Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:22:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652671 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #11950 Dátum: 2017.03.10 péntek, 13:14:27 »


Szelephézagok ellenőrzése.
Szerintem melegen kitámaszt néhány kipufogó szelep. Ebből később még nagyobb baj lehet.

Köszi erre nem is gondoltam.  worship
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #11951 Dátum: 2017.03.10 péntek, 14:50:21 »

Off: Ford Galaxy 2.0 benzin,1996-os.85 kw. A vezerles láncos?

Szerintem nem.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11952 Dátum: 2017.03.10 péntek, 14:55:21 »

Szerintem nem.

Már megkapta a választ 8-án 20:03-kor és láncos.
NSD/E a motorkódja
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #11953 Dátum: 2017.03.10 péntek, 15:05:18 »

Már megkapta a választ 8-án 20:03-kor és láncos.
NSD/E a motorkódja

Bocs,igaz. Tényleg láncos. Elnéztem.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #11954 Dátum: 2017.03.10 péntek, 19:26:36 »


Már korábban írtam neked, hogy meg kell mérni (lézeres hőmérő) a hűtőbe bemenő vízcsövet, mivel a benne lévő hűtőfolyadékot nem lehet és meg kell mérni a hűtőből kivezető vízcsövet. Mindkettőt közvetlenül a hűtőnél. Így azonos feltételekkel, de lehet látni hány fokot hűl a folyadék a hűtőn áthaladva. Nyilván üzem meleg motor és nyitott termosztát feltétel. Ebből lehet következtetni, hogy eléggé lehűl-e a hűtőfolyadék a hűtőn áthaladva.
Gondolom ezt azóta sem csináltad meg. Nem értem, hogy így hogyan akarsz tovább menni a hibakeresésben?  fejvakaras A többszöri kérdezgetéssel nem fog menni.

A hűtőn kívül lévő lamellák deformálódása nincs hatással a hűtőben áramló folyadék átfolyására.




Azóta is veszem a hőmérőt.  taps
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11955 Dátum: 2017.03.10 péntek, 19:28:12 »


Azóta is veszem a hőmérőt.  taps

Elég ha kölcsönkérsz egyet!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11956 Dátum: 2017.03.10 péntek, 19:28:56 »

Elég ha kölcsönkérsz egyet!  wave
A BT nek van hőmérője kölcsön.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11957 Dátum: 2017.03.10 péntek, 19:30:44 »

A BT nek van hőmérője kölcsön.... eplus2

Ahova be kell érjen (mert azért azt nem hiszem el, hogy még lézer is kijön belőle eplus2 ).... hát szerintem akkora neki sincs.
Mondjuk biztos tetszene neki, mert meleg helyre kell dugnia!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11958 Dátum: 2017.03.10 péntek, 19:31:44 »

Ahova be kell érjen.... hát szerintem akkora neki sincs.
Mondjuk biztos tetszene neki, mert meleg helyre kell dugnia!  hehe
....én ezt nem tudhatom. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11959 Dátum: 2017.03.10 péntek, 21:14:26 »

Elnézést a lámaságért!

Ezen a csövön vezetik vissza a kartergázt a motorba?


Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11960 Dátum: 2017.03.10 péntek, 21:18:29 »

Elnézést a lámaságért!

Ezen a csövön vezetik vissza a kartergázt a motorba?

[img]http://wifi-alarm.com/kar.jpg

igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11961 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 17:29:07 »

Sziasztok!

Generátort cseréltem, (újra, nem felújítottra) tesztelt , műbizonylatos. Nagyobb terhelésnél pl. első-hátsó szélvédőfűtés vagy klima bekapcsolásakor fütyülő-süvítő hang hallható.

Szíjfeszesség, szíjfeszítő jó. Van tartalék akkum és új szíjam ezekkel csere-bere probálkozás, mindenféle javasolt kencék a szíjra (hintőpor, szíjspray, féktisztító) semmi nem használ.

Régi generátor szétszedve, szabadonfutó csapágyas, tengely kicsit üt, ütésnyomok a külsején  wow1 (szakszerűen cserélhették szervízben 65 ezer km-nél). Már nem szeretném visszarakni.

Van esetleg ötletetek mi lehet a gond?
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11962 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 17:37:00 »

Sziasztok!

Generátort cseréltem, (újra, nem felújítottra) tesztelt , műbizonylatos. Nagyobb terhelésnél pl. első-hátsó szélvédőfűtés vagy klima bekapcsolásakor fütyülő-süvítő hang hallható.

Szíjfeszesség, szíjfeszítő jó. Van tartalék akkum és új szíjam ezekkel csere-bere probálkozás, mindenféle javasolt kencék a szíjra (hintőpor, szíjspray, féktisztító) semmi nem használ.

