Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:59:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 946046 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 12:26:31 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.07.11 hétfő, 12:21:57
Igen van de azt inkább PM-ben küldöm át!
OK, köszi!
Találtam itt a klub oldalán egy alvázszám dekódert, ami szerint '97 decemberi gyártású a Mondeom.
Lehet ugyan aznap van a szülinapunk
http://mondeo.hu/index.php?page=50
Nálam a 11. és 12. karakterek a VE.
Már csak a motor részleteire kell fényt deríteni...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 14:47:37 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.07.11 hétfő, 12:26:31
OK, köszi!
Találtam itt a klub oldalán egy alvázszám dekódert, ami szerint '97 decemberi gyártású a Mondeom.
Lehet ugyan aznap van a szülinapunk
http://mondeo.hu/index.php?page=50
Nálam a 11. és 12. karakterek a VE.
Már csak a motor részleteire kell fényt deríteni...
miért nem nézed meg a ford etis-t?
Gépeld be a számod és kapsz hivatalos infót.Nekem az első autómról érdekes dolgok derültek ki.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=80C521C8B864ECC4CDA3A4751F50F837.walv1363
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 14:57:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.11 hétfő, 14:47:37
miért nem nézed meg a ford etis-t?
Gépeld be a számod és kapsz hivatalos infót.Nekem az első autómról érdekes dolgok derültek ki.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=80C521C8B864ECC4CDA3A4751F50F837.walv1363
Egyszer már én is kipróbáltam ezt de csak alapinfókat adott ki semmi mást!
Én voltam amatőr vagy csak ennyit lehet ott kicsalni belőle?
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 14:58:23 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.07.11 hétfő, 14:57:37
Egyszer már én is kipróbáltam ezt de csak alapinfókat adott ki semmi mást!
Én voltam amatőr vagy csak ennyit lehet ott kicsalni belőle?
neki csak a motor kell,az nem alapinfó?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:06:42 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.11 hétfő, 14:58:23
neki csak a motor kell,az nem alapinfó?
Na akkó mingyá én is ránézek de nekem úgy rémlik hogy még kilowattot sem írt ki anno!
Én anno vétel előtt bementem Fordékhóóó és beüttettem velük az alvázszámot és máris kidobott a rendszer mindent róla és nem került semmibe sem! Ezt tudom ajánlani mindenkinek mert ott elég részletesen le volt írva minden és simán megmutatták pedig akkor még közöm sem volt az autóhoz igaz nem is idegenként mentem oda!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:43:33 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.11 hétfő, 14:47:37
miért nem nézed meg a ford etis-t?
Gépeld be a számod és kapsz hivatalos infót.Nekem az első autómról érdekes dolgok derültek ki.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=80C521C8B864ECC4CDA3A4751F50F837.walv1363
Nem tudtam erről, de nagyon tetszik, köszi!
Gyártás dátuma: 03.12.1997
Gépkocsi típus: Mondeo 1996-2000
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Változat: GLX
Motor: 2.0L Zetec-E EFI (HC)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.84
Emisszió: EEC 96 Car (EEC 1)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Szürke
Belső anyag: Liberty
Mit jelent az a "HC" a motornál?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:48:11 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.07.11 hétfő, 15:43:33
Nem tudtam erről, de nagyon tetszik, köszi!
Gyártás dátuma: 03.12.1997
Gépkocsi típus: Mondeo 1996-2000
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Változat: GLX
Motor: 2.0L Zetec-E EFI (HC)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.84
Emisszió: EEC 96 Car (EEC 1)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Szürke
Belső anyag: Liberty
Mit jelent az a "HC" a motornál?
na,ott lehet az,amit keresel.mert nekem az összesnél a teljesítményt adja meg.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:48:35 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.07.11 hétfő, 15:43:33
Mit jelent az a "HC" a motornál?
