Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:47:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1673270 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2013.07.24 szerda, 10:15:40 »

pont azt nézem hogy a cromaxnál ez a tömités 2100ft/db...

https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/335789-befecskendezo-ala-o-gyuru-ford-mondeo-1996-2000

igy drága! amit linkeltél az jo lenne,mert 3 euró.nincs egy ezres,de még az is a 4db 4 e..kb
és ilyesmi kellene a benzineshez! nekem tuti nem jo az ác m,vagy csak ejti a nyomást,és valoszinü a szelep rossz benne! vagy az egész szivattyu. mostmár egy nap állás után is nehezen indul. tekeri,és nehezen indul be!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2013.07.24 szerda, 10:19:20 »

és ilyesmi kellene a benzineshez! nekem tuti nem jo az ác m,vagy csak ejti a nyomást,és valoszinü a szelep rossz benne! vagy az egész szivattyu. mostmár egy nap állás után is nehezen indul. tekeri,és nehezen indul be!
vagy veszel használtat komplekten,de az lotto.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2013.07.24 szerda, 12:59:10 »

vagy veszel használtat komplekten,de az lotto.
fiúk! ha tegnap leállitottam,és MA levettem a benzin légtelenitő szelep sapkáját,és megnyomom a szelep tetejét-akkor ott spriccelni kellene a benzinnek? és ha ráadom a gyujtást,,,kétszer is,,,és utána nyomom meg a szelepet,akkor spriccelni kellene a benyának..- mert nekem nem spriccel,,sőt,épp kicsi jött ki,! lehet ez a baj,hogy nem akar indulni reggel,el ejti a benzint??!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2013.07.24 szerda, 19:31:37 »

fiúk! ha tegnap leállitottam,és MA levettem a benzin légtelenitő szelep sapkáját,és megnyomom a szelep tetejét-akkor ott spriccelni kellene a benzinnek? és ha ráadom a gyujtást,,,kétszer is,,,és utána nyomom meg a szelepet,akkor spriccelni kellene a benyának..- mert nekem nem spriccel,,sőt,épp kicsi jött ki,! lehet ez a baj,hogy nem akar indulni reggel,el ejti a benzint??!
azt esetleg tudja valaki,hogy a visszacsaposzelep,ami meg akadályozza azt hogy a nyomás elszökjön vissza a tankba,az hol van? az AC ben esetleg??
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2013.07.24 szerda, 21:56:14 »

azt esetleg tudja valaki,hogy a visszacsaposzelep,ami meg akadályozza azt hogy a nyomás elszökjön vissza a tankba,az hol van? az AC ben esetleg??
Az a visszafolyás megakadályozó dolog, amit nyomkodsz, és nem spriccel - tudtommal.

Próbáld meg, hogy reggel indítózás előtt ráadod a gyújtást, megvárod a búgás végét, leveszed a gyújtást, és ezt 3-4x megismétled, hátha lesz megfelelő nyomás a rendszerben.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2013.07.24 szerda, 22:12:04 »

Az a visszafolyás megakadályozó dolog, amit nyomkodsz, és nem spriccel - tudtommal.

Próbáld meg, hogy reggel indítózás előtt ráadod a gyújtást, megvárod a búgás végét, leveszed a gyújtást, és ezt 3-4x megismétled, hátha lesz megfelelő nyomás a rendszerben.
en ugy tudtam az legtelenito.es most kicsereltem a
szelepet,mert kiderült nem jó!azt nem tudom hogy ez befele
kihatott e,de most jo!az inditast probaltam,de nem ment ugysem.
gondolom,levegő is lehet benne,azzal meg ugye nem megy!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2013.07.24 szerda, 22:21:04 »

Az a visszafolyás megakadályozó dolog, amit nyomkodsz, és nem spriccel - tudtommal.

Próbáld meg, hogy reggel indítózás előtt ráadod a gyújtást, megvárod a búgás végét, leveszed a gyújtást, és ezt 3-4x megismétled, hátha lesz megfelelő nyomás a rendszerben.
Szerintem meg, pont az üzemanyagnyomás mérési, csatlakozó helyben levő szelepet nyomkodja! Oda kellene egy üzemanyag nyomást mérő órát rácsatlakoztatni és meg mérni a nyomást és nem szemre meg spriccelésre találgatva, hogy jó e a nyomás.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2013.07.24 szerda, 22:22:25 »

en ugy tudtam az legtelenito.es most kicsereltem a
szelepet,mert kiderült nem jó!azt nem tudom hogy ez befele
kihatott e,de most jo!az inditast probaltam,de nem ment ugysem.
gondolom,levegő is lehet benne,azzal meg ugye nem megy!
Szerintem meg, pont az üzemanyagnyomás mérési, csatlakozó helyben levő szelepet nyomkodtad! Oda kellene egy üzemanyag nyomást mérő órát rácsatlakoztatni és meg mérni a nyomást és nem szemre meg spriccelésre találgatni, hogy jó e a nyomás. wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2013.07.24 szerda, 22:23:58 »

