Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:20:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
248
249
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
261
262
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652637 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12700 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 10:40:32 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.13 vasárnap, 10:15:10
Az motorháztetőn a műanyag doboz csak a FL előtti benzinesekben van.
2005-ösben már nem kell lennie.
És mi a feladata egyébként?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12701 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 10:50:04 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.13 vasárnap, 10:40:32
És mi a feladata egyébként?
A feladata szerintem semmi.
A "kitalálás" oka valamilyen rezonancia csillapítás, rezonátor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jml89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12702 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 11:12:48 »
Hmm...hát nekem teljesen csupasz mindkettő. Ezeknek a burkolatoknak van szerepe az utastér felé történő zajcsillapításban vagy inkább csak "kifelé" lesz tőle halkabb a motor? 2000-es fordulatszám fölött több motorzaj szűrődik be az utastérbe, mint amit várnék, ezért kérdezem.
Naplózva
2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12703 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 11:23:11 »
Idézetet írta: Jml89 - 2017.08.13 vasárnap, 11:12:48
Hmm...hát nekem teljesen csupasz mindkettő. Ezeknek a burkolatoknak van szerepe az utastér felé történő zajcsillapításban vagy inkább csak "kifelé" lesz tőle halkabb a motor? 2000-es fordulatszám fölött több motorzaj szűrődik be az utastérbe, mint amit várnék, ezért kérdezem.
Persze, hogy van. Sőt a motoron lévő még valamennyire hőszigetelő is. Nem "támadja" a forró motor levegője a motorháztetőt és így a rajta lévő fényezést.
Motorburkolatot bontóban találhatsz.
Motorháztető szigetelésnek több oka is lehet, miért "tűnt el" belőle. Azt is találhatsz bontóban. Bár nem biztos kiveszik neked a tetőből, de tetővel együtt megvéve is sokkal olcsóbb, mint az új szigetelés...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jml89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12704 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 11:32:05 »
Köszönöm a gyors választ, akkor beszerzem mindkettőt, bár sejtem, hogy nem jó jel, hogy nem volt benne vételkor
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.13 vasárnap, 11:23:11
Persze, hogy van. Sőt a motoron lévő még valamennyire hőszigetelő is. Nem "támadja" a forró motor levegője a motorháztetőt és így a rajta lévő fényezést.
Motorburkolatot bontóban találhatsz.
Motorháztető szigetelésnek több oka is lehet, miért "tűnt el" belőle. Azt is találhatsz bontóban. Bár nem biztos kiveszik neked a tetőből, de tetővel együtt megvéve is sokkal olcsóbb, mint az új szigetelés...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.13 vasárnap, 11:39:50 írta Jml89
»
Naplózva
2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12705 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 16:22:30 »
Nekem is esedékes lesz a szívósor leszedése. Elsősorban a PCV cső cseréje miatt, de ha már lent lesz ki is "herélem", mert kissé zörögnek az örvénylapátok.
Ha már lent lesz, szerintetek cseréljem a PCV szelepet is? Ill. van amit ajánlott cserélni ebben az esetben a fentieken kívül?
Köszönöm előre is!
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12706 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 16:30:54 »
Idézetet írta: Robin - 2017.08.13 vasárnap, 16:22:30
Nekem is esedékes lesz a szívósor leszedése. Elsősorban a PCV cső cseréje miatt, de ha már lent lesz ki is "herélem", mert kissé zörögnek az örvénylapátok.
Ha már lent lesz, szerintetek cseréljem a PCV szelepet is? Ill. van amit ajánlott cserélni ebben az esetben a fentieken kívül?
Köszönöm előre is!
Nem tudsz külön PCV szelepet venni. De nincs is, ami elromoljon benne.
Ne nem félsz, hogy eltöröd a leszorító gyűrűt, akkor kimoshatod...bár szerintem nem szükséges foglalkozni vele.
Ha biztosra akarsz menni, tömítéseket vehetsz. De abból az EGR (kék) tömítését csak gyáriban lehet. venni.
Ha még sosem volt levéve, talán kibírhat még összehúzást, ha kiáll a tömítés a szívósor síkjából.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12707 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 17:03:54 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.13 vasárnap, 16:30:54
Nem tudsz külön PCV szelepet venni. De nincs is, ami elromoljon benne.
