Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:13:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652546 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #11250 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 17:20:35 »

Sziasztok
Napokban alkalmam volt osszehasonlitani az en automat egy hasonlo Trend felszereltsegu de 2001.01-ben gyartott 1.8-125LE mondeoval. Letezik az hogy a 2001-es verzio meg nagyon az elejen gyartott es jobban osszerakott auto volt? A kesobbi modelekben pedig beindult az olcsositas?
pl:
- motorburkolat felso resze a 2001-ben egy  fem otvozet  wow1 , az enyemben , 2002, fekete muanyag
- a motorvedo muanyagon a Ford emblema nalam egy sima lehuzos, az 2001-ben egy rendes dombornyomasu jel van
- a futesracsok kozepso allito pocke krombevonatu
- a pohartarto a valtokar hata megett szinten krombevonatu, nalam sima olcso muanyag

Persze tudom hogy ezek kis hulyesegek, viszont a motor felso burkolatanal a fem-muanyag kulonbseg eleg furcsa, a motor hangja is tejesen mas, sokkal eroteljeseb, dinamikusab.






A motorburkolat felső része alatt a szelepfedelet érted? Azért az durva lenne ha a burkolat fémből készülne Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11251 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 19:52:46 »

A motorburkolat felső része alatt a szelepfedelet érted? Azért az durva lenne ha a burkolat fémből készülne Smiley
Igen a szelepfedelt ertem , nalam muanyag, az masik auton pedig fem. Persze az olajbetolto nyilas "sapkaja" is mas.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Pecek
Vendég
« Új hozzászólás #11252 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 20:29:20 »

Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott nálam egy MK3, 1.8 benzin 2006os Mondeo, mostanában erősebb gázadásnál, vagy 120 környéki tempónál benzin szagot kezdek el érezni az utastérben, sima normál kocsikázásnál semmi nem érezhető, viszont ha picit odalépek, vagy nekiállok előzni, megcsapja a benzinszag az orromat.
Tud valaki valami okosságot mondani rá?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11253 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 20:46:07 »

Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott nálam egy MK3, 1.8 benzin 2006os Mondeo, mostanában erősebb gázadásnál, vagy 120 környéki tempónál benzin szagot kezdek el érezni az utastérben, sima normál kocsikázásnál semmi nem érezhető, viszont ha picit odalépek, vagy nekiállok előzni, megcsapja a benzinszag az orromat.
Tud valaki valami okosságot mondani rá?

Ez valószínű a biztonsági tartalék kanna lehet...

Benzines annyira kiszámíthatatlanul sokat tud fogyasztani, hogy akár két kút között simán kifogy a benya. Ezekre ag esetekre van ez a kanna...

 eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11254 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 20:47:21 »

Igen a szelepfedelt ertem , nalam muanyag, az masik auton pedig fem. Persze az olajbetolto nyilas "sapkaja" is mas.
Szia.
Erről a "műanyag" szelepfedélről tudsz képen linkelni ide,mert kíváncsivá tettél. wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11255 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 20:51:49 »

Ez valószínű a biztonsági tartalék kanna lehet...

Benzines annyira kiszámíthatatlanul sokat tud fogyasztani, hogy akár két kút között simán kifogy a benya. Ezekre ag esetekre van ez a kanna...

 eplus2 hehe
  taps ez így igaz,csak a két kút között van kb.650-700 km. afro1
ja kanna nélkül. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11256 Dátum: 2016.10.30 vasárnap, 21:02:13 »

Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott nálam egy MK3, 1.8 benzin 2006os Mondeo, mostanában erősebb gázadásnál, vagy 120 környéki tempónál benzin szagot kezdek el érezni az utastérben, sima normál kocsikázásnál semmi nem érezhető, viszont ha picit odalépek, vagy nekiállok előzni, megcsapja a benzinszag az orromat.
Tud valaki valami okosságot mondani rá?
Ha nagyobb gázadásnál produkálja,akkor valakit kérjél meg,hogy tolja neki a gázt(nem menet közben  hehe ),te meg figyeld hátha lokalizálhatod a motortérben a"benziszökést"
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #11257 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 05:10:06 »

  taps ez így igaz,csak a két kút között van kb.650-700 km. afro1
ja kanna nélkül. eplus2 eplus2 eplus2
Milyen 650-700 km? 800-nál kevesebbet csak akkor mentem 1 tankkal, amikor német pályán 200-as utazó sebességre állok...
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #11258 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 07:24:23 »

