Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 11:57:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4224507 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13250 Dátum: 2018.06.12 kedd, 14:56:24 »

Így van, mosd le!
Aztán sűrűn nézz alá.

Olajszűrő tartó konzol alól vagy akár a karter szellőztető fedele alól is szivároghat.
Tisztán jól láthatónak kell lennie honnan kezd el kilépni az olaj.
Sziasztok, nincs meg hogy hol van a karter szellőztető fedele...a PCV csőre goldosz ?
Köszönet érte....
FD.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 14:58:36 írta Fokadriver1 » Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13251 Dátum: 2018.06.12 kedd, 14:58:53 »

Sziasztok, nincs meg hogy hol van a karter szellőztető fedele...ebben tudtok segiteni ?
Köszönet érte....
FD.

Pedig látszik a képen is.
Abban van a PCV szelep.
Tuti nem az olajszűrő konzol alól szivárog? Lemostad? Látszik újra szivárgás?
Ha ezeket még nem csináltad meg, akkor hajrá..... tudod, a kérdezgetéstől nem javul meg. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #13252 Dátum: 2018.06.12 kedd, 22:13:14 »

Egy időben véltem én is ilyet hallani, magától eltűnt később. Sok minden okozhatja, kár különsebb energiát beletolni, ha nem lesz egyre hangosabb.

Sziasztok, nálam is jelentkezik a sípoló hang. Nagyobb terhelésnél főleg (klímával még jobban), 2-3000-es fordulaton. Álló helyzetben pörgetve a motort nem hallani. Engem azért zavar...hogy kezdjem a kutakodást? Mert ugye menet közben nehéz a motortérben hallgatózni  vigyor3  worship
Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13253 Dátum: 2018.06.12 kedd, 22:32:36 »

Sziasztok, nincs meg hogy hol van a karter szellőztető fedele...a PCV csőre goldosz ?
Köszönet érte....
FD.

A karter szellőztető fedél a karter szellőztető fedél.  (képen fekete)
A PCV cső az PCV cső. Ahogy a PCV szelep is PCV szelep.



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #13254 Dátum: 2018.06.13 szerda, 12:19:28 »

Helló!

Milyen hibajelenséget prödukál ha a légmennyiségmérő kezdi megadni magát, kimérni hogyan lehetséges?

Köszönöm
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13255 Dátum: 2018.06.13 szerda, 12:27:11 »

Helló!

Milyen hibajelenséget prödukál ha a légmennyiségmérő kezdi megadni magát, kimérni hogyan lehetséges?

Köszönöm

Hát az igen nagy összevisszaságot jelent!
Mert, hogy nincs légmennyiség mérő a motoron.  Roll Eyes

Szívócső nyomás érzékelő van beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. Ezekből számolja a motorvezérlő a beszívott levegő tömegét.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #13256 Dátum: 2018.06.13 szerda, 22:31:08 »

Hát az igen nagy összevisszaságot jelent!
Mert, hogy nincs légmennyiség mérő a motoron.  Roll Eyes

Szívócső nyomás érzékelő van beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. Ezekből számolja a motorvezérlő a beszívott levegő tömegét.




Köszönöm, s akkor a MAP szenzor vagy a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő működési rendellenességét hogyan tudom igazolni?
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
hangya2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #13257 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 13:38:49 »

Sziasztok kérnék egy kis segítséget, adott egy Ford Mondeo Mk3 2001 1.8 benzines, hiba hogy a légszűrőházba valami bele puffog,tegnap leszedtük a szívósort ami hibátlan Egr szelep hibátlan,
Beindítom a kocsit kis idő után kezdődik a puffogás a légszűrőházban,leállításnál egy nagyobb puffogás, ezután 3 x ráadom a gyújtást nem indítom a motort be akkor is puffog, 4 gyújtásráadáskor abbahagyja,
viszont mikor az alapjárati motor lehúztuk abba maradt a puffogás, létezik hogy beállt az alapjárati motor? Valakinek volt már hasonló problémája? Segítsetek köszi Smiley  integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #13258 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 20:02:50 »

