Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 09:43:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 948087 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1600 Dátum:
2014.08.26 kedd, 13:04:34 »
Komolyan berosálok!
Érik az olajcsere és futom a köröket a megfelelő olajról.
Persze mindenhol mást mondanak - gondoltam, mindenki a magáét javallja - de a döbbenet, hogy márkaszervizek is mást-mást mondanak
Egyetlen dologban van konszenzus, hogy ne ásványi olaj legyen, de már a szintetikus kontra félszintetikusra is megoszlanak a vélemények.
Úgy döntöttem, hogy a tapasztalatokra hagyatkozom
Kérem, ostromoljatok, kinek, melyik olaj vált be.
más
olvastam, hogy jót tesz a motornak, ha a gyertyahézagot az 1,3 mm-ről, 1 mm-re csökkentem.
Van valakinek ilyen irányú tapasztalata?
köszönöm
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1601 Dátum:
2014.08.26 kedd, 16:18:50 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.08.26 kedd, 13:04:34
Komolyan berosálok!
Érik az olajcsere és futom a köröket a megfelelő olajról.
Persze mindenhol mást mondanak - gondoltam, mindenki a magáét javallja - de a döbbenet, hogy márkaszervizek is mást-mást mondanak
Egyetlen dologban van konszenzus, hogy ne ásványi olaj legyen, de már a szintetikus kontra félszintetikusra is megoszlanak a vélemények.
Úgy döntöttem, hogy a tapasztalatokra hagyatkozom
Kérem, ostromoljatok, kinek, melyik olaj vált be.
más
olvastam, hogy jót tesz a motornak, ha a gyertyahézagot az 1,3 mm-ről, 1 mm-re csökkentem.
Van valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Én
ezt
használom.
Nekem mindig 1-1,1 mm-re volt beállítva a hézag, mikor betettem a motorba a gyertyát (eddig 2x). Hogy mire változik a használat során, azt nem tudom.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1602 Dátum:
2014.08.26 kedd, 21:36:02 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.08.26 kedd, 13:04:34
Komolyan berosálok!
Érik az olajcsere és futom a köröket a megfelelő olajról.
Persze mindenhol mást mondanak - gondoltam, mindenki a magáét javallja - de a döbbenet, hogy márkaszervizek is mást-mást mondanak
Egyetlen dologban van konszenzus, hogy ne ásványi olaj legyen, de már a szintetikus kontra félszintetikusra is megoszlanak a vélemények.
Úgy döntöttem, hogy a tapasztalatokra hagyatkozom
Kérem, ostromoljatok, kinek, melyik olaj vált be.
más
olvastam, hogy jót tesz a motornak, ha a gyertyahézagot az 1,3 mm-ről, 1 mm-re csökkentem.
Van valakinek ilyen irányú tapasztalata?
köszönöm
Próbáltam már többféle viszkozitást, többféle gyártót; nekem leginkább a Ford-os olaj jött be, abból is az 5W-30 -as, ahogy a kezelési könyv írja. Ez volt az, ami gyakorlatilag egyáltalán nem fogyott 2 csere közt. Gyertyából szintén a gyári ajánlású Motorcraft-ot raktam bele, V6-osnál 1.4 mm-re írja a hézagot, be is állítottam mindet ennyire, működik vele szépen. Ha nincs hullára kopva a motor, akkor a gyárilag ajánlott csereanyagokkal jársz a legjobban. Ha már azokra tervezték a járgányt
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1603 Dátum:
2014.08.27 szerda, 09:39:52 »
Érdekes ...
Az 5-30-asra és a szintetikusra is azt mondták - töb helyen - hogy vékony, gyorsan elfolyik, "eszi" a motor.
De mivel tapasztalati útra hagyatkoztam, ez lesz. Ilyet találtam egész jó áron is.
Megy bele egy kis prolong is, oszt go.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1604 Dátum:
2014.08.27 szerda, 10:11:26 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.08.27 szerda, 09:39:52
Érdekes ...
Az 5-30-asra és a szintetikusra is azt mondták - töb helyen - hogy vékony, gyorsan elfolyik, "eszi" a motor.
De mivel tapasztalati útra hagyatkoztam, ez lesz. Ilyet találtam egész jó áron is.
Megy bele egy kis prolong is, oszt go.
Ha vékony, akkor rakjál bele vastagabbat, és majd - leginkább télen - beindítás után hallgathatod, ahogy kopognak a hidrotőkék (tapasztalat). Idővel ugyan elmúlik, mert felmelegedett az olaj, de addig jobban kopik.
Nekem úgy eszi a motor, hogy tolja ki a főtengely szimeringnél, amúgy nem - már, mivel volt szelepszár szimering csere is, előtte igencsak füstölt kéken, mikor megtapostam
.
