Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:01:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 946231 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2011.11.29 kedd, 17:56:55 »

azért ez nem egy traktor ...


Ez így igaz!
A traki ennél százszor egyszerűbb.
A Ford sem lehet veszélyes, csak meg kellene vele jobban ismerkedni.
Ezt szerettem volna a fórumozók segítségével megtenni.
Lehet, hogy néha marhaságot is kérdezek, de ezt nézd el nekem, mert nem vagyok autószerelő. Egyszerűen nem akartam hülye gyerek módjára szétkapni az autót, mert össze is akarom, és össze is fogom rakni.
Úgy látom, ez te nagyon nem nézed ki belőlem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2011.11.29 kedd, 18:28:55 »



Ez így igaz!
A traki ennél százszor egyszerűbb.
A Ford sem lehet veszélyes, csak meg kellene vele jobban ismerkedni.
Ezt szerettem volna a fórumozók segítségével megtenni.
Lehet, hogy néha marhaságot is kérdezek, de ezt nézd el nekem, mert nem vagyok autószerelő. Egyszerűen nem akartam hülye gyerek módjára szétkapni az autót, mert össze is akarom, és össze is fogom rakni.
Úgy látom, ez te nagyon nem nézed ki belőlem.
már bocs, de úgy kezdtél neki, mint egy hülyegyerek Smiley
tudás és szerszám nélkül ...

elég nehéz fasz nélkül baszni Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2011.11.29 kedd, 18:51:26 »



Ez így igaz!
A traki ennél százszor egyszerűbb.
A Ford sem lehet veszélyes, csak meg kellene vele jobban ismerkedni.
Ezt szerettem volna a fórumozók segítségével megtenni.
Lehet, hogy néha marhaságot is kérdezek, de ezt nézd el nekem, mert nem vagyok autószerelő. Egyszerűen nem akartam hülye gyerek módjára szétkapni az autót, mert össze is akarom, és össze is fogom rakni.
Úgy látom, ez te nagyon nem nézed ki belőlem.
igazad van,nem veszélyes.Csak az a tapasztalat,hogy eddig is sokan nekiálltak azzal,hogy "úgyis csak egy Ford" aztán meg jöttek az anyázó kommentek a szétbarmolt autókról,hogy milyen xar.Hála az égnek,az utóbbi időben egyre kevesebb van ilyenből.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:05:07 »

már bocs, de úgy kezdtél neki, mint egy hülyegyerek Smiley
tudás és szerszám nélkül ...

elég nehéz *** nélkül baszni Cheesy

A tudás az jön majd menet közben,  nyes a szerszámból én még a hatlapfejű és az imbuszkulcsnál tartok.
A torx nekem még új.
Vagy én lennék már túl régi darab?Huh?
Tényleg ha bele gondolok ... én már egy targonca szerviz feliratú Zukkal jártam abban az időben amikor te a **** szerszámról még nem igazán tudtad, hogy másra is jó.
(nem sértésnek szántam)  hehe

Amúgy meg jó fej vagy te is, mint a többiek.  vigyor3
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:14:31 »

igazad van,nem veszélyes.Csak az a tapasztalat,hogy eddig is sokan nekiálltak azzal,hogy "úgyis csak egy Ford" aztán meg jöttek az anyázó kommentek a szétbarmolt autókról,hogy milyen xar.Hála az égnek,az utóbbi időben egyre kevesebb van ilyenből.

Ez így van.
Éppen ezért bátorkodtam nálatok érdeklődni, hogy mégis mire számítsak.
Aki azt mondja a mondira hogy xar, az hülye.
Az enyém még így motorhibával is körbehu...zza legtöbb tipust.
Nem szeretném ha valami baja esne javítás közben.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2011.11.29 kedd, 22:19:42 »

A tudás az jön majd menet közben,  nyes a szerszámból én még a hatlapfejű és az imbuszkulcsnál tartok.
A torx nekem még új.
Vagy én lennék már túl régi darab?Huh?
Tényleg ha bele gondolok ... én már egy targonca szerviz feliratú Zukkal jártam abban az időben amikor te a **** szerszámról még nem igazán tudtad, hogy másra is jó.
(nem sértésnek szántam)  hehe

Amúgy meg jó fej vagy te is, mint a többiek.  vigyor3
szerintem én akkor még meg sem voltam Cheesy

