Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:11:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
233
234
235
236
237
238
239
[
240
]
241
242
243
244
245
246
247
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4636739 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Mondemo91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11950 Dátum:
2017.03.10 péntek, 13:14:27 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.03.10 péntek, 12:48:20
Szelephézagok ellenőrzése.
Szerintem melegen kitámaszt néhány kipufogó szelep. Ebből később még nagyobb baj lehet.
Köszi erre nem is gondoltam.
Naplózva
Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11951 Dátum:
2017.03.10 péntek, 14:50:21 »
Idézetet írta: Arpad - 2017.03.08 szerda, 20:03:16
Off: Ford Galaxy 2.0 benzin,1996-os.85 kw. A vezerles láncos?
Szerintem nem.
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11952 Dátum:
2017.03.10 péntek, 14:55:21 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2017.03.10 péntek, 14:50:21
Szerintem nem.
Már megkapta a választ 8-án 20:03-kor és láncos.
NSD/E a motorkódja
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11953 Dátum:
2017.03.10 péntek, 15:05:18 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.03.10 péntek, 14:55:21
Már megkapta a választ 8-án 20:03-kor és láncos.
NSD/E a motorkódja
Bocs,igaz. Tényleg láncos. Elnéztem.
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11954 Dátum:
2017.03.10 péntek, 19:26:36 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.03.10 péntek, 12:55:22
Már korábban írtam neked, hogy meg kell mérni (lézeres hőmérő) a hűtőbe bemenő vízcsövet, mivel a benne lévő hűtőfolyadékot nem lehet és meg kell mérni a hűtőből kivezető vízcsövet. Mindkettőt közvetlenül a hűtőnél. Így azonos feltételekkel, de lehet látni hány fokot hűl a folyadék a hűtőn áthaladva. Nyilván üzem meleg motor és nyitott termosztát feltétel. Ebből lehet következtetni, hogy eléggé lehűl-e a hűtőfolyadék a hűtőn áthaladva.
Gondolom ezt azóta sem csináltad meg. Nem értem, hogy így hogyan akarsz tovább menni a hibakeresésben?
A többszöri kérdezgetéssel nem fog menni.
A hűtőn kívül lévő lamellák deformálódása nincs hatással a hűtőben áramló folyadék átfolyására.
Azóta is veszem a hőmérőt.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11955 Dátum:
2017.03.10 péntek, 19:28:12 »
Idézetet írta: adam0723 - 2017.03.10 péntek, 19:26:36
Azóta is veszem a hőmérőt.
Elég ha kölcsönkérsz egyet!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11956 Dátum:
2017.03.10 péntek, 19:28:56 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.03.10 péntek, 19:28:12
Elég ha kölcsönkérsz egyet!
A BT nek van hőmérője kölcsön....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11957 Dátum:
2017.03.10 péntek, 19:30:44 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.10 péntek, 19:28:56
A BT nek van hőmérője kölcsön....
Ahova be kell érjen (mert azért azt nem hiszem el, hogy még lézer is kijön belőle
).... hát szerintem akkora neki sincs.
Mondjuk biztos tetszene neki, mert meleg helyre kell dugnia!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11958 Dátum:
2017.03.10 péntek, 19:31:44 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.03.10 péntek, 19:30:44
Ahova be kell érjen.... hát szerintem akkora neki sincs.
Mondjuk biztos tetszene neki, mert meleg helyre kell dugnia!
....én ezt nem tudhatom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kustora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11959 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:14:26 »
Elnézést a lámaságért!
Ezen a csövön vezetik vissza a kartergázt a motorba?
Naplózva
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11960 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:18:29 »
Idézetet írta: kustora - 2017.03.10 péntek, 21:14:26
Elnézést a lámaságért!
Ezen a csövön vezetik vissza a kartergázt a motorba?
[img]http://wifi-alarm.com/kar.jpg
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11961 Dátum:
2017.03.13 hétfő, 17:29:07 »
Sziasztok!
Generátort cseréltem, (újra, nem felújítottra) tesztelt , műbizonylatos. Nagyobb terhelésnél pl. első-hátsó szélvédőfűtés vagy klima bekapcsolásakor fütyülő-süvítő hang hallható.
Szíjfeszesség, szíjfeszítő jó. Van tartalék akkum és új szíjam ezekkel csere-bere probálkozás, mindenféle javasolt kencék a szíjra (hintőpor, szíjspray, féktisztító) semmi nem használ.
Régi generátor szétszedve, szabadonfutó csapágyas, tengely kicsit üt, ütésnyomok a külsején
(szakszerűen cserélhették szervízben 65 ezer km-nél). Már nem szeretném visszarakni.
Van esetleg ötletetek mi lehet a gond?
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11962 Dátum:
2017.03.13 hétfő, 17:37:00 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.03.13 hétfő, 17:29:07
Sziasztok!
