Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
234
235
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652724 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11350 Dátum:
2016.11.09 szerda, 06:40:57 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.08 kedd, 22:17:30
Most jó áron van gyári Ford 10w40:
http://olajshopnet.hu/CASTROL-FORD-FORMULA-PLUS-10W40-5-liter
Ja és ez 5 liter
Van különbség egyébként a rész-szintetikus, illetve a full szintetikus olajok között?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11351 Dátum:
2016.11.09 szerda, 09:13:10 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.08 kedd, 21:13:22
Kifele nem jön (sajnos), belül tűnik el valahol
Olajlehúzó gyűrű és a szelepszár szimering bekeményedése tud ilyet.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11352 Dátum:
2016.11.09 szerda, 09:34:13 »
Idézetet írta: brughom - 2016.11.09 szerda, 09:13:10
Olajlehúzó gyűrű és a szelepszár szimering bekeményedése tud ilyet.
Sokmindere költöttem már erre az autóra, de egy nagyobb szerelési költség már nem fog belefésri sajnos.
Bővül a család hamarosan és máhova kell majd a pénz.
Kell egy áthidaló megoldás amivel húzhatom még egy darabig.
Ezért vacilálok az olajak között.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11353 Dátum:
2016.11.09 szerda, 11:05:49 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.09 szerda, 09:34:13
Sokmindere költöttem már erre az autóra, de egy nagyobb szerelési költség már nem fog belefésri sajnos.
Bővül a család hamarosan és máhova kell majd a pénz.
Kell egy áthidaló megoldás amivel húzhatom még egy darabig.
Ezért vacilálok az olajak között.
Az a baj, hogy a vastagabb olajjal idővel, csak még több lesz az olajfogyasztás szerintem. Nekem volt egy 1.6os Escortom és ahogy elkezdte enni az olajat egyre és egyre vastagabbat öntöttem bele. Aztán a vége az lett, hogy nem volt olajcserém mert a kocsi folyamatosan megette
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Baracus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11354 Dátum:
2016.11.09 szerda, 11:40:51 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.08 kedd, 17:29:02
Nos mindenki a sajátjába
azt
és
úgy
és
ahogy
önt a motorjába.Nincs ezzel gond.
Ford gyári 5W30 motorolaj specifikációk:
ACEA A5/B5
Ford WSS-M2C-913-A
Ford WSS-M2C-913-B
Ford WSS-M2C-913-C csak a pontosítás miatt.
http://www.olajsziget.hu/webshop/details/34/101455/markanev-szerint/ford-motorolajak/ford-formula-f-5w-30-5l.html
A pontosítás miatt... Vagy még sem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11355 Dátum:
2016.11.09 szerda, 12:22:24 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.11.09 szerda, 11:40:51
http://www.olajsziget.hu/webshop/details/34/101455/markanev-szerint/ford-motorolajak/ford-formula-f-5w-30-5l.html
A pontosítás miatt... Vagy még sem?
De.
Vagyokabajnok teljesen jól írta. Biztos volt már a kezében ilyen olajoskanna....
Te pedig értelmezd, amit egy amúgy sem hiteles forrásból olvastál egy olajkereskedelemmel foglalkozó oldalon.
"Megfelel a következő előírásoknak: ACEA A1/B1, WSS-M2C913-B,API SL"
Igen, megfelel, de nem
csak
ennyit tud.
Ennél sokkal jobb specifikációi is vannak, ami jelen esetben az A5/B5.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11356 Dátum:
2016.11.09 szerda, 12:27:35 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.11.09 szerda, 11:40:51
http://www.olajsziget.hu/webshop/details/34/101455/markanev-szerint/ford-motorolajak/ford-formula-f-5w-30-5l.html
A pontosítás miatt... Vagy még sem?
A saját kannámon van ez most fotóztam:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Közben látom megelőztek.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11357 Dátum:
2016.11.09 szerda, 13:12:26 »
Sziasztok!
Segítsen valaki egy kis információval, hogy a hűtőfolyadék kiegyenlítőtartályon a kisebb átmérőjű csövek közül melyik megy a hűtőhöz és melyik a termosztáthoz? Ugyanis levettem a tartályt kimosni, de nem jegyeztem meg melyik hol volt...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11358 Dátum:
2016.11.09 szerda, 13:41:17 »
Idézetet írta: paszty - 2016.11.09 szerda, 09:34:13
Sokmindere költöttem már erre az autóra, de egy nagyobb szerelési költség már nem fog belefésri sajnos.
