Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
209
210
211
212
213
214
215
[
216
]
217
218
219
220
221
222
223
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662087 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10750 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 11:43:17 »
Idézetet írta: probi - 2016.08.03 szerda, 23:16:15
Sziasztok!
Érdekes dolog történt velem, hátha valaki tudja az okát. Mivel még mindig küzdök a rángatással, ma megpróbáltam újratanítani a motorvezérlőt a wiki-ben lévő leírás szerint. Amikor már álló helyzetben bemelegedett a motor, a tanács szerint nyomtam egy kövér gázt üresben, erre iszonyatos füst dőlt ki a kipufogóból, és szinte az egész következő fázisban, két-három percig füstölt tovább. Amikor ezek után kiszálltam az autóból, észrevettem, hogy a kipufogó alatt egy kb. kéttenyérnyi olajos-kormos folt lett, mintha kilőtt volna valami szutykot magából. És bár a rángatás ettől sem múlt el, utána már padlóra nyomott gázzal sem füstölt komolyabban. Mi lehetett ez? Tele lehet a kipufogórendszer korommal?
Szia!
Ezt merre találtad a wiki-ben?
Lehet megcsinálnám én is, csak nem találom a leírást sehol
KÖSZI!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10751 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 12:48:10 »
Idézetet írta: paszty - 2016.08.04 csütörtök, 11:43:17
Szia!
Ezt merre találtad a wiki-ben?
Lehet megcsinálnám én is, csak nem találom a leírást sehol
KÖSZI!
Itt:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
Szinte pontosan ugyanez van a FordWikin is:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ECU_Reset
Itt nem írják a gázfröccsöt, de gondoltam, problémát nem okoz
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10752 Dátum:
2016.08.05 péntek, 07:24:12 »
Idézetet írta: zacci - 2016.07.29 péntek, 20:50:30
meg a gyujtogatas elott vidd vissza oda ahol hagytad azt a masfel misit es verd az asztalt.
Aztan ha megsem sikerul megjavulnia, sem kell felgyujtanod, mert a verda a kornyezetre rendkivul veszelyes anyagokat tartalmaz.
Mondok egy cimet, oda vidd el, parkolj le, csongess be, hagyd benne a kulcsot, forgalmit, torzskonyvet, a tobbit bizd ram. Majd en szagszeruen "artalmatlanitom"
Bírnád mi?
Teli tank nem kell,? gondoltam úgy illik
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10753 Dátum:
2016.08.05 péntek, 08:10:13 »
Idézetet írta: probi - 2016.08.03 szerda, 23:16:15
Sziasztok!
Érdekes dolog történt velem, hátha valaki tudja az okát. Mivel még mindig küzdök a rángatással, ma megpróbáltam újratanítani a motorvezérlőt a wiki-ben lévő leírás szerint. Amikor már álló helyzetben bemelegedett a motor, a tanács szerint nyomtam egy kövér gázt üresben, erre iszonyatos füst dőlt ki a kipufogóból, és szinte az egész következő fázisban, két-három percig füstölt tovább. Amikor ezek után kiszálltam az autóból, észrevettem, hogy a kipufogó alatt egy kb. kéttenyérnyi olajos-kormos folt lett, mintha kilőtt volna valami szutykot magából. És bár a rángatás ettől sem múlt el, utána már padlóra nyomott gázzal sem füstölt komolyabban. Mi lehetett ez? Tele lehet a kipufogórendszer korommal?
A helyedben leszedném a pillangószelelepet és benéznék a beömlőve. 95%,hogy olajat fogsz találni ott és elő kell jegyeztetned a motort gyűrűzésre. (típushiba) A nívópálcát nézegesd szorgalmasan. Max-ra töltött olajnál nekem 300 km alatt lement az olajszint NÍVÓPÁLCÁN NEM MÉRHETŐRE ...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10754 Dátum:
2016.08.05 péntek, 08:48:16 »
Idézetet írta: probi - 2016.08.03 szerda, 23:16:15
Amikor ezek után kiszálltam az autóból, észrevettem, hogy a kipufogó alatt egy kb. kéttenyérnyi olajos-kormos folt lett, mintha kilőtt volna valami szutykot magából.
akkor ez dízel?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10755 Dátum:
2016.08.05 péntek, 09:53:23 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.05 péntek, 08:10:13
A helyedben leszedném a pillangószelelepet és benéznék a beömlőve. 95%,hogy olajat fogsz találni ott és elő kell jegyeztetned a motort gyűrűzésre. (típushiba) A nívópálcát nézegesd szorgalmasan. Max-ra töltött olajnál nekem 300 km alatt lement az olajszint NÍVÓPÁLCÁN NEM MÉRHETŐRE ...
Köszi, szerintem rátapintottál a lényegre! A pillangószelepet két hete tisztítottam, a szívósoron volt olajos kosz bőven.