Generátort cseréltem, (újra, nem felújítottra) tesztelt , műbizonylatos. Nagyobb terhelésnél pl. első-hátsó szélvédőfűtés vagy klima bekapcsolásakor fütyülő-süvítő hang hallható.
Szíjfeszesség, szíjfeszítő jó. Van tartalék akkum és új szíjam ezekkel csere-bere probálkozás, mindenféle javasolt kencék a szíjra (hintőpor, szíjspray, féktisztító) semmi nem használ.
Régi generátor szétszedve, szabadonfutó csapágyas, tengely kicsit üt, ütésnyomok a külsején
(szakszerűen cserélhették szervízben 65 ezer km-nél). Már nem szeretném visszarakni.
Van esetleg ötletetek mi lehet a gond?
Nem csak a fesszabályzód fütyül/sípol? Hasonló a hangja mint a turbós buszoknak? Milyen márka ment bele?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11963 Dátum:
2017.03.13 hétfő, 17:54:48 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.13 hétfő, 17:37:00
Nem csak a fesszabályzód fütyül/sípol? Hasonló a hangja mint a turbós buszoknak? Milyen márka ment bele?
Márka : RTX
Igen szuper turbós hangja van.
Alapjáraton csak nagyon gyengén , néha-néha hallani.
Van aki azt javasolta, ne foglalkozzak vele majd összekopik a rendszer.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.13 hétfő, 18:09:51 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11964 Dátum:
2017.03.13 hétfő, 18:12:02 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.03.13 hétfő, 17:54:48
Márka : RTX
A hang nem a generátorból jön. Igen szuper turbós hangja van.
Alapjáraton csak nagyon gyengén , néha-néha hallani.
Van aki azt javasolta, ne foglalkozzak vele majd összekopik a rendszer.
Hát....nem éppen a minőség fellegvára...
Szerintem a fesszabályzó az. Szerintem ez olyan sípolós fajta, nem fog az összekopni. Télen sípolni fog, de nyáron nem hallani.
Ha nincs vele baj, hagyd.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11965 Dátum:
2017.03.13 hétfő, 20:26:31 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.13 hétfő, 18:12:02
Hát....nem éppen a minőség fellegvára...
Szerintem a fesszabályzó az. Szerintem ez olyan sípolós fajta, nem fog az összekopni. Télen sípolni fog, de nyáron nem hallani.
Ha nincs vele baj, hagyd.
Köszi !
Ha kicserélem a fesszabályzót
A régiről már le is kaptam.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11966 Dátum:
2017.03.14 kedd, 18:08:26 »
Sziasztok. Segítsetek légyszíves.
Pár sorral előrébb volt ez a rángatás téma, nálam is ilyen helyzet állt elő. Mondjuk egy kicsit másabb.
Hiba: gyorsításkor rángat. Eleinte csak 1800-as fordulat körül csinálta, és akkor sem mindig. Mostanában viszont egyre többször, és már nem csak olyan fordulaton, akár 3000 felett is. Gyorsítok, kb 2-3at rángat, aztán megy tovább.
Most hoztam el a szerelőtől(csak amiatt vittem be, más gond nincs), azt mondta mindent kitisztított ami szerinte okozhatta volna. Sokat tanakodtak, de nem jöttek rá, mi lehet. Számítógépre rádugta, semmi hibakódom nincs.
Felhívta egy Ford szervizes ismerősét, ő sem tudott más megoldást.
2 hónapja volt cserélve az olaj, összes szűrő, gyertya.
Van tippetek?
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11967 Dátum:
2017.03.14 kedd, 18:23:06 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.14 kedd, 18:08:26
Sziasztok. Segítsetek légyszíves.
Pár sorral előrébb volt ez a rángatás téma, nálam is ilyen helyzet állt elő. Mondjuk egy kicsit másabb.
Hiba: gyorsításkor rángat. Eleinte csak 1800-as fordulat körül csinálta, és akkor sem mindig. Mostanában viszont egyre többször, és már nem csak olyan fordulaton, akár 3000 felett is. Gyorsítok, kb 2-3at rángat, aztán megy tovább.
Most hoztam el a szerelőtől(csak amiatt vittem be, más gond nincs), azt mondta mindent kitisztított ami szerinte okozhatta volna. Sokat tanakodtak, de nem jöttek rá, mi lehet. Számítógépre rádugta, semmi hibakódom nincs.
Felhívta egy Ford szervizes ismerősét, ő sem tudott más megoldást.
2 hónapja volt cserélve az olaj, összes szűrő, gyertya.
Van tippetek?
Triumvirátus: Trafó, kábel, gyertya csere. Egyszerre.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11968 Dátum:
2017.03.14 kedd, 18:38:01 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.14 kedd, 18:08:26
Sziasztok. Segítsetek légyszíves.
Pár sorral előrébb volt ez a rángatás téma, nálam is ilyen helyzet állt elő. Mondjuk egy kicsit másabb.
