Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:57:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
208
209
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4654642 alkalommal)
0 Felhasználó és 185 vendég van a témában
kibedi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10050 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 20:01:16 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.31 csütörtök, 19:36:38
Ha ráadod a gyújtást, hallod az pumpát pörögni?
eddig is rohadt halk volt a pumpam gyujtas raadas utan csak egy kis halk nesz meg egy apro kattot lehetett hallani utana önindito es 1-2 tekeres es röff azt hiszem hallottam reggel is de a nagyesküt nem tennemle ra mert enyhen szolva szejjelbaxxxott az ideg a tizedik tekeresre.Ket eve hajtom ezt a vasat,soha nem volt ilyen problem,neha melegen kell 4-5 fordulat hogy beinduljon,de azt mar olvastam itt hogy az gyari extra mifelenk..holnap visszarakom az aksit es felemelem a hatso ülest meg le a takarokupakot es biztos jobban fogom hallani.Azt nem tudom hogy az AC-nek biztije van vagy releje?Vagy mindkettö?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.31 csütörtök, 20:04:20 írta kibedi
»
Naplózva
mk3 kombi 1.8 125ps 2003
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10051 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 22:58:57 »
Idézetet írta: A-magyar - 2016.03.30 szerda, 23:02:26
. Hideg motornál hangosabb melegen alig hallható de ha emelem a fordulatot hangosodik kifejezetten szelephangja van A rángatás meg rendesen gyorsitok bármely fokozatba és kb 2000 körül ránt egyet a motor kb olyasmi mindt ha kihagyna a gyujtás de nem prüszköl vagy csattog csak ránt egyet igy tudnám leirni a viselkedését.De holnap veszek gyertyákat és elkezdem a cserét.Meg az olajcserét is megcsinálom nem sokára gyári ford 5 w 30 ra.
Ne kapkodj azzal az olajcserével, ez nem speciális diesel motor aminek nem jó bármi, végül is 5w30, szinte tökély, szaladj le ezzel nyugodtan 20 ekm-t.
Ez a 2000 rpm körüli rántás valószínüleg gyújtás bermuda háromszögből lesz (trafó/kábel/gyertya) valami. Ez csak egy előjel hogy majd lesz roszabb is. Sietned nem kell vele,de figyelj rá. A szelephangot mutasd meg egy szerelőnek, távolból nehéz ,lehet az sok minden.
Naplózva
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10052 Dátum:
2016.04.01 péntek, 09:04:30 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2016.03.31 csütörtök, 22:58:57
Ne kapkodj azzal az olajcserével, ez nem speciális diesel motor aminek nem jó bármi, végül is 5w30, szinte tökély, szaladj le ezzel nyugodtan 20 ekm-t.
Ez a 2000 rpm körüli rántás valószínüleg gyújtás bermuda háromszögből lesz (trafó/kábel/gyertya) valami. Ez csak egy előjel hogy majd lesz roszabb is. Sietned nem kell vele,de figyelj rá. A szelephangot mutasd meg egy szerelőnek, távolból nehéz ,lehet az sok minden.
Kösszenet .Ma cserélek gyertyát veszek egy multimétert kimérem a kábeleket ha kell cserélnem akkor csere és utána trafó lesz ha közben nem javul meg.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10053 Dátum:
2016.04.01 péntek, 09:42:55 »
A jobb első féltengelynél ereszti az autóm az olajat. Szimering rendben, valszeg a tengellyel van valami gond.
Nem vagyok annyira képben: mit kell cserélni, hogy megoldódjon a probléma?
Jobb oldali első féltengelyt
? Ha igen, akkor 34 000 Ft-ért már lehet kapni.
Vagy féltengely felújítás?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10054 Dátum:
2016.04.01 péntek, 12:46:18 »
Idézetet írta: ultio - 2016.04.01 péntek, 09:42:55
A jobb első féltengelynél ereszti az autóm az olajat. Szimering rendben, valszeg a tengellyel van valami gond.
Nem vagyok annyira képben: mit kell cserélni, hogy megoldódjon a probléma?
Jobb oldali első féltengelyt
? Ha igen, akkor 34 000 Ft-ért már lehet kapni.
Vagy féltengely felújítás?
BIZTOS, hogy a szimering rendben? Már megnézted?
Tudomásom szerint, itt más nem lehet a hibaforrás - szivárgásra.
Ha csak nem extrém körülmények között felütötted a féltengelyt és megsérült, de arra sztem minimális az esély.
UFF
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10055 Dátum:
2016.04.01 péntek, 13:37:48 »
Idézetet írta: Caruso - 2016.04.01 péntek, 12:46:18
BIZTOS, hogy a szimering rendben? Már megnézted?
Tudomásom szerint, itt más nem lehet a hibaforrás - szivárgásra.
