Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:38:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652873 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
ekvapiris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #11000 Dátum: 2016.09.21 szerda, 17:53:15 »

Köszi  a válaszokat mindenkinek, 5w30 megy bele. Viszont új probléma merült föl, mialatt kikalkulálták nekem a generált és a 350-es ár miatt a  a csere mellett döntöttem, addigra eladták a cserének szánt motort. Tud valaki eladó jó állapotú 2.0.ás láncos CJBA motorkődos eladó motort?  Egyébként olyan áron vettem, hogy ha motorcsere van, még akkor is jó vagyok,az eladó korrekt volt, nem akarok vele küzdeni....
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 17:56:18 írta ekvapiris » Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #11001 Dátum: 2016.09.21 szerda, 19:08:37 »

Hahó!
Nem a szóban forgó autóról kérdeztem.

Megbeszéltük  worship
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #11002 Dátum: 2016.09.21 szerda, 19:09:58 »


Kb 8.000-et mentem vele, d enem pályán, csipegette 90-100-nál is, de nem volt vészes, 1000 km-ként fél lityit kellett beleönteni, pályán megtoltam oda-vissza 150-el és kuka Sad


Azért ott csak volt valami, hogy 150-el nem bírta.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11003 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:27:21 »


Kb 8.000-et mentem vele, d enem pályán, csipegette 90-100-nál is, de nem volt vészes, 1000 km-ként fél lityit kellett beleönteni, pályán megtoltam oda-vissza 150-el és kuka Sad


Nos, tehat kezdjuk elolrol. Vettel egy hasznalt mondit aron alul. Elgurultal vele 8k km-t, majd egy 400km-es ut alatt a motor beadta a kulcsot. Tehat nem arrol van szo, hogy vettel egy mondeot es az eladotol hazafele menet kinyiffant a gep, mert eddig akarhogy is nezzuk valami ilyesmi jott le ami elegge felrevezeto, raadasul hagytal minket ebben a hitben ami meg plane nem korrekt, leven segitsegert jottel ide, nem megvezetni minket.  levele
Szoval az eladonak itt sok koze nincs a motormeghibasodashoz, leven kb. 15eves geprol beszelunk. Itt mar jo esellyel barmi megtortenhet. Foleg hogy az elmult 15evrol nem tudsz semmit, talan meg az elozo tulaj sem.
DH1-et keresd itt a forumon. O arul bontott alkatreszeket es neha motort is. Vagy nezz be a keres-kinal topicba.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 22:01:14 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11004 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:30:29 »

Azért ott csak volt valami, hogy 150-el nem bírta.

15eves auto 0 eloletettel x km-el. Ennyi volt ott. Lehetett akar egy gyuru tores is, vagy akarmi, ami miatt megzabalta az olajat, de 400km alatt 4liter eltunesenek azert mar nyoma van...a muszerfalon is...
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11005 Dátum: 2016.09.21 szerda, 20:58:15 »

Nos, tehat kezdjuk elolrol. Vettel egy hasznalt mondit aron alul. Elgurultal vele 8k km-t, majd egy 400km-es ut alatt a motor beadta a kulcsot. Tehat nem arrol van szo, hogy vettel egy mondeot es az eladotol hazafele menet kinyiffant a gep, mert eddig akarhogy is nezzuk valami ilyesmi jott le ami elegge felrevezeto, raadasul hagytal minket ebben a hitben ami meg plane nem korrekt, leven segitseget jottel ide, nem megvezetni minket.  levele
Szoval az eladonak itt sok koze nincs a motormeghibasodashoz, leven kb. 15eves geprol beszelunk. Itt mar jo esellyel barmi megtortenhet. Foleg hogy az elmult 15evrol nem tudsz semmit, talan meg az elozo tulaj sem.
DH1-et keresd itt a forumon. O arul bontott alkatreszeket es neha motort is. Vagy nezz be a keres-kinal topicba.
mk2-t,nem? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11006 Dátum: 2016.09.21 szerda, 21:59:47 »

mk2-t,nem? nyes

aztat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #11007 Dátum: 2016.09.21 szerda, 22:25:21 »

