Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 07:58:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
268
269
270
271
272
273
274
[
275
]
276
277
278
279
280
281
282
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652156 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13700 Dátum:
2019.06.18 kedd, 17:40:29 »
Idézetet írta: Floridian13 - 2019.06.18 kedd, 17:08:15
Nem is vartam mast. Majd 2050-ben,talan mi is felerunk europahoz! A felfogas sem jobb.....
Szappanos autógáz Tát, én jártam náluk, igaz nem holland rendszer volt az autóban. Segítőkészek voltak, beállították szépen, profin, amit más nem tudott.
Egy telefont megér.
Akiket még ismerek az a Petka, ők Ürömön vannak.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13701 Dátum:
2019.06.18 kedd, 19:16:34 »
Idézetet írta: Floridian13 - 2019.06.18 kedd, 17:08:15
Nem is vartam mast. Majd 2050-ben,talan mi is felerunk europahoz! A felfogas sem jobb.....
Felérünk Európához?
Ezt hogyan érted? 2050, miről beszélsz? Milyen felfogás?
Az baj, hogy te nem érted. Más szabályok, rendeletek, engedélyek vonatkoznak LPG üzemű autók javítására és közlekedésére. Nem mond, hogy ezt most hallod először, hiszen amikor belevágtál feltehetően tudtad.
Most meg dühös vagy, hogy ez így van.
Csak megjegyzem, hogy mindenhol ilyen szabályozás van LPG-s autók javításánál....hivatalosan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Floridian13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13702 Dátum:
2019.06.19 szerda, 18:52:26 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.06.18 kedd, 17:40:29
Szappanos autógáz Tát, én jártam náluk, igaz nem holland rendszer volt az autóban. Segítőkészek voltak, beállították szépen, profin, amit más nem tudott.
Egy telefont megér.
Akiket még ismerek az a Petka, ők Ürömön vannak.
Koszonom szepen!!
Naplózva
Mondi 2.0 16V Holland gazos
145 paci
Floridian13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13703 Dátum:
2019.06.19 szerda, 19:03:57 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.18 kedd, 19:16:34
Felérünk Európához?
Ezt hogyan érted? 2050, miről beszélsz? Milyen felfogás?
Az baj, hogy te nem érted. Más szabályok, rendeletek, engedélyek vonatkoznak LPG üzemű autók javítására és közlekedésére. Nem mond, hogy ezt most hallod először, hiszen amikor belevágtál feltehetően tudtad.
Most meg dühös vagy, hogy ez így van.
Csak megjegyzem, hogy mindenhol ilyen szabályozás van LPG-s autók javításánál....hivatalosan.
En nem ertem?! Ember,1993-tol nyugaton elek! Mirol beszelsz? Lovesem sem volt a gazrol,csak olcsobbnak lattam! Most meg pofonokba szaladok bele....,nem tankolhatok,nincs mely garazs,nem mehetek muhelybe,mert gazos....
Mi van?! Nyugaton,ilyen nincs!!! Csak itthon,szal nem en latom furcsan a dolgokat! Ne itelj,hogy ne iteltess! Igen,hivo vagyok!
Naplózva
Mondi 2.0 16V Holland gazos
145 paci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13704 Dátum:
2019.06.19 szerda, 20:59:44 »
Idézetet írta: Floridian13 - 2019.06.19 szerda, 19:03:57
En nem ertem?! Ember,1993-tol nyugaton elek! Mirol beszelsz? Lovesem sem volt a gazrol,csak olcsobbnak lattam! Most meg pofonokba szaladok bele....,nem tankolhatok,nincs mely garazs,nem mehetek muhelybe,mert gazos....
Mi van?! Nyugaton,ilyen nincs!!! Csak itthon,szal nem en latom furcsan a dolgokat! Ne itelj,hogy ne iteltess! Igen,hivo vagyok!
Szerintem fékezzél, mert kisodródsz!
Nos, miért és ki ítéltem? Szerinted!
Látod, jól gondoltam miként történt és most dühös vagy. Ne másra, másokra legyél! Most te is megerősítetted, hogy csak úgy beleugrottál mindenféle körültekintés nélkül.
Nem tudom neked a nyugat mit is jelent, de ezek szerint még ebben sem vagy eléggé tájékozott. Ahogy az LPG-s autózással sem.
A nyugat sok országból áll és eltérőek lehetnek a korlátozások. Amúgy már itthon is néhány mélygarázsba le lehet menni, de a legtöbbe nem.
