jelez,az óra sem mutat (még jo hogy a fedélzeti komputer mutassa mennyi van hátra még a tankolásból,amennyire jol mutassa Wink)akkor biztos a szivattyuval van gond.Az meg 100.000 magyar forit (uj-unix) körül van egyben  Smiley,tehat drága dolog.Még jo hogy közelbe költözött az -autobuze- hátha olcsobbak lesznek az alkatrészekKülön mit lehet benne cserélni nem tudom.Majd januárba megnézetem addig sajna nem áll szoba a szerelő annyi a munkája.
A kulccsal valo nyítás müködik,a bezárás is ,a kétszeri bezárás után megvan a csipogás .Három  kulcsom van egyik infras(ellenőriztem müködik az infra) a 2másik sima szerviz és plusz egy rádio távkapcsolo is van de hogy mihez ?Leírtak alapján probáltam az infras kulcsot ujrakodolni,élesíteni vagy minek monják de nem sikerült.A kérdésem hogy most akkor van-e riasztas benne vagy nincs?

Még egyszer köszönök minden segítséget
Ha van benne fedkomp, akkor az pozitívum Cheesy.
Egyébként ha a szivattyú kenne rossz, akkor nem szállítana benzint, tehát nem üzemelne a motor Smiley.
Ha a műszercsoport azt jelzi, hogy üres, a fedkomp pedig a megfelelő értéket mutatja, akkor is lehet több gond, de nem nagyok.
Üzanyag szintmérőt fedkomposat újjat nem fogsz kapni, és hazsnáltra is kicsi az esély, de elvileg annak jónak kell lennie.
Vagy a műszercsoporthoz menő kábel sérült, vagy maga a műszercsoport nyákja/kábelezése bibis valahol.
Én ezekre tippelek. Majd írd meg, mi volt a gond.

Mk1-ben ismereteim szerint csak infrás távirányító van gyárilag. Hogy miért nem működik, annak több oka is lehet. Mélyebbre kéne ásni hozzá.
A rádiós távirányító valószínűleg egy utólagos riasztóé, vagy volt -> riasztót kiszerelték mert bedóglött, kulcson rajtafelejtődött a táv. De ha konkrétan meg akarsz bizonyosodni a dolgokról, a kormány alatti burkolatot szsedd le, és néz szét a környéken, ott szokott lenni az utólagos riasztó. Vagy a jobb oldalon, a kesztyűtartó mögött.

Szerintem.
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2016.01.01 péntek, 17:33:29 »

Ha van benne fedkomp, akkor az pozitívum Cheesy.
Egyébként ha a szivattyú kenne rossz, akkor nem szállítana benzint, tehát nem üzemelne a motor Smiley.
Ha a műszercsoport azt jelzi, hogy üres, a fedkomp pedig a megfelelő értéket mutatja, akkor is lehet több gond, de nem nagyok.
Üzanyag szintmérőt fedkomposat újjat nem fogsz kapni, és hazsnáltra is kicsi az esély, de elvileg annak jónak kell lennie.
Vagy a műszercsoporthoz menő kábel sérült, vagy maga a műszercsoport nyákja/kábelezése bibis valahol.
Én ezekre tippelek. Majd írd meg, mi volt a gond.

Mk1-ben ismereteim szerint csak infrás távirányító van gyárilag. Hogy miért nem működik, annak több oka is lehet. Mélyebbre kéne ásni hozzá.
A rádiós távirányító valószínűleg egy utólagos riasztóé, vagy volt -> riasztót kiszerelték mert bedóglött, kulcson rajtafelejtődött a táv. De ha konkrétan meg akarsz bizonyosodni a dolgokról, a kormány alatti burkolatot szsedd le, és néz szét a környéken, ott szokott lenni az utólagos riasztó. Vagy a jobb oldalon, a kesztyűtartó mögött.