Sziasztok kérnék egy kis segítséget, adott egy Ford Mondeo Mk3 2001 1.8 benzines, hiba hogy a légszűrőházba valami bele puffog,tegnap leszedtük a szívósort ami hibátlan Egr szelep hibátlan,
Beindítom a kocsit kis idő után kezdődik a puffogás a légszűrőházban,leállításnál egy nagyobb puffogás, ezután 3 x ráadom a gyújtást nem indítom a motort be akkor is puffog, 4 gyújtásráadáskor abbahagyja,
viszont mikor az alapjárati motor lehúztuk abba maradt a puffogás, létezik hogy beállt az alapjárati motor? Valakinek volt már hasonló problémája? Segítsetek köszi Smiley  integet2

Szerintem videózd le és tedd fel valahová ahol meg tudjuk nézni/hallgatni mert így sajnos nem sokat tudunk ebben neked segíteni!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #13259 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 09:28:53 »

Sziasztok,

furcsát produkál az autóm hozzátok fordulok! A hibajelenség a következő csak melegen 1800 ford/perc től nyomok egy közepes gázt és 2000 ford/ perc-ig csörög mint egy rossz diesel se alatta se felett nem csinálja... sőt hidegen se csinálja csak üzemmeleg állapotban!
mk3 2.0 benzin 197000km van benne főtengely csapágyasan vettem 2 éve de az azonnal meg lett csináltatva, 5W30 gyári olajat használok
félek hogy megint valami mechanikus baja van, de háta van valakinek tippje ...
benzint már váltottam olyan értelemben hogy kipróbltam más kutnak a 95sét sőt már 100 shellt is próbáltam nem gondolnám, hogy üzemanyag baja van!

segítséget előre is köszönöm Peti
Naplózva
somedra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #13260 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 21:18:43 »

Sziasztok!
Van egy 2002 mk3 benzines mondeom 110 lovas.
2 gondom lenne vele amiben a segítségeteket és tanácsotokat kérném.
Az egyik hogy meleg ídőben becsörög a motor viszont télen nem csörög egy kicsit sem.nyári jelenség.
A másik hogy előfordul hogy nagyon nehezen indul rendesen fel kell húzni.ez előforul hideg és meleg motornál is.ez a nehéz indítás napi 2-3 alkalommal fordul elő.
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #13261 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 21:42:26 »

Sziasztok,

furcsát produkál az autóm hozzátok fordulok! A hibajelenség a következő csak melegen 1800 ford/perc től nyomok egy közepes gázt és 2000 ford/ perc-ig csörög mint egy rossz diesel se alatta se felett nem csinálja... sőt hidegen se csinálja csak üzemmeleg állapotban!
mk3 2.0 benzin 197000km van benne főtengely csapágyasan vettem 2 éve de az azonnal meg lett csináltatva, 5W30 gyári olajat használok
félek hogy megint valami mechanikus baja van, de háta van valakinek tippje ...
benzint már váltottam olyan értelemben hogy kipróbltam más kutnak a 95sét sőt már 100 shellt is próbáltam nem gondolnám, hogy üzemanyag baja van!

segítséget előre is köszönöm Peti
örvénylapátok a szívósorban!?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144


E-mail
« Új hozzászólás #13262 Dátum: 2018.06.26 kedd, 09:14:52 »

Sziasztok kérnék egy kis segítséget, adott egy Ford Mondeo Mk3 2001 1.8 benzines, hiba hogy a légszűrőházba valami bele puffog,tegnap leszedtük a szívósort ami hibátlan Egr szelep hibátlan,
Beindítom a kocsit kis idő után kezdődik a puffogás a légszűrőházban,leállításnál egy nagyobb puffogás, ezután 3 x ráadom a gyújtást nem indítom a motort be akkor is puffog, 4 gyújtásráadáskor abbahagyja,
viszont mikor az alapjárati motor lehúztuk abba maradt a puffogás, létezik hogy beállt az alapjárati motor? Valakinek volt már hasonló problémája? Segítsetek köszi Smiley  integet2

Szia,
nekem a Focus-omba volt kifurkálva a légszűrőház és amikor tekrtem a kormányt akkor az adott bubogó hangot. Ahogy visszatettem a gyárit, megszünt a hang.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #13263 Dátum: 2018.06.26 kedd, 11:57:18 »

