Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 07:15:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
273
274
275
276
277
278
279
[
280
]
281
282
283
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652093 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13950 Dátum:
2020.06.15 hétfő, 19:16:54 »
Hogy függ össze a kettő? Az egyik a motorburkolat, a másik a trafó. Nem értem
Idézetet írta: kisgeee - 2020.06.15 hétfő, 10:48:18
Nekem felcserélték a motorburkolat tartóit annó..., így nem tudták visszarakni a helyére csak máshova. Ez okozhat problémát, hogy nem a trafóra van fogatva?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
MZoli80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13951 Dátum:
2020.06.16 kedd, 09:34:46 »
Sziasztok! Egy tapasztalatot osztanék meg: alacsony fordulaton, terhelésen elkezdett rángatni az autó. Gyújtásra gyanakodtam, főleg a gyertyára. NGK gyertya, Tesla gyújtókábelek és Bárdis gyújtótrafó került bele. Mint kiderült a gyújtótrafó volt a ludas. Ezt nem akartam cserélni, gyárit akartam venni az ajánlásotok alapján, de gyorsan meg kellett oldanom, a közelben meg nincs Cromax. Mindenesetre ez csak 6000 Ft volt, gondoltam ha nem lesz jó, akkor sem nagy veszteség. Azóta már több mint 2000 km-t mentem vele, és eddig tökéletesen működik. A Bárdis ismerősöm mondta, hogy kiszűrték a beszállítóikat, a sajátmárkás cuccoknak is normális beszállítói vannak, nincs velük gond.
Nálam is jelentkezik 1800-2000 fordulat környékén a minimális fordulatszám ingadozás és nagyon enyhe remegés. A gyújtás csere nem oldotta meg, a gázpedál állás érzékelőt már korábban néztem, elméletileg az is jó. Más tipp esetleg, mi okozhatja?
Még egy dolog: melegen van egy kis kopogás a motorban. Hidegen semmi, csak melegen hallani. Már régóta fennáll (szerintem már 50 000 Km-t is ment azóta), a hang nem erősebb. Az örvénylapátok ki lettek herélve, az nem lehet. Szelephézag esetleg?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 10:04:14 írta MZoli80
»
Naplózva
2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
Tamas100
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13952 Dátum:
2020.06.16 kedd, 16:20:31 »
Sziasztok!
2002-es 2.0 benzinhez keresek vezérlés felöli motor tartó bakot,ha tud valaki ne tartsa magába.
előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13953 Dátum:
2020.06.16 kedd, 16:28:44 »
Idézetet írta: Tamas100 - 2020.06.16 kedd, 16:20:31
Sziasztok!
2002-es 2.0 benzinhez keresek vezérlés felöli motor tartó bakot,ha tud valaki ne tartsa magába.
előre is köszönöm!
A bakot ne tartsa magában?
A "cél" topikok eredményesebben lehetnek.
Autóbontások , alkatrészt kínálok....
A legfiatalabb MK3 13 éves. Lehet nem jobb egy használt bak a mostaninál.
Egy újjal jobban jársz.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 16:32:06 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tamas100
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13954 Dátum:
2020.06.16 kedd, 17:36:54 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.16 kedd, 16:28:44
A bakot ne tartsa magában?
A "cél" topikok eredményesebben lehetnek.
Autóbontások , alkatrészt kínálok....
A legfiatalabb MK3 13 éves. Lehet nem jobb egy használt bak a mostaninál.
Egy újjal jobban jársz.
nem fogalmaztam jól,nem gumibakot keresek hanem konkrétan a motor tartó konzolt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13955 Dátum:
2020.06.16 kedd, 18:41:07 »
Idézetet írta: Tamas100 - 2020.06.16 kedd, 17:36:54
nem fogalmaztam jól,nem gumibakot keresek hanem konkrétan a motor tartó konzolt.
Amire rácsavarozod a bakot?