Szerintem.
Köszönöm válaszodat,egy kicsit megnyugtattál.Mindenképp utánna nézek a kábeleknek mert a kipörgésgátlo is mutatott és később vettem észre hogy a csatlakozo nincs rajta :-)
lvasva az Autocad programot van rádios távkapcsolo  is mivel irja annak is a beállitási utmutatoját,de majd még megnézem
Köszönöm mégegyszer
Naplózva

TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 06:25:22 »

Sziasztok!

Motorolajjal kapcsolatban lenne kérdésem. Sokan írtátok, hogy ezekbe a motorokba 5W30-as a jó. Megtaláltam a most vett autóm szervízkönyvét, amit elég sokáig vezettek. Abban olajcseréknél 10W40-et kapott, már az elejétől kezdve. Most 308000 Km van benne, érdemes olajat váltani, vagy már nincs értelme. Hidegen nagyon pici "disel hangja" van rövid ideig. / Igaz nagy hidegben nem tudom milyen, mert az még nem volt. /
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2016.01.19 kedd, 04:21:02 »

Sziasztok!

Motorolajjal kapcsolatban lenne kérdésem. Sokan írtátok, hogy ezekbe a motorokba 5W30-as a jó. Megtaláltam a most vett autóm szervízkönyvét, amit elég sokáig vezettek. Abban olajcseréknél 10W40-et kapott, már az elejétől kezdve. Most 308000 Km van benne, érdemes olajat váltani, vagy már nincs értelme. Hidegen nagyon pici "disel hangja" van rövid ideig. / Igaz nagy hidegben nem tudom milyen, mert az még nem volt. /
Télen jobb az 5w30 nyárra mehet a 10w40.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2016.01.20 szerda, 20:06:15 »

Sziasztok.Egy kérdés.Létezik olyan hogy gázpedál nyomás vagy hasonló érzékelő?
Problémám hogy néha a gázpedálnál azt érzem hogy padlóig nyomtam(keménységre),és ilyenkor kb 50km/oráig gyorsít de ha erösebben(joval erősebben) megnyomom akkor tovább megy és egy ideig minden rendbejön  de ha sokáig kevésbé benyomva tartom a gázpedált utánna megint egy erösebb nyomás után jön csak helyre.
Naplózva

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2016.01.20 szerda, 20:56:07 »

Sziasztok.Egy kérdés.Létezik olyan hogy gázpedál nyomás vagy hasonló érzékelő?
Problémám hogy néha a gázpedálnál azt érzem hogy padlóig nyomtam(keménységre),és ilyenkor kb 50km/oráig gyorsít de ha erösebben(joval erősebben) megnyomom akkor tovább megy és egy ideig minden rendbejön  de ha sokáig kevésbé benyomva tartom a gázpedált utánna megint egy erösebb nyomás után jön csak helyre.
Bowden szorulás??
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 08:28:43 »

Bowden szorulás??
Utánna nézek ha jobb idő lesz.Köszi
Naplózva

zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 15:38:57 »

Sziasztok.Egy kérdés.Létezik olyan hogy gázpedál nyomás vagy hasonló érzékelő?
Problémám hogy néha a gázpedálnál azt érzem hogy padlóig nyomtam(keménységre),és ilyenkor kb 50km/oráig gyorsít de ha erösebben(joval erősebben) megnyomom akkor tovább megy és egy ideig minden rendbejön  de ha sokáig kevésbé benyomva tartom a gázpedált utánna megint egy erösebb nyomás után jön csak helyre.


Szia,

Ha erősebben nyomod, valószínleg a TPS jeladó lekapcsolja a lambdaszondát (teljes terhelést érzékel), ezért megy jobban.

Zsolio
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:28:42 »

Szia,

Ha erősebben nyomod, valószínleg a TPS jeladó lekapcsolja a lambdaszondát (teljes terhelést érzékel), ezért megy jobban.

