Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661964 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10600 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 20:37:29 »

Kedves fórumos kollégák!

KÉRLEK SEGÍTSETEK!!!

Az alapjárati motor kipucolva,patyolat.
Fojtószelep kipucolva,patyolat.
Akkor meg mi a búbánatért akar leállni a motor, hogy ha benyomott kuplungpedállal fékezek kb 15-20 km/h-ról 0ra?!
Kb 400-as fordulatra lassul le és onnan tudom csak plusz gázadással visszahozni.

Előre is köszönöm a válaszokat!


Meleg motornál alapjáraton, ha lehúzod az alapjárati motorcsatiját, leáll?
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10601 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 20:56:52 »


Meleg motornál alapjáraton, ha lehúzod az alapjárati motorcsatiját, leáll?

Igen!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10602 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 08:56:35 »

Igen!

Állíts a pillangószelep határolóján.

Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10603 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 10:50:02 »

Állíts a pillangószelep határolóján.



Állítottam volna én,de nincs megfelelő szerszámom hozzá.
Olyan,mintha nem akarnák,hogy állítani lehessen.
Neked hogy sikerűlt?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10604 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 12:25:02 »

Állítottam volna én,de nincs megfelelő szerszámom hozzá.
Olyan,mintha nem akarnák,hogy állítani lehessen.
Neked hogy sikerűlt?

Fogóval.

Elméletileg pici menetes szár van, azt kell megfogni és egy kicsit(kezdj egy negyed fordulattal) kifelé csavarni.
Naplózva
M.á.r.k.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #10605 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 20:54:41 »

Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni tőletek. kb egy hete csinálja, furcsa sziszegő ciripelő hangot ad a kocsim miután bemelegedett(mk3 1.8 benzin 2005-ös ) kis gázadásra tompul a hang és normál gyorsításkor pedig meg is szűnik, aztán ha fel engedem a gázt újra csinálja alapjáraton is álló helyzetbe.
Egyik ford szervizes ismerősöm azt mondta hogy a pillangó szelep megakadt és ezért csinálja, azt tanácsolta szedessem ki..

találkozott már valaki hasonlóval?
válaszotokat előre is köszönöm!

ÜDV:Márk
Naplózva

2006 MK3 2.2tdci giha executive
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10606 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 21:21:28 »

Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni tőletek. kb egy hete csinálja, furcsa sziszegő ciripelő hangot ad a kocsim miután bemelegedett(mk3 1.8 benzin 2005-ös ) kis gázadásra tompul a hang és normál gyorsításkor pedig meg is szűnik, aztán ha fel engedem a gázt újra csinálja alapjáraton is álló helyzetbe.
Egyik ford szervizes ismerősöm azt mondta hogy a pillangó szelep megakadt és ezért csinálja, azt tanácsolta szedessem ki..

találkozott már valaki hasonlóval?
válaszotokat előre is köszönöm!

ÜDV:Márk
Szia.
Próbáld lokalizálni a hangot,honnan jön.Az ékszíj környékén nagy eséllyel.Szervószivattyú is adhat ilyen hangot.
Ismerősöd nem a szivósori örvénylapátokra gondolt.
ellenőrzés: https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
kiherélés: http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10607 Dátum: 2016.07.12 kedd, 05:59:57 »

Tegnap autópályáztam kicsit, élveztem hogy használható a klíma is a kompresszor csere után.
De azt vettem észre, hogy gyorsításnál, de kitartott 100 feletti sebességnél néha mintha meg-megtorpanna az autó, vagy épp fordítva: mintha egy-egy pillanatra mintha "megkönnyebbülne" - összefoglalva tehát nem egyenletes az erőleadás.

Próbáltam kiolvasni az internetet, de egyrészt nem sikerült, másrészt erre így nehéz keresnem Smiley

Van tippetek hogy mit kezdjek vele?

