Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:02:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1677512 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2012.05.19 szombat, 09:41:12 »

Probléma megoldva. harmonikacsőből valahogy kiesett az érzékelő... Sad
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
glaccer
Vendég
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2012.05.19 szombat, 21:43:59 »

Üdv Smiley én is kinlódok az alapjárattal,meg a rángatós indulásokkal ha 2000alatti fordulatról akarok indúlni. És a ráadás,hogy ma még a fordulatszámmérö is bezazúlt. Kb 3000 fordulatról koppant nullára a mutató,majd 2 másodperc múlva 1500ra ált be,aztán 2 másodperc múlva mutatta a kb valós értéket,ami még 3000 környékén volt.( úgy elcsodálkoztam a jelenségen,hogy meg sem mozditottam a lábam a gázpedálon) Az egy másik jelenség,hogy a váltó felöli henger véletlenszerüen üzemel csak 2000 fordulat alatt. Gyertyák és gyújtókábelek cseréje után is... Valakinek ötlet?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 01:34:49 »

Üdv Smiley én is kinlódok az alapjárattal,meg a rángatós indulásokkal ha 2000alatti fordulatról akarok indúlni. És a ráadás,hogy ma még a fordulatszámmérö is bezazúlt. Kb 3000 fordulatról koppant nullára a mutató,majd 2 másodperc múlva 1500ra ált be,aztán 2 másodperc múlva mutatta a kb valós értéket,ami még 3000 környékén volt.( úgy elcsodálkoztam a jelenségen,hogy meg sem mozditottam a lábam a gázpedálon) Az egy másik jelenség,hogy a váltó felöli henger véletlenszerüen üzemel csak 2000 fordulat alatt. Gyertyák és gyújtókábelek cseréje után is... Valakinek ötlet?

A ford szám mérő kontakthibás.
A váltó felőli hengeren kompresszió és veszteségmérés először. Utána a kapott értéktől függően tovább.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 17:19:15 »

Sziasztok! Ismerősöm szenved Mk1 mondeóval. A motor bezines 1.6-os 90 lovas. Az lenne a kérdés, hogy ennek a motornak milyen a
befecskendezési rendszere, az injektorok mind külön, párosával, vagy mind egyszerre fecskendeznek be?

Előre is köszönöm!
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:13:59 »

Sziasztok! Ismerősöm szenved Mk1 mondeóval. A motor bezines 1.6-os 90 lovas. Az lenne a kérdés, hogy ennek a motornak milyen a
befecskendezési rendszere, az injektorok mind külön, párosával, vagy mind egyszerre fecskendeznek be?

Előre is köszönöm!

Hengerenkénti befecskendezésű.
Mi a gond vele?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:39:39 »

Hengerenkénti befecskendezésű.
Mi a gond vele?

Akkor csak pont az a gond, hogy a négy injektor mindig egyszerre spriccel, feltehetőleg mindegyik nyit, amikor csak egyiknek kéne.
Pedig minden jeladó cserélve + szkóppal kimérve, ECU is működő autóból cserélve, gyújtás is rendberakva, vezérlés is OK, injektorok
ECU oldalról kimérve, és elvileg nincsenek "összekötve" valahol a kábelkorbácsban.

Biztos elektromos hiba lesz, mert a kábelekről mállik a szigetelés.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 23:03:18 »

Akkor csak pont az a gond, hogy a négy injektor mindig egyszerre spriccel, feltehetőleg mindegyik nyit, amikor csak egyiknek kéne.
Pedig minden jeladó cserélve + szkóppal kimérve, ECU is működő autóból cserélve, gyújtás is rendberakva, vezérlés is OK, injektorok
ECU oldalról kimérve, és elvileg nincsenek "összekötve" valahol a kábelkorbácsban.

Biztos elektromos hiba lesz, mert a kábelekről mállik a szigetelés.
Régebbi oldalakon olvastam hogy az injektor kábelt szokták cserélni ilyen esetben. Az injektorok és egy Kb 10 centire lévő csatlakozó között. Ez a rész a motor hője miatt eléggé sérülékeny.
A szigetelés elég sok balhét tud csinálni, érdemes lenne átnézni az egészet.
Naplózva
Motius
Vendég
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2012.05.22 kedd, 17:00:39 »

sziasztok !!!