Eszi is szépen az olajat, ha nem is olyan ütemben, mint írod. Akkor keresek egy hozzáértő szakembert, aki megcsinálja. Érd környékén tudtok valakit javasolni?
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10756 Dátum:
2016.08.05 péntek, 10:05:44 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.05.11 szerda, 21:28:14
Na végre! Gratula!
A képen mit kell nézni? Én nem látok semmit. Amellett hogy nő a haja a dugattyúnak...
Szia na 3500km vagyok túl és egy csepp olaj se fogyott. A kattogás amit már említettem úgy néz ki ,hogy szíjfeszítő csinálja.... de mivel a klíma is elszállt ezért most mind kettőt meg csináltatom.
jó lesz ez
Ilyen hangja van nekem is és a srácnak szíjfeszítő gondja volt .
https://www.youtube.com/watch?v=9NWEOQugPQQ
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.05 péntek, 10:08:46 írta Maarki
»
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10757 Dátum:
2016.08.05 péntek, 10:16:24 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.08.05 péntek, 10:05:44
Szia na 3500km vagyok túl és egy csepp olaj se fogyott. A kattogás amit már említettem úgy néz ki ,hogy szíjfeszítő csinálja.... de mivel a klíma is elszállt ezért most mind kettőt meg csináltatom.
jó lesz ez
Ilyen hangja van nekem is és a srácnak szíjfeszítő gondja volt .
https://www.youtube.com/watch?v=9NWEOQugPQQ
Hajrá hajrá! Jó lessz az!
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10758 Dátum:
2016.08.05 péntek, 11:10:45 »
Idézetet írta: probi - 2016.08.05 péntek, 09:53:23
Köszi, szerintem rátapintottál a lényegre! A pillangószelepet két hete tisztítottam, a szívósoron volt olajos kosz bőven.
Eszi is szépen az olajat, ha nem is olyan ütemben, mint írod. Akkor keresek egy hozzáértő szakembert, aki megcsinálja. Érd környékén tudtok valakit javasolni?
Az olajfogyás tapasztalat szerint terhelésfüggő. Ha 50-70 körül rohangálsz, nem fogy vészesen. Ha kiviszed az autópályára és tartósan 130-l mész, illetve néha lepadlózod, akkor rohamosan fogy. Nekem a Budapest-Bécs táv alatt fogyott el az olaj a motorból. Ha visszatekersz olyan 2012 körüli kommentjeimre ebben a csoportban, akkor olyan május-június körül meg kell találnod a komplett vergődésemet ezzel a hibával kapcsolatosan.
Naplózva
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10759 Dátum:
2016.08.05 péntek, 11:38:27 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.05 péntek, 11:10:45
Ha visszatekersz olyan 2012 körüli kommentjeimre ebben a csoportban, akkor olyan május-június körül meg kell találnod a komplett vergődésemet ezzel a hibával kapcsolatosan.
Szia! Visszakerestem, nem semmi amit csináltál (meg amit ráköltöttél)! Azt hiszem, rám is hasonló várhat a jelek alapján, még gondolkozom, hogy megéri-e.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10760 Dátum:
2016.08.05 péntek, 14:14:58 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.05 péntek, 11:10:45
Az olajfogyás tapasztalat szerint terhelésfüggő. Ha 50-70 körül rohangálsz, nem fogy vészesen. Ha kiviszed az autópályára és tartósan 130-l mész, illetve néha lepadlózod, akkor rohamosan fogy. Nekem a Budapest-Bécs táv alatt fogyott el az olaj a motorból. Ha visszatekersz olyan 2012 körüli kommentjeimre ebben a csoportban, akkor olyan május-június körül meg kell találnod a komplett vergődésemet ezzel a hibával kapcsolatosan.
Had kérdezzem meg, neked azóta is hibátlanul megy a motor? Olajfogyi azóta se jött vissza? És még egy: Annak idején egy komplett vezérmű lánc szettet vettél egy "amero-r.hu" nevű oldalról. Sajnos már nem létezik a weboldal, de megtudhatnám kik voltak ezek? Megtalálhatók még valahol? Köszönöm.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10761 Dátum:
2016.08.05 péntek, 15:35:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.05 péntek, 14:14:58
Had kérdezzem meg, neked azóta is hibátlanul megy a motor? Olajfogyi azóta se jött vissza? És még egy: Annak idején egy komplett vezérmű lánc szettet vettél egy "amero-r.hu" nevű oldalról. Sajnos már nem létezik a weboldal, de megtudhatnám kik voltak ezek? Megtalálhatók még valahol? Köszönöm.
119.600-nál volt a komplett motorfelújítás, azóta az olajfogyás megszűnt. Minimálisat eszik, olyan nem volt még eddig, hogy 0.3 liternél több fogyjon 2 olajcsere között.