Hiba: gyorsításkor rángat. Eleinte csak 1800-as fordulat körül csinálta, és akkor sem mindig. Mostanában viszont egyre többször, és már nem csak olyan fordulaton, akár 3000 felett is. Gyorsítok, kb 2-3at rángat, aztán megy tovább.
Most hoztam el a szerelőtől(csak amiatt vittem be, más gond nincs), azt mondta mindent kitisztított ami szerinte okozhatta volna. Sokat tanakodtak, de nem jöttek rá, mi lehet. Számítógépre rádugta, semmi hibakódom nincs.
Felhívta egy Ford szervizes ismerősét, ő sem tudott más megoldást.
2 hónapja volt cserélve az olaj, összes szűrő, gyertya.
Van tippetek?
Mint ahogy Bleky is irta,de ha a gyertyák jók,akkor csak a maradék kettőt cseréld(vagy amelyik rossz).Ha valamelyik xar az tönkreteheti a másik 2 cuccot.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11969 Dátum:
2017.03.14 kedd, 19:28:46 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.14 kedd, 18:38:01
Mint ahogy Bleky is irta,de ha a gyertyák jók,akkor csak a maradék kettőt cseréld(vagy amelyik rossz).Ha valamelyik xar az tönkreteheti a másik 2 cuccot.
+1
Továbbá, oda kell figyelni, a mondeo gyújtásrendszere nagyon kényes. Nem mindegy, mi megy bele.
1.) Trafó: Gyári, NGK vagy Bosch (én Boscht raktam az enyémbe annak idején, hibátlan)
2.) Kábelek: Szintén gyári, NGK vagy Bosch (a vastagabb, 8mm-es Boscht vettem, ugyancsak hibátlan)
3.) Gyertyák: Gyári Motorcraft (ami NGK), vagy NGK PTR6F-13
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11970 Dátum:
2017.03.14 kedd, 20:08:11 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.14 kedd, 19:28:46
+1
Továbbá, oda kell figyelni, a mondeo gyújtásrendszere nagyon kényes. Nem mindegy, mi megy bele.
1.) Trafó: Gyári, NGK vagy Bosch (én Boscht raktam az enyémbe annak idején, hibátlan)
2.) Kábelek: Szintén gyári, NGK vagy Bosch (a vastagabb, 8mm-es Boscht vettem, ugyancsak hibátlan)
3.) Gyertyák: Gyári Motorcraft (ami NGK), vagy NGK PTR6F-13
Köszi mindenkinek a segítséget!
Biztos hogy ez a baj, vagy lehet más is?
Lehet hülye kérdés, de ezeket bemérni/tesztelni nem lehet? (Nem szívesen cserélném ki potyára, kicsit sokat kellett mostanában rákölteni.)
Persze ha venni kell, akkor megfogadom a tanácsokat és az alábbi márkákból szerzem be az alkatrészeket. Amúgy most NGK gyertyákat kapott, így az legalább pipa
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11971 Dátum:
2017.03.14 kedd, 20:13:55 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.13 hétfő, 18:12:02
Hát....nem éppen a minőség fellegvára...
Szerintem a fesszabályzó az. Szerintem ez olyan sípolós fajta, nem fog az összekopni. Télen sípolni fog, de nyáron nem hallani.
Ha nincs vele baj, hagyd.
Kicseréltem a fesszabályzót a gyárira.
Plussz egy új motorcraft akksi és szíjfeszítő bele. Változás nincs, első
hátsó szélvédőfűtés vagy klima bekapcsolásakor füttyszó van.
Lehet megcsapágyazom az eredeti generátort, azzal nem volt ilyen gond.
Szabadonfutó tárcsához úgy látom valami speckó kulcs kell, tudnátok egy linket adni ahol beszerezhetem.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11972 Dátum:
2017.03.14 kedd, 20:46:59 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.03.14 kedd, 20:13:55
Kicseréltem a fesszabályzót a gyárira.
Plussz egy új motorcraft akksi és szíjfeszítő bele. Változás nincs, első
hátsó szélvédőfűtés vagy klima bekapcsolásakor füttyszó van.
Lehet megcsapágyazom az eredeti generátort, azzal nem volt ilyen gond.
Szabadonfutó tárcsához úgy látom valami speckó kulcs kell, tudnátok egy linket adni ahol beszerezhetem.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/garazs-felszereles/celszerszamok/ekszijhajtas/szabadonfuto-szerszam
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11973 Dátum:
2017.03.15 szerda, 07:30:46 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.14 kedd, 20:08:11
Köszi mindenkinek a segítséget!
Biztos hogy ez a baj, vagy lehet más is?
Lehet hülye kérdés, de ezeket bemérni/tesztelni nem lehet? (Nem szívesen cserélném ki potyára, kicsit sokat kellett mostanában rákölteni.)