Az a vezérmű fedél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13956 Dátum:
2020.06.16 kedd, 19:25:52 »
Idézetet írta: Tamas100 - 2020.06.16 kedd, 17:36:54
nem fogalmaztam jól,nem gumibakot keresek hanem konkrétan a motor tartó konzolt.
ezt?
https://cromax.hu/motor/motorblokk_es_alkatreszei/motortarto_bak/motortarto_gumibak_ford_mondeo_2000-2007_benzines_1_8_2_0_17703
vagy ezt?
https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/motor/vezerles_es_alkatreszei/vezermu_burkolat/?limitstart=0
esetleg ez?
https://www.autoalkatreszonline24.hu/original-imperium/8100140?gshp=1&gclid=EAIaIQobChMI6YOQ5O2G6gIVBqgYCh2CTAdfEAQYAiABEgLu7PD_BwE
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 19:29:14 írta Lacika71
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13957 Dátum:
2020.06.16 kedd, 19:34:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.16 kedd, 19:25:52
ezt?
https://cromax.hu/motor/motorblokk_es_alkatreszei/motortarto_bak/motortarto_gumibak_ford_mondeo_2000-2007_benzines_1_8_2_0_17703
vagy ezt?
https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/motor/vezerles_es_alkatreszei/vezermu_burkolat/?limitstart=0
esetleg ez?
https://www.autoalkatreszonline24.hu/original-imperium/8100140?gshp=1&gclid=EAIaIQobChMI6YOQ5O2G6gIVBqgYCh2CTAdfEAQYAiABEgLu7PD_BwE
Laci,
Hát írja, hogy a jobb oldali!
Tehát nem lehet az alsó -középső billenésgátló.
Tehát nem a gumibak.
A vezérműfedél lesz az.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13958 Dátum:
2020.06.16 kedd, 20:16:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.16 kedd, 19:34:22
Laci,
Hát írja, hogy a jobb oldali!
Tehát nem lehet az alsó -középső billenésgátló.
Tehát nem a gumibak.
A vezérműfedél lesz az.
Akkor ez.
https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/motor/vezerles_es_alkatreszei/vezermu_burkolat/?limitstart=0
De ez nem tartókonzol.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 20:18:28 írta Lacika71
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13959 Dátum:
2020.06.16 kedd, 20:39:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.16 kedd, 20:16:19
Akkor ez.
https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/motor/vezerles_es_alkatreszei/vezermu_burkolat/?limitstart=0
De ez nem tartókonzol.
De, tartó konzol...is. De nem az a fő funkciója, ezért nem onnan jön a neve. elsősorban a vezérművet takarja. Vezérműfedél/burkolat.
Ezt már megírtam/válaszoltam neki itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1181259#msg1181259
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tamas100
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13960 Dátum:
2020.06.16 kedd, 20:48:55 »
Nem vagyok autószerő,tehát annyira nem értek hozzá.Az elejét törtem meg a kocsinak.A vezérlés felöli motor tartó(nem a gumibak) tört el,egy tőcsavar megy bele.Azt mondta ismerősöm hogy vezérlés fedél le és 3 csavar tartja a szóban lévő alkatrészt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13961 Dátum:
2020.06.16 kedd, 21:13:54 »
Idézetet írta: Tamas100 - 2020.06.16 kedd, 20:48:55
Nem vagyok autószerő,tehát annyira nem értek hozzá.Az elejét törtem meg a kocsinak.A vezérlés felöli motor tartó(nem a gumibak) tört el,egy tőcsavar megy bele.Azt mondta ismerősöm hogy vezérlés fedél le és 3 csavar tartja a szóban lévő alkatrészt.
Amiről az ismerősöd beszél, az a váltó (menetirány szerinti bal) oldali gumibaknak a váltón lévő konzolja!
Na most annak semmi köze a vezérléshez! A motor a másik oldalon van.
https://cromax.hu/valtotarto_ontveny_ford_mondeo_2001-2007_26129?kereso_modell=0
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 21:18:23 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tamas100
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13962 Dátum:
2020.06.16 kedd, 23:43:03 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.16 kedd, 21:13:54
Amiről az ismerősöd beszél, az a váltó (menetirány szerinti bal) oldali gumibaknak a váltón lévő konzolja!
Na most annak semmi köze a vezérléshez! A motor a másik oldalon van.
[img]https://i.imgur.com/Gf2UJb7.jpg
https://cromax.hu/valtotarto_ontveny_ford_mondeo_2001-2007_26129?kereso_modell=0
Nem,a jobb oldali motor tartóról beszélek,arra megy a gumibak.2.0 benzinről beszélek
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.17 szerda, 08:38:39 írta alf®
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13963 Dátum:
2020.06.17 szerda, 07:41:49 »
Idézetet írta: Tamas100 - 2020.06.16 kedd, 23:43:03
Rohadt nehéz segíteni, hogy azt sem tudjátok miről beszéltek!
