Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 00:44:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4225273 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13150 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 21:31:39 »

Valaki tapasztalt már olyat, hogy amikor a klímakopresszor megy (kuplung elég hangosan kattan), akkor alapjárat elkezd hinzátni? Nem sokat, kb +-50 fordulat/perc-et. A másik, hogy állandóan katalizátor hatásfok hibára panaszkodik. (P0420 talán). Merre keressem, mit mérjek ezen sz-ron? Az elmúlt 6 hónapban ami cserélve lett.

Csinálj már olyan tesztet üzemmeleg motornál hogy elkezdesz minden létező elektromos terhelést egyszerre felkapcsolni, és megnézni mástól is behintázik e az alapjárat....  (első hátsó szálfűtés, CD lejátszó, refi+ködlámpa, fékpedál benyom,kormány tekerget, amit találsz kapcsold fel.)
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
baranyg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #13151 Dátum: 2018.02.13 kedd, 16:32:19 »

Csinálj már olyan tesztet üzemmeleg motornál hogy elkezdesz minden létező elektromos terhelést egyszerre felkapcsolni, és megnézni mástól is behintázik e az alapjárat....  (első hátsó szálfűtés, CD lejátszó, refi+ködlámpa, fékpedál benyom,kormány tekerget, amit találsz kapcsold fel.)

Megcsináltam a tesztet, és kellő mennyiségű fogyasztó bekapcsolása szintén elkezdi az alapjárat ingadozást. (Van hogy parkoláskor, amikor kormányszervó dolgozik, ha nem figyelek akkor képes lefulladni..) Ami érdekes, és elfeljtettem mondani, hogy az előgyújtás értéke elég tág intervallumban ingadozik. (kopogás szenzor szintén cserelve 3 hónapja, új FACET). Próbálok képet rakni a FORSCAN-ről..

http://www.***/images/hdd1/2018/02/13/522LiveData20180213.jpg

Naplózva

Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #13152 Dátum: 2018.02.14 szerda, 17:20:04 »

Megcsináltam a tesztet, és kellő mennyiségű fogyasztó bekapcsolása szintén elkezdi az alapjárat ingadozást. (Van hogy parkoláskor, amikor kormányszervó dolgozik, ha nem figyelek akkor képes lefulladni..) Ami érdekes, és elfeljtettem mondani, hogy az előgyújtás értéke elég tág intervallumban ingadozik. (kopogás szenzor szintén cserelve 3 hónapja, új FACET). Próbálok képet rakni a FORSCAN-ről..

http://www.***/images/hdd1/2018/02/13/522LiveData20180213.jpg

[img width=800 height=390]http://www.***/images/hdd1/2018/02/13/522LiveData20180213.jpg

A klímakompresszor bekapcsolásával teljesítménye erőt vesz el a motortól, csökken az alapjárati fordulatszám és ezt észlelve az ECU  a kapott jelek alapján  megemeli a fordulatszámoz. A fordulatszám ingadozásából azt a következtetést lehet levonni, hogy az ECU nem kap folyamatos jeleket. Ezért érdemes lenne körülnézni a klíma területén lévő elektromos berendezéseknél  ( kuplung, csatlakozók, vezetékek, relé, stb,).
Az előgyújtás mértéke a fordulatszám változásának arányában változik.
A főtengely holtponti jeladót is meg kellene nézni. A kopogás érzékelő szenzor nem ugyanaz.
Még meg lehet mérni alapjáraton az üzemanyag nyomást is.
Az alapjárati levegőmotort, hiába új, szintén ellenőrizni.
Ennyi jutott eszembe, sikeres megoldást.

Üdv: László
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.14 szerda, 17:21:27 írta alf® » Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #13153 Dátum: 2018.02.20 kedd, 09:06:57 »

Sziasztok!

Ma reggel ssjnos nem indult be az auto. Tegnap beparkoltam a garazsba, ma reggel pedig mar nem indult. A hiba gondolom a szivattyu, gyujtas raadasanal nem hallom a hangjat.

A kerdesem csak annyi, hogy letezik az hogy minden elojel nelkul egyszer csak tonkremegy? Vagy lehet valami mas hibara is gondolni?

