Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:30:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652773 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10700 Dátum: 2016.07.29 péntek, 12:35:49 »

A lejto aljan ?  vigyor3

az udvarban wazze az udvarban  nyes
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10701 Dátum: 2016.07.29 péntek, 15:04:06 »

hideg és meleg motornál is ha lehúzom a csatit az alapjárati léptetőmotorról megáll a kocsi

Szerintem először ki kellene tisztítani a fojtószelep házat, ha tiszta, akkor pedig állítani kellene a határolócsavaron egy kicsit, hogy ne zárjon be teljesen a pillangó szelep.
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10702 Dátum: 2016.07.29 péntek, 20:09:26 »

Szerintem először ki kellene tisztítani a fojtószelep házat, ha tiszta, akkor pedig állítani kellene a határolócsavaron egy kicsit, hogy ne zárjon be teljesen a pillangó szelep.

1500km van az egész motorban! ki van tisztitva! fogalmam nincs mi lehet vele! az is érdekes, ha nyomom a gázt hallani a szívó hangot a légszűrőben! ezt is az alapjárat hulámzás óta csinálja!  falbav falbav most vertem rá 1,5 misit, de meg fogom gyújtani ha így fojtatja
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10703 Dátum: 2016.07.29 péntek, 20:50:30 »

1500km van az egész motorban! ki van tisztitva! fogalmam nincs mi lehet vele! az is érdekes, ha nyomom a gázt hallani a szívó hangot a légszűrőben! ezt is az alapjárat hulámzás óta csinálja!  falbav falbav most vertem rá 1,5 misit, de meg fogom gyújtani ha így fojtatja

meg a gyujtogatas elott vidd vissza oda ahol hagytad azt a masfel misit es verd az asztalt.
Aztan ha megsem sikerul megjavulnia, sem kell felgyujtanod, mert a verda a kornyezetre rendkivul veszelyes anyagokat tartalmaz.
Mondok egy cimet, oda vidd el, parkolj le, csongess be, hagyd benne a kulcsot, forgalmit, torzskonyvet, a tobbit bizd ram. Majd en szagszeruen "artalmatlanitom"  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10704 Dátum: 2016.07.29 péntek, 20:57:10 »

1500km van az egész motorban! ki van tisztitva! fogalmam nincs mi lehet vele! az is érdekes, ha nyomom a gázt hallani a szívó hangot a légszűrőben! ezt is az alapjárat hulámzás óta csinálja!  falbav falbav most vertem rá 1,5 misit, de meg fogom gyújtani ha így fojtatja
Attól, hogy a motort felújították, a szívórendszert nem hiszem.  Mégegyszer: állíts a határolócsavaron.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10705 Dátum: 2016.07.29 péntek, 20:59:15 »

Attól, hogy a motort felújították, a szívórendszert nem hiszem.  Mégegyszer: állíts a határolócsavaron.

Masfel millas felujitasnal en nem xaroztam volna a szivosor ledugozassal. ha mar ugyis lent van a szivosor, kb. 20k-bol uj belet kap es ott az eredeti josag (kb. ujabb 100ekm-ig).
Nalam is igadozik az alapjarat, miota kiiktattam a szivosort. Elotte poc roff dirr durr  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10706 Dátum: 2016.07.30 szombat, 09:17:26 »

Masfel millas felujitasnal en nem xaroztam volna a szivosor ledugozassal. ha mar ugyis lent van a szivosor, kb. 20k-bol uj belet kap es ott az eredeti josag (kb. ujabb 100ekm-ig).
Nalam is igadozik az alapjarat, miota kiiktattam a szivosort. Elotte poc roff dirr durr  vigyor3

okés, de herélés előtt miért is hullámzott? miért hallani a szívó hangot a légszűrőben?  falbav menet közben hallani, hogy kihagy  falbav 700ért vihető nyes nyes nyes
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10707 Dátum: 2016.07.30 szombat, 10:50:39 »

okés, de herélés előtt miért is hullámzott? miért hallani a szívó hangot a légszűrőben?  falbav menet közben hallani, hogy kihagy  falbav 700ért vihető nyes nyes nyes

Hereels elott valoszinuleg azert hullamzott, mert szet volt esve a szivosor vezerlese. Konnyen leeht, hogy most is szet van esve.
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10708 Dátum: 2016.07.30 szombat, 11:56:51 »

Hereels elott valoszinuleg azert hullamzott, mert szet volt esve a szivosor vezerlese. Konnyen leeht, hogy most is szet van esve.

azt hogyan tudom kideríteni?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10709 Dátum: 2016.07.30 szombat, 12:50:31 »

azt hogyan tudom kideríteni?