Mivel nem maradt más, így a jobb oldalon a motor oldalán lévő bakról beszéltek! Akár erősködsz, hogy nem a gumibak....de az!
Azt vagy kompletten veszed meg vagy lehet csak a gumit.
Ha a fém része kell, ami 3 csavaros.....akkor az komplett. Ennyi.
Ehhez a vezérlésnek/fedélnek semmi köze. Az ismerősöd látott már ilyen autót?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.17 szerda, 08:42:43 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tamas100
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13964 Dátum:
2020.06.18 csütörtök, 18:31:48 »
Megnéztem és rájöttem hogy vezérlés fedelet keresem, csak az zavart be hogy a bontós dízelröl beszélt. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13965 Dátum:
2020.06.18 csütörtök, 18:52:43 »
Idézetet írta: Tamas100 - 2020.06.18 csütörtök, 18:31:48
Megnéztem és rájöttem hogy vezérlés fedelet keresem, csak az zavart be hogy a bontós dízelröl beszélt. Köszönöm a segítséget!
Azt mondtam az elején, hogy az van ott...nem más.
A bontós is h.ü.ly.e, mert a dízelnél 2 tőcsavar van felfelé, nem egy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tamas100
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13966 Dátum:
2020.06.18 csütörtök, 19:34:14 »
Még egy kérdésem lenne, a 2003-as 2.0 benzines motor azonos a 2002 2.0 benzinessel?
Naplózva
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13967 Dátum:
2020.06.18 csütörtök, 20:53:47 »
Sziasztok!
Mi okozhat a gyújtásrendszeren kívül még egy bizonyos sebességet/fordulatot tartva bizonytalan, enyhén meg-megtorpanó működést? Ez akkor történik mikor egy adott sebességet próbálok tartani folyamatosan. Aztán ha több gázt adok neki (tehát gyorsítok) akkor megszűnik ez a megtorpanós működés. A gyújtásrendszert kizárnám, mert most lett kompletten cserélve gyári gyertyák, gyári trafó és Bosch gyújtókábel a kocsiban.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13968 Dátum:
2020.06.19 péntek, 07:42:05 »
Idézetet írta: Tamas100 - 2020.06.18 csütörtök, 19:34:14
Még egy kérdésem lenne, a 2003-as 2.0 benzines motor azonos a 2002 2.0 benzinessel?
Ezt így nem lehet megválaszolni. A hónap is számít.
Konkrétabban! Mit akarsz összehasonlítani rajta? Célszerű pontosabban feltenni a kérdést.
Változik a szelepfedél, rail cső, olajszűrő....
Ha a hengerűrtartalomra vagy kíváncsi, akkor igen.
Esetleg a vezérlés fedélre, akkor az egyforma az összes MK3 Duratec He motornál.
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/vezermu_burkolat/motorelolap_ford_mondeo_2000-2007_benzines_1_8_2_0_23739
Naplózva
Imádom a dízeleket!
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13969 Dátum:
2020.06.19 péntek, 10:35:20 »
Szia,
nekem a légkondi szokott aprókat "rántani", de az csak alacsony sebességnél érezhető.
Idézetet írta: Peti06 - 2020.06.18 csütörtök, 20:53:47
Sziasztok!
Mi okozhat a gyújtásrendszeren kívül még egy bizonyos sebességet/fordulatot tartva bizonytalan, enyhén meg-megtorpanó működést? Ez akkor történik mikor egy adott sebességet próbálok tartani folyamatosan. Aztán ha több gázt adok neki (tehát gyorsítok) akkor megszűnik ez a megtorpanós működés. A gyújtásrendszert kizárnám, mert most lett kompletten cserélve gyári gyertyák, gyári trafó és Bosch gyújtókábel a kocsiban.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13970 Dátum:
2020.06.19 péntek, 21:59:01 »
Idézetet írta: momcrew - 2020.06.19 péntek, 10:35:20
Szia,
nekem a légkondi szokott aprókat "rántani", de az csak alacsony sebességnél érezhető.
Nálam is viszonylag alacsonyabb sebességnél/fordulatszámnál érezhető, viszont nálam a légkondi nincs bekapcsolva.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13971 Dátum:
2020.06.20 szombat, 17:18:05 »
Idézetet írta: Tamas100 - 2020.06.18 csütörtök, 19:34:14
Még egy kérdésem lenne, a 2003-as 2.0 benzines motor azonos a 2002 2.0 benzinessel?