én viszont inkább úgy vagyok vele, hogy előtte művelődöm egy kicsit, csak később fogok neki
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2011.11.30 szerda, 18:15:27 »

szerintem én akkor még meg sem voltam Cheesy

én viszont inkább úgy vagyok vele, hogy előtte művelődöm egy kicsit, csak később fogok neki

Művelődnék én is, hajt a tudásszomj, csak tudnám hogy hol keressem.  Undecided Neked van egy óriási előnyöd velem szemben. Majdnem húsz évvel fiatalabb vagy nálam, benned még van lóerő bőven, a számítógéppel is könnyebben boldogulsz.
Azért kezdtem bele a javításba magam, mert eddig két szervizben is hülyének néztek. az egyikben úgy gondolták, hogy elég egy olajcsere az majd mindent megold. A másik ahol a hibakódot olvasták ki azt mondta, a "szerelő" azzal a három hibával nem kell foglalkozni ami a gép kiírt a légmennyiség szabályzón kívül.
Ehhez jön még a sok ismerős aki totál gyökérnek néz amiért Mondeót vettem. Angry
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2011.11.30 szerda, 19:30:37 »

Művelődnék én is, hajt a tudásszomj, csak tudnám hogy hol keressem.  Undecided Neked van egy óriási előnyöd velem szemben. Majdnem húsz évvel fiatalabb vagy nálam, benned még van lóerő bőven, a számítógéppel is könnyebben boldogulsz.
Azért kezdtem bele a javításba magam, mert eddig két szervizben is hülyének néztek. az egyikben úgy gondolták, hogy elég egy olajcsere az majd mindent megold. A másik ahol a hibakódot olvasták ki azt mondta, a "szerelő" azzal a három hibával nem kell foglalkozni ami a gép kiírt a légmennyiség szabályzón kívül.
Ehhez jön még a sok ismerős aki totál gyökérnek néz amiért Mondeót vettem. Angry
vannak nagyon jó könyvek ebben a témában.
pl.: etzold féle igy szereld.
és a tuti: haynes.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2011.11.30 szerda, 20:03:41 »

vannak nagyon jó könyvek ebben a témában.
pl.: etzold féle igy szereld.
és a tuti: haynes.

A neten van fenn valami hasonló?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2011.11.30 szerda, 20:06:53 »

A neten van fenn valami hasonló?
mire gondolsz?
aukciós oldalakon meg lehet venni őket könyv formátumban.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2011.11.30 szerda, 20:22:00 »

mire gondolsz?
aukciós oldalakon meg lehet venni őket könyv formátumban.

Már félig lebontottam a hengerfejet, csak lassan haladok mert nem tudom miket kell leszedni. Feleslegesen nem akarnék semmit sem megbontani, vagy tönkretenni. Most pl a főtengely végén a szíjtárcsa fogott még nem akarja megadni magát, levegős kulcsom meg nincs.
Haynesst megtaláltam csak egy nyikkot sem tudok angolul, így egy darabig el leszek vele.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #511 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:02:29 »

Most pl a főtengely végén a szíjtárcsa fogott még nem akarja megadni magát, levegős kulcsom meg nincs.
Légkulcsot felejtsd el!
19-es krova fej, és hosszú nyél kell hozzá. 2 ember kell beteszed 5- be, taposd a féket, a másik meg meglazítja a csavart
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 16:45:13 »

Légkulcsot felejtsd el!
19-es krova fej, és hosszú nyél kell hozzá. 2 ember kell beteszed 5- be, taposd a féket, a másik meg meglazítja a csavart

Köszi jó az ötlet, de időközben rájöttem, hogy nem szükséges levenni.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2011.12.02 péntek, 18:34:30 »

Képet hogy lehet a hozzászólásba betenni?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:05:02 »

Képet hogy lehet a hozzászólásba betenni?

pl. képfeltoltes. hu.
onnan meg bemásolod a direkt linket...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2011.12.02 péntek, 20:14:49 »

Köszi remélem sikerült.

http://kepfeltoltes.hu/view/111202/20111202032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/111202/20111202036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kérdésem: Okozhat e túl sok etanol használat ilyen károsodást a szelepen?
Az egyik kipufogó tányérja olyan, mint ami kalapáccsal kapott egyet. A bezin gyorsan átszaladt rajta, a többin nem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2011.12.03 szombat, 00:40:32 »