(gyertya és kábelek amúgy cserélve nem rég)
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #10608 Dátum: 2016.07.12 kedd, 08:23:01 »

Tegnap autópályáztam kicsit, élveztem hogy használható a klíma is a kompresszor csere után.
De azt vettem észre, hogy gyorsításnál, de kitartott 100 feletti sebességnél néha mintha meg-megtorpanna az autó, vagy épp fordítva: mintha egy-egy pillanatra mintha "megkönnyebbülne" - összefoglalva tehát nem egyenletes az erőleadás.

Próbáltam kiolvasni az internetet, de egyrészt nem sikerült, másrészt erre így nehéz keresnem Smiley

Van tippetek hogy mit kezdjek vele?

(gyertya és kábelek amúgy cserélve nem rég)

Bár én MkII-es vagyok, de szerintem a klímakompresszor játszhatott szerepet benne. Amikor bekapcsol, elvesz egy adagot az autó erejéből, amikor kikapcsol visszaadja. Ezért veszélyes az ezres autókba klímát tenni.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10609 Dátum: 2016.07.12 kedd, 09:51:23 »

Bár én MkII-es vagyok, de szerintem a klímakompresszor játszhatott szerepet benne. Amikor bekapcsol, elvesz egy adagot az autó erejéből, amikor kikapcsol visszaadja. Ezért veszélyes az ezres autókba klímát tenni.

Szóval ez olyan módon működik, hogy ki-be kapcsolgat rendszeresen, terhelés (és gondolom hőmérséklet) függvényében?

Ha ez ilyen, akkor világos a helyzet, más kérdés hogy akkor az 1.8 annyira gyenge hogy zavaróan érezni. (a probléma nem ismeretlen: két éve gömbölyű swifttel jártam ugyanerre, hazafelé inkább lekapcsoltam a klímát, mert azzal egy lendületes emelkedőn is vissza kellett gangolni pályán)
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10610 Dátum: 2016.07.12 kedd, 10:50:19 »

Szóval ez olyan módon működik, hogy ki-be kapcsolgat rendszeresen, terhelés (és gondolom hőmérséklet) függvényében?

Ha ez ilyen, akkor világos a helyzet, más kérdés hogy akkor az 1.8 annyira gyenge hogy zavaróan érezni. (a probléma nem ismeretlen: két éve gömbölyű swifttel jártam ugyanerre, hazafelé inkább lekapcsoltam a klímát, mert azzal egy lendületes emelkedőn is vissza kellett gangolni pályán)

Igen,ez sajnos ilyen.
100 km/h-nál érezni, hogy be van kapcsolva a klíma, viszont 130 km/h körül már nem.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10611 Dátum: 2016.07.12 kedd, 12:10:17 »

Apukám autója FL-es 2.0-es benyás hibakódot dobott.
P-0135 és P0135C fűtött levegő érzékelő, fűtő áramkör zárlatos.
Ez melyik érzékelő? Amelyik a szívósor alján van (T-Map), vagy netán ez valamelyik lambda hibája? Tud valaki segíteni?
lambda. rendes programmal olvasva ki szokta írni, hogy melyik lehet, de kimérni se bonyolult
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10612 Dátum: 2016.07.12 kedd, 18:27:23 »

lambda. rendes programmal olvasva ki szokta írni, hogy melyik lehet, de kimérni se bonyolult

Köszönöm szépen. Forscannal olvastam ki.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #10613 Dátum: 2016.07.12 kedd, 19:22:12 »

Sziasztok Tisztelt tagok !

Ismét belefutottam a lecsóba szeretett 1.8 as duratec he mondeóba. A kérdésem,hogy az 1.8 110-125 le közt. Eltérés miben nyilvánul meg?
Löket hossz,sűrítési arány, fordulatszámnál 6000/perc nél látom a 125le csúcsot és a 110le csúcsot szintén. 
Szelepvezérlés? Vezérmű tengely bütyök profil,vagy szelep nyitása is nagyobb?

