Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:29:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652766 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10000 Dátum: 2016.03.16 szerda, 23:19:34 »

És a szívósor leszerelése nélkül meg tudom azt nézni, mert visszább írta valaki, hogy csak tapogatni lehet?

Van akinek sikerült kitapogatni, de nem tudom biztosan, én még nem néztem. Majd hátha van valakinek személyes tapasztalata.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #10001 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 09:22:15 »

És a szívósor leszerelése nélkül meg tudom azt nézni, mert visszább írta valaki, hogy csak tapogatni lehet?


Nekem pont ez a gondom,hogy elrepedt az a cső.Kitapogatni nem tudod, de ha benézel a a csövek között, akkor megláthatod olajos-e a cső,ami gyanúra ad okot és van e rajta repedés.Nekem pont a blokkra csatlakozástól pár centire repedt el.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
pistabacsi75
Vendég
« Új hozzászólás #10002 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 15:31:33 »


Nekem pont ez a gondom,hogy elrepedt az a cső.Kitapogatni nem tudod, de ha benézel a a csövek között, akkor megláthatod olajos-e a cső,ami gyanúra ad okot és van e rajta repedés.Nekem pont a blokkra csatlakozástól pár centire repedt el.

És akkor az egyedüli megoldás: levenni a szívósort?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10003 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 16:06:41 »

És akkor az egyedüli megoldás: levenni a szívósort?
Sajnos igen.De ha már leveszed a szívósort és mégsem ott van a hiba,akkor is érdemes kicserélni,nehogy pár hónap múlva akár megismételd a mutatványt.
Az örvénylapátokat is érdemes kiszedni(szívósor herélés) ha adott a leszedés. http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
De semmi sem kötelező. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #10004 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 18:22:57 »

És akkor az egyedüli megoldás: levenni a szívósort?


Nem írtam, hogy le kell venni.Nem tudod kitapogatni azt a csövet, hanem szemrevételezéssel tudod megállapítani, hogy ki van e repedve.  Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #10005 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 20:22:20 »

Köszi.Gyári kell belőle,vagy nem szükséges? Milyen árban lehet mert van ahol azt írják pár ezer de a cromax-nàl 21 körül van Bardiba pedig  nincs

Helló, szerintem is csak gyárit vegyél. Én két vadiúj dobozos utángyártottba (Calorstat by Vernet) futottam bele. Az egyik nem nyílt ki egyáltalán, a másik csak akkor, amikor már forrt a víz, de akkor is csak félmilliméterre. A gyári már gyöngyöző víznél egy centire tágult. Cromax, 21.000, FoMoCo.
Azelőtt érdemes cserélni mielőtt zárva marad teljesen.
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10006 Dátum: 2016.03.25 péntek, 07:06:58 »

Sziasztok!
Arra lettem figyelmes a motortérbe nézelődés közben,hogy a szívósor szélén lévő kis gömbfejre csatlakozó kar elég laza magán a gömbfejen.
Ez okozhat valamilyen problémát?
Amúgy nincs hang ami arra utalna,hogy kopott a szívósor.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10007 Dátum: 2016.03.25 péntek, 10:39:36 »

Sziasztok!
Arra lettem figyelmes a motortérbe nézelődés közben,hogy a szívósor szélén lévő kis gömbfejre csatlakozó kar elég laza magán a gömbfejen.
Ez okozhat valamilyen problémát?
Amúgy nincs hang ami arra utalna,hogy kopott a szívósor.
Szia.
Az egy szimpla "gömbfej" nincs baj.Csavarhúzóval kipattintod és vissza,akkor kiderül,hogy nem ugrik le róla.(ha csak kézzel próbálva nem jön le róla,akkor biztos jó).A kar nekem is mozog.No problem. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.25 péntek, 10:42:00 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10008 Dátum: 2016.03.25 péntek, 10:50:14 »