Mindig a motorkódra kérdezz rá hogy vagy CJBA vagy CJBB de amúgy nincs különbség csak pár apróság pl a kartergázcső átmérője, olajszűrő... de ezek is átrakhatóak!
De ha megírod konkrétan hogy mit is szeretnél kicserélni akkor jobban tudnak itt is segíteni neked!
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13972 Dátum:
2020.06.20 szombat, 17:33:17 »
Idézetet írta: SPANNER - 2020.06.20 szombat, 17:18:05
Mindig a motorkódra kérdezz rá hogy vagy CJBA vagy CJBB de amúgy nincs különbség csak pár apróság pl a kartergázcső átmérője, olajszűrő... de ezek is átrakhatóak!
De ha megírod konkrétan hogy mit is szeretnél kicserélni akkor jobban tudnak itt is segíteni neked!
A felsorolt eltérések nem a motorkódhoz köthetőek!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13973 Dátum:
2020.06.27 szombat, 17:16:17 »
Sziasztok,
egy ideje elég egyenetlen az alapjárat és alulról nézve, egyre erősödő olajfolyás látható, valahonnan fentről.
Ezért leszedtem a szívósort és mintha a kartergáz szűrő fedél alól folyna.
https://kepkuldes.com/image/ZxEr2Z
https://kepkuldes.com/image/ZxE52q
https://kepkuldes.com/image/ZxE74Y
https://kepkuldes.com/image/ZxEkSd
https://kepkuldes.com/image/ZxR6b2
https://kepkuldes.com/image/ZxRHyP
https://kepkuldes.com/image/ZxRWIH
https://kepkuldes.com/image/ZxRTF0
Jól gondolom hogy onnan folyik? Ha igen, létezik hozzá külön tömítés? Mert én csak házzal együtt találtam. Illetve a PCV-n lévő cső sincs valami jó állapotban, ha benyomom kicsit berepedezik.
A szelepet hogy tudom "tesztelni"?
Ja és hogy lehet ide normálisan képet beidézni?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.27 szombat, 17:28:06 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13974 Dátum:
2020.06.28 vasárnap, 15:14:18 »
Szerintem az olajszeparátorban nem kéne annyi olajnak lennie, hogy azt így kitolja, bár lehet tévedek. Látsz sérülést/repedést a házon? Nem lehet, hogy az olajszűrő háznál tolja ki? Ott is van egy tömítés a ház meg a blokk között.
Tömítés készlete van az Ajusanak:
https://www.autodoc.hu/ajusa/7249969
A PCV szelepet ha megrázod és kotyog, akkor szerintem működik, nem egy bonyolult szerkezet. A PCV csövet én cserélném.
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.27 szombat, 17:16:17
Sziasztok,
egy ideje elég egyenetlen az alapjárat és alulról nézve, egyre erősödő olajfolyás látható, valahonnan fentről.
Ezért leszedtem a szívósort és mintha a kartergáz szűrő fedél alól folyna.
https://kepkuldes.com/image/ZxEr2Z
https://kepkuldes.com/image/ZxE52q
https://kepkuldes.com/image/ZxE74Y
https://kepkuldes.com/image/ZxEkSd
https://kepkuldes.com/image/ZxR6b2
https://kepkuldes.com/image/ZxRHyP
https://kepkuldes.com/image/ZxRWIH
https://kepkuldes.com/image/ZxRTF0
Jól gondolom hogy onnan folyik? Ha igen, létezik hozzá külön tömítés? Mert én csak házzal együtt találtam. Illetve a PCV-n lévő cső sincs valami jó állapotban, ha benyomom kicsit berepedezik.
A szelepet hogy tudom "tesztelni"?
Ja és hogy lehet ide normálisan képet beidézni?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13975 Dátum:
2020.06.28 vasárnap, 15:58:47 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.06.28 vasárnap, 15:14:18
Szerintem az olajszeparátorban nem kéne annyi olajnak lennie, hogy azt így kitolja, bár lehet tévedek. Látsz sérülést/repedést a házon? Nem lehet, hogy az olajszűrő háznál tolja ki? Ott is van egy tömítés a ház meg a blokk között.
Tömítés készlete van az Ajusanak:
https://www.autodoc.hu/ajusa/7249969
A PCV szelepet ha megrázod és kotyog, akkor szerintem működik, nem egy bonyolult szerkezet. A PCV csövet én cserélném.