A gond ott kezdőik,hogy a 110-es hengerfeje kuka olcsóbb egy bontott, az viszont 125-le.motoré. ha csinált már valaki ilyen átalakítás,és tud tanácsot adni milyen buktatóba futott annak ezer hála.
Persze olyan mágus aki látatlanba azt mondja,hogy más a computer meg az egész..na olyan infó nem kell, viszont aki ebbe napi szinten benne van,lehet 2 sorral meg válaszolja miért tegyek le róla.
Ha büntetlenül össze lehetne hozni a 125le-tengelyekkel,akkor később kapna hozzá computert is.Gondolok Itt arra hogy bizonyos mértékben a motorvezérlés, a motor kis mértékű mechanikai változását képes lekövetni.
Bővebb infókkal kapcsolatba sör is járhat Smiley

Hozzászólásom javítottam,mivel mind szakmai mind helyesírási hibákat nagy mértékben tartalmazott. (részben frankó szilikonos billentyűmnek,és hanyagságomnak köszönhetően)
Szép estét!
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.12 kedd, 22:00:25 írta hammer14 » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10614 Dátum: 2016.07.12 kedd, 19:58:18 »

Sziasztok tisztelt tagok !

Ismét belefutottam a lecsóba szeretett 1.8 as duratec he mondeóba. A kérdésem hgy az 1.8 110-125 le közt. Eltérés miben nyilvánul meg?
Löket hsz,sűrítés,gyan az regulálás az 11-es nél hamarabb van,oké,de zt a fordulotahhol a 125le leadja a max nyomatékot tudja.
Szelepvezérlés? Vezémű tengely eltérés?

A gond ott kezdőik hogy a 110-es hengerfeje kuka ólcsóbb egy bontott, az viszont 125-le.motoré. ha csinált már valaki ilyen átalakítás,és tuda tancsot adni az nem lenne hátrány.

Persze olyan mágus aki látatlanba azt mondja hogy más a computer meg az egész..na olyan infó nem kell, viszont aki ebbe napi szinten benne van
és látott is már szétszedett motort annak ezer hála.

Ha büntetlenül össze lehetne hozni a 125le-tengelyekkel,akkor később kapna hozzá computert is.Bővebb infókkal kapcsolatba sör is járhat Smiley


Komoly fizikai fajdalmat okozott ezt mind itt elolvasni es megfejteni  falbav
Naplózva

blah blah blah
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #10615 Dátum: 2016.07.12 kedd, 22:03:23 »

Komoly fizikai fajdalmat okozott ezt mind itt elolvasni es megfejteni  falbav

Igen visszaolvastam,hogy mi a franc baj volt vele és húhh tényleg. Billentyűt ha nem erőből nyomom kihagy betűket. Jövőben igyekszem figyelni rá,átfogalmazás után remélem érthetőbb.
Üdv
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10616 Dátum: 2016.07.13 szerda, 10:26:17 »

Igen visszaolvastam,hogy mi a franc baj volt vele és húhh tényleg. Billentyűt ha nem erőből nyomom kihagy betűket. Jövőben igyekszem figyelni rá,átfogalmazás után remélem érthetőbb.
Üdv


Hasonlitsd ossze a 2 hengerfejet, de szerintem ott nem hinnem, hogy kulonbseg lenne.
Naplózva

blah blah blah
Robi7012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #10617 Dátum: 2016.07.13 szerda, 19:54:26 »

