Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:52:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
234
235
236
237
238
239
240
[
241
]
242
243
244
245
246
247
248
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4654203 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
Krissz31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12000 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 09:01:28 »
Szia!
Nekem mikor ugyanez a hibakód lett egyik pillanatról a másikra, egy hüvelykujj vastag gumicső hasadt ki. Ott szívott plusz levegőt. Csövet kicseréltem,hibakódot töröltem. Ha szerencséd van , neked is ott bújik valahol egy repedt cső.
Idézetet írta: baranyg - 2017.03.18 szombat, 19:35:55
Sziasztok!
Közel 8 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2L-es modeónak (CJBA). Legutóbb egy rövidebb út során P0171-es hibát adott, amit reseteltem, de 100km -el később ismét előjött. A hibafeltárás során odáig jutottam, hogy:
- 1-es lambdaszonda oszcilloszkóp szerint 0,2-0,8V között szépen oszcillál, ettől persze még lehet rossz
- MAP szenzor vadonat új (BOSCH)
- szívócsonkban 0,35bar abszolut nyomás van (0,65bar vákuum), hidegindító-spray-vel kerestem, hogy szív-e falsot, de nem találtam.
- a kartergáz egy külön lecsapatón van keresztülvezetve, mivel kicsit csipegeti az olajat. (2dl/5000km), és nem akartam, hogy összetaknyolja a szívócsonkot
- üzemanyagnyomás alapjáraton 3,8bar
- gyújtógyertyák, gyújtótrafó, gyújtáskábel újak (gyáriak)
amit még érdemes tudni:
- amikor megvettem a szívócsonk már nem sárga lapátos volt. Akkor átalakítottam csapágyasra és kapott új lapátokat, stb (
https://www.youtube.com/watch?v=ut-BH5oFXkc
)
- az EGR szelep tiszta, aktuátor (szoldenoid) rész gázadásra mozog
- Forscan-ben, a járó motorral végzett önteszt P1408-as hibát ad (EGR tartományon kívül)
A kérdésem, hogy P0171 miatt a lambdaszondán kívül még mit lenne érdemes megnézni, illetve mi alapján mondja, hogy az "EGR tartományon kívül" ?
Előre is köszönök minden segítséget, ötletet.
Gábor
Naplózva
Mk3 ST220 Facelift /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12001 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 09:05:20 »
Idézetet írta: korikn - 2017.03.19 vasárnap, 08:57:48
Sziasztok ,
2003-es 1.8as benzines mondeo gyorsításnál rángat . Több fokozatban is előjön a hiba . Van valami ötletetek mi okozhatja a problémát . ( Benzin, Gyertya? , gyujtáselősztó ? )
Esetleg egy jó, megbízható szerelő Szigetszentmiklós környékén ?
Köszönöm
Szia.
üdv a klubban.
Triumvirátus csere(vagy csak a xar alkatrészt cseréld)
olvasd el itt is ezt kérdezik:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1099770#msg1099770
érdemes egy kis időt rászánni a visszaolvasásra(jelen esetben 1 oldalt) a megfelelő topikokban.
megéri.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.19 vasárnap, 09:08:00 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
korikn
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12002 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 10:12:24 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.19 vasárnap, 09:05:20
Szia.
üdv a klubban.
Triumvirátus csere(vagy csak a xar alkatrészt cseréld)
olvasd el itt is ezt kérdezik:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1099770#msg1099770
érdemes egy kis időt rászánni a visszaolvasásra(jelen esetben 1 oldalt) a megfelelő topikokban.
megéri.
Mit értesz a Triumviártus csere alatt ?
Naplózva
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12003 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 10:29:32 »
Idézetet írta: korikn - 2017.03.19 vasárnap, 10:12:24
Mit értesz a Triumviártus csere alatt ?
Trafó - Kábel - Gyertya
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
korikn
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12004 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 10:31:20 »
Idézetet írta: Gegsite - 2017.03.19 vasárnap, 10:29:32
Trafó - Kábel - Gyertya
Köszi , Akkor kersek egy boltot , aztán kalkulálok . KB mennyi szerintetek ?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12005 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 11:29:17 »
Idézetet írta: korikn - 2017.03.19 vasárnap, 10:31:20
Köszi , Akkor kersek egy boltot , aztán kalkulálok . KB mennyi szerintetek ?
Írtam,hogy olvass vissza
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1100049#msg1100049
kb.40 e Ft
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.19 vasárnap, 11:36:23 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12006 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 12:15:47 »
Idézetet írta: korikn - 2017.03.19 vasárnap, 10:31:20
Köszi , Akkor kersek egy boltot , aztán kalkulálok . KB mennyi szerintetek ?
Ha visszaolvastál, láthatod, én voltam a szenvedő alany. Ugyanez a jelenség volt nálam is.
Nekem már új gyertyáim volt, így csak trafót és kábelt cseréltek.
NGK trafó 21 volt, kábel egy 10-es, plusz a munkadíj valami 6000Ft, de ebbe bent volt még a szelepfedéltömítés munkadíja is.
A gyertyák erre még rájönnek neked, azthiszem 4e/db lehet.(NGK)
Nyilván ha magad szerzed be az alkatrészt olcsóbb lehet, sajna nálam nem volt megoldható, a szerviz nem dolgozott máshonnan hozott alkatrészekkel.