Az ameror-r.hu-t nem ismerem, biztosan nem tőle vettem a dolgokat. Én anno innen rendeltem a cuccokat:
http://bgautomotive.co.uk/
A minőséggel kapcsolatban nem tudok pontosat mondani, mert ami láncot kaptam az olyan 5000 km-en belül elkezdett zörögni és másikat kellett vennem. DE! Ott nem a lánc volt a ludas, hanem a láncfeszítő - szerintem és kimondott kérésem ellenére - nem került cserére. Szerintem szervizhiba volt.
Ami fontos még, hogy tudomásom szerint a láncvezető görgőket is a főtengely környékén olajozzák, így ha nagyon alacson az olajszint, akkor a lánc nem kap kenést és a fogaskerekek is extrém kopást kapnak. Értelemszerűen ez nem jó. Amikor 119-nél szét volt borítva a motorom, akkor láttam a fogaskerekeket és a fogak felületének kb. fele hiányzott.
A motor belül nem nikasziles bevonatú és nem kellett felfúrni a hengereket, így esetemben egy sima hónolás és új szett gyűrű elegendő volt. (Egyébként gyári értéken volt a henger, nem volt hordósodás).
Ami nálam még előjött az a szervószivattyú csatlakozásának teflonos gyűrűje, az 3x tojta el magát. Arra nagyon figyeljetek! Legyen belőle tartalék és asszem érdemes újra cserélni.
Hogy megéri-e ... ez a motor faék egyszerűségű. Ha a típushibákat végigzongorázod: gyűrű, terelőlapka, ajtók alja, stb, akkor utána egy realtíve olcsón fenntartható autó marad. Én belepötyögtem 120.000 km körül a motorgenerál óta, 210.000 körül volt motorkihagyásom, de az az én balfaszságom volt, mert a gyertyacsere mindig elmarad különböző okok miatt és kiderült, hogy 210-ig a GYÁRI gyertyával ment. Ez totálisan szánalmas és szégyellem is magam miatta! Más autóval sem biztos, hogy jobban jársz. Ha szét van borítva a motor és rendesen össze van rakva, akkor biztosan nem lesznek benne rejtett hibák! No meg ez egy Mondeo fórum, szóval tarsd meg! (ne csak én szívjak egyedül
)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10762 Dátum:
2016.08.05 péntek, 15:40:46 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.05 péntek, 15:35:34
No meg ez egy Mondeo fórum, szóval tarsd meg! (ne csak én szívjak egyedül
)
nyihehe
Naplózva
blah blah blah
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10763 Dátum:
2016.08.05 péntek, 16:47:02 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.05 péntek, 15:35:34
Az ameror-r.hu-t nem ismerem, biztosan nem tőle vettem a dolgokat. Én anno innen rendeltem a cuccokat:
http://bgautomotive.co.uk/
Ne haragudj, akkor valamit elnéztem vagy rosszul értettem, pedig írtad, hogy "BGA gyár"
"Nem, nincs. Ma reggeli árajánlat.
Erről van szó:TC0435FK
Magyarországon ezt találtam:
http://amero-r.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?kermod=1&mod=pontos&mit=TC0435FK&cikkkod=TC0435FK
A BGA gyár válasza:
"
RE: quote on TC0435FK
Hi
Thank you for your email.
The price for the kit would be €85.00 with €20.00 Postage.
Best Regards
Tim Saunders
Customer Service Manager
Tel: 01793 209103"
Hogy érted, hogy nem cseréltek feszítőt? A kitbe amit vettél benne van. Most akkor átvertek vagy a feszítő nem volt jó?
Én most járok 465ezernél, és még érintetlen belül a motor. Szívósor van kibelezve csak. Csendes, jól húz, jól fogyaszt.....csak elkezdte enni az olajat
Kb. 0,7dl / 1000km
Jövőre generálozok, és csak tervezgetek, vásárolgatok addig. Ebayen sokminden van rohadt olcsón de van amit nem merek megvenni. Pl ezt:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-2-0-16V-DURATEC-NEW-TIMING-CHAIN-KIT-HEAD-GASKET-SET-BOLTS-/281387859058?fits=Model%3AMondeo&hash=item418405fc72:g:AhoAAOSwGzlTxjuE
Semmi infót nem találok a gyártórol. Szerintem ez valami kínai cucc. Hogy lehet ilyen olcsó?
Egy valamit viszont vettem már. Egy teljes szett 0 kilométeres gyári dugattyút, gyűrűvel, hajtókarral, csapággyal, kb. 20.000 Ft-ért.