Milyen 650-700 km? 800-nál kevesebbet csak akkor mentem 1 tankkal, amikor német pályán 200-as utazó sebességre állok...
Mesélj hogy csináldod!
Nekem 690 km volt a legtöbb, de akkor már csak a benzinpára volt a tankban...
Vagy dízeled van, de akkor ez a benzinmotoros topic...
Aláírás ugye...
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11259 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 07:42:09 »

Milyen 650-700 km? 800-nál kevesebbet csak akkor mentem 1 tankkal, amikor német pályán 200-as utazó sebességre állok...
1.8 benzinnel 200as utazótempó? persze hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11260 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 08:40:29 »

1.8 benzinnel 200as utazótempó? persze hehe
A koromtól nem látta melyik topikba ír. eplus2 eplus2 eplus2
Ő tuti nem benyás. wow1 Ha  mégis az akkor megyünk továbbképzésre hozzá. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 08:43:19 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11261 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 09:47:59 »

1.8 benzinnel 200as utazótempó? persze hehe

Tdcivel sincs meg a 200-as UTAZÓtempó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11262 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 12:37:31 »

Tdcivel sincs meg a 200-as UTAZÓtempó...
2.2-vel lehet ,hogy megvan Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11263 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 12:53:12 »

A koromtól nem látta melyik topikba ír. eplus2 eplus2 eplus2
Ő tuti nem benyás. wow1 Ha  mégis az akkor megyünk továbbképzésre hozzá. vigyor3
hozzászólásai alapján 1.8as benzinese van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11264 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 12:53:53 »

Tdcivel sincs meg a 200-as UTAZÓtempó...
attól függ melyikkel és milyen váltóval. de ott is csak a 2.2tdci meg a 130le chipesek tudják ezt kb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11265 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 16:45:55 »

Szia.
Erről a "műanyag" szelepfedélről tudsz képen linkelni ide,mert kíváncsivá tettél. wow1

Szia , majd linkelek, amugy fekete szinu.

A 200-as tempo amugy nekem is megy, nem feltetlenul utazotempo de ora szerint siman viszi es meg van a pedalbol egy pici....

Csak kimentem es lottem par kepet:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 17:07:35 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11266 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:24:29 »

Szia , majd linkelek, amugy fekete szinu.

A 200-as tempo amugy nekem is megy, nem feltetlenul utazotempo de ora szerint siman viszi es meg van a pedalbol egy pici....

ahogy írod, lehet hogy megfutja, de utazótempónak nem bírja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11267 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:24:45 »

Ja es megtalaltam az alabbi kepet is:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Igen tudom ez nem pont 200 ....de igy sikerult lekapni Wink
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11268 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:25:50 »

Ja es megtalaltam az alabbi kepet is:

Igen tudom ez nem pont 200 ....de igy sikerult lekapni Wink
ez azért még messze van a gps 200tól...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11269 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:27:34 »

ez azért még messze van a gps 200tól...
ami volt 2.5T-m az tudta az utazó 200at, végre gps szerint 240fölött volt, és ilyenkor beérte 15-20l közötti anyaggal 100km-re vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11270 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:28:25 »

ahogy írod, lehet hogy megfutja, de utazótempónak nem bírja
Persze hogy nem utazotempo, mondjuk ha lenne hol szerintem egy darabig lehetne vele menni de ki tudja mennyi  olajat zabalna meg vigyor3
Tudom hogy a gps 200-tol meg messze van , de mast nem tudok dokumentalni vigyor3