Köszi remélem sikerült.

http://kepfeltoltes.hu/view/111202/20111202032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/111202/20111202036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kérdésem: Okozhat e túl sok etanol használat ilyen károsodást a szelepen?
Az egyik kipufogó tányérja olyan, mint ami kalapáccsal kapott egyet. A bezin gyorsan átszaladt rajta, a többin nem.
nincs kibelezve véletlenül a kipufod?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:28:56 »


Üdv !

nagy kérdésem van  nyes

1.8i 16V motorban akkor most lapkás hézagoló van a szelepeknél vagy Hidrotőkés.... Mert a kezelési könyvben írnak hézagot. Máshol viszont hidrotőkés szöveg van....

Ilyen a motorom /kép meg net/

Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #518 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:31:19 »

Üdv !

nagy kérdésem van  nyes

1.8i 16V motorban akkor most lapkás hézagoló van a szelepeknél vagy Hidrotőkés.... Mert a kezelési könyvben írnak hézagot. Máshol viszont hidrotőkés szöveg van....

Ilyen a motorom /kép meg net/


hidrotőkés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:36:24 »



 taps

 taps

Remélem is ! Vetettem hozzá 16 hirdó tőkét remélem nem polcra  wow1

 email
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:42:21 »


 taps

 taps

Remélem is ! Vetettem hozzá 16 hirdó tőkét remélem nem polcra  wow1

 email
nem hogy egy komplett motort vettél volna ...
Naplózva
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2011.12.03 szombat, 12:43:18 »


Gondolom az kissé komolyabb összeget kívánt volna mint ez a 16 db tőke.
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2011.12.03 szombat, 15:33:52 »

Gondolom az kissé komolyabb összeget kívánt volna mint ez a 16 db tőke.

Szerintem egy jó bontott motor olcsóbb lett volna.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2011.12.03 szombat, 16:31:54 »

nincs kibelezve véletlenül a kipufod?

Úgy látszik hogy nincs. Mire gondolsz?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2011.12.03 szombat, 16:34:33 »

Gondolom az kissé komolyabb összeget kívánt volna mint ez a 16 db tőke.
50e max, azon viszont rajta van minden alkatrész
ha a tiedről átrakod a generátort, inindítót, blabla, akkor olcsóbb
itt a fórumon is hirdetnek, meg ott van szundi gyálon, ő jó állapotú autókat hoz külföldről
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2011.12.03 szombat, 21:40:33 »

Úgy látszik hogy nincs. Mire gondolsz?
ha kibelezett kipuval van nyomva a szeme a gépnek, előbb utóbb a szelepek, feladják a harcot...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2011.12.03 szombat, 23:35:10 »

ha kibelezett kipuval van nyomva a szeme a gépnek, előbb utóbb a szelepek, feladják a harcot...

Szép csendes a hangja. A szívószelepek meg olyan tiszták, mintha nemrég lennének benne.
A szimeringek pedig egészen puhák, újszerűek. Vadi új vezérműszíj és spanolók vannak fent, olyan az egész mintha nemrég fel lett volna  újítva.

Ezért nem értem, hogy mitől éghet meg egy szelep ennyire. Nem hiszem, hogy ez valami típusbetegség lenne.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 20:43:17 »

Szeretném veletek megosztani az örömhírt.  vigyor3

Sikerült tökéletesen jól összerakni az 1,6 os Mondeóm motorját. Igaz, ez közel két hetet tartott. Maga a szerelés úgy három nap volt, a többi a szerszámra és az alkatrészre várással telt el.  nyes
 Az eredmény egy nagyon jól húzó, szép csendes járású motor lett. Egyedüli hibája: hidegen szépen indul de 1pec után fullad egyenlőtlen járású, ha egy picit melegszik utána gyönyörűen jár. Úgy gondolom, hogy a termosztát tetején lévő hőgomba a  bibis mert ha lehúzom a vezetéket akkor egyenletesen kezd járni.  taps

Köszönöm a segítségeteket és a türelmeteket. Volt bőven időm megismerni a működését és ezek után látom, hogy iszonyú sok állatságot kérdeztem tőletek, amire türelmesen válaszoltatok, vagy óva intettetek a szereléstől nehogy szétbarmoljam a motort.