Ezekről a "javító" dolgokról azt hallottam, hogy egy nem torkavéres motornál többet ártanak, mint használnak. Ráadásul nem ajánlott a teljes periódusra benne hagyni a motorban, pár száz km használat után cserélni kell a Prolongos olajat.
De ez csak hallomás.
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1605 Dátum:
2014.08.27 szerda, 11:30:25 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.08.27 szerda, 10:11:26
Ha vékony, akkor rakjál bele vastagabbat, és majd - leginkább télen - beindítás után hallgathatod, ahogy kopognak a hidrotőkék (tapasztalat). Idővel ugyan elmúlik, mert felmelegedett az olaj, de addig jobban kopik.
Nekem úgy eszi a motor, hogy tolja ki a főtengely szimeringnél, amúgy nem - már, mivel volt szelepszár szimering csere is, előtte igencsak füstölt kéken, mikor megtapostam
.
Ezekről a "javító" dolgokról azt hallottam, hogy egy nem torkavéres motornál többet ártanak, mint használnak. Ráadásul nem ajánlott a teljes periódusra benne hagyni a motorban, pár száz km használat után cserélni kell a Prolongos olajat.
De ez csak hallomás.
Én olyantól tudom, akinek motor ügyben is adok a szavára.
Két és fél millás, vadi új suzuki motorba is ezt tette, meg a mostani, mk2-es, 2.0-s Mondeojába is és csak jót tett vele.
Tapasztalati út ...
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1606 Dátum:
2014.08.27 szerda, 11:43:05 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.08.27 szerda, 09:39:52
Érdekes ...
Az 5-30-asra és a szintetikusra is azt mondták - töb helyen - hogy vékony, gyorsan elfolyik, "eszi" a motor.
De mivel tapasztalati útra hagyatkoztam, ez lesz. Ilyet találtam egész jó áron is.
Megy bele egy kis prolong is, oszt go.
Nekem volt benne 5W30, jelenleg 10W40 van, mert a vékonyabbat picit ette. Ezt eddig nem eszi. Sok a pro és kontra itt is és a facebook-on is, hogy milyen gyártótól, milyen vékonyat stb... A gyári ajánlás az 5W30, de az is igaz lehet hogy a kopottabb motorba inkább a 10W40 a javasolt, mert ott már hézagkitöltenie is kell az olajnak, nem csak kenni. Persze itt ezred mm-es hézagokról van szó. Mert az hogy a ujjongásban megvett autóban a km-óra azt mutatja hogy 180e km van benne, a leg kevésbé sem kell elhinni. Akkor hiteles a futott km, ha az autó új korától fogva egy embernél van. A többi kamu. Nekem a megvételnél 24x.xxxkm-t mutatott az óra, és a bőrkormányom gumiig le volt kopva, és a 2. garnitúra ülés volt az autóban. Naná hogy sokkal több a futott km. Az olajba öntött adalék és tisztító cuccok többet ártanak mint használnak. Az olajat hígíthatják, és a kioldott olajsár oda rakódik be és tömíti el a furatokat ahol nagyon nem kellene.
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1607 Dátum:
2014.08.27 szerda, 12:41:23 »
Idézetet írta: szabi_zoli82 - 2014.08.27 szerda, 11:43:05
Nekem volt benne 5W30, jelenleg 10W40 van, mert a vékonyabbat picit ette. Ezt eddig nem eszi. Sok a pro és kontra itt is és a facebook-on is, hogy milyen gyártótól, milyen vékonyat stb... A gyári ajánlás az 5W30, de az is igaz lehet hogy a kopottabb motorba inkább a 10W40 a javasolt, mert ott már hézagkitöltenie is kell az olajnak, nem csak kenni. Persze itt ezred mm-es hézagokról van szó. Mert az hogy a ujjongásban megvett autóban a km-óra azt mutatja hogy 180e km van benne, a leg kevésbé sem kell elhinni. Akkor hiteles a futott km, ha az autó új korától fogva egy embernél van. A többi kamu. Nekem a megvételnél 24x.xxxkm-t mutatott az óra, és a bőrkormányom gumiig le volt kopva, és a 2. garnitúra ülés volt az autóban. Naná hogy sokkal több a futott km. Az olajba öntött adalék és tisztító cuccok többet ártanak mint használnak. Az olajat hígíthatják, és a kioldott olajsár oda rakódik be és tömíti el a furatokat ahol nagyon nem kellene.
