Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:30:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 201 202 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652773 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9700 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 21:02:26 »

Nna, én ezeket a főrumhozzászólásokat szeretem, amikor szakszerű magyarázatot kapok valamire, és úgy állok fel hogy ma is tanultam valamit. Az előbbi ködfoltjaimat elzavartuk, ez így már gömbölyű taps


Még egy megjegyzés:

Szintén a legtöbb MAF szenzor is mér hőmérsékletet és mégsem T-MAF a neve.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9701 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 15:24:13 »

Engem érdekel. Kéz és lábtörést.  szomoru1
Van egy sejtésem egy szétégett szelepet illetően.... rinya mint egy kollégának pár oldallal előbb.
Ha lehet, írd majd meg lécci pontosan, miket cseréltek ki. Nagyon köszönöm

Szia!

Na meg van mit kell cserélni és árat is írok mellé:

Szimering 980ft/db 16kell, 15680
Hengerfejtömítés 21800ft
Szeleptömítés: 12000
lánc: 37385
Szelepek 3727/db 16kell 59632
plusz munka díj az titok  hehe eplus2
ezek lesznek cserélve ma beszéljük meg a részleteket....

Aztán remélem most már repeszthetek vele... Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9702 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 15:45:25 »

Szia!

Na meg van mit kell cserélni és árat is írok mellé:

Szimering 980ft/db 16kell, 15680
Hengerfejtömítés 21800ft
Szeleptömítés: 12000
lánc: 37385
Szelepek 3727/db 16kell 59632
plusz munka díj az titok  hehe eplus2
ezek lesznek cserélve ma beszéljük meg a részleteket....

Aztán remélem most már repeszthetek vele... Smiley

Köszi! Na de mi volt a baj? Elszállt egy szelep? Semmi rendkívülit nem látok a listában. Smiley
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
KalEl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #9703 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 18:20:26 »

Sziasztok,

Indítás utáni alapjáratommal van gondom, gyakorlatilag nincs, ha nem adok gázt míg be nem melegszik a motor.
Addig tartanom kell a gázpedált és melegedés után helyre áll. Utána totál egyenletes, nem ingadozik.
Valaki járt már így? Elég idegesítő ez most így a hidegben...
Mi lehet a gond? help

Naplózva

--------------------
Mk3 1.8 92kW - 2001
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9704 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 18:25:05 »

Sziasztok,

Indítás utáni alapjáratommal van gondom, gyakorlatilag nincs, ha nem adok gázt míg be nem melegszik a motor.
Addig tartanom kell a gázpedált és melegedés után helyre áll. Utána totál egyenletes, nem ingadozik.
Valaki járt már így? Elég idegesítő ez most így a hidegben...
Mi lehet a gond? help


Alpjárati motor tisztítás esetleg elsőre,ha még nem volt.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #9705 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 18:27:45 »

Rémlik, nem rémlik....nincs MAF.  eljen
A legtöbb MAP szenzor több funkciós, azaz hőmérsékletet is mér. De emiatt továbbra is MAP szenzornak hívják.
A talkford-on nem kevésszer lehet olvasni érdekes dolgokat és egyáltalán nem biztos, hogy az a helyes.  Cool


A vezérműtengely pozíció szenzort is CMP (CaMshaft Position) szenzornak hívjuk és nem teszünk különbséget, hogy szívó szelep vezérműtengely jeladó vagy kipufogó szelep vezérműtengely jeladó.
(Mert akkor az angol neve lehetne I-CMP és E-CMP szenzor, de ilyen meghatározás nincs....)

Hol található ez a MAP szenzor pontosan?
Tegnap kitakarítottam a pill.szelepet meg az alapjárati motort és egyúttal ezt is megtisztítanám.
Most sokkal egyenletesebb az alapjárat és fékezéskor sem fullad le.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9706 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 18:33:00 »

Hol található ez a MAP szenzor pontosan?
Tegnap kitakarítottam a pill.szelepet meg az alapjárati motort és egyúttal ezt is megtisztítanám.
Most sokkal egyenletesebb az alapjárat és fékezéskor sem fullad le.
A szívósoron van,ha jól tudom.jól eldugva falbav
http://www.talkford.com/community/topic/197007-mondeo-t-map-sensor/page-2
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.25 hétfő, 18:39:43 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #9707 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 18:48:32 »


Uhh... Az tényleg elég nehéz helyen van  guluszem1
 help Hogy kell azt onnan kiműteni?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9708 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:03:23 »