Sziasztok!
Eddig csak olvasgattam a fórumot, de sajnos most olyan hibába ütköztem ami miatt a tanácsotokat kell kérnem. 1.8 benzines 110LE MK3 mondeóm rosszalkodik. Autópályán 130-140 -es tempónál minden rendben volt, majd egy főútvonalra lehajtottam, ott 90-100-al mentem minden gond nélkül. Elértem egy körforgalomhoz és lelassítottam, visszaváltottam 2-be és gázadásra elkezdett rángatni. Olyan mintha a gyújtás rakoncátlankodna. A gyertyák és a kábelek nem régiek, azoknak jónak kellene lenni. Alapjárat jó, néha mintha picit kihagyna a gyújtás de alig észrevehető. Ha óvatosan gyorsítok és nem erőltetem akkor egészen szépen megy. Ha nagy gázt adok akkor nagyon dadog. Hidegen beindítva szépen jár, alig észrevehető kihagyásokkal, a gázadásra sem annyira érzékeny, ha bemelegedik akkor rosszabb a helyzet. 150000 van a motorban. Át lett nézve minden, sehol nem szív fars levegőt, vákum csövek a helyükön, nincsenek elrepedve. EGR jól működik, szép tiszta. ELM 327 torqe lite nem ad semmilyen hibakódot. Teljesen tanácstalan vagyok. Én valamelyik érzékelőre, jeladóra gondolok, de kellene egy kis segítség, hogy merre induljak el. Várom az ötleteket. Előre is köszönöm.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10618 Dátum: 2016.07.13 szerda, 20:00:29 »

Sziasztok!
Eddig csak olvasgattam a fórumot, de sajnos most olyan hibába ütköztem ami miatt a tanácsotokat kell kérnem. 1.8 benzines 110LE MK3 mondeóm rosszalkodik. Autópályán 130-140 -es tempónál minden rendben volt, majd egy főútvonalra lehajtottam, ott 90-100-al mentem minden gond nélkül. Elértem egy körforgalomhoz és lelassítottam, visszaváltottam 2-be és gázadásra elkezdett rángatni. Olyan mintha a gyújtás rakoncátlankodna. A gyertyák és a kábelek nem régiek, azoknak jónak kellene lenni. Alapjárat jó, néha mintha picit kihagyna a gyújtás de alig észrevehető. Ha óvatosan gyorsítok és nem erőltetem akkor egészen szépen megy. Ha nagy gázt adok akkor nagyon dadog. Hidegen beindítva szépen jár, alig észrevehető kihagyásokkal, a gázadásra sem annyira érzékeny, ha bemelegedik akkor rosszabb a helyzet. 150000 van a motorban. Át lett nézve minden, sehol nem szív fars levegőt, vákum csövek a helyükön, nincsenek elrepedve. EGR jól működik, szép tiszta. ELM 327 torqe lite nem ad semmilyen hibakódot. Teljesen tanácstalan vagyok. Én valamelyik érzékelőre, jeladóra gondolok, de kellene egy kis segítség, hogy merre induljak el. Várom az ötleteket. Előre is köszönöm.
Szia.
Írtad a rángatást,a triumvirátusból a gyertya+kábel "nem régi",a trafóról tudsz mondani infót(az is lehet a dadogás oka).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Robi7012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #10619 Dátum: 2016.07.13 szerda, 20:11:26 »

Szia.
Írtad a rángatást,a triumvirátusból a gyertya+kábel "nem régi",a trafóról tudsz mondani infót(az is lehet a dadogás oka).
A trafó benne volt amikor megvettem az autót. 5 éve van nálam, 14 éves a gép.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10620 Dátum: 2016.07.13 szerda, 20:15:43 »

A trafó benne volt amikor megvettem az autót. 5 éve van nálam, 14 éves a gép.
Akkor tudod nézesd meg a trafót,és csak akkor cseréld,ha xar.Volt olyan fórumtársunk,akinek csak melegen produkálta a hibát.
Saját tapasztalatom: a trafó alján(fényes felület)nekem egy  5 mm matt pötty miatt xarakodott.Csere és királyság. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.13 szerda, 20:19:08 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Robi7012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #10621 Dátum: 2016.07.13 szerda, 20:36:14 »

Akkor tudod nézesd meg a trafót,és csak akkor cseréld,ha xar.Volt olyan fórumtársunk,akinek csak melegen produkálta a hibát.
Saját tapasztalatom: a trafó alján(fényes felület)nekem egy  5 mm matt pötty miatt xarakodott.Csere és királyság. vigyor3
Enyémnek szép az alja. Át akartuk cserélni barátom mazdájában lévőjére de sajna nem egyforma a csati.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10622 Dátum: 2016.07.13 szerda, 21:01:01 »

Enyémnek szép az alja. Át akartuk cserélni barátom mazdájában lévőjére de sajna nem egyforma a csati.