A lényeg az, hogy sikerült és most van egy baromi jó kocsim.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 21:03:24 »

Szeretném veletek megosztani az örömhírt.  vigyor3

Sikerült tökéletesen jól összerakni az 1,6 os Mondeóm motorját. Igaz, ez közel két hetet tartott. Maga a szerelés úgy három nap volt, a többi a szerszámra és az alkatrészre várással telt el.  nyes
 Az eredmény egy nagyon jól húzó, szép csendes járású motor lett. Egyedüli hibája: hidegen szépen indul de 1pec után fullad egyenlőtlen járású, ha egy picit melegszik utána gyönyörűen jár. Úgy gondolom, hogy a termosztát tetején lévő hőgomba a  bibis mert ha lehúzom a vezetéket akkor egyenletesen kezd járni.  taps

Köszönöm a segítségeteket és a türelmeteket. Volt bőven időm megismerni a működését és ezek után látom, hogy iszonyú sok állatságot kérdeztem tőletek, amire türelmesen válaszoltatok, vagy óva intettetek a szereléstől nehogy szétbarmoljam a motort.

A lényeg az, hogy sikerült és most van egy baromi jó kocsim.
taps taps taps worship
Pont ezért van a klub és pontosan azon ritka kivételek közé tartozol,akik körbejárták a témát,mielőtt nekivágtak volna.Gratulálok mégegyszer!
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 21:31:29 »

taps taps taps worship
Pont ezért van a klub és pontosan azon ritka kivételek közé tartozol,akik körbejárták a témát,mielőtt nekivágtak volna.Gratulálok mégegyszer!


 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3

Köszi az elismerést de ebben a te kezed is jócskán benne van. nyes
 
Ehhez jöttek még  SPANNER és astor72 szakmai tanácsaik és kellet hozzá az is, hogy yooccoo teljesen hülyének nézett. Főleg az utóbbi ösztönzött igazán arra hogy kezdjek neki és mutassam meg hogy meg tudom csinálni.  beka3

Igazatok volt, a Ford motor egyszerű felépítésű, némi szerelési jártassággal (igaz sok bontással) könnyen javítható.  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 23:23:03 »

Szeretném veletek megosztani az örömhírt.  vigyor3

Sikerült tökéletesen jól összerakni az 1,6 os Mondeóm motorját. Igaz, ez közel két hetet tartott. Maga a szerelés úgy három nap volt, a többi a szerszámra és az alkatrészre várással telt el.  nyes
 Az eredmény egy nagyon jól húzó, szép csendes járású motor lett. Egyedüli hibája: hidegen szépen indul de 1pec után fullad egyenlőtlen járású, ha egy picit melegszik utána gyönyörűen jár. Úgy gondolom, hogy a termosztát tetején lévő hőgomba a  bibis mert ha lehúzom a vezetéket akkor egyenletesen kezd járni.  taps

Köszönöm a segítségeteket és a türelmeteket. Volt bőven időm megismerni a működését és ezek után látom, hogy iszonyú sok állatságot kérdeztem tőletek, amire türelmesen válaszoltatok, vagy óva intettetek a szereléstől nehogy szétbarmoljam a motort.

A lényeg az, hogy sikerült és most van egy baromi jó kocsim.
gratula! thumbup
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 23:25:14 »


 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3

Köszi az elismerést de ebben a te kezed is jócskán benne van. nyes
 
Ehhez jöttek még  SPANNER és astor72 szakmai tanácsaik és kellet hozzá az is, hogy yooccoo teljesen hülyének nézett. Főleg az utóbbi ösztönzött igazán arra hogy kezdjek neki és mutassam meg hogy meg tudom csinálni.  beka3

Igazatok volt, a Ford motor egyszerű felépítésű, némi szerelési jártassággal (igaz sok bontással) könnyen javítható.  eplus2

látod-látod, csak akarni kell és meg tudod csinálni  eljen
más is vehetne példát rólad ...  hehe
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:11:06 »

látod-látod, csak akarni kell és meg tudod csinálni  eljen
más is vehetne példát rólad ...  hehe

Köszi!  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Az akarás mellett néha jól jön egy virtuális s..ggberugás.  hehe
Egyébként a Ford javítás éppen olyan mint az első randi, nekifogni nehéz, utána meg jön minden magától. nyes
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:46:36 »