Régi generátor szétszedve, szabadonfutó csapágyas, tengely kicsit üt, ütésnyomok a külsején  wow1 (szakszerűen cserélhették szervízben 65 ezer km-nél). Már nem szeretném visszarakni.

Van esetleg ötletetek mi lehet a gond?

Nem csak a fesszabályzód fütyül/sípol? Hasonló a hangja mint a turbós buszoknak? Milyen márka ment bele?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11963 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 17:54:48 »

Nem csak a fesszabályzód fütyül/sípol? Hasonló a hangja mint a turbós buszoknak? Milyen márka ment bele?
Márka : RTX
Igen szuper turbós hangja van.
Alapjáraton csak nagyon gyengén , néha-néha hallani.
Van aki azt javasolta, ne foglalkozzak vele majd összekopik a rendszer.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.13 hétfő, 18:09:51 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11964 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 18:12:02 »

Márka : RTX
A hang nem a generátorból jön. Igen szuper turbós hangja van.
Alapjáraton csak nagyon gyengén , néha-néha hallani.
Van aki azt javasolta, ne foglalkozzak vele majd összekopik a rendszer.

Hát....nem éppen a minőség fellegvára... eplus2
Szerintem a fesszabályzó az. Szerintem ez olyan sípolós fajta, nem fog az összekopni. Télen sípolni fog, de nyáron nem hallani.
Ha nincs vele baj, hagyd.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11965 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 20:26:31 »

Hát....nem éppen a minőség fellegvára... eplus2
Szerintem a fesszabályzó az. Szerintem ez olyan sípolós fajta, nem fog az összekopni. Télen sípolni fog, de nyáron nem hallani.
Ha nincs vele baj, hagyd.

Köszi !
Ha kicserélem a fesszabályzót  Wink A régiről már le is kaptam.
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11966 Dátum: 2017.03.14 kedd, 18:08:26 »

Sziasztok. Segítsetek légyszíves.
Pár sorral előrébb volt ez a rángatás téma, nálam is ilyen helyzet állt elő. Mondjuk egy kicsit másabb.

Hiba: gyorsításkor rángat. Eleinte csak 1800-as fordulat körül csinálta, és akkor sem mindig. Mostanában viszont egyre többször, és már nem csak olyan fordulaton, akár 3000 felett is. Gyorsítok, kb 2-3at rángat, aztán megy tovább.

Most hoztam el a szerelőtől(csak amiatt vittem be, más gond nincs), azt mondta mindent kitisztított ami szerinte okozhatta volna. Sokat tanakodtak, de nem jöttek rá, mi lehet. Számítógépre rádugta, semmi hibakódom nincs.
Felhívta egy Ford szervizes ismerősét, ő sem tudott más megoldást.

2 hónapja volt cserélve az olaj, összes szűrő, gyertya.

Van tippetek?   worship
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11967 Dátum: 2017.03.14 kedd, 18:23:06 »

Sziasztok. Segítsetek légyszíves.
Pár sorral előrébb volt ez a rángatás téma, nálam is ilyen helyzet állt elő. Mondjuk egy kicsit másabb.

Hiba: gyorsításkor rángat. Eleinte csak 1800-as fordulat körül csinálta, és akkor sem mindig. Mostanában viszont egyre többször, és már nem csak olyan fordulaton, akár 3000 felett is. Gyorsítok, kb 2-3at rángat, aztán megy tovább.

Most hoztam el a szerelőtől(csak amiatt vittem be, más gond nincs), azt mondta mindent kitisztított ami szerinte okozhatta volna. Sokat tanakodtak, de nem jöttek rá, mi lehet. Számítógépre rádugta, semmi hibakódom nincs.
Felhívta egy Ford szervizes ismerősét, ő sem tudott más megoldást.

2 hónapja volt cserélve az olaj, összes szűrő, gyertya.

Van tippetek?   worship


Triumvirátus: Trafó, kábel, gyertya csere. Egyszerre.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11968 Dátum: 2017.03.14 kedd, 18:38:01 »

Sziasztok. Segítsetek légyszíves.
Pár sorral előrébb volt ez a rángatás téma, nálam is ilyen helyzet állt elő. Mondjuk egy kicsit másabb.

Hiba: gyorsításkor rángat. Eleinte csak 1800-as fordulat körül csinálta, és akkor sem mindig. Mostanában viszont egyre többször, és már nem csak olyan fordulaton, akár 3000 felett is. Gyorsítok, kb 2-3at rángat, aztán megy tovább.