Azért nem gondolnám hogy azzal van a baj, mert az az olajszeparátor alatt van, és felette is jócskán olajos minden. Plusz még a klímakompresszor, ami pedig már nagyon messze van tőle, viszont ha fentről jön az olaj, akkor pont be tudja borítani azt is. Én is cserélni akarom, de valami helyettesítővel, nem a gyári 10ezer Ft-os 10cm-es gumidarabbal.
Levettem az önindítót is, mert mögötte is elég olajos, szerintem ez fentről jön/jött.
https://kepkuldes.com/image/ZBS805
(a képen) bal oldalon már megtakarítottam nagyjából.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.28 vasárnap, 16:39:46 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13976 Dátum:
2020.06.28 vasárnap, 17:24:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.28 vasárnap, 15:58:47
Azért nem gondolnám hogy azzal van a baj, mert az az olajszeparátor alatt van, és felette is jócskán olajos minden. Plusz még a klímakompresszor, ami pedig már nagyon messze van tőle, viszont ha fentről jön az olaj, akkor pont be tudja borítani azt is. Én is cserélni akarom, de valami helyettesítővel, nem a gyári 10ezer Ft-os 10cm-es gumidarabbal.
Levettem az önindítót is, mert mögötte is elég olajos, szerintem ez fentről jön/jött.
https://kepkuldes.com/image/ZBS805
(a képen) bal oldalon már megtakarítottam nagyjából.
Sokkal több, mint 10 cm az a tömítés.
Persze lehet próbálkozni "megoldoméntutiokosba" és a csövet is "majdénokosleszek" módon....de minek?
10 évente 20 ezer? Hagyjukmááá...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13977 Dátum:
2020.06.28 vasárnap, 17:29:03 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.28 vasárnap, 17:24:44
Sokkal több, mint 10 cm az a tömítés.
Persze lehet próbálkozni "megoldoméntutiokosba" és a csövet is "majdénokosleszek" módon....de minek?
10 évente 20 ezer? Hagyjukmááá...
Nem a tömítés a 10 cm, és azt nem is szeretném kiváltani "okosba" semmivel. A PCV csövére viszont nem költenék annyit, mert nem is biztos hogy rossz, csak ha már szét van szedve cserélném. És igen, ha megoldható méterre kapható erősebb vákum gumicsővel, akkor inkább azt venném 500Ft-ért.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.28 vasárnap, 17:31:08 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13978 Dátum:
2020.06.28 vasárnap, 17:42:43 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.28 vasárnap, 17:29:03
Nem a tömítés a 10 cm, és azt nem is szeretném kiváltani "okosba" semmivel. A PCV csövére viszont nem költenék annyit, mert nem is biztos hogy rossz, csak ha már szét van szedve cserélném. És igen, ha megoldható méterre kapható erősebb vákum gumicsővel, akkor inkább azt venném 500Ft-ért.
Ja, csak ilyen formájú és ilyen vastag + belső átmérő méterre kapható vákuum cső nincsen.
Ha az egyenes csövet megtöröd, akkor belül szűkül a keresztmetszet...gondolom ezt tudod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13979 Dátum:
2020.06.28 vasárnap, 17:47:24 »
Szelepfedelet körbe nézted? Nem onnan szivárog lefelé?
A pcv-hez nem tudok hozzászólni. Nem annyira általános az a cső. Vastag falú, nem szabad összeroppannia. Keress rá neten, hátha találsz e-bayen vagy valami hasonló helyen olcsón. A száma: 1119272 vagy 1S7G 6758 AE
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.28 vasárnap, 15:58:47
Azért nem gondolnám hogy azzal van a baj, mert az az olajszeparátor alatt van, és felette is jócskán olajos minden. Plusz még a klímakompresszor, ami pedig már nagyon messze van tőle, viszont ha fentről jön az olaj, akkor pont be tudja borítani azt is. Én is cserélni akarom, de valami helyettesítővel, nem a gyári 10ezer Ft-os 10cm-es gumidarabbal.
Levettem az önindítót is, mert mögötte is elég olajos, szerintem ez fentről jön/jött.
https://kepkuldes.com/image/ZBS805
(a képen) bal oldalon már megtakarítottam nagyjából.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13980 Dátum:
2020.06.28 vasárnap, 17:59:44 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.06.28 vasárnap, 17:47:24
Szelepfedelet körbe nézted? Nem onnan szivárog lefelé?