Amúgy nem értem, hogy ha 1993-tól nyugaton élsz, akkor miért jössz ide a kicsi Magyarországra lenézni mindent és fikázni, hogy itt mennyire ilyen és olyan ez és az. Itt ez és így van, nem kötelező!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Floridian13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13705 Dátum:
2019.06.20 csütörtök, 17:38:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.19 szerda, 20:59:44
Szerintem fékezzél, mert kisodródsz!
Nos, miért és ki ítéltem? Szerinted!
Látod, jól gondoltam miként történt és most dühös vagy. Ne másra, másokra legyél! Most te is megerősítetted, hogy csak úgy beleugrottál mindenféle körültekintés nélkül.
Nem tudom neked a nyugat mit is jelent, de ezek szerint még ebben sem vagy eléggé tájékozott. Ahogy az LPG-s autózással sem.
A nyugat sok országból áll és eltérőek lehetnek a korlátozások. Amúgy már itthon is néhány mélygarázsba le lehet menni, de a legtöbbe nem.
Amúgy nem értem, hogy ha 1993-tól nyugaton élsz, akkor miért jössz ide a kicsi Magyarországra lenézni mindent és fikázni, hogy itt mennyire ilyen és olyan ez és az. Itt ez és így van, nem kötelező! :wave:Ertetlen vagy,meg gyozo.
Magyar vagyok. A felfogassal van baj.Elmaradott. Meg mindig. Nem mindenhol.A penz,nekem eszkoz,fizetek vele,elszorom,mivel megtehetem.Bejartam az eu-t,Amerikat is.Tenyeket mondok,viszonyitok,mas orszagokhoz.Nem nezem le a hazam,mivel ahogy irtam is,Magyar vagyok,de! Engedtessek mar meg,hogy leirjam,mi a velemenyem,mielott te,meg masok megitelnek! Vagy nincs szabad velemeny nyilvanitas?! Vagy kussolnom kellene? Mert akkor passzolok ide?! Ha ez van,akko,ez van.Ertem en,csak ujabbb csalodas! Es tobbet nem jelentkezem,mert valakinek,kiknek,nem jo a velemenyem! Sajnalom,de ez van!
Naplózva
Mondi 2.0 16V Holland gazos
145 paci
Floridian13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13706 Dátum:
2019.06.20 csütörtök, 17:43:12 »
A jo dolog az,hogy vallalom magam.Van fotom.Nem sunnyogok,nem hatulrol lovoldozok,meglehet talalni.Nincs miert titkoloznom.Kevesen mondhatjak ugyanezt el......
Naplózva
Mondi 2.0 16V Holland gazos
145 paci
Floridian13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13707 Dátum:
2019.06.20 csütörtök, 18:32:36 »
Idézetet írta: Floridian13 - 2019.06.20 csütörtök, 17:38:00
Te egy fax vagy. Noljel mar fel! Tanacsra volt szuksegem,nem kritizalora!! Nekem nem,5 forint a budget...,sorry! Nehez megerteni?! Be kell szologatni?!
28 autom volt,es nem vagyok dealer...... Egyetlen auton volt hasznom,de sohasem iteltem meg masokat,mint te! Vagy nem fittolok ide? Mert maskepp latok dolgokat?!
Naplózva
Mondi 2.0 16V Holland gazos
145 paci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13708 Dátum:
2019.06.20 csütörtök, 19:30:54 »
Idézetet írta: Floridian13 - 2019.06.20 csütörtök, 18:32:36
Te egy fax vagy. Noljel mar fel! Tanacsra volt szuksegem,nem kritizalora!! Nekem nem,5 forint a budget...,sorry! Nehez megerteni?! Be kell szologatni?!
28 autom volt,es nem vagyok dealer...... Egyetlen auton volt hasznom,de sohasem iteltem meg masokat,mint te! Vagy nem fittolok ide? Mert maskepp latok dolgokat?!
Kérlek higgadj le.Feleslegesen személyeskedtek.Valószínűleg sosem fogtok találkozni,így értelme sincs írogatni sértéseket.
Aztán jön az adok kapok és valaki odébbál. Engedd el, ne válaszolj, használd a fórumot hasznos dolgokra.
Köszi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13709 Dátum:
2019.06.21 péntek, 00:10:05 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.20 csütörtök, 19:30:54
Kérlek higgadj le.Feleslegesen személyeskedtek.Valószínűleg sosem fogtok találkozni,így értelme sincs írogatni sértéseket.