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
korikn
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12007 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 12:44:10 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.19 vasárnap, 12:15:47
Ha visszaolvastál, láthatod, én voltam a szenvedő alany. Ugyanez a jelenség volt nálam is.
Nekem már új gyertyáim volt, így csak trafót és kábelt cseréltek.
NGK trafó 21 volt, kábel egy 10-es, plusz a munkadíj valami 6000Ft, de ebbe bent volt még a szelepfedéltömítés munkadíja is.
A gyertyák erre még rájönnek neked, azthiszem 4e/db lehet.(NGK)
Nyilván ha magad szerzed be az alkatrészt olcsóbb lehet, sajna nálam nem volt megoldható, a szerviz nem dolgozott máshonnan hozott alkatrészekkel.
okok , köszi , közben olvasom vissza a fórumot .
hasznos infok vannak , koszönöm !
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12008 Dátum:
2017.03.25 szombat, 07:54:51 »
Sziasztok!!2.0literes mondeom pár napja nehezen indul forgat pár másodpercet mig elkapja és az alapjárat se áll be egyböl.sokat fut városban.tippek hogy mitöl lehet??
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12009 Dátum:
2017.03.25 szombat, 08:38:46 »
Idézetet írta: don80 - 2017.03.25 szombat, 07:54:51
Sziasztok!!2.0literes mondeom pár napja nehezen indul forgat pár másodpercet mig elkapja és az alapjárat se áll be egyböl.sokat fut városban.tippek hogy mitöl lehet??
Szia.
A tankba mennyi üzemanyag van?
Ha még nem olvastad:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Első körben alapjárati szelepet takarítsd ki,(a fojtószelepet is kipucolhatod,mert a sok városi km miatt elég szutykos lehet az is)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12010 Dátum:
2017.03.25 szombat, 14:32:47 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.25 szombat, 08:38:46
Szia.
A tankba mennyi üzemanyag van?
Ha még nem olvastad:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Első körben alapjárati szelepet takarítsd ki,(a fojtószelepet is kipucolhatod,mert a sok városi km miatt elég szutykos lehet az is)
tank közel tele van.bár érdekes hogy teletankolás után kezdte pedig shelen tankolok.a többiröl van link??mit hol kell keresnem??
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12011 Dátum:
2017.03.25 szombat, 17:51:14 »
Idézetet írta: don80 - 2017.03.25 szombat, 14:32:47
tank közel tele van.bár érdekes hogy teletankolás után kezdte pedig shelen tankolok.a többiröl van link??mit hol kell keresnem??
link:
https://www.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw&app=desktop
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
baranyg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12012 Dátum:
2017.03.25 szombat, 20:10:56 »
Sziasztok!
Az EGR szelep csere nem oldotta meg a problémát, tovább keresem, hogy tényleg valahonnan falsot szív-e. Amire még gondoltam, hogy a kipufogó-lerakódása miatt minimális EGR nyitás mellett is túl sok kipuf-gázt enged vissza. Ezt viszont nem tudom, hogy hogyan lehetne tesztelni. Gondolom lambda-helyére lehetne nyomásmérőt tenni, de nagyon alacsony tartományban kellene mérnem, és nem találtam még manométert (<330mbar).
Gábor
Idézetet írta: Krissz31 - 2017.03.19 vasárnap, 09:01:28
Szia!
Nekem mikor ugyanez a hibakód lett egyik pillanatról a másikra, egy hüvelykujj vastag gumicső hasadt ki. Ott szívott plusz levegőt. Csövet kicseréltem,hibakódot töröltem. Ha szerencséd van , neked is ott bújik valahol egy repedt cső.
Naplózva
Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12013 Dátum:
2017.03.25 szombat, 20:23:30 »
Idézetet írta: baranyg - 2017.03.25 szombat, 20:10:56
Sziasztok!
Az EGR szelep csere nem oldotta meg a problémát, tovább keresem, hogy tényleg valahonnan falsot szív-e. Amire még gondoltam, hogy a kipufogó-lerakódása miatt minimális EGR nyitás mellett is túl sok kipuf-gázt enged vissza. Ezt viszont nem tudom, hogy hogyan lehetne tesztelni. Gondolom lambda-helyére lehetne nyomásmérőt tenni, de nagyon alacsony tartományban kellene mérnem, és nem találtam még manométert (<330mbar).
Gábor
Lambda helyére nyomásmérő?
Mit akarsz kezdeni a kipufogó gáz nyomás értékével? Egyébként sem alacsony érték lenne...
Szerintem azt a felesleges kartergáz lecsapót dobd ki az autóból.
Semmi szükség rá és nem kizárt, hogy bezavarhat.
A 2dl/5000 km
nem
olajfogyasztás. Max-Min egy csereperiódus alatt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12014 Dátum:
2017.03.25 szombat, 21:56:02 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.25 szombat, 17:51:14
link:
https://www.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw&app=desktop
köszi!!!