örvénylapátok a szívósorban!?

kb. fél éve lett cserélve gyári újra (egy ház áráért Sad)
Naplózva
Oszi07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #13264 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 20:05:09 »

Sziasztok! Van egy 1.8-as Benzines mondeom. Kérdésem az lenne,hogy Turbót lehet e rá varázsolni? Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #13265 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 22:02:26 »

Sziasztok! Van egy 1.8-as Benzines mondeom. Kérdésem az lenne,hogy Turbót lehet e rá varázsolni? Smiley
varázsolni bármikor.legyél te az úttörő!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szaszjoca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #13266 Dátum: 2018.07.13 péntek, 19:05:39 »

Sziasztok,

van egy megtorpanó autóm, remélem tud valaki jó tippet adni.
1,8 benzin duratech 110 lovas és ha üresbe pörgetem akkor majdnem elszáll, semmi baja, de ha elindulok vele akkor meg akar állni és 3000-ig is csak lassan tudom adagolni a gázt neki.
Tehát pl. dombnak fel esélyem sincs. Mi ehet a baj szerintetek?
Amit tettem már: EGR ledugózva, kipufogón jön a füst(nem fekete) új trafó, gyertya, kábel, üzemanyagszűrő nincs eldugulva.
Remélem van valami tapasztalat, nekem még az üzemanyag szivattyúja a tippem, de fogalmam sincs mekkora nyomásnak kell lennie a rail csőnél.
Naplózva

szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13267 Dátum: 2018.07.13 péntek, 19:46:41 »

Sziasztok,

van egy megtorpanó autóm, remélem tud valaki jó tippet adni.
1,8 benzin duratech 110 lovas és ha üresbe pörgetem akkor majdnem elszáll, semmi baja, de ha elindulok vele akkor meg akar állni és 3000-ig is csak lassan tudom adagolni a gázt neki.
Tehát pl. dombnak fel esélyem sincs. Mi ehet a baj szerintetek?
Amit tettem már: EGR ledugózva, kipufogón jön a füst(nem fekete) új trafó, gyertya, kábel, üzemanyagszűrő nincs eldugulva.
Remélem van valami tapasztalat, nekem még az üzemanyag szivattyúja a tippem, de fogalmam sincs mekkora nyomásnak kell lennie a rail csőnél.

3,8 bar
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #13268 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 09:16:28 »

Sziasztok!
Hideg motornál indítás után pár másodpercig nagyon ugrál az alapjárat, vissza esik kb 500 ig, aztán fel majd vissza, de párszor le is áll. Alapjárati motor pár napja lett cserélve, nem szűnt meg ez a hiba. Meleg motornál indul szépen. Visszább olvasva láttam ugyan hasonló problémát, ki mérni a kábelt..  wave

Másik problémám, meleg motornál ezt sem csinálja, 2000 fordulat alatt nem sokkal 3-4. fokozatba gáz adásra picit rángat és utána kezd megindulni az autó.
Gondolom kábel, trafó baj?!
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #13269 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 10:56:51 »

Sziasztok!
Hideg motornál indítás után pár másodpercig nagyon ugrál az alapjárat, vissza esik kb 500 ig, aztán fel majd vissza, de párszor le is áll. Alapjárati motor pár napja lett cserélve, nem szűnt meg ez a hiba. Meleg motornál indul szépen. Visszább olvasva láttam ugyan hasonló problémát, ki mérni a kábelt..  wave

Másik problémám, meleg motornál ezt sem csinálja, 2000 fordulat alatt nem sokkal 3-4. fokozatba gáz adásra picit rángat és utána kezd megindulni az autó.
Gondolom kábel, trafó baj?!