Most hoztam el a szerelőtől(csak amiatt vittem be, más gond nincs), azt mondta mindent kitisztított ami szerinte okozhatta volna. Sokat tanakodtak, de nem jöttek rá, mi lehet. Számítógépre rádugta, semmi hibakódom nincs.
Felhívta egy Ford szervizes ismerősét, ő sem tudott más megoldást.

2 hónapja volt cserélve az olaj, összes szűrő, gyertya.

Van tippetek?   worship

Mint ahogy Bleky is irta,de ha a gyertyák jók,akkor csak a maradék kettőt cseréld(vagy amelyik  rossz).Ha valamelyik xar az tönkreteheti a másik 2 cuccot.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11969 Dátum: 2017.03.14 kedd, 19:28:46 »

Mint ahogy Bleky is irta,de ha a gyertyák jók,akkor csak a maradék kettőt cseréld(vagy amelyik  rossz).Ha valamelyik xar az tönkreteheti a másik 2 cuccot.

+1

Továbbá, oda kell figyelni, a mondeo gyújtásrendszere nagyon kényes. Nem mindegy, mi megy bele.

1.) Trafó: Gyári, NGK vagy Bosch (én Boscht raktam az enyémbe annak idején, hibátlan)
2.) Kábelek: Szintén gyári, NGK vagy Bosch (a vastagabb, 8mm-es Boscht vettem, ugyancsak hibátlan)
3.) Gyertyák: Gyári Motorcraft (ami NGK), vagy NGK PTR6F-13
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11970 Dátum: 2017.03.14 kedd, 20:08:11 »

+1

Továbbá, oda kell figyelni, a mondeo gyújtásrendszere nagyon kényes. Nem mindegy, mi megy bele.

1.) Trafó: Gyári, NGK vagy Bosch (én Boscht raktam az enyémbe annak idején, hibátlan)
2.) Kábelek: Szintén gyári, NGK vagy Bosch (a vastagabb, 8mm-es Boscht vettem, ugyancsak hibátlan)
3.) Gyertyák: Gyári Motorcraft (ami NGK), vagy NGK PTR6F-13

Köszi mindenkinek a segítséget!
Biztos hogy ez a baj, vagy lehet más is?
Lehet hülye kérdés, de ezeket bemérni/tesztelni nem lehet? (Nem szívesen cserélném ki potyára, kicsit sokat kellett mostanában rákölteni.)
Persze ha venni kell, akkor megfogadom a tanácsokat és az alábbi márkákból szerzem be az alkatrészeket. Amúgy most NGK gyertyákat kapott, így az legalább pipa Smiley
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11971 Dátum: 2017.03.14 kedd, 20:13:55 »

Hát....nem éppen a minőség fellegvára... eplus2
Szerintem a fesszabályzó az. Szerintem ez olyan sípolós fajta, nem fog az összekopni. Télen sípolni fog, de nyáron nem hallani.
Ha nincs vele baj, hagyd.

Kicseréltem a fesszabályzót a gyárira.
Plussz egy új motorcraft akksi és szíjfeszítő bele. Változás nincs, első
hátsó szélvédőfűtés vagy klima bekapcsolásakor füttyszó van.
Lehet megcsapágyazom az eredeti generátort, azzal nem volt ilyen gond.
Szabadonfutó tárcsához úgy látom valami speckó kulcs kell, tudnátok egy linket adni ahol beszerezhetem.
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11972 Dátum: 2017.03.14 kedd, 20:46:59 »

Kicseréltem a fesszabályzót a gyárira.
Plussz egy új motorcraft akksi és szíjfeszítő bele. Változás nincs, első
hátsó szélvédőfűtés vagy klima bekapcsolásakor füttyszó van.
Lehet megcsapágyazom az eredeti generátort, azzal nem volt ilyen gond.
Szabadonfutó tárcsához úgy látom valami speckó kulcs kell, tudnátok egy linket adni ahol beszerezhetem.

http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/garazs-felszereles/celszerszamok/ekszijhajtas/szabadonfuto-szerszam
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11973 Dátum: 2017.03.15 szerda, 07:30:46 »

Köszi mindenkinek a segítséget!
Biztos hogy ez a baj, vagy lehet más is?
Lehet hülye kérdés, de ezeket bemérni/tesztelni nem lehet? (Nem szívesen cserélném ki potyára, kicsit sokat kellett mostanában rákölteni.)
Persze ha venni kell, akkor megfogadom a tanácsokat és az alábbi márkákból szerzem be az alkatrészeket. Amúgy most NGK gyertyákat kapott, így az legalább pipa Smiley