gondolom a DOHC akart lenni
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:50:53 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.11 hétfő, 15:48:35
gondolom a DOHC akart lenni
nem hiszem,mert nekem mind a négy autónál ott a teljesítményt adja meg.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:52:29 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.11 hétfő, 15:50:53
nem hiszem,mert nekem mind a négy autónál ott a teljesítményt adja meg.
akkor az övé
H
ard
C
ore
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:57:16 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.11 hétfő, 15:52:29
akkor az övé
H
ard
C
ore
akár...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:58:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.11 hétfő, 15:52:29
akkor az övé
H
ard
C
ore
Rendben
Az egyik kedvelt zenei stílusom
Böngészem a netet de semmi....
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:58:55 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.11 hétfő, 15:57:16
akár...
nekem is HC van
az érdekes, hogy 95 a gyártási év és a 1996-2000 típusba sorol
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 15:59:43 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.07.11 hétfő, 15:58:22
Rendben
Az egyik kedvelt zenei stílusom
Böngészem a netet de semmi....
ha Fusim befejezte rákérdezek nála.De talán dottore drof tud róla valamit.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 16:00:31 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.11 hétfő, 15:58:55
nekem is HC van
az érdekes, hogy 95 a gyártási év és a 1996-2000 típusba sorol
Az elsőt már nekem is oda sorolja.95.12. havi volt és már átrakja a 96-ba.Talán azért mert egy csomó alkatrésze már mk2-s volt.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 16:50:18 »
Érdekes dolgok derülnek ki
Ezt a Zetec-e dolgot is megnéztem:
The Zetec can be identified by having a silver cam cover with DOHC16v on the bottom left, the Zetec-E has ZETEC16v on the bottom left, and the Zetec-R has a black plastic cam cover.
Ezt ma meg is nézem
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.11 hétfő, 16:57:39 írta Poison The Well
»
Naplózva
Novy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 17:08:30 »
Ismét olajcsere előtt állok. Az előzőnél is elgondolkodtam a 10W40-re való átállás mellett. Tudom a gyári előírás 5W30. Az átállás oka a 300.000 km-es futásteljesítmény, és a 10.000 km alatt elfogyasztott 6-7 dl olaj mennyisége. Namármost, találtam egy a Valvoline által gyártott direkt 100.000 km-t meghaladott futásteljesítményű autóknak kifejlesztett olajat 10W40-es formában. A csere mellett szól még egy ismerős tapasztalata, akinek 1.6-os Zetec motoros Escortja van. Ő már több olajcsere óta ezt az olajat használja, és meg van vele elégedve. Vélemények, javaslatok?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 17:44:49 »
Idézetet írta: Novy - 2011.07.21 csütörtök, 17:08:30
Ismét olajcsere előtt állok. Az előzőnél is elgondolkodtam a 10W40-re való átállás mellett. Tudom a gyári előírás 5W30. Az átállás oka a 300.000 km-es futásteljesítmény, és a 10.000 km alatt elfogyasztott 6-7 dl olaj mennyisége. Namármost, találtam egy a Valvoline által gyártott direkt 100.000 km-t meghaladott futásteljesítményű autóknak kifejlesztett olajat 10W40-es formában. A csere mellett szól még egy ismerős tapasztalata, akinek 1.6-os Zetec motoros Escortja van. Ő már több olajcsere óta ezt az olajat használja, és meg van vele elégedve. Vélemények, javaslatok?