Bővül a család hamarosan és máhova kell majd a pénz.
Kell egy áthidaló megoldás amivel húzhatom még egy darabig.
Ezért vacilálok az olajak között.
Legutóbb
Mannol Classic 10W 40
olajat töltöttem az autómba, bő 3 000 km után kb. a min és max jel között van, közelebb talán a max jelhez.
Régebben ennyi km után hasonló felhasználásnál már kellett bele tölteni olajat, mert ha sokat mentem pályán, a min jel alá ment a szint.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szoszi413
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11359 Dátum:
2016.11.09 szerda, 21:55:42 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. MK3 1.8 benzin 2002-es gyártás 110 LE. Az autó 6 éve van nálam, óra szerint 250.000-nél járunk, valószínűleg 350.000 körül van már benne. Már pár évvel ezelőtt is csinálta, viszont az utóbbi időben szinte folyamatosan előfordul, hogy menet közben sebességtől függetlenül a váltó felőli oldalról egy csörgő hang szűrődik be az utastérbe. A jelenséget hidegen sohasem csinálja, csak meleg motornál. Hirtelen gázadásra a csörgés egy pillanatra felerősödik, majd megszűnik, illetve kb. fél - 1 perc elteltével ismét visszatér. A csörgést a régi dízel 2-es Golfok csörgő motorjához tudnám hasonlítani. A hiba normál városi illetve 100-120 km/h-s haladásnál is jelentkezik és elég hangosnak mondható. Tavaly ősszel komplett trafó kábelekkel illetve NGK gyertyák cserélve lettek, mivel gyújtáshibára gondoltunk. Mivel a hiba továbbra sem szűnt meg, ezért a szerelő szerint a kettőstömegű okozza a csörgést. Többekkel is beszéltem, és mindenki csodálkozva nézett rám, hogy benzinesben lendkereket kellene cserélni. Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Volt valakinek hasonló hibája? Kuplung szett kb. 2 éve lett cserélve, azóta max. 60.000 km-t mentem vele, illetve a csörgést előtte is csinálta, csak sokkal ritkábban. Szeretnék helyette egy új Mondeot, viszont ezt így eladni nem tudom és nem is akarom.
Segítségetek előre is köszi!
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11360 Dátum:
2016.11.09 szerda, 22:29:23 »
Idézetet írta: szoszi413 - 2016.11.09 szerda, 21:55:42
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. MK3 1.8 benzin 2002-es gyártás 110 LE. Az autó 6 éve van nálam, óra szerint 250.000-nél járunk, valószínűleg 350.000 körül van már benne. Már pár évvel ezelőtt is csinálta, viszont az utóbbi időben szinte folyamatosan előfordul, hogy menet közben sebességtől függetlenül a váltó felőli oldalról egy csörgő hang szűrődik be az utastérbe. A jelenséget hidegen sohasem csinálja, csak meleg motornál. Hirtelen gázadásra a csörgés egy pillanatra felerősödik, majd megszűnik, illetve kb. fél - 1 perc elteltével ismét visszatér. A csörgést a régi dízel 2-es Golfok csörgő motorjához tudnám hasonlítani. A hiba normál városi illetve 100-120 km/h-s haladásnál is jelentkezik és elég hangosnak mondható. Tavaly ősszel komplett trafó kábelekkel illetve NGK gyertyák cserélve lettek, mivel gyújtáshibára gondoltunk. Mivel a hiba továbbra sem szűnt meg, ezért a szerelő szerint a kettőstömegű okozza a csörgést. Többekkel is beszéltem, és mindenki csodálkozva nézett rám, hogy benzinesben lendkereket kellene cserélni. Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Volt valakinek hasonló hibája? Kuplung szett kb. 2 éve lett cserélve, azóta max. 60.000 km-t mentem vele, illetve a csörgést előtte is csinálta, csak sokkal ritkábban. Szeretnék helyette egy új Mondeot, viszont ezt így eladni nem tudom és nem is akarom.