Szia.
Az egy szimpla "gömbfej" nincs baj.Csavarhúzóval kipattintod és vissza,akkor kiderül,hogy nem ugrik le róla.(ha csak kézzel próbálva nem jön le róla,akkor biztos jó).A kar nekem is mozog.No problem. vigyor3
Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
pistabacsi75
Vendég
« Új hozzászólás #10009 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 09:48:38 »


Nem írtam, hogy le kell venni.Nem tudod kitapogatni azt a csövet, hanem szemrevételezéssel tudod megállapítani, hogy ki van e repedve.  Wink

2 napig szereltem szét, re sikerült levenni a szívósort, és mögüle a kis csövet. Hosszában el van repedve, cromaxban azt mondták, hiába olajálló, ez ennyit bír (10 évet) 11000 Ft a 15 cm-es cső. Kiváncsi vagyok, össze tudom-e szerelni, mert rengeteg csövet, meg csatlakozót szét kellett szedni.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10010 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 10:26:02 »

2 napig szereltem szét, re sikerült levenni a szívósort, és mögüle a kis csövet. Hosszában el van repedve, cromaxban azt mondták, hiába olajálló, ez ennyit bír (10 évet) 11000 Ft a 15 cm-es cső. Kiváncsi vagyok, össze tudom-e szerelni, mert rengeteg csövet, meg csatlakozót szét kellett szedni.
Ha sikerült szétszedned,akkor az összerakás már csak szórakozás. vigyor3
Van leírás róla(nem tökéletes,de elég jó).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mistro
Vendég
« Új hozzászólás #10011 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 11:39:11 »

Sziasztok! A termosztát valószínű, hogy bedöglött. Nem tudok belépni a műszertesztbe (2003 1.8-as benzines).Kulcs be, napi számláló nyom, gyújtás rá, indít, de még vár 10 sec.Jó ez így? Mit tanácsoltok? Előre is köszi!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10012 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 12:28:40 »

Sziasztok! A termosztát valószínű, hogy bedöglött. Nem tudok belépni a műszertesztbe (2003 1.8-as benzines).Kulcs be, napi számláló nyom, gyújtás rá, indít, de még vár 10 sec.Jó ez így? Mit tanácsoltok? Előre is köszi!

Régebben is próbáltad?
Így: Kulcs be, de nem fordítjuk el. Napi kilométer nullázó gombját nyomjuk be, és tartsuk így. Gyújtás ráadása, de még mindig 10 másodpercig tartsuk nyomva a gombot. Ha megjelent a gage, akár be is indíthatjuk a motort. A tesztüzemmódok között a nullázó gombbal lehet lépkedni. Kilépés: Motor leállítása.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mistro
Vendég
« Új hozzászólás #10013 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 12:48:55 »

Régebben is próbáltad?
Így: Kulcs be, de nem fordítjuk el. Napi kilométer nullázó gombját nyomjuk be, és tartsuk így. Gyújtás ráadása, de még mindig 10 másodpercig tartsuk nyomva a gombot. Ha megjelent a gage, akár be is indíthatjuk a motort. A tesztüzemmódok között a nullázó gombbal lehet lépkedni. Kilépés: Motor leállítása.
Nem próbáltam.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10014 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 12:54:37 »

Nem próbáltam.
A gage felirat előjön?
igaz dizil,de valahogy így: https://www.youtube.com/watch?v=lxVLe9RYIOg
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mistro
Vendég
« Új hozzászólás #10015 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 16:46:06 »

A gage felirat előjön?
igaz dizil,de valahogy így: https://www.youtube.com/watch?v=lxVLe9RYIOg
Sikerűlt, de már a kulcs előtt kellet nyomni a napit.
73 C-ra ment fel 8km alatt, vároban. Köszi a segítséget!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10016 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 16:56:52 »

Sikerűlt, de már a kulcs előtt kellet nyomni a napit.
73 C-ra ment fel 8km alatt, vároban. Köszi a segítséget!
Vidámság  vigyor3
Az autód adatait írd be a profilod aláirás rovatába,igy nem kell megkérdezni,hogy milyen autóhoz kérsz segítséget.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
T1989
Vendég
« Új hozzászólás #10017 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 21:54:13 »