Ha csak nem extrém körülmények között felütötted a féltengelyt és megsérült, de arra sztem minimális az esély.
UFF
Igen, még tavaly szedték szét, rendben volt. De egyébként tavalyelőtt volt cserélve.
Minimális függőleges mozgása van tengelynek és nem lehet jobban rányomni a szimeringet, ezért nem tömít rendesen. Valami ilyesmi mondtak.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sanyikaa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10056 Dátum:
2016.04.01 péntek, 20:45:08 »
Sziasztok.Sajnos még mindig ugyan azzal a problémával küzdök.sőőőt..egyre rosszabb.Váltásnál felbőg még mindig a motor..vagyis mostmár nem is tudom..váltok..mondjuk 3000-3500 a fordulat..leveszem a lábam mindenröl és még majd 10mp-ig ott marad a fordulat mire elkezd nagyon lassan esni..és a lábam már semelyik pedálon nincs rég..hacsak simán kihúzatom kicsit akkor is hasonlóan reagál de kicsit jobb a helyzet.a levegő csövek kb az összes cserélve,gyujtásrész kompletten csere,alapjárati motor kitakarítva,hengerfej most lett felujítva(elvileg nincs köze hozzá.elötte is csinálta-most is)motor összerakásnál tömítések cserélve..mi lehet a baj?Tud valaki valami épkézláb ötletet adni?illetve ha tudna valaki egy jó mondeos szerelőt ajánlani aki ismeri a gép csinnyát-binnyát azt megköszönném,mert az én szerelőm feladta sajna.
ja amugy 2003as 1.8 benzin-gáz és Szolnok megyei vagyok..csak a szerelő végett.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.01 péntek, 20:47:28 írta Sanyikaa
»
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10057 Dátum:
2016.04.01 péntek, 22:49:56 »
Idézetet írta: Sanyikaa - 2016.04.01 péntek, 20:45:08
Sziasztok.Sajnos még mindig ugyan azzal a problémával küzdök.sőőőt..egyre rosszabb.Váltásnál felbőg még mindig a motor..vagyis mostmár nem is tudom..váltok..mondjuk 3000-3500 a fordulat..leveszem a lábam mindenröl és még majd 10mp-ig ott marad a fordulat mire elkezd nagyon lassan esni..és a lábam már semelyik pedálon nincs rég..hacsak simán kihúzatom kicsit akkor is hasonlóan reagál de kicsit jobb a helyzet.a levegő csövek kb az összes cserélve,gyujtásrész kompletten csere,alapjárati motor kitakarítva,hengerfej most lett felujítva(elvileg nincs köze hozzá.elötte is csinálta-most is)motor összerakásnál tömítések cserélve..mi lehet a baj?Tud valaki valami épkézláb ötletet adni?illetve ha tudna valaki egy jó mondeos szerelőt ajánlani aki ismeri a gép csinnyát-binnyát azt megköszönném,mert az én szerelőm feladta sajna.
ja amugy 2003as 1.8 benzin-gáz és Szolnok megyei vagyok..csak a szerelő végett.
A gázt felejtsd el amig nem tökéletes az autó benzinnel.Akksit le 10 percre, majd csak benzinnel járj amig para van. Méress vákumot, nekem hasonló effekt volt amikor a nyest elrágott egy vákumcsövet. Ha már méretted, bocs, nem lapoztam vissza.
Van egy jó szemű szerelő Göd-ön, azokat a Fordokat szokta vállalni, amikkel nem bírnak a márkaszervizek csereberéi.
www.essmotor.hu
érti is amit lát a laptopon. De van ilyen több is. Ez csak 1 példa. Ő már nem vállal Mondeókat mert Focuskra állt rá, de ha elmondod a sztorit, ez még szakmailag érdekelni fogja. Szereti a "szép" feladatokat. Régebben a Ford márkaszervizesek oktatója volt.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10058 Dátum:
2016.04.01 péntek, 23:48:55 »
Idézetet írta: Sanyikaa - 2016.04.01 péntek, 20:45:08
Sziasztok.Sajnos még mindig ugyan azzal a problémával küzdök.sőőőt..egyre rosszabb.Váltásnál felbőg még mindig a motor..vagyis mostmár nem is tudom..váltok..mondjuk 3000-3500 a fordulat..leveszem a lábam mindenröl és még majd 10mp-ig ott marad a fordulat mire elkezd nagyon lassan esni..és a lábam már semelyik pedálon nincs rég..hacsak simán kihúzatom kicsit akkor is hasonlóan reagál de kicsit jobb a helyzet.a levegő csövek kb az összes cserélve,gyujtásrész kompletten csere,alapjárati motor kitakarítva,hengerfej most lett felujítva(elvileg nincs köze hozzá.elötte is csinálta-most is)motor összerakásnál tömítések cserélve..mi lehet a baj?Tud valaki valami épkézláb ötletet adni?illetve ha tudna valaki egy jó mondeos szerelőt ajánlani aki ismeri a gép csinnyát-binnyát azt megköszönném,mert az én szerelőm feladta sajna.
ja amugy 2003as 1.8 benzin-gáz és Szolnok megyei vagyok..csak a szerelő végett.