Szerintem meg, pont az üzemanyagnyomás mérési, csatlakozó helyben levő szelepet nyomkodja! Oda kellene egy üzemanyag nyomást mérő órát rácsatlakoztatni és meg mérni a nyomást és nem szemre meg spriccelésre találgatva, hogy jó e a nyomás.
igen tudom.az lemaradt.egy db ig jo volt,mopt ujra kezdte!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 09:27:07 »

igen tudom.az lemaradt.egy db ig jo volt,mopt ujra kezdte!
ugynez ki a benzin nyomas oke,mar csak azert is,
mert nem csak nehezen índul,amit meg rafogtam volna
arra hógy nincs nyomas~de mikór beindul,nins
hideg" alapjarat,"emelt"normal alapjaraton forog.valaki
tudja hogy a hideginditasnak milyen alkatreszei vannak?mit nezzek?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 13:38:21 »

ugynez ki a benzin nyomas oke,mar csak azert is,
mert nem csak nehezen índul,amit meg rafogtam volna
arra hógy nincs nyomas~de mikór beindul,nins
hideg" alapjarat,"emelt"normal alapjaraton forog.valaki
tudja hogy a hideginditasnak milyen alkatreszei vannak?mit nezzek?
"Rossz alapjárat könyve" vagy milyen címen van itt fent az oldalon valahol. Én ennél bővebbet nem ismerek.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 13:40:17 »

"Rossz alapjárat könyve" vagy milyen címen van itt fent az oldalon valahol. Én ennél bővebbet nem ismerek.
köszi,de azokat végig zongoráztam már. valamiért nem dusit. hidegen inditva,egyből normál alapjáratra áll be! most szedtem szét,kipucoltam mindent,karbi spray al,azt majd reggel próba.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 13:51:36 »

köszi,de azokat végig zongoráztam már. valamiért nem dusit. hidegen inditva,egyből normál alapjáratra áll be! most szedtem szét,kipucoltam mindent,karbi spray al,azt majd reggel próba.
Nem automata volt a kocsid?
Nálam az alapjáratot lekorlátozta az ECU amíg ki nem cseréltük.
Fel tudod pörgetni álló helyzetben 5000 fordulatig?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 14:01:59 »

Nem automata volt a kocsid?
Nálam az alapjáratot lekorlátozta az ECU amíg ki nem cseréltük.
Fel tudod pörgetni álló helyzetben 5000 fordulatig?
nem tudom. most elvileg flpörög,de igen nekem is volt egy automatám anno,és az nem pörgött 4000 nél többet! a jobbos ajtóoszlopnál belülről van egy csomo csatlakozo szabadon,lehet annak a csatijai. de lehet ennek köze ahhoz,hogy hidegen,nem áll be az emelt alapjárat?! jo volt az,,mostanában szállt el...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 14:07:41 »

nem tudom. most elvileg flpörög,de igen nekem is volt egy automatám anno,és az nem pörgött 4000 nél többet! a jobbos ajtóoszlopnál belülről van egy csomo csatlakozo szabadon,lehet annak a csatijai. de lehet ennek köze ahhoz,hogy hidegen,nem áll be az emelt alapjárat?! jo volt az,,mostanában szállt el...
Nálam nem engedte 1000 fölé amíg az automata ECU-je volt benne.
Mi van a forgalmiban a sebességváltó fajtájánál 0 v 2?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 14:16:30 »

Nálam nem engedte 1000 fölé amíg az automata ECU-je volt benne.
Mi van a forgalmiban a sebességváltó fajtájánál 0 v 2?
pontosan hol van ez a szám,mert nem megyek el rajta! van olyan h sebesség válto kodja,de nincs ott semmi
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 14:22:47 »

pontosan hol van ez a szám,mert nem megyek el rajta! van olyan h sebesség válto kodja,de nincs ott semmi
tudom nem ez a helye,de lefényképeztem azt a cuccot ami nekem a váltómon van. a multkor beszélgettünk róla. MI EZ?










Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 14:28:44 »

Nálam nem engedte 1000 fölé amíg az automata ECU-je volt benne.
Mi van a forgalmiban a sebességváltó fajtájánál 0 v 2?
"0" van beütve,de az autó 93 as,és 2002 ben lett nálunk elösször regisztrálva! igy innentől kezdve kitudja...lehetséges hogy még mindig az autómatás ECU van benne,,ha az volt..?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 14:39:21 »

"0" van beütve,de az autó 93 as,és 2002 ben lett nálunk elösször regisztrálva! igy innentől kezdve kitudja...lehetséges hogy még mindig az autómatás ECU van benne,,ha az volt..?
A 0 az kéziváltót jelent.
Ha volt jó, akkor nem az lehet, bár kitudja
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 14:42:33 »

"0" van beütve,de az autó 93 as,és 2002 ben lett nálunk elösször regisztrálva! igy innentől kezdve kitudja...lehetséges hogy még mindig az autómatás ECU van benne,,ha az volt..?
Nem kaptál te már valakitől alvázszám alapján ilyen leírást a kocsidról?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 15:12:07 »

Nem kaptál te már valakitől alvázszám alapján ilyen leírást a kocsidról?
Nem nekem szólt, de én nem kaptam, pedig szeretnék...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 15:59:12 »

Nem nekem szólt, de én nem kaptam, pedig szeretnék...

Ide bepötyögöd az alvázszámod és kiír mindent.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 16:04:28 »

Ide bepötyögöd az alvázszámod és kiír mindent.
nekem ezt dobta ki!

http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do;jsessionid=D8E5BC47C87623E708D40375ACE7AF50.eccvas503

kéziváltós.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 16:13:43 »

Ide bepötyögöd az alvázszámod és kiír mindent.
Mindent nem adott ki, csak ennyit.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 16:14:30 »

Mindent nem adott ki, csak ennyit.
igen.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 16:30:46 »

Mindent nem adott ki, csak ennyit.

Miért, mire vagy még kíváncsi. Itt csak azokat az infokat találod meg, amik a kiadáskori felszereltséget tatalmazzák. A szervizinformációkat nem fogod így megkapni. Ők sem hülyék.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 16:33:52 »

Miért, mire vagy még kíváncsi. Itt csak azokat az infokat találod meg, amik a kiadáskori felszereltséget tatalmazzák. A szervizinformációkat nem fogod így megkapni. Ők sem hülyék.
Ne értsd félre, köszönöm ezt is, de a HegeGabi által belinkelt kép érdekesebb és hasznosabb infókat tartalmaz.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 19:08:11 »

Ne értsd félre, köszönöm ezt is, de a HegeGabi által belinkelt kép érdekesebb és hasznosabb infókat tartalmaz.
de az csak egy kép,nem?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 19:09:55 »

Nem kaptál te már valakitől alvázszám alapján ilyen leírást a kocsidról?
ilyet nem kaptam,csak az ETIS van! viszont lejebb van egy kép a váltómrol,amin van egy csatlakozo,amiről nem tudom mi az..esetleg te nem vágod?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2013.07.26 péntek, 10:44:36 »

de az csak egy kép,nem?
És szerinted én rajzoltam unalmamban, vagy mi?

viszont lejebb van egy kép a váltómrol,amin van egy csatlakozo,amiről nem tudom mi az..esetleg te nem vágod?
Nem. Ami váltóval kapcsolatos csatit találtam, az más formájú, így erről nincs ötletem.
Illetve...
Hány lábú? Mert van egy 5 lábúm, amiben 4 kábel tesped (VT/WH, VT/BK, nc, WH/GN, BN/GN). Ezt "Transmission Switch"-nek hívják.
Ez lehet?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2013.07.26 péntek, 10:55:38 »

Nem kaptál te már valakitől alvázszám alapján ilyen leírást a kocsidról?

Ezt melyik program csinálja?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:08:25 »

És szerinted én rajzoltam unalmamban, vagy mi?
Nem. Ami váltóval kapcsolatos csatit találtam, az más formájú, így erről nincs ötletem.
Illetve...
Hány lábú? Mert van egy 5 lábúm, amiben 4 kábel tesped (VT/WH, VT/BK, nc, WH/GN, BN/GN). Ezt "Transmission Switch"-nek hívják.
Ez lehet?
jaj,,,dehogy. csak én meg próbáltam belépni.....eltelt kis idő mire rájöttem,hogy ez csak egy JPG... falbav vigyor3 nyes Wink worship
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:09:01 »

Ezt melyik program csinálja?
ilyet nem kaptam,csak az etis,,t,de az nulla.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:24:13 »

ilyet nem kaptam,csak az etis,,t,de az nulla.