Nos, tehat kezdjuk elolrol. Vettel egy hasznalt mondit aron alul. Elgurultal vele 8k km-t, majd egy 400km-es ut alatt a motor beadta a kulcsot. Tehat nem arrol van szo, hogy vettel egy mondeot es az eladotol hazafele menet kinyiffant a gep, mert eddig akarhogy is nezzuk valami ilyesmi jott le ami elegge felrevezeto, raadasul hagytal minket ebben a hitben ami meg plane nem korrekt, leven segitsegert jottel ide, nem megvezetni minket.  levele
Szoval az eladonak itt sok koze nincs a motormeghibasodashoz, leven kb. 15eves geprol beszelunk. Itt mar jo esellyel barmi megtortenhet. Foleg hogy az elmult 15evrol nem tudsz semmit, talan meg az elozo tulaj sem.
DH1-et keresd itt a forumon. O arul bontott alkatreszeket es neha motort is. Vagy nezz be a keres-kinal topicba.



Leirta a problémát,hogy megette az olajat és KO a motor.Tanácsot kért az olaj ügyében.Te hol olvastad,hogy vádolja valamivel az elöző tulajt?Irja le pontosan honnan hova ment az elmult 8ezer km alatt meg mit evett/ivott a kocsiban?Megszivta és cseszegeted?Add neki a kocsidból a motort oszt kész! Smiley
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11008 Dátum: 2016.09.21 szerda, 22:58:26 »



Leirta a problémát,hogy megette az olajat és KO a motor.Tanácsot kért az olaj ügyében.Te hol olvastad,hogy vádolja valamivel az elöző tulajt?Irja le pontosan honnan hova ment az elmult 8ezer km alatt meg mit evett/ivott a kocsiban?Megszivta és cseszegeted?Add neki a kocsidból a motort oszt kész! Smiley
Sehol nem olvastam, de nem is ez a lenyeg.
Dehogy adom! Ez is zabalja az olajat  Cheesy na jo nem  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11009 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 08:03:20 »

Sehol nem olvastam, de nem is ez a lenyeg.
Dehogy adom! Ez is zabalja az olajat  Cheesy na jo nem  vigyor3
Cheesy mekkora blődli! taps
a tiéd is már fertőzött. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11010 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 08:05:03 »

4liter eltunesenek azert mar nyoma van...a muszerfalon is...


A műszerfalon szivárogna?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11011 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 09:32:39 »

Köszi  a válaszokat mindenkinek, 5w30 megy bele. Viszont új probléma merült föl, mialatt kikalkulálták nekem a generált és a 350-es ár miatt a  a csere mellett döntöttem, addigra eladták a cserének szánt motort. Tud valaki eladó jó állapotú 2.0.ás láncos CJBA motorkődos eladó motort?  Egyébként olyan áron vettem, hogy ha motorcsere van, még akkor is jó vagyok,az eladó korrekt volt, nem akarok vele küzdeni....
ne aggódj, fogyó cikk, fél éven belül lesz másik nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11012 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 10:49:49 »

Megbeszéltük  worship

Meg hát  worship.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11013 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 10:53:11 »

Tud valaki nekem robbantott rajzot küldeni a szívósorról? Valószínűleg megszorultak a lapátok, és eltört az része ami mozgatja, amibe az a kis gömbcsuklós kar csatlakozik. Tök jó, hogy minden műanyag ebben... Az pedig még szebb az egészben, hogy 1,5-2 éve lett a szívósor felújítva a gyári Ford szettel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11014 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 11:06:40 »

Sziastok ,kis segítséget szeretnék kérni.

1.8 benzin, 2000-es fordulat körül elkezd valami "daráló" hangot adni a motor felül.De csak kb 2000-es fordulaton (1900-2100-ig) alatta, felette csönd van.Csak menet közben,álló helyzetben semmi.
Megnéztem a motorteret ,leömlő oldalom elmezek beremeghetnek ,vagy stb,de nem találok semmit.Elég nehéz megfejteni így a hiba okát,találkozott már valaki hasonlóval?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11015 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 11:34:10 »

Sziastok ,kis segítséget szeretnék kérni.