Ne nem félsz, hogy eltöröd a leszorító gyűrűt, akkor kimoshatod...bár szerintem nem szükséges foglalkozni vele.
Ha biztosra akarsz menni, tömítéseket vehetsz. De abból az EGR (kék) tömítését csak gyáriban lehet. venni.
Ha még sosem volt levéve, talán kibírhat még összehúzást, ha kiáll a tömítés a szívósor síkjából.
OK, Köszi!
Még valami...
Tudod (tud valaki) hol lehet beszerezni a Cromax-on kívül PCV (kartergáz) csövet? Vagy cikkszámot?
Eléggé sokallom a 7300Ft-ot egy kis gumicsődarabért...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12708 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 17:25:30 »
Idézetet írta: Robin - 2017.08.13 vasárnap, 17:03:54
OK, Köszi!
Még valami...
Tudod (tud valaki) hol lehet beszerezni a Cromax-on kívül PCV (kartergáz) csövet? Vagy cikkszámot?
Eléggé sokallom a 7300Ft-ot egy kis gumicsődarabért...
15 évet elment, az évi 487ft. tényleg jó sok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12709 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 17:27:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.13 vasárnap, 17:25:30
15 évet elment, az évi 487ft. tényleg jó sok
Ja, így is lehet számolni...
De nem csak ezzel a csővel "él" az autó... Eszik még mást is...
Tudom... járjak biciklivel...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.13 vasárnap, 17:32:41 írta Robin
»
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12710 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 18:32:58 »
Idézetet írta: Robin - 2017.08.13 vasárnap, 17:03:54
OK, Köszi!
Még valami...
Tudod (tud valaki) hol lehet beszerezni a Cromax-on kívül PCV (kartergáz) csövet? Vagy cikkszámot?
Eléggé sokallom a 7300Ft-ot egy kis gumicsődarabért...
Örülj neki, hogy csak annyi. A vastagabb (FL utáni) cső ~13e.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12711 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 18:33:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.13 vasárnap, 17:25:30
15 évet elment,
az évi 487ft
. tényleg jó sok
Évi ennél sokkal többet ér!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.13 vasárnap, 19:20:33 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12712 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 19:14:00 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.13 vasárnap, 18:32:58
Örülj neki, hogy csak annyi. A vastagabb (FL utáni) cső ~13e.
Ennek fényében ez már szinte ingyé' van...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12713 Dátum:
2017.08.22 kedd, 18:27:21 »
Sziasztok!
Olyat produkál az autóm (2.0 i) hogy menet közben mikor benyomom a kuplungot akkor nem lefele megy a fordulat hanem egy darabig felfelé és mikor a lámpához gurulok akkor pedig kb 1500 fordulaton tartja egészen addig míg meg nem állok akkor elengedi alapjáratig... amikor pedig elindítom meleg motornál akkor kb. 2000-re felpörög ott vár egy picit és vissza engedi alapjáratig..
Valakinek van ötlete hogy merre induljak el a hiba keresgélésben
üdv. MP.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12714 Dátum:
2017.08.22 kedd, 18:33:38 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.22 kedd, 18:27:21
Sziasztok!
Olyat produkál az autóm (2.0 i) hogy menet közben mikor benyomom a kuplungot akkor nem lefele megy a fordulat hanem egy darabig felfelé és mikor a lámpához gurulok akkor pedig kb 1500 fordulaton tartja egészen addig míg meg nem állok akkor elengedi alapjáratig... amikor pedig elindítom meleg motornál akkor kb. 2000-re felpörög ott vár egy picit és vissza engedi alapjáratig..
Valakinek van ötlete hogy merre induljak el a hiba keresgélésben
üdv. MP.
Szívóoldali tömítetlenség.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12715 Dátum:
2017.08.22 kedd, 18:43:48 »
Idézetet írta: MadPjotr - 2017.08.22 kedd, 18:27:21
Sziasztok!
Olyat produkál az autóm (2.0 i) hogy menet közben mikor benyomom a kuplungot akkor nem lefele megy a fordulat hanem egy darabig felfelé és mikor a lámpához gurulok akkor pedig kb 1500 fordulaton tartja egészen addig míg meg nem állok akkor elengedi alapjáratig... amikor pedig elindítom meleg motornál akkor kb. 2000-re felpörög ott vár egy picit és vissza engedi alapjáratig..