Segítségetek előre is köszi!
A kettőstömegű a benzinesben sem örökéletű, csak tovább bírja mint a dízliben. Eredeti még a lendkerék?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
szoszi413
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11361 Dátum:
2016.11.09 szerda, 22:50:00 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.09 szerda, 22:29:23
A kettőstömegű a benzinesben sem örökéletű, csak tovább bírja mint a dízliben. Eredeti még a lendkerék?
Biztosan eredeti még. Ehhez lehet kapni átalakító kittet? Vagy esetleg érdemes bontottat beletenni? Újabb Mondeot vennék, erre már sajnos sok pénz ráment, így további százezreket nem szeretnék rákölteni.
köszi
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11362 Dátum:
2016.11.09 szerda, 23:16:23 »
Idézetet írta: Robin - 2016.11.09 szerda, 13:12:26
Sziasztok!
Segítsen valaki egy kis információval, hogy a hűtőfolyadék kiegyenlítőtartályon a kisebb átmérőjű csövek közül melyik megy a hűtőhöz és melyik a termosztáthoz? Ugyanis levettem a tartályt kimosni, de nem jegyeztem meg melyik hol volt...
Szerintem ha végigköveted a hűtő felett a két cső helyzetét akkor az adja magát.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11363 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 06:59:04 »
Idézetet írta: szoszi413 - 2016.11.09 szerda, 22:50:00
Biztosan eredeti még. Ehhez lehet kapni átalakító kittet? Vagy esetleg érdemes bontottat beletenni? Újabb Mondeot vennék, erre már sajnos sok pénz ráment, így további százezreket nem szeretnék rákölteni.
köszi
Nem úszod még olcsón mert a munkadíj jelentős. Bontott dmf? Nem tudom. Ha nem akarsz rá költeni akkor miért érdekel mi csörög?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11364 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 08:54:56 »
Idézetet írta: Robin - 2016.11.09 szerda, 13:12:26
Sziasztok!
Segítsen valaki egy kis információval, hogy a hűtőfolyadék kiegyenlítőtartályon a kisebb átmérőjű csövek közül melyik megy a hűtőhöz és melyik a termosztáthoz? Ugyanis levettem a tartályt kimosni, de nem jegyeztem meg melyik hol volt...
Az alsó a hűtőbe megy, a felső pedig a trafó alatt lévő csonkba.
A harmadikat ami a termosztát felé megy, azt nem tudod összekeverni az előző kettővel mert sokkal vastagabb.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.10 csütörtök, 10:22:34 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11365 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 10:06:18 »
Idézetet írta: szoszi413 - 2016.11.09 szerda, 21:55:42
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. MK3 1.8 benzin 2002-es gyártás 110 LE. Az autó 6 éve van nálam, óra szerint 250.000-nél járunk, valószínűleg 350.000 körül van már benne. Már pár évvel ezelőtt is csinálta, viszont az utóbbi időben szinte folyamatosan előfordul, hogy menet közben sebességtől függetlenül a váltó felőli oldalról egy csörgő hang szűrődik be az utastérbe. A jelenséget hidegen sohasem csinálja, csak meleg motornál. Hirtelen gázadásra a csörgés egy pillanatra felerősödik, majd megszűnik, illetve kb. fél - 1 perc elteltével ismét visszatér. A csörgést a régi dízel 2-es Golfok csörgő motorjához tudnám hasonlítani. A hiba normál városi illetve 100-120 km/h-s haladásnál is jelentkezik és elég hangosnak mondható. Tavaly ősszel komplett trafó kábelekkel illetve NGK gyertyák cserélve lettek, mivel gyújtáshibára gondoltunk. Mivel a hiba továbbra sem szűnt meg, ezért a szerelő szerint a kettőstömegű okozza a csörgést. Többekkel is beszéltem, és mindenki csodálkozva nézett rám, hogy benzinesben lendkereket kellene cserélni. Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Volt valakinek hasonló hibája? Kuplung szett kb. 2 éve lett cserélve, azóta max. 60.000 km-t mentem vele, illetve a csörgést előtte is csinálta, csak sokkal ritkábban. Szeretnék helyette egy új Mondeot, viszont ezt így eladni nem tudom és nem is akarom.