Nezd meg a vakuum vezerlest. A pilangoszelep haz alatt van egy kar, ami egy gombcsuklon keresztul kapcsolodik a szivosor orvenylapat tengelyhez. Ha a gombcsuklonal szetesett, akkor azt helyre kell allitani. En anno ugy csinaltam, hogy egy szamitogep haz hatuljabol kiszedtem az egyik slot takaro lemezet, picit megreszelgettem, es beraktam a gombcsuklo tengelyene fogalaltaba, hogy ne tudjon kifele mozogni a vakuumdob-bol kiallo resz.
Naplózva

blah blah blah
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #10710 Dátum: 2016.07.30 szombat, 14:03:17 »

Sziasztok0
Ma engem is utolert a rangatozos mizeria. 1000-2000 kozott lehetetlen vezetni , 2000 felett mar job a helyzet. Levettem a gyujtotekercset es az aljan van 2 hajszalrepedes, gondolom ez kukas. Szeretnem a tanacsotokat kerni, melyik marka ajnalott meg a gyarin kivul, mert az most nem fer bele a keretbe.  Illetve tudom hogy ajalni szoktak a triumviratus cseret, viszont a gyertyakban kb 10000 van , a kabeleket pedig esetleg le lehet valahogy ellenorizni mebizhato modszerrel? Koszonom
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #10711 Dátum: 2016.07.30 szombat, 17:42:13 »

Sziasztok0
Ma engem is utolert a rangatozos mizeria. 1000-2000 kozott lehetetlen vezetni , 2000 felett mar job a helyzet. Levettem a gyujtotekercset es az aljan van 2 hajszalrepedes, gondolom ez kukas. Szeretnem a tanacsotokat kerni, melyik marka ajnalott meg a gyarin kivul, mert az most nem fer bele a keretbe.  Illetve tudom hogy ajalni szoktak a triumviratus cseret, viszont a gyertyakban kb 10000 van , a kabeleket pedig esetleg le lehet valahogy ellenorizni mebizhato modszerrel? Koszonom


Én kényszerből ERA márkájú trafót vettem mert csak az volt a boltban a kocsi meg kellett minél hamarabb.A trafó ára azt hiszem 12ezer Ft körül volt. Gyertyakábelt nem tudok mondani, de gyertyából Bosch-t vettem. Darabja ha jól emlékszem 3ezer párszár Ft volt. Kedvezményemmel fizettem összesen 14ezer párszázat.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10712 Dátum: 2016.07.30 szombat, 20:05:50 »

Nezd meg a vakuum vezerlest. A pilangoszelep haz alatt van egy kar, ami egy gombcsuklon keresztul kapcsolodik a szivosor orvenylapat tengelyhez. Ha a gombcsuklonal szetesett, akkor azt helyre kell allitani. En anno ugy csinaltam, hogy egy szamitogep haz hatuljabol kiszedtem az egyik slot takaro lemezet, picit megreszelgettem, es beraktam a gombcsuklo tengelyene fogalaltaba, hogy ne tudjon kifele mozogni a vakuumdob-bol kiallo resz.

megnéztem teljesen jól áll! én gondolok itt még vagy a benzin szivattyúra esetleg az egr szelep megfogná?  falbav nem tudom mit kellene tényleg vele kezdeni! Ez a szívó hang is hogy a fenébe kerül a légszűrő házba! lehet kellene egy új pillangószelepház? :O
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #10713 Dátum: 2016.07.30 szombat, 20:35:30 »