Valakinek van ötlete hogy merre induljak el a hiba keresgélésben
üdv. MP.
Amit Pali bácsi
mond. Pl. szívósor mögötti kiszakadt PCV cső.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12716 Dátum:
2017.08.22 kedd, 20:09:53 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.22 kedd, 18:33:38
Szívóoldali tömítetlenség.
köszönöm
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12717 Dátum:
2017.08.22 kedd, 20:10:11 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.22 kedd, 18:43:48
Amit Pali bácsi
mond. Pl. szívósor mögötti kiszakadt PCV cső.
köszönöm
Naplózva
Jml89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12718 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:41:26 »
Sziasztok!
Szeretném rendberakatni a szívósort az autómon. A "kiherélést" mint lehetőséget elvetettem. Kérdésem, hogy amíg nem jutok szervíz közelébe (még két-három hétig biztos, hogy nem tudom nélkülözni az autót), addig elég-e ha lehúzom a kis vákuumcsövet és a csonkot ledugózom, vagy mást is kell csinálnom? Ha nem komplett szívósor csere mellett döntök, hanem az örvénylapátokat és a tengelyt akarom cserélni akkor pontosan milyen alkatrészekre lesz szükségem és esetleg van-e jó tapasztalat Budapest környéki szerelővel/szervízzel aki ezt korrektül megcsinálja nem horror áron (szervízes topicban nem találtam)?
Naplózva
2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
kukacmatyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12719 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:10:45 »
Idézetet írta: Jml89 - 2017.08.23 szerda, 11:41:26
Sziasztok!
Szeretném rendberakatni a szívósort az autómon. A "kiherélést" mint lehetőséget elvetettem. Kérdésem, hogy amíg nem jutok szervíz közelébe (még két-három hétig biztos, hogy nem tudom nélkülözni az autót), addig elég-e ha lehúzom a kis vákuumcsövet és a csonkot ledugózom, vagy mást is kell csinálnom? Ha nem komplett szívósor csere mellett döntök, hanem az örvénylapátokat és a tengelyt akarom cserélni akkor pontosan milyen alkatrészekre lesz szükségem és esetleg van-e jó tapasztalat Budapest környéki szerelővel/szervízzel aki ezt korrektül megcsinálja nem horror áron (szervízes topicban nem találtam)?
Cserélendő alkatrészek:Örvénylapát, 4 darab kell - Örvénylapát tengely, 2 darab kell - Szívósor tömítés, 4 darab kell. Szerelőt nem tudok,nem arra lakok.Viszont a "heréléssel" semmivel nem lesz rosszabb az autód,javaslom, hogy inkább azt végeztesd el.
Naplózva
2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12720 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:40:22 »
Idézetet írta: Jml89 - 2017.08.23 szerda, 11:41:26
Sziasztok!
Szeretném rendberakatni a szívósort az autómon. A "kiherélést" mint lehetőséget elvetettem. Kérdésem, hogy amíg nem jutok szervíz közelébe (még két-három hétig biztos, hogy nem tudom nélkülözni az autót), addig elég-e ha lehúzom a kis vákuumcsövet és a csonkot ledugózom, vagy mást is kell csinálnom? Ha nem komplett szívósor csere mellett döntök, hanem az örvénylapátokat és a tengelyt akarom cserélni akkor pontosan milyen alkatrészekre lesz szükségem és esetleg van-e jó tapasztalat Budapest környéki szerelővel/szervízzel aki ezt korrektül megcsinálja nem horror áron (szervízes topicban nem találtam)?
Ha maga a tengely elkopott, akkor nem tudod kicserélni, csak a komplett szívósort mert az külön nem kapható. A lapátokat lehet csak cserélni (4db), a tömítéseket (4db), illetve a lapátok közötti perselyeket (2db).
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12721 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:42:46 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.08.23 szerda, 12:40:22
Ha maga a tengely elkopott, akkor nem tudod kicserélni, csak a komplett szívósort mert az külön nem kapható. A lapátokat lehet csak cserélni (4db), a tömítéseket (4db), illetve a lapátok közötti perselyeket (2db).
A fém tengely nem igazán kopik el, ha mellette tud műanyag is kopni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12722 Dátum:
2017.08.27 vasárnap, 17:58:42 »
Sziasztok!
Kopogásos égést csak a kopogásérzékelő hiba okozhat, vagy pedig van egy PCM-en kívüli modulja is?