Aztán jön az adok kapok és valaki odébbál. Engedd el, ne válaszolj, használd a fórumot hasznos dolgokra.
Köszi.
há' de most magának szólt be
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Floridian13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13710 Dátum:
2019.06.21 péntek, 06:58:45 »
Idézetet írta: alf® - 2019.06.20 csütörtök, 19:30:54
Kérlek higgadj le.Feleslegesen személyeskedtek.Valószínűleg sosem fogtok találkozni,így értelme sincs írogatni sértéseket.
Aztán jön az adok kapok és valaki odébbál. Engedd el, ne válaszolj, használd a fórumot hasznos dolgokra.
Köszi.
Igazad van! Elnezest kerek!
Naplózva
Mondi 2.0 16V Holland gazos
145 paci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13711 Dátum:
2019.06.21 péntek, 07:17:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.06.21 péntek, 00:10:05
há' de most magának szólt be
Az élet fintora, mert így van rendjén.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.21 péntek, 11:35:06 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Floridian13
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13712 Dátum:
2019.06.21 péntek, 20:19:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.21 péntek, 07:17:53
Az élet fintora, mert így van rendjén.
Az elet,maskepp mutatta,eddig
Es ez igy is fog maradni
Mas a szint
He he he
Naplózva
Mondi 2.0 16V Holland gazos
145 paci
InStone
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13713 Dátum:
2019.06.27 csütörtök, 18:31:51 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
2001-es Mondeo MK3 1.8 benzinesem van.
A hibajelenség: üresben bármeddig kellemesen pörög a motor, viszont terhelés alatt, mikor gyorsulnék, bizonyos fordulat felett (2000-3000) minél jobban nyomom a gázt, annál jobban fullad. Úgy vettem észre, mintha a melegnek is köze lenne a jelenséghez, minél melegebb van, annál erőteljesebben csinálja.
Az alábbi hibakódjaim vannak:
P1000 - Fedélzeti diagnosztika II ciklus nincs befejezve
P1124 - Folytószelep Helyzetérzékelő A Önteszt Tartományon Kívül
P1432 - Termosztát Fűtő Vezérlő áramkör
C1310 - Bal első kerék fék hidraulikanyomás jelátalakító áramkör hiba
P0014 - Kipufogó Vezérműtengely Helyzet Időzítés - Túl-Előre állított (Hengersor 1)
Mihez nyúljak, mit csináljak?
Üdv!
Péter
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13714 Dátum:
2019.06.27 csütörtök, 20:54:55 »
Idézetet írta: InStone - 2019.06.27 csütörtök, 18:31:51
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
2001-es Mondeo MK3 1.8 benzinesem van.
A hibajelenség: üresben bármeddig kellemesen pörög a motor, viszont terhelés alatt, mikor gyorsulnék, bizonyos fordulat felett (2000-3000) minél jobban nyomom a gázt, annál jobban fullad. Úgy vettem észre, mintha a melegnek is köze lenne a jelenséghez, minél melegebb van, annál erőteljesebben csinálja.
Az alábbi hibakódjaim vannak:
P1000 - Fedélzeti diagnosztika II ciklus nincs befejezve
P1124 - Folytószelep Helyzetérzékelő A Önteszt Tartományon Kívül
P1432 - Termosztát Fűtő Vezérlő áramkör
C1310 - Bal első kerék fék hidraulikanyomás jelátalakító áramkör hiba
P0014 - Kipufogó Vezérműtengely Helyzet Időzítés - Túl-Előre állított (Hengersor 1)
Mihez nyúljak, mit csináljak?
Üdv!
Péter
Mivel olvastad ki a kódokat?
Ezek a PCM hibatárolójában vannak vagy az önteszt után írja ki?
Ez a motor nem változó vezérlésű, így a P0014 hibakód nem annyira plauzibilis. Ezért kérdőjelezném meg a kódokat....
Szóval a kódokat nem figyelembe véve és a leírás alapján.
1. Benzinnyomás mérés (3,8 ± 0,2 bar-nak kell lennie, és járó motornál fenn kell tartania ezt a nyomást)
2. Ha nem megfelelő, akkor benzinszűrő csere.
3. Ha ezután sem, akkor benzin szivattyú csere.
Tovább ne menjünk előre.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.06.27 csütörtök, 20:59:12 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13715 Dátum:
2019.06.30 vasárnap, 20:06:50 »
Sziasztok,
két kérdésem lenne.