Annyira nem nulla az. Nekem pl minden sz.rt leír, hogy mivel jött ki. Éppen csak azt nem,hogy hogy hívták annak a szerlőnek a feleségét, aki az mellett a szerelő mellett szokott ülni a buszon, amikor mennek dolgozni, aki javarészt összerakta a motort.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:30:06 »

Annyira nem nulla az. Nekem pl minden sz.rt leír, hogy mivel jött ki. Éppen csak azt nem,hogy hogy hívták annak a szerlőnek a feleségét, aki az mellett a szerelő mellett szokott ülni a buszon, amikor mennek dolgozni, aki javarészt összerakta a motort.
lehet,de láttad hogy nekem joformán semmit se irt ki! egyébbként,,,  vigyor3 vigyor3
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:33:35 »

lehet,de láttad hogy nekem joformán semmit se irt ki! egyébbként,,,  vigyor3 vigyor3

Láttam. Ez az Etis nem olyan régi. Lehet, hogy a régebbieknek nem vittek be minden adatát, mert nem volt olyan részletesen nyilvántartva (a '90-es évek elejlén még nem voltak komoly technikák ilyen téren), mert paíron voltak leírva a főbb paraméterek, amikre szükség van.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:34:53 »

Láttam. Ez az Etis nem olyan régi. Lehet, hogy a régebbieknek nem vittek be minden adatát, mert nem volt olyan részletesen nyilvántartva (a '90-es évek elejlén még nem voltak komoly technikák ilyen téren), mert paíron voltak leírva a főbb paraméterek, amikre szükség van.
igen,ez lehet a baj. mindegy.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:43:22 »

Ezt melyik program csinálja?
Microcat.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:47:59 »

Microcat.

Olyanom nincs.  rinya
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2013.07.26 péntek, 12:12:08 »

Olyanom nincs.  rinya
Tongue
 Cheesy Cheesy
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2013.07.26 péntek, 12:51:59 »

Nekem is van 4 kis  eplus2 eplus2 :eplus2:cicám, ingyen elvihetők
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2013.07.26 péntek, 12:58:39 »

Nekem is van 4 kis  eplus2 eplus2 :eplus2:cicám, ingyen elvihetők
Jó pici cica, ide jöhet.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:55:08 »

valaki tudja azt hogy jön ki egyszerübben a hővédő lemez? mert én próbáltam,és utban a hütő! nem fér be a kezem. a kipufogoban kellene tüzgyürüt cserélnem,és le kéne vegyem,de nekem nem az eredeti csavarokkal van összerakva.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:23:04 »

Most hogy cseréltem vezérlést az a hajlomom ,hogy tőbbé nem teszek bele 5w30 olajat ,csak 1o-w-ést most hogy ezt tedtem bele igaz mobil .sokal halkabb a motor,ennyi.tiszt,gyulaba .
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:27:22 »

Most hogy cseréltem vezérlést az a hajlomom ,hogy tőbbé nem teszek bele 5w30 olajat ,csak 1o-w-ést most hogy ezt tedtem bele igaz mobil .sokal halkabb a motor,ennyi.tiszt,gyulaba .
jobban jársz, ha belevaló olajat teszel bele, mielőtt tönkremennek a hidrotőkék. nem véletlen találták ki azt, hogy mi való bele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:32:54 »

 pias
Most hogy cseréltem vezérlést az a hajlomom ,hogy tőbbé nem teszek bele 5w30 olajat ,csak 1o-w-ést most hogy ezt tedtem bele igaz mobil .sokal halkabb a motor,ennyi.tiszt,gyulaba .
igen,a nagy hősegben lehet hogy jobb a
sűrűbb olaj,de majd a fagyban valoban kopogni
fog,nagyon!!!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:34:00 »

jobban jársz, ha belevaló olajat teszel bele, mielőtt tönkremennek a hidrotőkék. nem véletlen találták ki azt, hogy mi való bele
ha tévedtem rá jővők.tiszt.gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:34:57 »

pias igen,a nagy hősegben lehet hogy jobb a
sűrűbb olaj,de majd a fagyban valoban kopogni
fog,nagyon!!!
ha fagyni fog?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:36:18 »

ha tévedtem rá jővők.tiszt.gyulaba.
csak nehogy drága legyen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:40:16 »

Most hogy cseréltem vezérlést az a hajlomom ,hogy tőbbé nem teszek bele 5w30 olajat ,csak 1o-w-ést most hogy ezt tedtem bele igaz mobil .sokal halkabb a motor,ennyi.tiszt,gyulaba .
Szia! Csak megjegyzem, hogy egy friss olajjal is mindig csendesebb lesz a motor, de tényleg maradj az 5W30-as olajnál, mert a motor kenési rendszere, de leginkább a hidrotőkék megfelelő működése az 5W30-as olajjal lett megtervezve, kialakítva. wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.