Sziasztok van nekem egy 2002-es évjáratú 1.8 kombi autóm és mikor menet közben üresbe rakom a váltót! minimálisan felpörög a motor ez minek köszönhető ?? előre is köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10018 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 22:28:11 »

Sziasztok van nekem egy 2002-es évjáratú 1.8 kombi autóm és mikor menet közben üresbe rakom a váltót! minimálisan felpörög a motor ez minek köszönhető ?? előre is köszönöm
lefulladás gátló.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T1989
Vendég
« Új hozzászólás #10019 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 11:16:23 »

Köszi
Naplózva
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #10020 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 16:33:13 »

Sziasztok!
Ma nem indult az autó. Indítómoror forog, de többszörös probálkozás után sem indult el az autó. Lehúztam a benzincsövet a motortérben és ráadtam a gyújtást a benzin spriccelt. Kivettem a gyertyákat (egy évesek), megtakarítottam őket, de nem lett jobb. A végén úgy tudtam beindítani, hogy pumpáltam a gázpedált. Indulás után alapjárat rendben. Leállítás után egyből indul.
Azt olvastam a neten, hogy ERG szelep hiba okozhatja a problémát. A motorhiba visszajelző lámpa nem villágít.
Mi a véleméynetek? Kitakarítjátok a szelepet, vagy inkább csere? Úgy látom egyszerűen lehet cserélni, csak a hűtővízet kell leengedni és két csavar. Ennyi az egész?
Segítségeteket előre is kösz.


Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10021 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 16:40:39 »

Sziasztok!
Ma nem indult az autó. Indítómoror forog, de többszörös probálkozás után sem indult el az autó. Lehúztam a benzincsövet a motortérben és ráadtam a gyújtást a benzin spriccelt. Kivettem a gyertyákat (egy évesek), megtakarítottam őket, de nem lett jobb. A végén úgy tudtam beindítani, hogy pumpáltam a gázpedált. Indulás után alapjárat rendben. Leállítás után egyből indul.
Azt olvastam a neten, hogy ERG szelep hiba okozhatja a problémát. A motorhiba visszajelző lámpa nem villágít.
Mi a véleméynetek? Kitakarítjátok a szelepet, vagy inkább csere? Úgy látom egyszerűen lehet cserélni, csak a hűtővízet kell leengedni és két csavar. Ennyi az egész?
Segítségeteket előre is kösz.




Kéne rendes diagnosztika, hogy amikor nem indul, akkor pl. benzinnyomás felépül-e rendesen (a spriccelő benzin önmagában ezt nem jelenti), az alapjárati szelep tud-e mozogni könnyen, EGR tud-e mozogni könnyen, szikra van-e, ilyesmi. Lehet tisztítani az EGR szelepet, de semmi garancia nincs arra, hogy bármi köze van a problémához.
Naplózva
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #10022 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 16:58:00 »

Kéne rendes diagnosztika, hogy amikor nem indul, akkor pl. benzinnyomás felépül-e rendesen (a spriccelő benzin önmagában ezt nem jelenti), az alapjárati szelep tud-e mozogni könnyen, EGR tud-e mozogni könnyen, szikra van-e, ilyesmi. Lehet tisztítani az EGR szelepet, de semmi garancia nincs arra, hogy bármi köze van a problémához.

