Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 18:00:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1677594 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 08:45:54 »

Még énsem értem teljesen amit akarok pofázni,tehát valaki előtem cserélte a T elem csatlakozást ,de nem tete  bé a T elemet ,hanem hosszantosan megnővelte a kábeleket ,és majd a vákuumozást téritete tőbb felé .szerintem nem joo,de majd megnézem, tulfogyasztás nincs ,annyi van még hogy csipegeti a 5w30es olajat azért mondtam a 10est,mit szoltok a Duralubhoz ,érdemes ki probálni.
a T elemet potolni kéne,mert kitudja hogyan kókányolták neked össze. és az a baj hogy oda nem is fér be más,csak a gyári T elem. de biztos meg oldható máshogyan is,.én meg azt vettem észre kicsit tünik el a vizem. mindig max ig töltöm hidegen,és azt veszem észre mintha alatta lenne kicsit később-pár nap mulva...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2013.08.09 péntek, 13:23:08 »

Mindenki nyaral??? zavart2
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 15:49:44 »

Sziasztok!

Mondeónál a benzin visszamenő ágának folyamatosan kellene nyomni a benzint körforgás szerűen ugye?
Nyomás az van mert megnéztem és nyom az Ac de a visszatérő ág ami a fölös benzint vinné vissza az abszolút nem nyom semmit.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2013.08.16 péntek, 12:58:36 »

Nekem is olyan gondom van,hogy ugye még mindig nehezen indul,és most olyan hogy mikor inditok olyan drrrrurrrummmmmmm és beindul.. tehát gyujt az,és megy már,de lassan megy fel a fordulat a helyére! normálban beindul,felugrik és vissza fele-a fordulat lefele esve áll be-nekem meg lentről,megy felfelé lassan... mi lehet ez? az alapjárati motort kipucoltam,és Hegegabi féle vákuum csövet is dugóztam-..minden esetre,,,és a gyertyákat is ellenőriztem! minden jónak látszik...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 18:09:04 »

Valaki tudja azt,hogy véletlen egy 2000 kcm es benzines motornak,mennyi a jó kompresszió értéke hengerenként! mi az amivel még jól kell hogy induljon,menjen,fogyasszon!? köszi
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 21:00:58 »

Valaki tudja azt,hogy véletlen egy 2000 kcm es benzines motornak,mennyi a jó kompresszió értéke hengerenként! mi az amivel még jól kell hogy induljon,menjen,fogyasszon!? köszi
Sűrítési végnyomást tudsz mérni, ami 14-16 bar ami frankó, de még a 11 bar-ral is indulni kell neki.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 21:27:16 »

Sűrítési végnyomást tudsz mérni, ami 14-16 bar ami frankó, de még a 11 bar-ral is indulni kell neki.
köszi
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 21:46:22 »

köszi

Szivesen.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2013.08.23 péntek, 08:57:33 »

Szivesen.

mostmár csak egy méééérőt köll szereznem...
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2013.08.23 péntek, 10:37:00 »

Helló!

Az van, hogy látszólag eszi a motor az olajat. Mióta megvettem, kb 3 litert evett meg, szerintem ez rettentően sok. (2012. dec-ben vettem, és azóta kb 5000 km-t tettem bele. Viszont (és itt bizonytalanodtam el) az olajszint lemegy a minimum szintre, és annál lejjebb nem... Vagy legalábbis nem hiszem, hogy megy. Mert egy ideig úgy hajtom, és amikor már felemészt az ideg, akkor rátöltök, de egy idő után lemegy minimumra. Lehet, hogy máshol folyik el? Fentről nézve tiszta a motor, nincs nyoma olajnak.
Mikor átvettem a kocsit, az előző tulaja (aki szerelő), mondta hogy ette az olajat, és meg lett szimeringezve. Fél év garit vállalt rá, ami már lejárt, addíg 1x töltöttem rá, de úgy gondoltam, a friss olajcsere után kellett rá tölteni... S azóta 2x.