A tünet, hogy üzemmeleg motornál, 50-es egyenletes tempónál sík úton, 32-34 fok az előgyújtásom, ami kis mértékű gyorsításra meg is marad, közben becsörög.
Ezt csinálja 3-ban, 4-ben, 5-ben is. Tehát fordulatfüggetlen
Nagyobb gázpöccintésre visszaveszi az előgyújtást, ezzel egyidőben a becsörgés is megszűnik.
Első körben lecserélném a kopogásérzékelőt. Mennyi az esélye, hogy más lesz a hibás?
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12723 Dátum:
2017.08.27 vasárnap, 18:27:07 »
Idézetet írta: Freestyle - 2017.08.27 vasárnap, 17:58:42
Sziasztok!
Kopogásos égést csak a kopogásérzékelő hiba okozhat,
vagy pedig van egy PCM-en kívüli modulja is?
A tünet, hogy üzemmeleg motornál, 50-es egyenletes tempónál sík úton, 32-34 fok az előgyújtásom, ami kis mértékű gyorsításra meg is marad, közben becsörög.
Ezt csinálja 3-ban, 4-ben, 5-ben is. Tehát fordulatfüggetlen
Nagyobb gázpöccintésre visszaveszi az előgyújtást, ezzel egyidőben a becsörgés is megszűnik.
Első körben lecserélném a kopogásérzékelőt. Mennyi az esélye, hogy más lesz a hibás?
Kopogásos égést helytelen keverék és gyulladási időpont okozhat. Emiatt tolódik el az előgyújtás is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12724 Dátum:
2017.08.29 kedd, 15:09:50 »
Sziasztok!
Akadt már megint egy kis problémám......
2000-es fordulat körül valami csörög a motornál, gázadásnál. Emelkedőn ebben a fordulatszám tartományban folyamatosan hallom.
Alacsonyabb vagy magasabb fordulaton nem hallani, üresben túráztatva (álló helyzetben) szintén nem.
Tankoltam több kútnál is, nem az üzemanyag okozza.
Szerelő szerint ez normális ilyen korú motoroknál, nem káros, a szelepek adják ki ezt a hangot.
Fogyasztás 6-8 liter, olajfogyás nincs, alapjátat tökéletes nem ingadozik, hibakód nincs, szívósor új.
Volt valakinek hasonló problémája esetleg? Kopogásérzékelő cseréhez ugye nem kell levenni a szívósort?
Úgy láttam mintha pont alatta lenne.
Köszönöm a segítséget!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.29 kedd, 15:18:00 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12725 Dátum:
2017.08.29 kedd, 15:34:02 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.08.29 kedd, 15:09:50
Sziasztok!
Akadt már megint egy kis problémám......
2000-es fordulat körül valami csörög a motornál, gázadásnál. Emelkedőn ebben a fordulatszám tartományban folyamatosan hallom.
Alacsonyabb vagy magasabb fordulaton nem hallani, üresben túráztatva (álló helyzetben) szintén nem.
Tankoltam több kútnál is, nem az üzemanyag okozza.
Szerelő szerint ez normális ilyen korú motoroknál, nem káros, a szelepek adják ki ezt a hangot.
Fogyasztás 6-8 liter, olajfogyás nincs, alapjátat tökéletes nem ingadozik, hibakód nincs, szívósor új.
Volt valakinek hasonló problémája esetleg? Kopogásérzékelő cseréhez ugye nem kell levenni a szívósort?
Úgy láttam mintha pont alatta lenne.
Köszönöm a segítséget!
Lehet, hogy megint csak fölöslegesen pofázok bele, de nekem is hasonló problémám volt.
Írtad, hogy több féle benzint is kipróbáltál.
Én is.
Egy vált be: OMV Max Motion 100
Próbáld meg, hogy egy üres tankot ezzel töltesz meg, valami pályán, 4-esben, 100, 110, 120 Km/h-val mész, 20-30 km-eket.
Ez kitakarítja az üa rendszert.
Ha így sem történik változás, szinte biztos, hogy más a bibi.
... szerintem ...
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12726 Dátum:
2017.08.30 szerda, 17:17:34 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.08.29 kedd, 15:09:50
Sziasztok!
Akadt már megint egy kis problémám......