Valaszokat elore is koszonom!
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #13154 Dátum: 2018.02.20 kedd, 10:29:44 »

Sziasztok!

Ma reggel ssjnos nem indult be az auto. Tegnap beparkoltam a garazsba, ma reggel pedig mar nem indult. A hiba gondolom a szivattyu, gyujtas raadasanal nem hallom a hangjat.

A kerdesem csak annyi, hogy letezik az hogy minden elojel nelkul egyszer csak tonkremegy? Vagy lehet valami mas hibara is gondolni?

Valaszokat elore is koszonom!
Simán lehet akksi is. Első körben azt nézném meg a helyedben.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #13155 Dátum: 2018.02.20 kedd, 10:50:40 »

Sziasztok!

Ma reggel ssjnos nem indult be az auto. Tegnap beparkoltam a garazsba, ma reggel pedig mar nem indult. A hiba gondolom a szivattyu, gyujtas raadasanal nem hallom a hangjat.

A kerdesem csak annyi, hogy letezik az hogy minden elojel nelkul egyszer csak tonkremegy? Vagy lehet valami mas hibara is gondolni?

Valaszokat elore is koszonom!

Focusomban volt egy benzinpumpa kapcsoló, ha jól tidom a mondeókban is van! Esetleg nézd meg a biztijét is a pumpának!
Teker csak nem indul be?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #13156 Dátum: 2018.02.20 kedd, 12:39:28 »

Focusomban volt egy benzinpumpa kapcsoló, ha jól tidom a mondeókban is van! Esetleg nézd meg a biztijét is a pumpának!
Teker csak nem indul be?

Teker rendesen, nem hiszem hogy akksi gond lenne. Gyujtas raadasanal nem hallom a pumpa bugo hangjat.
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #13157 Dátum: 2018.02.20 kedd, 20:01:21 »

Teker rendesen, nem hiszem hogy akksi gond lenne. Gyujtas raadasanal nem hallom a pumpa bugo hangjat.

Delutan ujra megprobaltam. Akkor sikeresen beindult az auto. Hallottam a pumpa hangjat is mar. Ugyhogy igy labon sikeresen eljuttattam a szerelohoz. Ismerosomek 1.6-os Focusaban is ezt csinalta a pumpa. Egyszer beindult az auto, egyszer nem. Csere lett a vege. Valoszinuleg ez is ki lesz cserelve, fo a bekesseg.  wave
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144


E-mail
« Új hozzászólás #13158 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 12:43:12 »

Sziasztok,
egy 1.8 -as benzin motornak mennyi az elfogadható motorolaj fogyasztása 1000 km-en? Sebességhatárokat betartval, egyenlő város/országút viszonnyal.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #13159 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 18:31:53 »

Sziasztok,
egy 1.8 -as benzin motornak mennyi az elfogadható motorolaj fogyasztása 1000 km-en? Sebességhatárokat betartval, egyenlő város/országút viszonnyal.
jó motor nem eszi.Hordósra kopott motor eszi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144


E-mail
« Új hozzászólás #13160 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 20:16:36 »

jó motor nem eszi.Hordósra kopott motor eszi.
Akkor úgy kérdezem, hogy egy jó motor mennyi olajat csipeget el 1000km -en?
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #13161 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 20:31:40 »

Akkor úgy kérdezem, hogy egy jó motor mennyi olajat csipeget el 1000km -en?

az olajcsere periódus alatt a maxról nem esik a minimum alá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144


E-mail
« Új hozzászólás #13162 Dátum: 2018.02.23 péntek, 12:37:18 »

az olajcsere periódus alatt a maxról nem esik a minimum alá.