A gázpedál pumpálására indult be az autó, ennyit tudok. Így a gyújtás mint hiba kizártam, azon nem segít a pumpálás. Gondolom a benzin hiányon sem. Sokat indítoztam, és már a gyújtás ráadásánál is szállított a szivattyú. A gázpedál pumpálása nem segít a szivattyú szállításánál. A befecskendező szelep probléma nem valószínű.
Szerintem valamilyen levegővel kapcsolatos hiba lehet. Azért gondoltam az EGR szelepre. De persze csak egy tipp, azért kérdezem, hogy volt-e valakinek hasonló jelensége.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10023 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 18:00:39 »

A gázpedál pumpálására indult be az autó, ennyit tudok. Így a gyújtás mint hiba kizártam, azon nem segít a pumpálás. Gondolom a benzin hiányon sem. Sokat indítoztam, és már a gyújtás ráadásánál is szállított a szivattyú. A gázpedál pumpálása nem segít a szivattyú szállításánál. A befecskendező szelep probléma nem valószínű.
Szerintem valamilyen levegővel kapcsolatos hiba lehet. Azért gondoltam az EGR szelepre. De persze csak egy tipp, azért kérdezem, hogy volt-e valakinek hasonló jelensége.

Nekem nem volt ilyen problémám,viszont az EGR el volt és a pucolgatás nem segített rajta.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #10024 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:22:59 »

Sziasztok!

Az autó fals levegőt szív a képen bekarikázott cső csatlakozásánál http://kepfeltoltes.hu/view/160328/100_3234iiii_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 (bocsi nem tudom milyen csőnek hívják)  ki tudja mióta. Okoz ez valami nagy bajt? Lehet cserélni a csatlakozót vagy csak simán tömítőpasztával oldjam meg? A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10025 Dátum: 2016.03.29 kedd, 11:13:22 »

Sziasztok!

Sajnos az autóm fogyasztja az olajat. Kb. 1000 km-en 0,8-1 l.
Az lenne a tervem, hogy szelepszár szimeringeket cseréltetném.
Van esetleg itt olyan aki ezen már túlesett és tudna esetleg egy megközelítő költséget mondani, illetve szerelőt is javasolni?!

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10026 Dátum: 2016.03.29 kedd, 11:55:54 »

Megnézné valaki, hogy milyen az autója olajpálcája?

Az én autómban lévő mintha meg lenne csavarodva.
Ez ilyen gyárilag? (Képet nem találtam neten.)
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10027 Dátum: 2016.03.29 kedd, 12:17:45 »

Megnézné valaki, hogy milyen az autója olajpálcája?

Az én autómban lévő mintha meg lenne csavarodva.
Ez ilyen gyárilag? (Képet nem találtam neten.)
Az meg van csavarodva.De az enyém is kb. ugyanaz,megnéztem. vigyor3 Az nem lehet azért,mert a visszarakásnál ne akadjon meg. wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10028 Dátum: 2016.03.29 kedd, 12:49:45 »

Az meg van csavarodva.De az enyém is kb. ugyanaz,megnéztem. vigyor3 Az nem lehet azért,mert a visszarakásnál ne akadjon meg. wow1

Emlékeim szerint régen nem volt ilyen. Valaki szerintem csavarva tett vissza, így csavarodott meg.

A megcsavarodással csak az a bajom, hogy jól mutatja-e az olajszintet? Vagy nem számít?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10029 Dátum: 2016.03.29 kedd, 15:43:59 »

Emlékeim szerint régen nem volt ilyen. Valaki szerintem csavarva tett vissza, így csavarodott meg.

A megcsavarodással csak az a bajom, hogy jól mutatja-e az olajszintet? Vagy nem számít?

Az enyémbe is van egy kis tekeredés de nem hiszem,hogy vissza lehet úgy rakni,hogy ilyen legyen.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10030 Dátum: 2016.03.29 kedd, 15:48:00 »

Az enyémbe is van egy kis tekeredés de nem hiszem,hogy vissza lehet úgy rakni,hogy ilyen legyen.

Akkor ezek szerint ez gyárilag ilyen?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10031 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:02:17 »

Akkor ezek szerint ez gyárilag ilyen?

Próbáld meg 90 fokot csavarni ilyen kis hosszon, ilyen szabályosan, hogy úgy is maradjon. Egy kör keresztmetszetű csőbe tolod bele, nem tudsz így ilyen erővel hatni rá.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10032 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:30:33 »

Akkor ezek szerint ez gyárilag ilyen?

