Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:39:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652896 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10400 Dátum: 2016.06.08 szerda, 10:14:21 »


Ismerős....
Nekem akkor nézet így ki mikkor ette az olajat a verda és szelep gáz volt meg a dugattyúm is ... '(

A koromfekete szín ne tévesszen meg, az egyes hengerből kijött aránylag egyszerűen a gyertya, ott szép szürke volt, a többi meg tocsog wd40-ben Smiley

Amit mutatni szerettem volna, az a gyakorlatilag teljes hosszában durván rozsdás acéltest.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10401 Dátum: 2016.06.08 szerda, 10:52:31 »

No, csak okulásul, íme a kiszerelt gyertyák:

https://drive.google.com/file/d/14aOq64L0ziAXyXnyOtFPwr867KjeO5rPyw/view?usp=sharing

Egy éve van nálam a kocsi, most gondoltam ránézek, de szerintem ez a gyári 9 éves lehet.

Három délutánt b.sztam el rá, még az egyébként tényleg jó minőségű Beta gyertyakulcs is inkább anyagában-hosszában rugózott (nagyon nem mertem tépni, mert 16k értékű a kulcs, és nem az enyém Cheesy ), a végén két nap WD40-es áztatás és egy félcollos crova fejre való gyertyakulcs segített, és még így is rendes erőt kellett kifejtenem hozzá, féltem is hogy beszakad a menet.

Ezek olajban álltak. Látni is a szintet mindegyiken. Szerintem biztos ami biztos cserélj szelepfedél tömítést. Nem nagy  dolog.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10402 Dátum: 2016.06.08 szerda, 10:56:43 »

Ezek olajban álltak. Látni is a szintet mindegyiken. Szerintem biztos ami biztos cserélj szelepfedél tömítést. Nem nagy  dolog.

Tök szárazak voltak Smiley Amit látsz, az rozsda, rozsdásak voltak a gyertyapipák is - a jelek szerint bő víz állt a gyertyák körül, többször is.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Jimmi12
Vendég
« Új hozzászólás #10403 Dátum: 2016.06.08 szerda, 11:25:11 »

azert is lehet erdekes a melegen kompresszio meres, mert ha elbaxtak a szelephezagot, akkor melegen ki fog tartani a szelepemelo es ott megy el a cucc.
Benyas mociknal neha elofordul, hogy nem novekszik a szelephezag, hanem csokken. Hidegen meg jo, de melegen mar annyit tagul a szelep stb., hogy nem zar rendesen.
En mindenkeppen visszavinnem a szerelohoz. Elvegre nem sikerult megjavitani a motort.

Helo, megvolt a kompressziómérés, egyenlőre hidegen, 9-15-15-15, ebből az 1-es henger gyanus, de ott cseréltek szelepet is. A szerelőm azt mondja "nincs szelephézag ill. annyira kicsi, hogy nem lehet megmérni". Gondolom ez annak az eredménye, hogy ki lett pucolva a szelepfészek is (marva), így kvázi feljebb kerültek a szelepek.... A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet ezt beállítani? Olvastam, hogy ebben valami "poharak" vannak amik beállítják a szelephézagot, de hol lehet ilyent venni és honnan tudjam, hogy mekkora kell?
Naplózva
juiceroland
Vendég
« Új hozzászólás #10404 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:15:18 »

Sziasztok! Valakit nagyon szép megkérnék segítsen abban hogy mi a frászfene van az autónak ami egy 2.0 benzin 2001 évjárat, nagyon alacsonyra ejti a fordulatot amíg az autó mozgásban van. Amíg áll tökéletes az alapjárat. Ahogy gurulok vale rögtön 500 környékére shed.  Nfuldokol. falbav falbav. Már szinte mindent kicseréltem rajta. Nagyon meg Köszönöm aki esetleg tud segíteni. Vagy valakit aki tényleg ért a mondeo hoz olyat ajánlani baranya megyében vagy környékén.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10405 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:17:35 »

Tök szárazak voltak Smiley Amit látsz, az rozsda, rozsdásak voltak a gyertyapipák is - a jelek szerint bő víz állt a gyertyák körül, többször is.

