Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:57:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
232
233
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662718 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11250 Dátum:
2016.10.30 vasárnap, 17:20:35 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.29 szombat, 21:02:39
Sziasztok
Napokban alkalmam volt osszehasonlitani az en automat egy hasonlo Trend felszereltsegu de 2001.01-ben gyartott 1.8-125LE mondeoval. Letezik az hogy a 2001-es verzio meg nagyon az elejen gyartott es jobban osszerakott auto volt? A kesobbi modelekben pedig beindult az olcsositas?
pl:
- motorburkolat felso resze a 2001-ben egy fem otvozet
, az enyemben , 2002, fekete muanyag
- a motorvedo muanyagon a Ford emblema nalam egy sima lehuzos, az 2001-ben egy rendes dombornyomasu jel van
- a futesracsok kozepso allito pocke krombevonatu
- a pohartarto a valtokar hata megett szinten krombevonatu, nalam sima olcso muanyag
Persze tudom hogy ezek kis hulyesegek, viszont a motor felso burkolatanal a fem-muanyag kulonbseg eleg furcsa, a motor hangja is tejesen mas, sokkal eroteljeseb, dinamikusab.
A motorburkolat felső része alatt a szelepfedelet érted? Azért az durva lenne ha a burkolat fémből készülne
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11251 Dátum:
2016.10.30 vasárnap, 19:52:46 »
Idézetet írta: kcs - 2016.10.30 vasárnap, 17:20:35
A motorburkolat felső része alatt a szelepfedelet érted? Azért az durva lenne ha a burkolat fémből készülne
Igen a szelepfedelt ertem , nalam muanyag, az masik auton pedig fem. Persze az olajbetolto nyilas "sapkaja" is mas.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Pecek
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11252 Dátum:
2016.10.30 vasárnap, 20:29:20 »
Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott nálam egy MK3, 1.8 benzin 2006os Mondeo, mostanában erősebb gázadásnál, vagy 120 környéki tempónál benzin szagot kezdek el érezni az utastérben, sima normál kocsikázásnál semmi nem érezhető, viszont ha picit odalépek, vagy nekiállok előzni, megcsapja a benzinszag az orromat.
Tud valaki valami okosságot mondani rá?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11253 Dátum:
2016.10.30 vasárnap, 20:46:07 »
Idézetet írta: Pecek - 2016.10.30 vasárnap, 20:29:20
Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott nálam egy MK3, 1.8 benzin 2006os Mondeo, mostanában erősebb gázadásnál, vagy 120 környéki tempónál benzin szagot kezdek el érezni az utastérben, sima normál kocsikázásnál semmi nem érezhető, viszont ha picit odalépek, vagy nekiállok előzni, megcsapja a benzinszag az orromat.
Tud valaki valami okosságot mondani rá?
Ez valószínű a biztonsági tartalék kanna lehet...
Benzines annyira kiszámíthatatlanul sokat tud fogyasztani, hogy akár két kút között simán kifogy a benya. Ezekre ag esetekre van ez a kanna...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11254 Dátum:
2016.10.30 vasárnap, 20:47:21 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.30 vasárnap, 19:52:46
Igen a szelepfedelt ertem , nalam muanyag, az masik auton pedig fem. Persze az olajbetolto nyilas "sapkaja" is mas.
Szia.
Erről a "műanyag" szelepfedélről tudsz képen linkelni ide,mert kíváncsivá tettél.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11255 Dátum:
2016.10.30 vasárnap, 20:51:49 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.30 vasárnap, 20:46:07
Ez valószínű a biztonsági tartalék kanna lehet...
Benzines annyira kiszámíthatatlanul sokat tud fogyasztani, hogy akár két kút között simán kifogy a benya. Ezekre ag esetekre van ez a kanna...
ez így igaz,csak a két kút között van kb.650-700 km.
ja kanna nélkül.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11256 Dátum:
2016.10.30 vasárnap, 21:02:13 »
Idézetet írta: Pecek - 2016.10.30 vasárnap, 20:29:20
Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott nálam egy MK3, 1.8 benzin 2006os Mondeo, mostanában erősebb gázadásnál, vagy 120 környéki tempónál benzin szagot kezdek el érezni az utastérben, sima normál kocsikázásnál semmi nem érezhető, viszont ha picit odalépek, vagy nekiállok előzni, megcsapja a benzinszag az orromat.