Ennyiért nem fogom még csak tisztogatni se a jelenlegi dugattyúkat. Feltéve persze, hogy nem kell majd újrafúrni a hengereket. Remélem nem
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Duratec-Pistons-Rods-/262534931637?hash=item3d204d24b5:g:HGoAAOSwyQtV5wDY
Van egy dolog, amiben tanácstalan vagyok. Ilyen idős autónál kell majd vajon vagy inkább érdemes e főtengely csapágyakat cserélni? Ha nem kell és azok bírnak akár 2 millió km-t is, akkor nem bolygatnám, de erről semmi infót nem találok. Egyszer szándékozom csak megbontani a motort.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.05 péntek, 18:58:55 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10764 Dátum:
2016.08.05 péntek, 16:56:36 »
Így néznek ki, mindegyik kék-kék csapággyal, tehát pont középméret:
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10765 Dátum:
2016.08.05 péntek, 20:35:41 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.05 péntek, 16:47:02
..
- szerintem a szerelőm átvert.
- a dugattyús részhez nem tudok hozzászólni
Naplózva
Zoli652
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10766 Dátum:
2016.08.06 szombat, 09:42:04 »
Idézetet írta: brughom - 2016.07.31 vasárnap, 13:21:18
Tedd bele ezt, valszeg az olajlehúzó gyűrű, vagy a szelepszár szimering bekeményedett és elenged. Amúgy az autó alatt álló helyzetben nincs olaj csepp?
http://olajcentrum.hu/termek/olajfolyas-stop-adalek-liqui-moly-300ml/
Ismerősnek segített, hihetetlen de az olaj eltűnése neki megszűnt.
Köszönöm,kipróbálom!
Naplózva
2005/11 1.8 trend 125 LE
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10767 Dátum:
2016.08.06 szombat, 17:43:07 »
Idézetet írta: brughom - 2016.07.31 vasárnap, 13:21:18
Tedd bele ezt, valszeg az olajlehúzó gyűrű, vagy a szelepszár szimering bekeményedett és elenged. Amúgy az autó alatt álló helyzetben nincs olaj csepp?
http://olajcentrum.hu/termek/olajfolyas-stop-adalek-liqui-moly-300ml/
Ismerősnek segített, hihetetlen de az olaj eltűnése neki megszűnt.
Szelepszárszimmering még csak csak ... de erős kételyeim vannak, hogy olajlehúzó gyűrű funkcióját bármilyen adalék tudja helyettesíteni.
Naplózva
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10768 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 11:11:23 »
Üdv.!
Volt róla, szó hogy egyenletes gáznál bedadogott a motor! Hát megvan mitől! EGR! Most le van emelve a teteje igaz észreveszi, de megy mint a távírat, és nincs dadogás rángatás! Most azon megy az agyalás, hogy mi legyen
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10769 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 12:14:44 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.08.07 vasárnap, 11:11:23
Üdv.!
Volt róla, szó hogy egyenletes gáznál bedadogott a motor! Hát megvan mitől! EGR! Most le van emelve a teteje igaz észreveszi, de megy mint a távírat, és nincs dadogás rángatás! Most azon megy az agyalás, hogy mi legyen
A tisztítás nem segített? Bontott EGR?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10770 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 12:22:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.07 vasárnap, 12:14:44
A tisztítás nem segített? Bontott EGR?
Nem bízza! Bontott e nem tudom! Mióta a kocsi megvan én nem vettem rá EGR-t! Azon agyalok, hogy vegyek e rá másikat, vagy találjunk ki vmit a dugózásra, hogy az elektronika ne vegye észre! Igaz a szívor is herélve van!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10771 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 12:41:44 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.08.07 vasárnap, 12:22:34
Nem bízza! Bontott e nem tudom! Mióta a kocsi megvan én nem vettem rá EGR-t! Azon agyalok, hogy vegyek e rá másikat, vagy találjunk ki vmit a dugózásra, hogy az elektronika ne vegye észre! Igaz a szívor is herélve van!
Úgy értem nem próbáltál bontottat szerezni, beépíteni?
Ez az egyik olyan ritka alkatrész, amiből a gyári olcsóbb mint az utángyártott (Hella, Delphi stb.)
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kipufogogaz_szelep_egr/egr_szelep_ford_mondeo_2000-2007_benzines_13935
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10772 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 13:11:09 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.07 vasárnap, 12:41:44
Úgy értem nem próbáltál bontottat szerezni, beépíteni?
Ez az egyik olyan ritka alkatrész, amiből a gyári olcsóbb mint az utángyártott (Hella, Delphi stb.)
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kipufogogaz_szelep_egr/egr_szelep_ford_mondeo_2000-2007_benzines_13935
Nem ha nem muszáj bontott nem lesz, lutri nagyon! Még agyalunk azt kiderül mi lesz
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10773 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 19:48:00 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.08.07 vasárnap, 13:11:09
Nem ha nem muszáj bontott nem lesz, lutri nagyon! Még agyalunk azt kiderül mi lesz
Én vettem újat,az a biztos.