Zsolio
Én ugy érzékeltem hogy a pedál akad mert mindig ugyanabban a pozicioban(érzésre mondom) marad
Esetleg valami ötlet hogy ebben a jó időben mi a legegyszerübb hogy megnézzem? worship
Naplózva

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2016.01.22 péntek, 08:56:57 »

Én ugy érzékeltem hogy a pedál akad mert mindig ugyanabban a pozicioban(érzésre mondom) marad
Esetleg valami ötlet hogy ebben a jó időben mi a legegyszerübb hogy megnézzem? worship
Szerzel társat.
Géptető kinyit.
Társ beültet, és nyomkodja a gázpedált.
Te nézed a másik végét, hogy ott mit produkál.
Aztán a látottak függvényében a probléma oka kiokumlálása majd megoldása.

 Smiley
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2016.01.22 péntek, 11:41:27 »

Szerzel társat.
Géptető kinyit.
Társ beültet, és nyomkodja a gázpedált.
Te nézed a másik végét, hogy ott mit produkál.
Aztán a látottak függvényében a probléma oka kiokumlálása majd megoldása.

 Smiley
Társam van,de őt mosogatni tartom :-)
Köszönöm,igy lesz.
Naplózva

kacsa
Vendég
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2016.01.30 szombat, 16:49:40 »

Sziasztok! segitsédet vagy tanácsot szeretnék kérni tőletek! van egy 93 as mondeóm 1.6 benzines elégett egy szelepem levették a hengerfejet elvileg 8 szelepet cseréltek benne teljesen felujjitották! összerakták és azóta 400 km ren 1 l olajat eszik! előtte 1400 km ren evett ennyit kb. a szerelő azt mondta hogy mivel fel lett ujitva a hengerfej ezért felfelé már nem megy el az olaj hanem a gyűrűnél megy el! viszont nincs semmi kartel gáz! mi lehet a hiba tényleg igaz amit a szerelő mond vagy a szelepszár szimeringnél megy el az olaj? vagy más ötlet?
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:37:10 »

Sziasztok,
az eredeti katalizátorom szétégett, csörgött mintha kazánlemezt húztam volna a kocsi mögött. Kivágták a belsejét.
2 következménye lett:
- kevesebbszer fullad le hideg indításnál!  nyes
- szerintem többet fogyaszt 1,5-2l-rel  rinya

Milyen katalizátort vegyek bele? Fém vagy porcelán betéteset?

Ugyan kolbász van a padláson, de a kerítés rozsdás vasból van, ezért számít a katalizátor ára! Úgy láttam, hogy a porcelán katalizátor drágább, meg ez szokott szétégni, de a fém betétes olcsóbb és kevésbé ég szét.

Ti mit javasoltok?

Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 13:30:27 »

Sziasztok,
1.6L-es 90LE-ös, 20 éves benzines motornál mennyi a normál fogyasztás?
A katalizátor kivágása óta 500km-t mentem, és a benzin szint mutató a piros és a negyed között van fél úton.  falbav Eddig ennyi fogyasztásnál ~600km tettem meg!
Mi romolhatott el? Mi növelheti meg a fogyasztást? A vezetési stílusom nem változott.
Van ötletetek?
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2016.02.21 vasárnap, 19:18:46 »

Utánna nézek ha jobb idő lesz.Köszi
Hali utánnanéztem,nincs szorulás nincs semmi baja,elektromosan nem engedi hogy jobban nyomjam neki hideg inditásnál.Sajnos nem sokat megyek vele szinte nem is tudom mi a meleg motor.:-)
Naplózva

Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 08:15:04 »

Sikerült gépre tenni és levegőhőmérséklet jeladó hibát adott ki a gép. Most veszek egy újat és megnézem, hogyan változik a fogyasztása.
PZs

Sziasztok,
1.6L-es 90LE-ös, 20 éves benzines motornál mennyi a normál fogyasztás?
A katalizátor kivágása óta 500km-t mentem, és a benzin szint mutató a piros és a negyed között van fél úton.  falbav Eddig ennyi fogyasztásnál ~600km tettem meg!
Mi romolhatott el? Mi növelheti meg a fogyasztást? A vezetési stílusom nem változott.
Van ötletetek?
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 18:44:48 »

Sikerült gépre tenni és levegőhőmérséklet jeladó hibát adott ki a gép. Most veszek egy újat és megnézem, hogyan változik a fogyasztása.
PZs

Szia.Hol mérték ki?
Naplózva

Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2016.02.23 kedd, 08:20:17 »

Szia,
a szerelőmnek van hibakód kiolvasója és a kocsimat már lehet olvasni ilyen eszközzel. De helyileg Gyöngyösön.
PZs
Szia.Hol mérték ki?