1.8 benzin, 2000-es fordulat körül elkezd valami "daráló" hangot adni a motor felül.De csak kb 2000-es fordulaton (1900-2100-ig) alatta, felette csönd van.Csak menet közben,álló helyzetben semmi.
Megnéztem a motorteret ,leömlő oldalom elmezek beremeghetnek ,vagy stb,de nem találok semmit.Elég nehéz megfejteni így a hiba okát,találkozott már valaki hasonlóval?
vedd le a vákumcsövet a szívósorról.ha elhallgat,akkor a lapátok zörögnek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11016 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 11:39:37 »

vedd le a vákumcsövet a szívósorról.ha elhallgat,akkor a lapátok zörögnek.
De mint írtam ,csak menet közben csinálja,álló helyzetben nem.Lehúzva menni egy kört vele ,arra gondoltál?

Jah és ami nagyon fontos csak teljesen üzem meleg motornál,hidegen semmi hangja.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
GabeszMU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #11017 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 13:26:16 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő problémában. Van egy 2005-ös MK3-as 1.8 benzines Mondeom, ami az utóbbi pár napban a következőket produkálja. Váltásoknál, illetve fordulatszám utáni kinyomott kuplungnál a fordulatszám csak 2-3 másodperces késéssel esik vissza alapjáratra, addig pörög a motor az adott fordulatszámon. Olyan, mint ha a gázpedál be lenne ragadva, de a pedálonnezt nem tapasztalom.

Ha valakinek van valami ötlete, akkor pls. Ossza meg velem.

Előre is köszi!

Annyi kiegészítés még, hogy 1500-2500 közötti fordulaton jelentkezik csak a probléma. Valakinek ötlete?
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #11018 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 13:39:14 »

Sziastok ,kis segítséget szeretnék kérni.

1.8 benzin, 2000-es fordulat körül elkezd valami "daráló" hangot adni a motor felül.De csak kb 2000-es fordulaton (1900-2100-ig) alatta, felette csönd van.Csak menet közben,álló helyzetben semmi.
Megnéztem a motorteret ,leömlő oldalom elmezek beremeghetnek ,vagy stb,de nem találok semmit.Elég nehéz megfejteni így a hiba okát,találkozott már valaki hasonlóval?

Egyszer csinált nekem is hasonlót. Olyan hangja volt, mint a ping-pong labdának az asztalon. Ugyan így, szűk tartományban.
Kiderült, hogy annyira elfogyott az olaj, hogy a nívópálcán nem is látszott.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11019 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:41:25 »

Egyszer csinált nekem is hasonlót. Olyan hangja volt, mint a ping-pong labdának az asztalon. Ugyan így, szűk tartományban.
Kiderült, hogy annyira elfogyott az olaj, hogy a nívópálcán nem is látszott.
Az olaj szintem a max-on van.
Nagyon zavaró  a jelenség.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11020 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:44:28 »

Az olaj szintem a max-on van.
Nagyon zavaró  a jelenség.

Téged az zavar, ha maxon van az olajszint?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11021 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 14:48:44 »

Téged az zavar, ha maxon van az olajszint?  hehe
ha mk3 sor4 benzinem lenne, engem is zavarna, mert az azt jelenti, hogy még jó a motor, de ki tudja meddig vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11022 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:00:16 »

Téged az zavar, ha maxon van az olajszint?  hehe
Természetesen a zaj zavar,nem az olajszint. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11023 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:06:55 »

Az olaj szintem a max-on van.
Nagyon zavaró  a jelenség.

Eressz le belole picit  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11024 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:07:58 »

A műszerfalon szivárogna?  hehe

Igen olajnyomas visszajelzo kepeben  vigyor3 De ilyet te nem lathatol, mert a dizli fust beteriti az utasteret es a suru fuston nem szurodik at a feny  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.22 csütörtök, 15:12:43 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11025 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:09:43 »

Tud valaki nekem robbantott rajzot küldeni a szívósorról? Valószínűleg megszorultak a lapátok, és eltört az része ami mozgatja, amibe az a kis gömbcsuklós kar csatlakozik. Tök jó, hogy minden műanyag ebben... Az pedig még szebb az egészben, hogy 1,5-2 éve lett a szívósor felújítva a gyári Ford szettel.

Esetleg erdeklodj a palesztin kollegaknal, hatha tudnak neked robbantani 1et  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11026 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:11:01 »

Sziastok ,kis segítséget szeretnék kérni.