2000-es fordulat körül valami csörög a motornál, gázadásnál. Emelkedőn ebben a fordulatszám tartományban folyamatosan hallom.
Alacsonyabb vagy magasabb fordulaton nem hallani, üresben túráztatva (álló helyzetben) szintén nem.
Tankoltam több kútnál is, nem az üzemanyag okozza.
Szerelő szerint ez normális ilyen korú motoroknál, nem káros, a szelepek adják ki ezt a hangot.
Fogyasztás 6-8 liter, olajfogyás nincs, alapjátat tökéletes nem ingadozik, hibakód nincs, szívósor új.
Volt valakinek hasonló problémája esetleg? Kopogásérzékelő cseréhez ugye nem kell levenni a szívósort?
Úgy láttam mintha pont alatta lenne.
Köszönöm a segítséget!
A szerelőnek nincs igaza, egyáltalán nem normális a terhelésnél jelentkező csörgés még többet futott motoroknál sem. A kopogásos égés hosszabb távon komoly szerkezeti meghibásodásokat okoz. A kopogásos égést a benzin öngyulladása okozza. Olyan is előfordul, hogy a szikra begyújtja a keverék egy részét, viszont a többi a FHP közelében berobban. Alacsony oktánszám és rossz gyújtási időpont beállitás okoz kopogásos égést, ritkább esetben túl szegény keverék. Mikor volt szivósor cserélve? Előtte is csinálta? Először kellene egy preciz diagnosztika, hogy az autó a gyári adatoknak megfelel-e. továbbá a vezérlés beállítását is le kell ellenőrizni. A felső holtponti jeladónak ( kopogás érzékelő) szinkronban kell dolgozni az alsó főtengely holtponti jeladóval, kis eltéréseket a motorvezérlő még korrigálni tudja, a nagyobb eltéréseket már nem.
Röviden ennyi jutott eszembe.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12727 Dátum:
2017.08.30 szerda, 20:13:48 »
Köszönöm a válaszokat!
Első körben megpróbálom magasabb oktánszámú üzemanyaggal, talán segíteni fog.
Szívósor csere kb. három hónapja történt, előtte nem volt ilyen hangja de nem is a csere után rögtön jelentkezett.
Nehezen észrevehető, leengedett ablaknál hallani jobban ha a környező épületek, fák visszaverik a hangot.
És csak 1800-2100 fordulatszám körül jön elő, gázadásnál.
Mindenképpen megkeresem a motordiaggal kapcsolatban a márkaszervízt.
Üdv. Róbert
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12728 Dátum:
2017.08.30 szerda, 23:05:17 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.08.30 szerda, 17:17:34
A szerelőnek nincs igaza, egyáltalán nem normális a terhelésnél jelentkező csörgés még többet futott motoroknál sem. A kopogásos égés hosszabb távon komoly szerkezeti meghibásodásokat okoz. A kopogásos égést a benzin öngyulladása okozza. Olyan is előfordul, hogy a szikra begyújtja a keverék egy részét, viszont a többi a FHP közelében berobban. Alacsony oktánszám és rossz gyújtási időpont beállitás okoz kopogásos égést, ritkább esetben túl szegény keverék. Mikor volt szivósor cserélve? Előtte is csinálta? Először kellene egy preciz diagnosztika, hogy az autó a gyári adatoknak megfelel-e. továbbá a vezérlés beállítását is le kell ellenőrizni. A felső holtponti jeladónak ( kopogás érzékelő) szinkronban kell dolgozni az alsó főtengely holtponti jeladóval, kis eltéréseket a motorvezérlő még korrigálni tudja, a nagyobb eltéréseket már nem.
Röviden ennyi jutott eszembe.
Üdv: László
"A felső holtponti jeladónak ( kopogás érzékelő) szinkronban kell dolgozni az alsó főtengely holtponti jeladóval"
Felső holtponti jeladó? Az mi? Biztos nem knock sensor!
Az alsó holtponti jeladó?
Ezeket nem az elhelyezkedésül szerint nevezzük.
Főtengely: CKP
Vezérműtengely (csak a szívónál van): CMP
A kopogás érzékelő a motorblokk oldalán van, középen.
Ezt lehet diaggal figyelni, ha jól emlékszem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12729 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 16:37:41 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.30 szerda, 23:05:17
"A felső holtponti jeladónak ( kopogás érzékelő) szinkronban kell dolgozni az alsó főtengely holtponti jeladóval"
Felső holtponti jeladó? Az mi? Biztos nem knock sensor!