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Lacus82
Vendég
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2016.02.23 kedd, 17:30:52 »

Sziasztok!
Ujj vagyok itt, remélem, hogy valaki tud segíteni!
Röviden:
Hozzám került, egy 93-as 1.6 16v Zetec motoros kis masina, hozzá teszem, INGYEN.
2017.12.-hó ig műszakis, és a kasztni s szép rohadásmentes állapotban van! DE
A motor kuka! Szerintem......
Olaj már nincs benne, megette! Ha indítózok szorul a motor, mert az önindító alg birja megtekerni! Esetleg valakinek, nincs véletlenül, vagy nem tud egy bele való motort? Esetleg ötlet? Előre s köszönöm..........
Helyleg Győrben vagyok....
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2016.02.23 kedd, 18:22:01 »

Szia,
a szerelőmnek van hibakód kiolvasója és a kocsimat már lehet olvasni ilyen eszközzel. De helyileg Gyöngyösön.
PZs
Annyit megér hogy elmenjek oda.Budapest szélin vagyok,ugysem jártam még messzire autommal :-)

Persze ha tud valaki közelebbit :-) 15.ker és környéke.Például a Cromax-nak nincs ilyen hibakodkiolvasoja?

Telefonszámot tudsz adni?
Előre is kösz
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.23 kedd, 18:23:49 írta csaszy » Naplózva

Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2016.02.24 szerda, 08:23:52 »

Szia,
ha az aláírásodban levő kocsid van, akkor azt szerintem nem tudják olvasni, ui 96-tól van olyan ECU a kocsikban, ami olvasható OBD2-vel.
Szerintem a hivatalos szervizeknek kell lennie olyan hibakód olvasónak, ami olvassa a Te gépedet is; az vmi spéci Ford eszköz.
Cromax-nál van hibakód kiolvasás: https://cromax.hu/tartalmak/hibakodolvasas
PZs
Annyit megér hogy elmenjek oda.Budapest szélin vagyok,ugysem jártam még messzire autommal :-)

Persze ha tud valaki közelebbit :-) 15.ker és környéke.Például a Cromax-nak nincs ilyen hibakodkiolvasoja?

Telefonszámot tudsz adni?
Előre is kösz
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2016.02.24 szerda, 17:28:13 »

Szia,
ha az aláírásodban levő kocsid van, akkor azt szerintem nem tudják olvasni, ui 96-tól van olyan ECU a kocsikban, ami olvasható OBD2-vel.
Szerintem a hivatalos szervizeknek kell lennie olyan hibakód olvasónak, ami olvassa a Te gépedet is; az vmi spéci Ford eszköz.
Cromax-nál van hibakód kiolvasás: https://cromax.hu/tartalmak/hibakodolvasas
PZs
Köszönöm válaszod
Igen Ez az autom és jo darabig biztosan ez is marad :-)
megkeresem a Cromax-ot itt van a közelbe,köszi-    "tévedtem csak bolt van a közelemben ":-(
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.24 szerda, 17:52:33 írta csaszy » Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2016.02.24 szerda, 21:14:12 »

Köszönöm válaszod
Igen Ez az autom és jo darabig biztosan ez is marad :-)
megkeresem a Cromax-ot itt van a közelbe,köszi-    "tévedtem csak bolt van a közelemben ":-(
otthon ki lehet villogtatni, kell hozzá egy izzó, meg két vezeték, én kb. 15 perc alatt összedobtam a csomagtér világítás segítségével  vigyor3
(oda led szalagot raktam, így kéznél volt a gyári világítás...)
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2016.02.24 szerda, 21:31:39 »