Cromax megveszi a régi EGR-t elég jó pénzért.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10774 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 22:14:04 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.08.07 vasárnap, 19:48:00
Én vettem újat,az a biztos.
Cromax megveszi a régi EGR-t elég jó pénzért.
akkor is ha rossz esetleg?
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10775 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 05:26:38 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.08.07 vasárnap, 22:14:04
akkor is ha rossz esetleg?
A jó helyett senki nem vesz újat...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10776 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 07:38:06 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2016.08.06 szombat, 17:43:07
Szelepszárszimmering még csak csak ... de erős kételyeim vannak, hogy olajlehúzó gyűrű funkcióját bármilyen adalék tudja helyettesíteni.
Igazad van, de még mielőtt motort bont az ember 3.000 Ft-ot megér, hogy kipróbálja. Hátha segít is valamit.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10777 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 12:52:41 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.08 hétfő, 07:38:06
Igazad van, de még mielőtt motort bont az ember 3.000 Ft-ot megér, hogy kipróbálja. Hátha segít is valamit.
Én 1 hete nyomtam bele egy flakonnal.
Elvileg azt irja,,hogy 600 km megtétele után jelentkezik a hatás.
Ha segítene, az egy külön csoda lenne, mert nekem is 1l/1000 km az olajfogyasztásom.
Ennyit megért (3000 ft),hátha segít rajta vmit.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10778 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 13:45:24 »
Idézetet írta: paszty - 2016.08.08 hétfő, 12:52:41
Én 1 hete nyomtam bele egy flakonnal.
Elvileg azt irja,,hogy 600 km megtétele után jelentkezik a hatás.
Ha segítene, az egy külön csoda lenne, mert nekem is 1l/1000 km az olajfogyasztásom.
Ennyit megért (3000 ft),hátha segít rajta vmit.
En inkabb vastagabb olajat tolnek bele, ha nem akarsz kolteni a generalra.
Naplózva
blah blah blah
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10779 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 13:46:12 »
Idézetet írta: paszty - 2016.08.08 hétfő, 12:52:41
Én 1 hete nyomtam bele egy flakonnal.
Elvileg azt irja,,hogy 600 km megtétele után jelentkezik a hatás.
Ha segítene, az egy külön csoda lenne, mert nekem is 1l/1000 km az olajfogyasztásom.
Ennyit megért (3000 ft),hátha segít rajta vmit.
Kéket füstölt a kipufogó, vagy csak szépen "elillant" az olaj?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10780 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 13:52:35 »
Idézetet írta: paszty - 2016.08.08 hétfő, 12:52:41
Én 1 hete nyomtam bele egy flakonnal.
Elvileg azt irja,,hogy 600 km megtétele után jelentkezik a hatás.
Ha segítene, az egy külön csoda lenne, mert nekem is 1l/1000 km az olajfogyasztásom.
Ennyit megért (3000 ft),hátha segít rajta vmit.
Nekem 250km/1l volt imádtam..... mióta meg volt a motor generál (350k) azóta elmentem 3500km és egy csepp sem fogyott.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10781 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 13:54:25 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.08.08 hétfő, 13:52:35
Nekem 250km/1l volt imádtam..... mióta meg volt a motor generál (350k) azóta elmentem 3500km és egy csepp sem fogyott.
Ellenben a vizbol...
Naplózva
blah blah blah
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10782 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 13:57:16 »
Idézetet írta: zacci - 2016.08.08 hétfő, 13:45:24
En inkabb vastagabb olajat tolnek bele, ha nem akarsz kolteni a generalra.
Háát érdekes dolgot irnak az olajfogyasztásról, úgy általában.
Az első tévhitnek az adja az alapját, hogy a kopottabb motorok fogyasztják az olajat. Ez igaz is, de ennek legtöbbször a tömítések rossz állapota az oka. Nyilvánvaló, hogy egy sűrűbb folyadék nehezebben talál utat az elöregedett, repedezett tömítések között, mint egy vékonyabb.
De jelenti-e ez azt, hogy ha sűrűbb (viszkózusabb) olajra váltunk, akkor azzal jót teszünk a motornak? Természetesen nem, hiszen hiába fogy kevésbé az olaj, ha sűrűbb mivoltának köszönhetően kenni és hűteni rosszabbul fog. Tehát a sűrűbb olajra váltás csak az olajfogyasztás tüneti kezelése, nem pedig az öregebb motorok műszakilag helyes karbantartási módja.
Akkor járunk el helyesen, ha a motor megfelelő karbantartásával lehetővé tesszük, hogy az idősebb motor is megkaphassa a megfelelő olajat, és ne sűrűbb olajjal kelljen ellensúlyozni az olajfogyasztást. Ha pedig nincs olajfogyasztás – vagy mindig is volt, de nem növekszik -, akkor pedig a világon semmi nem szól a viszkózusabb olaj használata mellett.
http://www.olajinfo.hu/motorolajok?start=15
Egy biztos, a motornál cserélni kellesz majd bizonyos tömítésekét.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10783 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 14:00:59 »
Idézetet írta: zacci - 2016.08.08 hétfő, 13:54:25
Ellenben a vizbol...