Nekem is megvan tekerve. Szerintem gyárilag ilyen, de nem feltétlen minden motornál. Az enyém ilyen:
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #10033 Dátum: 2016.03.30 szerda, 08:12:44 »

Nekem is megvan tekerve. Szerintem gyárilag ilyen, de nem feltétlen minden motornál. Az enyém ilyen:


Ha szavazni kell, nekem is ilyen  vigyor3
1ébként ilyen volt az Opel Astrámnál és az ezerkettes ladámnál is.
Azt gondoltam, kötelezőben ilyen.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10034 Dátum: 2016.03.30 szerda, 10:40:55 »

Próbáld meg 90 fokot csavarni ilyen kis hosszon, ilyen szabályosan, hogy úgy is maradjon. Egy kör keresztmetszetű csőbe tolod bele, nem tudsz így ilyen erővel hatni rá.

Igazad van.
Itt egy másik kép, mert a pálca teteje a gyanús nekem, nem az alja. Mintha ott lenne benne egy nem odaillő csavar.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10035 Dátum: 2016.03.30 szerda, 17:42:54 »

Sziasztok .Még uj vagyok itt tanácsot kérnék .Van egy 2001 Mondeo 2.0 16 v benzin 140.000 km Duratec .Nem rég vettem azonnal olajcsere meg a többi ami kell.Most a szelepek felöl elég furcsa hangok jönnek az olaj valami Kronoil 5w30 as a szerelö esküdött rá .Lehet hogy *** az olaj??Meg hébe hóba  ránt egyet egyet  ha jól olvasom itt az elözményekbe nem árt kicserélni a trafót gyertyát és kábeleket is. Köszönetel elöre a válaszokért.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #10036 Dátum: 2016.03.30 szerda, 20:07:41 »

Sziasztok .Még uj vagyok itt tanácsot kérnék .Van egy 2001 Mondeo 2.0 16 v benzin 140.000 km Duratec .Nem rég vettem azonnal olajcsere meg a többi ami kell.Most a szelepek felöl elég furcsa hangok jönnek az olaj valami Kronoil 5w30 as a szerelö esküdött rá .Lehet hogy *** az olaj??Meg hébe hóba  ránt egyet egyet  ha jól olvasom itt az elözményekbe nem árt kicserélni a trafót gyertyát és kábeleket is. Köszönetel elöre a válaszokért.

hébe hóba ránt egyet azt mire érted? A motor vagy berezonál, vagy esetleg a kuplung felengedésre?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10037 Dátum: 2016.03.30 szerda, 20:26:56 »

Sziasztok .Még uj vagyok itt tanácsot kérnék .Van egy 2001 Mondeo 2.0 16 v benzin 140.000 km Duratec .Nem rég vettem azonnal olajcsere meg a többi ami kell.Most a szelepek felöl elég furcsa hangok jönnek az olaj valami Kronoil 5w30 as a szerelö esküdött rá .Lehet hogy *** az olaj??Meg hébe hóba  ránt egyet egyet  ha jól olvasom itt az elözményekbe nem árt kicserélni a trafót gyertyát és kábeleket is. Köszönetel elöre a válaszokért.

Örvénylapátok?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10038 Dátum: 2016.03.30 szerda, 22:00:49 »

Egyikre se Megyek az autoval és ment közben gyorsitáskor ránt egyet egyet .A gyertyák állitólag jók a szerelöm szerint de ki fogom cserélni utána a kábeleket és végül a trafót ha nem szünik akkor  szerviz Mármindt márka szerviz de remélem nem lessz rá szükség itt külföldön  nem olcsó. Kössz az érdeklödést
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.30 szerda, 22:04:21 írta A-magyar » Naplózva
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10039 Dátum: 2016.03.30 szerda, 22:02:45 »

Lehuztam a vákumcsövet de nem változik a hang a motor hátsó bal oldalából jön a hang a szelepek felöl.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10040 Dátum: 2016.03.30 szerda, 22:18:57 »