Kb. fél liter?
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144


E-mail
« Új hozzászólás #13163 Dátum: 2018.02.23 péntek, 12:41:38 »

És másoknál?
Vagy beletöltenek 2-3 Liter olajat aztán megy a kukába a motor vagy pár deci. Tehát kettő között nincs átmenet. Nincs olyan, hogy 1 Liter /10.000km.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13164 Dátum: 2018.02.23 péntek, 16:46:29 »

És másoknál?
Vagy beletöltenek 2-3 Liter olajat aztán megy a kukába a motor vagy pár deci. Tehát kettő között nincs átmenet. Nincs olyan, hogy 1 Liter /10.000km.
A max-min között kb.1 liter.2001 2.0 320000 km 1 liter/10000 km olajfogyi volt.Azért néha nem árt ránézni a nívópálcára. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #13165 Dátum: 2018.02.23 péntek, 17:29:45 »

Sziasztok,
egy 1.8 -as benzin motornak mennyi az elfogadható motorolaj fogyasztása 1000 km-en? Sebességhatárokat betartval, egyenlő város/országút viszonnyal.

Az olajfogyasztás az elfogyasztott üzemanyag mennyiségének 1 ezreléke jó motornál. Régebbről ilyen mennyiségre emlékszem.

Olyan pedig nincs, hogy a motor, bármilyen állapotú, ne fogyasztana olajat még a hordósra kopás előtt is, akkor ugyanis a henger fala és a dugattyú között nem lenne kenés és ami odakerül az el is ég. Olaj hiánya esetén a kopás mértéke rövid idő alatt ugyancsak megnövekedne. Olajfilm biztosítása pl. hónolás.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144


E-mail
« Új hozzászólás #13166 Dátum: 2018.02.23 péntek, 21:55:44 »

A max-min között kb.1 liter.2001 2.0 320000 km 1 liter/10000 km olajfogyi volt.Azért néha nem árt ránézni a nívópálcára. vigyor3

Köszönöm szépen a korrekt választ!
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #13167 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 14:32:31 »

Sziasztok!

Ma reggel ssjnos nem indult be az auto. Tegnap beparkoltam a garazsba, ma reggel pedig mar nem indult. A hiba gondolom a szivattyu, gyujtas raadasanal nem hallom a hangjat.

A kerdesem csak annyi, hogy letezik az hogy minden elojel nelkul egyszer csak tonkremegy? Vagy lehet valami mas hibara is gondolni?

Valaszokat elore is koszonom!

Szia!
Sztm simán előfordul! Nekem is volt ilyen elmentem egy haveromhoz kb 5 percre ugrottam fel hozzá, mikor kimentem már nem indult az autó! Ugyan ez, nem volt szivattyú hang! Ott szált el valami! Hála isten hogy meglehetett csinálni, így nem kellett újat venni! (szervizbe csinálták) Viszont utána, újra szét kellett szedni, mert arra viszont nem vigyáztak, hogy ne menjen redva a tankba, ezért ki kellett takarítani az egészet!
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #13168 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 14:37:07 »

Nekem viszont egy olyan kérdésem lenne, hogy fordult elő már e valakinél, hogy indulásnál vagy megállásnál folyamat visszaesik a fordulat ilyen 500 környékére, sőt inkább a lefulladás határára. Régen egy 38-40° emelkedőn kijöttem vele kuplunggal gáz nélkül! Most meg egyből lefullad, rohadt bosszantó, Valami fals levegőre gondolok! De kéne valami tapasztalat, megerősítés!

Köszönöm
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #13169 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 15:55:27 »

Nekem viszont egy olyan kérdésem lenne, hogy fordult elő már e valakinél, hogy indulásnál vagy megállásnál folyamat visszaesik a fordulat ilyen 500 környékére, sőt inkább a lefulladás határára. Régen egy 38-40° emelkedőn kijöttem vele kuplunggal gáz nélkül! Most meg egyből lefullad, rohadt bosszantó, Valami fals levegőre gondolok! De kéne valami tapasztalat, megerősítés!