1.8 benzin, 2000-es fordulat körül elkezd valami "daráló" hangot adni a motor felül.De csak kb 2000-es fordulaton (1900-2100-ig) alatta, felette csönd van.Csak menet közben,álló helyzetben semmi.
Megnéztem a motorteret ,leömlő oldalom elmezek beremeghetnek ,vagy stb,de nem találok semmit.Elég nehéz megfejteni így a hiba okát,találkozott már valaki hasonlóval?

nap mint nap tobb ezer mondi tulaj  vigyor3
Vagy a hovedo lemez a leomlonel (ritka), vagy a jo oreg orvenylapat moka (suru)  vigyor3 Imadkozz, hogy az elobbi legyen, mert az csak zorog...Utobbi is...egy darabig...aztan mar nem...
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.22 csütörtök, 15:13:35 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11027 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:12:17 »

Természetesen a zaj zavar,nem az olajszint. Smiley

Huzd fel az ablaxot  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11028 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 15:59:16 »

nap mint nap tobb ezer mondi tulaj  vigyor3
Vagy a hovedo lemez a leomlonel (ritka), vagy a jo oreg orvenylapat moka (suru)  vigyor3 Imadkozz, hogy az elobbi legyen, mert az csak zorog...Utobbi is...egy darabig...aztan mar nem...

Látom nagyon poénos kedvedben vagy,de amúgy a témára visszatérve,néztem közben youtube-on több ilyen videót ahol hallható a probléma ,nekem nem ilyen a hang és csak menet közben és bizonyos fordulaton hallani.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #11029 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 20:39:11 »

Hát igen akkor ezek szerint nem csak én szoptam meg a 2.0 -val de ez van!

Szinte mindegyiknek hasonló baja van ami megáll! Nem lehet "anyaghiba" nagyobb kopás stb.?

Mert furcsa, hogy vagy az olajat eszi meg vagy hajtókaros lesz, vagy épp a szívósor szarakodik! Azért ez bosszantó tud lenni!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11030 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 21:40:34 »

Látom nagyon poénos kedvedben vagy,de amúgy a témára visszatérve,néztem közben youtube-on több ilyen videót ahol hallható a probléma ,nekem nem ilyen a hang és csak menet közben és bizonyos fordulaton hallani.

En mindig  vigyor3 worship
Hat akkor passz. Szivosor szokott zorogni. Esetleg nezd meg a szivosor vezerlest, hatha szet van esve es az zorog, bar ketlem hogy azt hallanad.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11031 Dátum: 2016.09.22 csütörtök, 21:41:57 »

Hát igen akkor ezek szerint nem csak én szoptam meg a 2.0 -val de ez van!

Szinte mindegyiknek hasonló baja van ami megáll! Nem lehet "anyaghiba" nagyobb kopás stb.?

Mert furcsa, hogy vagy az olajat eszi meg vagy hajtókaros lesz, vagy épp a szívósor szarakodik! Azért ez bosszantó tud lenni!

Nem, illetve de. Tervezesi hiba stb. Errol kizarolag a Ford tehet. Szandekosan Lqrtak, hogy vegyel ujat. ezt hivjak tervezett avultatasnak, mar ha ido elott nem vegzi be a szivosor a ra rott feladatat.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.22 csütörtök, 21:45:22 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #11032 Dátum: 2016.09.23 péntek, 09:40:31 »

Mert láttam nem egy ilyen autót ami ilyen motorral van szerelve, volt ami 1 gazdás és volt ami abban is megállt! Volt amit szaré hugyé vett vki és egy idő után az is le térdelt! De tudok olyanról is amiben van órqa szerint 385000km és csak megy! De hogy csak az olajlehúzó gyűrű hajtókar, nyúgvó csapágy vagy a szívósor szarik be azért az jelent vmit!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11033 Dátum: 2016.09.23 péntek, 12:54:30 »

Mert láttam nem egy ilyen autót ami ilyen motorral van szerelve, volt ami 1 gazdás és volt ami abban is megállt! Volt amit szaré hugyé vett vki és egy idő után az is le térdelt! De tudok olyanról is amiben van órqa szerint 385000km és csak megy! De hogy csak az olajlehúzó gyűrű hajtókar, nyúgvó csapágy vagy a szívósor szarik be azért az jelent vmit!