A neten olvastam, hogy a Castrol Magnetic nem a legjobb választás hozzá, a Mol multiszupert ajánlották helyette..

Vélemények?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2013.08.23 péntek, 10:41:48 »

Helló!

Az van, hogy látszólag eszi a motor az olajat. Mióta megvettem, kb 3 litert evett meg, szerintem ez rettentően sok. (2012. dec-ben vettem, és azóta kb 5000 km-t tettem bele. Viszont (és itt bizonytalanodtam el) az olajszint lemegy a minimum szintre, és annál lejjebb nem... Vagy legalábbis nem hiszem, hogy megy. Mert egy ideig úgy hajtom, és amikor már felemészt az ideg, akkor rátöltök, de egy idő után lemegy minimumra. Lehet, hogy máshol folyik el? Fentről nézve tiszta a motor, nincs nyoma olajnak.
Mikor átvettem a kocsit, az előző tulaja (aki szerelő), mondta hogy ette az olajat, és meg lett szimeringezve. Fél év garit vállalt rá, ami már lejárt, addíg 1x töltöttem rá, de úgy gondoltam, a friss olajcsere után kellett rá tölteni... S azóta 2x.

A neten olvastam, hogy a Castrol Magnetic nem a legjobb választás hozzá, a Mol multiszupert ajánlották helyette..

Vélemények?
nem lehet hogy valamelyik főtengely szimering szállt el? és ott folyik ki? nincs folt a kocsi alatt?
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2013.08.23 péntek, 10:52:54 »

nem lehet hogy valamelyik főtengely szimering szállt el? és ott folyik ki? nincs folt a kocsi alatt?

Azok voltak cserélve, bár attól még lehet...
Olajfolt nincs.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2013.08.23 péntek, 11:00:16 »

Azok voltak cserélve, bár attól még lehet...
Olajfolt nincs.

Amúgy az olajnyomás ellenőrző lámpa nem gyulladt ki 1x sem. Az mikor gyullad ki?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2013.08.23 péntek, 11:00:53 »

Helló!

Az van, hogy látszólag eszi a motor az olajat. Mióta megvettem, kb 3 litert evett meg, szerintem ez rettentően sok. (2012. dec-ben vettem, és azóta kb 5000 km-t tettem bele. Viszont (és itt bizonytalanodtam el) az olajszint lemegy a minimum szintre, és annál lejjebb nem... Vagy legalábbis nem hiszem, hogy megy. Mert egy ideig úgy hajtom, és amikor már felemészt az ideg, akkor rátöltök, de egy idő után lemegy minimumra. Lehet, hogy máshol folyik el? Fentről nézve tiszta a motor, nincs nyoma olajnak.
Mikor átvettem a kocsit, az előző tulaja (aki szerelő), mondta hogy ette az olajat, és meg lett szimeringezve. Fél év garit vállalt rá, ami már lejárt, addíg 1x töltöttem rá, de úgy gondoltam, a friss olajcsere után kellett rá tölteni... S azóta 2x.

A neten olvastam, hogy a Castrol Magnetic nem a legjobb választás hozzá, a Mol multiszupert ajánlották helyette..

Vélemények?

A Castrol a gyár beszállítója. Ugyanazt meg tudod venni sima Ford olajként fele áron. Úgyhogy nem hinném, hogy annyira szhar lenne. Mielőtt beleöntesz bármilyen más olajat, olvasd el, hogy a gyár milyen specifikációkat ír elő, utána olvasd el a másik olaj specifikációit. Ha ezek megegyeznek, vagy közelítenek egymáshoz, akkor vedd meg. Itt a fórumon majd mindenki a gyári olajat használja, ajánlja. Szerintem a MOL olaj annyival nem jobb és olcsóbb, hogy megérje. Az a lényeg, hogy elsősorban az 5w30-as olajat írja a könyv.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2013.08.23 péntek, 11:07:13 »