1, Ez minek a csatlakozása?
https://drive.google.com/file/d/12xVixw-fOxBb2_FFZXAMHMNQ_V5W0jmS/view?usp=sharing
Szabadon volt, én dugóztam le. Azt veszem észre, hogy megemelkedik az alapjárat kb 100-al, ha szabadon van.
2, Ez az alkatrész mi célt szolgál?
https://drive.google.com/file/d/1X85EWYTYjhJ-VLao_nGw_2wDS7NTQtEx/view?usp=sharing
Látom, hogy az egyik vége a pillangószelephez, a másik meg esetleg a ?benzintankhoz? megy. Kontakt hibás működése okozhat időnként indítási nehézséget?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13716 Dátum:
2019.06.30 vasárnap, 20:22:27 »
Idézetet írta: momcrew - 2019.06.30 vasárnap, 20:06:50
Sziasztok,
két kérdésem lenne.
1, Ez minek a csatlakozása?
https://drive.google.com/file/d/12xVixw-fOxBb2_FFZXAMHMNQ_V5W0jmS/view?usp=sharing
Szabadon volt, én dugóztam le. Azt veszem észre, hogy megemelkedik az alapjárat kb 100-al, ha szabadon van.
2, Ez az alkatrész mi célt szolgál?
https://drive.google.com/file/d/1X85EWYTYjhJ-VLao_nGw_2wDS7NTQtEx/view?usp=sharing
Látom, hogy az egyik vége a pillangószelephez, a másik meg esetleg a ?benzintankhoz? megy. Kontakt hibás működése okozhat időnként indítási nehézséget?
1. Esetedben semminek. (régebbi motorokon volt egy benzinnyomás szabályzó a benzin rail csövön és oda volt bekötve.)
2. Tank szellőztető szelep. Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13717 Dátum:
2019.07.01 hétfő, 08:27:13 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.30 vasárnap, 20:22:27
1. Esetedben semminek. (régebbi motorokon volt egy benzinnyomás szabályzó a benzin rail csövön és oda volt bekötve.)
2. Tank szellőztető szelep. Nem.
Köszönöm szépen, most már tiszta. Tovább fűzném.
1, Maradjon ledugózva? Lehet-e baj abból, ha szabadon van?
2, Mire van hatással, ha hibásan működik?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13718 Dátum:
2019.07.01 hétfő, 18:30:38 »
Sziasztok! Nem láttam még ilyet hátha tud valaki segíteni nekem mitől van. Az egyik injektoromnál van valami barnás égés vagy mi. Régebben is volt de azóta csak nagyobb. Néha mikor rájön a kocsira érezni hogy kihagy a gyújtás. Hibakód nincs.
https://kepkuldes.com/images/4e931ebec6418fb1a25b10296052bbe9.jpg
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13719 Dátum:
2019.07.03 szerda, 12:33:10 »
Sziasztok!
Kopogásérzékelő szenzor meghuzási nyomaték értékét tudja valaki?
Köszi előre is!
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13720 Dátum:
2019.07.03 szerda, 12:40:26 »
Idézetet írta: kisorob - 2019.07.03 szerda, 12:33:10
Sziasztok!
Kopogásérzékelő szenzor meghuzási nyomaték értékét tudja valaki?
Köszi előre is!
20 Nm
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13721 Dátum:
2019.07.03 szerda, 16:52:26 »
Üdv!
Nos, kicsit kimaradoztam,mert sok a meló, de megint nagy szükségem lenne a szakértelmetekre.
1.8-as benzin motor (125LE-CHBB) intenzívebb gázadásnál, bármely fordulatszám tartományban, de jellemzően 1600-1700 körüli kigyorsításnál rángat, "darabos a benzin". Ha lassan gyorsítok, nincs gond. Alapjárat rendben, igaz, mintha kicsit magasabb lenne, mint eddig (900-950) klíma nélkül. Amúgy meg megy, nem csinálja mindig, csak egyre sűrűbben.
Ötlet?
THX
Upgrade:
Bármilyen nagyobb terheléses gázadásra rángat (de megy), pl. hegyre fel. Ha csak finoman gyorsítok, semmi észrevehető.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.03 szerda, 23:12:58 írta bigzso
»
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13722 Dátum:
2019.07.03 szerda, 20:27:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.03 szerda, 12:40:26
20 Nm
Köszönöm!