Tud valaki valami okosságot mondani rá?
Ha nagyobb gázadásnál produkálja,akkor valakit kérjél meg,hogy tolja neki a gázt(nem menet közben
),te meg figyeld hátha lokalizálhatod a motortérben a"benziszökést"
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11257 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 05:10:06 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.10.30 vasárnap, 20:51:49
ez így igaz,csak a két kút között van kb.650-700 km.
ja kanna nélkül.
Milyen 650-700 km? 800-nál kevesebbet csak akkor mentem 1 tankkal, amikor német pályán 200-as utazó sebességre állok...
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11258 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 07:24:23 »
Idézetet írta: Runo - 2016.10.31 hétfő, 05:10:06
Milyen 650-700 km? 800-nál kevesebbet csak akkor mentem 1 tankkal, amikor német pályán 200-as utazó sebességre állok...
Mesélj hogy csináldod!
Nekem 690 km volt a legtöbb, de akkor már csak a benzinpára volt a tankban...
Vagy dízeled van, de akkor ez a benzinmotoros topic...
Aláírás ugye...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11259 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 07:42:09 »
Idézetet írta: Runo - 2016.10.31 hétfő, 05:10:06
Milyen 650-700 km? 800-nál kevesebbet csak akkor mentem 1 tankkal, amikor német pályán 200-as utazó sebességre állok...
1.8 benzinnel 200as utazótempó? persze
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11260 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 08:40:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.31 hétfő, 07:42:09
1.8 benzinnel 200as utazótempó? persze
A koromtól nem látta melyik topikba ír.
Ő tuti nem benyás.
Ha mégis az akkor megyünk továbbképzésre hozzá.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 08:43:19 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11261 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 09:47:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.31 hétfő, 07:42:09
1.8 benzinnel 200as utazótempó? persze
Tdcivel sincs meg a 200-as UTAZÓtempó...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11262 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 12:37:31 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.31 hétfő, 09:47:59
Tdcivel sincs meg a 200-as UTAZÓtempó...
2.2-vel lehet ,hogy megvan
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11263 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 12:53:12 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.10.31 hétfő, 08:40:29
A koromtól nem látta melyik topikba ír.
Ő tuti nem benyás.
Ha mégis az akkor megyünk továbbképzésre hozzá.
hozzászólásai alapján 1.8as benzinese van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11264 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 12:53:53 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.31 hétfő, 09:47:59
Tdcivel sincs meg a 200-as UTAZÓtempó...
attól függ melyikkel és milyen váltóval. de ott is csak a 2.2tdci meg a 130le chipesek tudják ezt kb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11265 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 16:45:55 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.10.30 vasárnap, 20:47:21
Szia.
Erről a "műanyag" szelepfedélről tudsz képen linkelni ide,mert kíváncsivá tettél.
Szia , majd linkelek, amugy fekete szinu.
A 200-as tempo amugy nekem is megy, nem feltetlenul utazotempo de ora szerint siman viszi es meg van a pedalbol egy pici....
Csak kimentem es lottem par kepet:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 17:07:35 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11266 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:24:29 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.31 hétfő, 16:45:55
Szia , majd linkelek, amugy fekete szinu.
A 200-as tempo amugy nekem is megy, nem feltetlenul utazotempo de ora szerint siman viszi es meg van a pedalbol egy pici....
ahogy írod, lehet hogy megfutja, de utazótempónak nem bírja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11267 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:24:45 »
Ja es megtalaltam az alabbi kepet is:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Igen tudom ez nem pont 200 ....de igy sikerult lekapni
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11268 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:25:50 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.31 hétfő, 17:24:45
Ja es megtalaltam az alabbi kepet is:
Igen tudom ez nem pont 200 ....de igy sikerult lekapni
ez azért még messze van a gps 200tól...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11269 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:27:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.31 hétfő, 17:25:50
ez azért még messze van a gps 200tól...