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
koko27
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12015 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 09:09:17 »
Helló,2003 1.8 benzin cgba motorkód,inditás után rángatva megy,kb 1.5 km -et , leállítás után ujraíndítva megy normálisan,de nem nagyon lehet 3000 fölé pörgetni ,ja és 140km/h a maximumja az is nehezen rángatva ,érezni lehet az autót vissza fogja valami,hibakód olvasás volt , az külső hömérséglet jeladó hibát írt ki ,müszerfalon is folyamatosan piros a csillag,nem is írja a külső hőmérségletet,e miat viselkedhet így az autó?alapjáraton gyönyörű hangja van az autónak,kérlek segítsetek.... >:(ű
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12016 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 10:58:47 »
Idézetet írta: koko27 - 2017.03.26 vasárnap, 09:09:17
Helló,2003 1.8 benzin cgba motorkód,inditás után rángatva megy,kb 1.5 km -et , leállítás után ujraíndítva megy normálisan,de nem nagyon lehet 3000 fölé pörgetni ,ja és 140km/h a maximumja az is nehezen rángatva ,érezni lehet az autót vissza fogja valami,hibakód olvasás volt , az külső hömérséglet jeladó hibát írt ki ,müszerfalon is folyamatosan piros a csillag,nem is írja a külső hőmérségletet,e miat viselkedhet így az autó?alapjáraton gyönyörű hangja van az autónak,kérlek segítsetek.... >:(ű
Szerintem 2 gondod is lehet egyszerre. Külső hőmérs. jelző tiszta sor, cserélni kell. Lökhárító alatt.
A másik az éppen lehet ac pumpa. Nem engedi pörgetni, mert egyszerűen nem tud annyi benzint szállítani.
Át kell nézni az üzemanyag rendszert.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
korikn
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12017 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 21:47:41 »
Idézetet írta: korikn - 2017.03.19 vasárnap, 12:44:10
okok , köszi , közben olvasom vissza a fórumot .
hasznos infok vannak , koszönöm !
Trafo és gyertya csere megoldotta . 27000 mindennel együtt
Naplózva
keep
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12018 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 07:49:34 »
Idézetet írta: korikn - 2017.03.26 vasárnap, 21:47:41
Trafo és gyertya csere megoldotta . 27000 mindennel együtt
Megkérdezhetem milyen típusra cserélted őket?
Naplózva
2002 MK3 2.0 benzin kombi BWY CJBA 107 kW/146 LE Ghia
baranyg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12019 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 20:27:34 »
Sziasztok!
Cseréltem a lambda-szondát, és a Forscan önteszt során most nem adott "EGR tartományon kívül hibaüzenetet". A kérdésem az hogy eredetileg 1S7F-9F472-AB szonda volt benne, ami helyett az alkatreszek.hu alapján Delphi ES20151-12B1 -t rendeltem. Tudja esetleg valaki, hogy ez tényleg kompatibilis-e vele, vagy próbált már valaki a gyárin kívül más szondát.
Előre is köszi a segítséget.
Gábor
Naplózva
Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
Mondemo91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12020 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 14:28:34 »
Üdv!
2 kérdésem lenne:
1. 2.0 16v benzinnnél 2003-as fl előtti, kell e szelephézagot állítani, ha igen kb mennyi kilométernél (187 ezer van most benne). Egy szakszervízben mennyibe kerülne ez a művelet?
2. pcv cső, szelep dugulás milyen hibajelenségeket okozhat? Amikor a szívósort felújítottuk direkt kértem a szerelőt hogy cserélje ki a szelepet és a gumicsövet, de ő nem cserélte mert a szakszervíz akivel beszélt azt mondta neki hogy az soha az életben nem tömődik el és nem megy tönkre...
Naplózva
Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12021 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 16:39:14 »
Idézetet írta: Mondemo91 - 2017.04.02 vasárnap, 14:28:34
Üdv!
2 kérdésem lenne:
1. 2.0 16v benzinnnél 2003-as fl előtti, kell e szelephézagot állítani, ha igen kb mennyi kilométernél (187 ezer van most benne). Egy szakszervízben mennyibe kerülne ez a művelet?
2. pcv cső, szelep dugulás milyen hibajelenségeket okozhat? Amikor a szívósort felújítottuk direkt kértem a szerelőt hogy cserélje ki a szelepet és a gumicsövet, de ő nem cserélte mert a szakszervíz akivel beszélt azt mondta neki hogy az soha az életben nem tömődik el és nem megy tönkre...
1.) Lehet állítani, de elég körülményes. Csészéket kell cserélgetni, újakat venni stb.
2.) A cső nem szokott dugulni, inkább kiszakad. Ilyenkor falsot szív, ami erősen megemelkedett alapjáratot produkál. Tök általános hiba, fenéket nem megy tönkre.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bangesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12022 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 09:50:14 »
Sziasztok!
Van egy 2001 ford mondeo 1.8 b autóm és valószínűleg hengerfejes.Segítségeteket kérném abban, hogy tudnátok e ajánlani valami szakembert Budapesten aki megbízható, becsületes, és nem lehúzós. Köszönöm szépen a segítséget előre is Csaba
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12023 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 12:00:25 »
Idézetet írta: Bangesz - 2017.04.03 hétfő, 09:50:14
Sziasztok!