Tiszteletben tartom az álláspontodat, de mint az olajnál írtad, hogy megoszlanak a vélemények, az adalékokkal is ez a helyzet. Kipróbálom és beszámolok a tapasztalatokról.
más
Nálad is megütötte a szemem az "EGR off". Ennek van haszna vagy csak a "csere" egyik módja?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1608 Dátum:
2014.08.27 szerda, 13:01:07 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.08.27 szerda, 12:41:23
Tiszteletben tartom az álláspontodat, de mint az olajnál írtad, hogy megoszlanak a vélemények, az adalékokkal is ez a helyzet. Kipróbálom és beszámolok a tapasztalatokról.
más
Nálad is megütötte a szemem az "EGR off". Ennek van haszna vagy csak a "csere" egyik módja?
Az EGR szelep kiiktatása indokolt lehet idősebb autónál, mert a kipufogógázzal már olajgőz és egyéb nem jótékony hatású anyagok is visszakerülhetnek a motorba a szívósoron keresztül. A 'kosz' az EGR szelepet is eltömíti, és nem tud teljesen lezárni, és állandóan nyitva van. Ezért ha lehet inkább lezárjuk, és a vákuumvezérlését is megszüntetjük. Így tiszta levegő jut csak a motorba. A CO mérő műszer még így is jelentősen a gyári érték alatt fog mutatni, tehát rosszat nem teszünk vele. Sőt. Az ECU érzékelni fogja a hibát, hogy nincsen visszavezetett kartergáz, be is teszi a hibatárolóba, de ott elfér. Diag lámpa MK2-ban nincsen, tehát csak a hibák között szerepel ha kiolvassa valaki. Lehet cserélni is, akinek van felesleges 40e Ft-ja meg is teheti.
Mint láthatod sokunk nem a cserét választotta. Mert az új szelepet ugyanúgy az olajgőzös kartergáz éri.
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1609 Dátum:
2014.08.27 szerda, 13:38:54 »
Idézetet írta: szabi_zoli82 - 2014.08.27 szerda, 13:01:07
Az EGR szelep kiiktatása indokolt lehet idősebb autónál, mert a kipufogógázzal már olajgőz és egyéb nem jótékony hatású anyagok is visszakerülhetnek a motorba a szívósoron keresztül. A 'kosz' az EGR szelepet is eltömíti, és nem tud teljesen lezárni, és állandóan nyitva van. Ezért ha lehet inkább lezárjuk, és a vákuumvezérlését is megszüntetjük. Így tiszta levegő jut csak a motorba. A CO mérő műszer még így is jelentősen a gyári érték alatt fog mutatni, tehát rosszat nem teszünk vele. Sőt. Az ECU érzékelni fogja a hibát, hogy nincsen visszavezetett kartergáz, be is teszi a hibatárolóba, de ott elfér. Diag lámpa MK2-ban nincsen, tehát csak a hibák között szerepel ha kiolvassa valaki. Lehet cserélni is, akinek van felesleges 40e Ft-ja meg is teheti.
Mint láthatod sokunk nem a cserét választotta. Mert az új szelepet ugyanúgy az olajgőzös kartergáz éri.
Summa - summárum, jól járok, ha ledugózom.
Találok róla leírást, hogy mi a teendő?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szabi_zoli82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1610 Dátum:
2014.08.27 szerda, 13:55:07 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.08.27 szerda, 13:38:54
Summa - summárum, jól járok, ha ledugózom.
Találok róla leírást, hogy mi a teendő?
Ez alapján kivitelezhető:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1611 Dátum:
2014.08.27 szerda, 13:58:51 »
Idézetet írta: szabi_zoli82 - 2014.08.27 szerda, 13:55:07
Ez alapján kivitelezhető:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf
Köszönöm, rávetem magam
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Yasmine000
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1612 Dátum:
2014.09.06 szombat, 01:05:30 »
Sziasztok!
SEGÍTSÉG! Mk2 96' 1.8 16V. Hibajelenség: Ha szépen folyamatosan húzatom ki akkor semmi probléma, de ha bármelyik fordulaton és fokozatban egy kicsit odalépek neki akkor megtorpan és hallani hogy lehörög. Ötlet? Köszi!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1613 Dátum:
2014.09.06 szombat, 09:27:26 »
Idézetet írta: Yasmine000 - 2014.09.06 szombat, 01:05:30
Sziasztok!
SEGÍTSÉG! Mk2 96' 1.8 16V. Hibajelenség: Ha szépen folyamatosan húzatom ki akkor semmi probléma, de ha bármelyik fordulaton és fokozatban egy kicsit odalépek neki akkor megtorpan és hallani hogy lehörög. Ötlet? Köszi!
Szerintem gyertya vagy gyújtáskábel hiba.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Yasmine000
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1614 Dátum:
2014.09.06 szombat, 13:56:30 »
Idézetet írta: xrobe - 2014.09.06 szombat, 09:27:26
Szerintem gyertya vagy gyújtáskábel hiba.