Nagyon elégedett vagyok a 3 hónapja vásárolt 14 éves kis autóm fogyasztásával.
1.8-as motor.
12.000 km után figyelve a fogyasztást, általános használattal 5.8 és 6.5 között ingadozik, pályán 130-180 (Ausztria, Németország) utazó sebességgel 3 fővel cókmókkal 7.8 liter.
Az utóbbin még én is meglepődtem, jóval többre számítottam.
Kicsit "féltem" első autónak 110 lóval, de ennyi út után már úgy érzem, ennek az autónak ez az erő még éppen elfogadható.
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10714 Dátum: 2016.07.30 szombat, 21:43:22 »

megnéztem teljesen jól áll! én gondolok itt még vagy a benzin szivattyúra esetleg az egr szelep megfogná?  falbav nem tudom mit kellene tényleg vele kezdeni! Ez a szívó hang is hogy a fenébe kerül a légszűrő házba! lehet kellene egy új pillangószelepház? :O
A szivohang ugy kerul a legszuro hazba h azon keresztul szivja be a levegot Smiley
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10715 Dátum: 2016.07.30 szombat, 22:03:41 »

A szivohang ugy kerul a legszuro hazba h azon keresztul szivja be a levegot Smiley

de annyira hogy az már zavaróan hangos? nem hinném, hogy gyárilag ilyen lenne. állítsak a csavaron a fojtó szelepháznál?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10716 Dátum: 2016.07.30 szombat, 22:27:27 »

de annyira hogy az már zavaróan hangos? nem hinném, hogy gyárilag ilyen lenne. állítsak a csavaron a fojtó szelepháznál?

passz nemtom. nkabb csukd le a motortetot ugy kevesbe hallhato  vigyor3
Nem tudom mit jelent az, hogy zavaroan hangos.
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10717 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 09:40:38 »

passz nemtom. nkabb csukd le a motortetot ugy kevesbe hallhato  vigyor3
Nem tudom mit jelent az, hogy zavaroan hangos.

majd szétesik a műszerfal! állítót a szerelő a fojtó szelepen a kis csavaron most már 1-2-3ban nem hallani, 4-5ben még igen! azt mondta, hogy most még nem szorul meg vagy mi! azt mondta lehetne az állítással próbálkozni, lehet előbb utóbb jó lenne, bár akkor az alapjárati motor elveszíti a szerepét! nem tudom....
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #10718 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 13:21:18 »

Üdv mindenkinek! Véleményt szeretnék kérni Tőletek! Van egy 2005.11.havi 1.8-125 LE Mondeom.Motorjában 160 E km.van.Még csak egy éve van nálam,de azt tapasztaltam,hogy autópályás utak alkalmával jelentősen lemegy az olajszintem.Egy Miskolc Bp távon oda vissza kb 380 km,felső nívóról lemegy középre.Mivel elég keveset használom,főleg városban,néha egy pesti út.Városi forgalomban nem tapasztalok ilyen mérvű fogyást,persze csipegeti,de nem ennyire.A fogyasztás computer szerint 7-7.5 liter ez teletankolásnál is igazolódik.Pályán 7.5-8.5 sebességfüggő.Most gyári 5W30 van benne,de javasolták a 10W40-et (ezt a gépkönyv is engedi),vagy az 5W40-et.Amúgy tökéletes a járgány,nagyon szeretem.Ti melyik olajat javasolnátok beletenni? Tisztelettel Zoli 652
 

Tedd bele ezt, valszeg az olajlehúzó gyűrű, vagy a szelepszár szimering bekeményedett és elenged. Amúgy az autó alatt álló helyzetben nincs olaj csepp?

http://olajcentrum.hu/termek/olajfolyas-stop-adalek-liqui-moly-300ml/

Ismerősnek segített, hihetetlen de az olaj eltűnése neki  megszűnt.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #10719 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 18:38:25 »

Sziasztok !

Pillangószelep tisztításon esett át az autóm, és utána kb 50-60 km-t mentem, mire bekapcsoltam a tempomatot, ami nem tartja meg a sebességet. A műszerfal jelzi, hogy be van kapcsolva, de nem reagál a motor. Összefügg a dolog? Lehúzhattak valami csatlakozót ami nem került vissza vagy megsérült?

Köszönöm !
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10720 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 20:39:02 »

Sziasztok !

Pillangószelep tisztításon esett át az autóm, és utána kb 50-60 km-t mentem, mire bekapcsoltam a tempomatot, ami nem tartja meg a sebességet. A műszerfal jelzi, hogy be van kapcsolva, de nem reagál a motor. Összefügg a dolog? Lehúzhattak valami csatlakozót ami nem került vissza vagy megsérült?