Azok voltak cserélve, bár attól még lehet...
Olajfolt nincs.
ha a motor elégeti az olajat,és a szivattyú még tudja nyomni.-akkor az egészet befalná,nem hiszem hogy megállna a minimumnál! lehet hogy csak menetközben,forgás közben nyomja ki valahol,amikor nem látod! ha be bujsz alá,nem olajos sehol?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2013.08.23 péntek, 11:27:40 »

mostmár csak egy méééérőt köll szereznem...
Hajrá! wave
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2013.08.23 péntek, 11:29:09 »

Amúgy az olajnyomás ellenőrző lámpa nem gyulladt ki 1x sem. Az mikor gyullad ki?
Ha az világít az olajhíány miatt, akkor már baj van. Azt sose várd meg!!!!
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 20:56:28 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy hogyan kerülhet olaj a szívócsonkba? Áll benne egy kevés olaj.Nincs ilyesmivel tapasztalatom. Üdv.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 21:36:15 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy hogyan kerülhet olaj a szívócsonkba? Áll benne egy kevés olaj.Nincs ilyesmivel tapasztalatom. Üdv.
hello, ha az alján csillogo valamire gondolsz,olyan nekem is van,,de azt én se tudom mi az! és hogy kerül oda. de valoszinüleg valami gözökkel,,
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 11:37:22 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy hogyan kerülhet olaj a szívócsonkba? Áll benne egy kevés olaj.Nincs ilyesmivel tapasztalatom. Üdv.

Mivel a kartergáz visszavezető a szívó oldalra van bekötve és a kartergázban ugye olajgőzök is vanna, valószínű, ott csapódik ki. Szerintem.
Naplózva
takidavid
Vendég
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 21:44:09 »

Sziasztok!
Van nekem egy 2.0 es benzines 16 szelepes motrom alkatrésznek, bármit szívesen eladok róla korrekt áron.
Nekem már útban vannak, és remélem tudok jó pár emberen segíteni velük ahelyett hogy a szemétben landolnának!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2013.09.10 kedd, 09:25:36 »

Sziasztok!
Van nekem egy 2.0 es benzines 16 szelepes motrom alkatrésznek, bármit szívesen eladok róla korrekt áron.
Nekem már útban vannak, és remélem tudok jó pár emberen segíteni velük ahelyett hogy a szemétben landolnának!


Tedd fel a keres-kínálba a mondeohoz kínálok topikba.
Naplózva
takidavid
Vendég
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 00:03:29 »

Köszönöm szépen az infót!
Naplózva
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2013.09.19 csütörtök, 12:08:42 »

Azok voltak cserélve, bár attól még lehet...
Olajfolt nincs.
Szeva! Ez az azok voltak cserélve, és így eszi az olajat ált mást szokott jelenteni. Bár ha a szimeringeknél ereszt, annak tényleg van alul látszó nyoma, bár nem sok, csak egy olajcsepp akár a motor végénél. Szóval a lényeg, hogy ha így eszi az olajat, nekem az előző gépemnél főtengely csapágy illetve hajtókar csapágy kopás volt az oka, ugyanis az bizonyos szinten kiveri nem látható módon a szimeringet, és pont azért fogy el csak egy szintig, illetve utána már kevesebbet tud kiverni, és fogy lassabban. Nekem ez volt a tapasztalatom. De ehhez tényleg meg kéne találni az olaj szökés pontos helyét. Jah és ha elégetné az olajat, nem állna meg minimumnál, illetve retkesek lennének a gyertyáid.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2013.09.20 péntek, 20:21:27 »

hello. érdeklődnék. a nyáron ugye kinlódtam a termosztát házzal,és mire megoldottam a cserét, addigra le kellett engednem vagy 2 liter hütőfolyadékot. nagyjából vissza töltöttem,de mellé is ment és,a ami kellett azt ioncseréltel potoltam,. a kérdésem,ha veszek 1kg töményet,ami kb 35 fokos,és most le engedek egy liternyit,annak  helyére beönthetem a töményet? nem kell e attól félnem hogy a tömény fagyállo tönkre tesz valamit??! persze inditok,járatom! szeretném olyan 25 fokra belőni!  vagy hadjam,és előről az egészet ujra tölteni?! ha igaz zöld van benne,,és gondolom zöld is kell bele,már a rózsaszin alufagyálló nem keverhető?!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2013.09.21 szombat, 20:53:05 »