Köszönöm

Alapjárati motor és fojtószelep tisztítással kezdeném.

https://www.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw

https://www.youtube.com/watch?v=41K_v2YYnpY&t

Figyelem: Féktisztító itt nem működik. Karburátor tisztító vagy fojtószelep tisztító kell.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.26 hétfő, 16:00:07 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
matuszmate1992
Vendég
« Új hozzászólás #13170 Dátum: 2018.02.27 kedd, 11:32:00 »

 falbav Sziasztok elkövettem egy hatalmas hibát.. hagytam kifogyni a kocsimból a benzint 24.edikén este..... épp tankolni indultam megálltam előtte egy boltnál gondolva hogy biztos van még benne annyi hogy kiérjek a kútra ugyanis a műszer szerint még 5 km ert mehettem volna vele.. de ahogy leálltam a boltnál egyből lefulladt a kocsim.. utána ráinditottam beindult de lefulladt aztán pedig már be sem indult .. tankoltam bele kannával 5 és fél liter benzint de nem indult be... 1 nappal később reggel kimentem a bolthoz inditózni hátha.. láss csodát 10 perc gyújtás fel le egy párszor után beindult.... a mellette lévő benzinkutra kimentem kv ni .. kb 1 perc alatt ott voltam és 1 órát voltam bent kb .. kávé cigi beszélgetés..  mentem volna haza az autóval de már megint nem indult be... így hazakellett húzni .. ithon még párszor próbáltam... gyújtás fel le sokszor... nagyon sokszor tényleg !!! tank megkocogtatás óvatosan egy kisebb kalapáccsal aztán újra gyújtás fel le kapcsolás párszor... aksim még bírja Cheesy aztán ráinditottam.. a kocsi be is indult de 5 mp múlva leállt ismét.. behúzással próbálkoztunk  beraktam 2 esbe de semmi.. nem indult úgyse viszont gyújtásráadásnál hallom a hangot ami szívja fel a benzint.. így nemtudom hogy levegős e még a rendszer vagy valami trutyit felkapott a tankból és attól még nem indul be vagy benzinszűrő vagy AC Pumpa ?!  2.0 benzin válaszokat előre is köszii  rinya
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #13171 Dátum: 2018.02.27 kedd, 11:58:24 »

falbav Sziasztok elkövettem egy hatalmas hibát.. hagytam kifogyni a kocsimból a benzint 24.edikén este..... épp tankolni indultam megálltam előtte egy boltnál gondolva hogy biztos van még benne annyi hogy kiérjek a kútra ugyanis a műszer szerint még 5 km ert mehettem volna vele.. de ahogy leálltam a boltnál egyből lefulladt a kocsim.. utána ráinditottam beindult de lefulladt aztán pedig már be sem indult .. tankoltam bele kannával 5 és fél liter benzint de nem indult be... 1 nappal később reggel kimentem a bolthoz inditózni hátha.. láss csodát 10 perc gyújtás fel le egy párszor után beindult.... a mellette lévő benzinkutra kimentem kv ni .. kb 1 perc alatt ott voltam és 1 órát voltam bent kb .. kávé cigi beszélgetés..  mentem volna haza az autóval de már megint nem indult be... így hazakellett húzni .. ithon még párszor próbáltam... gyújtás fel le sokszor... nagyon sokszor tényleg !!! tank megkocogtatás óvatosan egy kisebb kalapáccsal aztán újra gyújtás fel le kapcsolás párszor... aksim még bírja Cheesy aztán ráinditottam.. a kocsi be is indult de 5 mp múlva leállt ismét.. behúzással próbálkoztunk  beraktam 2 esbe de semmi.. nem indult úgyse viszont gyújtásráadásnál hallom a hangot ami szívja fel a benzint.. így nemtudom hogy levegős e még a rendszer vagy valami trutyit felkapott a tankból és attól még nem indul be vagy benzinszűrő vagy AC Pumpa ?!  2.0 benzin válaszokat előre is köszii  rinya


Normális esetben 2-3 gyújtás ráadással fel kell álljon a benzinnyomás. Szerintem neked felszívta a trutyit a szivattyú, eltömődött a szűrő.
Van egy a pumpán, a másik meg a jobb oldalon a hátsó ülés alatt.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13172 Dátum: 2018.02.28 szerda, 23:48:37 »

hagytam kifogyni a kocsimból a benzint 24.edikén este
Idősödő autónál negyed tank alá nem érdemes az üzemanyag szintet engedni, pláne 1 körös renccereknél mint a 3-as mondeo...
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
robi 47
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #13173 Dátum: 2018.03.02 péntek, 16:52:31 »

Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy mk3,1.8 benzines morotnál ha indítok egyből indúl.Ha közlekedek vele akkor hangos a motor és nem úgy húz ahogy kéne.Felújított motor.Nem rángat,nem dadog csak hangos és egy kicsivel többet eszik a megszokottnál. Afedélzeti nem jelez semmit és a diagnosztika sem mutat semmit.A gyertyák jók és nem benzin a gond.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #13174 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 09:12:13 »

Alapjárati motor és fojtószelep tisztítással kezdeném.

https://www.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw

https://www.youtube.com/watch?v=41K_v2YYnpY&t

Figyelem: Féktisztító itt nem működik. Karburátor tisztító vagy fojtószelep tisztító kell.