Mindig lehet más, de ez a legvalószínűbb.  Wink  Lehet méricskélni is, de az nem teljesen megbízható. Én mikor ellenállást mértem a régi trafón, semmi rendellenest nem mutatott, mégis rossz volt. A végén találtam egy hajszálrepedést a házán. Vedd le a trafót és nézd meg. Sokszor látni sötét foltot az alján a viaszrétegen. Akkor egyértelmű kuka.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11974 Dátum: 2017.03.15 szerda, 16:45:20 »

Mindig lehet más, de ez a legvalószínűbb.  Wink  Lehet méricskélni is, de az nem teljesen megbízható. Én mikor ellenállást mértem a régi trafón, semmi rendellenest nem mutatott, mégis rossz volt. A végén találtam egy hajszálrepedést a házán. Vedd le a trafót és nézd meg. Sokszor látni sötét foltot az alján a viaszrétegen. Akkor egyértelmű kuka.

Köszi, így már világos.
Mondta a szervizes hogy rámértek, de nem tudtam hogy lehetséges-e, illetve hogy jól emlékeztem-e rá, ezért nem is említettem.
Azt mondta hogy nincs baja, de ezek szerint mégis lehet Smiley

Nemrég voltam Ford szervizben, ott említették hogy 20%-os az akksim, de a rángatáshoz nem lehet köze ugye?
Szépen indult, még a legnagyobb hidegben is, csak alapjáraton vibráltak  a műszer háttérvilágítások, ezért néztek rá.
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11975 Dátum: 2017.03.15 szerda, 18:04:21 »

Hm...  fejvakaras

20%-os akkuval már nem indítanál.  Cool
A háttérvilágítás vibrálást a generátor okozza, nem az akku.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11976 Dátum: 2017.03.15 szerda, 19:25:54 »

Hm...  fejvakaras

20%-os akkuval már nem indítanál.  Cool
A háttérvilágítás vibrálást a generátor okozza, nem az akku.

Na szuper.
Nekem ezt mondták a nagykanizsai Ford márkaszervizben. Klímatisztításra, fékolajcserére és emiatt a vibrálás miatt vittem be.
Azt mondták hogy az akku miatt van, ami 20%-os, ez tisztán megmaradt. Az autószerelés távol(abb) áll tőlem, így nem kérdőjeleztem meg őket.
Lehet sok akku állt raktáron, el akarták passzolni Cheesy  vigyor3
És tényleg szépen indul, még hidegben is.
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11977 Dátum: 2017.03.15 szerda, 19:31:37 »

Köszi, így már világos.
Mondta a szervizes hogy rámértek, de nem tudtam hogy lehetséges-e, illetve hogy jól emlékeztem-e rá, ezért nem is említettem.
Azt mondta hogy nincs baja, de ezek szerint mégis lehet Smiley

Nemrég voltam Ford szervizben, ott említették hogy 20%-os az akksim, de a rángatáshoz nem lehet köze ugye?
Szépen indult, még a legnagyobb hidegben is, csak alapjáraton vibráltak  a műszer háttérvilágítások, ezért néztek rá.

Ahogy kolléga írta, van itt nagyzolás bőven. Benyomnak egy alacsonynak hangzó 20%-ot, és rögtön megrémül az ember.  vigyor3
Mindenesetre a gyenge akksi nem jó. Ki kell mérni rendesen mennyire gyenge és cserélni, ha tényleg az. Látom a generátor is döglődik, az se tesz éppen jót. FAQ-ban írtak szerint kopott kefékre utal. http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Kicsit véres a nyaka szegénynek  szomoru1 és ezek mind olyan dolgok (generátor, akku, gyújtásrendszer), amiknek elsőként kell rendben lenniük hogy egy rángatásmentes, selymesen járó autód legyen.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.15 szerda, 19:33:14 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11978 Dátum: 2017.03.15 szerda, 20:06:37 »

Ahogy kolléga írta, van itt nagyzolás bőven. Benyomnak egy alacsonynak hangzó 20%-ot, és rögtön megrémül az ember.  vigyor3
Mindenesetre a gyenge akksi nem jó. Ki kell mérni rendesen mennyire gyenge és cserélni, ha tényleg az. Látom a generátor is döglődik, az se tesz éppen jót. FAQ-ban írtak szerint kopott kefékre utal. http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Kicsit véres a nyaka szegénynek  szomoru1 és ezek mind olyan dolgok (generátor, akku, gyújtásrendszer), amiknek elsőként kell rendben lenniük hogy egy rángatásmentes, selymesen járó autód legyen.  Wink


Hát jah, úgy látszik szereti ha költenek rá. Végén visszasírom a B Vectrám, annak a motoron kívül semmi baja sem volt  taps vigyor3
Na ráfekszek ezekre, meg még jön a jó kis nyárigumi szett, lesz itt pénzköltés...