Majdnem biztos vákuum gond. A kis PCV cső a szívósor mögött, ami az olajszeparátorban megy, na az már sokunknál okozott ilyen tünetet.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10059 Dátum:
2016.04.02 szombat, 06:46:34 »
Kicsit off, de hátha találkozott már valaki ezzel a jelenséggel
2004-s 1.4 fokusz benzines a hiba a következő
alapjáraton csak 2 henger 1-4-s megy, ha nyomom a gázt vagy hidegen szívatónál megy rendesen mind a 4 henger de
amint le áll alapjáratra azonnal csak 2 henger megy
alapjáratra is ugy áll hogy leesik 400 köré és onnan emelkedik vissza
a trafó ,gyertyák,gyújtókábel cserélve újra és gyárira mind, vezetékek végignézve,vezérlő bevizsgáltatva mind jó
ennek ellenére ezt a jelenséget produkálja
találkoztatok már ilyennel, mi lehet a gond
válaszotok köszönöm előre is
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Attis80
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10060 Dátum:
2016.04.02 szombat, 09:47:43 »
Idézetet írta: Sanyikaa - 2016.04.01 péntek, 20:45:08
Sziasztok.Sajnos még mindig ugyan azzal a problémával küzdök.sőőőt..egyre rosszabb.Váltásnál felbőg még mindig a motor..vagyis mostmár nem is tudom..váltok..mondjuk 3000-3500 a fordulat..leveszem a lábam mindenröl és még majd 10mp-ig ott marad a fordulat mire elkezd nagyon lassan esni..és a lábam már semelyik pedálon nincs rég..hacsak simán kihúzatom kicsit akkor is hasonlóan reagál de kicsit jobb a helyzet.a levegő csövek kb az összes cserélve,gyujtásrész kompletten csere,alapjárati motor kitakarítva,hengerfej most lett felujítva(elvileg nincs köze hozzá.elötte is csinálta-most is)motor összerakásnál tömítések cserélve..mi lehet a baj?Tud valaki valami épkézláb ötletet adni?illetve ha tudna valaki egy jó mondeos szerelőt ajánlani aki ismeri a gép csinnyát-binnyát azt megköszönném,mert az én szerelőm feladta sajna.
ja amugy 2003as 1.8 benzin-gáz és Szolnok megyei vagyok..csak a szerelő végett.
Vákum csöveket kövesd le valahol megrepedt vagy rossz helyre lett dugva.
Naplózva
Attis80
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10061 Dátum:
2016.04.02 szombat, 09:51:41 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.02 szombat, 06:46:34
Kicsit off, de hátha találkozott már valaki ezzel a jelenséggel
2004-s 1.4 fokusz benzines a hiba a következő
alapjáraton csak 2 henger 1-4-s megy, ha nyomom a gázt vagy hidegen szívatónál megy rendesen mind a 4 henger de
amint le áll alapjáratra azonnal csak 2 henger megy
alapjáratra is ugy áll hogy leesik 400 köré és onnan emelkedik vissza
a trafó ,gyertyák,gyújtókábel cserélve újra és gyárira mind, vezetékek végignézve,vezérlő bevizsgáltatva mind jó
ennek ellenére ezt a jelenséget produkálja
találkoztatok már ilyennel, mi lehet a gond
válaszotok köszönöm előre is
Hasonló problémám volt nekem is 3 szerelő is megnézte végül a 4.-k vette észre hogy a gyújtás sorrend nem jó.Hátha.
Naplózva
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10062 Dátum:
2016.04.02 szombat, 10:33:54 »
Sziasztok!
Haverom 2001 es,automata kombija azt csinálja,hogy elfordítod a kulcsot és mikor indítanál semmi.
Nem kattan vagy akármi csak egyszerűen nem történik semmi,aztán pár próbálgatás után egyszer elindul.(gyújtás ráadásnál normálisan kivillan minden stb.)
Van valami tippetek?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10063 Dátum:
2016.04.02 szombat, 10:40:02 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.04.02 szombat, 10:33:54
Sziasztok!
Haverom 2001 es,automata kombija azt csinálja,hogy elfordítod a kulcsot és mikor indítanál semmi.
Nem kattan vagy akármi csak egyszerűen nem történik semmi,aztán pár próbálgatás után egyszer elindul.(gyújtás ráadásnál normálisan kivillan minden stb.)
Van valami tippetek?
indító relé,bendix,gyujtáskapcsoló,önindító motor.szóval szerelő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10064 Dátum:
2016.04.02 szombat, 10:51:25 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.04.02 szombat, 10:33:54
Sziasztok!