ami volt 2.5T-m az tudta az utazó 200at, végre gps szerint 240fölött volt, és ilyenkor beérte 15-20l közötti anyaggal 100km-re
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11270 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:28:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.10.31 hétfő, 17:24:29
ahogy írod, lehet hogy megfutja, de utazótempónak nem bírja
Persze hogy nem utazotempo, mondjuk ha lenne hol szerintem egy darabig lehetne vele menni de ki tudja mennyi olajat zabalna meg
Tudom hogy a gps 200-tol meg messze van , de mast nem tudok dokumentalni
Ha mar utazotemponal tartunk, szerintem 160-180 kozott kenyelmesen lehet menni. Ott erzi a legjobban magat...ha jol emlekszem a pillanatnyi fogyi (torque) olyankor 9l/100km-t mutatott...mar amennyire az pontos.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 17:40:51 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11271 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:44:56 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.31 hétfő, 17:28:25
Persze hogy nem utazotempo, mondjuk ha lenne hol szerintem egy darabig lehetne vele menni de ki tudja mennyi olajat zabalna meg
Tudom hogy a gps 200-tol meg messze van , de mast nem tudok dokumentalni
Ha mar utazotemponal tartunk, szerintem 160-180 kozott kenyelmesen lehet menni. Ott erzi a legjobban magat...ha jol emlekszem a pillanatnyi fogyi (torque) olyankor 9l/100km-t mutatott...mar amennyire az pontos.
Szia.
Kösz a belinkelt képeket,ez nekem is új.
A száz60-száz80 szerintem is normál tempó,de nem mindegy hol tolod ezt a tempót.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11272 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:51:06 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.10.31 hétfő, 17:44:56
Szia.
Kösz a belinkelt képeket,ez nekem is új.
A száz60-száz80 szerintem is normál tempó,de nem mindegy hol tolod ezt a tempót.
Rakeresve a google-n lattam nehany hasonlo szelepfedelet foleg angol, pl. talkford , oldalakon.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 17:52:59 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11273 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:56:47 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.31 hétfő, 17:24:45
Ja es megtalaltam az alabbi kepet is:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Igen tudom ez nem pont 200 ....de igy sikerult lekapni
2002-es kocsi 141e Km?
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11274 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 17:59:05 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.10.31 hétfő, 17:56:47
2002-es kocsi 141e Km?
igen es 132e-el vettem....
Bovebben: 90e km-ig van nemet szervizkonyv, onnatol itteni szervizekben volt, ahol felirtak a km-t.
Abbol kiindulva hogy en is hetvegi autonak hasznalom ( a ceges melett), kb 6 ezer km rakok bele evente...akar igaz is lehet az allas. Persze nem vagyok naiv es tudom hogy barmit lehet hamisitani , de legalab eleg jol megcsinaltak ha ugy van
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 18:13:50 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11275 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 20:17:47 »
Miért ne lehetne igaz az a km állás
A másik autóm a twingó 13 éves és 130 ezer km van benne ( újonnan vettem) és az elmúlt 3 évben mentem vele többet , évi 15 ezret
mióta a mondi meg van, 1 éve ,nem ment 5 ezer km-t egy év alatt, de a mondi is max 11 ezret ment ez az 1 év alatt
szóval nálam se lenne sokkal több km benne
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11276 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 20:23:31 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.31 hétfő, 17:28:25
...ha jol emlekszem a pillanatnyi fogyi (torque) olyankor 9l/100km-t mutatott...mar amennyire az pontos.
Sziasztok!
Én még régen egy toyota corolla 1,4 benzinel néztem, 190-nél pill. fogyi 18,5-19,3L/100 km. A 9 liter 4500-5000 között kicsit kevés nem?
Zsolio
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11277 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 20:56:10 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.31 hétfő, 17:28:25
Persze hogy nem utazotempo, mondjuk ha lenne hol szerintem egy darabig lehetne vele menni de ki tudja mennyi olajat zabalna meg
Tudom hogy a gps 200-tol meg messze van , de mast nem tudok dokumentalni
Ha mar utazotemponal tartunk, szerintem
160-180 kozott kenyelmesen lehet menni. Ott erzi a legjobban magat
...ha jol emlekszem a pillanatnyi fogyi (torque) olyankor 9l/100km-t mutatott...mar amennyire az pontos.