Persze ha venni kell, akkor megfogadom a tanácsokat és az alábbi márkákból szerzem be az alkatrészeket. Amúgy most NGK gyertyákat kapott, így az legalább pipa
Mindig lehet más, de ez a legvalószínűbb.
Lehet méricskélni is, de az nem teljesen megbízható. Én mikor ellenállást mértem a régi trafón, semmi rendellenest nem mutatott, mégis rossz volt. A végén találtam egy hajszálrepedést a házán. Vedd le a trafót és nézd meg. Sokszor látni sötét foltot az alján a viaszrétegen. Akkor egyértelmű kuka.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11974 Dátum:
2017.03.15 szerda, 16:45:20 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.15 szerda, 07:30:46
Mindig lehet más, de ez a legvalószínűbb.
Lehet méricskélni is, de az nem teljesen megbízható. Én mikor ellenállást mértem a régi trafón, semmi rendellenest nem mutatott, mégis rossz volt. A végén találtam egy hajszálrepedést a házán. Vedd le a trafót és nézd meg. Sokszor látni sötét foltot az alján a viaszrétegen. Akkor egyértelmű kuka.
Köszi, így már világos.
Mondta a szervizes hogy rámértek, de nem tudtam hogy lehetséges-e, illetve hogy jól emlékeztem-e rá, ezért nem is említettem.
Azt mondta hogy nincs baja, de ezek szerint mégis lehet
Nemrég voltam Ford szervizben, ott említették hogy 20%-os az akksim, de a rángatáshoz nem lehet köze ugye?
Szépen indult, még a legnagyobb hidegben is, csak alapjáraton vibráltak a műszer háttérvilágítások, ezért néztek rá.
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11975 Dátum:
2017.03.15 szerda, 18:04:21 »
Hm...
20%-os akkuval már nem indítanál.
A háttérvilágítás vibrálást a generátor okozza, nem az akku.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11976 Dátum:
2017.03.15 szerda, 19:25:54 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.03.15 szerda, 18:04:21
Hm...
20%-os akkuval már nem indítanál.
A háttérvilágítás vibrálást a generátor okozza, nem az akku.
Na szuper.
Nekem ezt mondták a nagykanizsai Ford márkaszervizben. Klímatisztításra, fékolajcserére és emiatt a vibrálás miatt vittem be.
Azt mondták hogy az akku miatt van, ami 20%-os, ez tisztán megmaradt. Az autószerelés távol(abb) áll tőlem, így nem kérdőjeleztem meg őket.
Lehet sok akku állt raktáron, el akarták passzolni
És tényleg szépen indul, még hidegben is.
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11977 Dátum:
2017.03.15 szerda, 19:31:37 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.15 szerda, 16:45:20
Köszi, így már világos.
Mondta a szervizes hogy rámértek, de nem tudtam hogy lehetséges-e, illetve hogy jól emlékeztem-e rá, ezért nem is említettem.
Azt mondta hogy nincs baja, de ezek szerint mégis lehet
Nemrég voltam Ford szervizben, ott említették hogy 20%-os az akksim, de a rángatáshoz nem lehet köze ugye?
Szépen indult, még a legnagyobb hidegben is, csak alapjáraton vibráltak a műszer háttérvilágítások, ezért néztek rá.
Ahogy kolléga írta, van itt nagyzolás bőven. Benyomnak egy alacsonynak hangzó 20%-ot, és rögtön megrémül az ember.
Mindenesetre a gyenge akksi nem jó. Ki kell mérni rendesen mennyire gyenge és cserélni, ha tényleg az. Látom a generátor is döglődik, az se tesz éppen jót. FAQ-ban írtak szerint kopott kefékre utal.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Kicsit véres a nyaka szegénynek
és ezek mind olyan dolgok (generátor, akku, gyújtásrendszer), amiknek elsőként kell rendben lenniük hogy egy rángatásmentes, selymesen járó autód legyen.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.15 szerda, 19:33:14 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11978 Dátum:
2017.03.15 szerda, 20:06:37 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.15 szerda, 19:31:37
Ahogy kolléga írta, van itt nagyzolás bőven. Benyomnak egy alacsonynak hangzó 20%-ot, és rögtön megrémül az ember.
Mindenesetre a gyenge akksi nem jó. Ki kell mérni rendesen mennyire gyenge és cserélni, ha tényleg az. Látom a generátor is döglődik, az se tesz éppen jót. FAQ-ban írtak szerint kopott kefékre utal.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Kicsit véres a nyaka szegénynek
és ezek mind olyan dolgok (generátor, akku, gyújtásrendszer), amiknek elsőként kell rendben lenniük hogy egy rángatásmentes, selymesen járó autód legyen.
Hát jah, úgy látszik szereti ha költenek rá. Végén visszasírom a B Vectrám, annak a motoron kívül semmi baja sem volt
Na ráfekszek ezekre, meg még jön a jó kis nyárigumi szett, lesz itt pénzköltés...