Sziasztok .Még uj vagyok itt tanácsot kérnék .Van egy 2001 Mondeo 2.0 16 v benzin 140.000 km Duratec.
Ez évi 9 ezer km futás lehetett akkor az előző tulajnál. Mint a mesében... taps  Mostanában gyakoribb ennél az évjáratnál amibe a föld hold távolság már legalább 1x belekerült...
Naplózva
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10041 Dátum: 2016.03.30 szerda, 22:36:49 »

Ez évi 9 ezer km futás lehetett akkor az előző tulajnál. Mint a mesében... taps  Mostanában gyakoribb ennél az évjáratnál amibe a föld hold távolság már legalább 1x belekerült...
Nem ez tényleges 140 k benne itt minden müszakinál nézik olyan mindt nálunk az NKH és egy hivatalos rapportot adnak róla köteleztek minden autókereskedöt másképp nem adhatnak el autót ha gondom van a km rel visszavihetem és visszaadják a pénzt mármindt ha variáltak az órával.NAP a neve National Auto Pass
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.30 szerda, 22:39:14 írta A-magyar » Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10042 Dátum: 2016.03.30 szerda, 22:46:54 »

Sziasztok .Még uj vagyok itt tanácsot kérnék .Van egy 2001 Mondeo 2.0 16 v benzin 140.000 km Duratec .Nem rég vettem azonnal olajcsere meg a többi ami kell.Most a szelepek felöl elég furcsa hangok jönnek az olaj valami Kronoil 5w30 as a szerelö esküdött rá .Lehet hogy *** az olaj??Meg hébe hóba  ránt egyet egyet  ha jól olvasom itt az elözményekbe nem árt kicserélni a trafót gyertyát és kábeleket is. Köszönetel elöre a válaszokért.
Intenziv gázadásknál ránt egyet egyet, például 2esben hirtelen gázadásnál ? Úgy ird le hogy oda tudjuk képzelni magunkat, hamarabb célba érsz a kérdéseddel...csak 1 tanács.  A szelephangot hideg, vagy meleg motornál is hallod ? Meleg motornál menet közben is behallatszik valami ? vagy csak állohelyzbenben túráztatva ?
Az elég furcsa hang elég tág fogalom. ékszij és terelő/feszitő görgők vltak már cserélve rajta ?

legközelebb maraj a gyári olajánál,ahhoz a ford olajhoz tervezték, olcsó és átlag felhasználó mellett 300ekm-ig nem szükséges váltani másra.  Egyébként ez az olaj kétlem hogy okozná a hangokat.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.30 szerda, 22:51:14 írta FokaDriver » Naplózva
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10043 Dátum: 2016.03.30 szerda, 23:02:26 »

.       Hideg motornál hangosabb melegen alig hallható de ha emelem a fordulatot hangosodik kifejezetten szelephangja  van  A rángatás meg rendesen gyorsitok bármely fokozatba és kb 2000 körül ránt egyet a motor kb olyasmi mindt ha kihagyna a gyujtás de nem  prüszköl vagy csattog csak ránt egyet igy tudnám leirni a viselkedését.De holnap veszek gyertyákat és elkezdem a cserét.Meg az olajcserét is megcsinálom nem sokára gyári ford 5 w 30 ra.
[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.30 szerda, 23:05:26 írta A-magyar » Naplózva
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #10044 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 17:57:49 »

Üdvözlet uraim.Ma reggel minden elöjatek nelkül nem indult be a sarkany,tegnap meg semmi baja ma reggel meg önindito teker mint allat de nem is pöffent.Erdeklödnek hogy az AC kaphat e infarktust minden elözmeny nelkül,vagy erdemes megneznem valami biztit vagy relet mielött kifizetnek egy sapka penzt az absleppdienstnek?1.8 125 le. 2003as
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.31 csütörtök, 17:59:26 írta kibedi » Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10045 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 18:17:13 »