Segítségetek előre is köszi!
Nekem is van hasoló problémám,én inkább "daráló" hangnak mondanám.Ez a hang csak hosszú utnál(üzemmmeleg motornál) Minden sebességnél,csak 2000-es fordulatszám környékén(bár lehet gázpedál állás függő?),gázadásnál jelentkezik.Benyomod a pedált egy bizonyos szögnél előjön ,de ha tovább nyomod elmúlik.
Nem hinném ,hogy a kettöstömegű lenne,ha csak melegen csinálja.Amúgy leállításnál semmi hangja nincs.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11366 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 12:05:07 »
Sziasztok
Nem konkrétan ez a motor a kérdésem tárgya, de talán általános kérdésként is tekinthető. (Amúgy a Ford 1.4 benzinese)
A kérdés az lenne, hogy hosszabb állás után, előfordulhat-e, hogy némileg csúszik a kuplung? És ha igen, akkor ez némi használat után elmúlhat-e magától?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11367 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 16:37:06 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.11.10 csütörtök, 10:06:18
Nekem is van hasoló problémám,én inkább "daráló" hangnak mondanám.Ez a hang csak hosszú utnál(üzemmmeleg motornál) Minden sebességnél,csak 2000-es fordulatszám környékén(bár lehet gázpedál állás függő?),gázadásnál jelentkezik.Benyomod a pedált egy bizonyos szögnél előjön ,de ha tovább nyomod elmúlik.
Nem hinném ,hogy a kettöstömegű lenne,ha csak melegen csinálja.Amúgy leállításnál semmi hangja nincs.
Én is tapasztaltam hasonlót, kifejezetten csak autópályán. Olyan, mintha kopogásos égés lenne a motorban bizonyos részterheléses állapotban.
Nekem most lesz lendkerék cserém, meglátjuk, elmúlik-e.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11368 Dátum:
2016.11.10 csütörtök, 20:20:26 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.11.10 csütörtök, 12:05:07
Sziasztok
Nem konkrétan ez a motor a kérdésem tárgya, de talán általános kérdésként is tekinthető. (Amúgy a Ford 1.4 benzinese)
A kérdés az lenne, hogy hosszabb állás után, előfordulhat-e, hogy némileg csúszik a kuplung? És ha igen, akkor ez némi használat után elmúlhat-e magától?
elmúlik? A fogfájás...talán.
Inkább a hibának kellene utánanézni.Találkoztam olyannal,hogy a főtengely szimering folyatott,és azért csúszott a kuplung,de jól tönkre is tette a ferodolt rajta.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11369 Dátum:
2016.11.11 péntek, 07:25:26 »
Idézetet írta: alf - 2016.11.10 csütörtök, 20:20:26
elmúlik? A fogfájás...talán.
Inkább a hibának kellene utánanézni.Találkoztam olyannal,hogy a főtengely szimering folyatott,és azért csúszott a kuplung,de jól tönkre is tette a ferodolt rajta.
Igazából úgy tudnám leírni, hogy amikor a kuplungot engedem fel, akkor fent, kb. 70%—nál érezni hogy csuszik, kb 85%-os állásig, majd rendesen befog.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11370 Dátum:
2016.11.11 péntek, 09:10:24 »
Sziasztok,
Mondeon kívül van a családunkban egy 2003-as 1.6 benzines Focus is. Az lenne a próblémája, hogy a hidegebb reggelek beköszöntével mindig eljátsza azt, hogy 2. 3. önindítózásra indul csak el. Az AC-t hallani, hogy betölt. Az indításokat ilyenkor megkönnyíti az, hogy egymás után kétszer ráadom a gyújtást, így 2X feltölt az AC is, akkor indul. A hibát okozhatja az üzemanyagcső végén lévő nyomásszabályzó szelep? Vagy inkább alapjárati motor hiba lehet?
Köszönöm segítségeteket!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
kukacmatyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11371 Dátum:
2016.11.12 szombat, 19:33:48 »
Sziasztok,
MK3 Mondeon hol találom a motorkódot beütve,már ha van ilyen neki.Köszönöm.