A pcv-hez nem tudok hozzászólni. Nem annyira általános az a cső. Vastag falú, nem szabad összeroppannia. Keress rá neten, hátha találsz e-bayen vagy valami hasonló helyen olcsón. A száma: 1119272 vagy 1S7G 6758 AE
A szelepfedél száraz, az volt már cserélve. Kösz a cikkszámokat.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13981 Dátum:
2020.06.29 hétfő, 18:28:33 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.06.28 vasárnap, 17:47:24
Szelepfedelet körbe nézted? Nem onnan szivárog lefelé?
A pcv-hez nem tudok hozzászólni. Nem annyira általános az a cső. Vastag falú, nem szabad összeroppannia. Keress rá neten, hátha találsz e-bayen vagy valami hasonló helyen olcsón. A száma: 1119272 vagy 1S7G 6758 AE
Igen valóban ez a cső gyári száma és mivel nekem is ki kellett cserélnem ezért van képem a régiről is és az újról is:
A régi cső:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s4t7gs.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s9f06q.jpeg
Az új cső:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20180727v00oij2b.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20180727v00oculip.jpeg
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.29 hétfő, 18:31:27 írta SPANNER
»
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13982 Dátum:
2020.06.29 hétfő, 18:44:12 »
A tiéd nem ugyanaz. FL után vastagabbra cserélték a csövet és emiatt a PCV szelep is más. Mindjárt előkotorom az enyémet....
2001 - 2004.01.31 -- 1119272
2004 - 2005.02.28 -- 1440473 ami a tiéd vagy amit GSR is linkelt
[/URL]
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s8ft80.jpeg
Idézetet írta: SPANNER - 2020.06.29 hétfő, 18:28:33
Igen valóban ez a cső gyári száma és mivel nekem is ki kellett cserélnem ezért van képem a régiről is és az újról is:
A régi cső:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s4t7gs.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s9f06q.jpeg
Az új cső:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20180727v00oij2b.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20180727v00oculip.jpeg
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.29 hétfő, 20:48:23 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13983 Dátum:
2020.06.29 hétfő, 18:50:54 »
Idézetet írta: Bleky - 2020.06.29 hétfő, 18:44:12
A tiéd nem ugyanaz. FL után vastagabbra cserélték a csövet és emiatt a PCV szelep is más. Mindjárt előkotorom az enyémet....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13984 Dátum:
2020.07.05 vasárnap, 19:06:02 »
Sziasztok!
Benzinszűrő csere esetén elég csak a tank mellett levő külső szűrőt cserélni vagy az AC pumpán levő szűrőt is szokás cserélni?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13985 Dátum:
2020.07.05 vasárnap, 19:22:54 »
Idézetet írta: Peti06 - 2020.07.05 vasárnap, 19:06:02
Sziasztok!
Benzinszűrő csere esetén elég csak a tank mellett levő külső szűrőt cserélni vagy az AC pumpán levő szűrőt is szokás cserélni?
Csak azt tudod. az a benzinszűrő, ami cserélhető a tervezett karbantartás alkalmával. (120e km! Gyári szűrőt vegyél, talán a legolcsóbb.)
A tankban lévő zsákszűrőt... nem akarod cserélni!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13986 Dátum:
2020.07.05 vasárnap, 20:31:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.07.05 vasárnap, 19:22:54
Csak azt tudod. az a benzinszűrő, ami cserélhető a tervezett karbantartás alkalmával. (120e km! Gyári szűrőt vegyél, talán a legolcsóbb.)
A tankban lévő zsákszűrőt... nem akarod cserélni!
Oké, köszi a segítséget
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
FormaTBazsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13987 Dátum:
2020.07.22 szerda, 18:54:39 »
Sziasztok! Remélem jó helyre írok! 2.0 Benzines Mondeo hidegen ingadozik az alap járat 900 ról 1300-1400 ra és szaggatottan szol a kipufogónál
Naplózva
vityirobert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13988 Dátum:
2020.07.24 péntek, 20:25:10 »
Sziasztok,
1.8 125 Le motorral szerelt Mk3-asom mostanában elkezdett minden sebességben kb. 2000-2500rmp fordulaton erősebb cirippelő hangot hallatni. Alacsonyabb vagy magasabb fordulaton ez nem tapasztalható.
Lehetséges lenne, hogy vezérműlánc nyúlott rajta? Vagy annak fordulatszámtól függetlenül lenne zörgő hangja?
Mit gondoltok?
Naplózva
Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13989 Dátum:
2020.08.02 vasárnap, 11:06:05 »
Sziasztok!