Összepakoltam....
Még mindíg becsörög hirtelen gázadásra, 1800-2000körül ha a klima is megy még rosszabb.
A fogyasztás 7.5 -8 liter, olajat nem eszi , alapjárat nem ingadozik.
Szívósor két éves, most cseréltem komplett kipufogó sort, egr új gyári,
hibakód nincs. Hővédő lemezek nem lógnak. Kikészít már teljesen.
Talán hidrotőke?
Valakinek volt hasonló esetleg?
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13723 Dátum:
2019.07.03 szerda, 20:28:17 »
Idézetet írta: kisorob - 2019.07.03 szerda, 20:27:21
Köszönöm!
Összepakoltam....
Még mindíg becsörög hirtelen gázadásra, 1800-2000körül ha a klima is megy még rosszabb.
A fogyasztás 7.5 -8 liter, olajat nem eszi , alapjárat nem ingadozik.
Szívósor két éves, most cseréltem komplett kipufogó sort, egr új gyári,
hibakód nincs. Hővédő lemezek nem lógnak. Kikészít már teljesen.
Talán hidrotőke?
Valakinek volt hasonló esetleg?
Nincs hidrotőke a motorban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13724 Dátum:
2019.07.03 szerda, 20:41:39 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.03 szerda, 20:28:17
Nincs hidrotőke a motorban.
Akkor ez kizárva....
Azt hittem van.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13725 Dátum:
2019.07.04 csütörtök, 08:27:43 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.07.03 szerda, 16:52:26
Üdv!
Nos, kicsit kimaradoztam,mert sok a meló, de megint nagy szükségem lenne a szakértelmetekre.
1.8-as benzin motor (125LE-CHBB) intenzívebb gázadásnál, bármely fordulatszám tartományban, de jellemzően 1600-1700 körüli kigyorsításnál rángat, "darabos a benzin". Ha lassan gyorsítok, nincs gond. Alapjárat rendben, igaz, mintha kicsit magasabb lenne, mint eddig (900-950) klíma nélkül. Amúgy meg megy, nem csinálja mindig, csak egyre sűrűbben.
Ötlet?
THX
Upgrade:
Bármilyen nagyobb terheléses gázadásra rángat (de megy), pl. hegyre fel. Ha csak finoman gyorsítok, semmi észrevehető.
Rángatás nagy valószínůséggel triumvirátus: gyertya, kábel, trafó
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13726 Dátum:
2019.07.04 csütörtök, 10:24:30 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.07.04 csütörtök, 08:27:43
Rángatás nagy valószínůséggel triumvirátus: gyertya, kábel, trafó
Köszi a választ. Van javasolt márka ezek cseréjére?
EGR, AC? Ezek nem lehetnek?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.04 csütörtök, 10:35:24 írta bigzso
»
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13727 Dátum:
2019.07.04 csütörtök, 14:02:37 »
Szevasztok!
Gyertya ügyi kérdéssel fordulok hozzátok:
Az egyik alkatrészes cég szerint 2005.09-től a Finish: 1315691-es gyertya kell az autómba, a másik szerint a Finish: 1307093 való bele. Tehát még a 2005.09 előtti.
Az autó 2005.09.07-i, ha jól tudom!
Vajon melyiket vegyem, van-é esetleg információtok erről a '05.09-es váltásról?
Köszi!
Hanzsi
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.04 csütörtök, 14:15:43 írta Hanzsi
»
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13728 Dátum:
2019.07.04 csütörtök, 14:33:35 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2019.07.04 csütörtök, 14:02:37
Szevasztok!
Gyertya ügyi kérdéssel fordulok hozzátok:
Az egyik alkatrészes cég szerint 2005.09-től a Finish: 1315691-es gyertya kell az autómba, a másik szerint a Finish: 1307093 való bele. Tehát még a 2005.09 előtti.
Az autó 2005.09.07-i, ha jól tudom!
Vajon melyiket vegyem, van-é esetleg információtok erről a '05.09-es váltásról?
Köszi!
Hanzsi
Alvázszám alapján gyári programban nézd meg.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13729 Dátum:
2019.07.04 csütörtök, 17:33:50 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.07.04 csütörtök, 10:24:30
Köszi a választ. Van javasolt márka ezek cseréjére?
EGR, AC? Ezek nem lehetnek?