De az meg hogy? Beázott, vagy mi?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10406 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:26:25 »

Helo, megvolt a kompressziómérés, egyenlőre hidegen, 9-15-15-15, ebből az 1-es henger gyanus, de ott cseréltek szelepet is. A szerelőm azt mondja "nincs szelephézag ill. annyira kicsi, hogy nem lehet megmérni". Gondolom ez annak az eredménye, hogy ki lett pucolva a szelepfészek is (marva), így kvázi feljebb kerültek a szelepek.... A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet ezt beállítani? Olvastam, hogy ebben valami "poharak" vannak amik beállítják a szelephézagot, de hol lehet ilyent venni és honnan tudjam, hogy mekkora kell?

Leveszed a szelepfedelet és megméred a hézagot. Nincs olyan, hogy túl kicsi, specifikáción belül kell lennie. Ezután kiveszed a vezérmű tengelyeket és megméred a csészék vastagságát is. Bele van ütve a méret, de az nem mérvadó mert már kopott lehet. Ezután ki kell matekozni, hogy mekkora csészék kellenek ahhoz, hogy specen belül legyél.
A szerelőd meg dobja el a kínai kamazhoz való hézagmérőjét. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.08 szerda, 12:28:18 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10407 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:31:47 »

Sziasztok! Valakit nagyon szép megkérnék segítsen abban hogy mi a frászfene van az autónak ami egy 2.0 benzin 2001 évjárat, nagyon alacsonyra ejti a fordulatot amíg az autó mozgásban van. Amíg áll tökéletes az alapjárat. Ahogy gurulok vale rögtön 500 környékére shed.  Nfuldokol. falbav falbav. Már szinte mindent kicseréltem rajta. Nagyon meg Köszönöm aki esetleg tud segíteni. Vagy valakit aki tényleg ért a mondeo hoz olyat ajánlani baranya megyében vagy környékén.

Generatorod eredeti még? Ha már öreg, könnyen okozhatja az is.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10408 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:33:12 »

De az meg hogy? Beázott, vagy mi?

A jelek szerint felülről beázott, nem volt rajta műanyag takaróidom eredetileg.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10409 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:39:30 »

A jelek szerint felülről beázott, nem volt rajta műanyag takaróidom eredetileg.

Gyönyörű. Akkor nem szóltam  vigyor3 Még szerencse hogy ki tudtad venni  taps
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10410 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:42:48 »

Gyönyörű. Akkor nem szóltam  vigyor3 Még szerencse hogy ki tudtad venni  taps

Remélem az €1 megtakarítást, amit a toronycsapágy-takaró és motortakaró idomok hiányán nyertek, elkurvázták a managerek  eplus2
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Jimmi12
Vendég
« Új hozzászólás #10411 Dátum: 2016.06.08 szerda, 13:24:37 »

Leveszed a szelepfedelet és megméred a hézagot. Nincs olyan, hogy túl kicsi, specifikáción belül kell lennie. Ezután kiveszed a vezérmű tengelyeket és megméred a csészék vastagságát is. Bele van ütve a méret, de az nem mérvadó mert már kopott lehet. Ezután ki kell matekozni, hogy mekkora csészék kellenek ahhoz, hogy specen belül legyél.
A szerelőd meg dobja el a kínai kamazhoz való hézagmérőjét. Wink
Ez eddig okés lehet, de hol lehet ilyen csészét szerezni?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10412 Dátum: 2016.06.08 szerda, 13:48:13 »

Ez eddig okés lehet, de hol lehet ilyen csészét szerezni?