Tulajdonomba került egy 1994-es MK1-es 2.0 benzines motorral . A kérés a következő direktszűrőtől mennyire marhulhat be a légtömegmérő ? illetve automata váltós mennyire macerás lecserélni a váltót esetleg manuálisra ha egyáltalán kivitelezhető ?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2012.05.22 kedd, 17:35:12 »

Régebbi oldalakon olvastam hogy az injektor kábelt szokták cserélni ilyen esetben. Az injektorok és egy Kb 10 centire lévő csatlakozó között. Ez a rész a motor hője miatt eléggé sérülékeny.
A szigetelés elég sok balhét tud csinálni, érdemes lenne átnézni az egészet.

 worship
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2012.05.22 kedd, 18:24:08 »

sziasztok !!!

Tulajdonomba került egy 1994-es MK1-es 2.0 benzines motorral . A kérés a következő direktszűrőtől mennyire marhulhat be a légtömegmérő ? illetve automata váltós mennyire macerás lecserélni a váltót esetleg manuálisra ha egyáltalán kivitelezhető ?

Szia!

A direktszürő miatt több levegőt tud szívni a motor, és ezt helyesen érzékeli a MAF-szenzor, a számítógép meg engedélyezi a többlet benzinbefecskendezést. Nem látok problémát.

Itt már sokan cseréltek automata váltót kézire. Viszont új motorvezérlő is kell.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2012.05.22 kedd, 20:11:13 »

A direktszürő miatt több levegőt tud szívni a motor, és ezt helyesen érzékeli a MAF-szenzor, a számítógép meg engedélyezi a többlet benzinbefecskendezést. Nem látok problémát.

Ha jól tudom, akkor azért ez nem teljesen így van...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2012.05.22 kedd, 20:15:38 »

Szia!

A direktszürő miatt több levegőt tud szívni a motor, és ezt helyesen érzékeli a MAF-szenzor, a számítógép meg engedélyezi a többlet benzinbefecskendezést. Nem látok problémát.

Ezt tanítják valahol?  hehe hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2012.05.22 kedd, 21:53:46 »

Ezt tanítják valahol?  hehe hehe

itt...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2012.05.22 kedd, 21:55:13 »

itt...

Ki írta itt, hogy ez így van?
Naplózva
Motius
Vendég
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2012.05.26 szombat, 01:47:32 »

Szia!

A direktszürő miatt több levegőt tud szívni a motor, és ezt helyesen érzékeli a MAF-szenzor, a számítógép meg engedélyezi a többlet benzinbefecskendezést. Nem látok problémát.

Itt már sokan cseréltek automata váltót kézire. Viszont új motorvezérlő is kell.

Mennyi lenne az anyagi vonzata körülbelül (váltócserére gondolok itt ) és am köszönöm a kielégitő választ Smiley .
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2012.05.26 szombat, 19:35:56 »

Ki írta itt, hogy ez így van?

Akkor minek tették bele az autóba a MAF-szenzort? Hogy ha elsz@ródik, akkor fizethetek érte ötvenezret? Meg jó kis cikkek szülessenek a tisztításáról?  Wink
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2012.05.26 szombat, 20:09:17 »

Akkor minek tették bele az autóba a MAF-szenzort? Hogy ha elsz@ródik, akkor fizethetek érte ötvenezret? Meg jó kis cikkek szülessenek a tisztításáról?  Wink

Azért tették bele az autóba a MAF szenzort, hogy az emberek rárakhassanak a normális gyári szűrőre egy Tesco-s sportlégszűrőt, hogy a hang miatt úgy érezzük majd, hogy jobban megy az autó.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2012.05.26 szombat, 20:16:37 »

Ha jól tudom, akkor azért ez nem teljesen így van...
teljesen nem, de nagyjából igen, csak a kártékony hatását felejtik el mindig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2012.05.26 szombat, 20:19:55 »

Azért tették bele az autóba a MAF szenzort, hogy az emberek rárakhassanak a normális gyári szűrőre egy Tesco-s sportlégszűrőt, hogy a hang miatt úgy érezzük majd, hogy jobban megy az autó.

kb  hehe + felboríva ezzel a szépen behangolt gyári rendszert  hehe akinek direkt szűrője van szedje már ki a gyertyáit és szakértse meg azokat, hogy szegény lett-e a keverék a csodás hangú szűrőjétől és azután állítsa annak jótékony hatásait....  
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2012.05.26 szombat, 22:14:59 »

Akkor minek tették bele az autóba a MAF-szenzort? Hogy ha elsz@ródik, akkor fizethetek érte ötvenezret? Meg jó kis cikkek szülessenek a tisztításáról?  Wink

Amúgy nem kell fizetni 50.000-et, nálam van eladó MAF 5k-ért.