Köszönöm !

igen, pl. a bowdent.
Naplózva

blah blah blah
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10721 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:28:25 »

Sziasztok!
Még mindig jelentkezik ( néha ) a gyenge rángatás,megtorpanás általában 4.-ben 50-70 között,ha tartok egy adott sebességet.
Gyertyákat,kábeleket,trafót cseréltem gyárira.
Mit kéne még megnézzek?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10722 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:37:18 »

Sziasztok!
Még mindig jelentkezik ( néha ) a gyenge rángatás,megtorpanás általában 4.-ben 50-70 között,ha tartok egy adott sebességet.
Gyertyákat,kábeleket,trafót cseréltem gyárira.
Mit kéne még megnézzek?

szivosor ?
Naplózva

blah blah blah
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10723 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:57:42 »

szivosor ?

Ha a zörgésre gondolsz,akkor nincs hangja. Huh?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10724 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 08:44:02 »

Sziasztok!
Még mindig jelentkezik ( néha ) a gyenge rángatás,megtorpanás általában 4.-ben 50-70 között,ha tartok egy adott sebességet.
Gyertyákat,kábeleket,trafót cseréltem gyárira.
Mit kéne még megnézzek?
Újratanítás volt utána?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #10725 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 09:34:52 »

Nekem a szerelő azt mondta az 1000-2000 közti rángatásra, hogy kettőstömegű lendkereket kell cserélni, mert az csinál ilyet. Mondtam neki, hogy én először a pillangószelepet takarítanám és a gyújtást cserélném inkább ki, aztán eljöttem...
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10726 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 11:01:47 »

Nekem a szerelő azt mondta az 1000-2000 közti rángatásra, hogy kettőstömegű lendkereket kell cserélni, mert az csinál ilyet. Mondtam neki, hogy én először a pillangószelepet takarítanám és a gyújtást cserélném inkább ki, aztán eljöttem...

Hat en olyan feltetellel csereltetnem a kettostomegut, hogy ha nem szunik meg a jelenseg, akkor nem fizetem ki sem az alkatreszt, sem pedig a szerelesi koltseget.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10727 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 11:03:06 »

Ha a zörgésre gondolsz,akkor nincs hangja. Huh?

Nem arra gondoltam. Nincs hangja alatt mit ertesz ? Mar nincs hangja, vagyis megkajalta a motor az orvenylapokat, vagy cserelve lettek es azert nincs hangja ? Vezerles rendben van ? nem esett szet ?
Naplózva

blah blah blah
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10728 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 11:13:22 »

Sziasztok!

Az miért van, hogy venti csak a 3. Fokozatban indul el?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10729 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 11:44:15 »

Sziasztok!

Az miért van, hogy venti csak a 3. Fokozatban indul el?

Hat passz, nekem nem fugg a valto fokozattol a ventim mukodese  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10730 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 14:37:09 »

Hat passz, nekem nem fugg a valto fokozattol a ventim mukodese  vigyor3

Akkor nálad be sem kell,hogy kapcsoljon,ha csak tolatva mész,nem  nyes

Esetleg valaki érdemben?!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10731 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 14:44:15 »

Tedd bele ezt, valszeg az olajlehúzó gyűrű, vagy a szelepszár szimering bekeményedett és elenged. Amúgy az autó alatt álló helyzetben nincs olaj csepp?

http://olajcentrum.hu/termek/olajfolyas-stop-adalek-liqui-moly-300ml/

Ismerősnek segített, hihetetlen de az olaj eltűnése neki  megszűnt.


Ez a termék mennyire megbízható?
Nem okoz nagyobb problémát vajon, ha beleönti az ember?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10732 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 14:49:16 »

Akkor nálad be sem kell,hogy kapcsoljon,ha csak tolatva mész,nem  nyes

Esetleg valaki érdemben?!
A venti indulása a hűtőfolyadék hőmérsékletétől függ nem?
gondolom ezt olvastad: http://mondeo.hu/wiki/index.php/H%C5%B1t%C5%91rendszer_%C3%A1ltal%C3%A1nos_le%C3%ADr%C3%A1sok,_hibakeres%C3%A9s,_jav%C3%ADt%C3%A1sok
Diagnosztikával nem nézted a hőfok változás-ventillátor bekapcsolás kombót? Termosztát,hőm.jeladók rendben?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10733 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 17:02:54 »

Újratanítás volt utána?