HEHE
most semmiből nem fogy semmi
csak a naftából de hát az természetes
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10784 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 15:06:23 »
Idézetet írta: zacci - 2016.08.08 hétfő, 13:45:24
En inkabb vastagabb olajat tolnek bele, ha nem akarsz kolteni a generalra.
Ideiglenesen elmegy, de nem örökké. A vastagabbat is meg fogja enni előbb utóbb. Nekem vannak számszerű adataim ha érdekel valakit.
Adott a 2.0 Duratec HE-m 460.000+ kilóméterrel. Ford 5w30 olajjal Kb. 0.8L/1000km.
Ezekután beletöltöttem Mobil1 5w40-et és lett 0.4L/1000km. Jobb, de nem tűnt el a fogyasztás. Még így is kb. 5 litert kell rátölteni 10.000 alatt.
A gépkönyv megengedi akár a 10w-40-et is, de olyat nem akarok kipróbálni, az kombájnba való
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10785 Dátum:
2016.08.09 kedd, 11:08:45 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.08 hétfő, 15:06:23
Ideiglenesen elmegy, de nem örökké. A vastagabbat is meg fogja enni előbb utóbb. Nekem vannak számszerű adataim ha érdekel valakit.
Adott a 2.0 Duratec HE-m 460.000+ kilóméterrel. Ford 5w30 olajjal Kb. 0.8L/1000km.
Ezekután beletöltöttem Mobil1 5w40-et és lett 0.4L/1000km. Jobb, de nem tűnt el a fogyasztás. Még így is kb. 5 litert kell rátölteni 10.000 alatt.
A gépkönyv megengedi akár a 10w-40-et is, de olyat nem akarok kipróbálni, az kombájnba való
Hát pedig én 10W 40-eset használok évek óta. Szelepfedél tömítésének cseréje miatt volt leszedve a szelepfedél 2013-ban, régebben nagyon aktív fórumozó szerelő szerint gyönyörű volt a motor látható része.
Most
MANNOL CLASSIC 10W-40
olajat tettem bele, mintha nem látnék olajfogyást.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10786 Dátum:
2016.08.09 kedd, 11:20:34 »
Idézetet írta: ultio - 2016.08.09 kedd, 11:08:45
Hát pedig én 10W 40-eset használok évek óta. Szelepfedél tömítésének cseréje miatt volt leszedve a szelepfedél 2013-ban, régebben nagyon aktív fórumozó szerelő szerint gyönyörű volt a motor látható része.
Most
MANNOL CLASSIC 10W-40
olajat tettem bele, mintha nem látnék olajfogyást.
Ja, mondom, a gépkönyv megengedi, de nekem személy szerint az már puszta tapintásra is túl sűrűnek tűnt.
Nem beszélve arról hogy télen, ha picit hidegebb van, a 10w már nagyon megdermed.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10787 Dátum:
2016.08.09 kedd, 11:36:54 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.09 kedd, 11:20:34
Ja, mondom, a gépkönyv megengedi, de nekem személy szerint az már puszta tapintásra is túl sűrűnek tűnt.
Nem beszélve arról hogy télen, ha picit hidegebb van, a 10w már nagyon megdermed.
Elfogadom a véleményedet és mások is mondják ezt.
Én annak idején kipróbáltam, nem vettem észre semmi negatív hatását, tehát használom.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10788 Dátum:
2016.08.10 szerda, 10:08:59 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.08 hétfő, 13:46:12
Kéket füstölt a kipufogó, vagy csak szépen "elillant" az olaj?
Füstöt nem látok, alul-oldalt nem csöpög, nem folyik.
Egyszerűen eltünki az olaj,valahol.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10789 Dátum:
2016.08.10 szerda, 10:11:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.08 hétfő, 15:06:23
Ideiglenesen elmegy, de nem örökké. A vastagabbat is meg fogja enni előbb utóbb. Nekem vannak számszerű adataim ha érdekel valakit.
Adott a 2.0 Duratec HE-m 460.000+ kilóméterrel. Ford 5w30 olajjal Kb. 0.8L/1000km.
Ezekután beletöltöttem Mobil1 5w40-et és lett 0.4L/1000km. Jobb, de nem tűnt el a fogyasztás. Még így is kb. 5 litert kell rátölteni 10.000 alatt.
A gépkönyv megengedi akár a 10w-40-et is, de olyat nem akarok kipróbálni, az kombájnba való
Melyik ez a Mobil olaj ponntosan.