Köszi nektek!
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11979 Dátum:
2017.03.15 szerda, 20:33:32 »
A műszertesztes töltőfesz értéket figyelve mennyire lehet következtetni a generátor állapotára? Arra gondolok, hogy esetleg a szabad szemmel látható villódzás előtt már kisebb fesszel tölt?
Vagy a 14,4 megmarad, csak "darabos" lesz?
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11980 Dátum:
2017.03.15 szerda, 20:42:26 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.03.15 szerda, 20:33:32
A műszertesztes töltőfesz értéket figyelve mennyire lehet következtetni a generátor állapotára? Arra gondolok, hogy esetleg a szabad szemmel látható villódzás előtt már kisebb fesszel tölt?
Vagy a 14,4 megmarad, csak "darabos" lesz?
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt
Annyira, hogy tölt vagy nem.
Nem látható szabad szemmel és főleg nem digi műszeren.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11981 Dátum:
2017.03.15 szerda, 20:47:45 »
Idézetet írta: ...™ - 2017.03.15 szerda, 20:42:26
Annyira, hogy tölt vagy nem.
Nem látható szabad szemmel és főleg nem digi műszeren.
Sejtettem...
De köszönöm a választ!
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11982 Dátum:
2017.03.15 szerda, 23:38:07 »
Sziasztok!
A szívósor levételéhez kell valamilyen spéci eszköz vagy szerszám? Nekem egy sima normál krova készletem van. Azzal minden csavarhoz hozzá lehet férni? Valamint milyen tömítést vagy tömítéseket kell ilyen esetben cserélni ha lekerül a szívósor (egyébként csak örvénylapátok ellenőrzése céljából). Gondolom a szívósor tömítéseket mindenképpen cserélni érdemes ha már lekerül, esetleg valami mást? Vagy ha van bármi hasznos tanács, ötlet vagy buktató ebben a szerelésben szívesen meghallgatom, hogy engem sem érjen meglepetés! Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11983 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 06:42:32 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.03.15 szerda, 23:38:07
Sziasztok!
A szívósor levételéhez kell valamilyen spéci eszköz vagy szerszám? Nekem egy sima normál krova készletem van. Azzal minden csavarhoz hozzá lehet férni? Valamint milyen tömítést vagy tömítéseket kell ilyen esetben cserélni ha lekerül a szívósor (egyébként csak örvénylapátok ellenőrzése céljából). Gondolom a szívósor tömítéseket mindenképpen cserélni érdemes ha már lekerül, esetleg valami mást? Vagy ha van bármi hasznos tanács, ötlet vagy buktató ebben a szerelésben szívesen meghallgatom, hogy engem sem érjen meglepetés! Köszönöm!
Csak ellenőrzés miatt leszedni a szívósort? Ahhoz túl sokat kell szívni vele, akkor már belezd is ki.
Nyolc darab csavar csak. A gond abban rejlik, hogy néhányhoz nagyon nehéz hozzáférni. Olyan kulcskészleted legyen, amiben sok sok sok féle csukló, hosszabbító, adapter van. Néha úgy kell összelegózni.
Ha már leszedted, ne felejtsd el ellenőrizni a PCV csövet, illetve az olajszeparátort is megnézheted, hátha ráfér a tisztítás. Összerakásnál figyelj oda a PCV cső rendesen a helyén legyen.
Nem kell tömítést cserélni (hacsak el nem szakadt), csupán ragasztó kell a ledugózáshoz.
Kis segítség:
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/intake-manifold-removal-r124
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11984 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 09:18:56 »
Köszi a hasznos tanácsokat és linkeket. A művelet folyamán a folytószelepet és az alapjárati motort is ki akarom pucolni. A folytószelepnél úgy olvastam korábban, hogy valamilyen műanyagkímélő tisztító spray-t érdemes használni. Van nekem egy Valvoline karburátor tisztító spray-m. Ez vajon jó ebből a szempontból? A PCV szelepet lehet tisztítani vagy csak cserélni? Egyébként annak konkrétan mi a szerepe? Cromax-nál a keresőjükben nem is találok rá konkrétan erre a szelepre. Az olajszeparátornál sem kell/érdemes cserélni levételkor a tömítést csak ha sérült?
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.16 csütörtök, 06:42:32
Csak ellenőrzés miatt leszedni a szívósort? Ahhoz túl sokat kell szívni vele, akkor már belezd is ki.
Nyolc darab csavar csak. A gond abban rejlik, hogy néhányhoz nagyon nehéz hozzáférni. Olyan kulcskészleted legyen, amiben sok sok sok féle csukló, hosszabbító, adapter van. Néha úgy kell összelegózni.
Ha már leszedted, ne felejtsd el ellenőrizni a PCV csövet, illetve az olajszeparátort is megnézheted, hátha ráfér a tisztítás. Összerakásnál figyelj oda a PCV cső rendesen a helyén legyen.