Lehet csak az egyik rossz, vagy több is egyszerre. Az autó gyújtásrendszere elég érzékeny, ezért gyári alkatrészek javasoltak (Motorcraft), vagy nívósabb utángyártott, pl. NGK.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13730 Dátum:
2019.07.06 szombat, 08:14:26 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.07.04 csütörtök, 17:33:50
Lehet csak az egyik rossz, vagy több is egyszerre. Az autó gyújtásrendszere elég érzékeny, ezért gyári alkatrészek javasoltak (Motorcraft), vagy nívósabb utángyártott, pl. NGK.
Esetleg Bosch?
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13731 Dátum:
2019.07.06 szombat, 20:14:57 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.07.06 szombat, 08:14:26
Esetleg Bosch?
A gyertyákat az NGK gyártja a Motorcraft számára, így az áll a legközelebb a gyárihoz. Én mást nem vennék. A brosch régen jó volt, de manapság könnyen bele lehet csúszni vmi utánzatba.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13732 Dátum:
2019.07.07 vasárnap, 16:07:20 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.07.06 szombat, 20:14:57
A gyertyákat az NGK gyártja a Motorcraft számára, így az áll a legközelebb a gyárihoz. Én mást nem vennék. A brosch régen jó volt, de manapság könnyen bele lehet csúszni vmi utánzatba.
A szerelőm gyárit fog bele tenni. Szerinte is az a baj, szét vannak égve a gyertyák, és a hézagok is durvák voltak. Most már sajnálom, hogy amikor megvettem és lecseréltem az alapdolgokat, akkor a gyertyákat nem cseréltem le. Szerintem a vezérlés-cserével a gyertyákat is kellene cserélni alapból egy öreg használt autó vásárlás után.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13733 Dátum:
2019.07.07 vasárnap, 16:18:00 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.07.07 vasárnap, 16:07:20
A szerelőm gyárit fog bele tenni. Szerinte is az a baj, szét vannak égve a gyertyák, és a hézagok is durvák voltak. Most már sajnálom, hogy amikor megvettem és lecseréltem az alapdolgokat, akkor a gyertyákat nem cseréltem le. Szerintem a vezérlés-cserével a gyertyákat is kellene cserélni alapból egy öreg használt autó vásárlás után.
Láncos motornál miért kellene vásárlás után vezérlést cserélni, ha nem szükséges?
A gyertya csere kilométerhez vagy évhez van kötve. Nem vásárláshoz. (természetesen ha ismeretlen az előélet és esetleg valótlan a km, akkor persze csere....de ez a kivétel, ha nem tudjuk a km/év -et)
A gyertyahézag a gyertya élettartama alatt (60e km) nem változik szinte, ha jó a motor. Ha jelentősen változik, akkor ott túlfutás vagy egyéb motorikus probléma lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13734 Dátum:
2019.07.07 vasárnap, 21:38:04 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.07 vasárnap, 16:18:00
Láncos motornál miért kellene vásárlás után vezérlést cserélni, ha nem szükséges?
A gyertya csere kilométerhez vagy évhez van kötve. Nem vásárláshoz. (természetesen ha ismeretlen az előélet és esetleg valótlan a km, akkor persze csere....de ez a kivétel, ha nem tudjuk a km/év -et)
A gyertyahézag a gyertya élettartama alatt (60e km) nem változik szinte, ha jó a motor. Ha jelentősen változik, akkor ott túlfutás vagy egyéb motorikus probléma lehet.
A vezérléscserét természetesen nem az én autómra értettem, csak úgy általában (most vettem egy Cliót az asszonynak ezért jutott az eszembe). Egy használt autó előélete valljuk be legtöbbször ismeretlen, bármennyire virít az eladó mindenféle dokumentumot. Én alapból bizalmatlan vagyok ebből a szempontból, vagy inkább mondjuk azt, hogy eleve a legrosszabb esetre készülök fel.
Viszont ez a túlfutás, illetve egyéb motorikus hiba érdekel. Hézagkülönbségekről beszélt a szerelőm, szóval...
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13735 Dátum:
2019.07.09 kedd, 10:40:50 »
Tényleg 7.000 Ft darabja a gyári gyertyának?
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13736 Dátum:
2019.07.09 kedd, 11:00:12 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.07.09 kedd, 10:40:50
Tényleg 7.000 Ft darabja a gyári gyertyának?
Nem. Kb a fele.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13737 Dátum:
2019.07.09 kedd, 12:33:24 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2019.07.09 kedd, 11:00:12
Nem. Kb a fele.