Lehet lecserélem én is ilyenre, csak a specifikációnak megfelelőt még nem találtam.
Le tudnád írni,vagy adni egy linket?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10790 Dátum:
2016.08.10 szerda, 15:20:57 »
Idézetet írta: paszty - 2016.08.10 szerda, 10:11:34
Melyik ez a Mobil olaj ponntosan.
Lehet lecserélem én is ilyenre, csak a specifikációnak megfelelőt még nem találtam.
Le tudnád írni,vagy adni egy linket?
Hogyne.
Ha sűrűbb olajat akarsz, akkor nehéz lesz a specifikációnak megfelelni, mivel a hivatalos olaj az 5w-30, az fogja tudni csak. Például ez, ha nem Ford olajat akarsz:
http://olajshop.hu/mobil-super-3000-fe-5w-30-5-l
Egyéb esetben elég, ha megfelel az ACEA A3/B3 szabványnak ezért
én ezt vettem
:
http://olajshop.hu/mobil-super-3000-x1-5w-40-5-l
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
royal9795
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10791 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 01:40:15 »
Sziasztok
Nekem olyan problémám van hogy egy 2000-es benzin automatám van ami 2001 es és most esett át egy motor generálon azaz a henger fej 100% osra lett újítva és meg lett gyűrűzve ezen kívül minden ami problémásnak látszott csere (csapágyak tömítések szíj minden...) na és kb 1500 km mentem vele azota és közbe párszor rá is néztem az olaj szintre jó volt de egyszer menet közben elkezdett kopogni és megállt túl melegedett azonnal félre álltam hívtam segítséget... Amikor megnéztem az olaj szintet nem érte el a nívot töltöttem bele olajat de a kopogás, recsegés nem szűnt meg... Azota nem használom az autot de nagyon aggaszt hogy mi lehet vele mert nem kevés pénzembe volt ha valakinek volt hasonló kérem ossza meg hogy mi lehet vagy hogy hogy álljak neki vagy csak nyugtasson meg hogy nem megy rá megint a gatyám mert akkor felgyujtom...
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10792 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 08:26:25 »
Idézetet írta: royal9795 - 2016.08.11 csütörtök, 01:40:15
Sziasztok
Nekem olyan problémám van hogy egy 2000-es benzin automatám van ami 2001 es és most esett át egy motor generálon azaz a henger fej 100% osra lett újítva és meg lett gyűrűzve ezen kívül minden ami problémásnak látszott csere (csapágyak tömítések szíj minden...) na és kb 1500 km mentem vele azota és közbe párszor rá is néztem az olaj szintre jó volt de egyszer menet közben elkezdett kopogni és megállt túl melegedett azonnal félre álltam hívtam segítséget... Amikor megnéztem az olaj szintet nem érte el a nívot töltöttem bele olajat de a kopogás, recsegés nem szűnt meg... Azota nem használom az autot de nagyon aggaszt hogy mi lehet vele mert nem kevés pénzembe volt ha valakinek volt hasonló kérem ossza meg hogy mi lehet vagy hogy hogy álljak neki vagy csak nyugtasson meg hogy nem megy rá megint a gatyám mert akkor felgyujtom...
Vissza a szerelőhöz!
Szép szóval, üvöltözéssel, ügyvéddel, sósavval, ásóval
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10793 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 20:12:36 »
A kopogás és a recsegés komoly problémára utaló jel és a hirtelen felmelegedés olajhiány miatt besülő főtengely csapágyra utal ami megszorult és ezért állt le hirtelen a motor. A rövid idő alatt létrejött hirtelen megnövekedett olajfogyasztás olajlehúzó gyűrű hibája esetleg törése miatt is létrejöhetett, ha nem müködnek tökéletesen igen rövid idő alatt képes a motor megzabálni a teljes olajkészletet. Konkrét hibafeltárás csak a motor szétszedése után lehetséges.
Üdv. László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10794 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 21:14:25 »
Idézetet írta: royal9795 - 2016.08.11 csütörtök, 01:40:15
Sziasztok
Nekem olyan problémám van hogy egy 2000-es benzin automatám van ami 2001 es és most esett át egy motor generálon azaz a henger fej 100% osra lett újítva és meg lett gyűrűzve ezen kívül minden ami problémásnak látszott csere (csapágyak tömítések szíj minden...) na és kb 1500 km mentem vele azota és közbe párszor rá is néztem az olaj szintre jó volt de egyszer menet közben elkezdett kopogni és megállt túl melegedett azonnal félre álltam hívtam segítséget... Amikor megnéztem az olaj szintet nem érte el a nívot töltöttem bele olajat de a kopogás, recsegés nem szűnt meg... Azota nem használom az autot de nagyon aggaszt hogy mi lehet vele mert nem kevés pénzembe volt ha valakinek volt hasonló kérem ossza meg hogy mi lehet vagy hogy hogy álljak neki vagy csak nyugtasson meg hogy nem megy rá megint a gatyám mert akkor felgyujtom...