Köszi nektek!  worship
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11979 Dátum: 2017.03.15 szerda, 20:33:32 »

A műszertesztes töltőfesz értéket figyelve mennyire lehet következtetni a generátor állapotára? Arra gondolok, hogy esetleg a szabad szemmel látható villódzás előtt már kisebb fesszel tölt?
Vagy a 14,4 megmarad, csak "darabos" lesz?

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11980 Dátum: 2017.03.15 szerda, 20:42:26 »

A műszertesztes töltőfesz értéket figyelve mennyire lehet következtetni a generátor állapotára? Arra gondolok, hogy esetleg a szabad szemmel látható villódzás előtt már kisebb fesszel tölt?
Vagy a 14,4 megmarad, csak "darabos" lesz?

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt

Annyira, hogy tölt vagy nem.
Nem látható szabad szemmel és főleg nem digi műszeren.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11981 Dátum: 2017.03.15 szerda, 20:47:45 »

Annyira, hogy tölt vagy nem.
Nem látható szabad szemmel és főleg nem digi műszeren.

Sejtettem...  Roll Eyes

De köszönöm a választ!  worship
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11982 Dátum: 2017.03.15 szerda, 23:38:07 »

Sziasztok!

A szívósor levételéhez kell valamilyen spéci eszköz vagy szerszám? Nekem egy sima normál krova készletem van. Azzal minden csavarhoz hozzá lehet férni? Valamint milyen tömítést vagy tömítéseket kell ilyen esetben cserélni ha lekerül a szívósor (egyébként csak örvénylapátok ellenőrzése céljából). Gondolom a szívósor tömítéseket mindenképpen cserélni érdemes ha már lekerül, esetleg valami mást? Vagy ha van bármi hasznos tanács, ötlet vagy buktató ebben a szerelésben szívesen meghallgatom, hogy engem sem érjen meglepetés! Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11983 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 06:42:32 »

Sziasztok!

A szívósor levételéhez kell valamilyen spéci eszköz vagy szerszám? Nekem egy sima normál krova készletem van. Azzal minden csavarhoz hozzá lehet férni? Valamint milyen tömítést vagy tömítéseket kell ilyen esetben cserélni ha lekerül a szívósor (egyébként csak örvénylapátok ellenőrzése céljából). Gondolom a szívósor tömítéseket mindenképpen cserélni érdemes ha már lekerül, esetleg valami mást? Vagy ha van bármi hasznos tanács, ötlet vagy buktató ebben a szerelésben szívesen meghallgatom, hogy engem sem érjen meglepetés! Köszönöm!

Csak ellenőrzés miatt leszedni a szívósort? Ahhoz túl sokat kell szívni vele, akkor már belezd is ki.  vigyor3
Nyolc darab csavar csak. A gond abban rejlik, hogy néhányhoz nagyon nehéz hozzáférni. Olyan kulcskészleted legyen, amiben sok sok sok féle csukló, hosszabbító, adapter van. Néha úgy kell összelegózni.
Ha már leszedted, ne felejtsd el ellenőrizni a PCV csövet, illetve az olajszeparátort is megnézheted, hátha ráfér a tisztítás. Összerakásnál figyelj oda a PCV cső rendesen a helyén legyen.
Nem kell tömítést cserélni (hacsak el nem szakadt), csupán ragasztó kell a ledugózáshoz.

Kis segítség:
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/intake-manifold-removal-r124
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11984 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 09:18:56 »

Köszi a hasznos tanácsokat és linkeket. A művelet folyamán a folytószelepet és az alapjárati motort is ki akarom pucolni. A folytószelepnél úgy olvastam korábban, hogy valamilyen műanyagkímélő tisztító spray-t érdemes használni. Van nekem egy Valvoline karburátor tisztító spray-m. Ez vajon jó ebből a szempontból? A PCV szelepet lehet tisztítani vagy csak cserélni? Egyébként annak konkrétan mi a szerepe? Cromax-nál a keresőjükben nem is találok rá konkrétan erre a szelepre. Az olajszeparátornál sem kell/érdemes cserélni levételkor a tömítést csak ha sérült?

Csak ellenőrzés miatt leszedni a szívósort? Ahhoz túl sokat kell szívni vele, akkor már belezd is ki.  vigyor3
Nyolc darab csavar csak. A gond abban rejlik, hogy néhányhoz nagyon nehéz hozzáférni. Olyan kulcskészleted legyen, amiben sok sok sok féle csukló, hosszabbító, adapter van. Néha úgy kell összelegózni.
Ha már leszedted, ne felejtsd el ellenőrizni a PCV csövet, illetve az olajszeparátort is megnézheted, hátha ráfér a tisztítás. Összerakásnál figyelj oda a PCV cső rendesen a helyén legyen.
Nem kell tömítést cserélni (hacsak el nem szakadt), csupán ragasztó kell a ledugózáshoz.