Gyertyákat most cseréltem a napokban! Motorcraft Platinumot vettem, a kábelek még ezután jönnek. Kiszűrve: pillangó szelep potméter, légtömegmérő, lambdaszonda ezek biztosan jók. Az az érdekes hogy alapjárata tökéletes és ha szépen lassan húzatom is tökéletes, nem rángat. Reménykedtem hogy csak gyertya baja lesz, de mégsem.... már tanácstalan vagyok
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.06 szombat, 13:58:37 írta Yasmine000
»
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1615 Dátum:
2014.09.06 szombat, 16:19:24 »
Idézetet írta: Yasmine000 - 2014.09.06 szombat, 13:56:30
Gyertyákat most cseréltem a napokban! Motorcraft Platinumot vettem, a kábelek még ezután jönnek. Kiszűrve: pillangó szelep potméter, légtömegmérő, lambdaszonda ezek biztosan jók. Az az érdekes hogy alapjárata tökéletes és ha szépen lassan húzatom is tökéletes, nem rángat. Reménykedtem hogy csak gyertya baja lesz, de mégsem.... már tanácstalan vagyok
Most akkor lehörög,vagy rángat? Nem mindegy...
Naplózva
1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1616 Dátum:
2014.09.06 szombat, 16:48:32 »
Idézetet írta: Yasmine000 - 2014.09.06 szombat, 13:56:30
Gyertyákat most cseréltem a napokban! Motorcraft Platinumot vettem, a kábelek még ezután jönnek. Kiszűrve: pillangó szelep potméter, légtömegmérő, lambdaszonda ezek biztosan jók. Az az érdekes hogy alapjárata tökéletes és ha szépen lassan húzatom is tökéletes, nem rángat. Reménykedtem hogy csak gyertya baja lesz, de mégsem.... már tanácstalan vagyok
Nekem is hasonlóan viselkedett, aztán gyertya+kábelcsere után jó lett. Max egy újratanítást megpróbálhatsz előtte, ha nem 3 hengerrel megy ilyenkor, hanem csak torpan.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Yasmine000
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1617 Dátum:
2014.09.06 szombat, 17:01:51 »
Idézetet írta: zsolesz2.0 - 2014.09.06 szombat, 16:19:24
Most akkor lehörög,vagy rángat? Nem mindegy...
Mindkettő azért is írtam így.
Naplózva
Yasmine000
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1618 Dátum:
2014.09.06 szombat, 19:21:01 »
Idézetet írta: Yasmine000 - 2014.09.06 szombat, 01:05:30
Sziasztok!
SEGÍTSÉG! Mk2 96' 1.8 16V. Hibajelenség: Ha szépen folyamatosan húzatom ki akkor semmi probléma, de ha bármelyik fordulaton és fokozatban egy kicsit odalépek neki akkor megtorpan és hallani hogy lehörög. Ötlet? Köszi!
Na most akkor ilyenkor mi van? A vonalzó a vezérműtengely végeibe betolva a helyén, és a jel itt áll!!
http://kepfeltoltes.hu/140906/20140906_190901_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1619 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 15:03:24 »
Idézetet írta: Yasmine000 - 2014.09.06 szombat, 13:56:30
Gyertyákat most cseréltem a napokban! Motorcraft Platinumot vettem, a kábelek még ezután jönnek. Kiszűrve: pillangó szelep potméter, légtömegmérő, lambdaszonda ezek biztosan jók. Az az érdekes hogy alapjárata tökéletes és ha szépen lassan húzatom is tökéletes, nem rángat. Reménykedtem hogy csak gyertya baja lesz, de mégsem.... már tanácstalan vagyok
Ha gyertyát cseréltél, akkor kábelszettet is cseréljél. Hasonló hibát nekem is megoldott a kábelcsere.
Ha alapjáraton hagyod gurulni sebességben (1. v. 2. fokozatban, akkor is rángat?
Ha igen, kábel.
Szerintem.
Naplózva
Yasmine000
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1620 Dátum:
2014.09.10 szerda, 20:48:21 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.09.07 vasárnap, 15:03:24
Ha gyertyát cseréltél, akkor kábelszettet is cseréljél. Hasonló hibát nekem is megoldott a kábelcsere.
Ha alapjáraton hagyod gurulni sebességben (1. v. 2. fokozatban, akkor is rángat?
Ha igen, kábel.
Szerintem.
Szia! Kipróbáltam....Alapjáraton se 1.-be se 2.-be nem rángat... Viszont egy gyanúm van a PCV szelep lehet hibás. De ez csak tipp.
Naplózva
fityo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1621 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 21:55:53 »
Üdvözlet!