Van egy 2001 es 1,8 as mondeom! Az a gondom vele, hogy alacsony fordulaton 1-2 őt gázadásnál bedadog! Sajnos nem jöttek még rá, hogy miért! Gyertya, kábelek, trafó, már cserélve lettek, de nem változott! Menet közben, magasabb fordulaton már nem csinálja! Mi a véleményetek, hol lehet a hiba? Segítséget köszönöm!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13990 Dátum:
2020.08.13 csütörtök, 15:52:54 »
Sziasztok. Jó ideje nem volt gond a kocsival, de tegnap sajnos megadta magát. Elmentem vele dolgozni, munka után már el se indult. Mikor ráteszem a gyújtást nem hallani a benzinpumpát, indításkor sem. Biztosíték és relé rendben vannak. Akksi és gyújtás is oké. Holnap megnézem multiméterrel hogy van e feszültség a pumpa csatlakozásánál. Ismerős hibakódolvasóját rátettük és az alábbi dolgokat találta .
P1000 - Fedélzeti diagnosztika II ciklus nincs befejezve
P1709 - Park semleges helyzet kapcsoló önteszt tartományon kívül
P0017 - Vezérműtengely viszonosság - Hengersor 1 Szenzor B
P0900 - Kuplung beavatkozó áramkör / szakadás
C1310 - Bal első kerék fék hidraulikanyomás jelátalakító áramkör hiba
Hátha valaki tud segíteni....köszi.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13991 Dátum:
2020.08.13 csütörtök, 17:27:31 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2020.08.13 csütörtök, 15:52:54
Sziasztok. Jó ideje nem volt gond a kocsival, de tegnap sajnos megadta magát. Elmentem vele dolgozni, munka után már el se indult. Mikor ráteszem a gyújtást nem hallani a benzinpumpát, indításkor sem. Biztosíték és relé rendben vannak. Akksi és gyújtás is oké. Holnap megnézem multiméterrel hogy van e feszültség a pumpa csatlakozásánál. Ismerős hibakódolvasóját rátettük és az alábbi dolgokat találta .
P1000 - Fedélzeti diagnosztika II ciklus nincs befejezve
P1709 - Park semleges helyzet kapcsoló önteszt tartományon kívül
P0017 - Vezérműtengely viszonosság - Hengersor 1 Szenzor B
P0900 - Kuplung beavatkozó áramkör / szakadás
C1310 - Bal első kerék fék hidraulikanyomás jelátalakító áramkör hiba
Hátha valaki tud segíteni....köszi.
AC hiba nem lesz a taroloban. Ezek mind más miatt lettek eltarolva. Mérj azzal a mm-el feszt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13992 Dátum:
2020.08.13 csütörtök, 18:29:58 »
Idézetet írta: alf® - 2020.08.13 csütörtök, 17:27:31
AC hiba nem lesz a taroloban. Ezek mind más miatt lettek eltarolva. Mérj azzal a mm-el feszt...
Szia. Köszi az infót, akkor hiába is vártam az AC hibát. Holnap megmérem a csatinál és talán kiderül valami....
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Durumo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13993 Dátum:
2020.08.19 szerda, 10:59:13 »
Üdv Ford barátok!
Hetek óta foglakoztat egy probléma! van egy 2004-es MK3-as Mondeóm, 1.8, benzines, 125 lovas motorral, gurul is elég jól, csak nincs, illetve alig van motorfék!!! A fiamnak is ugyanilyen van, csak egy évvel fiatalabb, kipróbáltam, az is hasonló, azon is alig van motorfék! Hogy érzékeltessem is a jelenséget, a minap megzavartam kicsit 170-nel, aztán ötös fokozatban, motorfékkel gurultam a 2.5 km-re levő kereszteződésig, ott lassult le 90 km/h -ra. Nem értem m i történik, mi lesz télen?...
Kíváncsi lennék a véleményetekre, mi lehet , a tiétek is ilyen?
Naplózva
MK3 1,8 2004 12. hó
Durumo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13994 Dátum:
2020.08.19 szerda, 12:00:46 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.29 hétfő, 18:50:54
[img]https://i.imgur.com/aGDojSy.jpg
Sziasztok!