Üdvözlet uraim.Ma reggel minden elöjatek nelkül nem indult be a sarkany,tegnap meg semmi baja ma reggel meg önindito teker mint allat de nem is pöffent.Erdeklödnek hogy az AC kaphat e infarktust minden elözmeny nelkül,vagy erdemes megneznem valami biztit vagy relet mielött kifizetnek egy sapka penzt az absleppdienstnek?1.8 125 le. 2003as

Mindenképp érdemes előbb biztiket nézni. Nekem egyszer halt be ac még az MK1 mondimban. Este hazaérkeztem németországból, leparkoltam, másnap nem indult be. Van mikor haldoklik és fullad az autó magas fordulatszámon, de igenis előfordulhat a hirtelen halál.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #10046 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 19:10:59 »

Üdvözlet uraim.Ma reggel minden elöjatek nelkül nem indult be a sarkany,tegnap meg semmi baja ma reggel meg önindito teker mint allat de nem is pöffent.Erdeklödnek hogy az AC kaphat e infarktust minden elözmeny nelkül,vagy erdemes megneznem valami biztit vagy relet mielött kifizetnek egy sapka penzt az absleppdienstnek?1.8 125 le. 2003as

Így voltam én is múlt héten. Benzin csövet lehúztam a központi csőről, de gyújtás ráadásával jött a benzin. A gyertyákat kiszedtem és megtisztítottam, de nem indult be. Ekkor jött a régi Ladás ötlet. Úgy indítóztam, hogy pumpáltam a gázpedált és beindult. Utána mégegyszer volt egy nehezebben indulós rész, akkor is pumpáltam egyet. Azóta meg pöcre indul. Hibakód kiolvasóval rámentem, de nem volt benne hiba. Én az EGR szelepre gyanakszom, de mivel azóta tünetmentes, nem szedem szét.

Szóval pumpálva próbáld és lehet hogy csodát látsz.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #10047 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 19:34:40 »

Mindenképp érdemes előbb biztiket nézni. Nekem egyszer halt be ac még az MK1 mondimban. Este hazaérkeztem németországból, leparkoltam, másnap nem indult be. Van mikor haldoklik és fullad az autó magas fordulatszámon, de igenis előfordulhat a hirtelen halál.
Köszi atnezem az összes biztit es raprobalok majd mert az aksi a töltön figyel annyit tekertettem.
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10048 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 19:36:38 »

Köszi atnezem az összes biztit es raprobalok majd mert az aksi a töltön figyel annyit tekertettem.

Ha ráadod a gyújtást, hallod a pumpát pörögni?
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.31 csütörtök, 20:28:27 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #10049 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 19:47:51 »

Így voltam én is múlt héten. Benzin csövet lehúztam a központi csőről, de gyújtás ráadásával jött a benzin. A gyertyákat kiszedtem és megtisztítottam, de nem indult be. Ekkor jött a régi Ladás ötlet. Úgy indítóztam, hogy pumpáltam a gázpedált és beindult. Utána mégegyszer volt egy nehezebben indulós rész, akkor is pumpáltam egyet. Azóta meg pöcre indul. Hibakód kiolvasóval rámentem, de nem volt benne hiba. Én az EGR szelepre gyanakszom, de mivel azóta tünetmentes, nem szedem szét.

Szóval pumpálva próbáld és lehet hogy csodát látsz.
Köszi, ha lessz ismet delej megprobalom megrugdosni a gazpedalt,ha nemjön be max kiterjesztem a rugdosast az egesz autora,bar ez mar ma reggel hatkor is felmerült bennem.jut eszembe kb egy hete csinalt mar ilyesmit egyszer csak akkor elforitottam a kulcsot es se kep se hang,akkor en a husz ev elötti trabantvudura visszaflesselve felnikulcssal megcsapoltam az öninditot es taddaaam jött a csoda!Pöcc-röff!Utana is.De ez mas jellegü nemindulas sajnos..
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.