Szia. Nekem is volt ugyanilyen probléma a kocsival. Gyújtótrafót kellett cserélni. wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #13270 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 11:08:20 »

Sziasztok!
A segítségetek kéne ismét.....
mondeo 2001 1.8 benzin 110LE: Sok az olajfogyasztás... Ez még ismert dolog is, azonban a kartergázt nem folytja le semmi? Szabadon vissza a szívósorba... mert ott aztán van olaj bőségesen...
Honnan tud még oda bejutni olaj?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #13271 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 11:22:37 »

Sziasztok!
A segítségetek kéne ismét.....
mondeo 2001 1.8 benzin 110LE: Sok az olajfogyasztás... Ez még ismert dolog is, azonban a kartergázt nem folytja le semmi? Szabadon vissza a szívósorba... mert ott aztán van olaj bőségesen...
Honnan tud még oda bejutni olaj?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Tomi

kartergáz.Szétvan kopva a motorod.Teljes felújítás vagy motorcsere.
de a pcv szelepet a szelepdeklin is érdemes leellenőrizni,mert az is átengedi az olajat, ha nem válassza le rendesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #13272 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 19:15:47 »

kartergáz.Szétvan kopva a motorod.Teljes felújítás vagy motorcsere.
de a pcv szelepet a szelepdeklin is érdemes leellenőrizni,mert az is átengedi az olajat, ha nem válassza le rendesen.
szia Andy!
Ez a gép állat megy elég jól...... De a szelepdekni tetején a gyertya süllyesztéseknél megint van olaj.... Hollott 2 hete szárazra töröltem..
Tudnál fotót, hogy mit is kell ellenőriznem?
Előre is mély tisztelettel köszönöm!
Tomi
 
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #13273 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 21:11:08 »

szia Andy!
Ez a gép állat megy elég jól...... De a szelepdekni tetején a gyertya süllyesztéseknél megint van olaj.... Hollott 2 hete szárazra töröltem..
Tudnál fotót, hogy mit is kell ellenőriznem?
Előre is mély tisztelettel köszönöm!
Tomi
 
szia,ne sértegess,alf vagyok.  vigyor3

https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2001_10.2000-02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/303_engine/303-08b_engine_emission_control_1.8l_duratec-he_(mi4)-2.0l_duratec-he_(mi4)/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/crankcase_vent_oil_separator/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13274 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 21:24:47 »

szia Andy!
Ez a gép állat megy elég jól...... De a szelepdekni tetején a gyertya süllyesztéseknél megint van olaj.... Hollott 2 hete szárazra töröltem..
Tudnál fotót, hogy mit is kell ellenőriznem?
Előre is mély tisztelettel köszönöm!
Tomi
 
Szia.
Szelepfedèl tömitèst cserèltèl mostanàban?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #13275 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 22:17:34 »

Szia.
Szelepfedèl tömitèst cserèltèl mostanàban?
Nem...... hogy néz ki? mennyire komplikált a csere?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #13276 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 23:03:12 »

Nem...... hogy néz ki? mennyire komplikált a csere?


https://cromax.hu/motor/hengerfej_es_alkatreszei/szelepfedel_tomites/szelepfedel_tomites_ford_mondeo_2000-2007_7756

Én még Mondeon nem cseréltem, de pár csavar az egész. Szerintem nem egy bonyolult dolog.
A meghúzási sorrendre és nyomatékra azért érdemes figyelni. Ezeket majd a profi kollégák biztosan megmondják.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
szaszjoca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #13277 Dátum: 2018.07.17 kedd, 12:57:19 »

3,8 bar

Köszi az infót, ha nem is sok, de segítség volt.
Merthogy a nyomás rendben volt, de menet közben leesett mert a tankban lévő előszűrő(ami a szivattyúra van felszerelve) szinte teljesen eldugult a kosztól és így a szállított mennyiség viszont kevés volt nagyobb fogyasztásnál. Tehát kibelez, szétszed, kitakarít és minden fasza lett taps
Naplózva

szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #13278 Dátum: 2018.07.17 kedd, 13:08:31 »

Nem...... hogy néz ki? mennyire komplikált a csere?

ajjaj.bízd inkább szerelőre...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13279 Dátum: 2018.07.17 kedd, 13:15:40 »

Nem...... hogy néz ki? mennyire komplikált a csere?