Uhh... Az tényleg elég nehéz helyen van  guluszem1
 help Hogy kell azt onnan kiműteni?
Torx kulcs,méretet sajna nem tudom,nőgyogyász kezek(esetleg zongorász kéz)  eplus2 nagy eséllyel aknából a leg ideálisabb.A csati széthúzásról sem feledkezzünk meg. eljen
Itt a koszos map: http://www.talkford.com/community/topic/197007-mondeo-t-map-sensor/
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9709 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 22:56:11 »

A korábban becsatolt FAQ szerintem gázolajos motorhoz tartozik (tévedek?), a tiedben MAP sincsen, csak T-MAP a szivósor front oldalán.
A gázadásnál alacsony fordulaton beremegés leggyakrabban gyújtás probléma. Nekem utoljára egy gyertya porcelán része volt hosszában elrepedve, amikor ilyet csinált. Gyertya cserével megszűnt a probléma.   Az ingadozó alapjáratra első körben egy fojtószelep tisztítást, és alapjárati szelep tisztítást javasolnék. Ha nagyon über akarsz lenni akkor  kérj egy T-MAP szenzor tisztítást is, finomabb lesz tőle az autó járása, és a váltások utáni gázadás is kultúráltabbá válik. (friss saját tapasztalat)
Az én autómban 230ekm van,tényleg, közepes mocsok volt a fojtószelepen, és durva mocsok a T-MAP-on...

Igazad volt a gyutokàbel szét volt rohadva.A pillangó és MAP hátra van még.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9710 Dátum: 2016.01.26 kedd, 09:05:39 »

Köszi! Na de mi volt a baj? Elszállt egy szelep? Semmi rendkívülit nem látok a listában. Smiley


Szia!

Nem csak egy szelep.... a hármas hengernél lévő szelepsornál egyikből hiányzót majdnem a negyede... a 2,4 hengernél lévő szelepek meg nem zártak rendesen...

Mákom volt, hogy nem vert szét semmit a kitört darab.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9711 Dátum: 2016.01.26 kedd, 09:25:42 »

Szia!

Nem csak egy szelep.... a hármas hengernél lévő szelepsornál egyikből hiányzót majdnem a negyede... a 2,4 hengernél lévő szelepek meg nem zártak rendesen...

Mákom volt, hogy nem vert szét semmit a kitört darab.

Köszi. Kicsit írigyellek is meg nem is. Nem, mert xar a lerobbanás meg a hatalmas költség, igen mert milyen fajintos kis motorod lesz.  Wink
Várom a fejleményeket.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9712 Dátum: 2016.01.26 kedd, 11:32:32 »

Köszi. Kicsit írigyellek is meg nem is. Nem, mert xar a lerobbanás meg a hatalmas költség, igen mert milyen fajintos kis motorod lesz.  Wink
Várom a fejleményeket.

Jaja és remélem nem kell most hozzá nyúlni egy ideig. Wink

Mert akkor jönnek a csinosítgatások Smiley eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #9713 Dátum: 2016.01.26 kedd, 19:46:20 »

Sziasztok!!

Valaki megtudná nekem mondani ,hogy milyen nyitási hőmérsékletű termosztátra lenne szükségem (98°C vagy 90°C ) 2001 1.8 (CGBA) sedan
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9714 Dátum: 2016.01.26 kedd, 19:59:13 »

Sziasztok!!

Valaki megtudná nekem mondani ,hogy milyen nyitási hőmérsékletű termosztátra lenne szükségem (98°C vagy 90°C ) 2001 1.8 (CGBA) sedan
Válaszokat előre is köszönöm!
Én úgy tudom= 98°C
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #9715 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:04:04 »

Én úgy tudom= 98°C

Köszönöm válaszod ,én is erre gondoltam , úgy érzem zsebbenyúlós téma lesz  Wink
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9716 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:05:49 »

Köszönöm válaszod ,én is erre gondoltam , úgy érzem zsebbenyúlós téma lesz  Wink
Csak példa sajnos nem olcsó:
https://alkatreszek.hu/820989_la
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2000-2004_7761
Tudok occó kínait,de azon nincs gari. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.26 kedd, 20:08:27 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #9717 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:10:59 »


oCCÓ  Kínai láttam én is max 5000 ft bol megvan  Smiley de nem igazán bízok benne , valakinek tapasztalat?
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9718 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:12:14 »



 nyes

Milyen nevetséges!  taps
- 40%.....bla...bla...bla       idiot2
Na de mennyire írja a teljes árat?    2funny   Az egyik majd kétszer annyi, mint a gyári listaára! .....és ez még nem is gyári.    levele