Az alsó holtponti jeladó?
Ezeket nem az elhelyezkedésül szerint nevezzük.
Főtengely: CKP
Vezérműtengely (csak a szívónál van): CMP
A kopogás érzékelő a motorblokk oldalán van, középen.
Ezt lehet diaggal figyelni, ha jól emlékszem.
CMP Camshaft Main Position: vezérmű tengely holtpont-jeladó
CKP Cranskhaft position: Forgattyúszög-jeladó, vagy inkább főtengely pozicícó jeladó.
A CMP csak 1 pontot jelez, a CKP jelzi ugyanazt, mint a CMP, és a szöget, mert asszem 36 részre van osztva a lendkerék, ennyi fog/lyuk van, azaz egy fog hiányzi, ebből lehet tudni, hogy ez a felső holtpont.
Ki minek nevezi, a lényeg , hogy tudjuk meg melyik jeladóról van szó és mi a funkciója.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12730 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 17:22:54 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.08.31 csütörtök, 16:37:41
CMP Camshaft Main Position: vezérmű tengely holtpont-jeladó
CKP Cranskhaft position: Forgattyúszög-jeladó, vagy inkább főtengely pozicícó jeladó.
A CMP csak 1 pontot jelez, a CKP jelzi ugyanazt, mint a CMP, és a szöget, mert asszem 36 részre van osztva a lendkerék, ennyi fog/lyuk van, azaz egy fog hiányzi, ebből lehet tudni, hogy ez a felső holtpont.
Ki minek nevezi, a lényeg , hogy tudjuk meg melyik jeladóról van szó és mi a funkciója.
Üdv: László
az végképp nem érdekli, hogy tudod.csak önigazolást keres, hogy neki van igaza mindig.ez a lényeg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12731 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 17:24:02 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.08.10 csütörtök, 16:21:04
Sziasztok,
ha beletörik a csavar a fojtószelepháznál, azt csak a szívósor leszerelésével lehet kiszedni? Most 3 csavar tartja és tökéletes(1000km-t mentem így vele), de azért csak jobb lenne ha mind a 4 fogná...
üdv,
Zoli
Erre senki?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12732 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 17:48:31 »
Csak még egy kis kiegészítés:
A motorkopogást az alább felsoroltak idézhetik elő:
- nem megfelelő kompresszió-tűrésű tüzelőanyag,
- nem megfelelő hőértékű gyújtógyertya,
- túlmelegedett motor,
- túl koraira állított előgyújtásszög,
- kokszlerakódás az égőtérben,
- vezérlési hiba
A fentiek alapján nem egyszerű kideríteni a valós hibát.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12733 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 20:17:49 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.08.31 csütörtök, 17:24:02
Erre senki?
Én ezt próbálnám meg:
A szívósor furatokban menetes bronz vagy sárgaréz betétek vannnak, ha jól emlèkszem.
A fojtószelepet le kell venni , törött csavar
felületét sìkba reszelni, pontozóval középpontot ütni,
4-5 mm fúróheggyel ( a lényeg hogy a persely menetét ne roncsoljuk) 6-8mm mélységben a csavarba belefúrni, aztán mehet bele a törtcsavar kiszedő.
Előtte fagyasztó csavarlazítóval alaposan befujnám.
Ha nem a tövénél tört el , gripfogóval is meg lehet próbálni fogást találni rajta. De gondolom ha beleszakadt jól össze van már rohadva.
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12734 Dátum:
2017.08.31 csütörtök, 20:41:21 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.08.31 csütörtök, 17:48:31
Csak még egy kis kiegészítés:
A motorkopogást az alább felsoroltak idézhetik elő:
- nem megfelelő kompresszió-tűrésű tüzelőanyag,
- nem megfelelő hőértékű gyújtógyertya,
- túlmelegedett motor,
- túl koraira állított előgyújtásszög,
- kokszlerakódás az égőtérben,
- vezérlési hiba
A fentiek alapján nem egyszerű kideríteni a valós hibát.
Üdv: László
Kedves László!
Köszönöm a segítséget!
Ma megnézték még egyszer, hibakód nincs , a vezérlés ,
előgyújtás beállításához ,ellenőrzéséhez nem értenek.