Ezt a motort nem úgy tervezték, hogy szelephézagot kelljen állítani. A ford nem akarja, hogy szétszedd ezt a motort, így nem kínál hozzá alkatrészt. Ha mégis kell, akkor angliából tudsz rendelni legjobb eséllyel. Mivel a duratec kedvelt motor a Caterham, Superseven stb. hobbiautókban, ezért az ezeket ellátó cégeknél van legjobb esélyed. Nem egyszerű. Ráadásul addig nem tudsz rendelni, még nem tudod mekkora kell, vagyis állni fog egy ideig az autó.
Pl: http://www.burtonpower.com/parts-by-fitment-type/parts-by-engine-ford/ford-duratec-he.html?limit=40&product_area=745&product_group=158
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Jimmi12
Vendég
« Új hozzászólás #10413 Dátum: 2016.06.08 szerda, 13:56:23 »

Ezt a motort nem úgy tervezték, hogy szelephézagot kelljen állítani. A ford nem akarja, hogy szétszedd ezt a motort, így nem kínál hozzá alkatrészt. Ha mégis kell, akkor angliából tudsz rendelni legjobb eséllyel. Mivel a duratec kedvelt motor a Caterham, Superseven stb. hobbiautókban, ezért az ezeket ellátó cégeknél van legjobb esélyed. Nem egyszerű. Ráadásul addig nem tudsz rendelni, még nem tudod mekkora kell, vagyis állni fog egy ideig az autó.
Pl: http://www.burtonpower.com/parts-by-fitment-type/parts-by-engine-ford/ford-duratec-he.html?limit=40&product_area=745&product_group=158


Egyre jobb a helyzet, de ha úgy tervezték, hogy ne kelljen akkor hogyan lehet, hogy nem jó? Lassan már két hónapja áll az autó, de hogy nem fogok még 60-70k-t rákölteni az biztos....
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10414 Dátum: 2016.06.08 szerda, 14:24:49 »

Egyre jobb a helyzet, de ha úgy tervezték, hogy ne kelljen akkor hogyan lehet, hogy nem jó? Lassan már két hónapja áll az autó, de hogy nem fogok még 60-70k-t rákölteni az biztos....

Szerintük a következő a terv: Minden cserélhető a motoron csak a belseje nem. Azt se akarják hogy szervizek piszkálják mert a szoros toleranciák miatt megnövekedne a sikertelen javítások száma. Ha tönkremegy a motor, cseréld ki egy bontottra vagy vegyél egy új, "raklapos" motort.
Megjegyzem ezt az üzleti modellt nem magyar ember igényei szerint találták ki.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Jimmi12
Vendég
« Új hozzászólás #10415 Dátum: 2016.06.08 szerda, 14:43:26 »

Szerintük a következő a terv: Minden cserélhető a motoron csak a belseje nem. Azt se akarják hogy szervizek piszkálják mert a szoros toleranciák miatt megnövekedne a sikertelen javítások száma. Ha tönkremegy a motor, cseréld ki egy bontottra vagy vegyél egy új, "raklapos" motort.
Megjegyzem ezt az üzleti modellt nem magyar ember igényei szerint találták ki.

Ez szép, "ezt az üzleti modellt nem magyar ember igényei szerint találták ki".
Józan paraszti ésszel gondolkodva, mivel kipucolták a szelepfészkeket feljebb kerültek a szelepek és valószínűleg ez miatt nincs szelephézag. A szelepekhez nem nyúlnék hozzá, de mivan ha síkköröszűn levetetem azt a 0,25mm-t a csészéből?
Naplózva
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10416 Dátum: 2016.06.08 szerda, 14:49:43 »

Ez szép, "ezt az üzleti modellt nem magyar ember igényei szerint találták ki".
Józan paraszti ésszel gondolkodva, mivel kipucolták a szelepfészkeket feljebb kerültek a szelepek és valószínűleg ez miatt nincs szelephézag. A szelepekhez nem nyúlnék hozzá, de mivan ha síkköröszűn levetetem azt a 0,25mm-t a csészéből?

Akkor még kisebb lesz a szelephézag
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10417 Dátum: 2016.06.08 szerda, 14:56:19 »

Ez szép, "ezt az üzleti modellt nem magyar ember igényei szerint találták ki".
Józan paraszti ésszel gondolkodva, mivel kipucolták a szelepfészkeket feljebb kerültek a szelepek és valószínűleg ez miatt nincs szelephézag. A szelepekhez nem nyúlnék hozzá, de mivan ha síkköröszűn levetetem azt a 0,25mm-t a csészéből?