Haverom 2001 es,automata kombija azt csinálja,hogy elfordítod a kulcsot és mikor indítanál semmi.
Nem kattan vagy akármi csak egyszerűen nem történik semmi,aztán pár próbálgatás után egyszer elindul.(gyújtás ráadásnál normálisan kivillan minden stb.)
Van valami tippetek?
Vagy esetleg az immo nem érzékelése is tud ilyet produkálni, nem villog a led olyankor gyorsabban
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10065 Dátum:
2016.04.02 szombat, 10:52:27 »
Idézetet írta: Attis80 - 2016.04.02 szombat, 09:51:41
Hasonló problémám volt nekem is 3 szerelő is megnézte végül a 4.-k vette észre hogy a gyújtás sorrend nem jó.Hátha.
Köszi megnézzük, de mi cseréltük a kábelt és mindent oda tettünk , ahonnan kihuztuk , de ki tudja
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Attis80
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10066 Dátum:
2016.04.02 szombat, 12:07:21 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.02 szombat, 10:52:27
Köszi megnézzük, de mi cseréltük a kábelt és mindent oda tettünk , ahonnan kihuztuk , de ki tudja
Trafónál is lehet rossz a matrica nekem is ilyen rossz matricás van rajta
Naplózva
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10067 Dátum:
2016.04.02 szombat, 12:18:17 »
A saját műszerfalas diagnosztikával 80 fokot is nagy szenvedve éri el a hengerfej hőmérséklete. Jól sejtem, hogy termosztát döglött?
Plusz kuruttyol a vízkör is indításkor, és egy kis víz is eltűnt a cseréje óta.
Télen is gyanús volt, de most próbáltam ki a diag menüt...
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
egerszegi.z
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10068 Dátum:
2016.04.02 szombat, 12:24:03 »
Hello mindenki!
Van egy 1.8 as benzines mondenom 240 ezer km van bent! 2000 km után esik minimumra az olajszint és fél litert öntök a maximumig... gyári 5w30 as ford olaj van bent! Olajcsere közleg szerintetek milyen olajatat kellene tenni bele? valaki 10w40 meg 5w40 et javasol hogy csökkeni fog az olajfogyasztása! van valakinek hasonló tapasztalata? vagy semmiképp ne térjek el a 5w30 tól? köszi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10069 Dátum:
2016.04.02 szombat, 15:26:42 »
Idézetet írta: kcs - 2016.04.02 szombat, 12:18:17
A saját műszerfalas diagnosztikával 80 fokot is nagy szenvedve éri el a hengerfej hőmérséklete. Jól sejtem, hogy termosztát döglött?
Plusz kuruttyol a vízkör is indításkor, és egy kis víz is eltűnt a cseréje óta.
Télen is gyanús volt, de most próbáltam ki a diag menüt...
Valószínűleg termosztát.
A vízrendszer meg levegősödik, kéne folyás-nyomokat keresni. A termosztát cserével szépen egybe lehet kötni, ha már úgyis munka van a hűtőrendszerrel.
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.02 szombat, 06:46:34
Kicsit off, de hátha találkozott már valaki ezzel a jelenséggel
2004-s 1.4 fokusz benzines a hiba a következő
alapjáraton csak 2 henger 1-4-s megy, ha nyomom a gázt vagy hidegen szívatónál megy rendesen mind a 4 henger de
amint le áll alapjáratra azonnal csak 2 henger megy
alapjáratra is ugy áll hogy leesik 400 köré és onnan emelkedik vissza
a trafó ,gyertyák,gyújtókábel cserélve újra és gyárira mind, vezetékek végignézve,vezérlő bevizsgáltatva mind jó
ennek ellenére ezt a jelenséget produkálja
találkoztatok már ilyennel, mi lehet a gond
válaszotok köszönöm előre is
Kompressziót/veszteséget mértek a két középső hengerben?
Idézetet írta: egerszegi.z - 2016.04.02 szombat, 12:24:03
Hello mindenki!
Van egy 1.8 as benzines mondenom 240 ezer km van bent! 2000 km után esik minimumra az olajszint és fél litert öntök a maximumig... gyári 5w30 as ford olaj van bent! Olajcsere közleg szerintetek milyen olajatat kellene tenni bele? valaki 10w40 meg 5w40 et javasol hogy csökkeni fog az olajfogyasztása! van valakinek hasonló tapasztalata? vagy semmiképp ne térjek el a 5w30 tól? köszi
Túl nagy baja nem lesz a 10w-40-től. Lehet, hogy csökkenni fog az olajfogyás, de nincs rá garancia. Kipróbálni ki lehet.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10070 Dátum:
2016.04.02 szombat, 18:14:14 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.02 szombat, 15:26:42
Kompressziót/veszteséget mértek a két középső hengerben?