Van egy 2001 ford mondeo 1.8 b autóm és valószínűleg hengerfejes.Segítségeteket kérném abban, hogy tudnátok e ajánlani valami szakembert Budapesten aki megbízható, becsületes, és nem lehúzós. Köszönöm szépen a segítséget előre is Csaba
És az hogy derült ki?
Naplózva
Mondemo91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12024 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 16:30:14 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.04.02 vasárnap, 16:39:14
1.) Lehet állítani, de elég körülményes. Csészéket kell cserélgetni, újakat venni stb.
2.) A cső nem szokott dugulni, inkább kiszakad. Ilyenkor falsot szív, ami erősen megemelkedett alapjáratot produkál. Tök általános hiba, fenéket nem megy tönkre.
Köszi a választ! Az létezik hogy egy jó állapotú motornál 187 ezernél szelephézagot kell állítgatni az általad leírt módon?
Naplózva
Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12025 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 17:03:30 »
Idézetet írta: Mondemo91 - 2017.04.03 hétfő, 16:30:14
Köszi a választ! Az létezik hogy egy jó állapotú motornál 187 ezernél szelephézagot kell állítgatni az általad leírt módon?
Persze, minden lehetséges. Van amelyiket 80ezenél kell generáloztatni és van amelyiket 500.000-nél. Minden a karbantartáson, vezetési stíluson és használati körülményektől függ.
Szerény tudásom szerint ez a vezérlés úgy van kitalálva, hogy a szelephézag növekedés, csak 2 esetben jöhet létre: Ha a vezérműtengely elkopik. A csészék sokkal keményebb anyagból vannak mint a tengely. És a tengely mitől kopik el? Nem megfelelő kenéstől. Illetve lehet még karbonlerakódás a szelepeken, de ezt úgyse illik csészecserével orvosolni.
Egyébként miért kéne szelephézagot állítani? Csörög a motor? Akkor először olyanokat kell megnézni mint: Örvénylapátok, szíjfeszítő, görgők illetve ritkább esetben a vezérműlánc nyúlása vagy a láncfeszítő hibája.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12026 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:26:39 »
Idézetet írta: Mondemo91 - 2017.04.03 hétfő, 16:30:14
Köszi a választ! Az létezik hogy egy jó állapotú motornál 187 ezernél szelephézagot kell állítgatni az általad leírt módon?
Normál esetben nem.
Honnan tudod, hogy kell állítani?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12027 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:27:51 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.03 hétfő, 18:26:39
Normál esetben nem.
Honnan tudod, hogy kell állítani?
onnan ahonnan azt tudjuk, hogy egy ~15éves gépben 187ekm van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12028 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:30:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.03 hétfő, 18:27:51
onnan ahonnan azt tudjuk, hogy egy ~15éves gépben 187ekm van
Úgy mindjárt más!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mondemo91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12029 Dátum:
2017.04.04 kedd, 13:12:10 »
Nem csörög a motor. Inkább rángatózni szokott és néha alapjárati problémák is vannak. A héten gyertyákat cserélek (kábelek tesla pár éves) trafó elméletileg az előző tulaj által lett cserélve. Check engine nincs soha nem is vót'... hibakód sincs, diagnosztika szerint tökéletes az autó... Olajfogyasztás: télen 1000km alatt kb 1mm-t csökkent a nívópálcán a szint, 2 hónapja kb 1600km-t mentem óta változatlan.
Jelenség: egyenletes tempót tartva kb 50-nél emelkedőre megyünk vagy csak tartani akarjuk ezt a sebességet 3.-ban és 4.-ben is rángat, ha elemelem a gázt abbamarad, ha odalépek abba marad. Álló helyzetben 2000-nél fura remegés jön rá, se alatta se felette semmi nem tapasztalható. Van hogy 30 km után elmegy az ereje...TPS szenzorra is gyanakszom...
Szívósor fel lett újítva januárban...
Gyertyát megéri megvenni az ngk spécit vagy maradjak a Motocraftnál?
Naplózva
Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12030 Dátum:
2017.04.04 kedd, 13:25:14 »
Idézetet írta: Mondemo91 - 2017.04.04 kedd, 13:12:10
Nem csörög a motor. Inkább rángatózni szokott és néha alapjárati problémák is vannak. A héten gyertyákat cserélek (kábelek tesla pár éves) trafó elméletileg az előző tulaj által lett cserélve. Check engine nincs soha nem is vót'... hibakód sincs, diagnosztika szerint tökéletes az autó... Olajfogyasztás: télen 1000km alatt kb 1mm-t csökkent a nívópálcán a szint, 2 hónapja kb 1600km-t mentem óta változatlan.
Jelenség: egyenletes tempót tartva kb 50-nél emelkedőre megyünk vagy csak tartani akarjuk ezt a sebességet 3.-ban és 4.-ben is rángat, ha elemelem a gázt abbamarad, ha odalépek abba marad. Álló helyzetben 2000-nél fura remegés jön rá, se alatta se felette semmi nem tapasztalható. Van hogy 30 km után elmegy az ereje...TPS szenzorra is gyanakszom...
Szívósor fel lett újítva januárban...
Gyertyát megéri megvenni az ngk spécit vagy maradjak a Motocraftnál?