Ha mar utazotemponal tartunk, szerintem  160-180 kozott kenyelmesen lehet menni. Ott erzi a legjobban magat...ha jol emlekszem a pillanatnyi fogyi (torque) olyankor 9l/100km-t mutatott...mar amennyire az pontos.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 17:40:51 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11271 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:44:56 »

Persze hogy nem utazotempo, mondjuk ha lenne hol szerintem egy darabig lehetne vele menni de ki tudja mennyi  olajat zabalna meg vigyor3
Tudom hogy a gps 200-tol meg messze van , de mast nem tudok dokumentalni vigyor3

Ha mar utazotemponal tartunk, szerintem  160-180 kozott kenyelmesen lehet menni. Ott erzi a legjobban magat...ha jol emlekszem a pillanatnyi fogyi (torque) olyankor 9l/100km-t mutatott...mar amennyire az pontos.
Szia.
Kösz a belinkelt képeket,ez nekem is új. eljen A száz60-száz80 szerintem is normál tempó,de nem mindegy hol tolod ezt a tempót.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11272 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:51:06 »

Szia.
Kösz a belinkelt képeket,ez nekem is új. eljen A száz60-száz80 szerintem is normál tempó,de nem mindegy hol tolod ezt a tempót.
Rakeresve a google-n lattam nehany hasonlo  szelepfedelet  foleg angol, pl. talkford , oldalakon.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 17:52:59 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11273 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:56:47 »

Ja es megtalaltam az alabbi kepet is:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Igen tudom ez nem pont 200 ....de igy sikerult lekapni Wink
2002-es kocsi 141e Km? Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11274 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 17:59:05 »

2002-es kocsi 141e Km? Smiley

 vigyor3  igen es 132e-el vettem.... eplus2
Bovebben: 90e km-ig van nemet szervizkonyv, onnatol itteni szervizekben volt, ahol felirtak  a km-t.
 Abbol kiindulva hogy en is hetvegi autonak hasznalom ( a ceges melett),  kb 6 ezer km rakok bele evente...akar igaz is lehet az allas. Persze nem vagyok naiv es tudom hogy barmit lehet hamisitani , de legalab eleg jol megcsinaltak ha ugy van Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 18:13:50 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #11275 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:17:47 »

Miért ne lehetne igaz az a km állás
A másik autóm a twingó 13 éves és 130 ezer km van benne ( újonnan vettem) és az elmúlt 3 évben mentem vele többet , évi 15 ezret
mióta a mondi meg van, 1 éve ,nem ment 5 ezer km-t egy év alatt, de a mondi is max 11 ezret ment ez az 1 év alatt
szóval nálam se lenne sokkal több km benne
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #11276 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:23:31 »

...ha jol emlekszem a pillanatnyi fogyi (torque) olyankor 9l/100km-t mutatott...mar amennyire az pontos.

Sziasztok!

Én még régen egy toyota corolla 1,4 benzinel néztem, 190-nél pill. fogyi 18,5-19,3L/100 km. A 9 liter 4500-5000 között kicsit kevés nem?

Zsolio
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11277 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 20:56:10 »

Persze hogy nem utazotempo, mondjuk ha lenne hol szerintem egy darabig lehetne vele menni de ki tudja mennyi  olajat zabalna meg vigyor3
Tudom hogy a gps 200-tol meg messze van , de mast nem tudok dokumentalni vigyor3

Ha mar utazotemponal tartunk, szerintem  160-180 kozott kenyelmesen lehet menni. Ott erzi a legjobban magat...ha jol emlekszem a pillanatnyi fogyi (torque) olyankor 9l/100km-t mutatott...mar amennyire az pontos.