Egy autóvillamossági szakival nézesd át.(méresd ki)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10623 Dátum: 2016.07.13 szerda, 21:29:37 »

Szia.
Írtad a rángatást,a triumvirátusból a gyertya+kábel "nem régi",a trafóról tudsz mondani infót(az is lehet a dadogás oka).

Nekem is csinált ilyent! A jó isten is ki lett cserélve és mikor a szívósoron lévő IMCR vezérlőt lecseréltük megszűnt a hiba! Érdemes akár gyári progival is kiolvasni ha lehet!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10624 Dátum: 2016.07.14 csütörtök, 09:19:44 »

Nekem is csinált ilyent! A jó isten is ki lett cserélve és mikor a szívósoron lévő IMCR vezérlőt lecseréltük megszűnt a hiba! Érdemes akár gyári progival is kiolvasni ha lehet!

Az Imrc nem csak v6-nál van?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #10625 Dátum: 2016.07.15 péntek, 13:36:53 »

Üdv! Meleg motornál alapjáraton, ha lehúzom az alapjárati motorcsatiját le kell hogy álljon? Nekem kicsit lejebb megy az alapjárat 750-ről bedadog és összeszedi magát és jár szépen tobább. Ez így jó?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10626 Dátum: 2016.07.15 péntek, 14:19:07 »

Az Imrc nem csak v6-nál van?

az enyém 2.0 és van rajta!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10627 Dátum: 2016.07.15 péntek, 15:31:42 »

az enyém 2.0 és van rajta!

Le tudnád fényképezni? Köszi.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10628 Dátum: 2016.07.15 péntek, 15:42:09 »

Le tudnád fényképezni? Köszi.

Rajt van a szívósorom! Jobb oldalt lent! Abból megy fel a vékony vákkumcső a szívósor közepére ez vezérli a lapátok működését! Miért kérdezed?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10629 Dátum: 2016.07.15 péntek, 15:47:45 »

Más! Ha a fojtószelepen állítok mennyire csinálok vele kárt? Mert most volt ugye új hengerfej felrakva rá! Vagyis fel generálozott!  nyes
Ott mondták vissza lett állítva "gyárira" ! Ettől csinálhat olyant, hogy ha nyomom neki, szív mint a marha?  falbav falbav
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10630 Dátum: 2016.07.15 péntek, 21:04:00 »

Rajt van a szívósorom! Jobb oldalt lent! Abból megy fel a vékony vákkumcső a szívósor közepére ez vezérli a lapátok működését! Miért kérdezed?

Az a T-Map. Imrc mint olyan, tényleg csak a v6-on van. Nem egy kutya.  wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10631 Dátum: 2016.07.15 péntek, 21:52:14 »

Az a T-Map. Imrc mint olyan, tényleg csak a v6-on van. Nem egy kutya.  wave

Hát nem tudom! Akár hol néztem imrc-nek hozzá! T-map-nak meg a mellette lévőt! Sőt mikor olvasva lett a kocsi is azt írta, hogy IMRC- hiba! Lehet hülye vagyok, de magamnak nem hazudok!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10632 Dátum: 2016.07.16 szombat, 10:36:55 »

Hát nem tudom! Akár hol néztem imrc-nek hozzá! T-map-nak meg a mellette lévőt! Sőt mikor olvasva lett a kocsi is azt írta, hogy IMRC- hiba! Lehet hülye vagyok, de magamnak nem hazudok!