Nem kell tömítést cserélni (hacsak el nem szakadt), csupán ragasztó kell a ledugózáshoz.
Kis segítség:
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/intake-manifold-removal-r124
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11985 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 10:31:32 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.03.16 csütörtök, 09:18:56
Köszi a hasznos tanácsokat és linkeket. A művelet folyamán a folytószelepet és az alapjárati motort is ki akarom pucolni. A folytószelepnél úgy olvastam korábban, hogy valamilyen műanyagkímélő tisztító spray-t érdemes használni. Van nekem egy Valvoline karburátor tisztító spray-m. Ez vajon jó ebből a szempontból? A PCV szelepet lehet tisztítani vagy csak cserélni? Egyébként annak konkrétan mi a szerepe? Cromax-nál a keresőjükben nem is találok rá konkrétan erre a szelepre. Az olajszeparátornál sem kell/érdemes cserélni levételkor a tömítést csak ha sérült?
Karb tisztító jó lesz.
A PCV szelepnél azt kell megnézni nem dugult e el. Belefújsz, csak egy irányba szabad átereszteni. PCV cső ne legyen elöregedett, túl puha vagy rideg és semmikép ne legyen rajta sérülés. A szeparátort csak megnézed, ne legyen olajsár lerakódás. Szépen letisztítod és visszarakod. Persze ha sérül bármilyen tömítés, akkor csere.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11986 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 11:22:04 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.03.15 szerda, 23:38:07
Sziasztok!
A szívósor levételéhez kell valamilyen spéci eszköz vagy szerszám? Nekem egy sima normál krova készletem van. Azzal minden csavarhoz hozzá lehet férni? Valamint milyen tömítést vagy tömítéseket kell ilyen esetben cserélni ha lekerül a szívósor (egyébként csak örvénylapátok ellenőrzése céljából). Gondolom a szívósor tömítéseket mindenképpen cserélni érdemes ha már lekerül, esetleg valami mást? Vagy ha van bármi hasznos tanács, ötlet vagy buktató ebben a szerelésben szívesen meghallgatom, hogy engem sem érjen meglepetés! Köszönöm!
Nem buktató van,hanem macera.
csavarok kiszedése,ha csak szimplán akna nélkül csinálod.Szerintem a tömítéseket csak megtisztítod és visszarakod(ha látható sérülés,akkor természetesen csere) még ami kell,mint a videóban ragasztószalag.
https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY&t=793s
csak ügyesen.
van képes leírásom is,ha esetleg kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.16 csütörtök, 11:26:05 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11987 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 20:30:51 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.15 szerda, 19:31:37
Ahogy kolléga írta, van itt nagyzolás bőven. Benyomnak egy alacsonynak hangzó 20%-ot, és rögtön megrémül az ember.
Mindenesetre a gyenge akksi nem jó. Ki kell mérni rendesen mennyire gyenge és cserélni, ha tényleg az. Látom a generátor is döglődik, az se tesz éppen jót. FAQ-ban írtak szerint kopott kefékre utal.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Kicsit véres a nyaka szegénynek
és ezek mind olyan dolgok (generátor, akku, gyújtásrendszer), amiknek elsőként kell rendben lenniük hogy egy rángatásmentes, selymesen járó autód legyen.
Na úgy néz ki, holnap megy műtétre. Elvittem egy másik műhelybe, a cég itt szervizelteti a kocsikat, gond nem volt még velük.
Rádugták gépre, itt sem volt semmi hibakód. Utána rögtön azt mondták, hogy trafó-kábel-gyertya. Azt mondták az esetek többségében megoldás, nem 100%, de itt kell elkezdeni mindenképp. Ahogy ti is mondtátok.
Na holnap kiderül. 35ért vállalják, reális? Bosch trafó, Tesla kábel azthiszem. NGK/Bosch kábel valami irtó drága lenne, milyen lehet ez a Tesla? Gond lehet belőle? (NGK gyertyák meg ugye már vannak)
Más: -szívósort ki kellene belezni, vagy rendbe tenni. Félek hogy rendbe lesz téve a gyújtásrendszer, azt utána meg abból lenne baj, amilyen szerencsés vagyok.
Pesten ki foglalkozik vele, és milyen áron szokott menni? (ledugózás, tömítés, meg ami kell)
Megcsinálnám én is szívesen, ha értenék hozzá, de inkább szakavatott kezekre bízom.
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11988 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 20:35:08 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.16 csütörtök, 20:30:51
Na úgy néz ki, holnap megy műtétre. Elvittem egy másik műhelybe, a cég itt szervizelteti a kocsikat, gond nem volt még velük.
Rádugták gépre, itt sem volt semmi hibakód. Utána rögtön azt mondták, hogy trafó-kábel-gyertya. Azt mondták az esetek többségében megoldás, nem 100%, de itt kell elkezdeni mindenképp. Ahogy ti is mondtátok.