Nem hinném, hogy bárki le tudna venni olyan keveset. A csészék vastagsága 3-3.725mm között lehet ahol van vagy 20 méret. Ki az aki biztonsággal tud köszörülni 0.002 mm-eket? Ebben nem tudok segíteni. Azt nem tudom, hogy lehet a gyári procedúrát megkerülni.
9
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10418 Dátum: 2016.06.08 szerda, 15:11:07 »

No, csak okulásul, íme a kiszerelt gyertyák:

https://drive.google.com/file/d/14aOq64L0ziAXyXnyOtFPwr867KjeO5rPyw/view?usp=sharing

Egy éve van nálam a kocsi, most gondoltam ránézek, de szerintem ez a gyári 9 éves lehet.

Három délutánt b.sztam el rá, még az egyébként tényleg jó minőségű Beta gyertyakulcs is inkább anyagában-hosszában rugózott (nagyon nem mertem tépni, mert 16k értékű a kulcs, és nem az enyém Cheesy ), a végén két nap WD40-es áztatás és egy félcollos crova fejre való gyertyakulcs segített, és még így is rendes erőt kellett kifejtenem hozzá, féltem is hogy beszakad a menet.
nem késtél csak pont egy évet vigyor3 benzines autó vásárlásakor nálam a gyertya benne szokott lenni a vezérlés+olajcserében
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10419 Dátum: 2016.06.08 szerda, 15:13:16 »

nem késtél csak pont egy évet vigyor3 benzines autó vásárlásakor nálam a gyertya benne szokott lenni a vezérlés+olajcserében

Szóltam is szerelőnek hogy nézzen rá, a végén szólt is hogy elfelejtette: "majd legközelebb". Aztán én is elfelejtettem. Múlt hétig Cheesy
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10420 Dátum: 2016.06.08 szerda, 15:15:13 »

Nem hinném, hogy bárki le tudna venni olyan keveset. A csészék vastagsága 3-3.725mm között lehet ahol van vagy 20 méret. Ki az aki biztonsággal tud köszörülni 0.002 mm-eket? Ebben nem tudok segíteni. Azt nem tudom, hogy lehet a gyári procedúrát megkerülni.
9
leginkább sehogy. ezért nem szoktam eröltetni a motorfelújítást vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10421 Dátum: 2016.06.08 szerda, 15:17:50 »

Szóltam is szerelőnek hogy nézzen rá, a végén szólt is hogy elfelejtette: "majd legközelebb". Aztán én is elfelejtettem. Múlt hétig Cheesy
haveromnak vettünk egy off benzinest, azokból is élmény volt kivenni a gyertyákat, egy csuklós gyertyakulcsot szét is téptünk rajta. végül ott is a dugókulcsos gyertyakulcs lett a megoldás, került vagy 800ft-ba a fej vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10422 Dátum: 2016.06.08 szerda, 15:19:42 »

Leveszed a szelepfedelet és megméred a hézagot. Nincs olyan, hogy túl kicsi, specifikáción belül kell lennie. Ezután kiveszed a vezérmű tengelyeket és megméred a csészék vastagságát is. Bele van ütve a méret, de az nem mérvadó mert már kopott lehet. Ezután ki kell matekozni, hogy mekkora csészék kellenek ahhoz, hogy specen belül legyél.
A szerelőd meg dobja el a kínai kamazhoz való hézagmérőjét. Wink
meg szétszeded a vezérlést, hogy kijöjjön a vez.tengely vigyor3

van 20db ilyen csészém itthon, igaz volvo T5 motorból, de ha méretben jók, akkor vihető
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10423 Dátum: 2016.06.08 szerda, 15:20:58 »

Szerintük a következő a terv: Minden cserélhető a motoron csak a belseje nem. Azt se akarják hogy szervizek piszkálják mert a szoros toleranciák miatt megnövekedne a sikertelen javítások száma. Ha tönkremegy a motor, cseréld ki egy bontottra vagy vegyél egy új, "raklapos" motort.
Megjegyzem ezt az üzleti modellt nem magyar ember igényei szerint találták ki.
itthon sincs azzal baj, ha nem 4-600ekm lenne a 150-200ekm-es autókban. meg nem hinnék azt az emberek, hogy a benzinesre nem kell költeni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #10424 Dátum: 2016.06.08 szerda, 16:20:21 »

itthon sincs azzal baj, ha nem 4-600ekm lenne a 150-200ekm-es autókban. meg nem hinnék azt az emberek, hogy a benzinesre nem kell költeni...