Naplózva
2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11372 Dátum:
2016.11.12 szombat, 19:59:14 »
Idézetet írta: kukacmatyi - 2016.11.12 szombat, 19:33:48
Sziasztok,
MK3 Mondeon hol találom a motorkódot beütve,már ha van ilyen neki.Köszönöm.
Motorkód az ajtónál lévő matricán is rajta van szerintem.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11373 Dátum:
2016.11.12 szombat, 20:15:41 »
Idézetet írta: kukacmatyi - 2016.11.12 szombat, 19:33:48
Sziasztok,
MK3 Mondeon hol találom a motorkódot beütve,már ha van ilyen neki.Köszönöm.
Szia.
Linkeltem,és alatta pár hozzászólás erről szól.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg988018#msg988018
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kukacmatyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11374 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 10:44:35 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.11.12 szombat, 20:15:41
Szia.
Linkeltem,és alatta pár hozzászólás erről szól.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg988018#msg988018
Sziasztok,
Köszönöm a segítséget,szép napot kívánok.
Naplózva
2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11375 Dátum:
2016.11.13 vasárnap, 15:19:37 »
Sziasztok. Mivel fura hangja van a kocsinak alapjáraton, leszedtem a hosszbordás szíjat és átnéztem a görgőket. A vízpumpa kotyog, fura hangja van, csapágyas talán. Gondolom csereérett ezzel nem lehet már mit kezdeni... A jelenlegi szíjtárcsa felhasználható vagy abból is ajánlott venni egy újat?
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11376 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 09:00:28 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2016.11.13 vasárnap, 15:19:37
Sziasztok. Mivel fura hangja van a kocsinak alapjáraton, leszedtem a hosszbordás szíjat és átnéztem a görgőket. A vízpumpa kotyog, fura hangja van, csapágyas talán. Gondolom csereérett ezzel nem lehet már mit kezdeni... A jelenlegi szíjtárcsa felhasználható vagy abból is ajánlott venni egy újat?
Fordítva közelítsd meg.
Amikor a hosszbordás szíj csereérett, AJÁNLOTT cserélni a görgőket és a vízpumpát is.
Mi következik ebből?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11377 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 12:22:26 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy ha vettem használtan egy komplett téli kerékgarnitúrát (gumik a felniken) amelyek az előző tulajnál persze korábban már centírozva voltak mikor még ő használta, de én most mielőtt feltenném őket a kocsimra érdemes előtte újra kicentíroztatni? Valamint még egy kérdés, hogy mindegyik MK3-as Mondeo-ban kettőstömegű a főtengely szíjtárcsa? Ha nem, akkor az enyémben az van? (2004. benzin 2.0 CJBA) Olvastam itt, hogy annak is lehet furcsa kopogó hangja alapjáraton, na most ugye ezt ékszíj leszedésével nem lehet kiszűrni, mert a főtengely szíjtárcsa forog akkor is ha leszedem az ékszíjat. Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11378 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 12:26:59 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.11.14 hétfő, 12:22:26
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy ha vettem használtan egy komplett téli kerékgarnitúrát (gumik a felniken) amelyek az előző tulajnál persze korábban már centírozva voltak mikor még ő használta, de én most mielőtt feltenném őket a kocsimra érdemes előtte újra kicentíroztatni? Valamint még egy kérdés, hogy mindegyik MK3-as Mondeo-ban kettőstömegű a főtengely szíjtárcsa? Ha nem, akkor az enyémben az van? (2004. benzin 2.0 CJBA) Olvastam itt, hogy annak is lehet furcsa kopogó hangja alapjáraton, na most ugye ezt ékszíj leszedésével nem lehet kiszűrni, mert a főtengely szíjtárcsa forog akkor is ha leszedem az ékszíjat. Előre is köszönöm a segítséget!
A benzinesen a főtengely szíjtárcsa nem kettőstömegű. 1 db vasbòl van, nem megy tönkre. Hacsak nem kitörnek a fogai. A lendkerék viszont kettős minden mk3-ban.
A kerekeket én elvinném centíroztatni, csak hogy minden tuti legyen.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11379 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 12:34:44 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.14 hétfő, 12:26:59
A benzinesen a főtengely szíjtárcsa nem kettőstömegű. 1 db vasbòl van, nem megy tönkre. Hacsak nem kitörnek a fogai. A lendkerék viszont kettős minden mk3-ban.