Szeretném veletek megosztani az örömhírt.  vigyor3

Sikerült tökéletesen jól összerakni az 1,6 os Mondeóm motorját. Igaz, ez közel két hetet tartott. Maga a szerelés úgy három nap volt, a többi a szerszámra és az alkatrészre várással telt el.  nyes
 Az eredmény egy nagyon jól húzó, szép csendes járású motor lett. Egyedüli hibája: hidegen szépen indul de 1pec után fullad egyenlőtlen járású, ha egy picit melegszik utána gyönyörűen jár. Úgy gondolom, hogy a termosztát tetején lévő hőgomba a  bibis mert ha lehúzom a vezetéket akkor egyenletesen kezd járni.  taps

Köszönöm a segítségeteket és a türelmeteket. Volt bőven időm megismerni a működését és ezek után látom, hogy iszonyú sok állatságot kérdeztem tőletek, amire türelmesen válaszoltatok, vagy óva intettetek a szereléstől nehogy szétbarmoljam a motort.

A lényeg az, hogy sikerült és most van egy baromi jó kocsim.
appl thumbup
Én is így kezdtem kolléga,aztán eljutottam oda,hogy vezérműszíjat cseréltem telefonos segítséggel,kuplungoztam a verdát pusztán Etzold könyv leírás alapján,adagolót építettem MondeoWiki cikk útmutatással,szóval bátorság tesó! wave
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2011.12.13 kedd, 21:21:35 »

appl thumbup
Én is így kezdtem kolléga,aztán eljutottam oda,hogy vezérműszíjat cseréltem telefonos segítséggel,kuplungoztam a verdát pusztán Etzold könyv leírás alapján,adagolót építettem MondeoWiki cikk útmutatással,szóval bátorság tesó! wave

Igaz milyen jó érzés tudni azt hogy -ezt én csináltam - szívvel lélekkel.  falbav

A neten is van bőven infó, de fórumon is rengeteg segítséget lehet kapni ha valahol elakadsz. Ha így haladunk, pár év múlva előléptetnek bennünket kérdezőből tanácsadóvá.  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2011.12.13 kedd, 22:04:03 »

Igaz milyen jó érzés tudni azt hogy -ezt én csináltam - szívvel lélekkel.  falbav

A neten is van bőven infó, de fórumon is rengeteg segítséget lehet kapni ha valahol elakadsz. Ha így haladunk, pár év múlva előléptetnek bennünket kérdezőből tanácsadóvá.  eplus2
Már most is.Én sosem csináltam ilyet,úgyhogy máris előrébb tartasz.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2011.12.14 szerda, 17:51:54 »

Már most is.Én sosem csináltam ilyet,úgyhogy máris előrébb tartasz.

Ha sor négyest nem is csináltál de a v 6-hoz időnként azért neked is hozzá kell nyúlni.

Valamilyen oldalon láttam az autódat nagyon szép. Sokat dolgoztál rajta?
Remélem ezt már nem faltörő kosnak használod !

Kár lenne érte.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2011.12.14 szerda, 21:25:44 »

Szeretném veletek megosztani az örömhírt.  vigyor3

Sikerült tökéletesen jól összerakni az 1,6 os Mondeóm motorját. Igaz, ez közel két hetet tartott. Maga a szerelés úgy három nap volt, a többi a szerszámra és az alkatrészre várással telt el.  nyes
 Az eredmény egy nagyon jól húzó, szép csendes járású motor lett. Egyedüli hibája: hidegen szépen indul de 1pec után fullad egyenlőtlen járású, ha egy picit melegszik utána gyönyörűen jár. Úgy gondolom, hogy a termosztát tetején lévő hőgomba a  bibis mert ha lehúzom a vezetéket akkor egyenletesen kezd járni.  taps

Köszönöm a segítségeteket és a türelmeteket. Volt bőven időm megismerni a működését és ezek után látom, hogy iszonyú sok állatságot kérdeztem tőletek, amire türelmesen válaszoltatok, vagy óva intettetek a szereléstől nehogy szétbarmoljam a motort.