Mi több, a legtöbb ember úgy venne használt autót, hogy egyáltalán ne keljen benne semmit javítani pár évig...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10425 Dátum: 2016.06.08 szerda, 16:36:32 »

Mi több, a legtöbb ember úgy venne használt autót, hogy egyáltalán ne keljen benne semmit javítani pár évig...
az már egy másik dolog vigyor3 de sajnos igaz.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10426 Dátum: 2016.06.08 szerda, 16:38:05 »

leginkább sehogy. ezért nem szoktam eröltetni a motorfelújítást vigyor3

 eljen
Szerintem az ember vagy vesz egy csere motort, vagy hobbi szinten nekiáll maga megcsinálni, de ahhoz komoly dokumentációkra, pénzre, türelemre és szerszámokra van szükség. Például ahogy ez a fazon csinálta:
http://duratecfury.blogspot.se/p/duratec-engine-reconditioning.html
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10427 Dátum: 2016.06.08 szerda, 16:51:10 »

eljen
Szerintem az ember vagy vesz egy csere motort, vagy hobbi szinten nekiáll maga megcsinálni, de ahhoz komoly dokumentációkra, pénzre, türelemre és szerszámokra van szükség. Például ahogy ez a fazon csinálta:
http://duratecfury.blogspot.se/p/duratec-engine-reconditioning.html
leginkább a szerszám ami még meg tudja drágítani. főleg ha valami célszerszám is kellene.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10428 Dátum: 2016.06.08 szerda, 17:03:34 »

leginkább a szerszám ami még meg tudja drágítani. főleg ha valami célszerszám is kellene.

Persze néha ki lehet fogni jó dolgokat (most Maarki meg fog ölni, hogy nem találtam ezt meg előbb mikor neki kellett volna. Bocsi Maarki  Embarrassed):
Vadonat új, gyári dugattyú-hajtókar készlet, gyári gyűrűkkel, új, raklapos motorból, kb. 20.000 Ft-ért leszállítva!!!
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Duratec-Pistons-Rods-/262444416480?hash=item3d1ae7fde0:g:HGoAAOSwyQtV5wDY
De ehhez vadászni kell hónapokon keresztül.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10429 Dátum: 2016.06.08 szerda, 17:19:21 »

Persze néha ki lehet fogni jó dolgokat (most Maarki meg fog ölni, hogy nem találtam ezt meg előbb mikor neki kellett volna. Bocsi Maarki  Embarrassed):
Vadonat új, gyári dugattyú-hajtókar készlet, gyári gyűrűkkel, új, raklapos motorból, kb. 20.000 Ft-ért leszállítva!!!
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Duratec-Pistons-Rods-/262444416480?hash=item3d1ae7fde0:g:HGoAAOSwyQtV5wDY
De ehhez vadászni kell hónapokon keresztül.
eljen és ehhez még kell egy kopásmentes motor is, amibe méretügyileg belepasszol nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jimmi12
Vendég
« Új hozzászólás #10430 Dátum: 2016.06.08 szerda, 18:53:57 »

meg szétszeded a vezérlést, hogy kijöjjön a vez.tengely vigyor3

van 20db ilyen csészém itthon, igaz volvo T5 motorból, de ha méretben jók, akkor vihető
Helo,amik benne vannak azoknak 31mm az átmérője és 26.5mm a magassága, az egyes hengernél a 3.22-vel lehetett elfogadható csinálni, szóval ennél kisebb kellene, megnéznéd,hogy akad-e ilyesmi? Előre is köszönöm!
Naplózva
Jimmi12
Vendég
« Új hozzászólás #10431 Dátum: 2016.06.08 szerda, 18:56:54 »

eljen
Szerintem az ember vagy vesz egy csere motort, vagy hobbi szinten nekiáll maga megcsinálni, de ahhoz komoly dokumentációkra, pénzre, türelemre és szerszámokra van szükség. Például ahogy ez a fazon csinálta:
http://duratecfury.blogspot.se/p/duratec-engine-reconditioning.html
Gondolkodtam én is csere motoron, de arról ki tudja, hogy milyen állapotú? Ezért döntöttem a felújítás mellett, de ha tudtam volna ez ekkora macera akkor inkább neki se állok....
Esetleg valakinek ötlete hogyan lehetne átalakítani hézagoló korong-os megoldásra?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10432 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:36:16 »