Szerintem ez nem igaz. Én 16 éve vezetem a 2 literesemet, mentem már vele mindenhogy, és lassan elérem a fél milla km-t. Igaz, hogy ha lepadlózom, akkor a max kb. 220-230 között áll meg, akkor éri el a piros mezőt (a szaggatottat, nem a folyamatost), de hiába megy max 220-at, akkor se utazó a 200, de a 180 se. 200-nál majdnem 6000-en üvölt a motor. Szerintem a kényelmes utazósebesség inkább 140-160 mint 160-180. Attól még mert megy annyit, nem biztos, hogy jól érzi ott magát.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 21:16:33 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11278 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 21:15:22 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.10.22 szombat, 19:46:36
Nekem is ezt csinálja néha,már jó pár hónapja.Előtte sosem baszakodott így.
Nálam új a triumvirátus,az EGR is max egy éves...nem tudom,ha valaki dűlőre jut vele és megosztja,nagyon hálás leszek!
Na, jelentem, úgy néz ki megoldódott a rángatás.
Viszont nem tudom elmondani pontosan mitől.
Butchert és Fokadrivert érdekli a dolog.
Jelenség: Mikor nyugodtan, kis gázzal próbálok egyenletesen haladni, mondjuk 55km/h-t tartani, akkor az autó érezhetően mintha meg akarna picit iramodni, majd elmúlik. Ezt ilyen 0.5 mp-es intenzitással csinálja, hidegen, melegen. Ez az egész egyfajta rángatásban jelentkezik, de nem az a tipikus "rúgás szerű" rángatás, hanem finom és egyenletes. Nagy gázadásnál megy az autó azzal nincs gond, húz mint az ökör. Triumvirátus cserélve volt, minden vadi új: NGK gyertyák, bosch trafó, bosch kábelek (8 mm).
Hétvégén azt csináltam unalmamban, hogy leszedtem a trafó oldalról a kábeleket és rendesen visszaraktam, minden létező (látható és hozzáférhető) csatlakozást megmozgattam és jobban rádugtam a helyére. Például: trafó csati, gáz poti, összes injektor, vez. tengely érzékelő, t-map stb.
Azóta, már a második napja olyan selymesen megy mint régen
és nem tudom melyik csati lehetett laza, egyiket se éreztem lötyögni. Szóval akinek ilyen gondja van, próbálja ezeket.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11279 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 21:28:13 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.31 hétfő, 21:15:22
Na, jelentem, úgy néz ki megoldódott a rángatás.
Viszont nem tudom elmondani pontosan mitől.
Butchert és Fokadrivert érdekli a dolog.
Jelenség: Mikor nyugodtan, kis gázzal próbálok egyenletesen haladni, mondjuk 55km/h-t tartani, akkor az autó érezhetően mintha meg akarna picit iramodni, majd elmúlik. Ezt ilyen 0.5 mp-es intenzitással csinálja, hidegen, melegen. Ez az egész egyfajta rángatásban jelentkezik, de nem az a tipikus "rúgás szerű" rángatás, hanem finom és egyenletes. Nagy gázadásnál megy az autó azzal nincs gond, húz mint az ökör. Triumvirátus cserélve volt, minden vadi új: NGK gyertyák, bosch trafó, bosch kábelek (8 mm).
Hétvégén azt csináltam unalmamban, hogy leszedtem a trafó oldalról a kábeleket és rendesen visszaraktam, minden létező (látható és hozzáférhető) csatlakozást megmozgattam és jobban rádugtam a helyére. Például: trafó csati, gáz poti, összes injektor, vez. tengely érzékelő, t-map stb.
Azóta, már a második napja olyan selymesen megy mint régen
és nem tudom melyik csati lehetett laza, egyiket se éreztem lötyögni. Szóval akinek ilyen gondja van, próbálja ezeket.
Szia.
Fújkáltad is valamivel,vagy csak amit leírtál,csati ki és csati vissza.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11280 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 22:45:09 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.10.31 hétfő, 21:28:13
Szia.
Fújkáltad is valamivel,vagy csak amit leírtál,csati ki és csati vissza.