Olajnyomás? Elég,ha a főtengelyen lévő hajtókar csapágyai eltömődtek.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10795 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 21:16:12 »
Idézetet írta: Vagol - 2016.08.11 csütörtök, 20:12:36
A kopogás és a recsegés komoly problémára utaló jel és a hirtelen felmelegedés olajhiány miatt besülő főtengely csapágyra utal ami megszorult és ezért állt le hirtelen a motor. A rövid idő alatt létrejött hirtelen megnövekedett olajfogyasztás olajlehúzó gyűrű hibája esetleg törése miatt is létrejöhetett, ha nem müködnek tökéletesen igen rövid idő alatt képes a motor megzabálni a teljes olajkészletet. Konkrét hibafeltárás csak a motor szétszedése után lehetséges.
Üdv. László
A párom kis Opel corsa-ja járt így. Autópályán csak hip-hop elment a nyomás. Na ez a mutatvány 150 ezerbe került.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
royal9795
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10796 Dátum:
2016.08.12 péntek, 02:45:57 »
Köszönöm a válaszokat nem nyugodtam meg annyira..
annyit még hogy azota ugyan ugy índul és ugyan úgy egyenletesen jár és viszi is a kasztnit csak ez a hang a különbség és ez is változo olyan mint ha valami le lenne esve benne és néha kicsit megkavarja mint a turmix gép talán a szelep vezérléssel kapcsolatos a hang forrása és abszolút nem füstöl ezért reménykedem hogy talán nem is olyan vészes és az olaj fogyást csöpögés hozta létre azaz az egyik tömítés adta meg magát.. Így talán többet tudtok segíteni
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10797 Dátum:
2016.08.12 péntek, 08:11:57 »
Idézetet írta: royal9795 - 2016.08.12 péntek, 02:45:57
Köszönöm a válaszokat nem nyugodtam meg annyira..
annyit még hogy azota ugyan ugy índul és ugyan úgy egyenletesen jár és viszi is a kasztnit csak ez a hang a különbség és ez is változo olyan mint ha valami le lenne esve benne és néha kicsit megkavarja mint a turmix gép talán a szelep vezérléssel kapcsolatos a hang forrása és abszolút nem füstöl ezért reménykedem hogy talán nem is olyan vészes és az olaj fogyást csöpögés hozta létre azaz az egyik tömítés adta meg magát.. Így talán többet tudtok segíteni
Háát én inkább megnézetném, mert lehet hogy most fillér ami majd forint lesz
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10798 Dátum:
2016.08.12 péntek, 08:25:50 »
Idézetet írta: royal9795 - 2016.08.12 péntek, 02:45:57
Köszönöm a válaszokat nem nyugodtam meg annyira..
annyit még hogy azota ugyan ugy índul és ugyan úgy egyenletesen jár és viszi is a kasztnit csak ez a hang a különbség és ez is változo olyan mint ha valami le lenne esve benne és néha kicsit megkavarja mint a turmix gép talán a szelep vezérléssel kapcsolatos a hang forrása és abszolút nem füstöl ezért reménykedem hogy talán nem is olyan vészes és az olaj fogyást csöpögés hozta létre azaz az egyik tömítés adta meg magát.. Így talán többet tudtok segíteni
Én mindenképpen visszamennék a szerelőhöz, minél előbb.
Így nem foghatja rá, hogy sokáig használtad már, fejben is van neki, hogy mit csinált.
... szerintem ...
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10799 Dátum:
2016.08.12 péntek, 08:56:11 »
Idézetet írta: royal9795 - 2016.08.12 péntek, 02:45:57
Köszönöm a válaszokat nem nyugodtam meg annyira..
annyit még hogy azota ugyan ugy índul és ugyan úgy egyenletesen jár és viszi is a kasztnit csak ez a hang a különbség és ez is változo olyan mint ha valami le lenne esve benne és néha kicsit megkavarja mint a turmix gép talán a szelep vezérléssel kapcsolatos a hang forrása és abszolút nem füstöl ezért reménykedem hogy talán nem is olyan vészes és az olaj fogyást csöpögés hozta létre azaz az egyik tömítés adta meg magát.. Így talán többet tudtok segíteni
Szia,
Én is minél hamarabb vissza vinném. Gondolom a szerelő vállalt a munkájára garanciát, mert az enyém igen. Én is túl vagyok egy 350k motor generálon.
Ha meg sokáig így használod, ahogy az előttem szolok is mondták nehogy emiatt bajod legyen és a szerelő azt mondja, hogy mossa kezeit miért nem hoztad vissza rögtön....
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Oldalak:
1
...
209
210
211
212
213
214
215
[
216
]
217
218
219
220
221
222
223
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