Tobbnyire a szivosor nyirja ki a motort. Nekem is 300+ van benne es meg megyen  vigyor3
A szivosor meg alattomos allatfaj. Eszre sem veszed, hogy megette a motor a szivosor belet, aztan egyszercsak elkezdi enni az olajat stb es itt a veg...es persze kiderul, hogy beletort a motor foga a szivosor nyammogasba.
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #11034 Dátum: 2016.09.23 péntek, 16:10:12 »

Tobbnyire a szivosor nyirja ki a motort. Nekem is 300+ van benne es meg megyen  vigyor3
A szivosor meg alattomos allatfaj. Eszre sem veszed, hogy megette a motor a szivosor belet, aztan egyszercsak elkezdi enni az olajat stb es itt a veg...es persze kiderul, hogy beletort a motor foga a szivosor nyammogasba.

Hát láttam nem egyet amiben igaz lötyögött, de nem szívta be a motor, mégis kuka lett a motor!

Én most is szívok vele, mert herélve van, de úgy érzem nem szereti annyira! Az egr is hülyének nézet, le van kötve, persze észre veszi, de ez van! Most azon agyalok, ha veszek rá új egr-t vajon utána jó lesz! Mert csinált, olyant hogy be be dadogtatta a kocsit! Kérdés, hogy mivel nincs lapát az első 1-2 henger bekapta a kipufogó gázt, vagy maga az egr-m hülyült meg, és az nyitogatott össze vissza!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #11035 Dátum: 2016.09.23 péntek, 17:18:51 »

http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-1-8-2-0-Duratec-Petrol-Inlet-Manifold-Flaps-2002-2007-/271228551747?hash=item3f267b4243:g:dUYAAOxyHntSZnp3

Ezt ha megveszem még édes kevés, hogy ne kerepeljen?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
antaln
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #11036 Dátum: 2016.09.23 péntek, 19:00:54 »

Sziasztok,

Facelift előtti és utáni modellek termosztát között van különbség?
Az enyém 2001-es 1.8-as, a 2004 utániakra jelentősen olcsóbban lehet kapni. Van különbség, vagy megvehető?
Cromax-nál kétfélét ír, 2004 előtti/utáni. A bárdinál rákeresve az összes mk3-ra írja, hogy jó.
Kicsit össze vagyok zavarodva. Tudja valaki a válasz?
köszi
Naplózva

2002/11 1.8 B

2002/02 2.0 TDCI Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11037 Dátum: 2016.09.23 péntek, 19:05:06 »

Sziasztok,

Facelift előtti és utáni modellek termosztát között van különbség?
Az enyém 2001-es 1.8-as, a 2004 utániakra jelentősen olcsóbban lehet kapni. Van különbség, vagy megvehető?
Cromax-nál kétfélét ír, 2004 előtti/utáni. A bárdinál rákeresve az összes mk3-ra írja, hogy jó.
Kicsit össze vagyok zavarodva. Tudja valaki a válasz?
köszi
az egyik elektromosn előfűtött.ez a drágább.a sima is ugyanolyan jó.pláne ha eredetileg sem fűtött a te autódba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11038 Dátum: 2016.09.23 péntek, 19:13:41 »