nem a kompresszióval van baj, hanem hogy alapjáraton megszűnik a szikra adás
levesszük a pipát és ugyan ugy megy, innen tudjuk, hogy a 2-s;3-s henger nem megy ilyenkor
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10071 Dátum:
2016.04.02 szombat, 18:37:07 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.02 szombat, 18:14:14
nem a kompresszióval van baj, hanem hogy alapjáraton megszűnik a szikra adás
levesszük a pipát és ugyan ugy megy, innen tudjuk, hogy a 2-s;3-s henger nem megy ilyenkor
Biztosan nincs szikra? Ellenőriztétek? Az, hogy lehúzva nem változik a motor járása nem jelent egyet azzal, hogy nincs szikra.
Ha tényleg nincs, akkor meg kell nézni, hogy primer oldali kivezérlése megvan-e a közös gyújtótekercsüknek a PCM-től.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10072 Dátum:
2016.04.02 szombat, 19:02:58 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.02 szombat, 18:37:07
Biztosan nincs szikra? Ellenőriztétek? Az, hogy lehúzva nem változik a motor járása nem jelent egyet azzal, hogy nincs szikra.
Ha tényleg nincs, akkor meg kell nézni, hogy primer oldali kivezérlése megvan-e a közös gyújtótekercsüknek a PCM-től.
Biztos, de ha elkezded nyomni a gázt, olyan 1200-1500 körül már van és megy mind a 4 henger
ebben ez az érdekes, hogy hova tűnik a szikra alapjáraton
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10073 Dátum:
2016.04.02 szombat, 19:11:41 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.02 szombat, 10:40:02
indító relé,bendix,gyujtáskapcsoló,önindító motor.szóval szerelő.
Köszönöm,átadom az infót!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10074 Dátum:
2016.04.02 szombat, 19:37:08 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.02 szombat, 19:02:58
Biztos, de ha elkezded nyomni a gázt, olyan 1200-1500 körül már van és megy mind a 4 henger
ebben ez az érdekes, hogy hova tűnik a szikra alapjáraton
Akkor szkóppal lehet ellenőrizni hogy van-e vezérlés a PCM-től, és hogy jókor jön-e (valami jó referenciával, pl másik két henger tekercse, valamelyik jeladó).
Ha jókor jön, akkor biztosan a gyújtásalkatrészek között van a hiba. A tekercsek ellenállását lehet elsőnek mérni és hasonlítani a másik két hengerhez tartozóéval, primer oldali áram jelalakot összehasonlítani, szekunder oldali feszültséget. De ehhez nincs felszerelés minden szervizben.
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10075 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 10:34:48 »
Idézetet írta: Attis80 - 2016.04.02 szombat, 09:47:43
Vákum csöveket kövesd le valahol megrepedt vagy rossz helyre lett dugva.
elvileg már minden vákumcsövet átnézett a szerelő..a poén az hogy nem mindig csinálja.most pl 2 napja eltünt a jelenség..
ui:új problémát véltem felfedezni..a fűtést ha ráadom..tök mindegy hogyan..(auto,vagy én állítom be fixre)nagyon sokáig hideget fúj..még 25-27 foknál is hiába fent van már a víz hőfoka,majd egyszercsak hirtelen bebolondul és veszettül elkezd fűteni...aztán gondol egyet és megint hideget fúj..mindezt pl ugy hogy fix 23fokra van állítva..ja és menetközben kluttyogó hang jön a motortér felöl..mi lehet ez?termosztát?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.03 vasárnap, 10:39:36 írta Sanyikaa
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10076 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 11:03:06 »
Idézetet írta: Sanyikaa - 2016.04.03 vasárnap, 10:34:48
elvileg már minden vákumcsövet átnézett a szerelő..a poén az hogy nem mindig csinálja.most pl 2 napja eltünt a jelenség..
ui:új problémát véltem felfedezni..a fűtést ha ráadom..tök mindegy hogyan..(auto,vagy én állítom be fixre)nagyon sokáig hideget fúj..még 25-27 foknál is hiába fent van már a víz hőfoka,majd egyszercsak hirtelen bebolondul és veszettül elkezd fűteni...aztán gondol egyet és megint hideget fúj..mindezt pl ugy hogy fix 23fokra van állítva..ja és menetközben kluttyogó hang jön a motortér felöl..mi lehet ez?termosztát?
Szakaszos fűtés és kutyorgó típusú hang általában levegőt jelent a hűtőrendszerben.
Naplózva
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10077 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 20:22:04 »
Sziasztok.Nincs valakinek egy 2.0 16v benzines duratec motorhoz 2001 es szivósor jó állapotba??? És postázza külföldre is.....Meghalt a szivósorom itt meg egy vagyon lenne...