Ehhez egy komolyabb szervízbe kell majd bevinnem.
Holnap , ha minden jól alakul kapok új motorcraft gyertyákat , jelenleg egy éves Denso iridiumok vannak benne. 1.3-as hézaggal.
Gyujtótrafó, és kábelek fél évvel ezelőtt cserélve.(NGK)
Ajánlottak 5 ezer forintért egy motorbelső/égéstér tisztítást. Levegőszűrőt leveszik és ott járó motornál befújnak valami spec folyadékot ami oldja a lerakódásokat.
Azt állítják , hogy opeleknél rendszeresen alkalmazzák és nincs káros mellékhatása. (pl.katalizátor)
Egy óra alatt kész, nem kell a motort bontani a mocsok eltávolításához.
Érdekes....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.31 csütörtök, 20:56:11 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12735 Dátum:
2017.09.01 péntek, 07:43:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.31 csütörtök, 17:22:54
az végképp nem érdekli, hogy tudod.csak önigazolást keres, hogy neki van igaza mindig.ez a lényeg.
Ne te döntsd már el, hogy .....
Nem keresek semmit és nem az a lényeg, hogy kinek van igaza. Ez nem arról szól, csak te nem érted...sosem. Ha valamiről beszélünk, akkor helyesen és pontosan tegyük.....hogy elkerüljük a további félreértéseket és téves hibakeresés vagy alkatrész csere esetét. Vagyis csak leírtam a tényeket, hogy mi micsoda. Ezt nem én találtam ki, tehát nem az én igazam ez így van és kész!
A TV-t nézd a fotelből!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.09.01 péntek, 07:49:25 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12736 Dátum:
2017.09.01 péntek, 07:45:43 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.08.31 csütörtök, 16:37:41
CMP Camshaft Main Position: vezérmű tengely holtpont-jeladó
CKP Cranskhaft position: Forgattyúszög-jeladó, vagy inkább főtengely pozicícó jeladó.
A CMP csak 1 pontot jelez, a CKP jelzi ugyanazt, mint a CMP, és a szöget, mert asszem 36 részre van osztva a lendkerék, ennyi fog/lyuk van, azaz egy fog hiányzi, ebből lehet tudni, hogy ez a felső holtpont.
Ki minek nevezi, a lényeg , hogy tudjuk meg melyik jeladóról van szó és mi a funkciója.
Üdv: László
Köszönöm a tanítást.
A lényeget nem vetted.
Ez a helytelen:
"A felső holtponti jeladónak ( kopogás érzékelő) szinkronban kell dolgozni az alsó főtengely holtponti jeladóval,"
A pozíció jeladó nem a kopogás érzékelő (knock sensor).
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12737 Dátum:
2017.09.01 péntek, 07:51:04 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.08.31 csütörtök, 20:41:21
Kedves László!
Köszönöm a segítséget!
Ma megnézték még egyszer, hibakód nincs , a vezérlés ,
előgyújtás beállításához ,ellenőrzéséhez nem értenek.
Ehhez egy komolyabb szervízbe kell majd bevinnem.
Holnap , ha minden jól alakul kapok új motorcraft gyertyákat , jelenleg egy éves Denso iridiumok vannak benne. 1.3-as hézaggal.
Gyujtótrafó, és kábelek fél évvel ezelőtt cserélve.(NGK)
Ajánlottak 5 ezer forintért egy motorbelső/égéstér tisztítást. Levegőszűrőt leveszik és ott járó motornál befújnak valami spec folyadékot ami oldja a lerakódásokat.
Azt állítják , hogy opeleknél rendszeresen alkalmazzák és nincs káros mellékhatása. (pl.katalizátor)
Egy óra alatt kész, nem kell a motort bontani a mocsok eltávolításához.
Érdekes....
Szerintem ne élj az ajánlattal.
Hacsak nem varázsige is jár hozzá.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12738 Dátum:
2017.09.01 péntek, 08:11:30 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 07:43:12
Ne te döntsd már el, hogy .....
Nem keresek semmit és nem az a lényeg, hogy kinek van igaza. Ez nem arról szól, csak te nem érted...sosem. Ha valamiről beszélünk, akkor helyesen és pontosan tegyük.....hogy elkerüljük a további félreértéseket és téves hibakeresés vagy alkatrész csere esetét. Vagyis csak leírtam a tényeket, hogy mi micsoda. Ezt nem én találtam ki, tehát nem az én igazam ez így van és kész!