Nyugodtan használhatod mert a mai minőségi olajok között nincs számottevő teljesítménykülönbség!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 19:32:14 »
Idézetet írta: Novy - 2011.07.21 csütörtök, 17:08:30
Ismét olajcsere előtt állok. Az előzőnél is elgondolkodtam a 10W40-re való átállás mellett. Tudom a gyári előírás 5W30. Az átállás oka a 300.000 km-es futásteljesítmény, és a 10.000 km alatt elfogyasztott 6-7 dl olaj mennyisége. Namármost, találtam egy a Valvoline által gyártott direkt 100.000 km-t meghaladott futásteljesítményű autóknak kifejlesztett olajat 10W40-es formában. A csere mellett szól még egy ismerős tapasztalata, akinek 1.6-os Zetec motoros Escortja van. Ő már több olajcsere óta ezt az olajat használja, és meg van vele elégedve. Vélemények, javaslatok?
hát,mondjuk egy komplett motorfelújítás vagy csere többet segít mint a másik olajra való átállás.Ha kopott a dugattyún a gyűrű,ha a szimmeringnél kiveri az olajat,azon már nem sok minden segít.Nekem is megeszi az olajat,mondjuk szeretem pörgetni...főleg,hogy lambda nélkül nem fullad a motor...
Naplózva
szepi2001
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2011.07.27 szerda, 08:56:34 »
Egyszercsak beszürkült a hűtővizem. Egészen sötétszürke lett. Ez jelent valamit? Semmilyen munka nem lett végezve a motortérben, és a vízmennyiség is állandó. Köszi.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2011.07.27 szerda, 09:59:32 »
Idézetet írta: szepi2001 - 2011.07.27 szerda, 08:56:34
Egyszercsak beszürkült a hűtővizem. Egészen sötétszürke lett. Ez jelent valamit? Semmilyen munka nem lett végezve a motortérben, és a vízmennyiség is állandó. Köszi.
Milyen a motorolajad?
A hűtővíznek megváltozott a szaga?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.27 szerda, 10:02:39 írta Poison The Well
»
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2011.07.27 szerda, 10:25:02 »
Idézetet írta: szepi2001 - 2011.07.27 szerda, 08:56:34
Egyszercsak beszürkült a hűtővizem. Egészen sötétszürke lett. Ez jelent valamit? Semmilyen munka nem lett végezve a motortérben, és a vízmennyiség is állandó. Köszi.
Az elszineződés általában olajat jelent! Engedd le és tegyél bele új fagyállót mert rámehet a vízpumpád is ha esetleg nem olaj hanem valami kosz oldódott fel valahonnan! És ha az új fagyálló is elszineződik akkor azonnal nézesd meg az autót egy szakival mert az már igencsak zsebbenyúlós probléma is lehet!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2011.07.27 szerda, 10:46:01 »
Jut eszembe - szakik, az mennyire igaz, hogy egy MK3 előtti Mondeo motor kibír 300-400 ezer kilométert úgy, hogy nem kellett hozzányúlni?
Valahol 500 ezerről is olvastam, de az már rengetegnek tűnik...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2011.07.27 szerda, 11:00:09 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.07.27 szerda, 10:46:01
Jut eszembe - szakik, az mennyire igaz, hogy egy MK3 előtti Mondeo motor kibír 300-400 ezer kilométert úgy, hogy nem kellett hozzányúlni?
Valahol 500 ezerről is olvastam, de az már rengetegnek tűnik...
ha megkapja rendszeresen a friss olajat és nem rövidtávon van használva, akkor belefér
Naplózva
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2011.07.27 szerda, 12:14:10 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.27 szerda, 11:00:09
ha megkapja rendszeresen a friss olajat és nem rövidtávon van használva, akkor belefér
Köszi!
Akkor már csak annyi van hátra, hogy a kilométeróra ne legyen visszatekerve, és tisztában lehet az ember a konkrét számokkal
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2011.07.27 szerda, 12:42:39 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.07.27 szerda, 12:14:10
Köszi!
Akkor már csak annyi van hátra, hogy a kilométeróra ne legyen visszatekerve, és tisztában lehet az ember a konkrét számokkal
Szedd ki az órát
Az egész keretet 3-4 csavar tartja, az órát asszem 4. Az oldalán van egy Fordos hitelesítő matrica. Ha az sérült, akkor tekergették. (Ha kell bővebb leírás, szólj.)