Sziasztok,

Facelift előtti és utáni modellek termosztát között van különbség?
Az enyém 2001-es 1.8-as, a 2004 utániakra jelentősen olcsóbban lehet kapni. Van különbség, vagy megvehető?
Cromax-nál kétfélét ír, 2004 előtti/utáni. A bárdinál rákeresve az összes mk3-ra írja, hogy jó.
Kicsit össze vagyok zavarodva. Tudja valaki a válasz?
köszi
Mivel FL elötti ezért nagy eséllyel fűtött megy bele.Nézd meg,látható a csati. vigyor3
van egy korábbi koppintott válasz innen a fórumról:
2005 előtt ezeket a motorokat egy fűtött, 98 fokon nyitó termosztáttal szerelték, és ennek megfelelően a ventilátor alacsony fokozata 103 foknál indul csak. 2005-ben váltottak nem fűtött, 92 (95?) fokon nyitó, nem fűtött termosztátra, és ehhez igazították a ventilátor vezérlését is. 2004-ben (úgy néz ki) jöttek ki autók nem fűtött, hamarabb nyitó termosztáttal, és ehhez igazított hűtőventilátor vezérléssel (ha jól emlékszem GSR írta, hogy a csatlakozó helye ott volt, csak le volt dugózva, és nem volt fűtőtest). És ezekhez még a gyári program is a régi, fűtött termosztátot hozza. Ha bekerül a később nyitó termosztát, az alacsonyabb hőmérsékleten nyitó termosztáthoz igazított hűtésvezérlésű autóba, akkor az történik, hogy a ventilátor folyton futni fog, mert a termosztát még ki se nyitott teljesen, mikor már hűteni akar a PCM.
Bárdi írja 2005.05-től a simát(jobb oldali):
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/1_8/BENZIN/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/termosztat-es-alkatreszei/
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.23 péntek, 20:39:55 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11039 Dátum: 2016.09.23 péntek, 20:33:37 »

Sziasztok,

Facelift előtti és utáni modellek termosztát között van különbség?
Az enyém 2001-es 1.8-as, a 2004 utániakra jelentősen olcsóbban lehet kapni. Van különbség, vagy megvehető?
Cromax-nál kétfélét ír, 2004 előtti/utáni. A bárdinál rákeresve az összes mk3-ra írja, hogy jó.
Kicsit össze vagyok zavarodva. Tudja valaki a válasz?
köszi
Cromax ír igazat, a drágábbik fűtött, az kell neked, és a gyárit vedd, olvass vissza, sokan megfáztak az olcsóbbakkal. Ez sajnos ilyen.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11040 Dátum: 2016.09.23 péntek, 20:46:24 »

Hát igen akkor ezek szerint nem csak én szoptam meg a 2.0 -val de ez van!

Szinte mindegyiknek hasonló baja van ami megáll! Nem lehet "anyaghiba" nagyobb kopás stb.?

Mert furcsa, hogy vagy az olajat eszi meg vagy hajtókaros lesz, vagy épp a szívósor szarakodik! Azért ez bosszantó tud lenni!

Ne felejtsd el hogy egyetlen autó sem "perpetum mobile". Bő 10 éves autókról beszélünk, változó minőségű karbantartás után többségében Föld Hold távolság 1x már benne van, csak sok tulaj nincs tisztában a bizonyított előélettel.

Az enyém is 2002-es, nem eszi az olajat és nem is hajtókaros, de vannak más apróságok vele. Senki nem ússza meg szárazon, ez ilyen sportág.  De cserébe van egy tágas, kényelmes, jól pakolható autód.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.23 péntek, 20:50:07 írta Fokadriver1 » Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11041 Dátum: 2016.09.23 péntek, 20:54:57 »

Sziasztok!

Ismét! falbav

Kérdésem lenne valaki tudja ,hogy ez a hang mi lehet ugyan ilyen mint a videoban :

Lengyelül van benne valami de mivel nem tudok így próbáltam angolul kérdezni de semmi:

https://www.youtube.com/watch?v=9NWEOQugPQQ&list=FLJGlaRB-FaAwMiGcsWMDnhw

A videoban van egy ilyen kattogó hang random na nekem is ilyen van!

Előre is köszönöm!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11042 Dátum: 2016.09.23 péntek, 20:58:39 »

Ne felejtsd el hogy egyetlen autó sem "perpetum mobile". Bő 10 éves autókról beszélünk, változó minőségű karbantartás után többségében Föld Hold távolság 1x már benne van, csak sok tulaj nincs tisztában a bizonyított előélettel.

Az enyém is 2002-es, nem eszi az olajat és nem is hajtókaros, de vannak más apróságok vele. Senki nem ússza meg szárazon, ez ilyen sportág.  De cserébe van egy tágas, kényelmes, jól pakolható autód.

Jajaj én már 480knál vagyok  szomoru1 hehe 350 volt a teljes motor generál és most 130k a teljes klíma Cheesy jó hogy van autóm túl sok a felesleges pénzem Cheesy nem tudom mire költeni  rinya falbav beka3
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #11043 Dátum: 2016.09.23 péntek, 21:18:54 »

Ne felejtsd el hogy egyetlen autó sem "perpetum mobile". Bő 10 éves autókról beszélünk, változó minőségű karbantartás után többségében Föld Hold távolság 1x már benne van, csak sok tulaj nincs tisztában a bizonyított előélettel.