A kerekeket én elvinném centíroztatni, csak hogy minden tuti legyen.
Köszi, akkor legalább az nem kettőstömegű
Én nekem is csak most jutott eszembe ez a centírozós dolog, tegnap megvettem őket aztán mondom ma feldobálom a kocsira, csak közben bevillant, hogy hát lehet érdemes lenne megnézetni őket a gépen.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11380 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 12:46:43 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.14 hétfő, 12:26:59
A benzinesen a főtengely szíjtárcsa nem kettőstömegű. 1 db vasbòl van, nem megy tönkre. Hacsak nem kitörnek a fogai. A lendkerék viszont kettős minden mk3-ban.
A kerekeket én elvinném centíroztatni, csak hogy minden tuti legyen.
Szerintem a főtengely szíjtárcsája is kettőstömegű. A közepében ott a gumi csillapító. Csak nem szokott tönkremenni mint a dizlié.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.14 hétfő, 12:52:38 írta tpmportal
»
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11381 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 14:58:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.11.14 hétfő, 12:46:43
Szerintem a főtengely szíjtárcsája is kettőstömegű. A közepében ott a gumi csillapító. Csak nem szokott tönkremenni mint a dizlié.
OK, végülis van rajta egy gumi gyűrű, nem középen, hanem a széle felé, de az csupán a nyíróerő csökkentésére szolgál, nem az a többrészes kettőstömegű mint a dízelekben. Nyugodtan mondhatjuk, hogy ez egyben van.
Az CBJA CJBB ilyen, hogy később változtattak e rajta, azt nem tudom.
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.14 hétfő, 12:26:59
A benzinesen a főtengely szíjtárcsa nem kettőstömegű. 1 db vasbòl van, nem megy tönkre. Hacsak nem kitörnek a fogai.
A lendkerék viszont kettős minden mk3-ban.
A kerekeket én elvinném centíroztatni, csak hogy minden tuti legyen.
Kivéve FL előtti V6 (köszi ...
)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.14 hétfő, 15:03:27 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11382 Dátum:
2016.11.15 kedd, 19:24:34 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.14 hétfő, 14:58:12
OK, végülis van rajta egy gumi gyűrű, nem középen, hanem a széle felé, de az csupán a nyíróerő csökkentésére szolgál, nem az a többrészes kettőstömegű mint a dízelekben. Nyugodtan mondhatjuk, hogy ez egyben van.
Az CBJA CJBB ilyen, hogy később változtattak e rajta, azt nem tudom.
Kivéve FL előtti V6 (köszi ...
)
Jogos
EGR szelep szivatós csavarjához van valami tuti trükkje valakinek?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11383 Dátum:
2016.11.15 kedd, 19:33:51 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.11.15 kedd, 19:24:34
Jogos
EGR szelep szivatós csavarjához van valami tuti trükkje valakinek?
Én nem tudom mitől szivatós az. Pár hete tisztogattam, semmi bonyolultra nem emlékszem. Ha kiszeded a szűrőházat a vastag gégecsővel együt, a fojtószelepnél megbontva, van bőven helyed. A vízicső a trafó alatt torzul annyira, hogy egy sima mezei csuklós krovakészlettel kitekered. Mitől akadsz el? Nem férsz hozzá, vagy nem megy rá a dugóskulcs?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.15 kedd, 19:44:14 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11384 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:28:25 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.15 kedd, 19:33:51
Én nem tudom mitől szivatós az. Pár hete tisztogattam, semmi bonyolultra nem emlékszem. Ha kiszeded a szűrőházat a vastag gégecsővel együt, a fojtószelepnél megbontva, van bőven helyed. A vízicső a trafó alatt torzul annyira, hogy egy sima mezei csuklós krovakészlettel kitekered. Mitől akadsz el? Nem férsz hozzá, vagy nem megy rá a dugóskulcs?