Sziasztok!
Ujj vagyok itt, remélem, hogy valaki tud segíteni!
Röviden:
Hozzám került, egy 93-as 1.6 16v Zetec motoros kis masina, hozzá teszem, INGYEN.
2017.12.-hó ig műszakis, és a kasztni s szép rohadásmentes állapotban van! DE
A motor kuka! Szerintem......
Olaj már nincs benne, megette! Ha indítózok szorul a motor, mert az önindító alg birja megtekerni! Esetleg valakinek, nincs véletlenül, vagy nem tud egy bele való motort? Esetleg ötlet? Előre s köszönöm..........
Helyleg Győrben vagyok....
Sopron van talán a legközelebb neked van ott Ford bontó biztos van nekik.
Hegyhátsálon is van Ford bontó biztos nekik is van.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Lacus82
Vendég
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 14:00:43 »

Sopron van talán a legközelebb neked van ott Ford bontó biztos van nekik.
Hegyhátsálon is van Ford bontó biztos nekik is van.

Köszi, megnézem.....
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 19:11:02 »

otthon ki lehet villogtatni, kell hozzá egy izzó, meg két vezeték, én kb. 15 perc alatt összedobtam a csomagtér világítás segítségével  vigyor3
(oda led szalagot raktam, így kéznél volt a gyári világítás...)
Na ez még várat magára de azért köszönöm,lehet ha jobb idök jönnek megpróbálom
Kösz mégegyszer
Naplózva

axterix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 19:08:42 »

                                                                  Szép jó estét!

Ford Mondeo 1 1.8 16v 1995 GBP autóról lenne szó.A helyzet a következő,én ezt donorautónak szántam az enyémhez amikor megadta magát Decemberben vagyis a motor(szaki javaslatára)Leszedtük a hengerfejet de nem került beépitésre.Meghirdettem az autót volt is érdeklődő javarészt mindenkinek a motor kellene kompletten szóval működésre szeretném birni.Mielőtt szét lett szedve a lábán jött haza hengerfejtömitést már megvettem ma valami noname 3750-ft került csavarokat a régit szeretném visszarakni annyi változással hogy leesztergáltam a végéből 3mm.A kérdésem az lenne milyen nyomatékkal és sorrendben húzzam le a HF és hogy kell beállitani a vezérlést.Tapasztalatom nincs de eddigi információim szerint 1-4 dugattyú felső holtpontra állitva főtengely jeladó ki és ékelni hogy ne mozduljon vezérmű tengelyek ékelve na számomra itt kezdődik a probléma két különböző képen lehet ékelni e tengelyeket.1 pozició:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu 2 pozició:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ha tudtok kérlek segitsetek. Szerintem az 1 pozició a megfelelő ékelés az 1 dugattyú holtpontjához
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.29 hétfő, 19:14:22 írta axterix » Naplózva
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 20:43:33 »

Sziasztok! Úgy néz ki elpusztult a MAF szenzorom. Hideg motornál ha a MAF csati fent van, csak kicsit ingadozó az alapjárat, nem áll le, de meleg motornál nagyon ejti a FORDulatot, fuldoklik, ha nem "rugdosom" agázpedált leáll. / lehúzott MAF csatinál meleg motorrnál nem fuldoklik. Néztem új MAF szenzort ami nem aranyárban van, csak azt nem tudom mennyire jó. A Cromaxnál van "Hanspries - Német" csak ennyit ad le róla a gép. Valakinek van tapasztalata ez a szenzor mennyire jó?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2016.03.01 kedd, 07:23:04 »

                                                                 Szép jó estét!