Erre gondolsz? Igazad van, az tényleg az. Asszem. Smiley
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10633 Dátum: 2016.07.16 szombat, 11:34:46 »

Erre gondolsz? Igazad van, az tényleg az. Asszem. Smiley


Igen erre pontosan! Nekem herélve van és mégis amíg nem cseréltem ki dadogva ment! Hiába nincs benne lapát, ha az elektronika ***, már nem jó a benzin levegő képzése!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #10634 Dátum: 2016.07.16 szombat, 14:19:40 »

Sziasztok !

Egy pár napja hűvösebb hajnalokon hideg motorral rángat az autó, főleg 2000-2600 környékén. Olyan, mintha nem menne valamelyik henger?!
Meleg motornál és meleg időben nem csinálja.

Tudtok valami jó tanácsot adni?
Járt már így valamelyikőtök?

Előre is köszönöm !
Naplózva
Robi7012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #10635 Dátum: 2016.07.16 szombat, 17:07:04 »

Sziasztok!
Van valakinek valamilyen formában service manual vagy valamilyen hasonló leírása benzines mk3-as mondeohoz?
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10636 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 11:13:40 »

Igen erre pontosan! Nekem herélve van és mégis amíg nem cseréltem ki dadogva ment! Hiába nincs benne lapát, ha az elektronika ***, már nem jó a benzin levegő képzése!

Szia!

Neked ki végezte a herélős beavatkozást?
Nehéz ezt egyedül otthon elvégezni?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #10637 Dátum: 2016.07.19 kedd, 11:54:53 »

Sziasztok !

A rettegett örvénylapát "beszippantásnak" van valami előjele?
Meg lehet valahogy előzni? Lehet ellenőrizni?

Köszönöm !

Baracus
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10638 Dátum: 2016.07.19 kedd, 12:03:52 »

Sziasztok !

A rettegett örvénylapát "beszippantásnak" van valami előjele?
Meg lehet valahogy előzni? Lehet ellenőrizni?

Köszönöm !

Baracus

https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10639 Dátum: 2016.07.19 kedd, 14:04:09 »

Sziasztok !

A rettegett örvénylapát "beszippantásnak" van valami előjele?
Meg lehet valahogy előzni? Lehet ellenőrizni?

Köszönöm !

Baracus

Elojel ott kezdodik, hogy vegy egy benyas mondeot  vigyor3
Egyebkent meg csattog hidegen mint allat. A csattogasbol viszont nem tudod megallapitani, hogy mar eddig mennyi orvenylapot tett a haja ala a motor.
Megelozes: Eladod es nem veszel tobbet mondeot v. cserelteted a komplett szivosort, vagy ha ganyolni akarsz, akkor kibelezteted a szivosort.
Hidegen beinditod a motort, es ha csattogo hangot hallasz a motor felol, akkor kezdhetsz aggodni...
Naplózva

blah blah blah
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #10640 Dátum: 2016.07.19 kedd, 17:19:05 »

Elojel ott kezdodik, hogy vegy egy benyas mondeot  vigyor3
Egyebkent meg csattog hidegen mint allat. A csattogasbol viszont nem tudod megallapitani, hogy mar eddig mennyi orvenylapot tett a haja ala a motor.
Megelozes: Eladod es nem veszel tobbet mondeot v. cserelteted a komplett szivosort, vagy ha ganyolni akarsz, akkor kibelezteted a szivosort.
Hidegen beinditod a motort, es ha csattogo hangot hallasz a motor felol, akkor kezdhetsz aggodni...