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9719 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:13:47 »

oCCÓ  Kínai láttam én is max 5000 ft bol megvan  Smiley de nem igazán bízok benne , valakinek tapasztalat?
Azért raktam oda a smilét.Ne vedd komolyan. eljen de igen 5 ezer+ingyen posta
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #9720 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:24:54 »

Azért raktam oda a smilét.Ne vedd komolyan. eljen de igen 5 ezer+ingyen posta

Még ha nézem a cromaxnál akkor is 21980 ft a legolcsóbb Sad
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9721 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:28:06 »

Még ha nézem a cromaxnál akkor is 21980 ft a legolcsóbb Sad
Nézd meg a Bárdit,és ha találsz írj Joe-nak. http://mondeo.hu/index.php?page=196
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #9722 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:28:42 »

Sziasztok!!

Valaki megtudná nekem mondani ,hogy milyen nyitási hőmérsékletű termosztátra lenne szükségem (98°C vagy 90°C ) 2001 1.8 (CGBA) sedan
Válaszokat előre is köszönöm!

Vegyél gyárit belőle a Cromaxtól!
Én is múlt héten cseréltettem ki.
35+5 munkadíj.
Olyan most a belső fűtésem 2-es fokozatban, mint egy cserépkályha. Ömlik a meleg.
(és a kocsi sem fázik!)
Ha a fagyállód esetleg régi, akkor azt is vegyél, egyszerű lesz így a cseréje.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #9723 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:36:51 »

Nézd meg a Bárdit,és ha találsz írj Joe-nak. http://mondeo.hu/index.php?page=196

sajnos a bardinál is kedvezményes 22e ft
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #9724 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:38:08 »

Vegyél gyárit belőle a Cromaxtól!
Én is múlt héten cseréltettem ki.
35+5 munkadíj.
Olyan most a belső fűtésem 2-es fokozatban, mint egy cserépkályha. Ömlik a meleg.
(és a kocsi sem fázik!)
Ha a fagyállód esetleg régi, akkor azt is vegyél, egyszerű lesz így a cseréje.


Köszönöm a tippet , így akkor már tuti hogy a 98 fonál nyitót kell vennem Cheesy
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9725 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:54:42 »

Vegyél gyárit belőle a Cromaxtól!
Én is múlt héten cseréltettem ki.
35+5 munkadíj.
Igen, én is gyárinál maradtam.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #9726 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:57:13 »

Igen, én is gyárinál maradtam.

 eljen
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9727 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:58:18 »

Köszönöm a tippet , így akkor már tuti hogy a 98 fonál nyitót kell vennem Cheesy



Csak úgy halkan jegyzem meg, de ne tévesszen meg....
Már 70°C-nál elkezd nyitni a termosztát és a teljes nyitás a megadott hőfok.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #9728 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:59:10 »

eljen

Koszonom mindenkinek a hozzászólást !  eljen
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #9729 Dátum: 2016.01.26 kedd, 22:56:10 »

Sziasztok!

Hozájutottam egy 2001-es évjáratú 1.8-as Ghia-hoz. Üzembe kéne helyezni ,de nem találom sehol sem a motorszámot. Mondja már meg valaki, merre keressem? Vagy küldjön egy fényképet.

Köszi.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9730 Dátum: 2016.01.27 szerda, 06:45:02 »

Sziasztok!

Hozájutottam egy 2001-es évjáratú 1.8-as Ghia-hoz. Üzembe kéne helyezni ,de nem találom sehol sem a motorszámot. Mondja már meg valaki, merre keressem? Vagy küldjön egy fényképet.

Köszi.

A motoron van.
A motor váltó felőli oldalán az összeillesztésnél a kipufogó oldalon. Van egy ferde lapolás, azon van rajta.

Hiába a fénykép, más motorszáma nem jó neked!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 06:46:33 írta ... » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9731 Dátum: 2016.01.27 szerda, 06:55:18 »

A motoron van.
A motor váltó felőli oldalán az összeillesztésnél a kipufogó oldalon. Van egy ferde lapolás, azon van rajta.