Másik amúgy: Nekem sportlégszűrő volt fent.. Kérdezd meg hol van a régi motorom és miért..
 
Inkább ne kérdezd meg. A vastelepen jó pénzt adtak érte.

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120526221735_fbf4ded426.jpg

pedig tényleg jó szívó hangja volt.

http://www.youtube.com/watch?v=jULqmgpr5KM&list=UUQFyaMiMWBNoZeXimN8IkMw&index=2&feature=plcp
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.26 szombat, 22:22:54 írta hayhapapi » Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2012.05.26 szombat, 22:16:55 »

Mennyi lenne az anyagi vonzata körülbelül (váltócserére gondolok itt ) és am köszönöm a kielégitő választ Smiley .

60-70 környéke a szett, vagy donorautó 100-120-ért. Szerelése 0-50 000 Ft (megcsinálod magad, vagy hozzáértőre bízod). Igaz, 70-ből hibátlanul működő automatát lehet kapni (vagy mázlisan kevesebbért is).
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2012.05.29 kedd, 11:44:14 »

sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy olajcsere elött állok és az a bajom,hogy most ömw olaj van a kocsiba de leszeretném cserélni most ford olajra. Mennyire használ a motornak ha rakok bele motormoso adalékot, ugy hallodtam hogy nem igazán tesz  jot a motornak  az ilyen adalékok, igaz amit hallodtam vagy hulyeség? az lenne a kérdés hogy rakjak bele adalékot és utána cseréljek olajat vagy simán engedjem le a régi olajat és töltsem fel az ujjal? Köszönöm a segitséget
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2012.05.29 kedd, 15:00:44 »

sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy olajcsere elött állok és az a bajom,hogy most ömw olaj van a kocsiba de leszeretném cserélni most ford olajra. Mennyire használ a motornak ha rakok bele motormoso adalékot, ugy hallodtam hogy nem igazán tesz  jot a motornak  az ilyen adalékok, igaz amit hallodtam vagy hulyeség? az lenne a kérdés hogy rakjak bele adalékot és utána cseréljek olajat vagy simán engedjem le a régi olajat és töltsem fel az ujjal? Köszönöm a segitséget

Elhasználodott tömítések esetén több sebből is folyhat utána az olaj, csak most a lerakódások miatt lehet nem engednek..... több ismerősöm így járt motormosó adalék után  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Motius
Vendég
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2012.05.30 szerda, 18:26:44 »

Amúgy nem kell fizetni 50.000-et, nálam van eladó MAF 5k-ért.

Másik amúgy: Nekem sportlégszűrő volt fent.. Kérdezd meg hol van a régi motorom és miért..
 
Inkább ne kérdezd meg. A vastelepen jó pénzt adtak érte.

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120526221735_fbf4ded426.jpg

pedig tényleg jó szívó hangja volt.

http://www.youtube.com/watch?v=jULqmgpr5KM&list=UUQFyaMiMWBNoZeXimN8IkMw&index=2&feature=plcp



Karteregázad vissza volt vezetve szűrés nélkül a motorba mit vártál ? (persze javíts ki ha tévedek és ez mind jótékony hatással van a motorra ... )
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2012.05.30 szerda, 19:10:09 »

Karteregázad vissza volt vezetve szűrés nélkül a motorba mit vártál ? (persze javíts ki ha tévedek és ez mind jótékony hatással van a motorra ... )

A rendszert nem én raktam össze, így vettem az autót..
Naplózva
Motius
Vendég
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2012.06.06 szerda, 01:14:11 »

Mennyire normális az hogy 180 fölött meglomhul az autó ? mert addig úgy megy mint az álom de valahogy 180 fölött mintha kihagyna (akkor kapcsol 4.et a váltó ez tény) de valahogy ott már nem gyorsul tovább a kocsi ... mennyi a vége egy mk1 2.0 dohc-nak ?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2012.06.06 szerda, 23:36:48 »

Mennyire normális az hogy 180 fölött meglomhul az autó ? mert addig úgy megy mint az álom de valahogy 180 fölött mintha kihagyna (akkor kapcsol 4.et a váltó ez tény) de valahogy ott már nem gyorsul tovább a kocsi ... mennyi a vége egy mk1 2.0 dohc-nak ?