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10078 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 21:20:48 »
Idézetet írta: A-magyar - 2016.04.04 hétfő, 20:22:04
Sziasztok.Nincs valakinek egy 2.0 16v benzines duratec motorhoz 2001 es szivósor jó állapotba??? És postázza külföldre is.....Meghalt a szivósorom itt meg egy vagyon lenne...
Belezd ki, olcsóbb.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10079 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 21:55:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.04.04 hétfő, 21:20:48
Belezd ki, olcsóbb.
Szia.Ha módomban áll nem szeretnék belezni de egy felujjitókészlet is jól jönne ha valaki meg tudná rendelni és kipostázná SOS be .Üdv
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10080 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 22:12:27 »
Idézetet írta: A-magyar - 2016.04.04 hétfő, 21:55:34
Szia.Ha módomban áll nem szeretnék belezni de egy felujjitókészlet is jól jönne ha valaki meg tudná rendelni és kipostázná SOS be .Üdv
Mi a baj a belezéssel? Sokunk (köztük én is) évek óta így használja. Semmi gond vele.
Bontó van külföldön is, nem volt jó állapotú? Vagy csak újjat néztél, ami horror ár?
1. Kicsi az esély, hogy egy 15 éves autóhoz jó állapotú szívósort talász, ami egyébként is hamar tönkre megy. Ha találsz is, az is hamar elkezd majd zörögni.
2. Tudtommal javítókészlet csak a FL-es szívósorhoz van, mivel a FL előttinek nem kivehetőek a szelepek és a tengely.
3. Veszel FL-es szívósort, de akkor venned kell FL-es olajszeparátort és PCV csövet is. Így már elég drága, még bontottan is.
Annak idején az angol MondeoSpares kínált bontott FL-es szívósort szeparátorral meg PCV-vel kb. 70-80 fonttért, de már megszüntek.
Nem lebeszélni akarlak, a te döntésed, de készülj fel, hogy vagy hónapokig kell vadásznod, vagy nagyon mélyen zsebbe kell nyúlni.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.04 hétfő, 22:35:55 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10081 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 22:44:16 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.04.04 hétfő, 22:12:27
Mi a baj a belezéssel? Sokunk (köztük én is) évek óta így használja. Semmi gond vele.
Bontó van külföldön is, nem volt jó állapotú? Vagy csak újjat néztél, ami horror ár?
1. Kicsi az esély, hogy egy 15 éves autóhoz jó állapotú szívósort talász, ami egyébként is hamar tönkre megy. Ha találsz is, az is hamar elkezd majd zörögni.
2. Tudtommal javítókészlet csak a FL-es szívósorhoz van, mivel a FL előttinek nem kivehetőek a szelepek és a tengely.
3. Veszel FL-es szívósort, de akkor venned kell FL-es olajszeparátort és PCV csövet is. Így már elég drága, még bontottan is.
Annak idején az angol MondeoSpares kínált bontott FL-es szívósort szeparátorral meg PCV-vel kb. 70-80 fonttért, de már megszüntek.
Nem lebeszélni akarlak, a te döntésed, de készülj fel, hogy vagy hónapokig kell vadásznod, vagy nagyon mélyen zsebbe kell nyúlni.
Szia bontó van de nem néztem csak javitó készleteket. A belezést megoldom de nem tudom hogy mivel dugozzátok le .Üdv
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10082 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 22:59:47 »
Idézetet írta: A-magyar - 2016.04.04 hétfő, 22:44:16
Szia bontó van de nem néztem csak javitó készleteket. A belezést megoldom de nem tudom hogy mivel dugozzátok le .Üdv
Epoxy gyurmával betömöd a lukat azt szervusz.
http://www.ebay.com/itm/CARGO-QUIKSTEEL-QUICKSTEEL-Steel-Reinforced-Epoxy-Putty-METAL-REPAIR-WELD-2oz-/170699425913
Így kell:
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10083 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 23:18:25 »
Idézetet írta: egerszegi.z - 2016.04.02 szombat, 12:24:03
Hello mindenki!
Van egy 1.8 as benzines mondenom 240 ezer km van bent! 2000 km után esik minimumra az olajszint és fél litert öntök a maximumig... gyári 5w30 as ford olaj van bent! Olajcsere közleg szerintetek milyen olajatat kellene tenni bele? valaki 10w40 meg 5w40 et javasol hogy csökkeni fog az olajfogyasztása! van valakinek hasonló tapasztalata? vagy semmiképp ne térjek el a 5w30 tól? köszi
Azt lenne jó tudni, hogy közvetlen olajcsere után is ennyi-e az olajfogyasztás? Tapasztalt kollégiám szerint sokszor van olyan, hogy 10-12 ezer km-t elmegy az ember különösebb olajfogasztás nélkül, majd megjelenik egy néhány dl/1000km fogyasztás. Ha nincs még ilyen tapasztalatod, akkor maradnék az 5w-30 nál.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10084 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 23:55:06 »
Közben nekem is lenne egy kérdésem.