Már vettem egy benyás mondeot, azért kérdezem.  nyes
alapjáraton is hallatszana, vagy mondjuk gyorsításkor?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10641 Dátum: 2016.07.19 kedd, 19:42:08 »

Már vettem egy benyás mondeot, azért kérdezem.  nyes
alapjáraton is hallatszana, vagy mondjuk gyorsításkor?


alapjarat, foleg hidegen.
Naplózva

blah blah blah
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10642 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:05:14 »

Sziasztok,

Kérlek, segítsetek! 1.8 benzines motorról hogy lehet levenni az alapjárati motort? Szeretném kitisztítani, de a belső csavarhoz sehogy sem férek hozzá, semmilyen dugókulccsal sem. Le kellene venni a hűtőcsövet, vagy van valami praktika? Nem szívesen engedném le a hűtőfolyadékot.

Köszi a segítséget!
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10643 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:40:48 »

Sziasztok,

Kérlek, segítsetek! 1.8 benzines motorról hogy lehet levenni az alapjárati motort? Szeretném kitisztítani, de a belső csavarhoz sehogy sem férek hozzá, semmilyen dugókulccsal sem. Le kellene venni a hűtőcsövet, vagy van valami praktika? Nem szívesen engedném le a hűtőfolyadékot.

Köszi a segítséget!
Szia.
Sima racsnis kulcs, kicsi hosszabbitott szárral nekem sikerült.Nem kell levenni semmit csak az alapjárati motort. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10644 Dátum: 2016.07.19 kedd, 22:44:23 »

Szia.
Sima racsnis kulcs, kicsi hosszabbitott szárral nekem sikerült.Nem kell levenni semmit csak az alapjárati motort. vigyor3

Köszi! Ez nemrég eszembe jutott nekem is, de sajnos nincs ilyen racsnis kulcsom, csak dugókulcsok, meg sima villások. Azt hiszem, szereznem kell egyet...
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10645 Dátum: 2016.07.19 kedd, 23:11:59 »

Köszi! Ez nemrég eszembe jutott nekem is, de sajnos nincs ilyen racsnis kulcsom, csak dugókulcsok, meg sima villások. Azt hiszem, szereznem kell egyet...
Hát azzal valószinűleg a dugókulcsos megoldás tényleg nem nyerő.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10646 Dátum: 2016.07.20 szerda, 08:21:54 »

Sziasztok,

Kérlek, segítsetek! 1.8 benzines motorról hogy lehet levenni az alapjárati motort? Szeretném kitisztítani, de a belső csavarhoz sehogy sem férek hozzá, semmilyen dugókulccsal sem. Le kellene venni a hűtőcsövet, vagy van valami praktika? Nem szívesen engedném le a hűtőfolyadékot.

Köszi a segítséget!

Minek akarja mindenki levenni az alapjárati motort, mi a baja?
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10647 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:22:51 »

Minek akarja mindenki levenni az alapjárati motort, mi a baja?

Takarítási lázban égünk... vigyor3
Mondjuk nekem tényleg kuka volt,hiába takarítottam ki.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10648 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:32:21 »

Takarítási lázban égünk... vigyor3
Mondjuk nekem tényleg kuka volt,hiába takarítottam ki.
remélem az azért megvan mindenkinél, hogy ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10649 Dátum: 2016.07.20 szerda, 10:14:18 »

Minek akarja mindenki levenni az alapjárati motort, mi a baja?

Szia!

A takarítási láz is igaz lehet, de főleg azért kezdtem bele a teljes átvizsgálásba, mert egyrészt ideje van, másrészt újra jelentkezett az 1500-2000 fordulat közötti rángatás. Gyertyák múlt évben cserélt Motocraftok, gyújtókábelek és a trafó szintén akkor lett cserélve. Villamos szaki megnézte, azokkal most nincs is gond. Mivel már nem tudok mit kitalálni, elkezdtem végigmenni a lehetséges további hibaforrásokon, így néztem meg az alapjárati motort is, amelynek kissé gyanús a működése. Hidegen csak max. 1200-ig megy a fordulat alapjáraton, melegen viszont leejti 700 alá, így gondoltam, egy tisztítást megér ez is. Lehet, hogy nem ettől rángat, de legalább ki tudom zárni.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.