Az enyém is 2002-es, nem eszi az olajat és nem is hajtókaros, de vannak más apróságok vele. Senki nem ússza meg szárazon, ez ilyen sportág.  De cserébe van egy tágas, kényelmes, jól pakolható autód.

Nem felejtem el! De egyik autóm sem volt ilyen "beteges" kényes stb! Ezzen ha vmit kicserélsz stb kezdődik minden elöről! Hidd el tudom, Felújított vadi új motorom van szinte új hengerfejjel, mégis néha megszopat, ami idegesít! most pl az egr, pedig nincs fél éves! Ugye hogy ugye ........
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11044 Dátum: 2016.09.23 péntek, 21:38:58 »

Nem felejtem el! De egyik autóm sem volt ilyen "beteges" kényes stb! Ezzen ha vmit kicserélsz stb kezdődik minden elöről! Hidd el tudom, Felújított vadi új motorom van szinte új hengerfejjel, mégis néha megszopat, ami idegesít! most pl az egr, pedig nincs fél éves! Ugye hogy ugye ........

Akkor ulnel fel igazan a xoporollerre ha vettel volna egy dizlit  vigyor3 Orulj, hogy csak az egr-el van gond  Wink wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11045 Dátum: 2016.09.23 péntek, 21:40:35 »

Sziasztok!

Ismét! falbav

Kérdésem lenne valaki tudja ,hogy ez a hang mi lehet ugyan ilyen mint a videoban :

Lengyelül van benne valami de mivel nem tudok így próbáltam angolul kérdezni de semmi:

https://www.youtube.com/watch?v=9NWEOQugPQQ&list=FLJGlaRB-FaAwMiGcsWMDnhw

A videoban van egy ilyen kattogó hang random na nekem is ilyen van!

Előre is köszönöm!

lehet tipikus szivosor szivas...Nem sokaig fog mar csattogni ha nem javittatod meg idoben...
Vagy mai meg lehetsges az a szijfeszito ! Valami hasonlo csattogo hangom volt nekem is anno es az eppen a szijfeszito volt. De igy video hang alapjan nehez megitelni.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11046 Dátum: 2016.09.23 péntek, 21:44:35 »

Akkor ulnel fel igazan a xoporollerre ha vettel volna egy dizlit  vigyor3 Orulj, hogy csak az egr-el van gond  Wink wave
akkor más szopna most a benzinesével... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11047 Dátum: 2016.09.23 péntek, 21:45:38 »

akkor más szopna most a benzinesével... vigyor3

 Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #11048 Dátum: 2016.09.23 péntek, 21:53:21 »

Akkor ulnel fel igazan a xoporollerre ha vettel volna egy dizlit  vigyor3 Orulj, hogy csak az egr-el van gond  Wink wave

nem örülök meg az egr-nek sem! szó szerint szét volt döntve az egész autó újjá lett építve minden kicserélve és mikor fél év utána hullámzik néha dadog stb azért az idegesítő nem?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11049 Dátum: 2016.09.23 péntek, 21:54:25 »

lehet tipikus szivosor szivas...Nem sokaig fog mar csattogni ha nem javittatod meg idoben...
Vagy mai meg lehetsges az a szijfeszito ! Valami hasonlo csattogo hangom volt nekem is anno es az eppen a szijfeszito volt. De igy video hang alapjan nehez megitelni.


Szívósort azt meg lehet nézni valahogy nem ? láttam valami videót, hogy ha le húzok valamit akkor szevasz így meg lehet nézni Smiley

Amúgy jövőhéten megyek talira remélem akkor valami szaki rá tud nézni ha szépen megkérem vagyis hallgatni!

De egy kérdés: Ha a szívósoral van gond változik a fordulat szám akkor a hangnak intenzívebbnek kellene lennie hangosabbnak sűrűbbnek? Mert ugyanolyan randomban csinálja ha alapjárat vagy ha más fordulatszám tartományba van néha nem is csinálja! help szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.23 péntek, 22:15:16 írta Maarki » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.