A szervószivattyú alsó részénél elkezdett szivárogni az olaj [gyanítom, hogy a nyomócső csatlakozójánál]. Nagyon nem örülök neki, mert másfél hónapja olajcserénél szemrevételeztem alaposabban a motorteret, akkor még nem láttam semmi szivárgást.
Külföldi fórumokon a teflonszalagos sufnimegoldást javasolták, viszont én jómagam nem merem annyira szétbontani a dolgokat, hogy a hollanderhez hozzáférjek. Szervizben nyilván csak csere jöhet szóba. De mit kell vajon cserélni? Kivülről alig látni valamit.
Volt már valakinnek hasonló problémája? Mi lett a megoldás?
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10085 Dátum:
2016.04.05 kedd, 06:57:12 »
Idézetet írta: borianm - 2016.04.04 hétfő, 23:55:06
Közben nekem is lenne egy kérdésem.
A szervószivattyú alsó részénél elkezdett szivárogni az olaj [gyanítom, hogy a nyomócső csatlakozójánál]. Nagyon nem örülök neki, mert másfél hónapja olajcserénél szemrevételeztem alaposabban a motorteret, akkor még nem láttam semmi szivárgást.
Külföldi fórumokon a teflonszalagos sufnimegoldást javasolták, viszont én jómagam nem merem annyira szétbontani a dolgokat, hogy a hollanderhez hozzáférjek. Szervizben nyilván csak csere jöhet szóba. De mit kell vajon cserélni? Kivülről alig látni valamit.
Volt már valakinnek hasonló problémája? Mi lett a megoldás?
Nekem is ez volt a baj anno a hollandert kellett kicserélni és azóta nem volt vele gondom!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10086 Dátum:
2016.04.05 kedd, 16:25:05 »
Sziasztok!
A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet (1l)? Ès a gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10087 Dátum:
2016.04.05 kedd, 16:35:21 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.05 kedd, 16:25:05
Sziasztok!
A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet (1l)? Ès a gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.
Fogyasztásra egy 5-10%-ot rá tud tenni. Gyorsulást nem befolyásolja, mert olyankor nyitva lenne amúgy is.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10088 Dátum:
2016.04.05 kedd, 17:07:40 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.05 kedd, 16:25:05
Sziasztok!
A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet (1l)? Ès a gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.
Nekem nem nőtt a fogyasztásom, sőtt 2dl-el kevesebb lett a fedélzeti komp szerint.
Gyorsulásban semmi különbség.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10089 Dátum:
2016.04.05 kedd, 17:52:57 »
Idézetet írta: borianm - 2016.04.04 hétfő, 23:55:06
Közben nekem is lenne egy kérdésem.
A szervószivattyú alsó részénél elkezdett szivárogni az olaj [gyanítom, hogy a nyomócső csatlakozójánál]. Nagyon nem örülök neki, mert másfél hónapja olajcserénél szemrevételeztem alaposabban a motorteret, akkor még nem láttam semmi szivárgást.
Külföldi fórumokon a teflonszalagos sufnimegoldást javasolták, viszont én jómagam nem merem annyira szétbontani a dolgokat, hogy a hollanderhez hozzáférjek. Szervizben nyilván csak csere jöhet szóba. De mit kell vajon cserélni? Kivülről alig látni valamit.
Volt már valakinnek hasonló problémája? Mi lett a megoldás?
Én kb. két hete cseréltem a hollandert,3.000Ft meg egy kis türelem.( + én félbe vágtam egy 19-es villáskulcsot,hogy hozzáférjek normálisan)
A szervótartályon kívül semmi mást nem kell lebontani hozzá,nagy szakértelmet nem igényel,inkább odafigyelést.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10090 Dátum:
2016.04.05 kedd, 19:21:58 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.05 kedd, 16:35:21
Fogyasztásra egy 5-10%-ot rá tud tenni. Gyorsulást nem befolyásolja, mert olyankor nyitva lenne amúgy is.
A 10% nagyon nagyon erős szerintem. Ez honnan van ez az érték?
10% az mondjuk 9dl egy benzinesnél. Ilyen fogyinövekedést egy klima kompresszor képes generálni, ami
erősen érezhetően
megfogja az autót.
A belezésnél semmi érezhető teljesítménycsökkenés nincs ami szerintem reálisan, ha van is fogyasztásnövekedés, akkor az szerintem max 2 dl / 100 km.
Én a TalkFord fórumán részletesen végigolvastam a belezés utáni tapasztalatokat és senki nem panaszkodott fogyasztásnövekedésre. Legalábbis nem belezés kapcsán.
Szerintem.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10091 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:36:57 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.05 kedd, 16:25:05
Sziasztok!
A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet (1l)? Ès a gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.