Helo,amik benne vannak azoknak 31mm az átmérője és 26.5mm a magassága, az egyes hengernél a 3.22-vel lehetett elfogadható csinálni, szóval ennél kisebb kellene, megnéznéd,hogy akad-e ilyesmi? Előre is köszönöm!
ezek 32mm-esek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10433 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 06:59:56 »

Sziasztok!
Mekkora a gyárilag előírt gyertyahézag?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10434 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 07:12:13 »

Sziasztok!
Mekkora a gyárilag előírt gyertyahézag?

1.3mm, mindegyik benzinesbe (1.8, 2.0, v6)
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10435 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 07:22:59 »

1.3mm, mindegyik benzinesbe (1.8, 2.0, v6)

Köszönöm,meghúzási nyomatékot is tudnál írni? vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10436 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 08:27:00 »

Köszönöm,meghúzási nyomatékot is tudnál írni? vigyor3

Persze, 15Nm vagy kb. 1.5Kg
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10437 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 10:59:00 »

Persze, 15Nm vagy kb. 1.5Kg

Köszönöm szépen!  worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
egerszegi.z
Vendég
« Új hozzászólás #10438 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 17:07:55 »

Hello mindenki!

Van egy 1.8as benzines 3-as mondeom, egyik pillanatról a másikra minden előjel nélkül egyet rántott 500m mulva meg elkezdett rángatva menni , utánna nemsokkal beadta a motorjelet rádugtam egy gépet ami 3.as henger gyujtáskimaradásának észlelését írta, gyertyák 10 ezer km ezelőtt lettek cserélve és vettem uj gyertyakábeleket probának de a hiba nem szünt meg alapjárat jó le nem áll csak rángatva torpanva akadozva megy! Volt valakinek hasonló hibája? gyujtótrafó esetleg injektorra gondolok! Van valakinek ötlete? Kösz
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10439 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 18:09:41 »

Hello mindenki!

Van egy 1.8as benzines 3-as mondeom, egyik pillanatról a másikra minden előjel nélkül egyet rántott 500m mulva meg elkezdett rángatva menni , utánna nemsokkal beadta a motorjelet rádugtam egy gépet ami 3.as henger gyujtáskimaradásának észlelését írta, gyertyák 10 ezer km ezelőtt lettek cserélve és vettem uj gyertyakábeleket probának de a hiba nem szünt meg alapjárat jó le nem áll csak rángatva torpanva akadozva megy! Volt valakinek hasonló hibája? gyujtótrafó esetleg injektorra gondolok! Van valakinek ötlete? Kösz
A trafót nézesd meg elektromos szakival(hidegen és üzemi hőmérsékleten).Első körben nézd meg a trafó alját van rajta esetleg füstszerű pont(ok) a fényes felületen.A hiba forrását kell megkeresni és azt cserélni(tudom ez a legnehezebb).A néphiedelem  hehe alapján a triumvirátust egyszerre szokták cserélni(trafó-gyertyák,kábelek),mert a rossz darab akár tönkreteheti az új beépített alkatrészt.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.09 csütörtök, 18:11:36 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
egerszegi.z
Vendég
« Új hozzászólás #10440 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 19:40:23 »

A trafót nézesd meg elektromos szakival(hidegen és üzemi hőmérsékleten).Első körben nézd meg a trafó alját van rajta esetleg füstszerű pont(ok) a fényes felületen.A hiba forrását kell megkeresni és azt cserélni(tudom ez a legnehezebb).A néphiedelem  hehe alapján a triumvirátust egyszerre szokták cserélni(trafó-gyertyák,kábelek),mert a rossz darab akár tönkreteheti az új beépített alkatrészt.