Szerintem ez nem igaz. Én 16 éve vezetem a 2 literesemet, mentem már vele mindenhogy, és lassan elérem a fél milla km-t. Igaz, hogy ha lepadlózom, akkor a max kb. 220-230 között áll meg, akkor éri el a piros mezőt (a szaggatottat, nem a folyamatost), de hiába megy max 220-at, akkor se utazó a 200, de a 180 se. 200-nál majdnem 6000-en üvölt a motor. Szerintem a kényelmes utazósebesség inkább 140-160 mint 160-180. Attól még mert megy annyit, nem biztos, hogy jól érzi ott magát.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.31 hétfő, 21:16:33 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11278 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 21:15:22 »

Nekem is ezt csinálja néha,már jó pár hónapja.Előtte sosem baszakodott így.
Nálam új a triumvirátus,az EGR is max egy éves...nem tudom,ha valaki dűlőre jut vele és megosztja,nagyon hálás leszek!  vigyor3

Na, jelentem, úgy néz ki megoldódott a rángatás.  taps Viszont nem tudom elmondani pontosan mitől.  szomoru1  falbav Butchert és Fokadrivert érdekli a dolog.
Jelenség: Mikor nyugodtan, kis gázzal próbálok egyenletesen haladni, mondjuk 55km/h-t tartani, akkor az autó érezhetően mintha meg akarna picit iramodni, majd elmúlik. Ezt ilyen 0.5 mp-es intenzitással csinálja, hidegen, melegen. Ez az egész egyfajta rángatásban jelentkezik, de nem az a tipikus "rúgás szerű" rángatás, hanem finom és egyenletes. Nagy gázadásnál megy az autó azzal nincs gond, húz mint az ökör. Triumvirátus cserélve volt, minden vadi új: NGK gyertyák, bosch trafó, bosch kábelek (8 mm).
Hétvégén azt csináltam unalmamban, hogy leszedtem a trafó oldalról a kábeleket és rendesen visszaraktam, minden létező (látható és hozzáférhető) csatlakozást megmozgattam és jobban rádugtam a helyére. Például: trafó csati, gáz poti, összes injektor, vez. tengely érzékelő, t-map stb.
Azóta, már a második napja olyan selymesen megy mint régen  taps és nem tudom melyik csati lehetett laza, egyiket se éreztem lötyögni. Szóval akinek ilyen gondja van, próbálja ezeket.  wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11279 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 21:28:13 »

Na, jelentem, úgy néz ki megoldódott a rángatás.  taps Viszont nem tudom elmondani pontosan mitől.  szomoru1  falbav Butchert és Fokadrivert érdekli a dolog.
Jelenség: Mikor nyugodtan, kis gázzal próbálok egyenletesen haladni, mondjuk 55km/h-t tartani, akkor az autó érezhetően mintha meg akarna picit iramodni, majd elmúlik. Ezt ilyen 0.5 mp-es intenzitással csinálja, hidegen, melegen. Ez az egész egyfajta rángatásban jelentkezik, de nem az a tipikus "rúgás szerű" rángatás, hanem finom és egyenletes. Nagy gázadásnál megy az autó azzal nincs gond, húz mint az ökör. Triumvirátus cserélve volt, minden vadi új: NGK gyertyák, bosch trafó, bosch kábelek (8 mm).
Hétvégén azt csináltam unalmamban, hogy leszedtem a trafó oldalról a kábeleket és rendesen visszaraktam, minden létező (látható és hozzáférhető) csatlakozást megmozgattam és jobban rádugtam a helyére. Például: trafó csati, gáz poti, összes injektor, vez. tengely érzékelő, t-map stb.
Azóta, már a második napja olyan selymesen megy mint régen  taps és nem tudom melyik csati lehetett laza, egyiket se éreztem lötyögni. Szóval akinek ilyen gondja van, próbálja ezeket.  wave
Szia.
Fújkáltad is valamivel,vagy csak amit leírtál,csati ki és csati vissza.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11280 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 22:45:09 »

Szia.
Fújkáltad is valamivel,vagy csak amit leírtál,csati ki és csati vissza.