Ford Mondeo 1 1.8 16v 1995 GBP autóról lenne szó.A helyzet a következő,én ezt donorautónak szántam az enyémhez amikor megadta magát Decemberben vagyis a motor(szaki javaslatára)Leszedtük a hengerfejet de nem került beépitésre.Meghirdettem az autót volt is érdeklődő javarészt mindenkinek a motor kellene kompletten szóval működésre szeretném birni.Mielőtt szét lett szedve a lábán jött haza hengerfejtömitést már megvettem ma valami noname 3750-ft került csavarokat a régit szeretném visszarakni annyi változással hogy leesztergáltam a végéből 3mm.A kérdésem az lenne milyen nyomatékkal és sorrendben húzzam le a HF és hogy kell beállitani a vezérlést.Tapasztalatom nincs de eddigi információim szerint 1-4 dugattyú felső holtpontra állitva főtengely jeladó ki és ékelni hogy ne mozduljon vezérmű tengelyek ékelve na számomra itt kezdődik a probléma két különböző képen lehet ékelni e tengelyeket.1 pozició:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu 2 pozició:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ha tudtok kérlek segitsetek. Szerintem az 1 pozició a megfelelő ékelés az 1 dugattyú holtpontjához

Csak egyféleképpen lehet. Az időzítő rések nem pont középen vannak. Nem egy rudat kell használni, hanem egy lapot, ami felfekszik a hengerfejre ezért csak akkor tudod használni megfelelően ha már bentvannak a motorban a tengelyek.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
axterix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2016.03.01 kedd, 14:50:32 »

Nagyon szépen köszönöm válaszod,a képeket csak magyarázkodás helyett töltöttem föl,gondoltam érthetőbb minthogy elkezdek irkálni.Jól látod az egy elektróda tudom hogy összerakás után kell merőlegesen ékelni csak arra lennék kiváncsi milyen pozicióban ékeljem az 1 dugattyú holtpontjához.Vagy egyáltalán miként kell beállitani.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2016.03.01 kedd, 16:06:33 »

Nagyon szépen köszönöm válaszod,a képeket csak magyarázkodás helyett töltöttem föl,gondoltam érthetőbb minthogy elkezdek irkálni.Jól látod az egy elektróda tudom hogy összerakás után kell merőlegesen ékelni csak arra lennék kiváncsi milyen pozicióban ékeljem az 1 dugattyú holtpontjához.Vagy egyáltalán miként kell beállitani.

Mondom, hogy csak egyféleképpen tudod.  Wink
Ha megvan az 1. dugattyú holtpont, akkor a vezérmű tengelyeket addig kell fordítani még az időzítő lapot be nem tudod csúsztatni a rovátkába, úgy, hogy az teljesen felfekszik a hengerfejre. Mivel a rovátka nem központosan van bemarva, ezért nem tudod a lapot becsúsztatni, ha a tengely fejjel lefelé van, érted? Ha fejjel lefelé van a tengely, akkor az időzítő lap vagy nem fog beférni a résbe, vagy befér ugyan, de nem fekszik fel a hengerfejre.


Nézd meg ezt a videót: 1:25-nél használja az időzítő lapot. (nem ugyanaz a motor, de az elv ugyanaz)
https://www.youtube.com/watch?v=RqwnDmDkZrQ
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
axterix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2016.03.01 kedd, 17:23:41 »

Mondom, hogy csak egyféleképpen tudod.  Wink
Ha megvan az 1. dugattyú holtpont, akkor a vezérmű tengelyeket addig kell fordítani még az időzítő lapot be nem tudod csúsztatni a rovátkába, úgy, hogy az teljesen felfekszik a hengerfejre. Mivel a rovátka nem központosan van bemarva, ezért nem tudod a lapot becsúsztatni, ha a tengely fejjel lefelé van, érted? Ha fejjel lefelé van a tengely, akkor az időzítő lap vagy nem fog beférni a résbe, vagy befér ugyan, de nem fekszik fel a hengerfejre.