Alapjárati motor cserélve lett, de a hiba még mindig fenn áll! mi lehet ez nem tudom, de nagyon zavaró
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #13175 Dátum: 2018.03.05 hétfő, 12:26:21 »

Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy mk3,1.8 benzines morotnál ha indítok egyből indúl.Ha közlekedek vele akkor hangos a motor és nem úgy húz ahogy kéne.Felújított motor.Nem rángat,nem dadog csak hangos és egy kicsivel többet eszik a megszokottnál. Afedélzeti nem jelez semmit és a diagnosztika sem mutat semmit.A gyertyák jók és nem benzin a gond.

Az olaj is tudd érdekes dolgokat csinálni. Lehet, hogy nem megfelelő van benne  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #13176 Dátum: 2018.03.06 kedd, 15:51:17 »

Alapjárati motor cserélve lett, de a hiba még mindig fenn áll! mi lehet ez nem tudom, de nagyon zavaró

Miért cserélted, rossz volt? Vagy csak úgy? Fojtószelep/hàz tiszta?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #13177 Dátum: 2018.03.07 szerda, 15:01:15 »

Miért cserélted, rossz volt? Vagy csak úgy? Fojtószelep/hàz tiszta?

Hát mert gondoltam, az lehet a hunyó, de aztán ráfáztam Cheesy mert a hiba továbbra fenn áll, ma szét szedem a fojtószelepet és kitakarítom Smiley
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #13178 Dátum: 2018.03.10 szombat, 13:03:17 »

Ide lettem zavarva a kérdésemmel! Smiley

Üdv!

Melyik gyújtókábel szettet ajánljátok?

Tesla, Japan Parts, Magnet Marelli, Facet, Valeo?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13179 Dátum: 2018.03.10 szombat, 17:38:58 »

Ide lettem zavarva a kérdésemmel! Smiley

Üdv!

Melyik gyújtókábel szettet ajánljátok?

Tesla, Japan Parts, Magnet Marelli, Facet, Valeo?
Szia.
Én ezt raktam be(8 mm fekete): http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet
2.5 év használat 35 E km( eladtam további életét már nem tudom).  hehe
Ha mégis a felsoroltak közül: Valeo.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #13180 Dátum: 2018.03.10 szombat, 18:38:50 »

Hát mert gondoltam, az lehet a hunyó, de aztán ráfáztam Cheesy mert a hiba továbbra fenn áll, ma szét szedem a fojtószelepet és kitakarítom Smiley

Nekem is hasonló problémám lenne az alapjárattal. Ha hidegen indítom nem ingadozik, de ha már meleg akkor indításnál leejti 500 körülire (ilyenkor azt vettem észre, a műszerfal világítás is kicsit behalványodik, majd vissza). A másik, hogy álló helyzetben jár a motor, és hallom a járásából, hogy ideges. Mutatón most nem látszik, de hallani hogy hol emel, hol elvesz. Ez kb 10 mp után megszűnik. Aztán amikor lassan gurulok vele üresben, ilyenkor 900-1200 között ing. Ezt kipróbáltam nagyobb sebességnél és ott akkor teljesen szépen tartja a megfelelő tartományban. Alapjárati motor cserélve lett (Era), gyertyák gyári Ford, gyújtókábel NGK, folytószelep tiszta, EGR tiszta. Még egy gyári Ford alapjáratival akarom megpróbálni, ha azzal se jó már nem tudom...