Miért ne lenne jó a Motorcraft? Az való bele. Sokan csak azért veszik az ngkt mert ugyanaz és nekem pl sokkal olcsóbb. Erősen rángat? Mintha darabos lenne a benzin? Akkor nem fogod megúszni a triumvirátus cserét.
Ha csak finoman rángat, úgymond "hintázik", akkor a motortartó bakokat nézném meg először. Kezdve az alsó váltó mögöttivel. Ez megmagyarázhatja a rezonálást bizonyos fordulaton.
Erőhiány sokminden lehet.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 kedd, 13:27:26 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12031 Dátum:
2017.04.04 kedd, 13:53:05 »
Valaki magyarázza már el nekem, miért vannak itt az emberek oda annyira a tesla gyújtáskábelekért? Tudom, nagy feltaláló volt, meg a kontósok is bele vannak nagyon szerelmesedve, de a gyújtáskábeleikkel összhangúan pozitív a tapasztalat?
Naplózva
Lukacsim0521
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12032 Dátum:
2017.04.04 kedd, 15:14:10 »
Sziasztok.
Köszönöm a tagságot:)
Azzal szeretném kezdeni, hogy egy hónapja vettem egy 1.8-as, sedan, Ghia, 2001-es mondeot. Nagyon szeretem, a legjobb autó a világon:))
Lehet hogy a témát már ezerszer megbeszéltétek itt, de azért felteszem a kérdésem. Hiszen minél frissebb az infó, annál jobb.
Engem.is aggaszt ez az örvénylapát dolog. Mi lenne a leghasznosabb teendő ezzel kapcsolatban? Cseréltessem ki az egész rendszert (lapátok, rudak), vagy csak simán szedessem ki, és dugóztassam be az egészet?
Aki a cserét ajánlja, mondja már meg legyen szíves, hogy hol, kinél, kb. mennyiért csinálják meg. Aki pedig kiszedette, az is ossza meg légyszíves ugyan ezen kérdések válaszait.
Segítőkész válaszaitok előre is köszönöm:)
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12033 Dátum:
2017.04.04 kedd, 15:39:59 »
Idézetet írta: Lukacsim0521 - 2017.04.04 kedd, 15:14:10
Sziasztok.
Köszönöm a tagságot:)
Azzal szeretném kezdeni, hogy egy hónapja vettem egy 1.8-as, sedan, Ghia, 2001-es mondeot. Nagyon szeretem, a legjobb autó a világon:))
Lehet hogy a témát már ezerszer megbeszéltétek itt, de azért felteszem a kérdésem. Hiszen minél frissebb az infó, annál jobb.
Engem.is aggaszt ez az örvénylapát dolog. Mi lenne a leghasznosabb teendő ezzel kapcsolatban? Cseréltessem ki az egész rendszert (lapátok, rudak), vagy csak simán szedessem ki, és dugóztassam be az egészet?
Aki a cserét ajánlja, mondja már meg legyen szíves, hogy hol, kinél, kb. mennyiért csinálják meg. Aki pedig kiszedette, az is ossza meg légyszíves ugyan ezen kérdések válaszait.
Segítőkész válaszaitok előre is köszönöm:)
A tiéd PreFL, így valószínű a narancssárga lapátok vannak benne, amik nem cserélhetők. Csak belezni tudod, vagy teljes szívósor csere. Ráadásul a lapát cserének csak úgy van értelme, ha maga a tengely makulátlan.
Persze az is lehet, hogy az előtted lévő tulajdonos, már végigjárta ezt az utat. Először azt kéne kideríteni piszkálták e.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mondemo91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12034 Dátum:
2017.04.04 kedd, 18:12:42 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.04.04 kedd, 13:25:14
Miért ne lenne jó a Motorcraft? Az való bele. Sokan csak azért veszik az ngkt mert ugyanaz és nekem pl sokkal olcsóbb. Erősen rángat? Mintha darabos lenne a benzin? Akkor nem fogod megúszni a triumvirátus cserét.
Ha csak finoman rángat, úgymond "hintázik", akkor a motortartó bakokat nézném meg először. Kezdve az alsó váltó mögöttivel. Ez megmagyarázhatja a rezonálást bizonyos fordulaton.
Erőhiány sokminden lehet.
Köszi! Azért gondoltam az ngk-ra mert az elvileg 60.000km-t bír... Ez a rángatás inkább olyan mintha nem tudná eldönteni az elektronika hogy motorfék van vagy pici gáz... Ha mondjuk negyedikben 50 alá megyünk egy emelkedőn és úgy akarok gyorsítani (ami tudom hogy marhára nem jó) akkor pl a normális "erőtlenségen" kívül semmi rángatózás nincs. A tps takarítás után ha nem szűnik egy bowden csere is lesz szerintem...
------
Örvénylapátos dolog
: Ezt mindenki maga döntse el a pénztárcájához mérten... Én felújíttattam, mert úgy gondoltam hogy ha kitalálták Jürgenék anno akkor az nem véletlenül van ott. Viszont az nekem 100 ezer forintomba került, mivel az FL előtti mondeokban felújító készletet kell venni azt is csak a gyárit lehet, vagy komplett új szívósor az meg 100ezren felül van. Egy haveromnak 1.8 van 125 lovas neki le lett dugózva a vákuum "csatlakozó" a szívósoron de a lapátok benne maradtak. Semmi hangja nincs azóta sem és egyiknek sincs semmi baja, viszont én nem lennék a helyében nyugodt, úgyhogy azokat és ledugóznám. Én megbántam hogy nem beleztettem ki...