Nekem is van pont egy ilyen repedt vákuumcsövem. 1,8 benzines 125 lovas motorból származik. Azért írok, mert nagyon érdekes tünetet produkált az illető repedt cső! Vagyis, relantinban ezer felet volt az alapjárat, menet közben pedig állandóan felpörgött 3000-3500 felé is a motor, amikor kivettem sebességből váltás miatt. de csak akkor, ha gurult az autó, ha állt, akkor lement a fordulat 1000 köré, de akkor is lassan...A szerelő a szívósorra gyanakodott, de szerencsére csak ennyi volt a hiba.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.08.19 szerda, 12:22:54 írta alf®
»
Naplózva
MK3 1,8 2004 12. hó
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13995 Dátum:
2020.08.19 szerda, 16:07:56 »
Idézetet írta: Durumo - 2020.08.19 szerda, 10:59:13
Üdv Ford barátok!
Hetek óta foglakoztat egy probléma! van egy 2004-es MK3-as Mondeóm, 1.8, benzines, 125 lovas motorral, gurul is elég jól, csak nincs, illetve alig van motorfék!!! A fiamnak is ugyanilyen van, csak egy évvel fiatalabb, kipróbáltam, az is hasonló, azon is alig van motorfék! Hogy érzékeltessem is a jelenséget, a minap megzavartam kicsit 170-nel, aztán ötös fokozatban, motorfékkel gurultam a 2.5 km-re levő kereszteződésig, ott lassult le 90 km/h -ra. Nem értem m i történik, mi lesz télen?...
Kíváncsi lennék a véleményetekre, mi lehet , a tiétek is ilyen?
Én a fojtószelep/ház és a gázbowden vizsgálatával kezdeném.
Ha van alapjárati gond is, akkor pedig a szívósor oldali tömítettséget kell ellenőrizni. PCV cső pl. mint az egyel feljebb lévő hozzászólásnál.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.08.19 szerda, 16:12:28 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
karak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13996 Dátum:
2020.09.08 kedd, 22:21:12 »
Szevasztok!
Olyan problémám van, hogy ha be van kapcsolva a tompított fényszóró akkor egyesben elinduláskor, és kettesben alacsony fordulatszámon is rángat az autó, és durva kattogó hangot ad a motortérből. Gázadáskor aztán megszűnik. Ha lekapcsolom a tompítottat akkor nincs rángatás, és normálisan működik az autó.
Mi lehet a probléma?
Naplózva
2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13997 Dátum:
2020.09.08 kedd, 22:36:25 »
Idézetet írta: karak - 2020.09.08 kedd, 22:21:12
Szevasztok!
Olyan problémám van, hogy ha be van kapcsolva a tompított fényszóró akkor egyesben elinduláskor, és kettesben alacsony fordulatszámon is rángat az autó, és durva kattogó hangot ad a motortérből. Gázadáskor aztán megszűnik. Ha lekapcsolom a tompítottat akkor nincs rángatás, és normálisan működik az autó.
Mi lehet a probléma?
mérj töltőfeszt, és ellenőrizd az akku állapotát.Vagy autovillmosságival.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
karak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13998 Dátum:
2020.09.09 szerda, 08:17:24 »
Idézetet írta: alf® - 2020.09.08 kedd, 22:36:25
mérj töltőfeszt, és ellenőrizd az akku állapotát.Vagy autovillmosságival.
Lemértem ma és 13,8V a töltőfeszültség. A generátort tavaly volt felújítva. Az akku éppen 2 éves. Igaz hogy Electric Power típusú, de 72Ah-ás. Okozhat ilyen problémát az akku ha gyenge a kapacitása? Indulni pöccre indul.
Ja az nem mondtam, hogy álló helyzetben alapjáraton is ráng az autó és elég durva hangokat ad a motortérből, de ha szintén kikapcsolom a tompítottat akkor megszűnik.
Naplózva
2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13999 Dátum:
2020.09.09 szerda, 08:41:40 »
Idézetet írta: karak - 2020.09.09 szerda, 08:17:24
Lemértem ma és 13,8V a töltőfeszültség. A generátort tavaly volt felújítva. Az akku éppen 2 éves. Igaz hogy Electric Power típusú, de 72Ah-ás. Okozhat ilyen problémát az akku ha gyenge a kapacitása? Indulni pöccre indul.
Ja az nem mondtam, hogy álló helyzetben alapjáraton is ráng az autó és elég durva hangokat ad a motortérből, de ha szintén kikapcsolom a tompítottat akkor megszűnik.
és akkor amikor topmítottat kapcsolsz mennyi a töltőfesz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
273
274
275
276
277
278
279
[
280
]
281
282
283
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