Ember, ez egy minimum 16 éves öregasszony! Csoda, hogy megy. Mit akarsz tőle 180-nal?
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 15:32:57 »

Mennyire normális az hogy 180 fölött meglomhul az autó ? mert addig úgy megy mint az álom de valahogy 180 fölött mintha kihagyna (akkor kapcsol 4.et a váltó ez tény) de valahogy ott már nem gyorsul tovább a kocsi ... mennyi a vége egy mk1 2.0 dohc-nak ?

A 4. miatt gondolom automatás az autód. Gyári adat szerint a 2 lityis automatás 200 km/h-val megy max. Nem gyári adat szerint (saját tapasztalat) megy 210-et is szépen kihúzatva (még mielőtt megjegyezné valaki, nem óra szerint, az 230-valamennyit mutatott). Elvileg nem kellene, hogy gond legyen odáig, bár tény, nem úgy gyorsul, mint 100-ról 130-ra. 4. fokozatot a váltó 110-120 körül kapcsolja. Ha neked 180-ig fel kell gyorsulnod (durván olyan 6000-es fordulat), akkor ott vagy gáz van a váltóval, vagy csak túl nehéz a talpad, és sport fokozatban addig pörgeted ki a váltót, mielőtt hagynád kapcsolni.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 15:51:42 »

Mennyire normális az hogy 180 fölött meglomhul az autó ? mert addig úgy megy mint az álom de valahogy 180 fölött mintha kihagyna (akkor kapcsol 4.et a váltó ez tény) de valahogy ott már nem gyorsul tovább a kocsi ... mennyi a vége egy mk1 2.0 dohc-nak ?

Örülj inkább a 180-nak, főleg automatánál. Ha gyorsabb Mondeo-t akarsz, vagy egy MK2 ST200-at vegyél, vagy egy MK3 ST220-at, esetleg egy MK4-es 2.0 literes EcoBoost-ot 6 gangos váltóval. Grin
Egyébként prospektus szerint 204/199 km/h (szedán/kombi) a vége az 5 sebességes manuális 2 literesnek.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 16:19:06 »

Örülj inkább a 180-nak, főleg automatánál. Ha gyorsabb Mondeo-t akarsz, vagy egy MK2 ST200-at vegyél, vagy egy MK3 ST220-at, esetleg egy MK4-es 2.0 literes EcoBoost-ot 6 gangos váltóval. Grin
Egyébként prospektus szerint 204/199 km/h (szedán/kombi) a vége az 5 sebességes manuális 2 literesnek.

Gps szerint már mentem 220 és nem a vége volt bár értelme nincs az biztos de tudja egyébként azóta nem próbáltam de nem is fogom 200ig még "biztonságban érzem magam benne" felette már nem igazán, már csak a nudli fékek miatt sem érdemes vele ennyivel menni.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 16:28:11 »

Gps szerint már mentem 220.

Rossz volt az a GPS?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 18:10:02 »

Rossz volt az a GPS?  vigyor3

Ha te kérdezed igen, csak hogy ne feszülj be a gép előtt smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2012.06.08 péntek, 12:42:47 »

Gps szerint már mentem 220 és nem a vége volt bár értelme nincs az biztos de tudja egyébként azóta nem próbáltam de nem is fogom 200ig még "biztonságban érzem magam benne" felette már nem igazán, már csak a nudli fékek miatt sem érdemes vele ennyivel menni.

Elhiszem, de a motorodat nem veszem meg az biztos... Grin

(én magam, németben hajtottam meg anno az MK1 TD-t, 180-185 körül, picit lejtősebb úton, előtte sem volt már sajnos 100as a moci, de utána csere érett lett... Sad azóta (is) van benne az MK2 Endura-D)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2012.06.08 péntek, 22:03:37 »

Elhiszem, de a motorodat nem veszem meg az biztos... Grin

Ez a motor még nem olyan kényes  smile de egyébként nem lesz eladó sem vigyor3 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:34:25 »

Sziasztok! A következő problémám van: 1.6os Mk1 Mondin van,utón a nyarálásba a következőt produkálta az autó: elment az alapjáratom ha nem nyomom a gázt nincs 2000 fordulat leáll a motor,ohne szervó stb. Rángat az autó.  van tippetek hol álljak neki? Víz olaj van. Köszi elöre is.
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2012.06.19 kedd, 19:25:23 »

sziasztok!