Ha nem akarsz bontani, ránézel, és ha eléggé csálék a számok, nincsenek egy sorban, akkor valószínűleg tekerve volt.
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2011.07.27 szerda, 12:46:46 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.07.27 szerda, 12:42:39
Szedd ki az órát
Az egész keretet 3-4 csavar tartja, az órát asszem 4. Az oldalán van egy Fordos hitelesítő matrica. Ha az sérült, akkor tekergették. (Ha kell bővebb leírás, szólj.)
Ha nem akarsz bontani, ránézel, és ha eléggé csálék a számok, nincsenek egy sorban, akkor valószínűleg tekerve volt.
8-9 évig volt egy tulajnál (cégvezető), gondolom ő nem tekergette vissza az órát. Utána egy nyugdíjasé volt, utána 5 hónapig volt egy fiatal házaspárnál, és ezután lett az enyém. Kb 240 ezer kilométert mutat az óra. Vagy igaz, vagy sokkal több van benne
Amúgy köszönöm a tippet, ha netán belebonyolódok és baj van, majd írok.
Naplózva
szepi2001
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2011.07.27 szerda, 18:40:08 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.07.27 szerda, 10:25:02
Az elszineződés általában olajat jelent! Engedd le és tegyél bele új fagyállót mert rámehet a vízpumpád is ha esetleg nem olaj hanem valami kosz oldódott fel valahonnan! És ha az új fagyálló is elszineződik akkor azonnal nézesd meg az autót egy szakival mert az már igencsak zsebbenyúlós probléma is lehet!
őőő... belemártottam egy zsepit és úgy tűnik, semmi baja. Csak a tartályon és a nyíláson át tűnt szürkének...szorri...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2011.07.27 szerda, 18:52:24 »
Idézetet írta: szepi2001 - 2011.07.27 szerda, 18:40:08
őőő... belemártottam egy zsepit és úgy tűnik, semmi baja. Csak a tartályon és a nyíláson át tűnt szürkének...szorri...
Tartály levesz, trisóval kimos, visszatesz feltölt, szép és örül!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2011.07.27 szerda, 20:03:45 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.07.27 szerda, 12:46:46
8-9 évig volt egy tulajnál (cégvezető), gondolom ő nem tekergette vissza az órát. Utána egy nyugdíjasé volt, utána 5 hónapig volt egy fiatal házaspárnál, és ezután lett az enyém. Kb 240 ezer kilométert mutat az óra. Vagy igaz, vagy sokkal több van benne
Amúgy köszönöm a tippet, ha netán belebonyolódok és baj van, majd írok.
ha 240 van az órában, akkor már látható a kormányon, váltógombon és a pedálokon. ha cserélve voltak, akkor vissza is lett tekerve. a kopásból viszont tudsz következtetni a valós km-re...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2011.07.27 szerda, 20:56:03 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.07.27 szerda, 20:03:45
ha 240 van az órában, akkor már látható a kormányon, váltógombon és a pedálokon. ha cserélve voltak, akkor vissza is lett tekerve. a kopásból viszont tudsz következtetni a valós km-re...
A váltógömb egész jó állapotban van, a kormány fa részei kopottak, de a kézifékkar megint csak jó.
Az az egy, ami tuti utólag lett berakva, ezért nem mérvadó.
Pedálok nem vészesek, de az is kopott. A váltószoknyáról pedig már itt-ott lehullik a "bőr"
Mondjuk ha én tekerném vissza, akkor becéloznám a 160-180 ezret
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 09:09:46 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.07.27 szerda, 20:56:03
A váltógömb egész jó állapotban van, a kormány fa részei kopottak, de a kézifékkar megint csak jó.
Az az egy, ami tuti utólag lett berakva, ezért nem mérvadó.