Pár napja hallok némi furcsaságot a kocsiból.Lekaptam a hosszbordás szíjat de nem múlt el.Utánna bekuksiztam a vezérléshez.
Ford Mondeo 1.8 16V:
http://youtu.be/LspaMvvtUPg
Elvileg cseréig lenne még 15ezer km.
Hangból ítélve nem várhat annyit.Szerintetek??
Amúgy a szíj egész jó állaptban van(repedezésnek nyoma sincs)
Naplózva
'99-es 1.8 16V benzin Turnier.
Tomika88
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1622 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 19:11:24 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.09.07 vasárnap, 15:03:24
Ha gyertyát cseréltél, akkor kábelszettet is cseréljél. Hasonló hibát nekem is megoldott a kábelcsere.
Ha alapjáraton hagyod gurulni sebességben (1. v. 2. fokozatban, akkor is rángat?
Ha igen, kábel.
Szerintem.
Múltkor vettem észre, hogy ha én is 1.-ben vagy 2.-ben gurulok akkor rángat,kábel baja lehet akkor? Gyertyát most áll szándékomban cserélni, meg olajat is.
Naplózva
Pubi33
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1623 Dátum:
2014.11.18 kedd, 16:55:56 »
Sziasztok. Nem rég vásároltam egy 1.6 16V 1998as mondeot.Eddig teljesen jól működött a gépezet,egészen mostanáig..Tegnap este hazaertem vele,és ma szerettem volna menni vele de nem indul..A jelenség:gyujtás ráad,ac bug,műszerfalon felvillan minden.Majd akarom inditani de semmi,az öninditó sem teker,nem kattan nem hallani semmit.Lehet immó hiba,vagy mi?
Akksira gondoltam de rádió,világitás minden muködik.Előrre is köszönöm.
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1624 Dátum:
2014.11.18 kedd, 17:57:03 »
Szia,
önindító nem lehet hibás?
Volt hasonló nálam és az önindító+generátor volt rossz. Persze akku-t is cserélni kellett, mert a rossz generátor kinyírta. :-(
PZs
Idézetet írta: Pubi33 - 2014.11.18 kedd, 16:55:56
Sziasztok. Nem rég vásároltam egy 1.6 16V 1998as mondeot.Eddig teljesen jól működött a gépezet,egészen mostanáig..Tegnap este hazaertem vele,és ma szerettem volna menni vele de nem indul..A jelenség:gyujtás ráad,ac bug,műszerfalon felvillan minden.Majd akarom inditani de semmi,az öninditó sem teker,nem kattan nem hallani semmit.Lehet immó hiba,vagy mi?
Akksira gondoltam de rádió,világitás minden muködik.Előrre is köszönöm.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Pubi33
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1625 Dátum:
2014.11.18 kedd, 18:06:56 »
Szia.Nem tudom sajnos.Ma már elég sötét van nem tudom megnézni.Eddig semmi baja nem volt,csak most 1-a 2re történt.
Naplózva
Pubi33
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1626 Dátum:
2014.11.18 kedd, 18:47:15 »
Idézetet írta: Pubi33 - 2014.11.18 kedd, 18:06:56
Nem hagyott nyugodni mondom ki megyek megpróbálom, és most meg elindult hát most mi az isten történhetet vele :)Eddig meg se nyikkant most meg...Nem értem
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1627 Dátum:
2014.11.18 kedd, 23:33:26 »
Idézetet írta: Pubi33 - 2014.11.18 kedd, 18:06:56
Nem hagyott nyugodni mondom ki megyek megpróbálom, és most meg elindult hát most mi az isten történhetet vele :)Eddig meg se nyikkant most meg...Nem értem
Tapperold végig az önindítón a kábeleket. Nekem a behúzóvilla kábelén a saru tövénél volt elszakadva, viszont hideg motornál még valahogy összeért és be lehetett indítani, meleg motornál már nem. El nem tudtam képzelni hogy mi lehet a baja, és végül csak egy kis szakadás volt. Egy új sarut kellett csak a kábel végére rácuppantani.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.19 szerda, 20:56:34 írta thomyka
»
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pubi33
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1628 Dátum:
2014.11.19 szerda, 18:06:05 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.11.18 kedd, 23:33:26
Tapperold végig az önindítón a kábeleket. Nekem a behúzóvilla kábelén a sarutövénél volt elszakadva, viszont hideg motornál még valahogy összeért és be lehetett indítani, meleg motornál már nem. El nem tudtam képzelni hogy mi lehet a baja, és végül csak egy kis szakadás volt. Egy új sarut kellett csak a kábel végére rácuppantani.