Nem fújkáltam semmit. Terveztem, hogy fújok a vákuumcsövekre féktisztítót, de végül csak csatikat bazeráztam.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11281 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 23:13:43 »

Na, jelentem, úgy néz ki megoldódott a rángatás.  taps Viszont nem tudom elmondani pontosan mitől.  szomoru1  falbav Butchert és Fokadrivert érdekli a dolog.
Jelenség: Mikor nyugodtan, kis gázzal próbálok egyenletesen haladni, mondjuk 55km/h-t tartani, akkor az autó érezhetően mintha meg akarna picit iramodni, majd elmúlik. Ezt ilyen 0.5 mp-es intenzitással csinálja, hidegen, melegen. Ez az egész egyfajta rángatásban jelentkezik, de nem az a tipikus "rúgás szerű" rángatás, hanem finom és egyenletes. Nagy gázadásnál megy az autó azzal nincs gond, húz mint az ökör. Triumvirátus cserélve volt, minden vadi új: NGK gyertyák, bosch trafó, bosch kábelek (8 mm).
Hétvégén azt csináltam unalmamban, hogy leszedtem a trafó oldalról a kábeleket és rendesen visszaraktam, minden létező (látható és hozzáférhető) csatlakozást megmozgattam és jobban rádugtam a helyére. Például: trafó csati, gáz poti, összes injektor, vez. tengely érzékelő, t-map stb.
Azóta, már a második napja olyan selymesen megy mint régen  taps és nem tudom melyik csati lehetett laza, egyiket se éreztem lötyögni. Szóval akinek ilyen gondja van, próbálja ezeket.  wave

Hol találom a gázpotit ?
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11282 Dátum: 2016.10.31 hétfő, 23:42:50 »

Miért ne lehetne igaz az a km állás
A másik autóm a twingó 13 éves és 130 ezer km van benne ( újonnan vettem) és az elmúlt 3 évben mentem vele többet , évi 15 ezret
mióta a mondi meg van, 1 éve ,nem ment 5 ezer km-t egy év alatt, de a mondi is max 11 ezret ment ez az 1 év alatt
szóval nálam se lenne sokkal több km benne
Twingo-t ne hasonlítsunk egy mondeohoz,ami ugye egy utazóautó....
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11283 Dátum: 2016.11.01 kedd, 07:24:14 »

Hol találom a gázpotit ?

A fojtószelep tengelyének egyik oldalán a gázbowden van a mozgatókarral, a másik felén a potméter

https://m.youtube.com/watch?v=G0_8jjfZs30
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.01 kedd, 08:32:34 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #11284 Dátum: 2016.11.01 kedd, 07:30:36 »

Twingo-t ne hasonlítsunk egy mondeohoz,ami ugye egy utazóautó....

Ne nézd le azt a kisautót, meglepődnél mit tud és mit bír a maga mivoltába, NEM plázázni volt véve, hanem munkára
meg egyébként is , nem a kocsi tipus volt a lényeg, hanem hogy vannak olyan emberek, akik évi 10ezer km-t tesznek meg az autójukkal, nem pedig 20-30ezret
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #11285 Dátum: 2016.11.01 kedd, 08:56:12 »

Na, jelentem, úgy néz ki megoldódott a rángatás.  taps Viszont nem tudom elmondani pontosan mitől.  szomoru1  falbav Butchert és Fokadrivert érdekli a dolog.
Jelenség: Mikor nyugodtan, kis gázzal próbálok egyenletesen haladni, mondjuk 55km/h-t tartani, akkor az autó érezhetően mintha meg akarna picit iramodni, majd elmúlik. Ezt ilyen 0.5 mp-es intenzitással csinálja, hidegen, melegen. Ez az egész egyfajta rángatásban jelentkezik, de nem az a tipikus "rúgás szerű" rángatás, hanem finom és egyenletes. Nagy gázadásnál megy az autó azzal nincs gond, húz mint az ökör. Triumvirátus cserélve volt, minden vadi új: NGK gyertyák, bosch trafó, bosch kábelek (8 mm).
Hétvégén azt csináltam unalmamban, hogy leszedtem a trafó oldalról a kábeleket és rendesen visszaraktam, minden létező (látható és hozzáférhető) csatlakozást megmozgattam és jobban rádugtam a helyére. Például: trafó csati, gáz poti, összes injektor, vez. tengely érzékelő, t-map stb.
Azóta, már a második napja olyan selymesen megy mint régen  taps és nem tudom melyik csati lehetett laza, egyiket se éreztem lötyögni. Szóval akinek ilyen gondja van, próbálja ezeket.  wave