Még nem akadtam el, csak nézegettem, és elég nehezen hozzáférősnek tűnt, és többen is írták hogy nehéz. Na majd hétvégén kiderül, ha megjön addig
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11385 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:30:28 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.11.15 kedd, 21:28:25
Még nem akadtam el, csak nézegettem, és elég nehezen hozzáférősnek tűnt, és többen is írták hogy nehéz. Na majd hétvégén kiderül, ha megjön addig
Cserélned kell? Ha igen, milyen hibajelenségeket produkál?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11386 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:31:16 »
Sziasztok,
alapjárati motorból milyen márkát ajánlott venni? (nem túl nagy a választék)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11387 Dátum:
2016.11.15 kedd, 21:44:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.11.15 kedd, 21:28:25
Még nem akadtam el, csak nézegettem, és elég nehezen hozzáférősnek tűnt, és többen is írták hogy nehéz. Na majd hétvégén kiderül, ha megjön addig
Nem kell fhosni
Szűrőház le, gégecsővel együtt, és legyenek különböző méretű toldalékok, meg krova csukló. Hűtőfolyadék is legyen kéznél, mert el fog folyni kb. 1.5 Liter.
Illetve sokszor az a kis víztömlő nehezen jön le. Csak türelemmel.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ordogj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11388 Dátum:
2016.11.16 szerda, 07:14:32 »
Sziasztok! Mi lehet az oka annak, hogy nagyobb sebességnél (autópálya) a hűtővíz visszahűl a műszer szerint. A városban beáll a mutató középre és folyamatosan normál hőmérsékletet mutat. Fűtés van folyamatosan, a termosztát pedig tavaly volt cserélve. Előre is köszi a válaszokat. Üdv
Naplózva
MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11389 Dátum:
2016.11.16 szerda, 07:21:17 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.11.15 kedd, 21:44:41
Nem kell fhosni
Szűrőház le, gégecsővel együtt, és legyenek különböző méretű toldalékok, meg krova csukló. Hűtőfolyadék is legyen kéznél, mert el fog folyni kb. 1.5 Liter.
Illetve sokszor az a kis víztömlő nehezen jön le. Csak türelemmel.
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.11.15 kedd, 21:30:28
Cserélned kell? Ha igen, milyen hibajelenségeket produkál?
Nem nekem, barátom városban használt benzinesén. A tünet kizárólag csekkendzsin. De már egyszer végignéztem, ahogy főnököm feleségének a mondóján tisztítgatással próbálkoznak ugyanerre a hibakódra, és így is úgy is csere lett a vége, szóval ezt a játékot gondolnám kihagyni.
Idézetet írta: ordogj - 2016.11.16 szerda, 07:14:32
Sziasztok! Mi lehet az oka annak, hogy nagyobb sebességnél (autópálya) a hűtővíz visszahűl a műszer szerint. A városban beáll a mutató középre és folyamatosan normál hőmérsékletet mutat. Fűtés van folyamatosan, a termosztát pedig tavaly volt cserélve. Előre is köszi a válaszokat. Üdv
Pedig ez termosztát. Csak gyárit vagy vernet-et.
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11390 Dátum:
2016.11.16 szerda, 08:41:37 »
Idézetet írta: ordogj - 2016.11.16 szerda, 07:14:32
Sziasztok! Mi lehet az oka annak, hogy nagyobb sebességnél (autópálya) a hűtővíz visszahűl a műszer szerint. A városban beáll a mutató középre és folyamatosan normál hőmérsékletet mutat. Fűtés van folyamatosan, a termosztát pedig tavaly volt cserélve. Előre is köszi a válaszokat. Üdv
A menetszél.
Most ráadásul hidegebb is. Szerintem teljesen normális.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11391 Dátum:
2016.11.16 szerda, 08:54:30 »
Idézetet írta: Caruso - 2016.11.16 szerda, 08:41:37
A menetszél.
Most ráadásul hidegebb is. Szerintem teljesen normális.
Nem az. Ha a műszer is elfekszik, akkor nagyon nincs rendben valami, mert az már 55c-nél közepén áll.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11392 Dátum:
2016.11.16 szerda, 08:54:43 »
Idézetet írta: Caruso - 2016.11.16 szerda, 08:41:37
A menetszél.
Most ráadásul hidegebb is. Szerintem teljesen normális.
Nemnem. Svédországban élek és a legnagyobb hidegben se megy le annyira a vízhőmérséklet, hogy a mutató kimozdulna középállásból. Autopályán, 140 km/h, -10C. Ha a mutató kimozdul lefelé, az azt jelenti 65 fok alá ment: nem jó.