És még egy probléma, hogy teljes legyen. Cheesy amikor hidegen indulok az autóval, az 1-ből 2-be való váltáskor néha reccsenő hangot ad a váltó, mintha nem oldana rendesen. Ez csak az első váltásnál, utána nem csinál ilyet. Valamint ha kinyomom a kuplungot járó motornál, akkor hallani ilyen kattanó szerű hangot a váltó felől. Néha az is feltűnt, hogy megyek és amikor váltok, hallom a váltást. Tudom, hogy van neki alapból kis hangja, de ez annál hangosabb.

A bárki tudna valami megoldást a problémáimra, annak nagyon megköszönném!  worship
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #13181 Dátum: 2018.03.11 vasárnap, 14:12:37 »

Sziasztok!
Van egy 2001-es 1.8-as 110 lovas mondim. A problémám a következő. Ezeket az autókat 98 fokon nyitó fűthető termosztáttal szerelték. Néztem a víz hőfokát 100-102 fok között mozog. 103-nál kezd el visszafelé hűlni 96 fokig. Aztán szépen lassan felmegy megint 100-102 fokra. Nem magas egy kicsit? Nektek milyen hőfokon működik az autó?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13182 Dátum: 2018.03.12 hétfő, 14:00:42 »

Sziasztok!
Van egy 2001-es 1.8-as 110 lovas mondim. A problémám a következő. Ezeket az autókat 98 fokon nyitó fűthető termosztáttal szerelték. Néztem a víz hőfokát 100-102 fok között mozog. 103-nál kezd el visszafelé hűlni 96 fokig. Aztán szépen lassan felmegy megint 100-102 fokra. Nem magas egy kicsit? Nektek milyen hőfokon működik az autó?
Szia.
Normális üzemi hőfok,a hűtőrendszer zárt(nyomás alatt),így nem forr a víz.A magasabb hőm. miatt a kiegyenlítő tartály szokta megadni magát(repedés).No para. hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #13183 Dátum: 2018.03.13 kedd, 08:47:43 »

Sziasztok valaki meg tudná mondani menyit bír ki egy cserélt kuplung lendkerékkel együtt ?
illetve hogy normális e hogy az autó gázadás nélkül megy anélkül hogy a motor lefulladna és bárminemű rossz hangja lenne 5 sebességbe is ? Köszi előre is.
Naplózva
blaci82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #13184 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 15:56:42 »

Sziasztok ! 2.0 benzines mondiban a kettőstömegű mennyit megy el kb ?? Mik a tapasztalatok ??
Naplózva

Ford Mondeo mk3  Titanium 2.0 Kombi
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #13185 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 16:21:32 »

Sziasztok ! 2.0 benzines mondiban a kettőstömegű mennyit megy el kb ?? Mik a tapasztalatok ??
Használó és használatfüggő. Nyilván többnyire autópályás használattal tovább bírja, mintha városi üzemben sok elindulás-megállás, motorindítás-leállítás kevesebb km-t bír. Lehet 150e, de lehet 300e is. Az enyémben tudtommal még nem volt cserélve. Kis hangja van, főleg hidegen.
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #13186 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 17:35:05 »

Sziasztok ! 2.0 benzines mondiban a kettőstömegű mennyit megy el kb ?? Mik a tapasztalatok ??
mint bármelyik autóban.Zacci cserélte valahol 150e km-nél.Valóban használat függő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #13187 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 18:16:39 »

Sziasztok valaki meg tudná mondani menyit bír ki egy cserélt kuplung lendkerékkel együtt ?
illetve hogy normális e hogy az autó gázadás nélkül megy anélkül hogy a motor lefulladna és bárminemű rossz hangja lenne 5 sebességbe is ? Köszi előre is.