Egy próbát megér  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11286 Dátum: 2016.11.01 kedd, 09:43:09 »

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már végigolvastam az egész fórumot, de az én hibajelenségemre nem találtam gyógyírt!
mk3 2.0b 2005.12. ghia executive, Lovato gázrendszerrel szerelve. A hiba a következő: indításkor nehezen indul, kb 3. ra 20-30s ig ha gázt adok nem pörög fel a motor, csak szép lassan
ha elindulok vele kicsit szaggat, de kb 30s után megy rendesen benzinnel is(bár mintha mostanában kicsit gyengébb lenne), átváltva gázra sincs semmi probléma.
Gáz oldala átvizsgálva, annak semmi baja, cserélve lett: üzemanyagszivattyú, új olaj,szűrők. gyűrűzve is lett mert ette nagyon az olajat. Szívósor 50000km-előtte cserélve.
Ötlet? Előre is köszi
 
Naplózva
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #11287 Dátum: 2016.11.01 kedd, 09:51:20 »

210 volt a vége, nagyjából 5 percig.
És jó, nem 2 órán keresztül mentem 200-al, csak fél órát, az út többi részét 180-al.
1.8 benzin, és 3 fő volt a kocsiban.
Ez még nyári gumival. Mióta lecseréltem télire, 160 fölé nem megyek mert nagyon hangos lett...
Amúgy miért mondanám hogy ennyi volt, ha nem ennyi lett volna, nem BMW ez, hogy agyon kell dicsérni, hanem egy jó kis Ford! Smiley

Viszont szeretnék kérdezni a hozzáértő tisztelt fórumtársaktól!
Tegnap reggel elég hideg volt induláskor, ezért nem is tűnt fel hirtelen...
A motor hőmérséklet visszajelző fél órás út alatt sem mozdult meg.
Aztán megálltam (a motor járt!), és elkezdett felfelé kúszni a mutató.
Vagy 1 perc alatt fel is ment a hőfok normál tartományba. Aztán indultam tovább, és a mutató szépen le is ment alapállásba...
Ezután már figyeltem, és bizony ha a menetszél nagy volt, akkor a mutató feküdt, ha lassan mentem, a mutató ment "fel".
Tegyek kartont a hűtő elé mint régen szoktak, vagy mi van? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.01 kedd, 10:05:47 írta Runo » Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11288 Dátum: 2016.11.01 kedd, 10:01:08 »

210 volt a vége, nagyjából 5 percig.
És jó, nem 2 órán keresztül mentem 200-al, csak fél órát, az út többi részét 180-al.
1.8 benzin, és 3 fő volt a kocsiban.
Ez még nyári gumival. Mióta lecseréltem télire, 160 fölé nem megyek mert nagyon hangos lett...
Amúgy miért mondanám hogy ennyi volt, ha nem ennyi lett volna?

Tudom, hogy megy annyit, de az nem kényelmes neki mint mondtam. Én egyszer nagyrészt 180-al jöttem haza németországból az előző Mk1-es mondeómmal. Hazajöttem, semmi gond, csak másnap nem indult az autó. AC pumpa csere.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #11289 Dátum: 2016.11.01 kedd, 10:16:13 »

Tudom, hogy megy annyit, de az nem kényelmes neki mint mondtam. Én egyszer nagyrészt 180-al jöttem haza németországból az előző Mk1-es mondeómmal. Hazajöttem, semmi gond, csak másnap nem indult az autó. AC pumpa csere.
Jaja! Elég sokat pörgött, nem is akartam kínozni, csak kíváncsi voltam a végére...
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11290 Dátum: 2016.11.01 kedd, 10:29:02 »