Nem fújkáltam semmit. Terveztem, hogy fújok a vákuumcsövekre féktisztítót, de végül csak csatikat bazeráztam.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11281 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 23:13:43 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.31 hétfő, 21:15:22
Na, jelentem, úgy néz ki megoldódott a rángatás.
Viszont nem tudom elmondani pontosan mitől.
Butchert és Fokadrivert érdekli a dolog.
Jelenség: Mikor nyugodtan, kis gázzal próbálok egyenletesen haladni, mondjuk 55km/h-t tartani, akkor az autó érezhetően mintha meg akarna picit iramodni, majd elmúlik. Ezt ilyen 0.5 mp-es intenzitással csinálja, hidegen, melegen. Ez az egész egyfajta rángatásban jelentkezik, de nem az a tipikus "rúgás szerű" rángatás, hanem finom és egyenletes. Nagy gázadásnál megy az autó azzal nincs gond, húz mint az ökör. Triumvirátus cserélve volt, minden vadi új: NGK gyertyák, bosch trafó, bosch kábelek (8 mm).
Hétvégén azt csináltam unalmamban, hogy leszedtem a trafó oldalról a kábeleket és rendesen visszaraktam, minden létező (látható és hozzáférhető) csatlakozást megmozgattam és jobban rádugtam a helyére. Például: trafó csati, gáz poti, összes injektor, vez. tengely érzékelő, t-map stb.
Azóta, már a második napja olyan selymesen megy mint régen
és nem tudom melyik csati lehetett laza, egyiket se éreztem lötyögni. Szóval akinek ilyen gondja van, próbálja ezeket.
Hol találom a gázpotit ?
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11282 Dátum:
2016.10.31 hétfő, 23:42:50 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.10.31 hétfő, 20:17:47
Miért ne lehetne igaz az a km állás
A másik autóm a twingó 13 éves és 130 ezer km van benne ( újonnan vettem) és az elmúlt 3 évben mentem vele többet , évi 15 ezret
mióta a mondi meg van, 1 éve ,nem ment 5 ezer km-t egy év alatt, de a mondi is max 11 ezret ment ez az 1 év alatt
szóval nálam se lenne sokkal több km benne
Twingo-t ne hasonlítsunk egy mondeohoz,ami ugye egy utazóautó....
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11283 Dátum:
2016.11.01 kedd, 07:24:14 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.31 hétfő, 23:13:43
Hol találom a gázpotit ?
A fojtószelep tengelyének egyik oldalán a gázbowden van a mozgatókarral, a másik felén a potméter
https://m.youtube.com/watch?v=G0_8jjfZs30
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.01 kedd, 08:32:34 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11284 Dátum:
2016.11.01 kedd, 07:30:36 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.10.31 hétfő, 23:42:50
Twingo-t ne hasonlítsunk egy mondeohoz,ami ugye egy utazóautó....
Ne nézd le azt a kisautót, meglepődnél mit tud és mit bír a maga mivoltába, NEM plázázni volt véve, hanem munkára
meg egyébként is , nem a kocsi tipus volt a lényeg, hanem hogy vannak olyan emberek, akik évi 10ezer km-t tesznek meg az autójukkal, nem pedig 20-30ezret
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11285 Dátum:
2016.11.01 kedd, 08:56:12 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.31 hétfő, 21:15:22
Na, jelentem, úgy néz ki megoldódott a rángatás.
Viszont nem tudom elmondani pontosan mitől.
Butchert és Fokadrivert érdekli a dolog.
Jelenség: Mikor nyugodtan, kis gázzal próbálok egyenletesen haladni, mondjuk 55km/h-t tartani, akkor az autó érezhetően mintha meg akarna picit iramodni, majd elmúlik. Ezt ilyen 0.5 mp-es intenzitással csinálja, hidegen, melegen. Ez az egész egyfajta rángatásban jelentkezik, de nem az a tipikus "rúgás szerű" rángatás, hanem finom és egyenletes. Nagy gázadásnál megy az autó azzal nincs gond, húz mint az ökör. Triumvirátus cserélve volt, minden vadi új: NGK gyertyák, bosch trafó, bosch kábelek (8 mm).