Segítséget kérnék!! Tud valaki injektorhoz tömítést szerezni? És persze mennyiért? 4db kellene!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2012.06.20 szerda, 19:39:14 »

Sziasztok! A következő problémám van: 1.6os Mk1 Mondin van,utón a nyarálásba a következőt produkálta az autó: elment az alapjáratom ha nem nyomom a gázt nincs 2000 fordulat leáll a motor,ohne szervó stb. Rángat az autó.  van tippetek hol álljak neki? Víz olaj van. Köszi elöre is.
Szia ,hat sok hiba lehet az biztos,mertt velem  is  kibaxot a 93-as kocsi,v. 2 evig szivtam vele,de nagyon sok mindent csereltem benne ,kezdve lambda szonda,MAF-szenzor,fojtoszelep szenzoral egyutt,az egesz tuzoldali 3 bisz ***,gyertya,gyertya kabel,alapjariti motor,benzin szuro,injektorok,de a gumi csere benne megoldja mielott beteszed olajoz picit meg,,de most nalad mi lehet az nehez ugy,latom 1,6-os tehat ezeknel vacakol .De ha tobb infot adsz ,lehet segitek.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2012.06.20 szerda, 20:05:48 »

Mikkor megvedtem ARadon a 96- os kocsit jotem vele haza,hat mikkor valtotam akkor felugrott a fordulat es nagyon kelett nyomni a gazt neki ,az meg ja hogy a kuplung fent fogott,de valami mas miat volt baj ,es 12 liter benzint meg behuzta a 130 km-en,na mi volt a baj?De rangatas az nem volt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.20 szerda, 20:13:36 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 17:54:19 »

Akkor csak pont az a gond, hogy a négy injektor mindig egyszerre spriccel, feltehetőleg mindegyik nyit, amikor csak egyiknek kéne.
Pedig minden jeladó cserélve + szkóppal kimérve, ECU is működő autóból cserélve, gyújtás is rendberakva, vezérlés is OK, injektorok
ECU oldalról kimérve, és elvileg nincsenek "összekötve" valahol a kábelkorbácsban.

Biztos elektromos hiba lesz, mert a kábelekről mállik a szigetelés.


sikerült már megoldani a problémát?? lehet,hogy nekem is hasonlo a gondom!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 19:37:14 »

Mikkor megvedtem ARadon a 96- os kocsit jotem vele haza,hat mikkor valtotam akkor felugrott a fordulat es nagyon kelett nyomni a gazt neki ,az meg ja hogy a kuplung fent fogott,de valami mas miat volt baj ,es 12 liter benzint meg behuzta a 130 km-en,na mi volt a baj?De rangatas az nem volt.
Valasz 3 henger ment,csak ithol neztem meg sajnos .
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.01 vasárnap, 19:38:48 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
glaccer
Vendég
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 19:44:39 »

Üdv néktek márkatársak! ) tudna nekem valaki segiteni valaki abban,hogy hogyan tudnám otthoni körülmények között nullpontra hangolni a motor vezérlést.( 94 DOHC 1,6 16v) mert szerintem elugrott valamelyik irányba vizpumpa cserénél. Megy az autó normálisan,csak halk kopogás hallatszik a füzés óta. Elöre is köszi a segitséget!
Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2012.07.03 kedd, 08:48:21 »

sziasztok, meleg motornál hallom hogy ciripel a motor erősebb gyorsításnál. én trafócserét tippelnék, de jó lenne ha valaki tutira mondaná, mert nem olcsó az a cucc.

köszi szépen  integet2
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2012.07.03 kedd, 12:20:55 »

Üdv néktek márkatársak! ) tudna nekem valaki segiteni valaki abban,hogy hogyan tudnám otthoni körülmények között nullpontra hangolni a motor vezérlést.( 94 DOHC 1,6 16v) mert szerintem elugrott valamelyik irányba vizpumpa cserénél. Megy az autó normálisan,csak halk kopogás hallatszik a füzés óta. Elöre is köszi a segitséget!