210 volt a vége, nagyjából 5 percig.
És jó, nem 2 órán keresztül mentem 200-al, csak fél órát, az út többi részét 180-al.
1.8 benzin, és 3 fő volt a kocsiban.
Ez még nyári gumival. Mióta lecseréltem télire, 160 fölé nem megyek mert nagyon hangos lett...
Amúgy miért mondanám hogy ennyi volt, ha nem ennyi lett volna, nem BMW ez, hogy agyon kell dicsérni, hanem egy jó kis Ford! Smiley

Viszont szeretnék kérdezni a hozzáértő tisztelt fórumtársaktól!
Tegnap reggel elég hideg volt induláskor, ezért nem is tűnt fel hirtelen...
A motor hőmérséklet visszajelző fél órás út alatt sem mozdult meg.
Aztán megálltam (a motor járt!), és elkezdett felfelé kúszni a mutató.
Vagy 1 perc alatt fel is ment a hőfok normál tartományba. Aztán indultam tovább, és a mutató szépen le is ment alapállásba...
Ezután már figyeltem, és bizony ha a menetszél nagy volt, akkor a mutató feküdt, ha lassan mentem, a mutató ment "fel".
Tegyek kartont a hűtő elé mint régen szoktak, vagy mi van? Smiley

Valószínű termosztát csere.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11291 Dátum: 2016.11.01 kedd, 10:32:23 »

Valószínű termosztát csere.

+1  eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11292 Dátum: 2016.11.01 kedd, 10:35:59 »


Viszont szeretnék kérdezni a hozzáértő tisztelt fórumtársaktól!
Tegnap reggel elég hideg volt induláskor, ezért nem is tűnt fel hirtelen...
A motor hőmérséklet visszajelző fél órás út alatt sem mozdult meg.
Aztán megálltam (a motor járt!), és elkezdett felfelé kúszni a mutató.
Vagy 1 perc alatt fel is ment a hőfok normál tartományba. Aztán indultam tovább, és a mutató szépen le is ment alapállásba...
Ezután már figyeltem, és bizony ha a menetszél nagy volt, akkor a mutató feküdt, ha lassan mentem, a mutató ment "fel".
Tegyek kartont a hűtő elé mint régen szoktak, vagy mi van? Smiley
Szia.
Szerintem a karton kevés.Termosztát lehet megadta magát.Nézd meg a víz hőfokát műszerteszttel vagy diaggal.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #11293 Dátum: 2016.11.01 kedd, 10:45:10 »

Köszi a megerősítést, valahogy sejtettem hogy a termosztáttal lesz a gond.
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11294 Dátum: 2016.11.01 kedd, 13:29:36 »

Szerintem ez nem igaz. Én 16 éve vezetem a 2 literesemet, mentem már vele mindenhogy, és lassan elérem a fél milla km-t. Igaz, hogy ha lepadlózom, akkor a max kb. 220-230 között áll meg, akkor éri el a piros mezőt (a szaggatottat, nem a folyamatost), de hiába megy max 220-at, akkor se utazó a 200, de a 180 se. 200-nál majdnem 6000-en üvölt a motor. Szerintem a kényelmes utazósebesség inkább 140-160 mint 160-180. Attól még mert megy annyit, nem biztos, hogy jól érzi ott magát.  Wink
Na jo, akkor en erzem ott jol magamat nyes
 Ugy gondoltam en is hogy 160, es 180 elozeskor...mert azt siman viszi...sot nalam jobban gyorsul 140-rol 180-ra mint 80-120-ra...nem tudom mi baja van 80-120 kozott, akkor talicskava valtozik es szinte tolni kel... Wink
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11295 Dátum: 2016.11.01 kedd, 18:17:14 »