Kis segítség:
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/intake-manifold-removal-r124
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11985 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 10:31:32 »

Köszi a hasznos tanácsokat és linkeket. A művelet folyamán a folytószelepet és az alapjárati motort is ki akarom pucolni. A folytószelepnél úgy olvastam korábban, hogy valamilyen műanyagkímélő tisztító spray-t érdemes használni. Van nekem egy Valvoline karburátor tisztító spray-m. Ez vajon jó ebből a szempontból? A PCV szelepet lehet tisztítani vagy csak cserélni? Egyébként annak konkrétan mi a szerepe? Cromax-nál a keresőjükben nem is találok rá konkrétan erre a szelepre. Az olajszeparátornál sem kell/érdemes cserélni levételkor a tömítést csak ha sérült?


Karb tisztító jó lesz.
A PCV szelepnél azt kell megnézni nem dugult e el. Belefújsz, csak egy irányba szabad átereszteni. PCV cső ne legyen elöregedett, túl puha vagy rideg és semmikép ne legyen rajta sérülés. A szeparátort csak megnézed, ne legyen olajsár lerakódás. Szépen letisztítod és visszarakod. Persze ha sérül bármilyen tömítés, akkor csere.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11986 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 11:22:04 »

Sziasztok!

A szívósor levételéhez kell valamilyen spéci eszköz vagy szerszám? Nekem egy sima normál krova készletem van. Azzal minden csavarhoz hozzá lehet férni? Valamint milyen tömítést vagy tömítéseket kell ilyen esetben cserélni ha lekerül a szívósor (egyébként csak örvénylapátok ellenőrzése céljából). Gondolom a szívósor tömítéseket mindenképpen cserélni érdemes ha már lekerül, esetleg valami mást? Vagy ha van bármi hasznos tanács, ötlet vagy buktató ebben a szerelésben szívesen meghallgatom, hogy engem sem érjen meglepetés! Köszönöm!
Nem buktató van,hanem macera. eplus2 csavarok kiszedése,ha csak szimplán akna nélkül csinálod.Szerintem a tömítéseket csak megtisztítod és visszarakod(ha látható sérülés,akkor természetesen csere) még ami kell,mint a videóban ragasztószalag. eplus2
https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY&t=793s
csak ügyesen. eljen
van képes leírásom is,ha esetleg kell.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.16 csütörtök, 11:26:05 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11987 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 20:30:51 »

Ahogy kolléga írta, van itt nagyzolás bőven. Benyomnak egy alacsonynak hangzó 20%-ot, és rögtön megrémül az ember.  vigyor3
Mindenesetre a gyenge akksi nem jó. Ki kell mérni rendesen mennyire gyenge és cserélni, ha tényleg az. Látom a generátor is döglődik, az se tesz éppen jót. FAQ-ban írtak szerint kopott kefékre utal. http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Kicsit véres a nyaka szegénynek  szomoru1 és ezek mind olyan dolgok (generátor, akku, gyújtásrendszer), amiknek elsőként kell rendben lenniük hogy egy rángatásmentes, selymesen járó autód legyen.  Wink


Na úgy néz ki, holnap megy műtétre. Elvittem egy másik műhelybe, a cég itt szervizelteti a kocsikat, gond nem volt még velük.
Rádugták gépre, itt sem volt semmi hibakód. Utána rögtön azt mondták, hogy trafó-kábel-gyertya. Azt mondták az esetek többségében megoldás, nem 100%, de itt kell elkezdeni mindenképp. Ahogy ti is mondtátok.

Na holnap kiderül. 35ért vállalják, reális? Bosch trafó, Tesla kábel azthiszem. NGK/Bosch kábel valami irtó drága lenne, milyen lehet ez a Tesla? Gond lehet belőle? (NGK gyertyák meg ugye már vannak)

Más: -szívósort ki kellene belezni, vagy rendbe tenni. Félek hogy rendbe lesz téve a gyújtásrendszer, azt utána meg abból lenne baj, amilyen szerencsés vagyok.
Pesten ki foglalkozik vele, és milyen áron szokott menni? (ledugózás, tömítés, meg ami kell)

Megcsinálnám én is szívesen, ha értenék hozzá, de inkább szakavatott kezekre bízom.
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11988 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 20:35:08 »

Na úgy néz ki, holnap megy műtétre. Elvittem egy másik műhelybe, a cég itt szervizelteti a kocsikat, gond nem volt még velük.
Rádugták gépre, itt sem volt semmi hibakód. Utána rögtön azt mondták, hogy trafó-kábel-gyertya. Azt mondták az esetek többségében megoldás, nem 100%, de itt kell elkezdeni mindenképp. Ahogy ti is mondtátok.