Pedálok nem vészesek, de az is kopott. A váltószoknyáról pedig már itt-ott lehullik a "bőr"
Mondjuk ha én tekerném vissza, akkor becéloznám a 160-180 ezret
pedálgumi 800 ft/db...nem mérvadó...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 10:08:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.28 csütörtök, 09:09:46
pedálgumi 800 ft/db...nem mérvadó...
Lényegében, egy kopott kormányt is bele lehet rakni, stb...
De végül is az állapot a mérvadó, nem a kilométerek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 13:38:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.07.28 csütörtök, 09:09:46
pedálgumi 800 ft/db...nem mérvadó...
miért ne lenne?
nekem pl. eszembe nem jutna cserélni.
ha már kell, akkor nagyon kopott kell legyen. ha cserélték, akkor abban jóval több van, mint 200...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
jancsika69
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2011.08.02 kedd, 14:07:30 »
Sziasztok. Az utóbbi hetekbe egy olyan problémára lettem figyelmes, hogy mikor hideg motorral indítom és gázt adok neki, nem reagál a motor rá 5-10 másodpercig, de néha melegen is előfordul. Ilyenkor van az, hogy nagyon félek a főútra is kikanyarodni, mivel nem akar menni a kocsi. Csak rendszertelenül pöfög ilyenkor.... Szerintetek mi a gond?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2011.08.02 kedd, 14:19:18 »
Idézetet írta: jancsika69 - 2011.08.02 kedd, 14:07:30
Sziasztok. Az utóbbi hetekbe egy olyan problémára lettem figyelmes, hogy mikor hideg motorral indítom és gázt adok neki, nem reagál a motor rá 5-10 másodpercig, de néha melegen is előfordul. Ilyenkor van az, hogy nagyon félek a főútra is kikanyarodni, mivel nem akar menni a kocsi. Csak rendszertelenül pöfög ilyenkor.... Szerintetek mi a gond?
Első körben húzd le a lambda szonda csatiját és csinálj úgy egy próbát hogy változik-e valami!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:00:38 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.07.28 csütörtök, 13:38:02
miért ne lenne?
nekem pl. eszembe nem jutna cserélni.
ha már kell, akkor nagyon kopott kell legyen. ha cserélték, akkor abban jóval több van, mint 200...
miért?már 150-nél is szétmehet.Például egy 48-as munkásbakancstól...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2011.08.02 kedd, 18:17:08 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.02 kedd, 14:19:18
Első körben húzd le a lambda szonda csatiját és csinálj úgy egy próbát hogy változik-e valami!
Vagy vedd ki a lambda biztosítékát, a kezelési útmutatóban megtalálod, hogy melyik az (talán a motortéri 7-es). üdv
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
jancsika69
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2011.08.02 kedd, 18:56:50 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.02 kedd, 18:17:08
Vagy vedd ki a lambda biztosítékát, a kezelési útmutatóban megtalálod, hogy melyik az (talán a motortéri 7-es). üdv
Köszönöm, utána nézek a dolognak, majd holnap mondom, hogy mire jutottam.,..
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:40:26 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.02 kedd, 18:17:08
Vagy vedd ki a lambda biztosítékát, a kezelési útmutatóban megtalálod, hogy melyik az (talán a motortéri 7-es). üdv
Azért mégiscsak gyorsabb és egyszerűbb széthúzni a csatit a szervószivattyúnál mint utánanézni és keresgélni hogy melyik bizti is lehet az!
(amúgy én sem tudom melyik az ezért ha utánanézel akkor beírhatnád a helyes választ hogy legközelebb már konkrét választ tudjunk adni) Köszike!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:51:24 »
Ha már a szervószivattyút emlegetjük - ma vittem a kocsimat a haveromhoz szerelésre, szétszedtük, és mint kiderült nem a hosszbordás szíjnál hangoskodik valamelyik görgő, hanem a szervószivattyú csapágyas, a tengelye lötyög jobbra-balra...