Hiába a fénykép, más motorszáma nem jó neked!  vigyor3
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #9732 Dátum: 2016.01.27 szerda, 10:33:49 »

nyes


És milyen irányból látható. felülről, alulról?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9733 Dátum: 2016.01.27 szerda, 10:37:42 »


És milyen irányból látható. felülről, alulról?
gyanítom,hogy felülről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9734 Dátum: 2016.01.27 szerda, 12:33:33 »


És milyen irányból látható. felülről, alulról?

Felülről, csigaszemmel. (vagy endoszkóppal a legkönnyebb)





Viszont ha "motorkódos" a külföldi okmánya, akkor szokás szerint meg sem nézik.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9735 Dátum: 2016.01.27 szerda, 19:43:42 »

Sziasztok,

ma mentem az autóval 30km-t, 3.-ban előztem majdnem tiltásig, (120-130) majd mikor felváltottam 5.-be éreztem egy enyre remegést, mint a gyújtáskimaradás. Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam. Kb 1óra múlva le akartam cserélni az olajat, indítanám a kocsit,de nagyon nehezen indult, majd le is fulladt. Ezt eljátszottam 3szor, majd mikor beindult, nagyon hülye hangja volt, olyan mintha egy kő verődne ide-oda a motortérben. Alapjárat nem ingadozik, de iszonyat csúnya hangja van. Olajszint rendben, hibakód nincs.

Tudom hogy nincs távgyógyítás és tippverseny, vigyor3 mégis megkérdezem, merre lehet elindulni a hibakeresésben?

Üdv: Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9736 Dátum: 2016.01.27 szerda, 19:53:49 »

Sziasztok,

ma mentem az autóval 30km-t, 3.-ban előztem majdnem tiltásig, (120-130) majd mikor felváltottam 5.-be éreztem egy enyre remegést, mint a gyújtáskimaradás. Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam. Kb 1óra múlva le akartam cserélni az olajat, indítanám a kocsit,de nagyon nehezen indult, majd le is fulladt. Ezt eljátszottam 3szor, majd mikor beindult, nagyon hülye hangja volt, olyan mintha egy kő verődne ide-oda a motortérben. Alapjárat nem ingadozik, de iszonyat csúnya hangja van. Olajszint rendben, hibakód nincs.

Tudom hogy nincs távgyógyítás és tippverseny, vigyor3 mégis megkérdezem, merre lehet elindulni a hibakeresésben?

Üdv: Zoli
szívósorlapátok?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9737 Dátum: 2016.01.27 szerda, 19:55:43 »

szívósorlapátok?

Én is arra gondoltam, bár elvileg nem működnek, le van húzva a mozgató mechanizmus.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9738 Dátum: 2016.01.27 szerda, 19:58:19 »

Sziasztok,

ma mentem az autóval 30km-t, 3.-ban előztem majdnem tiltásig, (120-130) majd mikor felváltottam 5.-be éreztem egy enyre remegést, mint a gyújtáskimaradás. Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam. Kb 1óra múlva le akartam cserélni az olajat, indítanám a kocsit,de nagyon nehezen indult, majd le is fulladt. Ezt eljátszottam 3szor, majd mikor beindult, nagyon hülye hangja volt, olyan mintha egy kő verődne ide-oda a motortérben. Alapjárat nem ingadozik, de iszonyat csúnya hangja van. Olajszint rendben, hibakód nincs.

Tudom hogy nincs távgyógyítás és tippverseny, vigyor3 mégis megkérdezem, merre lehet elindulni a hibakeresésben?

Üdv: Zoli

Remélem nem hajtókar csapágy ment tönkre... szomoru1  szomoru1 imádkozom
azonnal szervíz, sztem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9739 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:01:58 »

Remélem nem hajtókar csapágy ment tönkre... szomoru1  szomoru1 imádkozom
azonnal szervíz, sztem.

Egyelőre áll az udvarban, így nem merem beindítani, várom hogy egy haver szerelő megnézze/hallgassa.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9740 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:10:23 »

Sziasztok,

ma mentem az autóval 30km-t, 3.-ban előztem majdnem tiltásig, (120-130) majd mikor felváltottam 5.-be éreztem egy enyre remegést, mint a gyújtáskimaradás. Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam. Kb 1óra múlva le akartam cserélni az olajat, indítanám a kocsit,de nagyon nehezen indult, majd le is fulladt. Ezt eljátszottam 3szor, majd mikor beindult, nagyon hülye hangja volt, olyan mintha egy kő verődne ide-oda a motortérben. Alapjárat nem ingadozik, de iszonyat csúnya hangja van. Olajszint rendben, hibakód nincs.