Csak ráparázol. Fogyasztásban nincs észrevehető változás, kis és közepes tartományokban némileg kevesebb nyomatékod lesz, és a károsanyag kibocsájtásod talán egy paraszthajszálnyit romlik. Emlékeim szerint ezeket olvastam a TalkFord-on anno. Szóval semmi objektív módon megfigyelhető.
Amikor az én szívósorom újra lett cserélve nem vettem észre semmit, sehol. A tudat megnyugtató hogy rendben van, meg ugye nem akartam a gázinjektorokat egy tréj szívósorba belefuratni.
FD.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.05 kedd, 21:50:48 írta FokaDriver
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10092 Dátum:
2016.04.05 kedd, 22:23:14 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.04.05 kedd, 19:21:58
A 10% nagyon nagyon erős szerintem. Ez honnan van ez az érték?
10% az mondjuk 9dl egy benzinesnél. Ilyen fogyinövekedést egy klima kompresszor képes generálni, ami
erősen érezhetően
megfogja az autót.
A belezésnél semmi érezhető teljesítménycsökkenés nincs ami szerintem reálisan, ha van is fogyasztásnövekedés, akkor az szerintem max 2 dl / 100 km.
Én a TalkFord fórumán részletesen végigolvastam a belezés utáni tapasztalatokat és senki nem panaszkodott fogyasztásnövekedésre. Legalábbis nem belezés kapcsán.
Szerintem.
Barátomé, aki kibelezte a sajátját. Abban még hibátlanul működött előtte. Ugyanaz a felhasználás, ugyanaz az üzemanyag, és valami 6-7 dl plusz hosszútávon számolva.
A klíma egy terhelés a főtengelyen, a másik egy a motor töltetcseréjének hatékonyságát befolyásoló beavatkozás. Az egyiket nem érdekli, hogy mennyire nyomod a gázt (a padlógáz kivételével), a másik terhelés és motor-fordulatszám függvényében van szabályozva. Szerintem a "mennyire érzem, hogy megfogja" nem éppen elégséges ahhoz, hogy abból fogyasztás-különbséget lehessen számolni.
Naplózva
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10093 Dátum:
2016.04.05 kedd, 23:41:16 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.05 kedd, 16:25:05
Sziasztok!
A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet (1l)? Ès a gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.
Ha ez nem akkor a kuplung az okozhatja ezeket?Mostanában azt vettem észre feljebb fog de még nem csúszik egyértelműen .
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Balu25
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10094 Dátum:
2016.04.06 szerda, 05:38:43 »
Sziasztok
Szeretnék érdeklődni valakinek van-e javítási könyve mk3-hoz.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10095 Dátum:
2016.04.06 szerda, 22:47:55 »
Idézetet írta: Balu25 - 2016.04.06 szerda, 05:38:43
Sziasztok
Szeretnék érdeklődni valakinek van-e javítási könyve mk3-hoz.
Én ebből szoktam kinézni ha barkácsolnom kell:
http://www.ebay.co.uk/itm/Haynes-Manual-Ford-Mondeo-Petrol-Diesel-X-to-03-Car-Workshop-Manuals-Book-3990-/200942132837?hash=item2ec9159e65:g:ExwAAOSwpIdW7xlT
Kellően részletes, olcsón fellelhető neten használtan. Asszem én 5000 Ftért vettem. Sokszorosan visszahozza az árát.
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10096 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 09:36:46 »
Sziasztok!
Alapjárati léptető motor esetében megfelel az utángyártott, vagy eredeti Ford-ot válasszak?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10097 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 10:03:14 »
Idézetet írta: paszty - 2016.04.07 csütörtök, 09:36:46
Sziasztok!
Alapjárati léptető motor esetében megfelel az utángyártott, vagy eredeti Ford-ot válasszak?
Nekem eredetit tett be a szerelő.
Azt mondta, hogy az utángyártottnak nagy a szórása és gyakoribb a meghibásodása.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10098 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 10:33:48 »
Idézetet írta: Caruso - 2016.04.07 csütörtök, 10:03:14
Nekem eredetit tett be a szerelő.
Azt mondta, hogy az utángyártottnak nagy a szórása és gyakoribb a meghibásodása.
Auhhh... Az a gondom,hogy 40 pénz a gyári. A mostani tisztítással csak ideig-óráig jó lassításkor az alapjárat.
Városban, dugóban araszolva lefulladok fékezéskor.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10099 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 12:09:07 »
Idézetet írta: paszty - 2016.04.07 csütörtök, 10:33:48
Auhhh... Az a gondom,hogy 40 pénz a gyári. A mostani tisztítással csak ideig-óráig jó lassításkor az alapjárat.
Városban, dugóban araszolva lefulladok fékezéskor.
Bontott?
Rizikós tudom, de olcsóbb - lényegesen.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
208
209
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