A lényeg az, hogy sikerült és most van egy baromi jó kocsim.
Grat!! eljen
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2011.12.14 szerda, 21:39:30 »

Grat!! eljen


Köszi. vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2011.12.14 szerda, 23:26:56 »


Ment privát!
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:59:27 írta Zsolteey » Naplózva
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 13:41:47 »

Sziasztok! Kérdezem hátha valaki tud segíteni. A napokban néha-néha rángat a motor ha egy kövéret nyomok, megy mind a négy henger és nem tudom, hogy mi lehet a gond. Ha valaki tud segíteni azt előre is megköszönöm. Üdv
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 15:58:01 »

Sziasztok! Kérdezem hátha valaki tud segíteni. A napokban néha-néha rángat a motor ha egy kövéret nyomok, megy mind a négy henger és nem tudom, hogy mi lehet a gond. Ha valaki tud segíteni azt előre is megköszönöm. Üdv
a néha-néha körülményeit kicsit bővebben is leírhatnád.
mert neki lehet állni az üzemanyag szűrőtől a gyújtás rendszeren keresztül a vákuum rendszeren át egészen a kompresszió mérésig...
de ezt te sem akarod Wink
tehát próbáld meg a lehető legpontosabban behatárolni a problémát és annak körülményeit.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 17:29:46 »

a néha-néha körülményeit kicsit bővebben is leírhatnád.
mert neki lehet állni az üzemanyag szűrőtől a gyújtás rendszeren keresztül a vákuum rendszeren át egészen a kompresszió mérésig...
de ezt te sem akarod Wink
tehát próbáld meg a lehető legpontosabban behatárolni a problémát és annak körülményeit.

Nos! Először is köszönöm, hogy szakítottál időt rám. Leírom a jelenséget: időközönként mintha gyorsításnál egy henger kihagyna, rángat a motor, de ez lehet üza ellátás miatt is, piros lámpánál adok egy gázfröccsöt üresben utána minden probléma nélkül húz az autó, majd egy idő után újra elkezd dadogni. Nem szeretnék feleslegesen költeni, ezért kérem valaki tapasztalatát vagy tanácsát. Én is gondolkodtam, hogy lehet üza szűrő vagy gyertya ezenkívűl valami elektromos hiba. Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2011.12.30 péntek, 10:55:55 »

Srácok, van valami ötletetek, mi lehet az alábbi videóban hallható kerregő hang?
http://youtu.be/1eTUqwcVKJQ

A hangot a motor bal oldalán lehet hallani, de nem lehet behatárolni, hogy milyen magasságban, melyik alkatrésznél. Ha a fülem a sárvédőívre rakom, tisztán hallom a hangot. A fordulatszám növekedésével még hangosabb a zaj, leginkább kerregésnek nevezném. A hang a kuplung és a sebességváltó minden helyzetében hallható, csak akkor csendesedik amikor esik a fordulatszám, de alapjáraton is megmarad. Ha a kocsival átmegyek pl. egy kátyún, a hang egy pillanatra megszűnik, aztán egy pillanatig még jobban zörög, utána pedig csak a szokásos hangot hallani. Mintha a zörgő alkatrész kiesne a helyéről és utána visszaesne a helyére. Kanyarodásnál talán kicsit elcsendesedik.
A jelenség nem új, így vettem meg a kocsit, de annak a görgőnek a cseréje amire gyanakodtunk nem szüntette meg a hibát. Amit cseréltünk: vezérműszíj és görgői, vízpuma, szervópumpa (bár nem újat raktunk bele), hosszbordás szíj és az egyik vezetőgörgő. Sztetoszkóppal meghallgattuk a motort, azt mondja a haverom, hogy lehet hidrotőke vagy haldokló olajpumpa is. Én mégis valamilyen csapágyra gyanakodnék de csak a hang változása alapján gondolom.

Tippek?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2011.12.30 péntek, 11:29:28 »

Srácok, van valami ötletetek, mi lehet az alábbi videóban hallható kerregő hang?
http://youtu.be/1eTUqwcVKJQ

A hangot a motor bal oldalán lehet hallani, de nem lehet behatárolni, hogy milyen magasságban, melyik alkatrésznél. Ha a fülem a sárvédőívre rakom, tisztán hallom a hangot. A fordulatszám növekedésével még hangosabb a zaj, leginkább kerregésnek nevezném. A hang a kuplung és a sebességváltó minden helyzetében hallható, csak akkor csendesedik amikor esik a fordulatszám, de alapjáraton is megmarad. Ha a kocsival átmegyek pl. egy kátyún, a hang egy pillanatra megszűnik, aztán egy pillanatig még jobban zörög, utána pedig csak a szokásos hangot hallani. Mintha a zörgő alkatrész kiesne a helyéről és utána visszaesne a helyére. Kanyarodásnál talán kicsit elcsendesedik.
A jelenség nem új, így vettem meg a kocsit, de annak a görgőnek a cseréje amire gyanakodtunk nem szüntette meg a hibát. Amit cseréltünk: vezérműszíj és görgői, vízpuma, szervópumpa (bár nem újat raktunk bele), hosszbordás szíj és az egyik vezetőgörgő. Sztetoszkóppal meghallgattuk a motort, azt mondja a haverom, hogy lehet hidrotőke vagy haldokló olajpumpa is. Én mégis valamilyen csapágyra gyanakodnék de csak a hang változása alapján gondolom.