Köszi!
Naplózva
rizzsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #10441 Dátum: 2016.06.10 péntek, 00:41:40 »

Sziasztok, új vagyok , nem biztos, hogy jó helyre írok Smiley

Egy szakit keresnék Baranyába aki ki tudná herélni az örvénylapátokat, elkezdtek kerepelni sajnos Sad
Illetve ha nem olyan nagy meló kiszedni a szívósort akkor lehet egy hétvégémet rááldoznám.
Naplózva
blaci82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10442 Dátum: 2016.06.10 péntek, 09:12:13 »

Sziasztok benzines mondeot be szabad tolni ?
Naplózva

Ford Mondeo mk3  Titanium 2.0 Kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10443 Dátum: 2016.06.10 péntek, 09:59:11 »

Sziasztok benzines mondeot be szabad tolni ?

Ha manuális váltós, akkor igen.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10444 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 16:00:24 »

Ha manuális váltós, akkor igen.

Nem tiszta, hogy hova ? Ha a dunaba, akkor az valtofuggetlen  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10445 Dátum: 2016.06.14 kedd, 09:20:52 »

Nem tiszta, hogy hova ? Ha a dunaba, akkor az valtofuggetlen  vigyor3


ezt adom  eplus2 eplus2 nyes worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #10446 Dátum: 2016.06.14 kedd, 09:25:40 »

Sziasztok!


Kérdésem lenne ismét! (ki hitte volna  falbav ) szóval pár napja feltűnt ,hogy ingadozik az alapjárat de nem mindig ritkán randomban de ilyet még nem csinált hogy 800-1200 között ugrált. Télen volt, hogy 1100 volt az alapjárat mikkor melegedet akkor 800-1000 között utána be állt rendesen viszont most ez a 800-1200 között elég meredek eddig egyszer csinálta 2 percig kb aztán abba maradt. A Budaörsi ikeából indultam körforgalomig  csinálta aztán a piros lámpánál már nem szóval nem nagy távon. Ez miért lehet? Esetleg megint kezdi magát megadni? Nem kéne mert akkor viszont én is le küldöm a Dunába.... falbav szomoru1
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #10447 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:00:02 »

Sziasztok! Ha üzemmeleg az autó és kicsit odanyomom neki a gázt akkor a kifufogóból (nem látok füstöt) olyan büdös jön hogy az csak na. Nem égett szag hanem inkább ilyen záptojásos de még sem olyan szaga van mint a záptojásnak. Meg még mintha többet is enne szerintem. Van valakinek ötlete?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10448 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:13:18 »

Sziasztok!


Kérdésem lenne ismét! (ki hitte volna  falbav ) szóval pár napja feltűnt ,hogy ingadozik az alapjárat de nem mindig ritkán randomban de ilyet még nem csinált hogy 800-1200 között ugrált. Télen volt, hogy 1100 volt az alapjárat mikkor melegedet akkor 800-1000 között utána be állt rendesen viszont most ez a 800-1200 között elég meredek eddig egyszer csinálta 2 percig kb aztán abba maradt. A Budaörsi ikeából indultam körforgalomig  csinálta aztán a piros lámpánál már nem szóval nem nagy távon. Ez miért lehet? Esetleg megint kezdi magát megadni? Nem kéne mert akkor viszont én is le küldöm a Dunába.... falbav szomoru1

Ha hidegen ingadozik, akkor lehet az alapjárati motor. Le lehet venni és megtisztítgatni karburátor tisztítóval első körben. Második körben cserélni. Ha melegen is, állandóan ingadozik, az már bonyolultabb.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10449 Dátum: 2016.06.14 kedd, 10:39:41 »

Sziasztok! Ha üzemmeleg az autó és kicsit odanyomom neki a gázt akkor a kifufogóból (nem látok füstöt) olyan büdös jön hogy az csak na. Nem égett szag hanem inkább ilyen záptojásos de még sem olyan szaga van mint a záptojásnak. Meg még mintha többet is enne szerintem. Van valakinek ötlete?

Hol tankolsz? Próbálj máshol tankolni. Elsőre.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.