Az elmaradt,nem tudtam,hogy ilyenkor is kell.  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10734 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 17:07:33 »

Nem arra gondoltam. Nincs hangja alatt mit ertesz ? Mar nincs hangja, vagyis megkajalta a motor az orvenylapokat, vagy cserelve lettek es azert nincs hangja ? Vezerles rendben van ? nem esett szet ?


A vezérlése rendben van,bár elég laza a gömbcsuklón a kar de valaki azt mondta itt régebben,hogy az nem gáz.
Amióta nálam van,nem volt cserélve semmi a szívósoron de kétlem,hogy " megkajálta " volna.
Az alatt,hogy nincs hangja azt értem,hogy nem kattog,csattog se hidegen se melegen,ha lehúzom a vákumcsövet,akkor is ugyan olyan csendesen jár,mint előtte.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
watti
Vendég
« Új hozzászólás #10735 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 17:43:31 »

Sziasztok!

Következő kérdéssel fordulnék hozzátok:MK3-as Mondeom van 2000 köbcentis benzines.
Légbeömlőt cseréltek,de szerintem 1,8-as benzinesét tették rá.Az autó teljesítménye jóval kisebb lett.
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy van-e az 1.8-as és a 2.0-ás között különbség?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #10736 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 18:20:02 »

Ez a termék mennyire megbízható?
Nem okoz nagyobb problémát vajon, ha beleönti az ember?

Problémát nem okoz, mivel a gyártónak se hiányozna a pereskedés  nyes


http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/li_hu_pszi8gc9fu.html
Naplózva

mondejó 2.5 V6
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10737 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 20:34:44 »

A vezérlése rendben van,bár elég laza a gömbcsuklón a kar de valaki azt mondta itt régebben,hogy az nem gáz.
Ok.
Válasz
Amióta nálam van,nem volt cserélve semmi a szívósoron de kétlem,hogy " megkajálta " volna.

Erre azert kamilla teanal erosebb merget ne vegyel.
Naplózva

blah blah blah
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10738 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 20:54:27 »

Ok.
Erre azert kamilla teanal erosebb merget ne vegyel.

Rendben de gondolom az azért erőteljesebben jelentkezett volna,jelentkezne,nem?
Nem tudom,ezért kérdezem. Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10739 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 20:59:07 »

Rendben de gondolom az azért erőteljesebben jelentkezett volna,jelentkezne,nem?
Nem tudom,ezért kérdezem. Wink
Nos, volt nalam egyszer egy mondeos srac. Igaz neki csattogott a szivosora, es mondtam neki, hogy surgosen csinaltassa meg. 1 het mulva felhivott. Megcsinaltak, de mar hianyzott 2 lapat...
Ha szerencsed van atmegy a mocin, ha nem akkor beepul a motorba, meghuzza a hengerfalat stb.
Persze a kerdes mindig az, hogy mennyi km van a gepben, volt-e mar cserelve a szivosor, vagy javitva stb.
1 ilyen szutyok szivosor kb. 100-150e km utan gatya.
En 200-nal csereltettem vatta ujra. Most vagyok 300-nal, es jelenleg ki van iktatva a vezerles, mert mar hallani a csattogast. Meg nem veszes, de nem bizok semmit a veletlenre.
Viszont ha nem jo a vezerles, vagy hianyzik 1-2 lapat, akkor az siman okozhat hasonlo jelenseget. Tipikusan 2000e kornyeki fordulatszamon. Persze ezer mas dolog is okozhat hasonlo jelenseget.
Na ennyit a szivosor szivasrol  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10740 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 21:13:59 »

Nos, volt nalam egyszer egy mondeos srac. Igaz neki csattogott a szivosora, es mondtam neki, hogy surgosen csinaltassa meg. 1 het mulva felhivott. Megcsinaltak, de mar hianyzott 2 lapat...
Ha szerencsed van atmegy a mocin, ha nem akkor beepul a motorba, meghuzza a hengerfalat stb.
Persze a kerdes mindig az, hogy mennyi km van a gepben, volt-e mar cserelve a szivosor, vagy javitva stb.
1 ilyen szutyok szivosor kb. 100-150e km utan gatya.
En 200-nal csereltettem vatta ujra. Most vagyok 300-nal, es jelenleg ki van iktatva a vezerles, mert mar hallani a csattogast. Meg nem veszes, de nem bizok semmit a veletlenre.
Viszont ha nem jo a vezerles, vagy hianyzik 1-2 lapat, akkor az siman okozhat hasonlo jelenseget. Tipikusan 2000e kornyeki fordulatszamon. Persze ezer mas dolog is okozhat hasonlo jelenseget.
Na ennyit a szivosor szivasrol  vigyor3