Hogy mennyit bír ki egy cserélt kuplung lendkerékkel?- Hát ez sok mindentől függ. Típus, a szerelő munkája, vezetés, rövid-hosszabb táv. Tehát elég széles a skála. wave

Gázadás nélkül megy, de hogy? Magas-alacsony sebességben? 4-ig, 5-dik fokozatban? Az alapjárat milyen fordulaton dolgozik? Álló helyben hirtelen gázadásra vissza esik egyből a fordulatszám?  Huh? 1.8-as motor, vagy 2.0-es motor? wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
hennpger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #13188 Dátum: 2018.03.20 kedd, 21:35:56 »

Sziasztok,

Mint friss tulaj, szeretném tiszta alapokra helyezni kapcsolatunkat a kocsival. Vásárlás után első dolgunk volt a szívósor belezés- muszáj volt. 2005. év végi. A tengely már nagyon kotyogott, kihúztuk majd lapátok és tengely nélkül összerakva vissza. Most viszont olvasom, hogy perselyeket is ki kellett volna venni. Nem emlékszem (vagy nem figyeltem eléggé), hogy lettek volna. Nem szeretném kinyírni a motort, szóval b.sz az ideg miatta. A hétvégén megnézetném bp-n vagy a környéken (garázsunk messze), kihez fordulhatok? Nyilván ha maradt belül felesleg amiatt le kell majd venni újra a szívósort, de nem bánom utána nyugodtan alszom.
Másik problémám, hogy 2000 alatt rángatott a kocsi. Egyik gyertyán kilométeres volt a hézag. Beállítás után kis ideig jó volt, újra finoman dadog 2000 alatt, gyorsításnál. Illetve nem tudom, összefügg-e vele, hidegindításnál ma reggel rögtön majdnem lefulladt, de észhez tért és beállt a kb. 1500-as hideg alapjáratra. Gázt jól veszi üresen, terhelésen van az a kis nyűgje. Szóval ezt is megnézetném egy füst alatt.

A topiknak lassan a felénél járok, pár év alatt változhatott egy s más.
15. kerületben lakom ha ez számít, a környéken ki(k) ért(enek) a típushoz?
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13189 Dátum: 2018.03.20 kedd, 22:20:44 »

Sziasztok,

Mint friss tulaj, szeretném tiszta alapokra helyezni kapcsolatunkat a kocsival. Vásárlás után első dolgunk volt a szívósor belezés- muszáj volt. 2005. év végi. A tengely már nagyon kotyogott, kihúztuk majd lapátok és tengely nélkül összerakva vissza. Most viszont olvasom, hogy perselyeket is ki kellett volna venni. Nem emlékszem (vagy nem figyeltem eléggé), hogy lettek volna. Nem szeretném kinyírni a motort, szóval b.sz az ideg miatta. A hétvégén megnézetném bp-n vagy a környéken (garázsunk messze), kihez fordulhatok? Nyilván ha maradt belül felesleg amiatt le kell majd venni újra a szívósort, de nem bánom utána nyugodtan alszom.
Másik problémám, hogy 2000 alatt rángatott a kocsi. Egyik gyertyán kilométeres volt a hézag. Beállítás után kis ideig jó volt, újra finoman dadog 2000 alatt, gyorsításnál. Illetve nem tudom, összefügg-e vele, hidegindításnál ma reggel rögtön majdnem lefulladt, de észhez tért és beállt a kb. 1500-as hideg alapjáratra. Gázt jól veszi üresen, terhelésen van az a kis nyűgje. Szóval ezt is megnézetném egy füst alatt.

A topiknak lassan a felénél járok, pár év alatt változhatott egy s más.
15. kerületben lakom ha ez számít, a környéken ki(k) ért(enek) a típushoz?
A kilométeres hézag nem azt jelenti hogy be kell állítani, hanem hogy jó eséllyel kuka a gyertyaszett. A 2000 körüli rángatás a trafó,kábel,gyertya szentháromság-ra utal. Ha tartós lesz a lefulladási hajlama akkor első körben alapjárati szelep takaritás javallott.
Keress meg privátban, ha átgurulsz a szomszéd kerületbe, rád szánok 15 percet, ránézünk,adok 1-2 tippet.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
hennpger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #13190 Dátum: 2018.03.21 szerda, 18:28:52 »

A kilométeres hézag nem azt jelenti hogy be kell állítani, hanem hogy jó eséllyel kuka a gyertyaszett. A 2000 körüli rángatás a trafó,kábel,gyertya szentháromság-ra utal. Ha tartós lesz a lefulladási hajlama akkor első körben alapjárati szelep takaritás javallott.
Keress meg privátban, ha átgurulsz a szomszéd kerületbe, rád szánok 15 percet, ránézünk,adok 1-2 tippet.