Leszeded a szelepfedelet, alábakolod a motort, leszeded a jobbos U alakú motortartót, leszeded a szíjborítást. Lassan beforgatod úgy a motort, hogy a vezérműtengelyen, a váltó felőli oldalon lévő bevágások egy síkban legyenek. Oda be kell ütni egy megfelelő vastagságú fémlapot. A főtengelyt beforgatod a jelöléseknek megfelelően felső holtpontra, és elvileg stimmelni fog... Gyakorlatilag ha ezt otthon, vagy nem hozzáértő szerelővel próbálod, jó úton vagy, hogy leöld az autót. Ezért írják mindig, hogy a vízpumpát vezérléssel együtt kell cserélni. Ha annyi van benne, akkor görgőstől, szíjastól. A használt szíjat alapból nem szabad visszafeszíteni. Elrakott vezérléssel meg nem fog sokáig menni a motor. Egy ismerősömnek 1 hónap alatt szétvert 2 hengert, mert el lett rakva két foggal. Tényleg nem a parakeltés miatt írom, de kevés dolgot tudok, ami totál ki tud nyírni egy klasszikus 16 szelepes motort, mint a Zetec, de a vezérlés az első a listában. Sajnos lassan két kezem kevés rá, hogy összeszámoljam az eseteket, amikor ismerőseim fejvakarva álltak a javítási számla előtt, mert erre nem fordítottak kellő pénzt/időt/figyelmet...
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2012.07.03 kedd, 12:26:59 »

Adj' Isten Uraim!

meg tudna nekem valaki mondani viszonylag hamar, mi a karterszuszogo szelep cikkszama?

Elore is koszonettel!

Udv

Csocso
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2012.07.03 kedd, 12:52:01 »

Adj' Isten Uraim!

meg tudna nekem valaki mondani viszonylag hamar, mi a karterszuszogo szelep cikkszama?

Elore is koszonettel!

Udv

Csocso

FINISH: 6760474
Alkatrészszám: 938F 6A666 AB
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2012.07.03 kedd, 13:51:18 »

FINISH: 6760474
Alkatrészszám: 938F 6A666 AB

mille grazie  worship
koszonom szepen a gyors valaszt.
Naplózva
glaccer
Vendég
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:07:31 »

Leszeded a szelepfedelet, alábakolod a motort, leszeded a jobbos U alakú motortartót, leszeded a szíjborítást. Lassan beforgatod úgy a motort, hogy a vezérműtengelyen, a váltó felőli oldalon lévő bevágások egy síkban legyenek. Oda be kell ütni egy megfelelő vastagságú fémlapot. A főtengelyt beforgatod a jelöléseknek megfelelően felső holtpontra, és elvileg stimmelni fog... Gyakorlatilag ha ezt otthon, vagy nem hozzáértő szerelővel próbálod, jó úton vagy, hogy leöld az autót. Ezért írják mindig, hogy a vízpumpát vezérléssel együtt kell cserélni. Ha annyi van benne, akkor görgőstől, szíjastól. A használt szíjat alapból nem szabad visszafeszíteni. Elrakott vezérléssel meg nem fog sokáig menni a motor. Egy ismerősömnek 1 hónap alatt szétvert 2 hengert, mert el lett rakva két foggal. Tényleg nem a parakeltés miatt írom, de kevés dolgot tudok, ami totál ki tud nyírni egy klasszikus 16 szelepes motort, mint a Zetec, de a vezérlés az első a listában. Sajnos lassan két kezem kevés rá, hogy összeszámoljam az eseteket, amikor ismerőseim fejvakarva álltak a javítási számla előtt, mert erre nem fordítottak kellő pénzt/időt/figyelmet...
  Köszönöm a gyors választ,és a sok infót. Sajna nálam a vizpumpa égetó probléma volt,mert 5km alatt elfojt a viz a rendszerböl. A pénz meg szükös az alkatrészárakhoz képest. Tehát maradt a kényszermegoldás,mivel melózni járok a kocsival. Már csak egy kérdésem maradt. A főtengejen hol találom a nullpontos jelölést?
Naplózva
glaccer
Vendég
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:13:40 »