Tudom hogy nincs távgyógyítás és tippverseny, vigyor3 mégis megkérdezem, merre lehet elindulni a hibakeresésben?

Üdv: Zoli

A "kavics hang" a motorban, lánc lazaságra utalhat.
Felülről vagy alulról jön a hang?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9741 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:14:38 »

A "kavics hang" a motorban, lánc lazaságra utalhat.
Felülről vagy alulról jön a hang?

Inkább felülről, de nem tudtam beazonosítani rendesen mert nem mertem sokáig járatni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9742 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:16:58 »

Sziasztok,

ma mentem az autóval 30km-t, 3.-ban előztem majdnem tiltásig, (120-130) majd mikor felváltottam 5.-be éreztem egy enyre remegést, mint a gyújtáskimaradás. Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam. Kb 1óra múlva le akartam cserélni az olajat, indítanám a kocsit,de nagyon nehezen indult, majd le is fulladt. Ezt eljátszottam 3szor, majd mikor beindult, nagyon hülye hangja volt, olyan mintha egy kő verődne ide-oda a motortérben. Alapjárat nem ingadozik, de iszonyat csúnya hangja van. Olajszint rendben, hibakód nincs.

Tudom hogy nincs távgyógyítás és tippverseny, vigyor3 mégis megkérdezem, merre lehet elindulni a hibakeresésben?

Üdv: Zoli
hajtókar,főtengely,leszakadt szelep.

úgy is olajat akartál cserélni.engedd le.lehet,hogy utána már okosabb leszel.Készülj a legrossazbbra.és ne legyen igazam. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9743 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:20:55 »

hajtókar,főtengely,leszakadt szelep.

úgy is olajat akartál cserélni.engedd le.lehet,hogy utána már okosabb leszel.Készülj a legrossazbbra.és ne legyen igazam. Undecided

Leengedem én, de mit csináljak utána, jósoljak az olajból? vigyor3

Remélem nem lesz igazad... rinya
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9744 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:21:52 »

hajtókar,főtengely,leszakadt szelep.

úgy is olajat akartál cserélni.engedd le.lehet,hogy utána már okosabb leszel.Készülj a legrossazbbra.és ne legyen igazam. Undecided


Ha ezek közül valami megtörtént volna menet közben, akkor nem tudta volna ezt írni.
"Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam."

Én a szelepfedelet venném le elsőnek. A főtengelyt körbe forgatva a lánc és a szelepek működése is ellenőrizhető a vezérműtengelynél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9745 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:25:47 »

Leengedem én, de mit csináljak utána, jósoljak az olajból? vigyor3

Remélem nem lesz igazad... rinya
ha valami tört,kopott,forgácsolódott,az ott lesz az olajba.remélem nem így lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9746 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:28:52 »


Ha ezek közül valami megtörtént volna menet közben, akkor nem tudta volna ezt írni.
"Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam."

Én a szelepfedelet venném le elsőnek. A főtengelyt körbe forgatva a lánc és a szelepek működése is ellenőrizhető a vezérműtengelynél.
nyilván ez után történt az ami a zajt okozza.
elkerülni úgysem tudja a szétszedést.megkell keresni a zaj forrását.alul vagy felül lesz valahol.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9747 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:36:22 »

nyilván ez után történt az ami a zajt okozza.
elkerülni úgysem tudja a szétszedést.megkell keresni a zaj forrását.alul vagy felül lesz valahol.....

Egy indításnál nincs akkora erő, hogy ilyesmi történjen és a leállításnál sem csattanva állt le, gondolom.
Ezért lehet bízni abban, hogy talán nincs nagy probléma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9748 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:37:05 »

nyilván ez után történt az ami a zajt okozza.
elkerülni úgysem tudja a szétszedést.megkell keresni a zaj forrását.alul vagy felül lesz valahol.....

Na de mitől tört volna szét álltában csak úgy? Persze lehet ez van,(remélem nem) bár akkor gondolom nem lenne "stabil" az alapjárat és nem csak a kelepelő hang lenne.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9749 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:40:56 »

Na de mitől tört volna szét álltában csak úgy? Persze lehet ez van,(remélem nem) bár akkor gondolom nem lenne "stabil" az alapjárat és nem csak a kelepelő hang lenne.

Csináld azt, amit írtam korábban. Ha úgy minden rendben, akkor szívósor le! Lapátok ellenőrzése és mindenképp eltávolítása.
Ekkor be lehet nézni a szívószelepekhez is a hengerfejbe.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 201 202 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.