Mennyi a 2.0 benzines alapjárati fogyasztása?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 13:55:32 »

Mennyi a 2.0 benzines alapjárati fogyasztása?
huuu..ez egy jo kérdés..engem is érdekel.
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:36:53 »

Hali, ismét előhozakodnék azzal a problémával, hogy nem megy a gépem(1.8 ) Rendre 13s felett megy a 100,és érezni hogy már 1ben 2ben is gyenge, alig akar felpörögni. Lehúztam a légtömegmérőt és semmi nem változott, az normális? (tisztítva már volt a szívóoldal, és nem is volt semmi kosz a szálakon)Hibakódot nem tudok kiolvasni, mert 95végi. Fogyasztás nyár eleje óta 8.5-8.8. Próbáltam  hogy a levegőszűrőt kiveszem és úgy hogy megy, hátha, de semmi változás. Nem rángat, elég egyenletesen teszi a dolgát, csak lassan...Mi lehet a gond?
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.22 vasárnap, 17:38:32 írta kiriadam » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:52:28 »

hello. érdeklődnék. a nyáron ugye kinlódtam a termosztát házzal,és mire megoldottam a cserét, addigra le kellett engednem vagy 2 liter hütőfolyadékot. nagyjából vissza töltöttem,de mellé is ment és,a ami kellett azt ioncseréltel potoltam,. a kérdésem,ha veszek 1kg töményet,ami kb 35 fokos,és most le engedek egy liternyit,annak  helyére beönthetem a töményet? nem kell e attól félnem hogy a tömény fagyállo tönkre tesz valamit??! persze inditok,járatom! szeretném olyan 25 fokra belőni!  vagy hadjam,és előről az egészet ujra tölteni?! ha igaz zöld van benne,,és gondolom zöld is kell bele,már a rózsaszin alufagyálló nem keverhető?!
a 35 fokos az  nem tömény. mehet bele egyben
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:59:03 »

a 35 fokos az  nem tömény. mehet bele egyben
ha igaz idén tavasszal 18 fokos volt..ha igaz. gondolom elég bele egy 35 fokos,,..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 08:11:35 »

Mennyi a 2.0 benzines alapjárati fogyasztása?
0,9 normál esetben
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 08:26:47 »

0,9 normál esetben
gondolom óránként..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 08:42:51 »

gondolom óránként..
nem, 100km-en  eplus2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 09:07:34 »

nem, 100km-en  eplus2
wilting zavart2 ijedt
Naplózva
_feco_
Vendég
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 09:49:07 »

Üdv Mindenki!
Van egy 96-os Ford Galaxy-m. 2.0-es benzines DOHC(Ford motoros)
Lenne egy nagy problémám.Ha nagyobb fordulaton van a motor 3-4000 és elveszem a gázt akkor leesik nullára egy pillanatra a fordulat majd beáll 1000-re.
Indításkor beáll 1000-re a fordulat akkor nincs gond.
Valami ötlet?
Folytószelep takarítás megvolt, szekunder levegőpumpát cseréltem mert nem működött, alapjárati motort takarítottam,elektromos csatlakozókat átnéztem ,lamdaszondát cseréltem univerzálisra -utánna bontott gyárira (most ezzel megy),vákumcsövek elvileg jók-átnéztem őket.
 