Hétvégén azt csináltam unalmamban, hogy leszedtem a trafó oldalról a kábeleket és rendesen visszaraktam, minden létező (látható és hozzáférhető) csatlakozást megmozgattam és jobban rádugtam a helyére. Például: trafó csati, gáz poti, összes injektor, vez. tengely érzékelő, t-map stb.
Azóta, már a második napja olyan selymesen megy mint régen
és nem tudom melyik csati lehetett laza, egyiket se éreztem lötyögni. Szóval akinek ilyen gondja van, próbálja ezeket.
Egy próbát megér
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Lui82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11286 Dátum:
2016.11.01 kedd, 09:43:09 »
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már végigolvastam az egész fórumot, de az én hibajelenségemre nem találtam gyógyírt!
mk3 2.0b 2005.12. ghia executive, Lovato gázrendszerrel szerelve. A hiba a következő: indításkor nehezen indul, kb 3. ra 20-30s ig ha gázt adok nem pörög fel a motor, csak szép lassan
ha elindulok vele kicsit szaggat, de kb 30s után megy rendesen benzinnel is(bár mintha mostanában kicsit gyengébb lenne), átváltva gázra sincs semmi probléma.
Gáz oldala átvizsgálva, annak semmi baja, cserélve lett: üzemanyagszivattyú, új olaj,szűrők. gyűrűzve is lett mert ette nagyon az olajat. Szívósor 50000km-előtte cserélve.
Ötlet? Előre is köszi
Naplózva
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11287 Dátum:
2016.11.01 kedd, 09:51:20 »
210 volt a vége, nagyjából 5 percig.
És jó, nem 2 órán keresztül mentem 200-al, csak fél órát, az út többi részét 180-al.
1.8 benzin, és 3 fő volt a kocsiban.
Ez még nyári gumival. Mióta lecseréltem télire, 160 fölé nem megyek mert nagyon hangos lett...
Amúgy miért mondanám hogy ennyi volt, ha nem ennyi lett volna, nem BMW ez, hogy agyon kell dicsérni, hanem egy jó kis Ford!
Viszont szeretnék kérdezni a hozzáértő tisztelt fórumtársaktól!
Tegnap reggel elég hideg volt induláskor, ezért nem is tűnt fel hirtelen...
A motor hőmérséklet visszajelző fél órás út alatt sem mozdult meg.
Aztán megálltam (a motor járt!), és elkezdett felfelé kúszni a mutató.
Vagy 1 perc alatt fel is ment a hőfok normál tartományba. Aztán indultam tovább, és a mutató szépen le is ment alapállásba...
Ezután már figyeltem, és bizony ha a menetszél nagy volt, akkor a mutató feküdt, ha lassan mentem, a mutató ment "fel".
Tegyek kartont a hűtő elé mint régen szoktak, vagy mi van?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.01 kedd, 10:05:47 írta Runo
»
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11288 Dátum:
2016.11.01 kedd, 10:01:08 »
Idézetet írta: Runo - 2016.11.01 kedd, 09:51:20
210 volt a vége, nagyjából 5 percig.
És jó, nem 2 órán keresztül mentem 200-al, csak fél órát, az út többi részét 180-al.
1.8 benzin, és 3 fő volt a kocsiban.
Ez még nyári gumival. Mióta lecseréltem télire, 160 fölé nem megyek mert nagyon hangos lett...
Amúgy miért mondanám hogy ennyi volt, ha nem ennyi lett volna?
Tudom, hogy megy annyit, de az nem kényelmes neki mint mondtam. Én egyszer nagyrészt 180-al jöttem haza németországból az előző Mk1-es mondeómmal. Hazajöttem, semmi gond, csak másnap nem indult az autó. AC pumpa csere.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11289 Dátum:
2016.11.01 kedd, 10:16:13 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.01 kedd, 10:01:08
Tudom, hogy megy annyit, de az nem kényelmes neki mint mondtam. Én egyszer nagyrészt 180-al jöttem haza németországból az előző Mk1-es mondeómmal. Hazajöttem, semmi gond, csak másnap nem indult az autó. AC pumpa csere.
Jaja! Elég sokat pörgött, nem is akartam kínozni, csak kíváncsi voltam a végére...
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11290 Dátum:
2016.11.01 kedd, 10:29:02 »
Idézetet írta: Runo - 2016.11.01 kedd, 09:51:20
210 volt a vége, nagyjából 5 percig.