Én megcsináltam,nem nagy dolog,de ha így kérdezed inkább fogadd meg Alf tanácsát.(két pötty tömítőpaszta is kell).Döntés és a felelősség a tiéd.
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.17 kedd, 13:26:21 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #13280 Dátum: 2018.07.17 kedd, 17:26:02 »

Én megcsináltam,nem nagy dolog,de ha így kérdezed inkább fogadd meg Alf tanácsát.(két pötty tömítőpaszta is kell).Döntés és a felelősség a tiéd.

Értem... mivel nincs nyomaték kulcsom, ezért marad a szerelő. A másik kérdés, hogy a szívósorba hogy kerülhet ennyi olaj, mert amikor kiheréltem(örvénylapát eltávolítás) volt benne?
Előre is köszönöm!
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #13281 Dátum: 2018.07.17 kedd, 20:34:18 »

Hali!
ALF!
Félre értettük egymást:
Az én olvasatomba ez szelepház vagy vezérműtengelyek fedele... Ezért kérdeztem hogy miről is van szó.....
A tömítő paszta hova kell és milyen legyen? Gondolok itt hőállóra és olajállóra stb....
Egyébként a ti leírásotok alapján heréltem a szívósort is és patent lett!
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13282 Dátum: 2018.07.17 kedd, 22:00:23 »

Hali!
ALF!
Félre értettük egymást:
Az én olvasatomba ez szelepház vagy vezérműtengelyek fedele... Ezért kérdeztem hogy miről is van szó.....
A tömítő paszta hova kell és milyen legyen? Gondolok itt hőállóra és olajállóra stb....
Egyébként a ti leírásotok alapján heréltem a szívósort is és patent lett!
Szelepfedél és annak a tömítéséről van szó.Ja és nem mindegy,hogy miből van a szelepfedél(alu vagy műanyag) úgy keress hozzá tömítést.Olaj és hőálló  eplus2 pl:Felülettömítő Loctite 5900
küldtem e-mail-t.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13283 Dátum: 2018.07.18 szerda, 11:54:16 »

Szia ALF
Úgy emlékszem te már sokat segitettél nekem..
De lenne egy újabb nagy kérésem.
Tudnál nekem olyan képet küldeni, hogy az 1.8 benzines
Mondeo (2003) , főtengely ékszijtárcsát milyen pozícióban kell felrakni?
Ha az 1-4 henger felső ponton van?
Mert levettem és nem találok rajta semmi jelet, jelölést..
Köszönöm a segitségedet..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13284 Dátum: 2018.07.18 szerda, 12:23:55 »

Szia ALF
Úgy emlékszem te már sokat segitettél nekem..
De lenne egy újabb nagy kérésem.
Tudnál nekem olyan képet küldeni, hogy az 1.8 benzines
Mondeo (2003) , főtengely ékszijtárcsát milyen pozícióban kell felrakni?
Ha az 1-4 henger felső ponton van?
Mert levettem és nem találok rajta semmi jelet, jelölést..
Köszönöm a segitségedet..
ékszíjtárcsának nincs is jelölés, vagy ék van vagy csak fel kell lökni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13285 Dátum: 2018.07.18 szerda, 15:24:33 »

ékszíjtárcsának nincs is jelölés, vagy ék van vagy csak fel kell lökni
Nincs ék..
Meg kell támasztani a főtengelyt, meg rögzíteni a két vezérműtengelyt, és utána szabadon elforog
A tárcsa, ha kilazitod a tengely végén a rögzítő csavart..
Mivel ezen van a jeladó igy gondolom nem mindegy ,hogy a 36 fog küzül épp melyik van a mágneses jelszóval szemben..
Na ebben szeretnék segitséget kérni..
Köszönöm
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #13286 Dátum: 2018.07.18 szerda, 18:55:26 »

Nincs ék..
Meg kell támasztani a főtengelyt, meg rögzíteni a két vezérműtengelyt, és utána szabadon elforog
A tárcsa, ha kilazitod a tengely végén a rögzítő csavart..
Mivel ezen van a jeladó igy gondolom nem mindegy ,hogy a 36 fog küzül épp melyik van a mágneses jelszóval szemben..
Na ebben szeretnék segitséget kérni..
Köszönöm