Ok köszi megnézem.Ma már megint nem csinált semmit,gyujtás ráad indit de semmi...Aztán vártam vele kb 20percet és ujra indit na na az öninditó már forgatta de az akku lemerult..Egyik haver hoz ma egy akksit kiprobáljuk hátha ez a baj.En mondjuk imobilizer-re gondoltam hogy az szarakszik..De meg nézem amit mondtál.
Naplózva
Pubi33
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1629 Dátum:
2014.11.22 szombat, 11:35:10 »
Idézetet írta: Pubi33 - 2014.11.19 szerda, 18:06:05
Ok köszi megnézem.Ma már megint nem csinált semmit,gyujtás ráad indit de semmi...Aztán vártam vele kb 20percet és ujra indit na na az öninditó már forgatta de az akku lemerult..Egyik haver hoz ma egy akksit kiprobáljuk hátha ez a baj.En mondjuk imobilizer-re gondoltam hogy az szarakszik..De meg nézem amit mondtál.
Meg lett a gond,testkábel volt el volt oxidálódva akkumlátor és a kaszni közöt...
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1630 Dátum:
2014.11.22 szombat, 23:04:13 »
Idézetet írta: Pubi33 - 2014.11.22 szombat, 11:35:10
Meg lett a gond,testkábel volt el volt oxidálódva akkumlátor és a kaszni közöt...
Mindig azok a fránya elfáradó kábelek...
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Pubi33
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1631 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 14:23:06 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.11.22 szombat, 23:04:13
Mindig azok a fránya elfáradó kábelek...
Hát igen
Az alapjáratom is kezdett szarakodni,fentmaradt üresben ugy 1500on.Mikor gurult az autó.De mikor állt akkor visszament 900 környékére.Kipucoltam a folytószelepet,összeraktam mindent uhh fasza...Egy két napig
Utánna ugyan ugy kezdödik előlről.Közben rájöttem ha leveszem az akku sarut,majd visszarakom akkor jó megint 2napig.Ez mitől lehet??Elfelejti az ECU a beállitást vagy mi?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1632 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 18:00:44 »
Idézetet írta: Pubi33 - 2014.11.23 vasárnap, 14:23:06
Hát igen
Az alapjáratom is kezdett szarakodni,fentmaradt üresben ugy 1500on.Mikor gurult az autó.De mikor állt akkor visszament 900 környékére.Kipucoltam a folytószelepet,összeraktam mindent uhh fasza...Egy két napig
Utánna ugyan ugy kezdödik előlről.Közben rájöttem ha leveszem az akku sarut,majd visszarakom akkor jó megint 2napig.Ez mitől lehet??Elfelejti az ECU a beállitást vagy mi?
A Kompóter újratannításról nem hallottál még?
Akkor keresgess a wiki-ben, telóról nem egyszerü a link beszúrása.
Naplózva
Pubi33
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1633 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 18:06:13 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.11.23 vasárnap, 18:00:44
A Kompóter újratannításról nem hallottál még?
Akkor keresgess a wiki-ben, telóról nem egyszerü a link beszúrása.
Ok megkeresem.Köszi.
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1634 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 14:47:48 »
Motorvezérlő újratanítás:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
Idézetet írta: Pubi33 - 2014.11.23 vasárnap, 18:06:13
Ok megkeresem.Köszi.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Pubi33
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1635 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 19:13:07 »
Idézetet írta: Préti - 2014.11.24 hétfő, 14:47:48
Motorvezérlő újratanítás:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
Köszi.
Naplózva
molnarrobert
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1636 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 17:09:45 »
Sziasztok!
Néhány hsz- szel feljebb olvastam, az én jelenlegi legbosszantóbb problémámhoz hasonló gondokról, de egyelőre nem lettem okosabb.
Tehát a hirtelen "teljesítményvesztés" nálam is fennáll. Ma, munkából hazaféléjövet, az első lámpás kereszteződésnél, amikor elindultam a gép, egyszerűen nem gyorsult, csak alapjárat közeli fordulaton gurult. A gázpedált hiába is nyomtam a fordulatszám nem változott (egyik sebesség fokozatban sem) azért is kellemetlen volt, mert elég nagy sor állt mögöttem. A gázpedállal szó szerint kopogtathattam a padlólemezt, akkor sem történt semmi. Aztán egy varázsütésre elmúlt, néhány perc, illetve egy újabb piros lámpa után már jól gyorsult.