És jó, nem 2 órán keresztül mentem 200-al, csak fél órát, az út többi részét 180-al.
1.8 benzin, és 3 fő volt a kocsiban.
Ez még nyári gumival. Mióta lecseréltem télire, 160 fölé nem megyek mert nagyon hangos lett...
Amúgy miért mondanám hogy ennyi volt, ha nem ennyi lett volna, nem BMW ez, hogy agyon kell dicsérni, hanem egy jó kis Ford!
Viszont szeretnék kérdezni a hozzáértő tisztelt fórumtársaktól!
Tegnap reggel elég hideg volt induláskor, ezért nem is tűnt fel hirtelen...
A motor hőmérséklet visszajelző fél órás út alatt sem mozdult meg.
Aztán megálltam (a motor járt!), és elkezdett felfelé kúszni a mutató.
Vagy 1 perc alatt fel is ment a hőfok normál tartományba. Aztán indultam tovább, és a mutató szépen le is ment alapállásba...
Ezután már figyeltem, és bizony ha a menetszél nagy volt, akkor a mutató feküdt, ha lassan mentem, a mutató ment "fel".
Tegyek kartont a hűtő elé mint régen szoktak, vagy mi van?
Valószínű termosztát csere.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11291 Dátum:
2016.11.01 kedd, 10:32:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.11.01 kedd, 10:29:02
Valószínű termosztát csere.
+1
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11292 Dátum:
2016.11.01 kedd, 10:35:59 »
Idézetet írta: Runo - 2016.11.01 kedd, 09:51:20
Viszont szeretnék kérdezni a hozzáértő tisztelt fórumtársaktól!
Tegnap reggel elég hideg volt induláskor, ezért nem is tűnt fel hirtelen...
A motor hőmérséklet visszajelző fél órás út alatt sem mozdult meg.
Aztán megálltam (a motor járt!), és elkezdett felfelé kúszni a mutató.
Vagy 1 perc alatt fel is ment a hőfok normál tartományba. Aztán indultam tovább, és a mutató szépen le is ment alapállásba...
Ezután már figyeltem, és bizony ha a menetszél nagy volt, akkor a mutató feküdt, ha lassan mentem, a mutató ment "fel".
Tegyek kartont a hűtő elé mint régen szoktak, vagy mi van?
Szia.
Szerintem a karton kevés.Termosztát lehet megadta magát.Nézd meg a víz hőfokát műszerteszttel vagy diaggal.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11293 Dátum:
2016.11.01 kedd, 10:45:10 »
Köszi a megerősítést, valahogy sejtettem hogy a termosztáttal lesz a gond.
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11294 Dátum:
2016.11.01 kedd, 13:29:36 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.31 hétfő, 20:56:10
Szerintem ez nem igaz. Én 16 éve vezetem a 2 literesemet, mentem már vele mindenhogy, és lassan elérem a fél milla km-t. Igaz, hogy ha lepadlózom, akkor a max kb. 220-230 között áll meg, akkor éri el a piros mezőt (a szaggatottat, nem a folyamatost), de hiába megy max 220-at, akkor se utazó a 200, de a 180 se. 200-nál majdnem 6000-en üvölt a motor. Szerintem a kényelmes utazósebesség inkább 140-160 mint 160-180. Attól még mert megy annyit, nem biztos, hogy jól érzi ott magát.
Na jo, akkor en erzem ott jol magamat
Ugy gondoltam en is hogy 160, es 180 elozeskor...mert azt siman viszi...sot nalam jobban gyorsul 140-rol 180-ra mint 80-120-ra...nem tudom mi baja van 80-120 kozott, akkor talicskava valtozik es szinte tolni kel...
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11295 Dátum:
2016.11.01 kedd, 18:17:14 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.11.01 kedd, 13:29:36
Na jo, akkor en erzem ott jol magamat
Ugy gondoltam en is hogy 160, es 180 elozeskor...mert azt siman viszi...sot nalam jobban gyorsul 140-rol 180-ra mint 80-120-ra...nem tudom mi baja van 80-120 kozott, akkor talicskava valtozik es szinte tolni kel...