Amit tudnod kell:
A Fordosok azt mondják hogy megváltozik/megváltozhat a motor karakterisztikája de ezt a comp. dönti el, többet fog enni és bizonyos tartományban alul vagy felül gyengébb lesz a motor.
A gyakorlatban és itt a fórumon ezzel szemben sokan semmilyen változást nem tapasztaltak a kibelezés után.
Naplózva
Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12035 Dátum:
2017.04.04 kedd, 20:29:06 »
Idézetet írta: Lukacsim0521 - 2017.04.04 kedd, 15:14:10
Sziasztok.
Köszönöm a tagságot:)
Azzal szeretném kezdeni, hogy egy hónapja vettem egy 1.8-as, sedan, Ghia, 2001-es mondeot. Nagyon szeretem, a legjobb autó a világon:))
Lehet hogy a témát már ezerszer megbeszéltétek itt, de azért felteszem a kérdésem. Hiszen minél frissebb az infó, annál jobb.
Engem.is aggaszt ez az örvénylapát dolog. Mi lenne a leghasznosabb teendő ezzel kapcsolatban? Cseréltessem ki az egész rendszert (lapátok, rudak), vagy csak simán szedessem ki, és dugóztassam be az egészet?
Aki a cserét ajánlja, mondja már meg legyen szíves, hogy hol, kinél, kb. mennyiért csinálják meg. Aki pedig kiszedette, az is ossza meg légyszíves ugyan ezen kérdések válaszait.
Segítőkész válaszaitok előre is köszönöm:)
Hidd el nem akarod felújíttatni (100+e ft csak az alkatrész). Állítólag a FL utáni (2003.09.->)szívósort fel lehet tenni, amiben jobban megoldották, plusz azt lehet sokkal olcsóbban javítani.
Naplózva
LZEE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12036 Dátum:
2017.04.08 szombat, 09:48:40 »
Sziasztok!
Megkoszonve a tagsagot, szeretnem a tapasztaltabbak segitseget kerni.
2004-2007 evjaratu benzin motoros kombi mondeot akarok vasarolni, viszont nem ismerem a tipust. Csaladi autokent szerintem kituno lenne es mivel nem fogok eves szinten 20.000 km nel tobbet jarni vele benzinesben gondolkodom. Kerdeseim a kovetkezok lennenek:
- 1.8 -as motor eleg eros ehhez a nagy kasznihoz, vagy inkabb 2.0 a jobb? Melyik a sikeresebb? (a gyari adatok alapjan nincs olyan nagy kulonbseg fogyasztas terem, persze kerdes h azok mennyire realisak).
- van-e esetleg olyan tipushiba(ak) amire kulonosen oda kell figyelni?
- 200.000 km folotti motorteljesitmeny mar sok ennel a tipusnal? Sok problema johet elo a kopasok miatt?
egy kevesebb kilometeres 1.8 vagy tobb km 2.0 -at vallasztanatok?
Valaszotokat, segitsegeteket elore is koszonom!
Jo hetveget Mindenkinek!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12037 Dátum:
2017.04.08 szombat, 09:59:16 »
2.0
Minél fiatalabbat.
200e nem sok, ha valóban annyi és "volt gazdája" !
Állapotot kell venni.
Vannak hibák, egyrésze kiszűrhető valami nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12038 Dátum:
2017.04.08 szombat, 11:16:04 »
Idézetet írta: LZEE - 2017.04.08 szombat, 09:48:40
Sziasztok!
Megkoszonve a tagsagot, szeretnem a tapasztaltabbak segitseget kerni.
2004-2007 evjaratu benzin motoros kombi mondeot akarok vasarolni, viszont nem ismerem a tipust. Csaladi autokent szerintem kituno lenne es mivel nem fogok eves szinten 20.000 km nel tobbet jarni vele benzinesben gondolkodom. Kerdeseim a kovetkezok lennenek:
- 1.8 -as motor eleg eros ehhez a nagy kasznihoz, vagy inkabb 2.0 a jobb? Melyik a sikeresebb? (a gyari adatok alapjan nincs olyan nagy kulonbseg fogyasztas terem, persze kerdes h azok mennyire realisak).
- van-e esetleg olyan tipushiba(ak) amire kulonosen oda kell figyelni?
- 200.000 km folotti motorteljesitmeny mar sok ennel a tipusnal? Sok problema johet elo a kopasok miatt?
egy kevesebb kilometeres 1.8 vagy tobb km 2.0 -at vallasztanatok?
Valaszotokat, segitsegeteket elore is koszonom!
Jo hetveget Mindenkinek!
nincs mit.
2.0 mindegy milyen üzemanyaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12039 Dátum:
2017.04.08 szombat, 12:05:42 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.08 szombat, 11:16:04
nincs mit.
2.0 mindegy milyen üzemanyaggal.