Na holnap kiderül. 35ért vállalják, reális? Bosch trafó, Tesla kábel azthiszem. NGK/Bosch kábel valami irtó drága lenne, milyen lehet ez a Tesla? Gond lehet belőle? (NGK gyertyák meg ugye már vannak)
Más: -szívósort ki kellene belezni, vagy rendbe tenni. Félek hogy rendbe lesz téve a gyújtásrendszer, azt utána meg abból lenne baj, amilyen szerencsés vagyok.
Pesten ki foglalkozik vele, és milyen áron szokott menni? (ledugózás, tömítés, meg ami kell)
Megcsinálnám én is szívesen, ha értenék hozzá, de inkább szakavatott kezekre bízom.
Szerintem nincs az árral gond. Teslát hátha használ valaki itt, majd szól. Ha jó a gyújtásrendszer, nem rángat, akkor szerintem a generátor a következő (villogó műszerfal) inkább, mint a szívósor.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11989 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 20:45:03 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.16 csütörtök, 20:35:08
Szerintem nincs az árral gond. Teslát hátha használ valaki itt, majd szól. Ha jó a gyújtásrendszer, nem rángat, akkor szerintem a generátor a következő (villogó műszerfal) inkább, mint a szívósor.
Tényleg, ezt a kérdést még fel akartam tenni.
Szóval nem szívesen vennék 40ért új generátort, vállal valaki barátibb áron bronzkefe cserét? A linked alapján abba aztán végképp nem kezdenék bele
A tesla kábelre meg várom a véleményeket mindenkitől, ha vannak.
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11990 Dátum:
2017.03.17 péntek, 03:24:20 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.16 csütörtök, 20:45:03
A tesla kábelre meg várom a véleményeket mindenkitől, ha vannak.
Nem tesla,de saját tapasztalat:nekem a Kugler féle 8mm-es fekete kábel van lassan 3 éve és nincs vele semmi bajom.(igaz a gari is 3 év
)
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11991 Dátum:
2017.03.17 péntek, 07:39:37 »
Köszi, milyen formában lehet hozzájutni a képes leírásodhoz? Nagyon részletes és hülyebiztos leírás?
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.16 csütörtök, 11:22:04
Nem buktató van,hanem macera.
csavarok kiszedése,ha csak szimplán akna nélkül csinálod.Szerintem a tömítéseket csak megtisztítod és visszarakod(ha látható sérülés,akkor természetesen csere) még ami kell,mint a videóban ragasztószalag.
https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY&t=793s
csak ügyesen.
van képes leírásom is,ha esetleg kell.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11992 Dátum:
2017.03.17 péntek, 08:08:59 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.16 csütörtök, 20:45:03
Tényleg, ezt a kérdést még fel akartam tenni.
Szóval nem szívesen vennék 40ért új generátort, vállal valaki barátibb áron bronzkefe cserét? A linked alapján abba aztán végképp nem kezdenék bele
A tesla kábelre meg várom a véleményeket mindenkitől, ha vannak.
Kertész utcai generátor szervízben kérdezed meg.
http://mondeo.hu/index.php?page=177
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.17 péntek, 08:11:17 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11993 Dátum:
2017.03.17 péntek, 08:35:01 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.17 péntek, 08:08:59
Kertész utcai generátor szervízben kérdezed meg.
http://mondeo.hu/index.php?page=177
Köszi a linket. Meg mindenkinek a segítséget!
A kocsi már a szervizben, ha visszaért elkezdek azzal is foglalkozni.
Tegnap rákerestem itt a fórumban a Tesla kábelre, nem voltak negatív tapasztalatok, így végül olyan kábel lett és NGK trafó.
Plusz hozzácsapattam egy szelepfedél tömítést, volt egy kis olajfolt rajta. Azt mondták nehogy szétcsessze az új kábeleket. Az előző szerelő beleöntötte mind az 5l olajat, lehet kinyomhatta.
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11994 Dátum:
2017.03.17 péntek, 12:08:05 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.03.17 péntek, 07:39:37
Köszi, milyen formában lehet hozzájutni a képes leírásodhoz? Nagyon részletes és hülyebiztos leírás?
Pü-be dobj egy e-mail-t.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
andrisms
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11995 Dátum:
2017.03.17 péntek, 18:47:36 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.17 péntek, 08:35:01
Köszi a linket. Meg mindenkinek a segítséget!
A kocsi már a szervizben, ha visszaért elkezdek azzal is foglalkozni.
Tegnap rákerestem itt a fórumban a Tesla kábelre, nem voltak negatív tapasztalatok, így végül olyan kábel lett és NGK trafó.
Plusz hozzácsapattam egy szelepfedél tömítést, volt egy kis olajfolt rajta. Azt mondták nehogy szétcsessze az új kábeleket. Az előző szerelő beleöntötte mind az 5l olajat, lehet kinyomhatta.