Nálam is jobban gyorsul magasabb sebességnél.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11296 Dátum:
2016.11.01 kedd, 19:50:35 »
Idézetet írta: Lui82 - 2016.11.01 kedd, 09:43:09
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már végigolvastam az egész fórumot, de az én hibajelenségemre nem találtam gyógyírt!
mk3 2.0b 2005.12. ghia executive, Lovato gázrendszerrel szerelve. A hiba a következő: indításkor nehezen indul, kb 3. ra 20-30s ig ha gázt adok nem pörög fel a motor, csak szép lassan
ha elindulok vele kicsit szaggat, de kb 30s után megy rendesen benzinnel is(bár mintha mostanában kicsit gyengébb lenne), átváltva gázra sincs semmi probléma.
Gáz oldala átvizsgálva, annak semmi baja, cserélve lett: üzemanyagszivattyú, új olaj,szűrők. gyűrűzve is lett mert ette nagyon az olajat. Szívósor 50000km-előtte cserélve.
Ötlet? Előre is köszi
Volt nekem is gázos autóm, hasonló tünetekkel. A gázrendszer volt rosszul beállítva, és az autó vezérlője adaptálódott a gázrendszerhez, (mivel azt használod többnyire), így benzin üzemmódban nem ment jól. Vidd el egy JÓ! gázautószervizbe! Én az LPG doktorhoz vittem lpgdokktor.hu (a Totalcar.hu-n is szokott tanácsokat adni) Nekem miután beállította az autót, tökéletes lett.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11297 Dátum:
2016.11.01 kedd, 22:02:28 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.11.01 kedd, 18:17:14
Nálam is jobban gyorsul magasabb sebességnél.
Idézetet írta: toby_as - 2016.11.01 kedd, 13:29:36
Na jo, akkor en erzem ott jol magamat
Ugy gondoltam en is hogy 160, es 180 elozeskor...mert azt siman viszi...sot nalam jobban gyorsul 140-rol 180-ra mint 80-120-ra...nem tudom mi baja van 80-120 kozott, akkor talicskava valtozik es szinte tolni kel...
5-ben persze, mivel ott már ott forog, ahol tipikusan boldog a szívó benzines motor, 80-nál meg nagyon nem.
Tedd vissza 3-ba és mindjárt nem lesz talicska.
Naplózva
Lui82
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11298 Dátum:
2016.11.02 szerda, 09:00:24 »
Idézetet írta: Robin - 2016.11.01 kedd, 19:50:35
Volt nekem is gázos autóm, hasonló tünetekkel. A gázrendszer volt rosszul beállítva, és az autó vezérlője adaptálódott a gázrendszerhez, (mivel azt használod többnyire), így benzin üzemmódban nem ment jól. Vidd el egy JÓ! gázautószervizbe! Én az LPG doktorhoz vittem lpgdokktor.hu (a Totalcar.hu-n is szokott tanácsokat adni) Nekem miután beállította az autót, tökéletes lett.
Fehérváron voltam Varga Zsolt-nál őróla is sok jót olvastam a neten, a beállításokat megnézte azt mondta, hogy jó. De egy ideje már én is erre gyanakszom.
Mennyi idő volt egy ilyen beállítás? Értem ez alatt, hogy ott kellett hagyni az autót? Vidékről elég messze van nekem.
Neked is nehezen, indult?
Naplózva
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11299 Dátum:
2016.11.02 szerda, 13:35:11 »
Idézetet írta: Lui82 - 2016.11.02 szerda, 09:00:24
Fehérváron voltam Varga Zsolt-nál őróla is sok jót olvastam a neten, a beállításokat megnézte azt mondta, hogy jó. De egy ideje már én is erre gyanakszom.
Mennyi idő volt egy ilyen beállítás? Értem ez alatt, hogy ott kellett hagyni az autót? Vidékről elég messze van nekem.
Neked is nehezen, indult?
Nekem indult rendesen, de benzinnel minden baja volt... Nekem "hardveres" dolgokat is helyre kellett hozni, de maga a beallitas kb. 1 ora volt, radugta a szamitogepet, en vezettem o meg programozott kozben. Sok gazos ceg ezt a reszt kihagyja, pedig itt a lenyeg...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
232
233
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