Tegnap cseréltem aksit, de igazából csak 1-1,5 percig volt áram nélkül a kocsi, tehát szerintem az ECU nem nullázódott. (még a rádió beállítások, meg a fogyasztási adatok is megmaradtak) alapjárat rendben volt. Korábban is felfigyeltem erre, pl. körforgalomból való gyorsításkor, de mivel nem tűnt komolynak, nem foglalkoztam vele. Aztán egyre rosszabb lett. Van olyan is, hogy haladok kb 50-60 km/h- val és mondjuk előznék, de semmi. elengedett kuplunggal, 4. vagy 3. sebességben semmi, mintha nem lenne gázbowden
, aztán tövig nyomva hagyom, és kb 2-3 perc elteltével elkezd gyorsulni, de kissé rángatva- kész életveszély
Mivel már sötét van, így nem tudom jobban megnézni a szerkezetet, de pár hete ráolvastam ForScannel és nem volt semmi hibakód, sem TPS, se semmi. A vákuum jó, nem szelel sehol, a légbeszívó rendszert is pár hete pucoltam. A korábbi hsz-ekből okulva a gyertyákra és a gyertya kábelekre gyanakszom. Viszont nemrég tettem egy kísérletet a Bosch HR8MCV+ gyertyákkal, de nem váltak be mert nagyon egyenetlenül és hangosan járt tőle a motor, így maradtak a régiek, azok még szépek voltak. De a kábeleket ekkor még nem néztem.
Szóval, ha valakinek lenne még őtlete, azt szívesen venném.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1637 Dátum:
2014.12.05 péntek, 15:50:38 »
Idézetet írta: molnarrobert - 2014.12.04 csütörtök, 17:09:45
Sziasztok!
Néhány hsz- szel feljebb olvastam, az én jelenlegi legbosszantóbb problémámhoz hasonló gondokról, de egyelőre nem lettem okosabb.
Tehát a hirtelen "teljesítményvesztés" nálam is fennáll. Ma, munkából hazaféléjövet, az első lámpás kereszteződésnél, amikor elindultam a gép, egyszerűen nem gyorsult, csak alapjárat közeli fordulaton gurult. A gázpedált hiába is nyomtam a fordulatszám nem változott (egyik sebesség fokozatban sem) azért is kellemetlen volt, mert elég nagy sor állt mögöttem. A gázpedállal szó szerint kopogtathattam a padlólemezt, akkor sem történt semmi. Aztán egy varázsütésre elmúlt, néhány perc, illetve egy újabb piros lámpa után már jól gyorsult.
Tegnap cseréltem aksit, de igazából csak 1-1,5 percig volt áram nélkül a kocsi, tehát szerintem az ECU nem nullázódott. (még a rádió beállítások, meg a fogyasztási adatok is megmaradtak) alapjárat rendben volt. Korábban is felfigyeltem erre, pl. körforgalomból való gyorsításkor, de mivel nem tűnt komolynak, nem foglalkoztam vele. Aztán egyre rosszabb lett. Van olyan is, hogy haladok kb 50-60 km/h- val és mondjuk előznék, de semmi. elengedett kuplunggal, 4. vagy 3. sebességben semmi, mintha nem lenne gázbowden
, aztán tövig nyomva hagyom, és kb 2-3 perc elteltével elkezd gyorsulni, de kissé rángatva- kész életveszély
Mivel már sötét van, így nem tudom jobban megnézni a szerkezetet, de pár hete ráolvastam ForScannel és nem volt semmi hibakód, sem TPS, se semmi. A vákuum jó, nem szelel sehol, a légbeszívó rendszert is pár hete pucoltam. A korábbi hsz-ekből okulva a gyertyákra és a gyertya kábelekre gyanakszom. Viszont nemrég tettem egy kísérletet a Bosch HR8MCV+ gyertyákkal, de nem váltak be mert nagyon egyenetlenül és hangosan járt tőle a motor, így maradtak a régiek, azok még szépek voltak. De a kábeleket ekkor még nem néztem.
Szóval, ha valakinek lenne még őtlete, azt szívesen venném.
pedig valószínű h tps hiba lesz.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
így megtudod nézni multiméterrel.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
molnarrobert
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1638 Dátum:
2014.12.06 szombat, 09:06:39 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.12.05 péntek, 15:50:38
pedig valószínű h tps hiba lesz.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
így megtudod nézni multiméterrel.
Köszi! Amint eláll az eső, megnézem alaposan
Naplózva
molnarrobert
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1639 Dátum:
2014.12.06 szombat, 09:27:27 »
Nézegetem a ForScan log fájljait, és most látom, hogy a gázpedál alapállásánál, a TPS értéke 16%, ez normális? (hibakód egyelőre nincs tárolva)
Naplózva
molnarrobert
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1640 Dátum:
2014.12.06 szombat, 12:26:35 »
Jól eldumálgatok itt magammal.