Van rajta egy lyuk, hatos csavarral rögzíted pozícióban, tehát csak egyféleképpen megy fel. Viszont vigyázz, ne húzd teljes nyomatékra így mert kiszakítod a blokkból a csavart. A lendkeréknél rögzítsd a főtengelyt.
Lapozz vissza a 265. oldalra, ott az ábra.
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.18 szerda, 18:57:47 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13287 Dátum: 2018.07.18 szerda, 20:16:09 »

Van rajta egy lyuk, hatos csavarral rögzíted pozícióban, tehát csak egyféleképpen megy fel. Viszont vigyázz, ne húzd teljes nyomatékra így mert kiszakítod a blokkból a csavart. A lendkeréknél rögzítsd a főtengelyt.
Lapozz vissza a 265. oldalra, ott az ábra.

Köszönöm,megtaláltam a képet..
Akkor más gond lesz az autóval, mert igy raktam fel, és mégis olyan furán rángatózik
1000-2400 fordulat között.. 2500 felett már simán fut.
Csak azért gondoltam hogy lehet másképp kell felrakni,mert igy nagyon messze esik a hiányzó szegmens a jeladótól..
Amikor az 1. henger fent van, kb 8-9 szegmens elhagyta már a jeladót.. kb 90fok a távolság.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #13288 Dátum: 2018.07.18 szerda, 20:55:52 »

Sziasztok!
Honnan tudom letölteni ezt a könyvet?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13289 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 16:03:43 »

Sziasztok!
Honnan tudom letölteni ezt a könyvet?

Elküldtem. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13290 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 17:12:08 »

Van egy visszatérő hibakódom: P1600
Tud valaki segiteni mi ez a KAM tápfesz hiány?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #13291 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 17:37:37 »

Van egy visszatérő hibakódom: P1600
Tud valaki segiteni mi ez a KAM tápfesz hiány?

http://focus.uw.hu/ff/ff/G17926.html

Ezt olvasd ek.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13292 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 17:58:21 »

Van egy visszatérő hibakódom: P1600
Tud valaki segiteni mi ez a KAM tápfesz hiány?
Vezetékek, biztosítékok, akkumulátort végignézni.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13293 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 18:06:22 »

Még egy: P1709
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13294 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 18:14:38 »

Még egy: P1709
P1709   Parkolási / üres állás (PNP) kapcsoló / tengelykapcsoló pedál helyzet (CPP) kapcsoló - out of self-test tartomány   Kábelezés, PNP kapcsoló, CPP kapcsoló, ECM
Az nem lehet,hogy a kódok a szerelés(ékszíjtárcsa) elött is megvoltak?
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.19 csütörtök, 18:18:04 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13295 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 20:28:01 »

P1709   Parkolási / üres állás (PNP) kapcsoló / tengelykapcsoló pedál helyzet (CPP) kapcsoló - out of self-test tartomány   Kábelezés, PNP kapcsoló, CPP kapcsoló, ECM
Az nem lehet,hogy a kódok a szerelés(ékszíjtárcsa) elött is megvoltak?


Nem tudom, előtte nem néztem
Csak most hogy rángatozik
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13296 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 21:23:17 »

Nem tudom, előtte nem néztem
Csak most hogy rángatozik
Gyertyákat+hézagokat(1,3mm) is ellenőrízném.
Ha saját diagod van,akkor törölj és a visszajövő hibakódokkal gyere vissza,hátha tudunk valamit segíteni. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.19 csütörtök, 21:26:28 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13297 Dátum: 2018.07.20 péntek, 10:57:06 »

Töröltem.. ez a kettő szokott
Ja meg a P0017
De ezzel kezdtem a történetet
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #13298 Dátum: 2018.07.20 péntek, 17:43:50 »

Elküldtem. vigyor3
Nagyon szépen köszönöm!
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #13299 Dátum: 2018.07.21 szombat, 21:45:08 »

Nagyon szépen köszönöm!
Tomi

Na, felraktam ezt a TIS 2004-et.... amiből azt látom hogy van még 1 olajleválasztó, aminek a kimenete belemegy a szívósorba (gyanítom). A rajz alapján ez a szívósor mögött van, így van???
Mi a működési elve ennek a "pcv"-nek?
Köszi előre is!
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.