Köszönöm, írtam!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13191 Dátum: 2018.03.21 szerda, 19:23:58 »

Sziasztok valaki meg tudná mondani menyit bír ki egy cserélt kuplung lendkerékkel együtt ?
illetve hogy normális e hogy az autó gázadás nélkül megy anélkül hogy a motor lefulladna és bárminemű rossz hangja lenne 5 sebességbe is ? Köszi előre is.

A cserélt alkatrészek egészen pontosan a hibás állapotig bírják.
A tempomat ilyen, de nem csak 5, fokozatban van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #13192 Dátum: 2018.03.23 péntek, 18:47:55 »

üdv márkatársak. egy 1.8 b 125 le drâgasághoz segítsèget szeretnèk kérni mèghozzá a problèma az lenne hogy alapjárati motor csere előtt le akart mindig fulladni az autom most hogy kicserèltem most meg folyamatossan változik de mind a kèt helyzetben csak akkor kezdett el rakoncátlankodni az alapjáratom ha menet közben 2000 fölè emeltem/emelem  a fordulatot.vajon mi lehet a baj előre is köszönöma válaszokat
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13193 Dátum: 2018.03.23 péntek, 21:14:49 »

üdv márkatársak. egy 1.8 b 125 le drâgasághoz segítsèget szeretnèk kérni mèghozzá a problèma az lenne hogy alapjárati motor csere előtt le akart mindig fulladni az autom most hogy kicserèltem most meg folyamatossan változik de mind a kèt helyzetben csak akkor kezdett el rakoncátlankodni az alapjáratom ha menet közben 2000 fölè emeltem/emelem  a fordulatot.vajon mi lehet a baj előre is köszönöma válaszokat
Milyen mind a 2 helyzetben? Nem tudom értelmezni amit irsz...
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #13194 Dátum: 2018.03.23 péntek, 21:44:13 »

Milyen mind a 2 helyzetben? Nem tudom értelmezni amit irsz...

arra gondolotam hogy a regi alapjarati motorral es az ujal is
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #13195 Dátum: 2018.03.24 szombat, 10:07:49 »

üdv márkatársak. egy 1.8 b 125 le drâgasághoz segítsèget szeretnèk kérni mèghozzá a problèma az lenne hogy alapjárati motor csere előtt le akart mindig fulladni az autom most hogy kicserèltem most meg folyamatossan változik de mind a kèt helyzetben csak akkor kezdett el rakoncátlankodni az alapjáratom ha menet közben 2000 fölè emeltem/emelem  a fordulatot.vajon mi lehet a baj előre is köszönöma válaszokat
Generátorod nem volt cserélve korábban? A nem gyári miatt lehetnek hasonló gondok.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #13196 Dátum: 2018.03.24 szombat, 11:10:13 »

Generátorod nem volt cserélve korábban? A nem gyári miatt lehetnek hasonló gondok.
csak felujitva lett de az 2.5 eve tortent kb
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
hennpger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #13197 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 20:35:46 »

No, megoldódtam a rángatás problémát. Gyertya csere, és már a pincéből is húz a motor, megtorpanás nélkül.  eljen
Gyári Motorcraft/NGK került bele.
Naplózva
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #13198 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 20:41:03 »

No, megoldódtam a rángatás problémát. Gyertya csere, és már a pincéből is húz a motor, megtorpanás nélkül.  eljen
Gyári Motorcraft/NGK került bele.
Mekkora szerencse, hogy tudatlan vagy, így nem cseréltél dollár milliókért gyújtótrafót és gyújtás kábeleket  nyes
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
hennpger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #13199 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 22:00:34 »

Mekkora szerencse, hogy tudatlan vagy, így nem cseréltél dollár milliókért gyújtótrafót és gyújtás kábeleket  nyes

Pár kilométeres próbaút rendben volt. Ha továbbra is vacakol, cserélem azt is. Amúgy a dollár milliók helyett a teljes szett kijön 35-40-ből gyári alkatrészekkel. Gyertya szett 13-ért gyári. Nekem megéri, hogy nyugodtan alszom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.