Cromaxnál 2800 körül van.
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
InStone
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13738 Dátum:
2019.07.11 csütörtök, 20:49:45 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.06.27 csütörtök, 20:54:55
Mivel olvastad ki a kódokat?
Ezek a PCM hibatárolójában vannak vagy az önteszt után írja ki?
Ez a motor nem változó vezérlésű, így a P0014 hibakód nem annyira plauzibilis. Ezért kérdőjelezném meg a kódokat....
Szóval a kódokat nem figyelembe véve és a leírás alapján.
1. Benzinnyomás mérés (3,8 ± 0,2 bar-nak kell lennie, és járó motornál fenn kell tartania ezt a nyomást)
2. Ha nem megfelelő, akkor benzinszűrő csere.
3. Ha ezután sem, akkor benzin szivattyú csere.
Tovább ne menjünk előre.
Első körben kicseréltem a fojtószelep jeladó, és mi takarítottam, a ha kód el is tűnt.
Ma jöttünk le nyaralni a Balatonra. Miskolctól Pestig 140et szépen tartotta, utána valami lelte, és annyira fulladt, hogy néhol 60-al, lehúzódva engedtem el a kamionokat....
Nincs tipped, tippetek hol, és mennyiért mérnek benzinnyomást Miskolc környékén?
Bár nem értem akkor néha miért jó, miért nem. A meleget van köze szerintem.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13739 Dátum:
2019.07.12 péntek, 07:16:50 »
Idézetet írta: InStone - 2019.07.11 csütörtök, 20:49:45
Első körben kicseréltem a fojtószelep jeladó, és mi takarítottam, a ha kód el is tűnt.
Ma jöttünk le nyaralni a Balatonra. Miskolctól Pestig 140et szépen tartotta, utána valami lelte, és annyira fulladt, hogy néhol 60-al, lehúzódva engedtem el a kamionokat....
Nincs tipped, tippetek hol, és mennyiért mérnek benzinnyomást Miskolc környékén?
Bár nem értem akkor néha miért jó, miért nem. A meleget van köze szerintem.
Szóval leírtak neked valamit és te tök mást csináltál. Olvasd el újra a választ Győzőtől (aki ugyan féltengelyt még nem látott, de itt asszem jó felé tapogat
) és kezd az 1. vagy 2. pontnál.
Ui: szvsz szivattyú lesz. Azért jó neha, néha nem, mert a szivattyú döglődik. Majd egy nap végleg leáll, nyugi
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
InStone
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13740 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 12:17:35 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.07.12 péntek, 07:16:50
Szóval leírtak neked valamit és te tök mást csináltál. Olvasd el újra a választ Győzőtől (aki ugyan féltengelyt még nem látott, de itt asszem jó felé tapogat
) és kezd az 1. vagy 2. pontnál.
Ui: szvsz szivattyú lesz. Azért jó neha, néha nem, mert a szivattyú döglődik. Majd egy nap végleg leáll, nyugi
A szűrő fél éves, ezt írtam is azt hiszem.
A fojtószelep érzékelő hibakódos volt, mindenképp cseréltem volna.
Naplózva
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13741 Dátum:
2019.08.03 szombat, 23:06:18 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.07.04 csütörtök, 08:27:43
Rángatás nagy valószínůséggel triumvirátus: gyertya, kábel, trafó
Nos, odáig jutottunk a gyertya csere után, hogy EGR szelep ledugózva, de dombra fel, vagy előzéses gyorsulásnál (nagyobb, hirtelen terhelésnél) továbbra is rángat. Szerelőm azt mondja, hogy ha trafó lenne, akkor az alapjáratnál is jelentkezne, de ez nem történik meg, ha lassan adagolom a gázt, semmilyen rángatás nincs. A kábel hibát is emiatt kizárta. Légtömegmérő tisztítást javasolt, illetve jövő héten kiméri a benzinpumpa (üzemanyagszivattyú) nyomását.
Egyéb ötlet?
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13742 Dátum:
2019.08.03 szombat, 23:11:31 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.08.03 szombat, 23:06:18
Nos, odáig jutottunk a gyertya csere után, hogy EGR szelep ledugózva, de dombra fel, vagy előzéses gyorsulásnál (nagyobb, hirtelen terhelésnél) továbbra is rángat. Szerelőm azt mondja, hogy ha trafó lenne, akkor az alapjáratnál is jelentkezne, de ez nem történik meg, ha lassan adagolom a gázt, semmilyen rángatás nincs. A kábel hibát is emiatt kizárta. Légtömegmérő tisztítást javasolt, illetve jövő héten kiméri a benzinpumpa (üzemanyagszivattyú) nyomását.