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:14:59 »

Üdv Mindenki!
Van egy 96-os Ford Galaxy-m. 2.0-es benzines DOHC(Ford motoros)
Lenne egy nagy problémám.Ha nagyobb fordulaton van a motor 3-4000 és elveszem a gázt akkor leesik nullára egy pillanatra a fordulat majd beáll 1000-re.
Indításkor beáll 1000-re a fordulat akkor nincs gond.
Valami ötlet?
Folytószelep takarítás megvolt, szekunder levegőpumpát cseréltem mert nem működött, alapjárati motort takarítottam,elektromos csatlakozókat átnéztem ,lamdaszondát cseréltem univerzálisra -utánna bontott gyárira (most ezzel megy),vákumcsövek elvileg jók-átnéztem őket.
 
a benzinpumpa jó?? maf senzor,esetleg hibakod kiolvasás? dugulás? benzinszürő állapota?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 18:36:25 »

0,9 normál esetben
Köszönöm!
Még belefér, nem nagyon érdemes leállítgatni a dugóban.
Naplózva
_feco_
Vendég
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 19:56:09 »

a benzinpumpa jó?? maf senzor,esetleg hibakod kiolvasás? dugulás? benzinszürő állapota?
Köszi, a tippeket , a benzines részt átnézem még,maf szenzorhoz  haverom ígért valami speckó tisztítót majd azzal akarom lefújni.
Hibakódot majd kiakarom olvastatni de sajna helyben nincs rá lehetőség(Kecskeméten 10k egy komplett motordiagnosztika állítólag). Amik vannak azok csak egyszerűbb kiolvasást tudnak....
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2013.09.24 kedd, 12:14:35 »

Köszi, a tippeket , a benzines részt átnézem még,maf szenzorhoz  haverom ígért valami speckó tisztítót majd azzal akarom lefújni.
Hibakódot majd kiakarom olvastatni de sajna helyben nincs rá lehetőség(Kecskeméten 10k egy komplett motordiagnosztika állítólag). Amik vannak azok csak egyszerűbb kiolvasást tudnak....

van házilagos hibakód kiolvasási lehetőség is - ha van csatid a tűzfalon.
kell hozzá egy izzó, kis vezeték, 1-2 ember  vigyor3, itiner és ennyi.
nekem sajnos nincs ilyen cuccom, de már volt kiolvasva a mondeom ilyetén.
az izzó "morse" villogását kell feljegyezni és az "itiner"-ből szépen kiolvasni, hogy az xy számú villogás mit is takar.
Naplózva

MKI 2.0i
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:48:43 »

Hali!

Remélem nem gond, ha ebbe a témába írok, holott elektromos szaki oldotta meg a problémát Smiley.

A helyzet a következő volt:
- alapjárat hullámzott, de a fordszám mutatón nem látszott, csak hallható volt.
- 1-es sebességfokozatban gázpedál nyomása nélküli guruláskor enyhén rángatott a kocsi.
- 3000rpm felett sebességben felengedve a gázt szintén rángatott, egészen addig, amíg a motorfék hatására a fordulat visszacsökkent 3000 alá
- szerintem magas fogyasztás - 10l körül

Volt már pillangószelep tisztítás, alapjárati motor tisztítás, MAF szenzor tisztítás, újratanítás.

Megelégeltem a dolgot, elvittem a Ford Petrányihoz a kerepesi útra. Rátették motordiagnosztikára és hibakód kiolvasásra, amiből kiderült, hogy nincs semmi hibakód, és mondhatni minden rendben.
A szerelő lehívott, és elmondta, hogy az EGR nem működik megfelelően. Lehúzta, ledugózta, és megszűnt minden probléma a géppel. Szépen és simán jár, nem produkálja a fent leírt dolgokat.
Fogyasztást még nem tudok, majd 1-2száz km után talán Smiley.

Csak megosztottam az örömömet, hogy - majdnem Smiley - minden jó a kocsival, hátha valakinek hasznára válik.