Tippek?
hidrotőke lehet,de akár a rossz gyújtástól is lehet.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2011.12.30 péntek, 14:22:53 »

Srácok, van valami ötletetek, mi lehet az alábbi videóban hallható kerregő hang?
http://youtu.be/1eTUqwcVKJQ

A hangot a motor bal oldalán lehet hallani, de nem lehet behatárolni, hogy milyen magasságban, melyik alkatrésznél. Ha a fülem a sárvédőívre rakom, tisztán hallom a hangot. A fordulatszám növekedésével még hangosabb a zaj, leginkább kerregésnek nevezném. A hang a kuplung és a sebességváltó minden helyzetében hallható, csak akkor csendesedik amikor esik a fordulatszám, de alapjáraton is megmarad. Ha a kocsival átmegyek pl. egy kátyún, a hang egy pillanatra megszűnik, aztán egy pillanatig még jobban zörög, utána pedig csak a szokásos hangot hallani. Mintha a zörgő alkatrész kiesne a helyéről és utána visszaesne a helyére. Kanyarodásnál talán kicsit elcsendesedik.
A jelenség nem új, így vettem meg a kocsit, de annak a görgőnek a cseréje amire gyanakodtunk nem szüntette meg a hibát. Amit cseréltünk: vezérműszíj és görgői, vízpuma, szervópumpa (bár nem újat raktunk bele), hosszbordás szíj és az egyik vezetőgörgő. Sztetoszkóppal meghallgattuk a motort, azt mondja a haverom, hogy lehet hidrotőke vagy haldokló olajpumpa is. Én mégis valamilyen csapágyra gyanakodnék de csak a hang változása alapján gondolom.

Tippek?

Én kinyomócsapágyra vagy a nyelestengengelyre is gyanakodnék első körben! Anno a régi Diesel Fordoknál mindíg ezek szólaltak meg először!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2011.12.30 péntek, 17:01:54 »

Én kinyomócsapágyra vagy a nyelestengengelyre is gyanakodnék első körben! Anno a régi Diesel Fordoknál mindíg ezek szólaltak meg először!
de az övé benzines...és álló helyzetben,üresben egyiknek sincs ilyen hangja.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2011.12.30 péntek, 17:29:56 »

de az övé benzines...és álló helyzetben,üresben egyiknek sincs ilyen hangja.

Így van  Smiley

Amúgy hidrotőke nem inkább kattog mint kerreg?
Le tudom valahogy szűkíteni a lehető hibák listáját?
Olajnyomás mérést érdemes csinálni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2011.12.30 péntek, 17:48:21 »

Így van  Smiley

Amúgy hidrotőke nem inkább kattog mint kerreg?
Le tudom valahogy szűkíteni a lehető hibák listáját?
Olajnyomás mérést érdemes csinálni?
hát,lehet de nem biztos,hogy érdemes.Ha kicsi a nyomás,a lámpa már világítana.
Naplózva
sanczye
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2011.12.31 szombat, 02:19:50 »

Sziasztok!
Igazából utolsó lehetőségként kérdezlek meg titeket mert nem akarom elhinni, hogy létezik ilyen...
Láttatok már olyat, hogy mondeoról egyszerűen eltűnt a kiegyenlítőtartály sapkája Huh? (tudom, hogy meghúztam és nem csak lazán visszatettem rá..) Velem már másodszorra fordul elő. De először csak azt hittem egy béna szerelő hagyta félig nyitva de most már komolyan kezdem azt hinni, hogy valaki rájár az autómra és ki akar cseszni velem. falbav
Szerintetek van erre esély, hogy kívülről ki lehet nyitni nyom nélkül a motorháztetőt?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.