Na holnap kiderül. 35ért vállalják, reális? Bosch trafó, Tesla kábel azthiszem. NGK/Bosch kábel valami irtó drága lenne, milyen lehet ez a Tesla? Gond lehet belőle? (NGK gyertyák meg ugye már vannak)

Más: -szívósort ki kellene belezni, vagy rendbe tenni. Félek hogy rendbe lesz téve a gyújtásrendszer, azt utána meg abból lenne baj, amilyen szerencsés vagyok.
Pesten ki foglalkozik vele, és milyen áron szokott menni? (ledugózás, tömítés, meg ami kell)

Megcsinálnám én is szívesen, ha értenék hozzá, de inkább szakavatott kezekre bízom.

Szerintem nincs az árral gond. Teslát hátha használ valaki itt, majd szól. Ha jó a gyújtásrendszer, nem rángat, akkor szerintem a generátor a következő (villogó műszerfal) inkább, mint a szívósor.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11989 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 20:45:03 »

Szerintem nincs az árral gond. Teslát hátha használ valaki itt, majd szól. Ha jó a gyújtásrendszer, nem rángat, akkor szerintem a generátor a következő (villogó műszerfal) inkább, mint a szívósor.

Tényleg, ezt a kérdést még fel akartam tenni.
Szóval nem szívesen vennék 40ért új generátort, vállal valaki barátibb áron bronzkefe cserét? A linked alapján abba aztán végképp nem kezdenék bele Smiley

A tesla kábelre meg várom a véleményeket mindenkitől, ha vannak.
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11990 Dátum: 2017.03.17 péntek, 03:24:20 »


A tesla kábelre meg várom a véleményeket mindenkitől, ha vannak.
Nem tesla,de saját tapasztalat:nekem a Kugler féle 8mm-es fekete kábel van lassan 3 éve és nincs vele semmi bajom.(igaz a gari is 3 év  eplus2 )
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11991 Dátum: 2017.03.17 péntek, 07:39:37 »

Köszi, milyen formában lehet hozzájutni a képes leírásodhoz? Nagyon részletes és hülyebiztos leírás?

Nem buktató van,hanem macera. eplus2 csavarok kiszedése,ha csak szimplán akna nélkül csinálod.Szerintem a tömítéseket csak megtisztítod és visszarakod(ha látható sérülés,akkor természetesen csere) még ami kell,mint a videóban ragasztószalag. eplus2
https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY&t=793s
csak ügyesen. eljen
van képes leírásom is,ha esetleg kell.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11992 Dátum: 2017.03.17 péntek, 08:08:59 »

Tényleg, ezt a kérdést még fel akartam tenni.
Szóval nem szívesen vennék 40ért új generátort, vállal valaki barátibb áron bronzkefe cserét? A linked alapján abba aztán végképp nem kezdenék bele Smiley

A tesla kábelre meg várom a véleményeket mindenkitől, ha vannak.

Kertész utcai generátor szervízben kérdezed meg.
http://mondeo.hu/index.php?page=177 
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.17 péntek, 08:11:17 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11993 Dátum: 2017.03.17 péntek, 08:35:01 »

Kertész utcai generátor szervízben kérdezed meg.
http://mondeo.hu/index.php?page=177 

Köszi a linket. Meg mindenkinek a segítséget! worship
A kocsi már a szervizben, ha visszaért elkezdek azzal is foglalkozni.
Tegnap rákerestem itt a fórumban a Tesla kábelre, nem voltak negatív tapasztalatok, így végül olyan kábel lett és NGK trafó.
Plusz hozzácsapattam egy szelepfedél tömítést, volt egy kis olajfolt rajta. Azt mondták nehogy szétcsessze az új kábeleket. Az előző szerelő beleöntötte mind az 5l olajat, lehet kinyomhatta.
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11994 Dátum: 2017.03.17 péntek, 12:08:05 »

Köszi, milyen formában lehet hozzájutni a képes leírásodhoz? Nagyon részletes és hülyebiztos leírás?

Pü-be dobj egy e-mail-t.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11995 Dátum: 2017.03.17 péntek, 18:47:36 »

Köszi a linket. Meg mindenkinek a segítséget! worship
A kocsi már a szervizben, ha visszaért elkezdek azzal is foglalkozni.
Tegnap rákerestem itt a fórumban a Tesla kábelre, nem voltak negatív tapasztalatok, így végül olyan kábel lett és NGK trafó.
Plusz hozzácsapattam egy szelepfedél tömítést, volt egy kis olajfolt rajta. Azt mondták nehogy szétcsessze az új kábeleket. Az előző szerelő beleöntötte mind az 5l olajat, lehet kinyomhatta.