Termosztát
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ordogj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11393 Dátum:
2016.11.16 szerda, 10:41:58 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.11.16 szerda, 08:54:30
Nem az. Ha a műszer is elfekszik, akkor nagyon nincs rendben valami, mert az már 55c-nél közepén áll.
Köszönöm a válaszokat, már be is jelentettem a szervizben. Üdv
Naplózva
MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11394 Dátum:
2016.11.16 szerda, 22:27:35 »
Idézetet írta: ordogj - 2016.11.16 szerda, 07:14:32
Sziasztok! Mi lehet az oka annak, hogy nagyobb sebességnél (autópálya) a hűtővíz visszahűl a műszer szerint. A városban beáll a mutató középre és folyamatosan normál hőmérsékletet mutat. Fűtés van folyamatosan, a termosztát pedig tavaly volt cserélve. Előre is köszi a válaszokat. Üdv
Hali, nekem pontosan ez volt a problémám : a műszerfalon a mutató mindíg pont középen, de laptopra kötve kiírta, hogy csak 55-65 fok ; a fogyasztás is magasabb > "mert állandóan dúsabb keveréket fecskendez be, mivel még nem érte el az üzemi hőmérsékletet" - mondta a szerelő
Tegnap kicseréltettem a termosztátot (40e / Bárdi +szerelés...), aztán a fagyállófeltöltésnél kiderült, hogy a kiegyenlítő tartály / hűtő közti cső el volt dugulva !! A régi termosztát val'szeg jó !
A fogyasztásról még nincs eredmény, a csere óta 30-40 km-t mentem, most áll vissza lassan az "eredményjelző" az akkusaru levétel után...!
Nézesd meg a csöveket, mindenek előtt !!
Fentiekről egy kérdés a t. Társakhoz : lehet-e, hogy csak az ECU kapott/kap rossz jelet a hőmérsékletről, ami valójában megfelelő, és emiatt tólja be a benzint !??
Üdv / köszi előre is, ha valaki válaszol...!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 00:10:07 írta LiZo
»
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Thanator
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11395 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 01:01:59 »
Sziasztok!
MK3 2.0 benzinben volt motorcsere és szűrőcsere. A csere óta azt tapasztalom, hogy fyorsításkor rángst az autó. Ez mitől lehet?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11396 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 08:45:19 »
Idézetet írta: Thanator - 2016.11.17 csütörtök, 01:01:59
Sziasztok!
MK3 2.0 benzinben volt motorcsere és szűrőcsere. A csere óta azt tapasztalom, hogy fyorsításkor rángst az autó. Ez mitől lehet?
Triumvirátus. Gyertya, kábel, trafó.
Mindháromra nagyon érzékeny a kicsike. Szinte kizárólag gyári, vagy magas minőségű utángyártott a jó.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11397 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 09:21:07 »
Sziasztok!
A hidben sajnos indítási rendellenességet tapasztalok. Hideg motort elindítva, visszaesik a fordulatszám majd leáll. Második inditásnál pedig már minden rednben, megtartja a kellő fordulatszámot - ha fogyasztókat kapcsolok fel akkor is-.
Mi lehet a gond?
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11398 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 09:55:24 »
Idézetet írta: Gaben88 - 2016.11.17 csütörtök, 09:21:07
Sziasztok!
A hidben sajnos indítási rendellenességet tapasztalok. Hideg motort elindítva, visszaesik a fordulatszám majd leáll. Második inditásnál pedig már minden rednben, megtartja a kellő fordulatszámot - ha fogyasztókat kapcsolok fel akkor is-.
Mi lehet a gond?
Alapjárati motor. Egy tisztítással nem teszel neki rosszat.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
matthewkorby
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11399 Dátum:
2016.11.17 csütörtök, 13:09:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.11.17 csütörtök, 09:55:24
Alapjárati motor. Egy tisztítással nem teszel neki rosszat.
Nekem is hasonló indítási gondom van, de megtisztított alapjárati motorral is. Kb. 3-4 percet kell alapjáraton hagyni, különben gázadásra fulladozik és leáll. Hibakód nincs
Naplózva
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
234
235
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