Nézd meg ezt a videót: 1:25-nél használja az időzítő lapot. (nem ugyanaz a motor, de az elv ugyanaz)
https://www.youtube.com/watch?v=RqwnDmDkZrQ

Ezer hála worship teljesen egyértelmű.Ha megkérhetnélek elárulnád a hengerfejcsavarok nyomatékát-sorrendjét,egy MK1 könyv szerint először 25Nm,másodszor 45Nm,harmadszor 105-fok forditás sem visszalazitás sem pihentetés ebben kérnék megerősitést.(Ford Mondeo
Service and Repair Manual)  könyv cime amibe ez van értéknek megadva.Persze jobban érdekelne a tapasztalati és gyakorlati értékek és sorrendek.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.01 kedd, 17:48:06 írta axterix » Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2016.03.01 kedd, 18:27:24 »

Ezer hála worship teljesen egyértelmű.Ha megkérhetnélek elárulnád a hengerfejcsavarok nyomatékát-sorrendjét,egy MK1 könyv szerint először 25Nm,másodszor 45Nm,harmadszor 105-fok forditás sem visszalazitás sem pihentetés ebben kérnék megerősitést.(Ford Mondeo
Service and Repair Manual)  könyv cime amibe ez van értéknek megadva.Persze jobban érdekelne a tapasztalati és gyakorlati értékek és sorrendek.

Nincsmit. A csavarokat bentről kifelé, oldalakat váltva kell meghúzni 3 lépésben.

Én a következőképpen tudom, de ha van megfelelő könyved akkor azokat az értékeket kell használni.
1. 15Nm
2. 40Nm
3. 90 fok

Tessék új csavarokat használni és ilyet az utolsó fázishoz: filléres szerszám
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
axterix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2016.03.01 kedd, 18:44:39 »

Nincsmit. A csavarokat bentről kifelé, oldalakat váltva kell meghúzni 3 lépésben.

Én a következőképpen tudom, de ha van megfelelő könyved akkor azokat az értékeket kell használni.
1. 15Nm
2. 40Nm
3. 90 fok

Tessék új csavarokat használni és ilyet az utolsó fázishoz: filléres szerszám

Most már teljes a kép hétvégén neki is állok.Még egyszer nagyon köszönöm számomra nagyon hasznos információk mert ha sikerül beinditanom ezt a donor autót legközelebb bátrabban hozzá merek nyúlni amit használok és igy nem húznak le 150k munkadijal mint most Decemberben.
Naplózva
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2016.03.02 szerda, 18:34:07 »

Most már teljes a kép hétvégén neki is állok.Még egyszer nagyon köszönöm számomra nagyon hasznos információk mert ha sikerül beinditanom ezt a donor autót legközelebb bátrabban hozzá merek nyúlni amit használok és igy nem húznak le 150k munkadijal mint most Decemberben.

Egy cipőben vagyunk Smiley ma lett kész a hengerfejem, még én is vakarózok, hogy kell összerakni a vezérlést Cheesy

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2016.03.02 szerda, 18:38:22 »

Nincsmit. A csavarokat bentről kifelé, oldalakat váltva kell meghúzni 3 lépésben.

Én a következőképpen tudom, de ha van megfelelő könyved akkor azokat az értékeket kell használni.
1. 15Nm
2. 40Nm
3. 90 fok

Tessék új csavarokat használni és ilyet az utolsó fázishoz: filléres szerszám



Szia!

Ennek a filléres szerszámnak mi a pontos neve?, vagy hol kapható? Ilyen időzítő lemezkét a tengelyekhez hol lehet venni?

Köszönöm!
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2016.03.02 szerda, 20:02:01 »

Válasz

Szia!

Ennek a filléres szerszámnak mi a pontos neve?, vagy hol kapható? Ilyen időzítő lemezkét a tengelyekhez hol lehet venni?

Köszönöm!

Hello!
- Nyomaték szögmérő  kb. 3000Ft, de sztem praktikerben max 1000-ért lehet venni.
- Ebay-ről nagyon olcsón. Angolul "Ford timing tool" kell keresni.
Vagy http://www.vidaszerszam.hu/termekeink/szerszamok/autoszerelo-szerszamok-es-muhelyfelszereles-168/motorvezerles-280/vezermutengely-rogzito-szerszam-ford-hoz-5176
vagy http://www.szekerszerszam.hu/vezerles_beallito_ford_benzines_6182?utm_source=argep%26utm_medium=cpp%26utm_campaign=direct_link
vagy http://www.argep.hu/trend/FORD/Ford-vezerles.html