Egyéb ötlet?
1. Keress másik szerelőt.
(nincs az autóban légtömeg mérő)
(a gyertyakábel hiba éppen ilyen terhelés esetén jön elő, amit ő ugye kizárt)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13743 Dátum:
2019.08.04 vasárnap, 00:06:41 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.03 szombat, 23:11:31
1. Keress másik szerelőt.
(nincs az autóban légtömeg mérő)
(a gyertyakábel hiba éppen ilyen terhelés esetén jön elő, amit ő ugye kizárt)
1. Az nem olyan könnyű itt vidéken.
Oké, hogy nincs légtömegmérő, de ez micsoda?:
https://www.youtube.com/watch?v=icgaLiEoohc
T-MAP (szívócső abszolútnyomás és hőmérséklet)?
Ezt érdemes megtisztítanom?
Mivel nem az EGR szelep a hibás, erős késztetést érzek, hogy kivegyem a dugót, és visszaállítsam az eredeti állapotot. Érvek-ellenérvek?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.04 vasárnap, 00:13:37 írta bigzso
»
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13744 Dátum:
2019.08.04 vasárnap, 09:11:15 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.08.04 vasárnap, 00:06:41
1. Az nem olyan könnyű itt vidéken.
Oké, hogy nincs légtömegmérő, de ez micsoda?:
https://www.youtube.com/watch?v=icgaLiEoohc
T-MAP (szívócső abszolútnyomás és hőmérséklet)?
Ezt érdemes megtisztítanom?
Mivel nem az EGR szelep a hibás, erős késztetést érzek, hogy kivegyem a dugót, és visszaállítsam az eredeti állapotot. Érvek-ellenérvek?
Jól működő EGR-t felesleges ledugózva hagyni. MAP-ot tisztítani lehet, de sok értelme nincs.
MAP=/=MAF
Gyújtás hibád lesz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13745 Dátum:
2019.08.04 vasárnap, 10:22:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.08.04 vasárnap, 09:11:15
Jól működő EGR-t felesleges ledugózva hagyni.
MAP-ot tisztítani lehet, de sok értelme nincs.
MAP=/=MAF
Gyújtás hibád lesz.
Meg MIL-t is kapcsol, ugye.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13746 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 08:16:39 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.04 vasárnap, 10:22:59
Meg MIL-t is kapcsol, ugye.
Láma vagyok, szóval mi az a MIL, illetve ha már szétszedem megint az EGR szelepet mivel lehet megtisztítani?
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13747 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 08:48:49 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.08.05 hétfő, 08:16:39
Láma vagyok, szóval mi az a MIL, illetve ha már szétszedem megint az EGR szelepet mivel lehet megtisztítani?
Miért, koszos?
Ez benzines, nem dízel.
MIL = Malfunction Indicator Lamp
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13748 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 09:06:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.05 hétfő, 08:48:49
Miért, koszos?
Ez benzines, nem dízel.
MIL = Malfunction Indicator Lamp
Fekete a belseje, de nem tűnik úgy, hogy lerakodások vannak benne.
Malfunction Indicator Lamp-t nem kapcsolta (eddig).
Most egy kicsit hosszabb útra megyünk, de előtte nem tudom kivenni a dugót az EGR-ből. Nem lesz baja a kocsinak?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.05 hétfő, 09:15:42 írta bigzso
»
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13749 Dátum:
2019.08.05 hétfő, 10:34:05 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.08.05 hétfő, 09:06:36
Fekete a belseje, de nem tűnik úgy, hogy lerakodások vannak benne.
Malfunction Indicator Lamp-t nem kapcsolta (eddig).
Most egy kicsit hosszabb útra megyünk, de előtte nem tudom kivenni a dugót az EGR-ből. Nem lesz baja a kocsinak?
Elég furi mert a benzines általában 20km-en belül kapcsolja
A
lámpát. Benzines, itt vagy működik az EGR vagy nem. Kész, ennyi. Nem kell dugózgatni, azzal játszanak csak a dizlisek.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.05 hétfő, 15:46:52 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak:
1
...
268
269
270
271
272
273
274
[
275
]
276
277
278
279
280
281
282
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