Na jo, akkor en erzem ott jol magamat nyes
 Ugy gondoltam en is hogy 160, es 180 elozeskor...mert azt siman viszi...sot nalam jobban gyorsul 140-rol 180-ra mint 80-120-ra...nem tudom mi baja van 80-120 kozott, akkor talicskava valtozik es szinte tolni kel... Wink
Nálam is jobban gyorsul magasabb sebességnél.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #11296 Dátum: 2016.11.01 kedd, 19:50:35 »

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, már végigolvastam az egész fórumot, de az én hibajelenségemre nem találtam gyógyírt!
mk3 2.0b 2005.12. ghia executive, Lovato gázrendszerrel szerelve. A hiba a következő: indításkor nehezen indul, kb 3. ra 20-30s ig ha gázt adok nem pörög fel a motor, csak szép lassan
ha elindulok vele kicsit szaggat, de kb 30s után megy rendesen benzinnel is(bár mintha mostanában kicsit gyengébb lenne), átváltva gázra sincs semmi probléma.
Gáz oldala átvizsgálva, annak semmi baja, cserélve lett: üzemanyagszivattyú, új olaj,szűrők. gyűrűzve is lett mert ette nagyon az olajat. Szívósor 50000km-előtte cserélve.
Ötlet? Előre is köszi
 
Volt nekem is gázos autóm, hasonló tünetekkel. A gázrendszer volt rosszul beállítva, és az autó vezérlője adaptálódott a gázrendszerhez, (mivel azt használod többnyire), így benzin üzemmódban nem ment jól. Vidd el egy JÓ! gázautószervizbe! Én az LPG doktorhoz vittem lpgdokktor.hu (a Totalcar.hu-n is szokott tanácsokat adni) Nekem miután beállította az autót, tökéletes lett.
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11297 Dátum: 2016.11.01 kedd, 22:02:28 »

Nálam is jobban gyorsul magasabb sebességnél.
Na jo, akkor en erzem ott jol magamat nyes
 Ugy gondoltam en is hogy 160, es 180 elozeskor...mert azt siman viszi...sot nalam jobban gyorsul 140-rol 180-ra mint 80-120-ra...nem tudom mi baja van 80-120 kozott, akkor talicskava valtozik es szinte tolni kel... Wink


5-ben persze, mivel ott már ott forog, ahol tipikusan boldog a szívó benzines motor, 80-nál meg nagyon nem.
Tedd vissza 3-ba és mindjárt nem lesz talicska.
Naplózva
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11298 Dátum: 2016.11.02 szerda, 09:00:24 »

Volt nekem is gázos autóm, hasonló tünetekkel. A gázrendszer volt rosszul beállítva, és az autó vezérlője adaptálódott a gázrendszerhez, (mivel azt használod többnyire), így benzin üzemmódban nem ment jól. Vidd el egy JÓ! gázautószervizbe! Én az LPG doktorhoz vittem lpgdokktor.hu (a Totalcar.hu-n is szokott tanácsokat adni) Nekem miután beállította az autót, tökéletes lett.

Fehérváron voltam Varga Zsolt-nál őróla is sok jót olvastam a neten, a beállításokat megnézte azt mondta, hogy jó. De egy ideje már én is erre gyanakszom.
Mennyi idő volt egy ilyen beállítás? Értem ez alatt, hogy ott kellett hagyni az autót? Vidékről elég messze van nekem.
Neked is nehezen, indult?
Naplózva
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #11299 Dátum: 2016.11.02 szerda, 13:35:11 »

Fehérváron voltam Varga Zsolt-nál őróla is sok jót olvastam a neten, a beállításokat megnézte azt mondta, hogy jó. De egy ideje már én is erre gyanakszom.
Mennyi idő volt egy ilyen beállítás? Értem ez alatt, hogy ott kellett hagyni az autót? Vidékről elég messze van nekem.
Neked is nehezen, indult?
Nekem indult rendesen, de benzinnel minden baja volt... Nekem "hardveres" dolgokat is helyre kellett hozni, de maga a beallitas kb. 1 ora volt, radugta a szamitogepet, en vezettem o meg programozott kozben. Sok gazos ceg ezt a reszt kihagyja, pedig itt a lenyeg...
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.