A TV-t nézd a fotelből!
csak a bizonyítványodat magyarázod.
el ne felejtsd a gumicsizmát felhúzni,de egy párat a kezedre is, ne legyen olajos!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12739 Dátum:
2017.09.01 péntek, 08:13:14 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 07:51:04
Szerintem ne élj az ajánlattal.
Hacsak nem varázsige is jár hozzá.....
Szerintem is gáznak tűnik.
Ne az eladóra hallgass, mert minden cigány a maga lovát dicséri. Meg akar élni valamiből.
Kérd el tőlük egy-két ügyfelük számát és őket kérdezd.
Ha adnak számot, oké lehet, ha nem - bármilyen gagyi dumával jönnek - felejtős.
... szerintem ...
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12740 Dátum:
2017.09.01 péntek, 08:16:16 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 08:11:30
csak a bizonyítványodat magyarázod.
el ne felejtsd a gumicsizmát felhúzni,de egy párat a kezedre is, ne legyen olajos!
A tények magukért beszélek, nincs iss bizonyítvány magyarázásról szó. Kezded a mellédumaterelési eljárásod!
Az előbb még a sz.rtól kellett védenem magam, de mondom nem járok feléd!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12741 Dátum:
2017.09.01 péntek, 10:08:56 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 08:16:16
A tények magukért beszélek, nincs iss bizonyítvány magyarázásról szó. Kezded a mellédumaterelési eljárásod!
Az előbb még a sz.rtól kellett védenem magam, de mondom nem járok feléd!
most akkor xarban turkálsz vagy olajban egész nap?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12742 Dátum:
2017.09.01 péntek, 10:09:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 10:08:56
most akkor xarban turkálsz vagy olajban egész nap?
Mindegyiket te kiabálod rám..... ami megint csak a te elképzelésed és távol áll a valóságtól!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12743 Dátum:
2017.09.01 péntek, 10:17:15 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 10:09:59
Mindegyiket te kiabálod rám..... ami megint csak a te elképzelésed és távol áll a valóságtól!
akkor ha lehiggattál, akkor én is abbahagyom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12744 Dátum:
2017.09.01 péntek, 10:39:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 10:17:15
akkor ha lehiggattál, akkor én is abbahagyom.
Engem nem zavar a sok meséd, hiszen a neved is egy mesefigurára utal.
Csak azért nézz fel időnként, mert nem feltétlenül kell a sok (sz.r) meséd, mert ez nem az óvoda! Eltévesztetted az "ajtót"!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12745 Dátum:
2017.09.01 péntek, 11:42:03 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 10:39:25
Engem nem zavar a sok meséd, hiszen a neved is egy mesefigurára utal.
Csak azért nézz fel időnként, mert nem feltétlenül kell a sok (sz.r) meséd, mert ez nem az óvoda! Eltévesztetted az "ajtót"!
te csinálsz az ovódából bolondokházát.létezik már ujjas gumicsizma?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12746 Dátum:
2017.09.01 péntek, 11:44:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.01 péntek, 11:42:03
te csinálsz az
ovódából bolondokházá
t.létezik már ujjas gumicsizma?
Hogy otthon érezd magad!
Persze, hiszen rajtad mindig az van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12747 Dátum:
2017.09.01 péntek, 11:50:43 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 07:45:43
Köszönöm a tanítást.
A lényeget nem vetted.
Ez a helytelen:
"A felső holtponti jeladónak ( kopogás érzékelő) szinkronban kell dolgozni az alsó főtengely holtponti jeladóval,"
A pozíció jeladó nem a kopogás érzékelő (knock sensor).
Jogos a helyesbítés. Kösz.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12748 Dátum:
2017.09.01 péntek, 11:58:47 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.09.01 péntek, 11:50:43
Jogos a helyesbítés. Kösz.
Üdv: László
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12749 Dátum:
2017.09.01 péntek, 12:40:34 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.09.01 péntek, 11:58:47
Pál.
Kérdezlek,mert azt állítod értesz hozzá.
Ha hunyadira hátra tárcsafékrendszert szeretnék tenni a dob helyett,akkor komplett hátsóhidat (is) kell cserélni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
248
249
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
261
262
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