Üdv néktek!
Fejlemény a fogyasztással?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2013.09.25 szerda, 13:45:44 »

Fejlemény a fogyasztással?
hali...ez a történet ha igaz Hegegabi volt,ugye? érdekes. az EGR t én is ledugóztam,csak ugy biztonság esetére,,és roszabb lett! ha jol emlékszem azt a kis szürke vákumcsőről beszéltek,ami az EGR membrán házából megy a motor mögé! én elvágtam és mind két felét ledugóztam! kár volt! arra számitottam jobb lesz,mert hogy nekem is vannak alpjárati gondjaim,de nem! rosszul csináltam valamit??!!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2013.09.25 szerda, 14:15:07 »

hali...ez a történet ha igaz Hegegabi volt,ugye? érdekes. az EGR t én is ledugóztam,csak ugy biztonság esetére,,és roszabb lett! ha jol emlékszem azt a kis szürke vákumcsőről beszéltek,ami az EGR membrán házából megy a motor mögé! én elvágtam és mind két felét ledugóztam! kár volt! arra számitottam jobb lesz,mert hogy nekem is vannak alpjárati gondjaim,de nem! rosszul csináltam valamit??!!

Nem a vákumcsövet kell ledugózni, hanem magát az EGR szelepet. Attól, hogy a vákumcsövet ledugózod, attól az EGR még átengedi a szutykos kipufogógázt vissza a szívsorra. Ha az EGR előtt dugózod le, akkor már az a cucc nem megy vissza a motorba.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2013.09.25 szerda, 15:27:38 »

Nem a vákumcsövet kell ledugózni, hanem magát az EGR szelepet. Attól, hogy a vákumcsövet ledugózod, attól az EGR még átengedi a szutykos kipufogógázt vissza a szívsorra. Ha az EGR előtt dugózod le, akkor már az a cucc nem megy vissza a motorba.
várjunk! én ugy emlékszem ott is azt a kis gumicsövet dugózták le,ugy emlékszem arról volt szó! én még kérdeztem is anno hogy a membrán felöli oldalt is ledugózták,és azt mondta azt nem tudja!
Normál esetben van ugye az EGR dugózás,de ha igazam van,akkor ott mást dugóztak le! a kis csövet!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2013.09.25 szerda, 15:33:13 »

várjunk! én ugy emlékszem ott is azt a kis gumicsövet dugózták le,ugy emlékszem arról volt szó! én még kérdeztem is anno hogy a membrán felöli oldalt is ledugózták,és azt mondta azt nem tudja!
Normál esetben van ugye az EGR dugózás,de ha igazam van,akkor ott mást dugóztak le! a kis csövet!
      itt a link! oolvass vissza!

http://mondeo.hu/index.php?topic=1451.3450
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2013.09.25 szerda, 16:32:27 »

      itt a link! oolvass vissza!

http://mondeo.hu/index.php?topic=1451.3450

Ott csak annyit írt, hogy lehúzta, ledugózta. Azt nem, hogy az EGR-t dugózta le vagy a vákumcsövet. Szerintem az EGR-t is. Erről inkább kérdezd meg HegeGabit. De ahelyett, hogy velem vitatkozol, inkább próbáld ki, hogy ledugózod az EGR-t és akkor mit mutat. A dízeleknél sem a vákumcsövet dugózzák le, hanem magát az EGR-t. (nyilván az EU4-es motoroknál nincs vákum, mert az elektromos)
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2013.09.25 szerda, 17:53:24 »

Ott csak annyit írt, hogy lehúzta, ledugózta. Azt nem, hogy az EGR-t dugózta le vagy a vákumcsövet. Szerintem az EGR-t is. Erről inkább kérdezd meg HegeGabit. De ahelyett, hogy velem vitatkozol, inkább próbáld ki, hogy ledugózod az EGR-t és akkor mit mutat. A dízeleknél sem a vákumcsövet dugózzák le, hanem magát az EGR-t. (nyilván az EU4-es motoroknál nincs vákum, mert az elektromos)
jaj,dehogy vitatkozom!