« Utoljára szerkesztve: 2016.03.02 szerda, 20:04:47 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2016.03.02 szerda, 21:06:50 »



Köszi Cheesy
Naplózva
axterix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2016.03.05 szombat, 19:00:04 »

                                                             Szép jó estét az Úrakn

Valamit nem jól csináltam szerintem.A helyzet a következő a donor autóval Hengerfej csavarokat lehúztam a megfelelő sorrendben és nyomatékkal.Megfogattam a tanácsotokat vettem új hf csavart meg egy nyomaték szögmérőt(fokoló tárcsa nyomaték kulcshoz) A KA alkatrész üzletből (Szeged) regisztráció után egyből minimum 40% kedvezmény mindenre ezt csak azért írom hátha valaki venni akar valamit gyors pontos alkatrész szálit ás.Még tegnap a hf teszteltem: gyertya becsavar felöntöttem benzinnel reggel ugyanúgy volt na jó 2-3 mm apadt a menyiségből.Vezérlés a következőképp zajlott,vet-tengelyek ékelve(tényleg csak egyféle képen lehet) Főtengely elforgat 1-4 dugattyú felső holtpontjához szij rá átforgat kézzel semmi akadás.Próba indítás semmi még egy puffanás se.Próba 2 Vez-Tengety ékelve szíjtárcsán van 2 jel én a 2 állítottam az olajteknőn lévő jelet ferde vonalban nem függőlrgesen
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huigy csináltam de ugyan az a helyzet nem indul.Mit rontottam el így állítottam a főtengelyt.Megjegyzem nem raktam rá a kipufogó torkot meg a vákuum csöveket de szerintem be kellet volna indulnia max lefullad.Szikra van injektorok minimum 1,5m spiccelnek kiszedve néztem mind a 4 egyszerre porlaszt.Esetleg valami elektromos gond?
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.05 szombat, 20:05:43 írta axterix » Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2016.03.05 szombat, 23:27:43 »

                                                            Szép jó estét az Úrakn

Valamit nem jól csináltam szerintem.A helyzet a következő a donor autóval Hengerfej csavarokat lehúztam a megfelelő sorrendben és nyomatékkal.Megfogattam a tanácsotokat vettem új hf csavart meg egy nyomaték szögmérőt(fokoló tárcsa nyomaték kulcshoz) A KA alkatrész üzletből (Szeged) regisztráció után egyből minimum 40% kedvezmény mindenre ezt csak azért írom hátha valaki venni akar valamit gyors pontos alkatrész szálit ás.Még tegnap a hf teszteltem: gyertya becsavar felöntöttem benzinnel reggel ugyanúgy volt na jó 2-3 mm apadt a menyiségből.Vezérlés a következőképp zajlott,vet-tengelyek ékelve(tényleg csak egyféle képen lehet) Főtengely elforgat 1-4 dugattyú felső holtpontjához szij rá átforgat kézzel semmi akadás.Próba indítás semmi még egy puffanás se.Próba 2 Vez-Tengety ékelve szíjtárcsán van 2 jel én a 2 állítottam az olajteknőn lévő jelet ferde vonalban nem függőlrgesen
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huigy csináltam de ugyan az a helyzet nem indul.Mit rontottam el így állítottam a főtengelyt.Megjegyzem nem raktam rá a kipufogó torkot meg a vákuum csöveket de szerintem be kellet volna indulnia max lefullad.Szikra van injektorok minimum 1,5m spiccelnek kiszedve néztem mind a 4 egyszerre porlaszt.Esetleg valami elektromos gond?

Hát ezt így fejből meg nem mondom. Nincs Haynes könyved? Nekem csak MK3-om van, azt hiába nézem.
Minden egyes fogaskeréken és tengelyen lévő jelölésnek stimmelnie kell, nem csak a főtengelyé. És sorba kell egymás után beállítani, nem csak úgy véletlenszerűen. Majd megpróbálok utánaolvasni egy picit.
Addig itt egy kép hogy kell kinézzen a főtengelytárcsa jelölés (1-es pont). Így van neked?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.