Mivel a benzinmotoros topikban vagyunk, úgy gondolom adott a tüzelőanyag. Nem ez az eldöntendő, kérdés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mondemo91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12040 Dátum:
2017.04.08 szombat, 12:09:55 »
Idézetet írta: LZEE - 2017.04.08 szombat, 09:48:40
Sziasztok!
Megkoszonve a tagsagot, szeretnem a tapasztaltabbak segitseget kerni.
2004-2007 evjaratu benzin motoros kombi mondeot akarok vasarolni, viszont nem ismerem a tipust. Csaladi autokent szerintem kituno lenne es mivel nem fogok eves szinten 20.000 km nel tobbet jarni vele benzinesben gondolkodom. Kerdeseim a kovetkezok lennenek:
- 1.8 -as motor eleg eros ehhez a nagy kasznihoz, vagy inkabb 2.0 a jobb? Melyik a sikeresebb? (a gyari adatok alapjan nincs olyan nagy kulonbseg fogyasztas terem, persze kerdes h azok mennyire realisak).
- van-e esetleg olyan tipushiba(ak) amire kulonosen oda kell figyelni?
- 200.000 km folotti motorteljesitmeny mar sok ennel a tipusnal? Sok problema johet elo a kopasok miatt?
egy kevesebb kilometeres 1.8 vagy tobb km 2.0 -at vallasztanatok?
Valaszotokat, segitsegeteket elore is koszonom!
Jo hetveget Mindenkinek!
1.8 is szépen viszi a kasztnit, de a 2.0 jobb, 1.8ból nagyon sok eszi az olajat, kereskedőknél a német importokat különös tekintettel kell kezelni. Van jó vétel de sok autó szutyok állapotban van.
Típushibák:
-ajtók alja, küszöbök korrodálódása
-gyújtótrafó-kábel-gyertya
-szívósor lásd:
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Hirtelen így ennyi.
Naplózva
Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12041 Dátum:
2017.04.08 szombat, 12:21:30 »
Idézetet írta: LZEE - 2017.04.08 szombat, 09:48:40
Sziasztok!
Megkoszonve a tagsagot, szeretnem a tapasztaltabbak segitseget kerni.
2004-2007 evjaratu benzin motoros kombi mondeot akarok vasarolni, viszont nem ismerem a tipust. Csaladi autokent szerintem kituno lenne es mivel nem fogok eves szinten 20.000 km nel tobbet jarni vele benzinesben gondolkodom. Kerdeseim a kovetkezok lennenek:
- 1.8 -as motor eleg eros ehhez a nagy kasznihoz, vagy inkabb 2.0 a jobb? Melyik a sikeresebb? (a gyari adatok alapjan nincs olyan nagy kulonbseg fogyasztas terem, persze kerdes h azok mennyire realisak).
- van-e esetleg olyan tipushiba(ak) amire kulonosen oda kell figyelni?
- 200.000 km folotti motorteljesitmeny mar sok ennel a tipusnal? Sok problema johet elo a kopasok miatt?
egy kevesebb kilometeres 1.8 vagy tobb km 2.0 -at vallasztanatok?
Valaszotokat, segitsegeteket elore is koszonom!
Jo hetveget Mindenkinek!
Üdv!
Ennél a Mondeonál tartósak és megbízhatóak a benzinmotorok, de van jó, meg jobb! A hagyományos 1.8 egyik típushibája, hogy eszi az olajat, (ahogy az előzőekben is említették) az pedig ha jól tudom a hengerek ovális kopása miatt van, tehát bonyolultan és drágán javítható. A közvetlen befecskendezéses (Sci) 1.8 sem mondható rossz motornak, csak sok minden méregdrága hozzá, (gyújtótrafó és 4db kell, stb.).
A 2.0 ilyen problémáktól mentes, én 247000 km-vel vágtam bele egybe, valóban állapotot veszünk, ez nagyon fontos! Itt a fórumon többeknek bőven 300, van akinek 400 ezer felett van már a kétliteres benzinese!
Örvénylapát sor és kettőstömegű mindegyikben van, ebből a szempontból mindegy.
Remélem segítettem,
Üdv: Hanzsi
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12042 Dátum:
2017.04.08 szombat, 13:14:40 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.04.08 szombat, 12:21:30
Üdv!
Ennél a Mondeonál tartósak és megbízhatóak a benzinmotorok, de van jó, meg jobb! A hagyományos 1.8 egyik típushibája, hogy eszi az olajat, (ahogy az előzőekben is említették) az pedig ha jól tudom a hengerek ovális kopása miatt van, tehát bonyolultan és drágán javítható. A közvetlen befecskendezéses (Sci) 1.8 sem mondható rossz motornak, csak sok minden méregdrága hozzá, (gyújtótrafó és 4db kell, stb.).
A 2.0 ilyen problémáktól mentes, én 247000 km-vel vágtam bele egybe, valóban állapotot veszünk, ez nagyon fontos! Itt a fórumon többeknek bőven 300, van akinek 400 ezer felett van már a kétliteres benzinese!
Örvénylapát sor és kettőstömegű mindegyikben van, ebből a szempontból mindegy.