Valahogy sejtettem,hogy a válaszodtól nem leszek boldogabb  vigyor3
0 km-es kora óta megvannak az autó szervizszámlái,megbízható embertől vettem,persze ezt nem veszem készpénznek.
Ezeken a papírokon nem szerepel szívósorral kapcsolatban semmi.
Lényeg a lényeg,3 éve van nálam a gép,most van benne 180.000.
Csak lett volna bármilyen előjele,ha haldoklott volna,netán beszívta volna a lapátokat?! szomoru1

Az előbb említették az újratanítást a gyertya stb. csere után.Érdemes ezzel próbálkozni?
A kettős tömegű is említésre került,ezt hogy tudnám ellenőrizni?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10741 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 21:19:36 »

Valahogy sejtettem,hogy a válaszodtól nem leszek boldogabb  vigyor3
0 km-es kora óta megvannak az autó szervizszámlái,megbízható embertől vettem,persze ezt nem veszem készpénznek.
Ezeken a papírokon nem szerepel szívósorral kapcsolatban semmi.
Lényeg a lényeg,3 éve van nálam a gép,most van benne 180.000.
Csak lett volna bármilyen előjele,ha haldoklott volna,netán beszívta volna a lapátokat?! szomoru1

Az előbb említették az újratanítást a gyertya stb. csere után.Érdemes ezzel próbálkozni?
A kettős tömegű is említésre került,ezt hogy tudnám ellenőrizni?

Hat tolem ne varj semmi jot, ha mondeorol van szo  vigyor3 ismerem mint a rossz penzt  vigyor3
Nos, ha tenyleg 180e van benne es meg az eredeti szivosor es tegyuk fel nem zorog, nem lotoyg es megvan mind a 4 lapatja, akkor te szerencses ember vagy! Ennyi.
Mukodik egyaltalan ? tehat ha megpiszkalod a pillangoszelepet, akkor a gumbcsuklos kar felemelkedik ? Vagy eppen le, mar nemtom, a lenyeg, hogy el kell mozdulnia egyik iranyba. kb. 2e-res fordulat kornyeken.
Kettostomegu csattog, foleg leallitaskor. Nekem picit meg volt ereszekdve, ezert erezni lehetett a kuplungon egy eros razkodast.
Azzal nem veszitsz semmit, ha leveszed az akksi sarut kis idore. Csak elotte keresd meg a radio kodot  Wink vigyor3
Naplózva

blah blah blah
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10742 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 21:22:44 »

Valahogy sejtettem,hogy a válaszodtól nem leszek boldogabb  vigyor3
0 km-es kora óta megvannak az autó szervizszámlái,megbízható embertől vettem,persze ezt nem veszem készpénznek.
Ezeken a papírokon nem szerepel szívósorral kapcsolatban semmi.
Lényeg a lényeg,3 éve van nálam a gép,most van benne 180.000.
Csak lett volna bármilyen előjele,ha haldoklott volna,netán beszívta volna a lapátokat?! szomoru1

Az előbb említették az újratanítást a gyertya stb. csere után.Érdemes ezzel próbálkozni?
A kettős tömegű is említésre került,ezt hogy tudnám ellenőrizni?
Nekem amikor az mk1 rángatott, akkor kicseréltem a gyertyákat + gyújtáskábeleket. A rángatás megszűnt, de néha megtorpant, nem rángatott, csak nem húzott megfelelően, hiába nyomtam.
Újratanítás után minden jó lett, ezért mondtam, én mindenképpen meglépném a dolgot.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10743 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 21:28:12 »