Jelentem meggyógyult az autó. Abbahagyta a rángatást, most szépen megy.
NGK trafó, tesla kábel, meg a 1,5hónapos NGK gyertyák vannak már benne.
Mégegyszer köszi a tippet. Smiley
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11996 Dátum: 2017.03.17 péntek, 19:41:52 »

Jelentem meggyógyult az autó. Abbahagyta a rángatást, most szépen megy.
NGK trafó, tesla kábel, meg a 1,5hónapos NGK gyertyák vannak már benne.
Mégegyszer köszi a tippet. Smiley

 eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
baranyg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #11997 Dátum: 2017.03.18 szombat, 19:35:55 »

Sziasztok!

Közel 8 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2L-es modeónak (CJBA). Legutóbb egy rövidebb út során P0171-es hibát adott, amit reseteltem, de 100km -el később ismét előjött. A hibafeltárás során odáig jutottam, hogy:
- 1-es lambdaszonda oszcilloszkóp szerint 0,2-0,8V között szépen oszcillál, ettől persze még lehet rossz
- MAP szenzor vadonat új (BOSCH)
- szívócsonkban 0,35bar abszolut nyomás van (0,65bar vákuum), hidegindító-spray-vel kerestem, hogy szív-e falsot, de nem találtam.
- a kartergáz egy külön lecsapatón van keresztülvezetve, mivel kicsit csipegeti az olajat. (2dl/5000km), és nem akartam, hogy összetaknyolja a szívócsonkot
- üzemanyagnyomás alapjáraton 3,8bar
- gyújtógyertyák, gyújtótrafó, gyújtáskábel újak (gyáriak)

amit még érdemes tudni:
- amikor megvettem a szívócsonk már nem sárga lapátos volt. Akkor átalakítottam csapágyasra és kapott új lapátokat, stb (https://www.youtube.com/watch?v=ut-BH5oFXkc)
- az EGR szelep tiszta, aktuátor (szoldenoid) rész gázadásra mozog
- Forscan-ben, a járó motorral végzett önteszt P1408-as hibát ad (EGR tartományon kívül)

A kérdésem, hogy P0171 miatt a lambdaszondán kívül még mit lenne érdemes megnézni, illetve mi alapján mondja, hogy az "EGR tartományon kívül" ?

Előre is köszönök minden segítséget, ötletet.
Gábor
Naplózva

Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11998 Dátum: 2017.03.18 szombat, 19:47:53 »

Sziasztok!

Közel 8 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2L-es modeónak (CJBA). Legutóbb egy rövidebb út során P0171-es hibát adott, amit reseteltem, de 100km -el később ismét előjött. A hibafeltárás során odáig jutottam, hogy:
- 1-es lambdaszonda oszcilloszkóp szerint 0,2-0,8V között szépen oszcillál, ettől persze még lehet rossz
- MAP szenzor vadonat új (BOSCH)
- szívócsonkban 0,35bar abszolut nyomás van (0,65bar vákuum), hidegindító-spray-vel kerestem, hogy szív-e falsot, de nem találtam.
- a kartergáz egy külön lecsapatón van keresztülvezetve, mivel kicsit csipegeti az olajat. (2dl/5000km), és nem akartam, hogy összetaknyolja a szívócsonkot
- üzemanyagnyomás alapjáraton 3,8bar
- gyújtógyertyák, gyújtótrafó, gyújtáskábel újak (gyáriak)

amit még érdemes tudni:
- amikor megvettem a szívócsonk már nem sárga lapátos volt. Akkor átalakítottam csapágyasra és kapott új lapátokat, stb (https://www.youtube.com/watch?v=ut-BH5oFXkc)
- az EGR szelep tiszta, aktuátor (szoldenoid) rész gázadásra mozog
- Forscan-ben, a járó motorral végzett önteszt P1408-as hibát ad (EGR tartományon kívül)

A kérdésem, hogy P0171 miatt a lambdaszondán kívül még mit lenne érdemes megnézni, illetve mi alapján mondja, hogy az "EGR tartományon kívül" ?

Előre is köszönök minden segítséget, ötletet.
Gábor
lehet,hogy az egr szelep rossz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #11999 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 08:57:48 »

Sziasztok ,

2003-es 1.8as benzines mondeo gyorsításnál rángat . Több fokozatban is előjön a hiba . Van valami ötletetek mi okozhatja a problémát . ( Benzin, Gyertya? , gyujtáselősztó ? )
Esetleg egy jó, megbízható szerelő Szigetszentmiklós környékén ?

Köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.