Jelentem meggyógyult az autó. Abbahagyta a rángatást, most szépen megy.
NGK trafó, tesla kábel, meg a 1,5hónapos NGK gyertyák vannak már benne.
Mégegyszer köszi a tippet.
Naplózva
Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11996 Dátum:
2017.03.17 péntek, 19:41:52 »
Idézetet írta: andrisms - 2017.03.17 péntek, 18:47:36
Jelentem meggyógyult az autó. Abbahagyta a rángatást, most szépen megy.
NGK trafó, tesla kábel, meg a 1,5hónapos NGK gyertyák vannak már benne.
Mégegyszer köszi a tippet.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
baranyg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11997 Dátum:
2017.03.18 szombat, 19:35:55 »
Sziasztok!
Közel 8 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2L-es modeónak (CJBA). Legutóbb egy rövidebb út során P0171-es hibát adott, amit reseteltem, de 100km -el később ismét előjött. A hibafeltárás során odáig jutottam, hogy:
- 1-es lambdaszonda oszcilloszkóp szerint 0,2-0,8V között szépen oszcillál, ettől persze még lehet rossz
- MAP szenzor vadonat új (BOSCH)
- szívócsonkban 0,35bar abszolut nyomás van (0,65bar vákuum), hidegindító-spray-vel kerestem, hogy szív-e falsot, de nem találtam.
- a kartergáz egy külön lecsapatón van keresztülvezetve, mivel kicsit csipegeti az olajat. (2dl/5000km), és nem akartam, hogy összetaknyolja a szívócsonkot
- üzemanyagnyomás alapjáraton 3,8bar
- gyújtógyertyák, gyújtótrafó, gyújtáskábel újak (gyáriak)
amit még érdemes tudni:
- amikor megvettem a szívócsonk már nem sárga lapátos volt. Akkor átalakítottam csapágyasra és kapott új lapátokat, stb (
https://www.youtube.com/watch?v=ut-BH5oFXkc
)
- az EGR szelep tiszta, aktuátor (szoldenoid) rész gázadásra mozog
- Forscan-ben, a járó motorral végzett önteszt P1408-as hibát ad (EGR tartományon kívül)
A kérdésem, hogy P0171 miatt a lambdaszondán kívül még mit lenne érdemes megnézni, illetve mi alapján mondja, hogy az "EGR tartományon kívül" ?
Előre is köszönök minden segítséget, ötletet.
Gábor
Naplózva
Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11998 Dátum:
2017.03.18 szombat, 19:47:53 »
Idézetet írta: baranyg - 2017.03.18 szombat, 19:35:55
Sziasztok!
Közel 8 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2L-es modeónak (CJBA). Legutóbb egy rövidebb út során P0171-es hibát adott, amit reseteltem, de 100km -el később ismét előjött. A hibafeltárás során odáig jutottam, hogy:
- 1-es lambdaszonda oszcilloszkóp szerint 0,2-0,8V között szépen oszcillál, ettől persze még lehet rossz
- MAP szenzor vadonat új (BOSCH)
- szívócsonkban 0,35bar abszolut nyomás van (0,65bar vákuum), hidegindító-spray-vel kerestem, hogy szív-e falsot, de nem találtam.
- a kartergáz egy külön lecsapatón van keresztülvezetve, mivel kicsit csipegeti az olajat. (2dl/5000km), és nem akartam, hogy összetaknyolja a szívócsonkot
- üzemanyagnyomás alapjáraton 3,8bar
- gyújtógyertyák, gyújtótrafó, gyújtáskábel újak (gyáriak)
amit még érdemes tudni:
- amikor megvettem a szívócsonk már nem sárga lapátos volt. Akkor átalakítottam csapágyasra és kapott új lapátokat, stb (
https://www.youtube.com/watch?v=ut-BH5oFXkc
)
- az EGR szelep tiszta, aktuátor (szoldenoid) rész gázadásra mozog
- Forscan-ben, a járó motorral végzett önteszt P1408-as hibát ad (EGR tartományon kívül)
A kérdésem, hogy P0171 miatt a lambdaszondán kívül még mit lenne érdemes megnézni, illetve mi alapján mondja, hogy az "EGR tartományon kívül" ?
Előre is köszönök minden segítséget, ötletet.
Gábor
lehet,hogy az egr szelep rossz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
korikn
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11999 Dátum:
2017.03.19 vasárnap, 08:57:48 »
Sziasztok ,
2003-es 1.8as benzines mondeo gyorsításnál rángat . Több fokozatban is előjön a hiba . Van valami ötletetek mi okozhatja a problémát . ( Benzin, Gyertya? , gyujtáselősztó ? )
Esetleg egy jó, megbízható szerelő Szigetszentmiklós környékén ?
Köszönöm
Naplózva
Oldalak:
1
...
233
234
235
236
237
238
239
[
240
]
241
242
243
244
245
246
247
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