Hat tolem ne varj semmi jot, ha mondeorol van szo  vigyor3 ismerem mint a rossz penzt  vigyor3
Nos, ha tenyleg 180e van benne es meg az eredeti szivosor es tegyuk fel nem zorog, nem lotoyg es megvan mind a 4 lapatja, akkor te szerencses ember vagy! Ennyi.
Mukodik egyaltalan ? tehat ha megpiszkalod a pillangoszelepet, akkor a gumbcsuklos kar felemelkedik ? Vagy eppen le, mar nemtom, a lenyeg, hogy el kell mozdulnia egyik iranyba. kb. 2e-res fordulat kornyeken.
Kettostomegu csattog, foleg leallitaskor. Nekem picit meg volt ereszekdve, ezert erezni lehetett a kuplungon egy eros razkodast.
Azzal nem veszitsz semmit, ha leveszed az akksi sarut kis idore. Csak elotte keresd meg a radio kodot  Wink vigyor3

Na azt,hogy működik e azt még nem néztem de,akkor ezt ellenőrzöm vigyor3
Nem csattog semmi,se váltáskor se leállításkor,még ha nem nyomom ki a kuplungot,akkor se.
A tanítást is megcsinálom,veszteni nem vesztek semmit az biztos.
Akkor egyenlőre köszönöm az infókat mindenkinek....
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10744 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 21:31:15 »

Na azt,hogy működik e azt még nem néztem de,akkor ezt ellenőrzöm vigyor3
Nem csattog semmi,se váltáskor se leállításkor,még ha nem nyomom ki a kuplungot,akkor se.
A tanítást is megcsinálom,veszteni nem vesztek semmit az biztos.
Akkor egyenlőre köszönöm az infókat mindenkinek....

ooo ugyan, van mit  vigyor3
Ha pesten vagy akkor 1 percre ra tudok nezni a szivosorra. Bar hogy mikor...na az jo kerdes  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10745 Dátum: 2016.08.02 kedd, 07:21:35 »

ooo ugyan, van mit  vigyor3
Ha pesten vagy akkor 1 percre ra tudok nezni a szivosorra. Bar hogy mikor...na az jo kerdes  vigyor3 wave

Az is jó kérdés,hogy mikor leszek Pesten... vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10746 Dátum: 2016.08.02 kedd, 10:04:35 »

Valahogy sejtettem,hogy a válaszodtól nem leszek boldogabb  vigyor3
0 km-es kora óta megvannak az autó szervizszámlái,megbízható embertől vettem,persze ezt nem veszem készpénznek.
Ezeken a papírokon nem szerepel szívósorral kapcsolatban semmi.
Lényeg a lényeg,3 éve van nálam a gép,most van benne 180.000.
Csak lett volna bármilyen előjele,ha haldoklott volna,netán beszívta volna a lapátokat?! szomoru1

Az előbb említették az újratanítást a gyertya stb. csere után.Érdemes ezzel próbálkozni?
A kettős tömegű is említésre került,ezt hogy tudnám ellenőrizni?

Nekem 230e km körül kezdett hangja lenni a szívósornak, 40e Ft körül megvettem a felújítószettet, és le van tudva megint kb. 200e km-ig.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.02 kedd, 15:18:22 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #10747 Dátum: 2016.08.02 kedd, 11:29:07 »

igen, pl. a bowdent.

Köszönöm, a bowdent nem rakta vissza a koma  taps
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10748 Dátum: 2016.08.02 kedd, 16:07:35 »

Az is jó kérdés,hogy mikor leszek Pesten... vigyor3

 Cheesy
Naplózva

blah blah blah
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10749 Dátum: 2016.08.03 szerda, 23:16:15 »

Sziasztok!

Érdekes dolog történt velem, hátha valaki tudja az okát. Mivel még mindig küzdök a rángatással, ma megpróbáltam újratanítani a motorvezérlőt a wiki-ben lévő leírás szerint. Amikor már álló helyzetben bemelegedett a motor, a tanács szerint nyomtam egy kövér gázt üresben, erre iszonyatos füst dőlt ki a kipufogóból, és szinte az egész következő fázisban, két-három percig füstölt tovább. Amikor ezek után kiszálltam az autóból, észrevettem, hogy a kipufogó alatt egy kb. kéttenyérnyi olajos-kormos folt lett, mintha kilőtt volna valami szutykot magából. És bár a rángatás ettől sem múlt el, utána már padlóra nyomott gázzal sem füstölt komolyabban. Mi lehetett ez? Tele lehet a kipufogórendszer korommal?
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.