Leszeded a szelepfedelet, alábakolod a motort, leszeded a jobbos U alakú motortartót, leszeded a szíjborítást. Lassan beforgatod úgy a motort, hogy a vezérműtengelyen, a váltó felőli oldalon lévő bevágások egy síkban legyenek. Oda be kell ütni egy megfelelő vastagságú fémlapot. A főtengelyt beforgatod a jelöléseknek megfelelően felső holtpontra, és elvileg stimmelni fog... Gyakorlatilag ha ezt otthon, vagy nem hozzáértő szerelővel próbálod, jó úton vagy, hogy leöld az autót. Ezért írják mindig, hogy a vízpumpát vezérléssel együtt kell cserélni. Ha annyi van benne, akkor görgőstől, szíjastól. A használt szíjat alapból nem szabad visszafeszíteni. Elrakott vezérléssel meg nem fog sokáig menni a motor. Egy ismerősömnek 1 hónap alatt szétvert 2 hengert, mert el lett rakva két foggal. Tényleg nem a parakeltés miatt írom, de kevés dolgot tudok, ami totál ki tud nyírni egy klasszikus 16 szelepes motort, mint a Zetec.... -jah az enyém dohc L1F motorkódú.
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 10:33:14 »

Leszeded a szelepfedelet, alábakolod a motort, leszeded a jobbos U alakú motortartót, leszeded a szíjborítást. Lassan beforgatod úgy a motort, hogy a vezérműtengelyen, a váltó felőli oldalon lévő bevágások egy síkban legyenek. Oda be kell ütni egy megfelelő vastagságú fémlapot. A főtengelyt beforgatod a jelöléseknek megfelelően felső holtpontra, és elvileg stimmelni fog... Gyakorlatilag ha ezt otthon, vagy nem hozzáértő szerelővel próbálod, jó úton vagy, hogy leöld az autót. Ezért írják mindig, hogy a vízpumpát vezérléssel együtt kell cserélni. Ha annyi van benne, akkor görgőstől, szíjastól. A használt szíjat alapból nem szabad visszafeszíteni. Elrakott vezérléssel meg nem fog sokáig menni a motor. Egy ismerősömnek 1 hónap alatt szétvert 2 hengert, mert el lett rakva két foggal. Tényleg nem a parakeltés miatt írom, de kevés dolgot tudok, ami totál ki tud nyírni egy klasszikus 16 szelepes motort, mint a Zetec.... -jah az enyém dohc L1F motorkódú.

+INFÓ!!!
Vedd ki a főtengely jeladót és tegyél bele egy éket!!Ez a biztos!! Szerelő mutatta meg nekem! Van a lendkeréken egy furat , amibe meg tudok akasztani a stiftet!! És az egye dugattyúra állítsad a jelet!!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 11:51:06 »

... Ezért írják mindig, hogy a vízpumpát vezérléssel együtt kell cserélni. Ha annyi van benne, akkor görgőstől, szíjastól. A használt szíjat alapból nem szabad visszafeszíteni. Elrakott vezérléssel meg nem fog sokáig menni a motor. Egy ismerősömnek 1 hónap alatt szétvert 2 hengert, mert el lett rakva két foggal. Tényleg nem a parakeltés miatt írom, de kevés dolgot tudok, ami totál ki tud nyírni egy klasszikus 16 szelepes motort, mint a Zetec, de a vezérlés az első a listában. Sajnos lassan két kezem kevés rá, hogy összeszámoljam az eseteket, amikor ismerőseim fejvakarva álltak a javítási számla előtt, mert erre nem fordítottak kellő pénzt/időt/figyelmet...

Na, ez a téma érdekel engem is. Generátorszíjat, vezető görgőt meg szervopumpát fogok cserélni, és gondoltam, ha már ezeket cserélem, akkor vízpumpát is, hisz az is a generátor szíjról van hajtva, nem a vezérműszíjról. Sőt, az ábra szerint a vezérléshez a vízpumpának semmi köze. Na most akkor hogy is van? Felejtsem el inkább a vízpumpa cserét, és majd csak a egyszer meggazdagszok és milliomos leszek, és lesz annyi pénzem hogy vezérlést cseréltessek, akkor legyen a vízpumpa csere is, különben tönkrevágom a motort vagy mi? egyáltalán, ha a vízpumpát a generátorszíj hajtja, akkor hogy tudom a cseréjével elugrasztani a vezérlést? Nem értem, bonyolult ez a téma nekem. Sad
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.