Úgy hogy holnap délutánra-estére kell szereznem egy bontottat
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2011.08.02 kedd, 20:13:22 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.02 kedd, 19:40:26
Azért mégiscsak gyorsabb és egyszerűbb széthúzni a csatit a szervószivattyúnál mint utánanézni és keresgélni hogy melyik bizti is lehet az!
(amúgy én sem tudom melyik az ezért ha utánanézel akkor beírhatnád a helyes választ hogy legközelebb már konkrét választ tudjunk adni) Köszike!
A
kezelési könyv szerint
a motortérben a 13-as biztosíték (20A) lesz az.
A csatijával még nem találkoztam, ma este megnézem. Utána egyeztetünk, hogy ugyanarra gondolok-e mint Te
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:54:35 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.08.02 kedd, 19:51:24
Ha már a szervószivattyút emlegetjük - ma vittem a kocsimat a haveromhoz szerelésre, szétszedtük, és mint kiderült nem a hosszbordás szíjnál hangoskodik valamelyik görgő, hanem a szervószivattyú csapágyas, a tengelye lötyög jobbra-balra...
Úgy hogy holnap délutánra-estére kell szereznem egy bontottat
Mintha az enyém is néha hangoskodna de én megvárom míg egyértelmű lesz hogy kukás addig nem cserélem le! Amúgy ha nem találsz bontottat és felújítanál akkor a csapágy és szimmering mellé egy szíjtárcsát is vegyél mert az el fog görbülni a szereléskor!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:02:33 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.02 kedd, 21:54:35
Mintha az enyém is néha hangoskodna de én megvárom míg egyértelmű lesz hogy kukás addig nem cserélem le! Amúgy ha nem találsz bontottat és felújítanál akkor a csapágy és szimmering mellé egy szíjtárcsát is vegyél mert az el fog görbülni a szereléskor!
Felújításra már mondtak egy árat, az illető 40 ezerre emlékszik, viszont nem szívesen ajánlja azokat akik csinálják
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:28:26 »
Idézetet írta: Poison The Well - 2011.08.02 kedd, 22:02:33
Felújításra már mondtak egy árat, az illető 40 ezerre emlékszik, viszont nem szívesen ajánlja azokat akik csinálják
Ez felénk is így van ezért itt is megcsinálja magának az ember és megússza az egészet kábé 10000ft-ból!
Csak ne nagyon reklámozd mert mivel a kormány az biztonsági berendezés ezért egy "külsős" nem nyúlhatna hozzá semmilyen formában!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:56:47 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.02 kedd, 20:13:22
A csatijával még nem találkoztam, ma este megnézem. Utána egyeztetünk, hogy ugyanarra gondolok-e mint Te
Kör alakú csati a motor bal oldalán, elöl?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2011.08.02 kedd, 23:15:13 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.02 kedd, 22:56:47
Kör alakú csati a motor bal oldalán, elöl?
Most így hirtelen csak ezt a képet találtam meg gyorsban de egyenlőre ez is több mint a semmi:
http://kepfeltoltes.hu/110802/P5070034_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kép alsó szélén középen található a csati összedugva és négy szál megy bele!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2011.08.02 kedd, 23:23:26 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.02 kedd, 22:56:47
Kör alakú csati a motor bal oldalán, elöl?
évjárattól függően az is lehet vagy a kolléga által mutatott szögletes, ez a régebbi típus
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2011.08.03 szerda, 00:20:53 »
Idézetet írta: SPANNER - 2011.08.02 kedd, 23:15:13
A kép alsó szélén középen található a csati összedugva és négy szál megy bele!
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.02 kedd, 23:23:26
évjárattól függően az is lehet vagy a kolléga által mutatott szögletes, ez a régebbi típus
Köszi, erre gondoltam
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2011.08.03 szerda, 07:54:54 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.08.02 kedd, 22:56:47
Kör alakú csati a motor bal oldalán, elöl?
mi történt ezzel a motorral?Elázott?
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