Remélem segítettem,
Üdv: Hanzsi
ez így jól hangzik, de a 2.0-ával is lehetnek bajok bőven, láttunk már abból is kukásat nem kis arányban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12043 Dátum:
2017.04.08 szombat, 14:02:25 »
Sziasztok! A segitsegetek szeretnem kerni
Ma megneztem egy 2.0 benzines mondeot, 2002 -es 240e km van benne. A motor beinditas utan hidegen tompa kopogo hangot hallatott, de 1-2 perc mulva halkult,viszont nyitott motorhaznal lehetett hallani tovabbra is. Kuplung kinyomasra nem szunt meg. Lehet hogy kettos tomegu? Illetve meg megneztem az olajszintet es gyakorlatilag a minimum alatt se volt a nem letezo olajszint.. amugy kivul belul szep,es mukodik benne minden. A fent emlitett zaj es olaj szint hianya aggodalomra ad okot? Lehet ha olaj kerulne bele akkor elmulna a kopogas? Kerdes 240e nel mennyire normalis h nincs benne olaj? Koszi elore is a valaszt.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.08 szombat, 14:04:08 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12044 Dátum:
2017.04.08 szombat, 14:06:47 »
Idézetet írta: razsa - 2017.04.08 szombat, 14:02:25
Sziasztok! A segitsegetek szeretnem kerni
Ma megneztem egy 2.0 benzines mondeot, 2002 -es 240e km van benne. A motor beinditas utan hidegen tompa kopogo hangot hallatott, de 1-2 perc mulva halkult,viszont nyitott motorhaznal lehetett hallani tovabbra is. Kuplung kinyomasra nem szunt meg. Lehet hogy kettos tomegu? Illetve meg megneztem az olajszintet es gyakorlatilag a minimum alatt se volt a nem letezo olajszint.. amugy kivul belul szep,es mukodik benne minden. A fent emlitett zaj es olaj szint hianya aggodalomra ad okot? Lehet ha olaj kerulne bele akkor elmulna a kopogas? Kerdes 240e nel mennyire normalis h nincs benne olaj? Koszi elore is a valaszt.
Haladj tovább a keresésben....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12045 Dátum:
2017.04.08 szombat, 20:10:43 »
Idézetet írta: razsa - 2017.04.08 szombat, 14:02:25
Sziasztok! A segitsegetek szeretnem kerni
Ma megneztem egy 2.0 benzines mondeot, 2002 -es 240e km van benne. A motor beinditas utan hidegen tompa kopogo hangot hallatott, de 1-2 perc mulva halkult,viszont nyitott motorhaznal lehetett hallani tovabbra is. Kuplung kinyomasra nem szunt meg. Lehet hogy kettos tomegu? Illetve meg megneztem az olajszintet es gyakorlatilag a minimum alatt se volt a nem letezo olajszint.. amugy kivul belul szep,es mukodik benne minden. A fent emlitett zaj es olaj szint hianya aggodalomra ad okot? Lehet ha olaj kerulne bele akkor elmulna a kopogas? Kerdes 240e nel mennyire normalis h nincs benne olaj? Koszi elore is a valaszt.
ha végigolvasod a topicot, akkor rájössz, hogy teljesen hétköznapi dolog az olaj részleges hiánya a sor4 benzin motoroknál
az egy másik kérdés, hogy mennyibe kerül ezt az állapotot megszüntetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12046 Dátum:
2017.04.08 szombat, 22:12:06 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.08 szombat, 12:05:42
Mivel a benzinmotoros topikban vagyunk, úgy gondolom adott a tüzelőanyag. Nem ez az eldöntendő, kérdés.
nem jelent semmit.pont olyan megbízhatatlan ebben a korban az egyik mint a másik.
csak eltévedt a kolléga.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
thomas791
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 103
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12047 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 18:10:30 »
Sziasztok!
Nemrég lettem tag, de nagyon tetszik az autó!
Azonban amióta tavasz van és hideg a motor beindítás után lefullad. Mintha nem tudná hol az alapjárat..... Vagy ilyenkor is van szivató? pl:7°
3-4-szer indítom aztán már tudja helyét!
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo kombi 2009 MK IV 2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII 1.8 benzin 110LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12048 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 18:25:33 »
Idézetet írta: thomas791 - 2017.04.09 vasárnap, 18:10:30
Sziasztok!
Nemrég lettem tag, de nagyon tetszik az autó!
Azonban amióta tavasz van és hideg a motor beindítás után lefullad. Mintha nem tudná hol az alapjárat..... Vagy ilyenkor is van szivató? pl:7°
3-4-szer indítom aztán már tudja helyét!
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Alapjárati tisztítás és betanulás. Más állás (tanult) tartozik hideg, meleg motorhoz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
thomas791
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 103
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12049 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 20:35:15 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.09 vasárnap, 18:25:33
Alapjárati tisztítás és betanulás. Más állás (tanult) tartozik hideg, meleg motorhoz.
Ez mind rendben.... hol van? a szabályzó motor? és utána hogyan tudom tanítani?
Válaszodat előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo kombi 2009 MK IV 2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII 1.8 benzin 110LE
Oldalak:
1
...
234
235
236
237
238
239
240
[
241
]
242
243
244
245
246
247
248
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