Tehát. Ismét rátettem a gépet a scanner-re, és ForScan szerint a TPS 0,83-2,63 V között mozog, tehát akkor ez kuka. Jól gondolom?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1641 Dátum:
2014.12.06 szombat, 12:36:16 »
Idézetet írta: molnarrobert - 2014.12.06 szombat, 12:26:35
Jól eldumálgatok itt magammal.
Tehát. Ismét rátettem a gépet a scanner-re, és ForScan szerint a TPS 0,83-2,63 V között mozog, tehát akkor ez kuka. Jól gondolom?
Miért is?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1642 Dátum:
2014.12.06 szombat, 12:37:38 »
Idézetet írta: molnarrobert - 2014.12.06 szombat, 09:27:27
Nézegetem a ForScan log fájljait, és most látom, hogy a gázpedál alapállásánál, a TPS értéke 16%, ez normális? (hibakód egyelőre nincs tárolva)
Sosem áll nullán, hiszen van alapjárati állása. Ez lehet akár ennyi, de tudni kéne az autó/típus pontos alapértékét. Állítható.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
molnarrobert
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1643 Dátum:
2014.12.06 szombat, 12:45:31 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.06 szombat, 12:36:16
Miért is?
A leírás alapján a maximális helyzetben 4,2V-ot vagy többet kellene látni. Amit én mértem, az nagyjából a fele
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1644 Dátum:
2014.12.06 szombat, 12:54:50 »
Idézetet írta: molnarrobert - 2014.12.06 szombat, 12:45:31
A leírás alapján a maximális helyzetben 4,2V-ot vagy többet kellene látni. Amit én mértem, az nagyjából a fele
Az 5 V -ot megkapja? Talán 1-es láb és test, gyújtáson. (csatlakoztatva)
Aztán 2-es és 3-as láb között zárt fojtószelepnél ~0.7 V, teljesen nyitottnál ~ 4.5 V is lehet, elvileg.
Közben pedig egyenletesen változnia kell.
A legjobb lenne szkóppal nézni, de multiméterrel is valamennyire ellenőrizhető.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Freeman
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1645 Dátum:
2014.12.17 szerda, 17:44:16 »
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni hátha tudja valaki mi a megoldás.
Mk2 1.8 benzines autónál cseréltem szíjfeszítő görgőt (nem volt olcsó) és hosszbordás szíjat (6PK2100) ami túl feszes lett. Vettem egy másik szíjat egy mérettel nagyobbat (6PK2120) ami viszont túl hosszú és a feszítő végállásba kerül így indulásnál elkezd csörögni. Van aminek a rögzítése meglazulhat, (generátor, szervo, klíma) vagy elkophat vagy csak ilyen azt kész?
A segítséget előre is köszi!
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1646 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 10:53:59 »
Idézetet írta: Freeman - 2014.12.17 szerda, 17:44:16
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni hátha tudja valaki mi a megoldás.
Mk2 1.8 benzines autónál cseréltem szíjfeszítő görgőt (nem volt olcsó) és hosszbordás szíjat (6PK2100) ami túl feszes lett. Vettem egy másik szíjat egy mérettel nagyobbat (6PK2120) ami viszont túl hosszú és a feszítő végállásba kerül így indulásnál elkezd csörögni. Van aminek a rögzítése meglazulhat, (generátor, szervo, klíma) vagy elkophat vagy csak ilyen azt kész?
A segítséget előre is köszi!
Szerintem, ami csörög, az sosem jó.
Az rázza a környezetét, lazítja a csavarokat.
Szerintem.
UFF
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Freeman
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1647 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 14:32:05 »
Idézetet írta: Caruso - 2015.01.05 hétfő, 10:53:59
Szerintem, ami csörög, az sosem jó.
Az rázza a környezetét, lazítja a csavarokat.
Szerintem.
UFF
Igen, de megoldottam, most jó. De ilyet még nem láttam, vadonatúj feszítőgörgő (SKF ami gyári beszállító, ford jelek kiköszörülve) és a szíjjak amik elvileg hozzá való egyik sem jó, próbaképp vettem 6PK2113-as méretűt és most pont középállásban van a feszítő, így nem csörög semmi.
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1648 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 15:55:14 »
Idézetet írta: Freeman - 2015.01.05 hétfő, 14:32:05
Igen, de megoldottam, most jó. De ilyet még nem láttam, vadonatúj feszítőgörgő (SKF ami gyári beszállító, ford jelek kiköszörülve) és a szíjjak amik elvileg hozzá való egyik sem jó, próbaképp vettem 6PK2113-as méretűt és most pont középállásban van a feszítő, így nem csörög semmi.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
AGY
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1649 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 19:34:36 »
Sziasztok,98-s mondeóból nehéz kiszerelni a generátort?1,8 16V felújítatni érdemes a generátort?
Naplózva
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