 olvasni meg csak tudsz! akkor idézek

""Nem. Azaz majdnem.
A linknek az első oldalán van egy kép: "Ez maga az EGR szelep".
Ennek a "korongnak" a másik oldalán van egy kivezetés, amiről egy vákuumcső megy a mágnesszelepre. Ez a cső van lehúzva és csavarral ledugózva.
Tehát akkor feltehetjük, hogy nekem a mágnesszelep csinált vagy mért hülyeségeket, vagyis nem működött helyesen. De az is lehet, hogy maga az EGR szelep nem okés már, és emiatt lettek hibás ""

EZT Hegegabi irta....ledugóztam az EGR t is,és ki próbáltam a gumicsövet is,,sehogy nem jó...nekem nem! mindegy..

Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2013.09.25 szerda, 18:10:17 »

jaj,dehogy vitatkozom!

 olvasni meg csak tudsz! akkor idézek

""Nem. Azaz majdnem.
A linknek az első oldalán van egy kép: "Ez maga az EGR szelep".
Ennek a "korongnak" a másik oldalán van egy kivezetés, amiről egy vákuumcső megy a mágnesszelepre. Ez a cső van lehúzva és csavarral ledugózva.
Tehát akkor feltehetjük, hogy nekem a mágnesszelep csinált vagy mért hülyeségeket, vagyis nem működött helyesen. De az is lehet, hogy maga az EGR szelep nem okés már, és emiatt lettek hibás ""

EZT Hegegabi irta....ledugóztam az EGR t is,és ki próbáltam a gumicsövet is,,sehogy nem jó...nekem nem! mindegy..



Valóban. Akkor neked ez nem oldotta meg a problémád. Azaz lehet, hogy megoldotta volna, csak vannak más gondok is, amik a dugózás hatására felerősödtek.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2013.09.25 szerda, 18:50:07 »

Valóban. Akkor neked ez nem oldotta meg a problémád. Azaz lehet, hogy megoldotta volna, csak vannak más gondok is, amik a dugózás hatására felerősödtek.
lehet..de már nm foglalkozom vele..mindegy.én már annyi mindent cseréltem,hogy már elfáradtam. gyertyák,kábelkötegek,jeladók,maf,szivó oldali takaritás,vákumcsövek,stb...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2013.09.25 szerda, 21:20:21 »

lehet..de már nm foglalkozom vele..mindegy.én már annyi mindent cseréltem,hogy már elfáradtam. gyertyák,kábelkötegek,jeladók,maf,szivó oldali takaritás,vákumcsövek,stb...
Ne add fel, lassan jó lesz. Nagyon padlón lehetett a kocsid, az ex tulajdonosa megérdemelne egy jó kis kocsi bosszút.

A gyertyakábelek cseréje nekem megoldotta a problémát, ami hasonló volt.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.26 csütörtök, 06:05:58 írta legyozo » Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2013.09.25 szerda, 21:42:06 »

várjunk! én ugy emlékszem ott is azt a kis gumicsövet dugózták le,ugy emlékszem arról volt szó! én még kérdeztem is anno hogy a membrán felöli oldalt is ledugózták,és azt mondta azt nem tudja!
Normál esetben van ugye az EGR dugózás,de ha igazam van,akkor ott mást dugóztak le! a kis csövet!

Ha jól működik az EGR szelep, akkor elég csak a vákuum csövet ledugózni -> nem kap indító "jelet", nem nyit ki a szelep.
Viszont, ha a szelep nyitott állásban letapadt, akkor a vákuumcsövet ledugózhatod, átenged mindent. Ez okozhat alapjárati gondot is, hisz alapjáraton is a kipufogógázt engedi be a motorba. Ezt így kell megtenni: http://mondeo.hu/index.php?topic=5121.0

 wave
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.